Oh ik weet het niet eigenlijk, ik dacht bij hun trap zeg maar.quote:Op woensdag 22 april 2026 18:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Toen ze begonnen aan hun etage was toch nog geen één wand betimmerd? Nu zag ik een heel stuk van minstens 2 x2 meter keurig afgetimmerd.
Nee, ik bedoel tegenover hun trapgat.quote:Op woensdag 22 april 2026 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik weet het niet eigenlijk, ik dacht bij hun trap zeg maar.
Heb je gezien hoe die gipsplaten op de muren zaten, dan kan ook niks positiefs meer vinden om te zeggen. Hoop werk voor jan lul.quote:Op woensdag 22 april 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
Silvio en Bianca krijgen ook echt geen goed woordje van Ray, zeg. Tja, Ray is soms nog wel eens gevoelig voor vrouwelijk (jong) schoon, maar oude taarten met plastic bloemen in het haar kunnen flirten tot en met, helpt niks..![]()
Voor de rest vind ik het saai.
Leek wel een legpuzzel..quote:Op woensdag 22 april 2026 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe die gipsplaten op de muren zaten, dan kan ook niks positiefs meer vinden om te zeggen. Hoop werk voor jan lul.
Met een kartelschaar op maat gemaaktquote:
Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 22 april 2026 21:06 schreef Firuze60 het volgende:
De schoonmoeder van Steffi is de zus van Bianca?
Vond dat ook onzinnig, piepklein vierkantje glazen hokje waarin die visjes mogen zwemmen. Slaat allemaal nergens op om een kinderkamer mee op te leuken. Raar item zo tussendoor.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
Vind dat idee met vissen niet zo handig, geen gedoe met levende beestjes graag. Want wie gaan die verzorgen?
Of zouden ze ze mee naar huis nemen. (dat denk ik wel)
Voor een paar guppies was het wel groot genoeg volgens mij.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond dat ook onzinnig, piepklein vierkantje glazen hokje waarin die visjes mogen zwemmen. Slaat allemaal nergens op om een kinderkamer mee op te leuken. Raar item zo tussendoor.
Heb ik niks mee, net als een kanarie in een kooitje. Wat mij ook opviel was die Menno die een 'beloning' van zijn vrouw wilde hebben voor zijn harde werken. Was niet voor kinderen bedoeld.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor een paar guppies was het wel groot genoeg volgens mij.
HAHAHA, hij zei het toch echt zelf.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:43 schreef V. het volgende:
Silvio smetvrees?
Die wandelende ongewassen schimmelfabriek?
Nee ik heb ook niks met kooitjes, een mooi aquarium kan ik wel waarderen (Bij Oos Kesbeke b.v.).quote:Op woensdag 22 april 2026 21:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heb ik niks mee, net als een kanarie in een kooitje. Wat mij ook opviel was die Menno die een 'beloning' van zijn vrouw wilde hebben voor zijn harde werken. Was niet voor kinderen bedoeld.
Ja dat dacht ik ook, ziet er zelf te viezig om aan te pakken uit.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:43 schreef V. het volgende:
Silvio smetvrees?
Ik denk dat het sarcastisch wasquote:Op woensdag 22 april 2026 21:43 schreef V. het volgende:
Silvio smetvrees?
Achteraf vermoed ik ook dat het zelfspot was. Maar goed, zij schijnen de enigen te zijn die nog geen werkende douche hebben.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat het sarcastisch was
Zo kwam het niet over omdat ze het al eerder hadden over handen wassen (dixie weg)quote:Op woensdag 22 april 2026 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vooruit, ik gun hem het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |