abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 april 2026 @ 20:51:07 #26
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220595630
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:47 schreef JJ76 het volgende:
Silvio snapt het nog steeds niet. Er is genoeg te doen.
Enige wat ik ze heb zien doen is die “administratie” en blijkbaar hebben ze een muur rood geverfd.

Wat gaat t Jacky aan hoe andere hun geld besteden? En welke afspraken ze hebben met de klusjesmannen?!?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220595632
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:37 schreef TaMieke het volgende:
Hoe kunnen Bianca en Silvio nog maar 25k overhebben? Ik snap t niet.

Ow god; gezamelijk eten :X waarom??
Plus: teveel materiaal bestellen, klusjesmensen inhuren (ok, hebben we niet gezien, maar kan niet anders)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595634
Hahaha Frank, ik hou van die humor. _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595638
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:47 schreef JJ76 het volgende:
Silvio snapt het nog steeds niet. Er is genoeg te doen.
En anders zou hij misschien zijn rust kunnen pakken... zomaar een suggestie :{
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595641
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:51 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Enige wat ik ze heb zien doen is die “administratie” en blijkbaar hebben ze een muur rood geverfd.

Wat gaat t Jacky aan hoe andere hun geld besteden? En welke afspraken ze hebben met de klusjesmannen?!?
Mooie kleur rood, heb hier ook een muur van.. :P
pi_220595648
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:50 schreef Firuze60 het volgende:
Hier gaf ik Sonja dan wel weer gelijk, het gaat Steffi niks aan.
Absoluut. Ik verdenk juist Steffie van stiekeme praktijken. Was laatst ook al eens vraag over met hun eigen bus.
pi_220595656
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:42 schreef TaMieke het volgende:
Die badkamer van Jim en Kim is erger :o ik hou van groen maar zulk gifgroen??! En dan die rare ribbeltegeltjes…. Nee :N
Daar schrok ik inderdaad ook van.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:50 schreef Firuze60 het volgende:
Hier gaf ik Sonja dan wel weer gelijk, het gaat Steffi niks aan.
Mee eens, dat is voor de controle van de boekhouding. Zoiets kan altijd later nog worden rechtgetrokken met een boete dus mooi laten gaan.
pi_220595658
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:50 schreef Firuze60 het volgende:
Hier gaf ik Sonja dan wel weer gelijk, het gaat Steffi niks aan.
Ik vraag me af of dat wel vanuit Het Blok goed gecommuniceerd is, dus dat zij het budget en de fakturen controleren.. De opmerking van Steffi is ook wantrouwen tegenover Ray en Heiko...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595667
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:51 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Enige wat ik ze heb zien doen is die “administratie”; en blijkbaar hebben ze een muur rood geverfd.
Een administratie die trouwens nog steeds niet kloppend is... :P
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595682
Nou ben benieuwd hoe het buurt klusje gaat met de hippies. :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595694
En toch he.... van Silvio is het toch ook dat hij in zijn ego is aangetast dat hij niets mag doen. Hij voelt zich geen echte vent meer. Dat zie je niet zo goed omdat hij zachtaardig is/overkomt en een hippie is, maar dat speelt imho toch echt ook mee.
Ook daarom wil hij graag die auto besturen...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595699
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:51 schreef Soury het volgende:
Hahaha Frank, ik hou van die humor. _O-
Geeft het nou maar gewoon toe... ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220595709
Badkamer van Menno vind ik ook weer spuuglelijk, het is al een donker hokje zonder ramen en dan ook nog die depressieve tegels.
pi_220595714
Oei dit waren ook geen mooie tegels
pi_220595716
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Geeft het nou maar gewoon toe... ;)
Ja ik draai er niet omheen toch }:|
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595720
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:
Badkamer van Menno vind ik ook weer spuuglelijk, het is al een donker hokje zonder ramen en dan ook nog die depressieve tegels.
Lijkt wel een roestbak, ik zou niet weten wat schoon of vies is.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 april 2026 @ 21:06:02 #42
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220595775
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:
Badkamer van Menno vind ik ook weer spuuglelijk, het is al een donker hokje zonder ramen en dan ook nog die depressieve tegels.
Nee eens. Dat is ook heel bepalend en depressief…
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220595776
Nog een dikke deuk in het ego van Silvio.. _O-
pi_220595777
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
Nou ben benieuwd hoe het buurt klusje gaat met de hippies. :Y)
niet dus _O-
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220595790
Jeetje radiator eraf halen even een bouw zak eronder komt veel vies stink water uit ;(
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595798
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:06 schreef Firuze60 het volgende:
Nog een dikke deuk in het ego van Silvio.. _O-
Wat kan hij wel?
pi_220595825
Even lampies ophangen, heel bouwpakket in doos (hopelijk niet van Temu) :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595837
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:14 schreef Soury het volgende:
Even lampies ophangen, heel bouwpakket in doos (hopelijk niet van Temu) :D
En dat met die nagels van Sonja :X
pi_220595843
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En dat met die nagels van Sonja :X
Oh was me nog niet opgevallen, even op letten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595851
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ik draai er niet omheen toch }:|
Ok, duidelijk, staat genoteerd dat jij straal-v'liefd bent op Frank :s)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')