Ze vielen mij op, doordat ze het enige 'verzorgde' nog aan haar zijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh was me nog niet opgevallen, even op letten.
En even een illegale lozing van ijzer door Silvio in het grondwater van de voortuin...quote:Op donderdag 16 april 2026 21:08 schreef Soury het volgende:
Jeetje radiator eraf halen even een bouw zak eronder komt veel vies stink water uit
quote:Op donderdag 16 april 2026 21:18 schreef Soury het volgende:
Mevrouw van Praxis had een ongelukje, per ongeluk een nietje door haar lip.
Sonja heeft bovendien o-benen. Viel me op bij het Praxis-bezoekje..quote:
Ah, die is flauw.....quote:Op donderdag 16 april 2026 21:18 schreef Soury het volgende:
Mevrouw van Praxis had een ongelukje, per ongeluk een nietje door haar lip.
Steffi daarentegen zit continu in de schmink, met haar clowns-mascara en rode mondquote:Op donderdag 16 april 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ze vielen mij op, doordat ze het enige 'verzorgde' nog aan haar zijn.
Ja, moest toch lachen, die o-benen van Sonja vond ik dan weer minder grappig, daar kan ze niks aan doen.quote:
Zijn lelijke nep wimpers, nooit mooi die dingen. De nagels van Sonja zijn beschaafd, niks mis mee.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Steffi daarentegen zit continu in de schmink, met haar clowns-mascara en rode mond
Is toch geen pan zo'n zwart ding in je smoel.quote:
Ik wil die van Frank (met Frank)quote:Op donderdag 16 april 2026 21:28 schreef greysbones het volgende:
ik vraag me toch af hoe blij je moet zijn met zo'n apartement dit jaar
het niveau is toch wel echt bedroevend
Sorry, ik vind ze als een vlag op een modderschuit in die knalroze kleur en bovendien totaal onpraktisch als je gaat klussen.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn lelijke nep wimpers, nooit mooi die dingen. De nagels van Sonja zijn beschaafd, niks mis mee.
Nee vind ik ook, maar je ziet dat ze er nog wat van probeert te maken (en dat bedoel ik niet l*llig..)quote:Op donderdag 16 april 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Is toch geen pan zo'n zwart ding in je smoel.
Dat is nog erger dan mijn opmerkingquote:Op donderdag 16 april 2026 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee vind ik ook, maar je ziet dat ze er nog wat van probeert te maken (en dat bedoel ik niet l*llig..)
Ja dat lijkt het inderdaad.... maar ik bedoel het juist positief...quote:
Ja eens maar ik walg pas echt als het van die 10 cm lange dolken zijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sorry, ik vind ze als een vlag op een modderschuit in die knalroze kleur en bovendien totaal onpraktisch als je gaat klussen.
Rustig aan he, ik zei er niks negatiefs over, het viel me alleen op dat ze die hadquote:Op donderdag 16 april 2026 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, moest toch lachen, die o-benen van Sonja vond ik dan weer minder grappig, daar kan ze niks aan doen.
Ik vind dat ze prima op elkaar zijn ingespeeld. Ik schoot ook in de lach toen Lotty zei "Straks moet ik je reanimeren en dat kan ik niet. Maar misschien wil ik het ook wel helemaal niet" Whehehehe.............quote:Op donderdag 16 april 2026 21:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Frank? Die vind ik een boer en superlullig doen tegen Lotty.
Bovendien koop je een gemeubileerd appartement, dus je zit ook opgescheept met de smaak van deze deelnemers....of je restyled alles, maar dan gooi je geld weg..quote:Op donderdag 16 april 2026 21:28 schreef greysbones het volgende:
ik vraag me toch af hoe blij je moet zijn met zo'n apartement dit jaar
het niveau is toch wel echt bedroevend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |