abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220590193






quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
In Het Blok 2026 doen dit keer 7 koppels mee, 1 koppel meer dan tijdens het vorige seizoen. De deelnemers van het nieuwe seizoen van Het Blok zijn inmiddels bekend. We stellen ze hieronder aan je voor:

Bianca en Silvio
Bianca en Silvio kennen elkaar al 57 jaar. Ooit waren ze buren en toen ze elkaar later weer tegenkwamen, sprong de vonk over. Ze geven elkaar ruimte, maar weten altijd wat ze aan elkaar hebben. Ze vormen een hecht team en geloven dat het door hun sterke band tussen hen gewoon goed blijft gaan.

Frank en Lotty
Frank is monteur bij totaalinstallateur De Vreeden en gespecialiseerd in regeltechnische bekabeling. Lotty is het creatieve brein achter Wolfs Woonstudio in Hengelo. Ze ontwerpt persoonlijke interieurs voor particulieren en bedrijven. Met haar ervaring en frisse blik weet ze in het programma ongetwijfeld verrassende oplossingen te bedenken.

Gregor en Steffie
Steffie is eigenaar van circus Bolalou. Ze begon het circus samen met haar vorige partner, maar runt het nu samen met Gregor. Samen reizen ze met hun gezin en het circus door het land.Ze bedenken steeds creatieve manieren om het circus draaiend te houden, zoals nieuwe acts, optredens in verzorgingstehuizen en tentverhuur.

Hendrik en Sonja
Hendrik en Sonja hebben in oktober 2023 een camper gekocht om te genieten van hun pensioen. Ze trekken er graag op uit, ontdekken nieuwe plekken en fietsen ook regelmatig. Samen genieten ze van het avontuur en van hun vrije tijd.

Jacky en Menno
Jacky en Menno zijn beiden sterk betrokken bij hun omgeving. Jacky heeft recent in Indonesië een halve marathon gelopen om kinderen en gezinnen te helpen aan een betere toekomst. Tijdens de reis bezocht ze ook verschillende projecten, zoals een waterput in Timor en initiatieven om gezinnen te ondersteunen. Menno vindt zijn plek binnen de christelijke gemeenschap, waar hij als spreker en actief lid met aandacht en warmte bijdraagt aan het kerkelijke werk.

Jim en Kimberley
Jim is travel content creator en blogt over unieke treinreizen en verre bestemmingen. Kimberly is online marketeer en deelt met Homefreak.nl haar passie voor interieur en styling. Samen wonen ze in Drunen met hun kinderen Jake en Jackie en zijn ze volop bezig om van hun huis een droompaleis te maken.

Marloes en Patrick
Marloes en Patrick zijn de https://www.nlziet.nl/nl/(...)-Het-Blok-2026-1.jpg eigenaren van restaurant Katz in Ruurlo. Patrick staat als chef in de open keuken, terwijl Marloes als gastvrouw de gasten verwelkomt en zorgt dat iedereen zich thuis voelt. Samen zetten ze zich elke dag in om een warm, gastvrij en duurzaam restaurant te creëren, met mooie regionale en biologische producten die terugkomen in de wisselende menukaart, afgestemd op de seizoenen.


[ Bericht 13% gewijzigd door Elleska op 15-04-2026 23:51:44 ]
pi_220590765
Oh echt, zijn de koppels in het weekend thuis????
pi_220592089
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 08:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
Oh echt, zijn de koppels in het weekend thuis????
Vorig jaar was het iig zo dat mensen in het weekend niet mochten werken in het Blok. (er was nog een hele rel dat een koppel dat wel stiekem deed..) Ik ga er dus vanuit dat dit nu ook het geval is.

Maar dat is wel een aanname. Het kan zijn dat koppels vorig jaar niet mochten werken in het weekend omdat de appartementen van Het Blok dichter tussen andere woningen zitten en dat met deze weekend-bouwstop de directe buren wat rust gegeven werd.

Het valt me trouwens op dat men dit jaar ook 's avonds en 's nachts door mag werken. Kennelijk zijn er geen directe buren (?)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220592113
quote:
Ik denk dat Patrick en Marloes vanavond helemaal stoppen met Het Blok. Waarom ik dat denk?
Kijk maar eens naar hun eigen aanwijzing op de site van hun restaurant 8-)

Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220592123
Er mag inmiddels wel een andere TT in de OP: ze zijn niet meer aan het slopen namelijk...
'gesloopt' zijn sommigen wel inmiddels _O- :wtf:

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertoCarlos op 16-04-2026 12:35:17 ]
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220593074
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 08:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
Oh echt, zijn de koppels in het weekend thuis????
Yep. Sowieso mag er op zondag niet geklust worden (verplichte rustdag voor de kluskoppels vermoed ik), maar mogelijk op zaterdag ook niet.

