abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220590193






quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
In Het Blok 2026 doen dit keer 7 koppels mee, 1 koppel meer dan tijdens het vorige seizoen. De deelnemers van het nieuwe seizoen van Het Blok zijn inmiddels bekend. We stellen ze hieronder aan je voor:

Bianca en Silvio
Bianca en Silvio kennen elkaar al 57 jaar. Ooit waren ze buren en toen ze elkaar later weer tegenkwamen, sprong de vonk over. Ze geven elkaar ruimte, maar weten altijd wat ze aan elkaar hebben. Ze vormen een hecht team en geloven dat het door hun sterke band tussen hen gewoon goed blijft gaan.

Frank en Lotty
Frank is monteur bij totaalinstallateur De Vreeden en gespecialiseerd in regeltechnische bekabeling. Lotty is het creatieve brein achter Wolfs Woonstudio in Hengelo. Ze ontwerpt persoonlijke interieurs voor particulieren en bedrijven. Met haar ervaring en frisse blik weet ze in het programma ongetwijfeld verrassende oplossingen te bedenken.

Gregor en Steffie
Steffie is eigenaar van circus Bolalou. Ze begon het circus samen met haar vorige partner, maar runt het nu samen met Gregor. Samen reizen ze met hun gezin en het circus door het land.Ze bedenken steeds creatieve manieren om het circus draaiend te houden, zoals nieuwe acts, optredens in verzorgingstehuizen en tentverhuur.

Hendrik en Sonja
Hendrik en Sonja hebben in oktober 2023 een camper gekocht om te genieten van hun pensioen. Ze trekken er graag op uit, ontdekken nieuwe plekken en fietsen ook regelmatig. Samen genieten ze van het avontuur en van hun vrije tijd.

Jacky en Menno
Jacky en Menno zijn beiden sterk betrokken bij hun omgeving. Jacky heeft recent in Indonesië een halve marathon gelopen om kinderen en gezinnen te helpen aan een betere toekomst. Tijdens de reis bezocht ze ook verschillende projecten, zoals een waterput in Timor en initiatieven om gezinnen te ondersteunen. Menno vindt zijn plek binnen de christelijke gemeenschap, waar hij als spreker en actief lid met aandacht en warmte bijdraagt aan het kerkelijke werk.

Jim en Kimberley
Jim is travel content creator en blogt over unieke treinreizen en verre bestemmingen. Kimberly is online marketeer en deelt met Homefreak.nl haar passie voor interieur en styling. Samen wonen ze in Drunen met hun kinderen Jake en Jackie en zijn ze volop bezig om van hun huis een droompaleis te maken.

Marloes en Patrick
Marloes en Patrick zijn de https://www.nlziet.nl/nl/(...)-Het-Blok-2026-1.jpg eigenaren van restaurant Katz in Ruurlo. Patrick staat als chef in de open keuken, terwijl Marloes als gastvrouw de gasten verwelkomt en zorgt dat iedereen zich thuis voelt. Samen zetten ze zich elke dag in om een warm, gastvrij en duurzaam restaurant te creëren, met mooie regionale en biologische producten die terugkomen in de wisselende menukaart, afgestemd op de seizoenen.


[ Bericht 13% gewijzigd door Elleska op 15-04-2026 23:51:44 ]
pi_220590765
Oh echt, zijn de koppels in het weekend thuis????
pi_220592089
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 08:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
Oh echt, zijn de koppels in het weekend thuis????
Vorig jaar was het iig zo dat mensen in het weekend niet mochten werken in het Blok. (er was nog een hele rel dat een koppel dat wel stiekem deed..) Ik ga er dus vanuit dat dit nu ook het geval is.

Maar dat is wel een aanname. Het kan zijn dat koppels vorig jaar niet mochten werken in het weekend omdat de appartementen van Het Blok dichter tussen andere woningen zitten en dat met deze weekend-bouwstop de directe buren wat rust gegeven werd.

Het valt me trouwens op dat men dit jaar ook 's avonds en 's nachts door mag werken. Kennelijk zijn er geen directe buren (?)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220592113
quote:
Ik denk dat Patrick en Marloes vanavond helemaal stoppen met Het Blok. Waarom ik dat denk?
Kijk maar eens naar hun eigen aanwijzing op de site van hun restaurant 8-)

Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220592123
Er mag inmiddels wel een andere TT in de OP: ze zijn niet meer aan het slopen namelijk...
'gesloopt' zijn sommigen wel inmiddels _O- :wtf:

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertoCarlos op 16-04-2026 12:35:17 ]
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220593074
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 08:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
Oh echt, zijn de koppels in het weekend thuis????
Yep. Sowieso mag er op zondag niet geklust worden (verplichte rustdag voor de kluskoppels vermoed ik), maar mogelijk op zaterdag ook niet.

Nu vind ik die hele tijdlijn door hoe het gemonteerd wordt maar wat wazig, het liefst van al zou 1 aflevering 1 klusdag moeten zijn wat mij betreft. Maar ja, ze hebben dit seizoen al de nodige verbeterpunten opgenomen in de productie, al blijft er altijd wel wat te zeiken O-)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220593113
Voorstukje liet horen dat er nóg een koppeltje wordt uitgesloten. Ik vrees voor die 2 ouwetjes die voor alles mensen in moeten huren en nu al door hun geld heen zijn? :?
pi_220593193
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 14:05 schreef Chea49 het volgende:
Voorstukje liet horen dat er nóg een koppeltje wordt uitgesloten. Ik vrees voor die 2 ouwetjes die voor alles mensen in moeten huren en nu al door hun geld heen zijn? :?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 16 april 2026 @ 15:31:32 #9
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220593566
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 13:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Yep. Sowieso mag er op zondag niet geklust worden (verplichte rustdag voor de kluskoppels vermoed ik), maar mogelijk op zaterdag ook niet.

Nu vind ik die hele tijdlijn door hoe het gemonteerd wordt maar wat wazig, het liefst van al zou 1 aflevering 1 klusdag moeten zijn wat mij betreft. Maar ja, ze hebben dit seizoen al de nodige verbeterpunten opgenomen in de productie, al blijft er altijd wel wat te zeiken O-)
Het zou ook fijn zijn als ze ergens een keer in beeld zouden zetten "nog zoveel dagen tot de oplevering". Ipv dat de koppels steeds zeggen "zaterdag is de oplevering" terwijl je begod niet weet welke dag het dan is.

geen idee of de oplevering op zaterdag is/was trouwens, dat zou het hele niet mogen klussen in het weekend onderuit halen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 16 april 2026 @ 15:56:42 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220593674
Je kunt mooi zien wie er stijf van het stof staan: Sonja en Hendrik, Frank, Menno en nog wat mannen (ik zie geen verschil).
pi_220593764
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Je kunt mooi zien wie er stijf van het stof staan: Sonja en Hendrik, Frank, Menno en nog wat mannen (ik zie geen verschil).
Wat moet ik mij daar bij voorstellen: "stijf van het stof staan"?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 16 april 2026 @ 16:17:56 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220593774
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:15 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen: "stijf van het stof staan"?
Helemaal bleek van het gruis, stof etc. Haren op half 11. Vale kleding.
pi_220593822
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Helemaal bleek van het gruis, stof etc. Haren op half 11. Vale kleding.
Ah, zo... ik kende die uitdrukking niet.. Het viel me idd al wel op dat iedereen (dus ook 'de jonkies') er +10 jaar ouder uitziet met veel grijzen haren (vind ik dan :s) ;) )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220594002
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:31 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Het zou ook fijn zijn als ze ergens een keer in beeld zouden zetten "nog zoveel dagen tot de oplevering". Ipv dat de koppels steeds zeggen "zaterdag is de oplevering" terwijl je begod niet weet welke dag het dan is.

geen idee of de oplevering op zaterdag is/was trouwens, dat zou het hele niet mogen klussen in het weekend onderuit halen.
Ga er maar vanuit dat wij maandag pas de oplevering zien. De slaapkamers was ook op maandag.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220594012
Eens ik mis ook echt een duidelijke lijn van waar we überhaupt nu naar kijken qua dag/tijdlijn, druk.

En zoals eerder, je ziet echt niks qua klussen of iets nieuws maar vooral een einde weg gezwets. Geen opbouw naar de oplevering en veel te weinig Daan.

Maar blijf wel kijken hoor :+
pi_220595466
Ik vind die blauwe streeptegels in de badkamer van Lotty foeilelijk, het lijken ribbels, maar toch glad?
pi_220595484
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:33 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind die blauwe streeptegels in de badkamer van Lotty foeilelijk, het lijken ribbels, maar toch glad?
Ik vind het wel wat hebben, maar zie graag het eindresultaat. (SNEL !!! :( )
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 april 2026 @ 20:37:30 #18
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220595509
Hoe kunnen Bianca en Silvio nog maar 25k overhebben? Ik snap t niet.

Ow god; gezamelijk eten :X waarom??
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 16 april 2026 @ 20:39:13 #19
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220595523
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:33 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind die blauwe streeptegels in de badkamer van Lotty foeilelijk, het lijken ribbels, maar toch glad?
Ze zijn vrij hip. Zijn idd kleine ribbels.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220595538
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:39 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Ze zijn vrij hip. Zijn idd kleine ribbels.
Ieuw, de kleur gaat nog, maar ribbels en schoonmaken.
  donderdag 16 april 2026 @ 20:42:02 #21
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220595560
Die badkamer van Jim en Kim is erger :o ik hou van groen maar zulk gifgroen??! En dan die rare ribbeltegeltjes…. Nee :N
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220595572
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:42 schreef TaMieke het volgende:
Die badkamer van Jim en Kim is erger :o ik hou van groen maar zulk gifgroen??! En dan die rare ribbeltegeltjes…. Nee :N
Dat is nog erger, ja.. _O-
pi_220595601
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:42 schreef TaMieke het volgende:
Die badkamer van Jim en Kim is erger :o ik hou van groen maar zulk gifgroen??! En dan die rare ribbeltegeltjes…. Nee :N
Die vind ik ook lelijk, en dat groen doet me denken aan jaren 70 badkamers. Kan leuk zijn maar die ribbeltegels vloeken erbij.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595604
Silvio snapt het nog steeds niet. Er is genoeg te doen.
pi_220595626
Hier gaf ik Sonja dan wel weer gelijk, het gaat Steffi niks aan.
  donderdag 16 april 2026 @ 20:51:07 #26
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220595630
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:47 schreef JJ76 het volgende:
Silvio snapt het nog steeds niet. Er is genoeg te doen.
Enige wat ik ze heb zien doen is die “administratie” en blijkbaar hebben ze een muur rood geverfd.

Wat gaat t Jacky aan hoe andere hun geld besteden? En welke afspraken ze hebben met de klusjesmannen?!?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220595632
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:37 schreef TaMieke het volgende:
Hoe kunnen Bianca en Silvio nog maar 25k overhebben? Ik snap t niet.

Ow god; gezamelijk eten :X waarom??
Plus: teveel materiaal bestellen, klusjesmensen inhuren (ok, hebben we niet gezien, maar kan niet anders)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595634
Hahaha Frank, ik hou van die humor. _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595638
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:47 schreef JJ76 het volgende:
Silvio snapt het nog steeds niet. Er is genoeg te doen.
En anders zou hij misschien zijn rust kunnen pakken... zomaar een suggestie :{
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595641
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:51 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Enige wat ik ze heb zien doen is die “administratie” en blijkbaar hebben ze een muur rood geverfd.

Wat gaat t Jacky aan hoe andere hun geld besteden? En welke afspraken ze hebben met de klusjesmannen?!?
Mooie kleur rood, heb hier ook een muur van.. :P
pi_220595648
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:50 schreef Firuze60 het volgende:
Hier gaf ik Sonja dan wel weer gelijk, het gaat Steffi niks aan.
Absoluut. Ik verdenk juist Steffie van stiekeme praktijken. Was laatst ook al eens vraag over met hun eigen bus.
pi_220595656
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:42 schreef TaMieke het volgende:
Die badkamer van Jim en Kim is erger :o ik hou van groen maar zulk gifgroen??! En dan die rare ribbeltegeltjes…. Nee :N
Daar schrok ik inderdaad ook van.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:50 schreef Firuze60 het volgende:
Hier gaf ik Sonja dan wel weer gelijk, het gaat Steffi niks aan.
Mee eens, dat is voor de controle van de boekhouding. Zoiets kan altijd later nog worden rechtgetrokken met een boete dus mooi laten gaan.
pi_220595658
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:50 schreef Firuze60 het volgende:
Hier gaf ik Sonja dan wel weer gelijk, het gaat Steffi niks aan.
Ik vraag me af of dat wel vanuit Het Blok goed gecommuniceerd is, dus dat zij het budget en de fakturen controleren.. De opmerking van Steffi is ook wantrouwen tegenover Ray en Heiko...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595667
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:51 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Enige wat ik ze heb zien doen is die “administratie”; en blijkbaar hebben ze een muur rood geverfd.
Een administratie die trouwens nog steeds niet kloppend is... :P
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595682
Nou ben benieuwd hoe het buurt klusje gaat met de hippies. :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595694
En toch he.... van Silvio is het toch ook dat hij in zijn ego is aangetast dat hij niets mag doen. Hij voelt zich geen echte vent meer. Dat zie je niet zo goed omdat hij zachtaardig is/overkomt en een hippie is, maar dat speelt imho toch echt ook mee.
Ook daarom wil hij graag die auto besturen...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595699
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:51 schreef Soury het volgende:
Hahaha Frank, ik hou van die humor. _O-
Geeft het nou maar gewoon toe... ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595709
Badkamer van Menno vind ik ook weer spuuglelijk, het is al een donker hokje zonder ramen en dan ook nog die depressieve tegels.
pi_220595714
Oei dit waren ook geen mooie tegels
pi_220595716
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Geeft het nou maar gewoon toe... ;)
Ja ik draai er niet omheen toch }:|
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595720
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:
Badkamer van Menno vind ik ook weer spuuglelijk, het is al een donker hokje zonder ramen en dan ook nog die depressieve tegels.
Lijkt wel een roestbak, ik zou niet weten wat schoon of vies is.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 april 2026 @ 21:06:02 #42
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220595775
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:
Badkamer van Menno vind ik ook weer spuuglelijk, het is al een donker hokje zonder ramen en dan ook nog die depressieve tegels.
Nee eens. Dat is ook heel bepalend en depressief…
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220595776
Nog een dikke deuk in het ego van Silvio.. _O-
pi_220595777
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
Nou ben benieuwd hoe het buurt klusje gaat met de hippies. :Y)
niet dus _O-
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220595790
Jeetje radiator eraf halen even een bouw zak eronder komt veel vies stink water uit ;(
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595798
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:06 schreef Firuze60 het volgende:
Nog een dikke deuk in het ego van Silvio.. _O-
Wat kan hij wel?
pi_220595825
Even lampies ophangen, heel bouwpakket in doos (hopelijk niet van Temu) :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595837
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:14 schreef Soury het volgende:
Even lampies ophangen, heel bouwpakket in doos (hopelijk niet van Temu) :D
En dat met die nagels van Sonja :X
pi_220595843
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En dat met die nagels van Sonja :X
Oh was me nog niet opgevallen, even op letten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595851
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ik draai er niet omheen toch }:|
Ok, duidelijk, staat genoteerd dat jij straal-v'liefd bent op Frank :s)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595852
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh was me nog niet opgevallen, even op letten.
Ze vielen mij op, doordat ze het enige 'verzorgde' nog aan haar zijn. :D
pi_220595857
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:08 schreef Soury het volgende:
Jeetje radiator eraf halen even een bouw zak eronder komt veel vies stink water uit ;(
En even een illegale lozing van ijzer door Silvio in het grondwater van de voortuin... :X :N
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595858
Mevrouw van Praxis had een ongelukje, per ongeluk een nietje door haar lip.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595866
quote:
11s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:18 schreef Soury het volgende:
Mevrouw van Praxis had een ongelukje, per ongeluk een nietje door haar lip.
_O- _O- _O-
pi_220595867
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En dat met die nagels van Sonja :X
Sonja heeft bovendien o-benen. Viel me op bij het Praxis-bezoekje..
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595871
quote:
11s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:18 schreef Soury het volgende:
Mevrouw van Praxis had een ongelukje, per ongeluk een nietje door haar lip.
Ah, die is flauw..... :N
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595884
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ze vielen mij op, doordat ze het enige 'verzorgde' nog aan haar zijn. :D
Steffi daarentegen zit continu in de schmink, met haar clowns-mascara en rode mond :{
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595888
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:20 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ah, die is flauw..... :N
Ja, moest toch lachen, die o-benen van Sonja vond ik dan weer minder grappig, daar kan ze niks aan doen.
pi_220595891
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Steffi daarentegen zit continu in de schmink, met haar clowns-mascara en rode mond :{
Zijn lelijke nep wimpers, nooit mooi die dingen. De nagels van Sonja zijn beschaafd, niks mis mee.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595896
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:20 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ah, die is flauw..... :N
Is toch geen pan zo'n zwart ding in je smoel. ;(
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595912
ik vraag me toch af hoe blij je moet zijn met zo'n apartement dit jaar
het niveau is toch wel echt bedroevend
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220595927
Die badkamertjes lijken wel 1 bij 2 meter. :o
pi_220595938
quote:
99s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:28 schreef greysbones het volgende:
ik vraag me toch af hoe blij je moet zijn met zo'n apartement dit jaar
het niveau is toch wel echt bedroevend
Ik wil die van Frank (met Frank) O+
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595943
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Zijn lelijke nep wimpers, nooit mooi die dingen. De nagels van Sonja zijn beschaafd, niks mis mee.
Sorry, ik vind ze als een vlag op een modderschuit in die knalroze kleur en bovendien totaal onpraktisch als je gaat klussen.
pi_220595950
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Is toch geen pan zo'n zwart ding in je smoel. ;(
Nee vind ik ook, maar je ziet dat ze er nog wat van probeert te maken (en dat bedoel ik niet l*llig..)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595952
Haha de jury denkt er net zo over als ik met die halve boom in de badkamer. Piemelbescherming nodig _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595956
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik wil die van Frank (met Frank) O+
Kijk, nu ben je pas duidelijk! ^O^ :*
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595959
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nee vind ik ook, maar je ziet dat ze er nog wat van probeert te maken (en dat bedoel ik niet l*llig..)
Dat is nog erger dan mijn opmerking ~O>
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595964
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat is nog erger dan mijn opmerking ~O>
HAHAHAHAHA
pi_220595968
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat is nog erger dan mijn opmerking ~O>
Ja dat lijkt het inderdaad.... maar ik bedoel het juist positief... :@

(ik zeg niks meer, alles wat ik zeg maakt het alleen maar erger... :X )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595977
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:32 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Sorry, ik vind ze als een vlag op een modderschuit in die knalroze kleur en bovendien totaal onpraktisch als je gaat klussen.
Ja eens maar ik walg pas echt als het van die 10 cm lange dolken zijn.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595978
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik wil die van Frank (met Frank) O+
Frank? Die vind ik een botte (domme) boer en superlullig doen tegen Lotty.
pi_220595998
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, moest toch lachen, die o-benen van Sonja vond ik dan weer minder grappig, daar kan ze niks aan doen.
Rustig aan he, ik zei er niks negatiefs over, het viel me alleen op dat ze die had :wtf:

Trouwens, over de nagels van Sonja gesproken... ik zat te kijken naar haar duim, het leek wel of ze daar iets van een pleister oid had, maar ze had toch ook die roze nagellak... zag er raar uit..

Maar goed... nu weer over het klussen...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220596009
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Frank? Die vind ik een boer en superlullig doen tegen Lotty.
Ik vind dat ze prima op elkaar zijn ingespeeld. Ik schoot ook in de lach toen Lotty zei "Straks moet ik je reanimeren en dat kan ik niet. Maar misschien wil ik het ook wel helemaal niet" Whehehehe.............
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220596017
quote:
99s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:28 schreef greysbones het volgende:
ik vraag me toch af hoe blij je moet zijn met zo'n apartement dit jaar
het niveau is toch wel echt bedroevend
Bovendien koop je een gemeubileerd appartement, dus je zit ook opgescheept met de smaak van deze deelnemers....of je restyled alles, maar dan gooi je geld weg..

Ik zou daar niet vrolijk van worden...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220596018
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Rustig aan he, ik zei er niks negatiefs over, het viel me alleen op dat ze die had :wtf:

Trouwens, over de nagels van Sonja gesproken... ik zat te kijken naar haar duim, het leek wel of ze daar iets van een pleister oid had, maar ze had toch ook die roze nagellak... zag er raar uit..

Maar goed... nu weer over het klussen...
Welnee joh, was ook een grapje van mij. Roze nagellak? Dit waren van die geprepareerde gelnepnagels.
pi_220596036
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Bovendien koop je een gemeubileerd appartement, dus je zit ook opgescheept met de smaak van deze deelnemers....of je restyled alles, maar dan gooi je geld weg..

Ik zou daar niet vrolijk van worden...
Expats dan, hier meer kans op dan in dat gehucht Grave.
pi_220596038
Ik heb trouwens zowaar iets klus-gerelateerds geleerd van Silvio: ik wist niet dat er zoiets bestond als een app waardoor je jouw mobiel kunt gebruiken als waterpasser :Y Straks even opzoeken die app
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220596057
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Welnee joh, was ook een grapje van mij. Roze nagellak? Dit waren van die geprepareerde gelnepnagels.
Ben nie boos hoor: 'Only positive energy here' *O*
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220596062
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb trouwens zowaar iets klus-gerelateerds geleerd van Silvio: ik wist niet dat er zoiets bestond als een app waardoor je jouw mobiel kunt gebruiken als waterpasser :Y Straks even opzoeken die app
Dat wist ik ook niet, moet je alleen geen scheef huis hebben.
pi_220596071
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ben nie boos hoor: 'Only positive energy here' *O*
Jawel kom op een paar kerels die zeiken over nagels, ik zeg doen :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220596072
En weer iets positiefs... ik vond de buurtklussen nu wel nuttig voor mensen die het nodig hebben ^O^
En ze waren (voor zover ik het kon zien) nog in Crooswijk ook
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220596080
Het Blok 2026 – Week 4: kleurencrises en de klusbuskluscatastrofe

Laat ik deze weeksamenvatting beginnen met opnieuw een compliment aan de productie. Was ik vorige week al verbaasd dat Dennis in de directe omgeving van het kluspand te vinden was bij de oplevering, ben ik deze week verrast dat hij tussendoor langskwam om poolshoogte te nemen bij de kluskoppels over hoe het met ze gaat en hoe ver ze staan. Aangezien het gemis daaraan één van de klachten was die ik vorige twee seizoenen had kan ik niet anders dan concluderen dat de productie wel meeleest en de kritieken ter harte neemt. Nu wil ik niet beweren dat Dennis daarmee direct een betere presentator wordt (want ik mis Erik van der Hoff nog altijd), maar hij lijkt dit seizoen meer betrokken te zijn bij de productie en dat kan alleen maar geprezen worden.

Flower en Power(less) staan nog altijd onder kluscuratele. Maar in plaats dat ze dat aangrijpen om zichzelf te herpakken en te laten zien wat ze waard zijn, kruipt het duo extra diep in de slachtofferrol. Flower zit alleen maar in d’r hoekje wat op d’r tablet te swipen of met make-upkoffer op schoot om nog een laag plamuur op d’r gezicht te smeren, en Power(less) hangt er maar een beetje bij als een zoutzak. Als ze al iets doen is het ‘opruimen’ (lees: de rotzooi van de ene kant van de kamer verplaatsen naar de andere kant) of een poging doen grip te krijgen op het budget, wat hen ook niet lukt. Van de 78.000 euro budget aan het begin is er ruwweg nog maar 25.000 over en nog geen ruimte is af. Ook bij hun klusbusklus weet het duo het te presteren om het niet voor elkaar te krijgen, hulp te moeten inschakelen om de klus te laten klaren en met moeite drie sterren te ontvangen :') En potverdikkie, zelfs kitesurfen zit er voor Power(less) niet in, want de wind heeft niet genoeg power _O-

De Trage Tukkers Marloes en Patrick lopen hopeloos achter de feiten aan, voornamelijk doordat ze geen of verkeerde beslissingen kunnen nemen. Zo kan Marloes zelfs de beslissing om eerst de slaapkamer te verven alvorens die spuuglelijke en slecht geplaatste wandpanelen te verwijderen (of andersom) niet zelf nemen zonder dat Patrick er haast onverstaanbaar iets over te zeggen heeft. Een tegelzetter voor de badkamer kunnen ze niet vinden omdat de tukkers het te duur vinden (ja hallo, je zit in Rotterdam hè) en zelfs het storten van de badkamervloer was al kantje boord doordat het hok met moeite voldeed aan de eisen daarvoor. Niet gek dat Heiko en Ray hun zorgen hebben dat dit kluskoppel de volgende in lijn is voor de gevreesde kluscuratele…

Wie ook mogen vrezen voor kluscuratele zijn Schone Sonja en Brave Hendrik. De pensionado’s zijn zó afhankelijk van klushulpen dat ze inmiddels de bodem van het budget zien, met nog maar 10.000 euro budget. En dat terwijl er nog geen twee opleveringen zijn geweest. Desondanks zetten ze hun beste beentje voor en hun hart open bij hun klusbusklus, laat Schone Sonja een uitvaart schieten en worden er bondjes gesmeed met andere kluskoppels omtrent het huren van een busje en het bestellen en laten leveren van klusmateriaal. En daarin laat Sonja haar ware, dominante aard zien, terwijl Brave Hendrik in complete euforie uitbarst als klushulp Theo al maar ter sprake komt – inclusief uiterst dubbelzinnige grappen :{

De bondjes die gesmeed worden zijn tegen het zere been van Tante Til, onze immer positieve scheepshoorn van dit Blok. Als zij ontdekt dat een aantal koppels samenspannen voor vervoer en materiaal en háár daar (bewust) niet bij betrekken, reageert het zonnestraaltje als een donderwolk waarbij de stretcher het bijna moet ontgelden. En anders mag Onkel X het ontgelden, die met de week cynischer reageert op alles om hem heen terwijl hij staat te zwoegen in een badkamer waarvan de tegels lijken op een planbord met sleuven. Gelukkig voor Tante Til wordt er een idee opgeworpen door ‘Dennis’ (lees: de productie) waarin ieder kluskoppel een week toebedeeld krijgt om tweemaal een gezamenlijke lunch te regelen in het fietsenhok. Past helemaal in haar straatje, en het zou mij niks verbazen als ze hier de komende weken streng op toeziet, en dan vooral dat het leuk en gezellig is… :X

Het duo Beige en Boring weet deze week alleen tijdens hun klusbusklus (het schoonmaken en duifproof maken van een balkon) even in de schijnwerpers te staan, want verder is het weer een week waarin ze nauwelijks opvallen of aan bod komen. Ze zijn er en ze doen hun ding, maar ze steken nergens bovenuit. Hun badkamer ligt wel op schema, mogelijk is dat een teken dat ze zich vooral focussen op hun werk in Het Blok en al het (on)nodige drama links laten liggen. Maar je zou ze zonder probleem uit de afleveringen kunnen monteren zonder dat je doorhebt dat er een stel ontbreekt :@

Moppenflopper Menno en Mono-toon Jacky laten deze week weer zien hoe zij in de wedstrijd staan: alles wat zij doen is uiterst B E L A N G R I J K, al het ander is eigenlijk overbodige ballast en doet niet ter zake. Moppenflopper gaat al met tegenzin naar de klusbusklus, want: ze kunnen ‘maar’ 1000 euro verdienen en de oplevering van de badkamer kan 5000 euro opleveren, en het moet al helemaal niet zo zijn dat die klusbusklus meer werk oplevert dan het hoogstnoodzakelijke. Maar goed, Moppenflopper is er ter meerdere eer en glorie van zichzelf dus zet hij zijn meest geloofwaardige glimlach op om de klus tot een goed einde te brengen. Vrouwlief Mono-toon doet er ook een poging zich nuttig te maken door... de voegen in de tuin te stofzuigen :? En ook bij het groepsoverleg laten ze beiden verstek gaan met een kulsmoes van heb ik jou daar. Waar ze dan zoal mee bezig zijn? Kleuren. De kleur van de badkamertegels, de kleur van de voegen, de kleur op de muur in de slaapkamer… Ik zou kunnen zeggen dat het wat kleur brengt in de reeks, maar dan alleen de kleur van braaksel wat ik spontaan voel opkomen als ik die vrome kop van Moppenflopper ook maar al in mijn ooghoek zie :r

Gregor en Steffie vinden al het andere buiten zichzelf om ook weinig belangrijk, tenzij ze wat olie op het vuur kunnen smijten. Zo begint de Sluwe Spreekstalmeesteres tijdens het groepsoverleg ineens over hoe eerlijk er wordt omgesprongen met het uitbetalen van klushulp door Schone Sonja en Brave Hendrik. Het hoe en waarom is compleet onduidelijk, want zij waren tot aan dat overleg enkel gefocust op hun badkamer met moeilijk geplaatste tegels (zie dat maar eens makkelijk schoon te houden) met een foeilelijk uit een boomstam opgetrokken wastafelblad inclusief uitsteeksels waar je als man toch niet zonder tok langs moet lopen. Zelfs de stapel boetes die de door Steffie zelf uitgezochte en verrotte klusbus heeft opgeleverd doet het koppel vrij weinig; de Spreekstalmeesteres heeft haar handen afgetrokken van die aftandse roestbak want het bezorgt haar alleen maar hoofdpijn. Ehhh, wie kwam er ook alweer op dat sublieme idee om dat ding aan te schaffen? :wtf:

Gelukkig lijkt volgende week de badkameroplevering ein-de-lijk een feit te zijn, al vrees ik dat er toch een aantal kluskoppels nat zullen gaan met wat ze opleveren. Het positieve daaraan is wel dat we Daan en Heiko weer in actie kunnen zien. Want dat valt wel op aan deze reeks: we hebben zeven kluskoppels uiteindelijk is één van de juryleden de echte smaakmaker van dit seizoen. Toch weer een kritiekpuntje voor de productie…
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220596084
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
En weer iets positiefs... ik vond de buurtklussen nu wel nuttig voor mensen die het nodig hebben ^O^
En ze waren (voor zover ik het kon zien) nog in Crooswijk ook
Nah, ik snapte die vervanging van die badkamerradiator niet, wat was er mis met de oude?
pi_220596090
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nah, ik snapte die vervanging van die badkamerradiator niet, wat was er mis met de oude?
Was verroest en lekte
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220596096
Peter K. krijgt trouwens nu al ***** van mij voor zijn Fok!-buurtklus-column _O_

En ik heb het nog niet eens gelezen :s)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220596116
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Peter K. krijgt trouwens nu al ***** van mij voor zijn Fok!-buurtklus-column _O_

En ik heb het nog niet eens gelezen :s)
Ik ga daar even voor zitten. Dus @PeterKelder bewaar het even voor morgen bij de koffie, zijn te leuk ^O^
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220596118
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Peter K. krijgt trouwens nu al ***** van mij voor zijn Fok!-buurtklus-column _O_

En ik heb het nog niet eens gelezen :s)
En voor vrouwlief Mono-toon.

_O- _O- _O- _O_
pi_220596130
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Was verroest en lekte
[ afbeelding ]
Oeps, dat beeld was mij ontgaan.
pi_220596212
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb trouwens zowaar iets klus-gerelateerds geleerd van Silvio: ik wist niet dat er zoiets bestond als een app waardoor je jouw mobiel kunt gebruiken als waterpasser :Y Straks even opzoeken die app
bouwman naast bij lag volledig in een deuk bij de waterpas app
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220596240
quote:
99s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
bouwman naast bij lag volledig in een deuk bij de waterpas app
wurrum?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 april 2026 @ 23:03:05 #92
862 Arcee
Look closer
pi_220596369
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:
Badkamer van Menno vind ik ook weer spuuglelijk
Bizar inderdaad. Die tegels zien eruit alsof ze 50 jaar lang in een pand zonder ramen zaten. Dat is waarschijnlijk ook de bedoeling, maar dat maakt ze niet minder spuuglelijk.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220596395
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:03 schreef Arcee het volgende:

[..]
Bizar inderdaad. Die tegels zien eruit alsof ze 50 jaar lang in een pand zonder ramen zaten. Dat is waarschijnlijk ook de bedoeling, maar dat maakt ze niet minder spuuglelijk.
Nou inderdaad, het is allemaal zo trendgevoelig wispelturig. Ik begrijp ribbeltegels in een badkamer al helemaal niet. Kleurtjes kan nog.
pi_220596459
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou inderdaad, het is allemaal zo trendgevoelig wispelturig. Ik begrijp ribbeltegels in een badkamer al helemaal niet. Kleurtjes kan nog.
Ik vind dat tegels in een badkamer best kleur mogen hebben maar hou het wel praktisch ivm met hygiëne en hoe je iets kan schoonmaken. Al die riggels en randjes is toch de hel. Hou het simpel.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220596500
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind dat tegels in een badkamer best kleur mogen hebben maar hou het wel praktisch ivm met hygiëne en hoe je iets kan schoonmaken. Al die riggels en randjes is toch de hel. Hou het simpel.
Laat staan die boomstam met uitgestulpte noesten.. :D
pi_220596509
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Laat staan die boomstam met uitgestulpte noesten.. :D
Ik had het al gezegd, levens gevaarlijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ben geen man maar ik vind het een gevaarlijk ding (qua uitstekende delen)
;)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220598495
We krijgen een fikse ruzie tussen grappenmaker en zijn vrouw Lotti. Hij gaat vaak ook veel te ver met zijn zgn. humor. Lotti moet het vaak ontgelden, kan die spottende blik van die vent niet meer zien. Als Lotti wat probeert te vertellen draait die gozer al met zijn ogen. Laconieke houding trek ik niet meer. :(
  vrijdag 17 april 2026 @ 15:11:32 #98
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220599952
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:49 schreef Chea49 het volgende:
We krijgen een fikse ruzie tussen grappenmaker en zijn vrouw Lotti. Hij gaat vaak ook veel te ver met zijn zgn. humor. Lotti moet het vaak ontgelden, kan die spottende blik van die vent niet meer zien. Als Lotti wat probeert te vertellen draait die gozer al met zijn ogen. Laconieke houding trek ik niet meer. :(
Nee hoor, dat is gewoon hoe ze met elkaar communiceren.
MIsschien ietwat uitvergroot omdat ze op tv komen maar ruzie gaan die 2 echt niet met elkaar krijgen.
Ik zie het als gezamelijke humor, Lotti kan daar prima mee omgaan en weet dat ze hem niet (te) serieus moet nemen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220600042
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:11 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is gewoon hoe ze met elkaar communiceren.
MIsschien ietwat uitvergroot omdat ze op tv komen maar ruzie gaan die 2 echt niet met elkaar krijgen.
Ik zie het als gezamelijke humor, Lotti kan daar prima mee omgaan en weet dat ze hem niet (te) serieus moet nemen.
Het is over en weer bij die 2. Hij doet bot, zij zegt "maak je niet druk, ik kan niet reanimeren en weet niet of ik dat wel wil ook".

Lijken me juist 2 mensen die elkaar heel graag mogen juist. En natuurlijk hebben ze vast af en toe onenigheid bij zo'n verbouwing onder druk.
pi_220600249
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:11 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is gewoon hoe ze met elkaar communiceren.
MIsschien ietwat uitvergroot omdat ze op tv komen maar ruzie gaan die 2 echt niet met elkaar krijgen.
Ik zie het als gezamelijke humor, Lotti kan daar prima mee omgaan en weet dat ze hem niet (te) serieus moet nemen.
We zullen zien, de ´humor´ was op de straat te horen. :{w
pi_220603131
Jammer dat het vooral op het drama.gaat en weinig over het klussen. Ik ben benieuwd watvoor appartementen er opgeleverd gaan worden.
pi_220604627
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 06:41 schreef Irri-tante het volgende:
Jammer dat het vooral op het drama.gaat en weinig over het klussen. Ik ben benieuwd watvoor appartementen er opgeleverd gaan worden.
We zien ook maar weinig verbouwactiviteiten en meer over het gedrag van de deelnemers jegens elkaar. ;)
  zaterdag 18 april 2026 @ 14:47:39 #103
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220606214
We vroegen ons eerder af hoe het nou zat met de regels. In dit artikel van vóór de uitzendingen van de start van Het Blok vertellen Frank en Lotty wat meer over de regels van Het Blok. Onder andere:

quote:
“Vanaf 7.00 uur zijn we bezig. Eerst zonder geluid te maken, dus schilderen of schuren met de hand. Tot 20.00 uur mogen we lawaai maken en daarna gaan we vaak nog door tot diep in de nacht, maar dan zonder geluid.”

Zondagen zijn de enige rustmomenten, dan mogen ze niet eens in het appartement zijn. En ondertussen spelen er nog meer regels mee. Zo mag je pas in de week zelf meubels bestellen en moet je dus snel schakelen. “Als iets niet op tijd leverbaar is, moet je gewoon iets anders kiezen.”
Hier het artikel: let op, er zou misschien een spoiler in kunnen zitten (ook al heb ik dat zelf niet gezien)

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertoCarlos op 18-04-2026 20:00:55 ]
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220607758
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 20 april 2026 @ 00:35:40 #105
485843 crew  Jippie
pi_220622027
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:38 schreef Nielojram75 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk straks weer rechtstreeks mee, dan vallen er weer meer zaken op. ;)
pi_220622695
Daan genot *O*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220622771
Uren (dagen) besteed aan die rotsmuur, zetten ze er een bed voor met een grote achterkant. :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220622780
Leuke nachtkastjes bij Menno O+
  maandag 20 april 2026 @ 20:44:48 #110
136 V.
Like tears in rain...
pi_220622783
Ja, slaapkamer weer niet af...

Omdat je daaaaagen op je reet hebt zitten simmesammen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220622789
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:47 schreef JJ76 het volgende:
Silvio snapt het nog steeds niet. Er is genoeg te doen.
Niets te doen hadden ze....

..... zelfs zonder iets in badkamer te hoeven doen is de slaapkamer verre van klaar.
  maandag 20 april 2026 @ 20:46:19 #112
136 V.
Like tears in rain...
pi_220622795
Godskanonne, hoeveel pleisters heeft die Frank aan zijn tengels?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220622819
Vind dat bed van Bianca en Silvio spuuglelijk bij die opgeplakte stenen in de muur passen. Snap ook niet dat zij het niet af kregen, tijd zat hadden ze toch? Maar volgens mij werden in de slaapkamer ook klussen overgenomen, misschien de vloer ofso.
pi_220622821
Hippie slaapkamer is wel erg tof geworden. _O_
En de badkamervloer bij Sonja en Hendrik is mooi.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220622827
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:
Vind dat bed van Bianca en Silvio spuuglelijk bij die opgeplakte stenen in de muur passen. Snap ook niet dat zij het niet af kregen, tijd zat hadden ze toch? Maar volgens mij werden in de slaapkamer ook klussen overgenomen, misschien de vloer ofso.
Ze hadden het bed niet met de achterkant tegen die muur moeten zetten
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220622829
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
Hippie slaapkamer is wel erg tof geworden. _O_
En de badkamervloer bij Sonja en Hendrik is mooi.
De rest wel, mooie muurkleuren en kast, muur met stenen hadden ze over moeten slaan.
pi_220622940
Nou Ray kreeg die badkamer dus ook niet af, hoever zouden ze zelf zijn gekomen, nog geen tegel tegen de muur? :D
pi_220622944
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:13 schreef Firuze60 het volgende:
Nou Ray kreeg die badkamer dus ook niet af, hoever zouden ze zelf zijn gekomen, nog geen tegel tegen de muur? :D
Ik vind die tegels in de hoek lelijk gesneden... door het patroon heen :@
pi_220622948
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
Hippie slaapkamer is wel erg tof geworden. _O_
En de badkamervloer bij Sonja en Hendrik is mooi.
Moet zeggen dat ik de badkamer van Sonja en Hendrik ook wel mooi en neutraal vind, snap alleen die zwarte kranen niet.
pi_220622954
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vind die tegels in de hoek lelijk gesneden... door het patroon heen :@
Oeps, niet eens opgevallen, vond het wel aardige tegeltjes. Past wel bij hun.
pi_220622961
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oeps, niet eens opgevallen, vond het wel aardige tegeltjes. Past wel bij hun.
Dat wel
Alleen bij de achterwand naar de zijwand door worden de tegels in het patroon doorgesneden

Misschien ligt het aan mij hoor! Alleen persoonlijke zou ik dat anders willen #zeikerd
pi_220622966
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat wel
Alleen bij de achterwand naar de zijwand door worden de tegels in het patroon doorgesneden

Misschien ligt het aan mij hoor! Alleen persoonlijke zou ik dat anders willen #zeikerd
Niet aan jou, dat zou mij ook ergeren.
pi_220622984
Marloes heeft een punt! :Y
pi_220622994
Over een paar jaar zijn die relieftegeltjes in de douche van Marloes super smerig geworden.
pi_220623011
Op die ribbeltegels na, terecht gewonnen.
pi_220623042
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:29 schreef Firuze60 het volgende:
Op die ribbeltegels na, terecht gewonnen.
Heel erg mooi en verdiende éérste prijs. Vind het niet zo praktisch in de badkamer.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220623070
En wat liep Silvio nou gefrustreerd stampend rond, vloeken als een matroos omdat er brood op de grond viel. Het worden nog zware weken voor die gast met zijn patchwork vest (dat ik stiekem wel leuk vind, echt jaren'70). :D
  dinsdag 21 april 2026 @ 00:33:42 #128
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220623879
Toch knap dat Frank en Lottie de badkamer hebben gewonnen, ook al omdat ze nog het meeste budget van iedereen over hebben ^O^

Gek genoeg hebben Gregor en Steffie heel veel budget gebruikt, ik vraag me toch echt af waarvoor dan als ze 'alles zelf deden'....
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220625809
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:
Vind dat bed van Bianca en Silvio spuuglelijk bij die opgeplakte stenen in de muur passen. Snap ook niet dat zij het niet af kregen, tijd zat hadden ze toch? Maar volgens mij werden in de slaapkamer ook klussen overgenomen, misschien de vloer ofso.
Zij heeft die rotsblokken met haar vingers zitten voegen en dat duurt natuurlijk wel even. Zélfs die klus is niet afgekomen en er dan vervolgens inderdaad een spuuglelijk bed (Soury zei het al) met hoog hoofdeinde voor zetten. _O-
De badkamerspecialist heeft geen badkamer gewonnen. Maar moest nog wél ff kwijt dat hij bij een regenboogoversteekplaats de neiging krijgt om gas te geven. Hij heeft niks met gender neutrale kinderkamers, de volgende opdracht. Deze man is heel beperkt in zijn denken en is zelfs nog dommer dan hij eruit ziet. :{w
Waarom werd er niets gezegd over het feit dat de wastafels van Steffi en Gregor veel te laag zaten. Die puistenplank hangt veel te laag. Niemand hier opgevallen? :?
Lotte en haar man de overwinning verkregen. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 22-04-2026 10:03:07 ]
pi_220625837
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
En wat liep Silvio nou gefrustreerd stampend rond, vloeken als een matroos omdat er brood op de grond viel. Het worden nog zware weken voor die gast met zijn patchwork vest (dat ik stiekem wel leuk vind, echt jaren'70). :D
Die raakt met de dag gefrustreerder en daardoor liet hij van alles uit zijn handen vallen op de vieze vloer. Hij keek niet eens mee met de andere badkamers. _O-
pi_220625841
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 00:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toch knap dat Frank en Lottie de badkamer hebben gewonnen, ook al omdat ze nog het meeste budget van iedereen over hebben ^O^

Gek genoeg hebben Gregor en Steffie heel veel budget gebruikt, ik vraag me toch echt af waarvoor dan als ze 'alles zelf deden'....
Dure materialen denk ik, madam heeft dure smaak. ;)
pi_220627195
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:53 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dure materialen denk ik, madam heeft dure smaak. ;)
Ja, had ze niet voor 2700 aan tegels gekocht?
  dinsdag 21 april 2026 @ 17:28:50 #133
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220627597
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:53 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dure materialen denk ik, madam heeft dure smaak. ;)
Ja daar heb je wel gelijk in. La Steffie is wel een diva inderdaad... :O

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 15:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, had ze niet voor 2700 aan tegels gekocht?
:X :X 8)7
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:30:34 #134
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220627903
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:48 schreef Chea49 het volgende:

[..]
De badkamerspecialist heeft geen badkamer gewonnen. Maar moest nog wél ff kwijt dat hij bij een regenboogoversteekplaats de neiging krijgt om gas te geven. Hij heeft niks met gender neutrale kinderkamers, de volgende opdracht. Deze man is heel beperkt in zijn denken en is zelfs nog dommer dan hij eruit ziet. :{w
QFT wat een lul. Ik begrijp het wel dat je niet van regenboogkleuren houdt... met zo'n grijze rotkop >:) Trouwens die Jacky zit hem in dat discrimineren ook maar te stimuleren }:|

quote:
Waarom werd er niets gezegd over het feit dat de wastafels van Steffi en Gregor veel te laag zaten. Die puistenplank hangt veel te laag. Niemand hier opgevallen? :?
Omdat die Pijnlijke Pukkel nog meer de negatieve aandacht trok...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220628022
Vond de opmerkingen van Menno over gender regenboogzebrapad,sint en Piet echt nergens op slaan. Wat een onzin, waarom heeft dat de uitzending gehaald???

En nu over materialen loopt hij ook stoer te doen, misschien hebben we wat extra en ik help niemand, terwijl een anders stel tekort heeft. Jammer dat niet duidelijk wordt waar het fout is gegaan.

En Sonja met d'r bouwstop en wat een gekloot om dat afval :|W

Het is toch niet leuk om maar al die frustratie te kijken :{
pi_220628433
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:54 schreef Dazalbest1 het volgende:
Vond de opmerkingen van Menno over gender regenboogzebrapad,sint en Piet echt nergens op slaan. Wat een onzin, waarom heeft dat de uitzending gehaald???

En nu over materialen loopt hij ook stoer te doen, misschien hebben we wat extra en ik help niemand, terwijl een anders stel tekort heeft. Jammer dat niet duidelijk wordt waar het fout is gegaan.

En Sonja met d'r bouwstop en wat een gekloot om dat afval :|W

Het is toch niet leuk om maar al die frustratie te kijken :{
Wil niks zeggen, hoor, maar is dat niet de inhoud van de aflevering van vanavond? :D
pi_220628891
Dat commentaar van Sonja over de kritiek op de schakelaar van het slaapkamerlicht vond ik dan wel weer grappig: "Als je drie trappen op kunt lopen kun je ook wel even twee stappen nemen uit je bed om het licht uit te doen."

_O-
pi_220628919
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
Dat commentaar van Sonja over de kritiek op de schakelaar van het slaapkamerlicht vond ik dan wel weer grappig: "Als je drie trappen op kunt lopen kun je ook wel even twee stappen nemen uit je bed om het licht uit te doen."

_O-
Ja dat kan maar is wel kut als je nog even wil lezen, of je wordt 's nachts wakker om te pissen en je moet met je handen langs de muur.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220628939
Die nachtkastjes van Menno en Jacky vielen mij de vorige keer al op, superleuk!
pi_220628959
"als je dan lekker ligt te krikken, lamp aan, lamp uit." _O-
pi_220628999
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat kan maar is wel kut als je nog even wil lezen, of je wordt 's nachts wakker om te pissen en je moet met je handen langs de muur.
Daar heb je een nachtlampje voor. Vond het ook beetje gelul 2 schakelaars voor de hoofdverlichting in zo'n kamertje. Het niet hebben van stopcontacten naast bedcvind ik een groter gemis.
pi_220629000
Die uitlatingen van Menno zijn wel een beetje uitgelokt.
  dinsdag 21 april 2026 @ 20:52:54 #143
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220629005
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat kan maar is wel kut als je nog even wil lezen, of je wordt 's nachts wakker om te pissen en je moet met je handen langs de muur.
Die 3 stappen kun je niet int donker zetten? Alsof je snachts ook de grote lamp aanzet om te plassen?
Nachtlampje vooruit, maar die staat meestal al naast je bed.
Ik snap t gemiep over die hotelschakelaar niet. 8)7
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220629008
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:51 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Daar heb je een nachtlampje voor. Vond het ook beetje gelul 2 schakelaars voor de hoofdverlichting in zo'n kamertje. Het niet hebben van stopcontacten naast bedcvind ik een groter gemis.
Ik weet niet of er ook een stopcontact zat, anders zouden er niet zo'n punt van maken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629020
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
Die uitlatingen van Menno zijn wel een beetje uitgelokt.
En beetje dommig. Ze bedoelen een neutrale kinderkamer toch? Maar dat ze andere kamer(studie/garderobe) ervan willen maken snap ik ook. Daar met komen toch waarschijnlijk starters of expats wonen geen gezin met kids.
  dinsdag 21 april 2026 @ 20:55:06 #146
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220629025
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:48 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Waarom werd er niets gezegd over het feit dat de wastafels van Steffi en Gregor veel te laag zaten. Die puistenplank hangt veel te laag. Niemand hier opgevallen? :?

verbaase me vorige week al. En dan in combi met die wrat, geen handige combi.
Kan Steffi nog klein zijn, je hangt hem toch op een normale hoogte op??!
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220629028
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik weet niet of er ook een stopcontact zat, anders zouden er niet zo'n punt van maken.
Nee, leek mij eerder een centrale lamp, iedereen heeft die. Bij het bed vast wel een stopcontact voor een bedlampje.
  dinsdag 21 april 2026 @ 20:55:47 #148
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629036
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:46 schreef Firuze60 het volgende:
"als je dan lekker ligt te krikken, lamp aan, lamp uit." _O-
Dat had hij al 2 weken terug toch ook al gezegd? :?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629051
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:54 schreef JJ76 het volgende:

[..]
En beetje dommig. Ze bedoelen een neutrale kinderkamer toch? Maar dat ze andere kamer(studie/garderobe) ervan willen maken snap ik ook. Daar met komen toch waarschijnlijk starters of expats wonen geen gezin met kids.
Precies en dan beginnen over regenboogzebrapaden, echt hoor. De man is niet het scherpste mes uit de bestekla.
pi_220629055
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, leek mij eerder een centrale lamp, iedereen heeft die. Bij het bed vast wel een stopcontact voor een bedlampje.
Dan is het geen probleem toch? Ik denk dat die er niet zaten nl.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 april 2026 @ 20:57:53 #151
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629058
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:51 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Daar heb je een nachtlampje voor. Vond het ook beetje gelul 2 schakelaars voor de hoofdverlichting in zo'n kamertje. Het niet hebben van stopcontacten naast bedcvind ik een groter gemis.
Hoe dan ook, als je die schakelaars aan het hoofdeinde doet, doe ze dan wel wat hoger zodat je niet elke keer als je je in je slaap omdraait het grote licht aan doet ... 8)7
Daar had Brave Hendrick gelijk in
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629059
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat had hij al 2 weken terug toch ook al gezegd? :?
Zal best in de lead van het programma hebben gezeten.
pi_220629066
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Dan is het geen probleem toch? Ik denk dat die er niet zaten nl.
Dan nog een veel groter probleem voor de opladers.
pi_220629079
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan nog een veel groter probleem voor de opladers.
Ja daar zijn ze juist zo blij mee als die er wel zijn, meerdere keren benadrukt dat het fijn is om stopcontacten te hebben naast je bed.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:01:43 #156
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629086
Waarom doet Sonja dit? Welke rol heeft ze nu dan??
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:01:45 #157
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220629088
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Erger me dood aan Sonja nu :@
Wie is zij om dingen te bepalen?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:02:11 #158
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629091
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zal best in de lead van het programma hebben gezeten.
Nee gewoon in het programma... ik heb nog een printscreen gepost....
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:03:53 #159
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629102
ik hou ook heel erg van Alp-alca's :P
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629105
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:01 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Wie is zij om dingen te bepalen?
Sommige zullen wel een soort rol hebben en het is ook rete irritant als mensen domweg spullen in die bak mieteren, des te meer er in kan. Die dingen kosten ook een aardige cent.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629106
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:01 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Wie is zij om dingen te bepalen?
Karton gezeur waren zo te zien maar paar dozen(ja inderdaad niet goed). Gedoe ocer wrat was lachwekkend karen-gezeik.
pi_220629112
Het zijn haar lievelingsdieren...... Alpalca's. Uhhh
pi_220629114
Sonja gedraagt zich als een kampbewaarder. Niet te harden dit.
pi_220629117
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:01 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Wie is zij om dingen te bepalen?
Nou dit

Even het paard getild met haar bouwstop

Heeft ze niks in d'r appartement te doen oid?
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:05:48 #165
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629118
Lekker cynisch kommentaar van Harm 'Dan lijkt het tenminste nog een beetje op vooruitgang" _O-
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:06:21 #166
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629126
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:05 schreef Firuze60 het volgende:
Sonja gedraagt zich als een kampbewaarder. Niet te harden dit.
:N :X
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629162
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou dit

Even het paard getild met haar bouwstop

Heeft ze niks in d'r appartement te doen oid?
Een aantal hebben vast de verantwoording voor dingen. Sonja zal de container in de gaten moeten houden.
Ik vind het ook geen aardige vrouw, vooral dat gezeik over het afzagen van dat blad. :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:12:33 #169
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220629166
Er staat een container maar je mag er niets in gooien?!? Hoe dan?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:13:43 #170
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629171
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Een aantal hebben vast de verantwoording voor dingen. Sonja zal de container in de gaten moeten houden.
Ik vind het ook geen aardige vrouw, vooral dat gezeik over het afzagen van dat blad. :')
Maar daar heeft ze juist meer gelijk in dan over dat gedoe met die container...
Want voor je het weet gaat iedereen tussendoor nog in de opgeleverde kamers werken, wat dus niet mag
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:14:27 #171
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629181
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:12 schreef TaMieke het volgende:
Er staat een container maar je mag er niets in gooien?!? Hoe dan?
Wat deed Patrick nou precies fout?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:15:04 #172
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629186
En ik moest zo lachen om die act van Frank: "ja, en dan is het leven zo voorbij.. voor je het weet is het gebeurd " etc.. _O- _O- _O_
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:16:31 #173
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629198
Het valt me nu eigenlijk pas op dat er geen voorzitter of zo is, in tegenstelling tot vorige jaren..
Vorig jaar had je nog iemand die tegen betaling de algemene ruimtes enzo moest coordineren en die algemene dingen in de gaten moest houden... maar dat is Sonja nu zeker niet...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629208
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het valt me nu eigenlijk pas op dat er geen voorzitter of zo is, in tegenstelling tot vorige jaren..
Ik begreep dat er zoiets in de fietsenkelder al was afgesproken en Sonja zich als vrijwilliger had aangemeld. Maar hoe officieel dat geregeld is, geen idee.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:19:16 #175
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629216
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik begreep dat er zoiets in de fietsenkelder al was afgesproken en Sonja zich als vrijwilliger had aangemeld.
De 1e 2 weken was Lotty dacht ik de coordinator, maar wat daarna gebeurd is weet niet.
Maar als Sonja dat nu is, dan mag ze misschien toch wel die bouwstop doen? :?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629221
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
De 1e 2 weken was Lotty dacht ik de coordinator, maar wat daarna gebeurd is weet niet.
Maar als Sonja dat nu is, dan mag ze misschien toch wel die bouwstop doen? :?
Totaal onduidelijk voor ons als kijkers.
pi_220629230
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:12 schreef TaMieke het volgende:
Er staat een container maar je mag er niets in gooien?!? Hoe dan?
Jesus je snapt toch wel dat als je er complete lege dozen inflikkert dat dat niet handig is.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629235
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik moest zo lachen om die act van Frank: "ja, en dan is het leven zo voorbij.. voor je het weet is het gebeurd " etc.. _O- _O- _O_
Volgens mij is het een fokker "Dan gaan we nu rellen" :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:23:02 #179
136 V.
Like tears in rain...
pi_220629244
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:48 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Maar moest nog wél ff kwijt dat hij bij een regenboogoversteekplaats de neiging krijgt om gas te geven. Hij heeft niks met gender neutrale kinderkamers, de volgende opdracht. Deze man is heel beperkt in zijn denken en is zelfs nog dommer dan hij eruit ziet.
En er nog trots op zijn ook.
Wat een bekrompen, reactionaire beschuitlul ben je dan. Ik heb zo'n ongelooflijke grafhekel aan dit soort nepchristenen, met zo'n uitgestreken, zelfingenomen plofkop de meest onhebbelijke nonsens uitkramen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220629245
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Jesus je snapt toch wel dat als je er complete lege dozen inflikkert dat dat niet handig is.
Even platstampen en er is niks mis mee, ging ook om al dat plastic, dat moest in andere containers. En begreep ook dat veel ingehuurde bouwvakkers dat deden. Maar goed, gezeik om niks.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:25:48 #181
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220629268
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Volgens mij is het een fokker "Dan gaan we nu rellen" :D
Hij doet me wel denken aan een fokker :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220629269
Misselijke kerel die Menno, spullen van Frank en Lottie zijn weggehaald maar ja die had 5000 gewonnen dus die kan het wel leien. :r
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629272
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:25 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Hij doet me wel denken aan een fokker :D
Ohh wie O-)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:26:58 #184
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220629277
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Ohh wie O-)
Droopie :D weet niet of hij t er mee eens zou zijn
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220629283
Nu gooien ze alle plastic in restafvalcontainer van de hele straat, zouden we daarover nog een handhaver of boete gaan zien?
pi_220629293
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Even platstampen en er is niks mis mee, ging ook om al dat plastic, dat moest in andere containers. En begreep ook dat veel ingehuurde bouwvakkers dat deden. Maar goed, gezeik om niks.
Oh daar ben ik nu pas.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629299
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:25 schreef Soury het volgende:
Misselijke kerel die Menno, spullen van Frank en Lottie zijn weggehaald maar ja die had 5000 gewonnen dus die kan het wel leien. :r
En hij heeft ze waarschijnlijk gejat want kon best wel eens mijn, mooi meegenomen.
pi_220629303
Oh ze zitten er nu meer bovenop dan de afgelopen twee jaar ja :Y
pi_220629312
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:28 schreef JJ76 het volgende:

[..]
En hij heeft ze waarschijnlijk gejat want kon best wel eens mijn, mooi meegenomen.
Zou me niks verbazen, zelfingenomen droplul.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629313
Tja ze kunnen toch ook niets en liggen hopeloos achter.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:31:15 #191
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220629321
Marloes en Patrick zijn echt t voorbeeld van slachtofferrol :r
Hoezo kun je geen plan samenstellen in de uren dat je niet mag klussen?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:32:01 #192
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629326
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Volgens mij is het een fokker "Dan gaan we nu rellen" :D
Ja! ^O^

(ik moet oppassen... straks word ik ook een Frank-fan.. :{ ;) )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629327
Deze vond ik wel weer leuk. Sonja:"Dankjewel Jacky" Tegen Kimberley, haha, das niet best, zit je al drie weken 24 uur met elkaar opgescheept en weet ze de namen nog niet eens.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:32:54 #194
136 V.
Like tears in rain...
pi_220629331
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
Die uitlatingen van Menno zijn wel een beetje uitgelokt.
Ach welnee. Die stond met een kloppende stijve tampeloeris te popelen om zijn proleterige PVV-praatje te houden.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220629338
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja! ^O^

(ik moet oppassen... straks word ik ook een Frank-fan.. :{ ;) )
Hij wordt steeds leuker. *O*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:33:55 #196
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629340
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:23 schreef V. het volgende:

[..]
En er nog trots op zijn ook.
Wat een bekrompen, reactionaire beschuitlul ben je dan. Ik heb zo'n ongelooflijke grafhekel aan dit soort nepchristenen, met zo'n uitgestreken, zelfingenomen plofkop de meest onhebbelijke nonsens uitkramen.
Zijn het echt Gristenen? Die had ik ff gemist...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:34:28 #197
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629352
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:32 schreef Firuze60 het volgende:
Deze vond ik wel weer leuk. Sonja:"Dankjewel Jacky" Tegen Kimberley, haha, das niet best, zit je al drie weken 24 uur met elkaar opgescheept en weet ze de namen nog niet eens.
Scherp opgemerkt CotS! ^O^
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:35:49 #198
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629359
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:27 schreef JJ76 het volgende:
Nu gooien ze alle plastic in restafvalcontainer van de hele straat, zouden we daarover nog een handhaver of boete gaan zien?
Nog los van dat de hele bak vol zit en het klote-geluid van die bak iedere keer dat hij open en dicht knalt. Lekker voor de overburen... Waarom regelt Het Blok aka Saaie Heiko dat niet van tevoren dan??
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629366
“Ja, ik krijg er altijd een beetje jeuk van. Ik hou ook niet van regenboogzebrapaden. Dat vind ik… nee. Ik heb altijd het idee dat ik gas moet geven, ja.”

Wat een ongelofelijke bokkenlul is die Moppenflopper toch, met die vrome harses van 'm. En ja, ik heb ook zo mijn bedenkingen bij het hele LHBTIQABCDEFG+ gebeuren, maar er zijn grenzen aan hoe je het verwoordt. Wel mooi dat de programmamakers hem hiermee voor de bus (op een zebrapad) gooien.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:37:52 #200
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629370
Los van de inhoud vind ik de manier waarop Patrick en Hoe-heet-ze-ook-alweer dat huiswerk en die kritiek krijgen wel erg lullig. 's Avonds laat ook :P
Vind ik ook niet kunnen...had Heiko of Ray of desnoods Dennis voor zoiets best belangrijks niet even langs kunnen komen in plaats van zo'n k*t appje?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:38:57 #201
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629378
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:36 schreef PeterKelder het volgendeWel mooi dat de programmamakers hem hiermee voor de bus (op een zebrapad) gooien.
Dan ligt ie mooi naast Lotty die door Frank voor de bus werd gegooid :s)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629387
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Scherp opgemerkt CotS! ^O^
:D

En nog even over Marloes, zij wist voor het verbouwen niet eens wat metal studs waren als hobbyklusser. Tja, dan denk ik, heb je nog nooit een paar eerdere afleveringen gezien van dit programma, zelfs ik weet inmiddels wat die alumiumkrengen zijn. Dan gingen ze er toch totaal onvoorbereid in.
pi_220629391
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Los van de inhoud vind ik de manier waarop Patrick en Hoe-heet-ze-ook-alweer dat huiswerk en die kritiek krijgen wel erg lullig. 's Avonds laat ook :P
Vind ik ook niet kunnen...had Heiko of Ray of desnoods Dennis voor zoiets best belangrijks niet even langs kunnen komen in plaats van zo'n k*t appje?
Die appjes van 'Dennis' ook... alsof die zich daarmee bezig zou houden :') _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:44:47 #204
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629414
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:40 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Die appjes van 'Dennis' ook... alsof die zich daarmee bezig zou houden :') _O-
Ja dat is zeker waar.... dat wordt gewoon geschreven door een assist (m/v/genderneutraal) van het productiebedrijf
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:44:52 #205
136 V.
Like tears in rain...
pi_220629415
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
“Ja, ik krijg er altijd een beetje jeuk van. Ik hou ook niet van regenboogzebrapaden. Dat vind ik… nee. Ik heb altijd het idee dat ik gas moet geven, ja.”

Wat een ongelofelijke bokkenlul is die Moppenflopper toch, met die vrome harses van 'm. En ja, ik heb ook zo mijn bedenkingen bij het hele LHBTIQABCDEFG+ gebeuren, maar er zijn grenzen aan hoe je het verwoordt. Wel mooi dat de programmamakers hem hiermee voor de bus (op een zebrapad) gooien.
Je zal toch goddomme een kind van dit stel zijn. Een chronisch verbaasd kijkende buikspreekpop als moeder en boer Koekoek die in de jaren 50 is blijven hangen als vader. En die dan moeten vertellen dat je op hetzelfde geslacht valt -O-
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:46:25 #206
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629421
Ik denk serieus dat Patrick echt een keer gaat ontploffen... hij is een binnenvetter en is nu al zo enorm opgefokt...
Zoals hij reageerde tijdens de 'bouwstop-vergadering' op straat is voor zijn doen al erg fel...

Denk ik, als gecertificeerd psycholoog (VanDeKoudeGrond)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:47:16 #207
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629423
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:44 schreef V. het volgende:

[..]
Je zal toch goddomme een kind van dit stel zijn. Een chronisch verbaasd kijkende buikspreekpop als moeder en boer Koekoek die in de jaren 50 is blijven hangen als vader. En die dan moeten vertellen dat je op hetzelfde geslacht valt -O-
Wat mij betreft mag Sonja voor deze mensen een fok-verbod instellen...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629442
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik denk serieus dat Patrick echt een keer gaat ontploffen... hij is een binnenvetter en is nu al zo enorm opgefokt...
Zoals hij reageerde tijdens de 'bouwstop-vergadering' op straat is voor zijn doen al erg fel...

Denk ik, als gecertificeerd psycholoog (VanDeKoudeGrond)
Kan wezen, maar hij heeft duidelijk geen verstand van klussen, laat hem maar bij de pannen blijven.
pi_220629445
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja dat is zeker waar.... dat wordt gewoon geschreven door een assist (m/v/genderneutraal) van het productiebedrijf
Laat het Moppenflopper en Mono-toon maar niet horen of ze schieten in de vlekken :X

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:44 schreef V. het volgende:

[..]
Je zal toch goddomme een kind van dit stel zijn. Een chronisch verbaasd kijkende buikspreekpop als moeder en boer Koekoek die in de jaren 50 is blijven hangen als vader. En die dan moeten vertellen dat je op hetzelfde geslacht valt -O-
Ooooh eerlijk, dat zou de grootste nachtmerrie voor dat walgelijke koppel zijn. Die ze daarna proberen uit te wissen door het kind in kwestie te brainwashen, want iets met Gods woord en Zijn wil.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220629460
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Laat het Moppenflopper en Mono-toon maar niet horen of ze schieten in de vlekken :X
[..]
Ooooh eerlijk, dat zou de grootste nachtmerrie voor dat walgelijke koppel zijn. Die ze daarna proberen uit te wissen door het kind in kwestie te brainwashen, want iets met Gods woord en Zijn wil.
Hmmm, geen idee of het kerkgangers zijn, maar dat duiden vind ik eigenlijk helemaal overbodig, genoeg seculiere kort-voor-de-kop lui die er net zo over denken.
pi_220629483
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hmmm, geen idee of het kerkgangers zijn, maar dat duiden vind ik eigenlijk helemaal overbodig, genoeg seculiere kort-voor-de-kop lui die er net zo over denken.
Ik dacht dat ze dat zelf gezegd hadden (want ik wist het ook dat ze christelijk waren).
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629493
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze dat zelf gezegd hadden (want ik wist het ook dat ze christelijk waren).
Oh, wat erg dan, dat heb ik gemist. Wat vooroordeelbevestigend op die manier.
pi_220629501
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hmmm, geen idee of het kerkgangers zijn, maar dat duiden vind ik eigenlijk helemaal overbodig, genoeg seculiere kort-voor-de-kop lui die er net zo over denken.
Uit hun bio voor Het Blok (ook te vinden in de OP):

quote:
Jacky en Menno zijn beiden sterk betrokken bij hun omgeving. Jacky heeft recent in Indonesië een halve marathon gelopen om kinderen en gezinnen te helpen aan een betere toekomst. Tijdens de reis bezocht ze ook verschillende projecten, zoals een waterput in Timor en initiatieven om gezinnen te ondersteunen. Menno vindt zijn plek binnen de christelijke gemeenschap, waar hij als spreker en actief lid met aandacht en warmte bijdraagt aan het kerkelijke werk.
Kijk, ieder z'n ding natuurlijk, maar er zijn wat mij betreft wel grenzen aan hoe je je afkeer tegenover een bepaalde bevolkingsgroep (die er andere gedachten op na houden wat betreft geaardheid of geslacht) uitspreekt, helemaal op landelijke televisie. Lijkt me anno 2026 ook geen reclame voor het predikaat Geloof, Hoop en Liefde :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220629510
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Uit hun bio voor Het Blok (ook te vinden in de OP):
[..]
Kijk, ieder z'n ding natuurlijk, maar er zijn wat mij betreft wel grenzen aan hoe je je afkeer tegenover een bepaalde bevolkingsgroep (die er andere gedachten op na houden wat betreft geaardheid of geslacht) uitspreekt, helemaal op landelijke televisie. Lijkt me anno 2026 ook geen reclame voor het predikaat Geloof, Hoop en Liefde :')
Ah kijk daar had ik het van.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629517
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Uit hun bio voor Het Blok (ook te vinden in de OP):
[..]
Kijk, ieder z'n ding natuurlijk, maar er zijn wat mij betreft wel grenzen aan hoe je je afkeer tegenover een bepaalde bevolkingsgroep (die er andere gedachten op na houden wat betreft geaardheid of geslacht) uitspreekt, helemaal op landelijke televisie. Lijkt me anno 2026 ook geen reclame voor het predikaat Geloof, Hoop en Liefde :')
Nee, integendeel juist. Ben opgevoed met het vooroordeel dat alle grefo's het achter de ellebogen hebben. _O-
pi_220629567
Maar even een vraagje zo tussendoor. Kijk.nl is gratis voor iedereen en daar staat elke keer een aflevering op die een dag voorloopt, gaan we dat spoileren of laten we dat toe?

Vorig seizoen was dat namelijk precies andersom. Ik kijk geen rechtstreekse tv en moest toen de uitzendingen na de reguliere uitzending bekijken. En had totaal geen last van spoilers.
pi_220629573
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, integendeel juist. Ben opgevoed met het vooroordeel dat alle grefo's het achter de ellebogen hebben. _O-
En hypocriet

Gij zult niet stelen/gedriegen
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:11:40 #218
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629575
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hmmm, geen idee of het kerkgangers zijn, maar dat duiden vind ik eigenlijk helemaal overbodig, genoeg seculiere kort-voor-de-kop lui die er net zo over denken.
Maar die zitten niet per se op zondag vroom te doen alsof ze geven om hun medemens...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:12:33 #219
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629578
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even een vraagje zo tussendoor. Kijk.nl is gratis voor iedereen en daar staat elke keer een aflevering op die een dag voorloopt, gaan we dat spoileren of laten we dat toe?

Vorig seizoen was dat namelijk precies andersom. Ik kijk geen rechtstreekse tv en moest toen de uitzendingen na de reguliere uitzending bekijken.
Ik stel een spoiler-stop in. Per direct.

(graag niet dus... ajb, plies)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629580
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even een vraagje zo tussendoor. Kijk.nl is gratis voor iedereen en daar staat elke keer een aflevering op die een dag voorloopt, gaan we dat spoileren of laten we dat toe?
Wat mij betreft is tv uitzending leidend. Dus vooraf kijkend posten onder spoiler.
Maar is aan admins denk ik om re beslissen.
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:12:58 #221
136 V.
Like tears in rain...
pi_220629583
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Uit hun bio voor Het Blok (ook te vinden in de OP):
[..]
Kijk, ieder z'n ding natuurlijk, maar er zijn wat mij betreft wel grenzen aan hoe je je afkeer tegenover een bepaalde bevolkingsgroep (die er andere gedachten op na houden wat betreft geaardheid of geslacht) uitspreekt, helemaal op landelijke televisie.
Nou, dat irriteert mij dus zo aan deze quasi-lollige pisvlek.
Er wordt blijkbaar gevraagd om een neutrale kinderkamer te maken. Vermoedelijk omdat je vantevoren niet weet wat voor kind er komt te wonen.

Dat wordt vervolgens ingekleurd als 'genderneutraal'. Om vervolgens leeg te lopen over regenboog-zebarapaden, 'woke' er met de haren bij te trekken en vervolgens ook nog even Zwarte Piet erbij te slepen.

En dan nog met droge ogen zeggen dat anderen mogen vinden wat ze vinden "maar val mij er niet mee lastig".

Terwijl JIJ dus op nationale televisie in een klusprogramma uit het niets enhousiast en trots je eigen mentale beperkingen figuurkotst en er anderen mee lastig valt.

Het gebrek aan zelfbewustzijn is darmverwekend.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220629584
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even een vraagje zo tussendoor. Kijk.nl is gratis voor iedereen en daar staat elke keer een aflevering op die een dag voorloopt, gaan we dat spoileren of laten we dat toe?
Persoonlijk ben ik daar tegen, omdat hier in het topic dan alles door elkaar gaat lopen.
Nou zijn hier niet veel users maar dan zou ik al wegblijven of ook vooruit moeten kijken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:13:46 #223
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629591
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:12 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Wat mij betreft is tv uitzending leidend. Dus vooraf kijkend posten onder spoiler.
Maar is aan admins denk ik om re beslissen.
Nou, wij zijn toch ook volwassenen? We zijn niet groep 2 of zo?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629596
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:13 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nou, wij zijn toch ook volwassenen? We zijn niet groep 2 of zo?
Zo te lezen liever niet
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:15:35 #225
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629604
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Persoonlijk ben ik daar tegen, omdat hier in het topic dan alles door elkaar gaat lopen.
Nou zijn hier niet veel users maar dan zou ik al wegblijven of ook vooruit moeten kijken.
Niet als dreigement, maar ik ga zelf niet vooruitkijken en dan ga ik hier niet meer posten want dan is mijn eigen verrassing weg door een spoiler over een aflevering van morgen
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629607
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Zo te lezen liever niet
Ok, jou was het dus niet eens opgevallen dat er al vanmiddag over de uitzending van vanavond is gepost.
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:16:27 #227
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629614
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Zo te lezen liever niet
Dat was een poging tot een Frank-opmerking, maar ik geloof niet dat ie erg gelukt was... :{
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:17:32 #228
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629622
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ok, jou was het dus niet eens opgevallen dat er al vanmiddag over de uitzending van vanavond is gepost.
Dat had ik idd pas later door... ik ging daar even in mee omdat ik dacht dat de andere poster het had over de vorige aflevering.... Aangezien we al hadden afgesproken dat we hier niet zouden spoileren... :P
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629628
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:15 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Niet als dreigement, maar ik ga zelf niet vooruitkijken en dan ga ik hier niet meer posten want dan is mijn eigen verrassing weg
Ja dat bedoel ik. En juist zo'n topic maakt het programma leuker om te kijken als ik tussendoor ook even mijn mening kan geven (gal kan spuwen). 8-)
Dan blijf ik weg als de uitzending al is besproken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629639
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat bedoel ik. En juist zo'n topic maakt het programma leuker om te kijken als ik tussendoor ook even mijn mening kan geven (gal kan spuwen). 8-)
Dan blijf ik weg als de uitzending al is besproken.
En wat als je niet elke avond rechtstreeks kijkt en pas achteraf?
pi_220629641
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ok, jou was het dus niet eens opgevallen dat er al vanmiddag over de uitzending van vanavond is gepost.
Nou gedeeltelijk was het de spoiler van het programma zelf (vooruitblik) maar de rest kwam mij niet bekend voor maar dat had ik ook gemist kunnen hebben.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629647
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:16 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat was een poging tot een Frank-opmerking, maar ik geloof niet dat ie erg gelukt was... :{
Oh ik wilde je al als container beheerder bombarderen in dit topic :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629658
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:20 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En wat als je niet elke avond rechtstreeks kijkt en pas achteraf?
Ja dat is gelul natuurlijk, als ik een dag later ga kijken dan blijf je uit dit topic (als je geen spoilers wil)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629672
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat is gelul natuurlijk, als ik een dag later ga kijken dan blijf je uit dit topic (als je geen spoilers wil)
Nou, duidelijk! Geen spoilers, tenzij tussen spoilers. :D
pi_220630318
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:27 schreef JJ76 het volgende:
Nu gooien ze alle plastic in restafvalcontainer van de hele straat, zouden we daarover nog een handhaver of boete gaan zien?
Als je bedoelt dat er plastic niet bij het restafval zou mogen: in Rotterdam wordt plastic niet apart ingezameld, dit gaat tegenwoordig bij het restafval en wordt nagescheiden bij de afvalverwerker.

Als het goed is hebben inmiddels alle ondergrondse containers sensoren die bericht geven dat ze geleegd moeten worden als ze een bepaald percentage vol zitten.
pi_220631453
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 15:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, had ze niet voor 2700 aan tegels gekocht?
Weet ik niet meer maar het beste is nog niet goed genoeg voor deze dame.
pi_220631548
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:54 schreef Dazalbest1 het volgende:
Vond de opmerkingen van Menno over gender regenboogzebrapad,sint en Piet echt nergens op slaan. Wat een onzin, waarom heeft dat de uitzending gehaald???

En nu over materialen loopt hij ook stoer te doen, misschien hebben we wat extra en ik help niemand, terwijl een anders stel tekort heeft. Jammer dat niet duidelijk wordt waar het fout is gegaan.

En Sonja met d'r bouwstop en wat een gekloot om dat afval :|W

Het is toch niet leuk om maar al die frustratie te kijken :{
Menno en zijn vrouw zijn inderdaad niet van het delen en pakken liever teveel dan dat ze ook maar iets tekort komen. Ze bestellen met 3 stellen geloof ik en daar zal iets fout gegaan zijn. Daar wordt nog een belletje over gepleegd. Het lijkt alsof Sonja overdrijft maar later zag je toch echt wel wat ze allemaal in die container hadden gegooid, behalve Menno en zijn vrouw natuurlijk, die hebben er niets verkeerds ingegooid en gaan lekker door met werken. Wat is dát een egoïstisch stel zeg, alleen maar aan zichzelf denken. Deze aflevering inderdaad alleen maar ellende. :'(
pi_220631567
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
Dat commentaar van Sonja over de kritiek op de schakelaar van het slaapkamerlicht vond ik dan wel weer grappig: "Als je drie trappen op kunt lopen kun je ook wel even twee stappen nemen uit je bed om het licht uit te doen."

_O-
Toen lag ik hier ook in een deuk. Je kunt zeggen wat je wilt over Sonja maar af en toe gooit ze er een originele kwinkslag in. _O-
pi_220631597
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zal best in de lead van het programma hebben gezeten.
Was bij de 1ste keuring van de slaapkamers, dit is de 2de. ;)
pi_220631625
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:12 schreef TaMieke het volgende:
Er staat een container maar je mag er niets in gooien?!? Hoe dan?
Er schijnt alléén maar bouwafval ingegooid te mogen worden, dus geen plastic en/of pallets. En het karton zo klein mogelijk vouwen want 1 container kost 500 euro en anders is deze veel te snel vol. Dat waren de afspraken maar de meesten hebben daar maling aan dus het geduld van Sonja is op. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 22-04-2026 10:44:49 ]
pi_220634181
Sorry volgens mij had ik het ook over een aflevering via kijk vooruit. (Wat een slechte streamingsdienst trouwens)

Ik zal voortaan spoiler zetten.
  woensdag 22 april 2026 @ 17:24:09 #242
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220634223
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 10:24 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Er schijnt alléén maar bouwafval ingegooid te mogen worden, dus geen plastic en/of pallets. En het karton zo klein mogelijk vouwen want 1 container kost 500 euro en anders is deze veel te snel vol. Dat waren de afspraken maar de meesten hebben daar maling aan dus het geduld van Sonja is op. :Y
Sonja doet ook interessant met haar ‘bouwstop’ :')
pi_220634294
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 17:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Sonja doet ook interessant met haar ‘bouwstop’ :')
Dat niet alleen, ze heeft ook een vervelende zeurstem.
  woensdag 22 april 2026 @ 17:41:16 #244
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220634304
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 17:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Sonja doet ook interessant met haar ‘bouwstop’ :')
Eerlijk gezegd vraag ik mij sterk af of ik naar beneden was gekomen als iemand totaal onterecht roept dat hij/zij een bouwstop gaat instellen... had ik toch wel gedacht: zoek het uit....
Los van of ze gelijk heeft over die containertroep
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  woensdag 22 april 2026 @ 17:43:24 #245
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220634313
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 17:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat niet alleen, ze heeft ook een vervelende zeurstem.
Ik wil er wat om verwedden dat Ray in hun woning heeft geklust buiten beeld. Als je bij Sonja en Hendrik de trap afloopt dan is de wand recht achter hen prachtig betimmerd. Dat heb ik Hendrik nooit zien doen.
pi_220634358
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 17:43 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik wil er wat om verwedden dat Ray in hun woning heeft geklust buiten beeld. Als je bij Sonja en Hendrik de trap afloopt dan is de wand recht achter hen prachtig betimmerd. Dat heb ik Hendrik nooit zien doen.
Ze hadden toch veel klussers in dienst genomen? Heb Sonja alleen nog maar zien opruimen en wat lelijk zitten kwasten. En zeiken uiteraard.
  woensdag 22 april 2026 @ 18:14:03 #247
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220634427
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 17:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ze hadden toch veel klussers in dienst genomen? Heb Sonja alleen nog maar zien opruimen en wat lelijk zitten kwasten. En zeiken uiteraard.
Die klussers gaan toch niet werken waar niet opgeleverd moet worden? Bovendien zag ik dat al een paar weken geleden.
pi_220634446
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 17:43 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik wil er wat om verwedden dat Ray in hun woning heeft geklust buiten beeld. Als je bij Sonja en Hendrik de trap afloopt dan is de wand recht achter hen prachtig betimmerd. Dat heb ik Hendrik nooit zien doen.
Is dat niet betimmerd ivm beschadigen? Dan zou het goed kunnen dat dat door de Ray boys is gedaan.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 22 april 2026 @ 18:19:07 #249
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220634466
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 18:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Is dat niet betimmerd ivm beschadigen? Dan zou het goed kunnen dat dat door de Ray boys is gedaan.
Toen ze begonnen aan hun etage was toch nog geen één wand betimmerd? Nu zag ik een heel stuk van minstens 2 x2 meter keurig afgetimmerd.
  woensdag 22 april 2026 @ 18:19:59 #250
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220634470
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 18:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Is dat niet betimmerd ivm beschadigen? Dan zou het goed kunnen dat dat door de Ray boys is gedaan.
Dan hadden we dat toch moeten zien?
pi_220634478
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 18:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Toen ze begonnen aan hun etage was toch nog geen één wand betimmerd? Nu zag ik een heel stuk van minstens 2 x2 meter keurig afgetimmerd.
Oh ik weet het niet eigenlijk, ik dacht bij hun trap zeg maar.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 22 april 2026 @ 18:21:56 #252
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220634492
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 18:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh ik weet het niet eigenlijk, ik dacht bij hun trap zeg maar.
Nee, ik bedoel tegenover hun trapgat.
pi_220635583
Och, arme Silvio met een hernia ofso.
pi_220635637
Prutswerk is overmacht
pi_220635688
Silvio en Bianca krijgen ook echt geen goed woordje van Ray, zeg. Tja, Ray is soms nog wel eens gevoelig voor vrouwelijk (jong) schoon, maar oude taarten met plastic bloemen in het haar kunnen flirten tot en met, helpt niks.. _O-

Voor de rest vind ik het saai.
pi_220635713
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
Silvio en Bianca krijgen ook echt geen goed woordje van Ray, zeg. Tja, Ray is soms nog wel eens gevoelig voor vrouwelijk (jong) schoon, maar oude taarten met plastic bloemen in het haar kunnen flirten tot en met, helpt niks.. _O-

Voor de rest vind ik het saai.
Heb je gezien hoe die gipsplaten op de muren zaten, dan kan ook niks positiefs meer vinden om te zeggen. Hoop werk voor jan lul.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220635735
quote:
81s.gif Op woensdag 22 april 2026 20:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Heb je gezien hoe die gipsplaten op de muren zaten, dan kan ook niks positiefs meer vinden om te zeggen. Hoop werk voor jan lul.
Leek wel een legpuzzel.. :D
pi_220635766
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Leek wel een legpuzzel.. :D
Met een kartelschaar op maat gemaakt :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220635783
De schoonmoeder van Steffi is de zus van Bianca? :D
pi_220635799
Ray: "Ik denk meer pauzes dan werk." Wat is ie toch ook een boerenlul.
pi_220635837
Met dat genderneutraal gedoe van Menno snap ik ineens ook de roze gereedschap set van Jacky

quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:06 schreef Firuze60 het volgende:
De schoonmoeder van Steffi is de zus van Bianca? :D
Precies wat ik dacht :D
pi_220635918
Wat zei Silvio nu net? Dat ie smetvrees heeft? _O-
pi_220635919
Vind dat idee met vissen niet zo handig, geen gedoe met levende beestjes graag. Want wie gaan die verzorgen?
Of zouden ze ze mee naar huis nemen. (dat denk ik wel)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220635943
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
Vind dat idee met vissen niet zo handig, geen gedoe met levende beestjes graag. Want wie gaan die verzorgen?
Of zouden ze ze mee naar huis nemen. (dat denk ik wel)
Vond dat ook onzinnig, piepklein vierkantje glazen hokje waarin die visjes mogen zwemmen. Slaat allemaal nergens op om een kinderkamer mee op te leuken. Raar item zo tussendoor.
pi_220635963
Ik weet dat het Praxis promotie is maar die apps op mobiel zijn wel fucking handig. Ipv met je meetlint aan het klunsen _O_
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220635969
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:33 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vond dat ook onzinnig, piepklein vierkantje glazen hokje waarin die visjes mogen zwemmen. Slaat allemaal nergens op om een kinderkamer mee op te leuken. Raar item zo tussendoor.
Voor een paar guppies was het wel groot genoeg volgens mij.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220635989
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Voor een paar guppies was het wel groot genoeg volgens mij.
Heb ik niks mee, net als een kanarie in een kooitje. Wat mij ook opviel was die Menno die een 'beloning' van zijn vrouw wilde hebben voor zijn harde werken. Was niet voor kinderen bedoeld.
  woensdag 22 april 2026 @ 21:43:43 #268
136 V.
Like tears in rain...
pi_220636017
Silvio smetvrees?

Die wandelende ongewassen schimmelfabriek?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220636020
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:43 schreef V. het volgende:
Silvio smetvrees?

Die wandelende ongewassen schimmelfabriek?
HAHAHA, hij zei het toch echt zelf.
pi_220636021
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Heb ik niks mee, net als een kanarie in een kooitje. Wat mij ook opviel was die Menno die een 'beloning' van zijn vrouw wilde hebben voor zijn harde werken. Was niet voor kinderen bedoeld.
Nee ik heb ook niks met kooitjes, een mooi aquarium kan ik wel waarderen (Bij Oos Kesbeke b.v.).
Maar zou het zelf niet willen hebben.
En ach een ondeugend grapje van Menno hihihi :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220636036
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:43 schreef V. het volgende:
Silvio smetvrees?

Die wandelende ongewassen schimmelfabriek?
Ja dat dacht ik ook, ziet er zelf te viezig om aan te pakken uit.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220636043
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:43 schreef V. het volgende:
Silvio smetvrees?

Die wandelende ongewassen schimmelfabriek?
Ik denk dat het sarcastisch was :o
pi_220636046
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik denk dat het sarcastisch was :o
Achteraf vermoed ik ook dat het zelfspot was. Maar goed, zij schijnen de enigen te zijn die nog geen werkende douche hebben.
pi_220636073
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik denk dat het sarcastisch was :o
Zo kwam het niet over omdat ze het al eerder hadden over handen wassen (dixie weg)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 22 april 2026 @ 22:46:47 #275
136 V.
Like tears in rain...
pi_220636442
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik denk dat het sarcastisch was :o
Vooruit, ik gun hem het voordeel van de twijfel.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 22 april 2026 @ 23:05:12 #276
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220636510
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wat mij ook opviel was die Menno die een 'beloning' van zijn vrouw wilde hebben voor zijn harde werken. Was niet voor kinderen bedoeld.
Het schijnt in het Oude Testament te staan dat de vrouw de man moet met een s*nsuele dienst moet belonen, wanneer de Man des Huizes een klusje heeft volbracht in een Nederlands klusprogramma. Dus ja, daar kan Menno nou eenmaal ook niets aan doen....

(Het is ook wel een mallerd, die Menno :P )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  woensdag 22 april 2026 @ 23:06:19 #277
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220636517
Ik vond het trouwens een vulva-lunch van Steffie en Gregoor: een paar blikken soep, wat brood en wat smeersels... En dan beweren dat je daar 3,5 uur mee bezig bent geweest 8)7
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  woensdag 22 april 2026 @ 23:07:52 #278
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220636525
Ik snap trouwens niet dat Sonja nu met de trap bezig is terwijl er een G-neutrale slaapkamer gemaakt moet worden... dan kan ze beter S&G in de gaten houden qua bouwregels...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  woensdag 22 april 2026 @ 23:18:21 #279
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220636564
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:07 schreef Firuze60 het volgende:
Ray: "Ik denk meer pauzes dan werk." Wat is ie toch ook een boerenlul.
Ik denk dat Ray ze probeert toe te praten naar dat ze uit zichzelf stoppen met Het Blok. Dit was niks, is niks en wordt ook gewoon niks...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220636578
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2026 23:18 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik denk dat Ray ze probeert toe te praten naar dat ze uit zichzelf stoppen met Het Blok. Dit was niks, is niks en wordt ook gewoon niks...
Ja het is kansloos, jammer want het zijn wel een stel paradijsvogels. Maar dit slaat helemaal nergens op.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 23 april 2026 @ 08:09:09 #281
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220637142
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2026 23:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Sonja nu met de trap bezig is terwijl er een G-neutrale slaapkamer gemaakt moet worden... dan kan ze beter S&G in de gaten houden qua bouwregels...
Ze kan niets anders. Daar zit ze de minste mensen in de weg gok ik. :+

quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2026 23:18 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik denk dat Ray ze probeert toe te praten naar dat ze uit zichzelf stoppen met Het Blok. Dit was niks, is niks en wordt ook gewoon niks...
Silvio kijkt ook zo glazig uit zijn ogen. Ray praat niet eens tegen/met hem, alleen tegen Bianca.
Wat ga je daar ook doen met een halve hernia? Stop er gewoon mee. Dat prijzengeld ga je toch nooit krijgen. (zou er misschien een boete op staan als je eerder afhaakt?)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 23 april 2026 @ 08:30:03 #282
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220637219
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2026 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond het trouwens een vulva-lunch van Steffie en Gregoor: een paar blikken soep, wat brood en wat smeersels... En dan beweren dat je daar 3,5 uur mee bezig bent geweest 8)7
Nou ja ze hadden zich er natuurlijk ook makkelijk van af kunnen maken, door bijvoorbeeld maar 1 blik soep te doen (aldus Frank)
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 23 april 2026 @ 08:31:55 #283
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220637228
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 08:09 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Ze kan niets anders. Daar zit ze de minste mensen in de weg gok ik. :+
[..]
Silvio kijkt ook zo glazig uit zijn ogen. Ray praat niet eens tegen/met hem, alleen tegen Bianca.
Wat ga je daar ook doen met een halve hernia? Stop er gewoon mee. Dat prijzengeld ga je toch nooit krijgen. (zou er misschien een boete op staan als je eerder afhaakt?)
Die blessure zouden ze als een geschenk uit de hemel moeten aanpakken en uitventen zodat ze onder het contract uit kunnen komen. Ik kan me niet voorstellen dat er geen exit clausule in zal staan mbt het fysiek niet meer in staat kunnen zijn om te werken.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 23 april 2026 @ 08:33:18 #284
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220637232
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 08:30 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ja ze hadden zich er natuurlijk ook makkelijk van af kunnen maken, door bijvoorbeeld maar 1 blik soep te doen (aldus Frank)
Die pan hadden ze natuurlijk van de productie, de rest ook.
pi_220637845
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 23:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja het is kansloos, jammer want het zijn wel een stel paradijsvogels. Maar dit slaat helemaal nergens op.
Ja, het zijn best aardige mensen. En kleurrijk, zowel letterlijk als figuurlijk
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220637921
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 08:09 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Silvio kijkt ook zo glazig uit zijn ogen. Ray praat niet eens tegen/met hem, alleen tegen Bianca.
Inderdaad dat ja.

Wat denk ik serieus onderschat wordt, is de mentale toestand van Silvio. Bianca zei al een best lange tijd terug dat hij steeds meer depri wordt, dat is sindsdien alleen maar erger geworden...

Hij heeft schuldgevoelens, want hij doet Het Blok voor Bianca, maar kan dat niet waarmaken (wat hij zichzelf dan verwijt) terwijl hij dat haar had beloofd (zo te aardig is hij) en hij voelt de verantwoordelijkheid om al het kluswerk te doen terwijl dat natuurlijk niet reëel is.

Tegelijkertijd ziet hij elke dag het kwaliteitsverschil tussen hem en de andere klussers en wordt daardoor steeds met zijn eigen onkunde geconfronteerd. Zijn restjes zelfvertrouwen verdwijnen met de dag als sneeuw voor de zon....

Hij wordt hierdoor inderdaad steeds apathischer en funktioneert ook niet meer ('s nachts hele lange pauzes). Hij wijt dat aan zijn rugpijn en dat speelt natuurlijk mee, maar hij kan de wanhopige klussituatie vermoed ik, mentaal ook niet meer aan...

Dat is denk ik, misschien nog meer een reden dan de rugpijn, om ze uit de wedstrijd te halen, ook voor zijn/hun eigen welzijn (op de lange termijn). Maar ik betwijfel of de productie van Het Blok daar mee bezig is/was.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220637929
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 08:30 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ja ze hadden zich er natuurlijk ook makkelijk van af kunnen maken, door bijvoorbeeld maar 1 blik soep te doen (aldus Frank)
Ah ja, die opmerking had ik effe gemist :Y
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 23 april 2026 @ 10:12:47 #288
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220638049
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2026 09:58 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Inderdaad dat ja.

Wat denk ik serieus onderschat wordt, is de mentale toestand van Silvio. Bianca zei al een best lange tijd terug dat hij steeds meer depri wordt, dat is sindsdien alleen maar erger geworden...

Hij heeft schuldgevoelens, want hij doet Het Blok voor Bianca, maar kan dat niet waarmaken (wat hij zichzelf dan verwijt) terwijl hij dat haar had beloofd (zo te aardig is hij) en hij voelt de verantwoordelijkheid om al het kluswerk te doen terwijl dat natuurlijk niet reëel is.

Tegelijkertijd ziet hij elke dag het kwaliteitsverschil tussen hem en de andere klussers en wordt daardoor steeds met zijn eigen onkunde geconfronteerd. Zijn restjes zelfvertrouwen verdwijnen met de dag als sneeuw voor de zon....

Hij wordt hierdoor inderdaad steeds apathischer en funktioneert ook niet meer ('s nachts hele lange pauzes). Hij wijt dat aan zijn rugpijn en dat speelt natuurlijk mee, maar hij kan de wanhopige klussituatie vermoed ik, mentaal ook niet meer aan...

Dat is denk ik, misschien nog meer een reden dan de rugpijn, om ze uit de wedstrijd te halen, ook voor zijn/hun eigen welzijn (op de lange termijn). Maar ik betwijfel of de productie van Het Blok daar mee bezig is/was.
Ik ben er ook bang voor. Nu lijkt het alsof Ray de keuze moet maken om hun uit het "spel" te halen. Al denk ik niet dat die keuze bij Ray moet liggen....

Dat hele "snachts doorwerken" snap ik ook niet. Zeker als je 1 schroefje doet en daarna gaat liggen. Neem gewoon fatsoenlijk rust/slaap want dat nachten doorhalen heeft gewoon niet het gewenste effect.

Ik vraag me echt af hoe dat gesprek voor hun opgave is gegaan. Met welke idee heeft Bianca dat geopperd? Hoe zag ze hun deelname voor zich (zelfde geld trouwens voor Sonja en Marloes). 8)7
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220638371
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:28 schreef Firuze60 het volgende:
Wat zei Silvio nu net? Dat ie smetvrees heeft? _O-
Geweldig, ik lag ook in een deuk. Sylvio en smetvrees moet toch een grapje zijn of meende hij dat echt? _O-
pi_220638382
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
Vind dat idee met vissen niet zo handig, geen gedoe met levende beestjes graag. Want wie gaan die verzorgen?
Of zouden ze ze mee naar huis nemen. (dat denk ik wel)
Vissen hebben ze nog niet meegenomen, alleen de spullen waar ze straks in moeten. En nu inderdaad maar eens zien of ze verzorgd gaan worden. Ben er ook op tegen hoor. :{w
pi_220638499
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2026 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond het trouwens een vulva-lunch van Steffie en Gregoor: een paar blikken soep, wat brood en wat smeersels... En dan beweren dat je daar 3,5 uur mee bezig bent geweest 8)7
Vulva-lunch? _O- Ze zei ook nog dat ze 2 soorten soep had gemaakt. Hoezo? Een blik opentrekken noemt ze ´zelf gemaakt´? :O Zag er prima uit maar doe niet net alsof het zoveel werk was zeg! }:|
pi_220638671
Trouwens, Steffi en schoonmoeder hebben de regels maar weer eens overtreden. Ze mogen familiehulp tot 20.00 uur gebruiken en zij waren pas om 22.00 uur weer terug na 8 uren te hebben geshopt. Waarom geen rode kaarten uitdelen want dit stel komt overal maar mee weg. :{w
pi_220638950
De bouwregels...
(kijk ook vooral naar de allerlaatste zin op de detailfoto :D :P )



Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 23 april 2026 @ 16:35:42 #294
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220640026
Ik begrijp iets niet: Marloes en Patrick moesten toch een plan van aanpak maken? Ik hoor er niets meer van terug. :?
pi_220640149
Ik begrijp dat jij dat niet begrijpt. Mijn begrip om alles te begrijpen is namelijk op....
Als je begrijpt wat ik niet begrijpt.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 23 april 2026 @ 18:51:04 #296
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220640790
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2026 17:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik begrijp dat jij dat niet begrijpt. Mijn begrip om alles te begrijpen is namelijk op....
Als je begrijpt wat ik niet begrijpt.
:?
pi_220640801
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 16:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik begrijp iets niet: Marloes en Patrick moesten toch een plan van aanpak maken? Ik hoor er niets meer van terug. :?
Dat vroeg ik me ook al af :Y

In vorige seizoenen lieten ze mensen falen, nu minder. Misschien werd het programma te duur zo ;) dus huphup mensen achter de broek zitten
  donderdag 23 april 2026 @ 18:54:54 #298
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220640817
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat vroeg ik me ook al af :Y

In vorige seizoenen lieten ze mensen falen, nu minder. Misschien werd het programma te duur zo ;) dus huphup mensen achter de broek zitten
Oh dus het is jou ook opgevallen. Het was nog wel naar aanleiding van een appje van Dennis. Vreemd.
pi_220640824
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:54 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Oh dus het is jou ook opgevallen. Het was nog wel naar aanleiding van een appje van Dennis. Vreemd.
Ja toch! Was vergeten hoe die lui heette, dacht het al direct nadat de aflevering erop er niks meer over gezegd werd
  donderdag 23 april 2026 @ 19:02:19 #300
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220640874
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja toch! Was vergeten hoe die lui heette, dacht het al direct nadat de aflevering erop er niks meer over gezegd werd
Ga je vanavond weer kijken?
pi_220640900
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ga je vanavond weer kijken?
Zeker!
Alleen ik weet niet zeker of ik ga Fokken ondertussen of haken of een combi van beide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')