abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220622760
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:10 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ja, hopelijk blijf ik overeind want ik wankel behoorlijk :{
Ga zo lekker vast je bedje in met een boek of luisterboek. Aan omvallen heb je nu niets :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 20 april 2026 @ 21:04:08 #100
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220622889
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 20:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Eerste nummer waar ik dan aan denk.
Was het maar dat nummer, het was dat nummer wat Venco al noemde.
Ik hou echt enorm van The Breeders!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 april 2026 @ 08:26:14 #101
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220624409
Ik had nog nooit van mushanga gehoord. Ken van toto ook alleen Africa. Maar als het van eind jaren 80 is, is dat niet gek. Ik was toen nog niet geboren…

Veel plezier op de vakanties dames! Met capibara’s en Lego en snoezelruimtes moet het goed komen.

Sterkte Nijna, zoek voldoende momentjes voor jezelf. Het is een faaaaaaaaaase en je komt hier vast sterker uit. Maar dat maakt niet dat het nu niet volslagen kut is.

Ik ben op dag 4 van centerparcs en we hebben het fijn, maar ik kan moeilijk tot rust komen. We doen eigenlijk veel te veel op een dag… dat heb ik thuis ook, maar hier merk ik pas hoe vervelend ik dat eigenlijk vind. Vandaag dus maar rustig aan doen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_220624481
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 08:26 schreef Tink89 het volgende:
Ik had nog nooit van mushanga gehoord. Ken van toto ook alleen Africa. Maar als het van eind jaren 80 is, is dat niet gek. Ik was toen nog niet geboren…

Veel plezier op de vakanties dames! Met capibara’s en Lego en snoezelruimtes moet het goed komen.

Sterkte Nijna, zoek voldoende momentjes voor jezelf. Het is een faaaaaaaaaase en je komt hier vast sterker uit. Maar dat maakt niet dat het nu niet volslagen kut is.

Ik ben op dag 4 van centerparcs en we hebben het fijn, maar ik kan moeilijk tot rust komen. We doen eigenlijk veel te veel op een dag… dat heb ik thuis ook, maar hier merk ik pas hoe vervelend ik dat eigenlijk vind. Vandaag dus maar rustig aan doen.
Mag ik jouw tip dan ook aan jou teruggeven? Fijne rustige dag :*

Het is onoverzichtelijk en nog geen zicht op woonruimte, het lijkt wel of nu het lente wordt iedereen wil verhuizen ofzo. Ik sta wel in de top 10 steeds, stond nu 2e voor een huis. Maar als ik zo op de site kijk dan heeft degene voor mij het geaccepteerd (diegene zou ook wel gek zijn als hij het niet deed).
Mijn ouders hadden ook nog een idee wat we verder gaan uitzoeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Nijna op 21-04-2026 12:51:17 ]
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 april 2026 @ 09:12:52 #103
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220624582
Nou ja, als hij zo loopt te klagen dat je weg moet mag ie zelf ook wel wat bedenken he?
Wat een gedoe.
Ik kon ook moeilijk uitschakelen met twee banen en al die honden maar het lukt me nu perfect en ik houi dat de rest van mijn leven wel vol.
Nijna, ik zou bijna zeggen kom maar op retraite, maar ik snap dat dat niet werkt voor je :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220625144
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, als hij zo loopt te klagen dat je weg moet mag ie zelf ook wel wat bedenken he?
Wat een gedoe.
Ik kon ook moeilijk uitschakelen met twee banen en al die honden maar het lukt me nu perfect en ik houi dat de rest van mijn leven wel vol.
Nijna, ik zou bijna zeggen kom maar op retraite, maar ik snap dat dat niet werkt voor je :*
Dan is het nog net iets verder fietsen naar mn sport en mn meiden ;) , maar lief aanbod :*
Goed om te lezen dat je zo je draai hebt gevonden daar O+
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:14:40 #105
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220625285
Wat een rot situatie @Nijna Het lijkt er op dat jij je in allerlei bochten aan het draaien bent en hij wil/kan gewoon door mijn normale leven maar dan zonder jou. Heb/had je niet ook nog een gesprek met de mediator?
pi_220625362
Ja we hebben in mei weer een gesprek.
De sfeer is in elk geval iets minder beladen dan eerder. Maar "normaal" is het ook niet.
Hij laat niet meer weten waar hij heen gaat, het is allemaal vaag. "Iets" of "ergens" als ik ernaar vraag.
Ik denk dan we zijn nog 1 huishouden, je hoeft me niet tot in detail alles te vertellen, maar communiceer gewoon even.
Het lijkt er inderdaad op dat hij gewoon doorgaat met zn leven. Is natuurlijk ook lekker makkelijk als je hier kan blijven zitten. Dan is het natuurlijk zaak dat je de "storende factor" (its me) zo snel mogelijk kwijt bent zodat je door kan met je leven...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:49:34 #107
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220625474
@Nijna

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220625825
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:49 schreef Kyara het volgende:
@:Nijna

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
pi_220626330
@Nijna
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 april 2026 @ 14:19:06 #110
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220626485
@Nijna

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220627554
Help :') Er komt morgen een kennis van mijn vriend lunchen. En vriend vertelt nu dus pas dat diegene glutenvrij/laag in gluten eet.
Suggesties? Ik ga nog boodschappen doen.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 april 2026 @ 17:40:45 #112
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220627643
@Drizzt_DoUrden Jij hebt vast wel tips voor Hupje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 21 april 2026 @ 17:45:05 #113
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220627655
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 17:15 schreef Hupje het volgende:
Help :') Er komt morgen een kennis van mijn vriend lunchen. En vriend vertelt nu dus pas dat diegene glutenvrij/laag in gluten eet.
Suggesties? Ik ga nog boodschappen doen.
Boerenomelet?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:06:16 #114
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220627759
Er is veel meer glutenvrij te krijgen ( brood en pasta) in de gewone supermarkt dan koolhydraatarm, dus ik zou gewoon daar iets van kiezen?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage dinsdag 21 april 2026 @ 18:49:07 #115
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220627996
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:06 schreef oh-oh het volgende:
Er is veel meer glutenvrij te krijgen ( brood en pasta) in de gewone supermarkt dan koolhydraatarm, dus ik zou gewoon daar iets van kiezen?
Maar dan zou ik het wel kant en klaar kopen, want zelf afbakken terwijl je ook gluten in de oven hebt gehad is vaak een no go :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / Redactie FP dinsdag 21 april 2026 @ 19:36:37 #116
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220628329
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 17:40 schreef Troel het volgende:
@:Drizzt_DoUrden Jij hebt vast wel tips voor Hupje
:Y

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 17:15 schreef Hupje het volgende:
Help :') Er komt morgen een kennis van mijn vriend lunchen. En vriend vertelt nu dus pas dat diegene glutenvrij/laag in gluten eet.
Suggesties? Ik ga nog boodschappen doen.
Kijk sowieso bij het glutenvrije vak van je suup, grote kans dat er wel stokbroden van Schär liggen, die zijn best goed te doen. Reinig wel je oven als je dat gaat doen, want kruisbesmetting. Als je gewoon brood wil doen moet je ff bij de Appie kijken, die verkopen halve broden (licht- en donker meerzaden), en gewone bolletjes die je niet hoeft af te bakken. Rozijnenbollen ook trouwens.

Boter op tafel? Breek een nieuw pak aan voor hem, want jullie zijn met je messen over het brood gegaan en daarna vast weer afgesmeerd aan de rand van het pak: kruisbesmetting :+ Jam van Hero en pindakaas van Calvé kunnen gewoon, maar ook hier: nieuwe pot openen en zelf je "gewone" gebruiken. Let op verpakkingen van vleeswaren (in de winkel gesneden en verpakte vleeswaren zijn een no-go). Kaas mag 'ie gewoon hebben, maar wederom: niet degene die jullie al gebruiken.

Als het glutenvrij logo op de verpakking staat zit je goed, als dat er niet op staat: check de ingrediëntenlijst, meestal staat er in dikgedrukte letters (of onder het kopje allergenen) wel of het wel of niet kan. Bij twijfel niet doen.

Sommige soepen kunnen, andere niet. Ik ben zelf wel fan van de romige tomatensoep van de Appie, haalde tot voor kort ook weleens de romige kippensoep, maar daar hebben ze onlangs mee gerommeld zodat het niet meer glutenvrij is :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:47:40 #117
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220629425
Fijn. De komende dagen flinke stakingen in het ov in Londen. Drie keer raden waar morgen pnze reis begint. Leuk hotel uitgezocht, vlakbij metrostation. Geen idee hoe we daar morgen moeten komen. :'(
pi_220629890
Dat is balen Kyara! Wellicht heb je mazzel en rijd de verbinding die jullie nodig hebben of iets in de buurt net wel? En anders misschien de Uber app alvast downloaden, voor het geval dat…
  dinsdag 21 april 2026 @ 23:46:56 #119
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220630064
Ik denk dat we morgrn wel oke zitten. En voor de vrijdag een taxi/uber want dan hebben we een trein te halen.
  woensdag 22 april 2026 @ 07:54:38 #120
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220630581
Heel veel plezier in elk geval!!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 22 april 2026 @ 08:13:34 #121
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220630640
Dankjewel!
pi_220630815
Veel plezier @Kyara
Fake it till you make it...
pi_220631364
@Nijna, knuffel voor jou, wat een vreselijke rotsituatie waar je nu in zit. Ik hoop echt dat er snel rust voor je komt, dat je een plekje vindt die gewoon fijn voelt waardoor de grootste twijfels naar de achtergrond verschuiven en dat er eindelijk weer tijd en ruimte komt voor jou. Sterkte :*

@Hupje, bij ons heeft de Albert Heijn een heel schap met glutenvrije producten, weet ik toevallig omdat een oud-klasgenootje van mijn oudste ook geen gluten mag.

@Kyara, oh nee wat een beroerde timing die stakingen. Hopelijk ondervinden jullie er zo min mogelijk hinder van en hebben jullie een heerlijke tijd in Londen, heel veel plezier!

Ik Fok op mijn mobiel en daar staat Fok gewoon standaard als favoriet ingestekd, maar soms ook via de laptop en dan kom ik hier via Google. Maar nu kom ik via het hoofdforum niet meer op dit subforum? Zal helemaal aan mij liggen waarschijnlijk, maar toch even checken of meer dit probleem hebben. Ik ben er nu gekomen door een oud topic via Google :')
pi_220631738
Via mobiel vind ik nooit zo lekker lezen, ik doe vooral via de computer eigenlijk, ik type altijd fok forum en dan kom ik er wel als ik op mobiel lees.
Fake it till you make it...
pi_220631744
Veel plezier in Londen O+ @Kyara! Wel kut van de staking :{

Ik ben een beetje meh.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220631978
We hebben nu ondertussen twee jaar de sleutel van dit huis en we blijven maar post ontvangen van de vorige bewoners. We hebben ze al verschillende keren geïnformeerd en ook op hun verzoek alles opgestuurd (zat ook een bankpasje bij, tenminste zo voelde dat). En ook in de appjes daarover al een paar keer vriendelijk gevraagd het nieuwe adres door te geven bij alle bedrijven.

Van een bedrijf blijf ik stug (zakelijke) post ontvangen (is gericht aan een van de bedrijven die ze hadden). Elke maand weer een brief.

Vorige maand was ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee en heb bij de bedtijdnaam van de afzender op de website het eerste beste mailadres opgezocht en een mail gestuurd (in m’n beste Google Translate Duits) dat ze moeten stoppen met de brieven omdat het adres niet meer klopt en dat het doorgeven van de eigenaars (waar ik vanuit ga dat ze dat gedaan hebben) niet door komt. En dat ik ze vanaf nu retour afzender ga sturen.

Blijkbaar heeft dat niet geholpen, want vandaag toch weer post van ze.

Zelf zijn we anderhalf jaar weg uit ons oude huis, en heb in het begin denk ik twee keer nog post opgehaald, en meteen adreswijziging doorgegeven. Dus of ze laten niks meer weten sinds die tijd, of het gaat allemaal goed, maar na twee jaar mag het wel toch dat ik er mee stop om het door te geven (zeker als het maandelijks hetzelfde is)
pi_220632027
Gewoon retour afzender, Hillie en als het dan nog niet stopt, groffer geschut inzetten en: bewoner overleden erop schrijven en dan retour.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220632174
Of je flikkert die post gelijk in de kliko.
Wie weet gaan de oude bewoners dan eens zelf actie ondernemen als ze ineens belangrijke post niet meer ontvangen. :+
Of denk ik nu te simpel? Nu wordt hun post, jouw probleem!
pi_220632183
@Kyara dat maakt de reis wel iets spannender. Veel plezier!

@hilliebillie inderdaad gewoon paar keer retour sturen. Over een paar maanden de kliko in..
Ik bleek mijn adres bij de ASN nooit gewijzigd te hebben. Ik gebruikte die rekening nooit, mijn man wel en er zat lang geleden iets voor de kinderen aan gelinkt. Kwam ik vorig jaar achter toen mijn moeder me wilde machtigen. Dat was bijna 11 jaar na de verhuizing 8)7

@Nijna, ik stuur gewoon nog een portie sterkte jou kant op :*
  woensdag 22 april 2026 @ 12:08:08 #130
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220632330
Retour afzender sturen, kost je niks , alleen het vinden van een brievenbus, aan die vorige bewoners zou ik geen aandacht meer besteden hoor.
Hier krijgen we facturen en zo per post, voor alles zo een beetje, behalve voor internet , dat komt nog net wel digitaal.
Lekker ouderwets alles met de hand overmaken, want automatisch incasso kennen veel bedrijven hier niet.
Of je hebt er een Hongaars rekeningnummer voor nodig, en daar heb je eerst een belastingnummer voor nodig, en daar heb je eerst een adreskaart voor nodig, en daar wachten we nog op :D
Maar ach, hebben we wat te doen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220632400
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Retour afzender sturen, kost je niks , alleen het vinden van een brievenbus, aan die vorige bewoners zou ik geen aandacht meer besteden hoor.
Hier krijgen we facturen en zo per post, voor alles zo een beetje, behalve voor internet , dat komt nog net wel digitaal.
Lekker ouderwets alles met de hand overmaken, want automatisch incasso kennen veel bedrijven hier niet.
Of je hebt er een Hongaars rekeningnummer voor nodig, en daar heb je eerst een belastingnummer voor nodig, en daar heb je eerst een adreskaart voor nodig, en daar wachten we nog op :D
Maar ach, hebben we wat te doen!
Dat klinkt ook wel weer lekker back to basic. Zal even een paar keer wennen zijn om daar maandelijks aan te denken. En dan zal het ook wel weer in je systeem zitten.

Als ik zo brutaal mag zijn, doe je vanuit Hongarije nog steeds je Nederlandse callcenter werk? Of heb je iets anders, of nog zoekende kan ook natuurlijk.

Als ik je verhalen zo hoor ben ik wel eens lichtelijk jaloers!
pi_220632420
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 11:44 schreef vencodark het volgende:
Of je flikkert die post gelijk in de kliko.
Wie weet gaan de oude bewoners dan eens zelf actie ondernemen als ze ineens belangrijke post niet meer ontvangen. :+
Of denk ik nu te simpel? Nu wordt hun post, jouw probleem!
Nadat ze de vorige keer heel laat reageerden (of eigenlijk niet meer reageerden nadat ze een afspraak om post op te halen hadden afgezegd en na drie weken niets meer lieten weten. Heb ik nog een appje gestuurd met de vraag of het weg kon aangezien ze niets lieten weten).

Ik ga ze inderdaad ook echt niets meer laten weten. Maar zou graag willen dat het stopt. Deze Duitse post (nee ergens heb ik er geen last van maar mijn hoofd vind dit irritant ;) )

Dus nu een paar keer retour afzender en hopen dat het stopt.

En anders inderdaad in de papierbak (of mushangas idee :7 )
pi_220632533
Ik heb nog jaren zakelijke post gehad van de oude bewoners, op een gegeven moment retour afzender is verhuist op de envelop geschreven.
Fake it till you make it...
  woensdag 22 april 2026 @ 12:54:30 #134
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220632656
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 12:19 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Dat klinkt ook wel weer lekker back to basic. Zal even een paar keer wennen zijn om daar maandelijks aan te denken. En dan zal het ook wel weer in je systeem zitten.

Als ik zo brutaal mag zijn, doe je vanuit Hongarije nog steeds je Nederlandse callcenter werk? Of heb je iets anders, of nog zoekende kan ook natuurlijk.

Als ik je verhalen zo hoor ben ik wel eens lichtelijk jaloers!
Ik werkte in NL twee banen, een callcenter en een voor een hondencoach, die tweede baan heb ik meegenomen en is voor hier ook ruim voldoende aangezien mijn vaste lasten niet vergelijkbaar zijn met NL.
Ken ook veel mensen met kinderen die hier een nieuwe start maken.
Zeker als je in NL een eigen huis hebt is dat heel erg goed te doen en voor kinderen zijn de voorzieningen hier ook erg goed begreep ik. Maar daar heb ik me verder niet in verdiept tbh.

Ik moet nog even uitzoeken of mijn baan zorgt dat ik gewoon AOW krijg ( ik vermoed van wel, ik draag gewoon af in NL) of dat ik dat moet bijverzekeren.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220632965
Maar komen mensen dan met hun hond nu naar Hongarije oh-oh? Of doe je dat online? Ik had juist verwacht dat je het callcenter werk mee had genomen, dat klinkt makkelijker verplaatsbaar.
pi_220633090
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 12:22 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Nadat ze de vorige keer heel laat reageerden (of eigenlijk niet meer reageerden nadat ze een afspraak om post op te halen hadden afgezegd en na drie weken niets meer lieten weten. Heb ik nog een appje gestuurd met de vraag of het weg kon aangezien ze niets lieten weten).

Ik ga ze inderdaad ook echt niets meer laten weten. Maar zou graag willen dat het stopt. Deze Duitse post (nee ergens heb ik er geen last van maar mijn hoofd vind dit irritant ;) )

Dus nu een paar keer retour afzender en hopen dat het stopt.

En anders inderdaad in de papierbak (of mushangas idee :7 )
Je hebt echt ruim voldoende moeite gedaan om de oude bewoners tegemoet te komen. Groot gelijk dat je er klaar mee bent! Hopelijk werkt terugsturen.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220633111
Hebben jullie zin om boos te worden?

Ik ben met mijn kinderen naar een strandje verderop.
Parkeer de auto en hoor een krijsende baby uit de auto naast me.
Iemand had doodleuk de auto onderaan de dijk geparkeerd, baby van pakweg 7-9 maanden achtergelaten in de maxi cosi, raam open en er vandoor. :(

Een mevrouw met een hond kwam aan, niet haar baby.
Een ouder echtpaar was ook al aan het twijfelen wat te doen.
Dus mevrouw met hond en ik gingen bij de snackbar vragen wiens baby dat is en die ene meneer wilde al de polite bellen.
De oudere dame vond al snel de ‘moeder’ in kwestie.
Lekker met een andere dame op het strand met een kleedje. :(
Ze kreeg van ons allemaal een standje. }:| en verontschuldigt ging ze haar baby halen.

Man man man. :{w

Misschien sliep de baby toen ze aankomen en was ze ervan overtuigd de baby te horen als het brulde maar kloppen doet het niet.
Kind was totaal van de kaart. ;(
  Redactie Frontpage woensdag 22 april 2026 @ 14:23:14 #138
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220633158
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:13 schreef vencodark het volgende:
Hebben jullie zin om boos te worden?

Ik ben met mijn kinderen naar een strandje verderop.
Parkeer de auto en hoor een krijsende baby uit de auto naast me.
Iemand had doodleuk de auto onderaan de dijk geparkeerd, baby van pakweg 7-9 maanden achtergelaten in de maxi cosi, raam open en er vandoor. :(

Een mevrouw met een hond kwam aan, niet haar baby.
Een ouder echtpaar was ook al aan het twijfelen wat te doen.
Dus mevrouw met hond en ik gingen bij de snackbar vragen wiens baby dat is en die ene meneer wilde al de polite bellen.
De oudere dame vond al snel de ‘moeder’ in kwestie.
Lekker met een andere dame op het strand met een kleedje. :(
Ze kreeg van ons allemaal een standje. }:| en verontschuldigt ging ze haar baby halen.

Man man man. :{w

Misschien sliep de baby toen ze aankomen en was ze ervan overtuigd de baby te horen als het brulde maar kloppen doet het niet.
Kind was totaal van de kaart. ;(
Ik had meteen de politie gebeld.

Ik heb dit een keer meegemaakt. Er was een AED melding geweest en de meneer die kwam reanimeren had het kind mogelijk slapend in de auto achtergelaten. Ik kwam als journalist aan en zag het kind zitten. Auto stond inmiddels in de volle zon. Heb serieus 112 gebeld om te vragen of er via de agenten doorgegeven kon worden dan dat kind nog in de auto zat. (Wilde ook niet bij een huis waar gereanimeerd werd zomaar naar binnen).
Normaal gesproken blijf je als journalist daar niet bij, maar in dit geval ben ik gebleven totdat er iemand veilig het kind kwam halen. Gelukkig was dat vrij snel na mijn belletje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 22 april 2026 @ 14:31:19 #139
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220633188
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 13:47 schreef FlyingFish het volgende:
Maar komen mensen dan met hun hond nu naar Hongarije oh-oh? Of doe je dat online? Ik had juist verwacht dat je het callcenter werk mee had genomen, dat klinkt makkelijker verplaatsbaar.
Nee ik doe de planning en de socials gewoon lekker vanuit waar ik dan ook ben.
Sorry Venco ik had echt meteen de politie gebeld, en was niet gaan zoeken, da fuck?
Komen ze mooi mee weg, daar had echt wel een melding van gemaakt mogen zijn...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220633243
@Troel
Snap ik. In dit geval bleef die oudere man bij de baby, hij was al aan het bellen. De oudere dame vond in no time al de moeder die dus aan de andere kant van de dijk zat.
En de baby huilde, het raam was wagenwijd open. Stel dat er geen ouder was gevonden (je weet het nooit), had je de baby er zo uit kunnen wippen.
Het ging heel snel.

Wat ik wel gek vond: zowel de dame met de hond als het echtpaar hadden de baby al gehoord maar waren al weggelopen/doorgelopen zonder iets te doen. :?
Ik kwam net aan.
pi_220633266
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:31 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Nee ik doe de planning en de socials gewoon lekker vanuit waar ik dan ook ben.
Sorry Venco ik had echt meteen de politie gebeld, en was niet gaan zoeken, da fuck?
Komen ze mooi mee weg, daar had echt wel een melding van gemaakt mogen zijn...
We hebben het hier over enkele minuten? Denk je dat die politie er eerder was geweest?
Maar een melding had gekund ja.
Toch weer te soft gehandeld hè. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 22-04-2026 15:06:49 ]
  woensdag 22 april 2026 @ 14:45:54 #142
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220633304
:D Geen idee maar ik belde eerst de politie, meldde het nr bord en vroeg wat ik kon doen en dan zou ik verder kijken.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 22 april 2026 @ 15:02:43 #143
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220633528
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 12:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik werkte in NL twee banen, een callcenter en een voor een hondencoach, die tweede baan heb ik meegenomen en is voor hier ook ruim voldoende aangezien mijn vaste lasten niet vergelijkbaar zijn met NL.
Ken ook veel mensen met kinderen die hier een nieuwe start maken.
Zeker als je in NL een eigen huis hebt is dat heel erg goed te doen en voor kinderen zijn de voorzieningen hier ook erg goed begreep ik. Maar daar heb ik me verder niet in verdiept tbh.

Ik moet nog even uitzoeken of mijn baan zorgt dat ik gewoon AOW krijg ( ik vermoed van wel, ik draag gewoon af in NL) of dat ik dat moet bijverzekeren.
Ik vrees dat die AOW opbouw toch ophoudt gezien je permanente fulltime in Hongarije situatie.
En dat je werkgever ook de payroll aan moet passen op die situatie.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220633542
Ik zal er voor de volgende keer aan denken beter te handelen. ;(
  woensdag 22 april 2026 @ 15:17:49 #145
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220633598
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:02 schreef laziness het volgende:

[..]
Ik vrees dat die AOW opbouw toch ophoudt gezien je permanente fulltime in Hongarije situatie.
En dat je werkgever ook de payroll aan moet passen op die situatie.
De payroll is aangepast, waarom draag ik dan nog zoveel belasting af aan NL?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220633606
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:06 schreef vencodark het volgende:
Ik zal er voor de volgende keer aan denken beter te handelen. ;(
Venco niet te streng voor jezelf zijn. Achteraf is het altijd makkelijk te denken wat er anders gekund had. In the heat of te moment is dat een stuk lastiger.
Hopelijk is die moeder genoeg geschrokken om dit niet nog een keer te doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door LauriLynne op 22-04-2026 15:19:21 (Aanvulling) ]
pi_220633660
Ik zou niet weten wat je beter had kunnen doen @vencodark
1 iemand die de politie belt en erbij blijft staan is wel genoeg en de moeder zoeken bleek de snelste manier. Prima gehandeld.
  woensdag 22 april 2026 @ 15:29:39 #148
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220633676
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]
De payroll is aangepast, waarom draag ik dan nog zoveel belasting af aan NL?
Ik weet natuurlijk niet precies wat ze aangepast hebben maar aan je verhaal zitten best veel haken en ogen ook voor de werkgever. Zij kunnen niet zomaar niks meer inhouden. Zij zijn eigenlijk verplicht een Hongaarse payroll op te zetten als jij daar permanent zit en daarom daar sociaal verzekerd bent en loonbelasting af moet dragen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 22 april 2026 @ 15:29:41 #149
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220633677
Er is niet naar de politie gebeld toch?
Maar het maakt niks meer uit nu!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220633698
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Er is niet naar de politie gebeld toch?
Maar het maakt niks meer uit nu!
Lees nog eens rustig terug.
Ik lees dat de meneer ging bellen en bij de baby bleef terwijl de vrouw en venco op zoek gingen. De vrouw had binnen enkele minuten de moeder gevonden.
  woensdag 22 april 2026 @ 15:41:02 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220633717
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:29 schreef laziness het volgende:

[..]
Ik weet natuurlijk niet precies wat ze aangepast hebben maar aan je verhaal zitten best veel haken en ogen ook voor de werkgever. Zij kunnen niet zomaar niks meer inhouden. Zij zijn eigenlijk verplicht een Hongaarse payroll op te zetten als jij daar permanent zit en daarom daar sociaal verzekerd bent en loonbelasting af moet dragen.
Nou ik kan pas negen maanden nadat ik me hier gevestigd heb een verzekering afsluiten hier ( ben nu verzekerd via OOM ), en ik betaal hier geen loonbelasting.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage woensdag 22 april 2026 @ 15:42:08 #152
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220633720
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:41 schreef vencodark het volgende:
@:Troel
Snap ik. In dit geval bleef die oudere man bij de baby, hij was al aan het bellen. De oudere dame vond in no time al de moeder die dus aan de andere kant van de dijk zat.
En de baby huilde, het raam was wagenwijd open. Stel dat er geen ouder was gevonden (je weet het nooit), had je de baby er zo uit kunnen wippen.
Het ging heel snel.

Wat ik wel gek vond: zowel de dame met de hond als het echtpaar hadden de baby al gehoord maar waren al weggelopen/doorgelopen zonder iets te doen. :?
Ik kwam net aan.
Ik kwam er ook als eerste bij, dat maakt een groot verschil hoor!

En doorlopen zonder iets te doen, vind ik pas echt raar!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 22 april 2026 @ 15:42:27 #153
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220633721
Ah ik las wilde al de politie bellen als in dat dat nog niet gedaan was.
My bad !
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage woensdag 22 april 2026 @ 15:43:18 #154
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220633724
beetje dubbel :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage woensdag 22 april 2026 @ 15:44:12 #155
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220633727
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:44 schreef vencodark het volgende:

[..]
We hebben het hier over enkele minuten? Denk je dat die politie er eerder was geweest?
Maar een melding had gekund ja.
Toch weer te soft gehandeld hè. :{
Het gaat ook niet alleen om de baby dan he, moeders zou op zijn minst een flinke waarschuwing moeten krijgen dat dit veilig thuis waardig is ofzo ;)
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:18 schreef LauriLynne het volgende:

[..]
Venco niet te streng voor jezelf zijn. Achteraf is het altijd makkelijk te denken wat er anders gekund had. In the heat of te moment is dat een stuk lastiger.
Hopelijk is die moeder genoeg geschrokken om dit niet nog een keer te doen.
En dit, vooral dit!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220633746
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:06 schreef vencodark het volgende:
Ik zal er voor de volgende keer aan denken beter te handelen. ;(
Belangrijkste voor de korte termijn is dat het kind zich veilig voelt bij een bekende, toch? En daar heb je voor gezorgd. :* Juist supergoed gedaan.
Helaas kun je niet alle ellende in de wereld voorkomen. En daarbij, politie bellen wil niet zeggen dat er dan dingen in de toekomst voorkomen worden.
  woensdag 22 april 2026 @ 16:01:12 #157
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220633827
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Nou ik kan pas negen maanden nadat ik me hier gevestigd heb een verzekering afsluiten hier ( ben nu verzekerd via OOM ), en ik betaal hier geen loonbelasting.
Gezien je 100% werkdagen maakt in Hongarije vermoed ik dat ze wel willen en mogen belasten.
Dat je geen zorgverzekering af kan sluiten komt waarschijnlijk omdat er juist niks in Hongarije wordt afgedragen terwijl je juridisch gezien daar wel sociaal verzekerd bent en niet meer in Nederland. Als er een Hongaarse payroll zou zijn, zou je vast nu al een zorgverzekering af kunnen sluiten.
Het is denk ik goed om een specialist eens om advies te vragen. Ook voor je werkgever, die loopt ook risico op deze manier.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220633836
Das vaak met situaties. Je kan van te voren wel zeggen, ik zou dit of dat doen, als zoiets je eenmaal overkomt ligt het er maar helemaal aan hoe je er op dat moment in staat en wat anderen doen. Je neemt een beslissing op dat moment.
Dus, je hebt het prima gedaan Venco :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220633845
Wat schrikken om een baby alleen in een auto aan te treffen, gelukkig hebben jullie goed gehandeld en is de moeder snel gevonden. En dan maar hopen dat ze zo geschrokken is dat ze dit nooit meer doet!

Oh-oh, als je weet dat je niet meer terug wil naar NL en je hebt in totaal niet meer dan 4 maanden in NL verbleven, dan moet je je uitschrijven uit NL. Jouw werkgever moet de salarisadministratie dan aanpassen op jouw situatie in Hongarije, daar zitten best wat haken en ogen aan want dat betekent dus ook dat jij (en je werkgever) belastingplichtig zijn in Hongarije. Hongarije is EU dus officieel telt de 183 dagen regeling (tot 183 dagen houdt je je recht op alles in NL). Maar of dat dus ook het geval is als je op voorhand weet dat je verblijf in Hongarije niet tijdelijk is, weet ik niet, omdat je dus ook met je verplichting zit om je uit het BRP te schrijven als je weet dat je 8 maand of langer in een jaar buiten NL verblijft.

Ik kocht net een leesbril en ik kan weer lezen van dichtbij. Nooit geweten dat ik zo blij kon worden van een leesbril.
  woensdag 22 april 2026 @ 16:06:13 #160
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220633846
Het is allemaal al gecheckt hoor, onze payroll loopt via een bedrijf dat daar gespecialiseerd in is.
Ik draag hier niks af en kan hier ook nergens aanspraak op maken.
Daar ben ik me van bewust en dat is geen probleem.
Er zijn ook genoeg mogelijkheden om hier werk te zoeken, callcenter werk, remote, maar liever niet.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 22 april 2026 @ 16:11:17 #161
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220633871
Maar als het allemaal te ingewikkeld wordt en ik er niks aan over houd stop ik gewoon met werken, dat kan ook gewoon :7
Ik ben al netjes overal uitgeschreven trouwens.
En hier ingeschreven.

[ Bericht 7% gewijzigd door oh-oh op 22-04-2026 16:27:00 ]
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220634317
Ik heb er nog eens over nagedacht, de rest van de middag :') en ik heb er toch wel een rot gevoel over.
Ja, deels handelden we goed door in elk geval iets te doen ipv negeren en in dit geval de ouder te zoeken.
Maar daarbij hadden we ook gelijk de politie moeten bellen, gezien de strafbaarheid.
Toen de ouder aankwam, is de politie dus niet meer gebeld. Die man heeft het gesprek geannuleerd.
Gelukkig de ouder er bij kunnen halen maar dan had ze minstens met hen moeten dealen.

Denk niet dat we het verkeerd deden maar we hadden meer moeten doen.
Ik blijf wel over zoiets malen tenminste. -O- ;(
pi_220634341
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 17:44 schreef vencodark het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht, de rest van de middag :') en ik heb er toch wel een rot gevoel over.
Ja, deels handelden we goed door in elk geval iets te doen ipv negeren en in dit geval de ouder te zoeken.
Maar daarbij hadden we ook gelijk de politie moeten bellen, gezien de strafbaarheid.
Toen de ouder aankwam, is de politie dus niet meer gebeld. Die man heeft het gesprek geannuleerd.
Gelukkig de ouder er bij kunnen halen maar dan had ze minstens met hen moeten dealen.

Denk niet dat we het verkeerd deden maar we hadden meer moeten doen.
Ik blijf wel over zoiets malen tenminste. -O- ;(
Snap ik, maar onder de streep is er niets gebeurd toch? En je was niet alleen, er waren meerdere mensen bij. Denk dat als je wel alleen was geweest, je het anders had aangepakt. Dus, laat het los, laat het gaaaaaan! ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220634352
Nee joh Venco, je handelde uit intuïtie en voor de baby. Vanachter je pc of laptop of telefoon is het makkelijk roepen. Jij zat in die situatie en reageerde meteen. Petje af!

Gisteren aangekomen in Denemarken na een enorm makkelijke autorit. Gewoon 0 files, nog nooit meegemaakt deze kant op. Voor het vergelijk vorig jaar in meivakantie 3,5 uur vertraging gehad....

Vanmiddag gaan zwemmen, gingen ineens alle glijbanen dicht voor onderhoud, onaangekondigd. Einde middag naar Legoland gelopen, kwart voor 5 liepen we naar binnen, bleken ze om 5 uur al dicht te gaan. Typisch ;)

Het weer is heerlijk, het huisje net opgeknapt (we ruiken letterlijk de verf) en het is enorm fijn om alles te kennen en herkennen. Als ik weer 100% ben gaan we de wereld wel weer ontdekken.
pi_220634368
Yay, geniet ervan exode! :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Redactie Frontpage woensdag 22 april 2026 @ 18:12:26 #166
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220634421
Is er al meer bekend over die goedkope treinkaartjes? Voor familiebezoek is het wat prijzig 4 of 5 keer 49 euro kunnen we nog voor rijden, zo vaak gaan we niet naar familie. Maar voor de treinliefhebbers zou het natuurlijk gewoon een geweldige zomervakantie zijn :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 22-04-2026 21:12:35 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220634433
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Roosgeluk op 22-04-2026 18:17:06 (Vijgen na pasen) ]
pi_220636555
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 17:53 schreef exode het volgende:
en het is enorm fijn om alles te kennen en herkennen. Als ik weer 100% ben gaan we de wereld wel weer ontdekken.
Zo herkenbaar :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 23 april 2026 @ 07:52:11 #169
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220637096
Meh, die xolo's zouden vandaag gebracht worden maar ze komen maandag pas.
Ik had me er zo op verheugd, nog langer wachten -O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220637784
Fijne vakantie Exode, hopelijk hebben jullie een heerlijke tijd daar!

Wat jammer dat de honden vandaag niet komen Oh-oh, je keek er zo naar uit :{

Ik ben gisteren aan nieuwe medicatie begonnen en jeetje wat ben ik daar beroerd van. Ik heb de hele nacht wakker gelegen door misselijkheid, migraine, zweten, hartkloppingen. Nu nog steeds misselijk, droge mond, hoofdpijn. Ik weet dat het bij de (als het goed is tijdelijke) bijwerkingen hoort, maar als ik had geweten dat het zo erg zou zijn dan zou ik er denk ik niet eens aan begonnen zijn.
pi_220637861
Sterkte schanu! Dat klinkt wel naar! Hopelijk duren de bijwerkingen niet al te lang.

Wat jammer dat ze maandag pas komen oh-oh!
pi_220638338
@oh-oh, balen dat je geduld nog even op de proef gesteld wordt!

@Schanu, dat is klote hopelijk snel minder bijwerkingen.

Mijn matras komt zaterdag *O* .
Fake it till you make it...
pi_220638569
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:31 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Nee ik doe de planning en de socials gewoon lekker vanuit waar ik dan ook ben.
Sorry Venco ik had echt meteen de politie gebeld, en was niet gaan zoeken, da fuck?
Komen ze mooi mee weg, daar had echt wel een melding van gemaakt mogen zijn...
Ah, ik dacht dat je zelf de honden trainde. Het achter de schermen werk is idd beter op afstand te doen. Jammer dat je nog even op de uitbreiding van de roedel moet wachten!

Fijne vakantie Exode! En Kyara ook! Hopelijk viel het mee qua overlast door de stakingen.

Sterkte met de bijwerkingen Schanu!

Ik heb ook vakantie *O* pas over 4 weken weer werken! Enige jammere is dat mijn lichaam daar niet zoveel zin in heeft. Ik kijk met de rugpijn die er nu is echt op tegen de 12 uur vliegen dinsdag…
pi_220638582
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 11:22 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Ah, ik dacht dat je zelf de honden trainde. Het achter de schermen werk is idd beter op afstand te doen. Jammer dat je nog even op de uitbreiding van de roedel moet wachten!

Fijne vakantie Exode! En Kyara ook! Hopelijk viel het mee qua overlast door de stakingen.

Sterkte met de bijwerkingen Schanu!

Ik heb ook vakantie *O* pas over 4 weken weer werken! Enige jammere is dat mijn lichaam daar niet zoveel zin in heeft. Ik kijk met de rugpijn die er nu is echt op tegen de 12 uur vliegen dinsdag…
Hopelijk wordt die rugpijn beter voor dinsdag :* Fijne vakantie!
Fake it till you make it...
pi_220639284
Yay voor je matras, @Nijna *O*

Sterkte met je rug, @FlyingFish Misschien stomme gedachte maar kun je geen lege kruik mee het vliegtuig in nemen dat ze die daar vullen? Hopelijk is het voor die tijd over, maar toch :*

Ik ga even in de tuin hangen. Tis heerlijk weer.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 23 april 2026 @ 14:50:32 #176
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220639599
Vier weken, lekker FF!
Kun je niet nog naar een fysio of osteopaat voor de reis?
Anders een xanax poppen onderweg?
Ik heb ooit een keer met gebroken ribben een reis naar Bali gemaakt, de vliegreis was ook niet te doen, gelukkig verlopen ze daar vrij heftige slaapmiddelen zo in de winkel, dus mooi wat genomen voor de terugreis, hemels!
Een nieuw matras is zo fijn he.
Ik ben zo blij met mijn auping hier.
Had ik echt jaren eerder moeten kopen :D

Nou, gisteren waren onze adreskaarten er, dus we konden vandaag naar het belastingkantoor voor de belasting kaart. En als ik 9 maanden een adreskaart heb dan kan ik me hier verzekeren.
Aangezien onze planning om gegooid was gingen we daar even te voet geen ( lang verhaal kort, de auto is onverzekerd omdat de buurman er exportplaten op had laten zetten, wat dus helemaal niet handig was, en daarom moeten we zo snel mogelijk die belastingkaart regelen, zodat hij zijn auto kan importeren).
Het belastingkantoor zat achter een oude bar, heeeeel vaag.
Maar het meisje met superlange lelijke nepnagels wat ons hielp was niet bevoegd, dus we moeten woensdag weer komen .
Wel mooi 10 km gelopen vanochtend!
Ik ga nu ook lekker in de tuin hangen O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220639892
Ik hoop dat het gewoon weg zakt voor die tijd. Afgelopen zondag en maandag had ik ook even twee dagen vrijwel nergens last van (maar ook drukke dagen). Het is vooral zitten wat heel onprettig is. In beweging blijven is, afgezien van bukken, goed te doen. En anders ga ik gewoon aan de pijnstillers idd voor de vlucht. Het advies is vooral blijven bewegen en niets laten, dus dat doen we dan maar.

Gelukkig is het nog te lopen oh-oh! Hopelijk was het een leuke wandeltocht als je woensdag weer mag :D
  donderdag 23 april 2026 @ 17:58:57 #178
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220640472
Ja dat stil zitten in een vliegtuig is dan wel funest!
Het was een leuke wandeling, en we hebben meerdere routes die we kunnen nemen, we zijn vooral alle huizen aan het bekijken en we roepen bij alles dat we daar niet willen wonen want dat wij het beste wonen.
Hier in de straat zijn er een paar huizen, maar niet meer dan 4 denk ik, die nog beter zijn.
Maar we hebben het enige dubbele huis en we hebben de grootste tuin aan onze kant van de straat, dus het is echt zo perfect :)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220642542
Ik heb weer eens een geupfuckte schouder/rugspier. Op dat plekje waar je net niet bij kan en wat fokking zeer doet }:|

Geniet ervan oh-oh. Het klinkt allemaal zo relaxed O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220644962
Sterkte met de blessures!

Nou die winterjas voor m’n man die ik per ongeluk bij die dropshipper had besteld, maat xl.. die valt als een S ofzo.

Heb een beetje blond gedaan. Aangezien de plaatsnaam in de bedrijfsnaam best in de buurt is heb ik aangegeven dat ik de jas terug wil komen brengen als ze me het adres geven. Ik krijg nu allemaal AI gegenereerde mails terug. Waaronder in de tweede mail dat ze me een fantastisch aanbod willen doen, dat ik de jas mag houden en 25% terug krijg. Zo kan ik toch genieten van het product maar dan met korting.

Uhm ja, ik kan genieten van een jas die 3 maten te klein is (en ook niet echt een winterjas te noemen is qua dikte, en ook stinkt, maar wellicht dat dat er in de wasmachine wel uit zou gaan).

Ben benieuwd of ik er nog wat voor terug ga zien.
(Oh ja en met man weer op zoek naar een andere winterjas :P )
pi_220644994
@exode is lego in legoland ook goedkoper dan in Nederland? Vast niet maar wie weet. Dochter wil namelijk de winnie the pooh
pi_220645262
Wat balen @hilliebillie :*
Fake it till you make it...
pi_220645407
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 14:54 schreef F_r het volgende:
@:exode is lego in legoland ook goedkoper dan in Nederland? Vast niet maar wie weet. Dochter wil namelijk de winnie the pooh
Nee, het is hier een stukje duurder. Ik koop in Legoland en Lego House alleen de exclusives.
pi_220646969
FF, hopelijk trekt de pijn snel weg!

Balen van die jas Hillie :{

Wij zijn aangekomen op het vakantiepark, zijn veel werkzaamheden helaas maar het huisje is fijn. Morgen wilden we naar het Hof van Eckbergen maar de 9 jarige wil niet meer mee omdat bolderkarren daar niet zijn toegestaan :'( kijken of ze morgen over te halen is, anders gaan we naar Nordhorn Tierpark.
pi_220647478
@Schanu Zou het ook niet zijn toegestaan bij uitzondering als je uitlegt dat jullie in afwachting zijn van een aangepaste buggy en de bolderkar een noodoplossing is?
Op de site zijn ze streng als het gaat over de bolderkar maar schrijven tegelijk ook over hoe toegankelijk het park is voor rolstoelgebruikers en dat iedereen welkom is "met (meervoudige) handicap en zonder." https://www.hofvaneckberge.nl/rolstoel-uitjes
dus ik zou verwachten dat ze wel een stapje extra willen zetten maar dat er lompe mensen met een bolderkar de boel hebben verpest.

Anders keertje terug als de buggy er is. Dit zijn precies de uitjes waarvoor je die aanvraag in gang hebt gezet.
  Redactie Frontpage vrijdag 24 april 2026 @ 22:03:04 #186
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220647497
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 14:46 schreef hilliebillie het volgende:
Sterkte met de blessures!

Nou die winterjas voor m’n man die ik per ongeluk bij die dropshipper had besteld, maat xl.. die valt als een S ofzo.

Heb een beetje blond gedaan. Aangezien de plaatsnaam in de bedrijfsnaam best in de buurt is heb ik aangegeven dat ik de jas terug wil komen brengen als ze me het adres geven. Ik krijg nu allemaal AI gegenereerde mails terug. Waaronder in de tweede mail dat ze me een fantastisch aanbod willen doen, dat ik de jas mag houden en 25% terug krijg. Zo kan ik toch genieten van het product maar dan met korting.

Uhm ja, ik kan genieten van een jas die 3 maten te klein is (en ook niet echt een winterjas te noemen is qua dikte, en ook stinkt, maar wellicht dat dat er in de wasmachine wel uit zou gaan).

Ben benieuwd of ik er nog wat voor terug ga zien.
(Oh ja en met man weer op zoek naar een andere winterjas :P )
Dit klinkt inderdaad als echte dropshipping :D
Ik las ook al dit soort verhalen over een bepaald behamerk :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220647512
Balen van de jas hillie. Iets voor je zoon? Of kloppen de verhoudingen helemaal niet?
pi_220647786
Ik zou het idd proberen als medisch hulpmiddel. Ik weet dat bolderkarren ook verboden zijn in Disney World, maar je een medisch label aan kunt vragen om in speciale gevallen wel een bolderkar mee te mogen nemen. Gewoon even bellen, nee heb je, ja kun je krijgen.
pi_220647798
@Schanu
Mocht je fb hebben er is een groep vraag en aanbod kinderhulpmiddelen waar nog weleens voor weinig geld speciale buggys worden aangeboden en ook weleens aan elkaar worden uitgeleend voor situaties zoals bij jou dat je hm even nodig hebt voor een uitje en zelf nog in afwachting bent van de levering van de eigen buggy. Voor nu te laat maar wellicht voor een andere keer
pi_220648052
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 april 2026 22:03 schreef Troel het volgende:

[..]
Dit klinkt inderdaad als echte dropshipping :D
Ik las ook al dit soort verhalen over een bepaald behamerk :D
Sapph? :+
  Redactie Frontpage vrijdag 24 april 2026 @ 23:30:34 #191
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220648156
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 23:20 schreef vencodark het volgende:

[..]
Sapph? :+
Nee, een of ander merk voor opzijhangende borsten. Monavida ofzo. Zag het voorbijkomen ergens waar men het over trustpilot had ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220649140
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 22:05 schreef F_r het volgende:
Balen van de jas hillie. Iets voor je zoon? Of kloppen de verhoudingen helemaal niet?
Heb het hem niet laten passen, maar ik denk dat het model ook niet helemaal klopt.
Maar sowieso is het zijn stijl niet en ik twijfel of het dik genoeg is voor de winter.

@Schanu, wat balen dat de bolderkar niet mee mag. Hopelijk willen ze voor een medische een uitzondering maken, tenminste ik zou ook even bellen of dat zou mogen.
pi_220649223
Ik hoop dat jullie bolderkar gewoon mee mag @Schanu!

Voor ons de laatste dag Denemarken, morgen weer naar huis :)
  zaterdag 25 april 2026 @ 08:24:24 #194
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220649491
Kennen jullie die mop van de xolo's die niet kwamen?
Nu krijg ik er twee haha.
Moeder van de hond komt ook mee.
Fokker heeft er heel lang over nagedacht en zou het heel fijn vinden als ze samen kunnen blijven en ik hou juist van die oudjes.
Buurman krijgt er een van nog geen jaar, maar die is nu geloof ik jaloers.
Oh well :P
Hopelijk kan ze maandag komen met de doggies O+
Oh ja die van 8 is op dezelfde dag geboren als de poedel, die heet Chia, die ga ik Sia noemen, dat lijkt op Szia en dat is hoi in het Hongaars.
Mama heet Roxy, wat ik echt afschuwelijk vind, dus die moet ook een andere naam, liefst iets met een S want al mijn meisjes heten met een S. Ik heb al Stella en Sasha en daar komt dan Sia bij.
Wie weet nog iets leuks?
@exode Kick is nog steeds de meest geniale naam ever hier!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220649587
Suki, (uitspraak Soeki) :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220649599
Snoepie :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')