Nu vind ik die hele tijdlijn door hoe het gemonteerd wordt maar wat wazig, het liefst van al zou 1 aflevering 1 klusdag moeten zijn wat mij betreft. Maar ja, ze hebben dit seizoen al de nodige verbeterpunten opgenomen in de productie, al blijft er altijd wel wat te zeiken O-)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220593113
Voorstukje liet horen dat er nóg een koppeltje wordt uitgesloten. Ik vrees voor die 2 ouwetjes die voor alles mensen in moeten huren en nu al door hun geld heen zijn? :?
pi_220593193
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 14:05 schreef Chea49 het volgende:
Voorstukje liet horen dat er nóg een koppeltje wordt uitgesloten. Ik vrees voor die 2 ouwetjes die voor alles mensen in moeten huren en nu al door hun geld heen zijn? :?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 16 april 2026 @ 15:31:32 #9
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220593566
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 13:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Yep. Sowieso mag er op zondag niet geklust worden (verplichte rustdag voor de kluskoppels vermoed ik), maar mogelijk op zaterdag ook niet.

Nu vind ik die hele tijdlijn door hoe het gemonteerd wordt maar wat wazig, het liefst van al zou 1 aflevering 1 klusdag moeten zijn wat mij betreft. Maar ja, ze hebben dit seizoen al de nodige verbeterpunten opgenomen in de productie, al blijft er altijd wel wat te zeiken O-)
Het zou ook fijn zijn als ze ergens een keer in beeld zouden zetten "nog zoveel dagen tot de oplevering". Ipv dat de koppels steeds zeggen "zaterdag is de oplevering" terwijl je begod niet weet welke dag het dan is.

geen idee of de oplevering op zaterdag is/was trouwens, dat zou het hele niet mogen klussen in het weekend onderuit halen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 16 april 2026 @ 15:56:42 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220593674
Je kunt mooi zien wie er stijf van het stof staan: Sonja en Hendrik, Frank, Menno en nog wat mannen (ik zie geen verschil).
pi_220593764
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Je kunt mooi zien wie er stijf van het stof staan: Sonja en Hendrik, Frank, Menno en nog wat mannen (ik zie geen verschil).
Wat moet ik mij daar bij voorstellen: "stijf van het stof staan"?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  donderdag 16 april 2026 @ 16:17:56 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220593774
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:15 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen: "stijf van het stof staan"?
Helemaal bleek van het gruis, stof etc. Haren op half 11. Vale kleding.
pi_220593822
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Helemaal bleek van het gruis, stof etc. Haren op half 11. Vale kleding.
Ah, zo... ik kende die uitdrukking niet.. Het viel me idd al wel op dat iedereen (dus ook 'de jonkies') er +10 jaar ouder uitziet met veel grijzen haren (vind ik dan :s) ;) )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220594002
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:31 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Het zou ook fijn zijn als ze ergens een keer in beeld zouden zetten "nog zoveel dagen tot de oplevering". Ipv dat de koppels steeds zeggen "zaterdag is de oplevering" terwijl je begod niet weet welke dag het dan is.

geen idee of de oplevering op zaterdag is/was trouwens, dat zou het hele niet mogen klussen in het weekend onderuit halen.
Ga er maar vanuit dat wij maandag pas de oplevering zien. De slaapkamers was ook op maandag.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220594012
Eens ik mis ook echt een duidelijke lijn van waar we überhaupt nu naar kijken qua dag/tijdlijn, druk.

En zoals eerder, je ziet echt niks qua klussen of iets nieuws maar vooral een einde weg gezwets. Geen opbouw naar de oplevering en veel te weinig Daan.

Maar blijf wel kijken hoor :+
pi_220595466
Ik vind die blauwe streeptegels in de badkamer van Lotty foeilelijk, het lijken ribbels, maar toch glad?
pi_220595484
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:33 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind die blauwe streeptegels in de badkamer van Lotty foeilelijk, het lijken ribbels, maar toch glad?
Ik vind het wel wat hebben, maar zie graag het eindresultaat. (SNEL !!! :( )
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 april 2026 @ 20:37:30 #18
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220595509
Hoe kunnen Bianca en Silvio nog maar 25k overhebben? Ik snap t niet.

Ow god; gezamelijk eten :X waarom??
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 16 april 2026 @ 20:39:13 #19
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220595523
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:33 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind die blauwe streeptegels in de badkamer van Lotty foeilelijk, het lijken ribbels, maar toch glad?
Ze zijn vrij hip. Zijn idd kleine ribbels.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220595538
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:39 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Ze zijn vrij hip. Zijn idd kleine ribbels.
Ieuw, de kleur gaat nog, maar ribbels en schoonmaken.
  donderdag 16 april 2026 @ 20:42:02 #21
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220595560
Die badkamer van Jim en Kim is erger :o ik hou van groen maar zulk gifgroen??! En dan die rare ribbeltegeltjes…. Nee :N
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220595572
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:42 schreef TaMieke het volgende:
Die badkamer van Jim en Kim is erger :o ik hou van groen maar zulk gifgroen??! En dan die rare ribbeltegeltjes…. Nee :N
Dat is nog erger, ja.. _O-
pi_220595601
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:42 schreef TaMieke het volgende:
Die badkamer van Jim en Kim is erger :o ik hou van groen maar zulk gifgroen??! En dan die rare ribbeltegeltjes…. Nee :N
Die vind ik ook lelijk, en dat groen doet me denken aan jaren 70 badkamers. Kan leuk zijn maar die ribbeltegels vloeken erbij.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220595604
Silvio snapt het nog steeds niet. Er is genoeg te doen.
pi_220595626
Hier gaf ik Sonja dan wel weer gelijk, het gaat Steffi niks aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')