abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220623042
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:29 schreef Firuze60 het volgende:
Op die ribbeltegels na, terecht gewonnen.
Heel erg mooi en verdiende éérste prijs. Vind het niet zo praktisch in de badkamer.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220623070
En wat liep Silvio nou gefrustreerd stampend rond, vloeken als een matroos omdat er brood op de grond viel. Het worden nog zware weken voor die gast met zijn patchwork vest (dat ik stiekem wel leuk vind, echt jaren'70). :D
  dinsdag 21 april 2026 @ 00:33:42 #128
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220623879
Toch knap dat Frank en Lottie de badkamer hebben gewonnen, ook al omdat ze nog het meeste budget van iedereen over hebben ^O^

Gek genoeg hebben Gregor en Steffie heel veel budget gebruikt, ik vraag me toch echt af waarvoor dan als ze 'alles zelf deden'....
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220625809
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:
Vind dat bed van Bianca en Silvio spuuglelijk bij die opgeplakte stenen in de muur passen. Snap ook niet dat zij het niet af kregen, tijd zat hadden ze toch? Maar volgens mij werden in de slaapkamer ook klussen overgenomen, misschien de vloer ofso.
Zij heeft die rotsblokken met haar vingers zitten voegen en dat duurt natuurlijk wel even. Zélfs die klus is niet afgekomen en er dan vervolgens inderdaad een spuuglelijk bed (Soury zei het al) met hoog hoofdeinde voor zetten. _O-
De badkamerspecialist heeft geen badkamer gewonnen. Maar moest nog wél ff kwijt dat hij bij een regenboogoversteekplaats de neiging krijgt om gas te geven. Hij heeft niks met gender neutrale kinderkamers, de volgende opdracht. Deze man is heel beperkt in zijn denken en is zelfs nog dommer dan hij eruit ziet. :{w
Waarom werd er niets gezegd over het feit dat de wastafels van Steffi en Gregor veel te laag zaten. Die puistenplank hangt veel te laag. Niemand hier opgevallen? :?
Lotte en haar man de overwinning verkregen. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 22-04-2026 10:03:07 ]
pi_220625837
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
En wat liep Silvio nou gefrustreerd stampend rond, vloeken als een matroos omdat er brood op de grond viel. Het worden nog zware weken voor die gast met zijn patchwork vest (dat ik stiekem wel leuk vind, echt jaren'70). :D
Die raakt met de dag gefrustreerder en daardoor liet hij van alles uit zijn handen vallen op de vieze vloer. Hij keek niet eens mee met de andere badkamers. _O-
pi_220625841
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 00:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toch knap dat Frank en Lottie de badkamer hebben gewonnen, ook al omdat ze nog het meeste budget van iedereen over hebben ^O^

Gek genoeg hebben Gregor en Steffie heel veel budget gebruikt, ik vraag me toch echt af waarvoor dan als ze 'alles zelf deden'....
Dure materialen denk ik, madam heeft dure smaak. ;)
pi_220627195
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:53 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dure materialen denk ik, madam heeft dure smaak. ;)
Ja, had ze niet voor 2700 aan tegels gekocht?
  dinsdag 21 april 2026 @ 17:28:50 #133
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220627597
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:53 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dure materialen denk ik, madam heeft dure smaak. ;)
Ja daar heb je wel gelijk in. La Steffie is wel een diva inderdaad... :O

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 15:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, had ze niet voor 2700 aan tegels gekocht?
:X :X 8)7
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:30:34 #134
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220627903
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:48 schreef Chea49 het volgende:

[..]
De badkamerspecialist heeft geen badkamer gewonnen. Maar moest nog wél ff kwijt dat hij bij een regenboogoversteekplaats de neiging krijgt om gas te geven. Hij heeft niks met gender neutrale kinderkamers, de volgende opdracht. Deze man is heel beperkt in zijn denken en is zelfs nog dommer dan hij eruit ziet. :{w
QFT wat een lul. Ik begrijp het wel dat je niet van regenboogkleuren houdt... met zo'n grijze rotkop >:) Trouwens die Jacky zit hem in dat discrimineren ook maar te stimuleren }:|

quote:
Waarom werd er niets gezegd over het feit dat de wastafels van Steffi en Gregor veel te laag zaten. Die puistenplank hangt veel te laag. Niemand hier opgevallen? :?
Omdat die Pijnlijke Pukkel nog meer de negatieve aandacht trok...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220628022
Vond de opmerkingen van Menno over gender regenboogzebrapad,sint en Piet echt nergens op slaan. Wat een onzin, waarom heeft dat de uitzending gehaald???

En nu over materialen loopt hij ook stoer te doen, misschien hebben we wat extra en ik help niemand, terwijl een anders stel tekort heeft. Jammer dat niet duidelijk wordt waar het fout is gegaan.

En Sonja met d'r bouwstop en wat een gekloot om dat afval :|W

Het is toch niet leuk om maar al die frustratie te kijken :{
pi_220628433
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:54 schreef Dazalbest1 het volgende:
Vond de opmerkingen van Menno over gender regenboogzebrapad,sint en Piet echt nergens op slaan. Wat een onzin, waarom heeft dat de uitzending gehaald???

En nu over materialen loopt hij ook stoer te doen, misschien hebben we wat extra en ik help niemand, terwijl een anders stel tekort heeft. Jammer dat niet duidelijk wordt waar het fout is gegaan.

En Sonja met d'r bouwstop en wat een gekloot om dat afval :|W

Het is toch niet leuk om maar al die frustratie te kijken :{
Wil niks zeggen, hoor, maar is dat niet de inhoud van de aflevering van vanavond? :D
pi_220628891
Dat commentaar van Sonja over de kritiek op de schakelaar van het slaapkamerlicht vond ik dan wel weer grappig: "Als je drie trappen op kunt lopen kun je ook wel even twee stappen nemen uit je bed om het licht uit te doen."

_O-
pi_220628919
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
Dat commentaar van Sonja over de kritiek op de schakelaar van het slaapkamerlicht vond ik dan wel weer grappig: "Als je drie trappen op kunt lopen kun je ook wel even twee stappen nemen uit je bed om het licht uit te doen."

_O-
Ja dat kan maar is wel kut als je nog even wil lezen, of je wordt 's nachts wakker om te pissen en je moet met je handen langs de muur.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220628939
Die nachtkastjes van Menno en Jacky vielen mij de vorige keer al op, superleuk!
pi_220628959
"als je dan lekker ligt te krikken, lamp aan, lamp uit." _O-
pi_220628999
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat kan maar is wel kut als je nog even wil lezen, of je wordt 's nachts wakker om te pissen en je moet met je handen langs de muur.
Daar heb je een nachtlampje voor. Vond het ook beetje gelul 2 schakelaars voor de hoofdverlichting in zo'n kamertje. Het niet hebben van stopcontacten naast bedcvind ik een groter gemis.
pi_220629000
Die uitlatingen van Menno zijn wel een beetje uitgelokt.
  dinsdag 21 april 2026 @ 20:52:54 #143
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220629005
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat kan maar is wel kut als je nog even wil lezen, of je wordt 's nachts wakker om te pissen en je moet met je handen langs de muur.
Die 3 stappen kun je niet int donker zetten? Alsof je snachts ook de grote lamp aanzet om te plassen?
Nachtlampje vooruit, maar die staat meestal al naast je bed.
Ik snap t gemiep over die hotelschakelaar niet. 8)7
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220629008
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:51 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Daar heb je een nachtlampje voor. Vond het ook beetje gelul 2 schakelaars voor de hoofdverlichting in zo'n kamertje. Het niet hebben van stopcontacten naast bedcvind ik een groter gemis.
Ik weet niet of er ook een stopcontact zat, anders zouden er niet zo'n punt van maken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629020
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
Die uitlatingen van Menno zijn wel een beetje uitgelokt.
En beetje dommig. Ze bedoelen een neutrale kinderkamer toch? Maar dat ze andere kamer(studie/garderobe) ervan willen maken snap ik ook. Daar met komen toch waarschijnlijk starters of expats wonen geen gezin met kids.
  dinsdag 21 april 2026 @ 20:55:06 #146
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220629025
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:48 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Waarom werd er niets gezegd over het feit dat de wastafels van Steffi en Gregor veel te laag zaten. Die puistenplank hangt veel te laag. Niemand hier opgevallen? :?

verbaase me vorige week al. En dan in combi met die wrat, geen handige combi.
Kan Steffi nog klein zijn, je hangt hem toch op een normale hoogte op??!
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220629028
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik weet niet of er ook een stopcontact zat, anders zouden er niet zo'n punt van maken.
Nee, leek mij eerder een centrale lamp, iedereen heeft die. Bij het bed vast wel een stopcontact voor een bedlampje.
  dinsdag 21 april 2026 @ 20:55:47 #148
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629036
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:46 schreef Firuze60 het volgende:
"als je dan lekker ligt te krikken, lamp aan, lamp uit." _O-
Dat had hij al 2 weken terug toch ook al gezegd? :?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629051
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:54 schreef JJ76 het volgende:

[..]
En beetje dommig. Ze bedoelen een neutrale kinderkamer toch? Maar dat ze andere kamer(studie/garderobe) ervan willen maken snap ik ook. Daar met komen toch waarschijnlijk starters of expats wonen geen gezin met kids.
Precies en dan beginnen over regenboogzebrapaden, echt hoor. De man is niet het scherpste mes uit de bestekla.
pi_220629055
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, leek mij eerder een centrale lamp, iedereen heeft die. Bij het bed vast wel een stopcontact voor een bedlampje.
Dan is het geen probleem toch? Ik denk dat die er niet zaten nl.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')