We zien ook maar weinig verbouwactiviteiten en meer over het gedrag van de deelnemers jegens elkaar.quote:Op zaterdag 18 april 2026 06:41 schreef Irri-tante het volgende:
Jammer dat het vooral op het drama.gaat en weinig over het klussen. Ik ben benieuwd watvoor appartementen er opgeleverd gaan worden.
Hier het artikel: let op, er zou misschien een spoiler in kunnen zitten (ook al heb ik dat zelf niet gezien)quote:“Vanaf 7.00 uur zijn we bezig. Eerst zonder geluid te maken, dus schilderen of schuren met de hand. Tot 20.00 uur mogen we lawaai maken en daarna gaan we vaak nog door tot diep in de nacht, maar dan zonder geluid.”
Zondagen zijn de enige rustmomenten, dan mogen ze niet eens in het appartement zijn. En ondertussen spelen er nog meer regels mee. Zo mag je pas in de week zelf meubels bestellen en moet je dus snel schakelen. “Als iets niet op tijd leverbaar is, moet je gewoon iets anders kiezen.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:38 schreef Nielojram75 het volgende:
Ik kijk straks weer rechtstreeks mee, dan vallen er weer meer zaken op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets te doen hadden ze....quote:Op donderdag 16 april 2026 20:47 schreef JJ76 het volgende:
Silvio snapt het nog steeds niet. Er is genoeg te doen.
Ze hadden het bed niet met de achterkant tegen die muur moeten zettenquote:Op maandag 20 april 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:
Vind dat bed van Bianca en Silvio spuuglelijk bij die opgeplakte stenen in de muur passen. Snap ook niet dat zij het niet af kregen, tijd zat hadden ze toch? Maar volgens mij werden in de slaapkamer ook klussen overgenomen, misschien de vloer ofso.
De rest wel, mooie muurkleuren en kast, muur met stenen hadden ze over moeten slaan.quote:Op maandag 20 april 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
Hippie slaapkamer is wel erg tof geworden.![]()
En de badkamervloer bij Sonja en Hendrik is mooi.
Ik vind die tegels in de hoek lelijk gesneden... door het patroon heenquote:Op maandag 20 april 2026 21:13 schreef Firuze60 het volgende:
Nou Ray kreeg die badkamer dus ook niet af, hoever zouden ze zelf zijn gekomen, nog geen tegel tegen de muur?
Moet zeggen dat ik de badkamer van Sonja en Hendrik ook wel mooi en neutraal vind, snap alleen die zwarte kranen niet.quote:Op maandag 20 april 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
Hippie slaapkamer is wel erg tof geworden.![]()
En de badkamervloer bij Sonja en Hendrik is mooi.
Oeps, niet eens opgevallen, vond het wel aardige tegeltjes. Past wel bij hun.quote:Op maandag 20 april 2026 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind die tegels in de hoek lelijk gesneden... door het patroon heen
Dat welquote:Op maandag 20 april 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oeps, niet eens opgevallen, vond het wel aardige tegeltjes. Past wel bij hun.
Niet aan jou, dat zou mij ook ergeren.quote:Op maandag 20 april 2026 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat wel
Alleen bij de achterwand naar de zijwand door worden de tegels in het patroon doorgesneden
Misschien ligt het aan mij hoor! Alleen persoonlijke zou ik dat anders willen #zeikerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |