Enige wat ik ze heb zien doen is die “administratie” en blijkbaar hebben ze een muur rood geverfd.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:47 schreef JJ76 het volgende:
Silvio snapt het nog steeds niet. Er is genoeg te doen.
Plus: teveel materiaal bestellen, klusjesmensen inhuren (ok, hebben we niet gezien, maar kan niet anders)quote:Op donderdag 16 april 2026 20:37 schreef TaMieke het volgende:
Hoe kunnen Bianca en Silvio nog maar 25k overhebben? Ik snap t niet.
Ow god; gezamelijk etenwaarom??
En anders zou hij misschien zijn rust kunnen pakken... zomaar een suggestiequote:Op donderdag 16 april 2026 20:47 schreef JJ76 het volgende:
Silvio snapt het nog steeds niet. Er is genoeg te doen.
Mooie kleur rood, heb hier ook een muur van..quote:Op donderdag 16 april 2026 20:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Enige wat ik ze heb zien doen is die “administratie” en blijkbaar hebben ze een muur rood geverfd.
Wat gaat t Jacky aan hoe andere hun geld besteden? En welke afspraken ze hebben met de klusjesmannen?!?
Absoluut. Ik verdenk juist Steffie van stiekeme praktijken. Was laatst ook al eens vraag over met hun eigen bus.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:50 schreef Firuze60 het volgende:
Hier gaf ik Sonja dan wel weer gelijk, het gaat Steffi niks aan.
Daar schrok ik inderdaad ook van.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:42 schreef TaMieke het volgende:
Die badkamer van Jim en Kim is ergerik hou van groen maar zulk gifgroen??! En dan die rare ribbeltegeltjes…. Nee
Mee eens, dat is voor de controle van de boekhouding. Zoiets kan altijd later nog worden rechtgetrokken met een boete dus mooi laten gaan.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:50 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vraag me af of dat wel vanuit Het Blok goed gecommuniceerd is, dus dat zij het budget en de fakturen controleren.. De opmerking van Steffi is ook wantrouwen tegenover Ray en Heiko...quote:Op donderdag 16 april 2026 20:50 schreef Firuze60 het volgende:
Een administratie die trouwens nog steeds niet kloppend is...quote:Op donderdag 16 april 2026 20:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Enige wat ik ze heb zien doen is die “administratie”; en blijkbaar hebben ze een muur rood geverfd.
Ja ik draai er niet omheen tochquote:Op donderdag 16 april 2026 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geeft het nou maar gewoon toe...
Lijkt wel een roestbak, ik zou niet weten wat schoon of vies is.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:
Badkamer van Menno vind ik ook weer spuuglelijk, het is al een donker hokje zonder ramen en dan ook nog die depressieve tegels.
Nee eens. Dat is ook heel bepalend en depressief…quote:Op donderdag 16 april 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:
Badkamer van Menno vind ik ook weer spuuglelijk, het is al een donker hokje zonder ramen en dan ook nog die depressieve tegels.
niet dusquote:Op donderdag 16 april 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
Nou ben benieuwd hoe het buurt klusje gaat met de hippies.
Wat kan hij wel?quote:Op donderdag 16 april 2026 21:06 schreef Firuze60 het volgende:
Nog een dikke deuk in het ego van Silvio..
En dat met die nagels van Sonjaquote:Op donderdag 16 april 2026 21:14 schreef Soury het volgende:
Even lampies ophangen, heel bouwpakket in doos (hopelijk niet van Temu)
Oh was me nog niet opgevallen, even op letten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |