Hoe dan ook, als je die schakelaars aan het hoofdeinde doet, doe ze dan wel wat hoger zodat je niet elke keer als je je in je slaap omdraait het grote licht aan doet ...quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:51 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Daar heb je een nachtlampje voor. Vond het ook beetje gelul 2 schakelaars voor de hoofdverlichting in zo'n kamertje. Het niet hebben van stopcontacten naast bedcvind ik een groter gemis.
Zal best in de lead van het programma hebben gezeten.quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat had hij al 2 weken terug toch ook al gezegd?
Dan nog een veel groter probleem voor de opladers.quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is het geen probleem toch? Ik denk dat die er niet zaten nl.
Ja daar zijn ze juist zo blij mee als die er wel zijn, meerdere keren benadrukt dat het fijn is om stopcontacten te hebben naast je bed.quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan nog een veel groter probleem voor de opladers.
Nee gewoon in het programma... ik heb nog een printscreen gepost....quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zal best in de lead van het programma hebben gezeten.
Sommige zullen wel een soort rol hebben en het is ook rete irritant als mensen domweg spullen in die bak mieteren, des te meer er in kan. Die dingen kosten ook een aardige cent.quote:
Karton gezeur waren zo te zien maar paar dozen(ja inderdaad niet goed). Gedoe ocer wrat was lachwekkend karen-gezeik.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:05 schreef Firuze60 het volgende:
Sonja gedraagt zich als een kampbewaarder. Niet te harden dit.
Een aantal hebben vast de verantwoording voor dingen. Sonja zal de container in de gaten moeten houden.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dit
Even het paard getild met haar bouwstop
Heeft ze niks in d'r appartement te doen oid?
Maar daar heeft ze juist meer gelijk in dan over dat gedoe met die container...quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Een aantal hebben vast de verantwoording voor dingen. Sonja zal de container in de gaten moeten houden.
Ik vind het ook geen aardige vrouw, vooral dat gezeik over het afzagen van dat blad.
Wat deed Patrick nou precies fout?quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:12 schreef TaMieke het volgende:
Er staat een container maar je mag er niets in gooien?!? Hoe dan?
Ik begreep dat er zoiets in de fietsenkelder al was afgesproken en Sonja zich als vrijwilliger had aangemeld. Maar hoe officieel dat geregeld is, geen idee.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het valt me nu eigenlijk pas op dat er geen voorzitter of zo is, in tegenstelling tot vorige jaren..
De 1e 2 weken was Lotty dacht ik de coordinator, maar wat daarna gebeurd is weet niet.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik begreep dat er zoiets in de fietsenkelder al was afgesproken en Sonja zich als vrijwilliger had aangemeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |