abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220629221
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
De 1e 2 weken was Lotty dacht ik de coordinator, maar wat daarna gebeurd is weet niet.
Maar als Sonja dat nu is, dan mag ze misschien toch wel die bouwstop doen? :?
Totaal onduidelijk voor ons als kijkers.
pi_220629230
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:12 schreef TaMieke het volgende:
Er staat een container maar je mag er niets in gooien?!? Hoe dan?
Jesus je snapt toch wel dat als je er complete lege dozen inflikkert dat dat niet handig is.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629235
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik moest zo lachen om die act van Frank: "ja, en dan is het leven zo voorbij.. voor je het weet is het gebeurd " etc.. _O- _O- _O_
Volgens mij is het een fokker "Dan gaan we nu rellen" :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:23:02 #179
136 V.
Like tears in rain...
pi_220629244
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:48 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Maar moest nog wél ff kwijt dat hij bij een regenboogoversteekplaats de neiging krijgt om gas te geven. Hij heeft niks met gender neutrale kinderkamers, de volgende opdracht. Deze man is heel beperkt in zijn denken en is zelfs nog dommer dan hij eruit ziet.
En er nog trots op zijn ook.
Wat een bekrompen, reactionaire beschuitlul ben je dan. Ik heb zo'n ongelooflijke grafhekel aan dit soort nepchristenen, met zo'n uitgestreken, zelfingenomen plofkop de meest onhebbelijke nonsens uitkramen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220629245
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Jesus je snapt toch wel dat als je er complete lege dozen inflikkert dat dat niet handig is.
Even platstampen en er is niks mis mee, ging ook om al dat plastic, dat moest in andere containers. En begreep ook dat veel ingehuurde bouwvakkers dat deden. Maar goed, gezeik om niks.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:25:48 #181
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220629268
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Volgens mij is het een fokker "Dan gaan we nu rellen" :D
Hij doet me wel denken aan een fokker :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220629269
Misselijke kerel die Menno, spullen van Frank en Lottie zijn weggehaald maar ja die had 5000 gewonnen dus die kan het wel leien. :r
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629272
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:25 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Hij doet me wel denken aan een fokker :D
Ohh wie O-)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:26:58 #184
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220629277
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Ohh wie O-)
Droopie :D weet niet of hij t er mee eens zou zijn
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220629283
Nu gooien ze alle plastic in restafvalcontainer van de hele straat, zouden we daarover nog een handhaver of boete gaan zien?
pi_220629293
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Even platstampen en er is niks mis mee, ging ook om al dat plastic, dat moest in andere containers. En begreep ook dat veel ingehuurde bouwvakkers dat deden. Maar goed, gezeik om niks.
Oh daar ben ik nu pas.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629299
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:25 schreef Soury het volgende:
Misselijke kerel die Menno, spullen van Frank en Lottie zijn weggehaald maar ja die had 5000 gewonnen dus die kan het wel leien. :r
En hij heeft ze waarschijnlijk gejat want kon best wel eens mijn, mooi meegenomen.
pi_220629303
Oh ze zitten er nu meer bovenop dan de afgelopen twee jaar ja :Y
pi_220629312
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:28 schreef JJ76 het volgende:

[..]
En hij heeft ze waarschijnlijk gejat want kon best wel eens mijn, mooi meegenomen.
Zou me niks verbazen, zelfingenomen droplul.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629313
Tja ze kunnen toch ook niets en liggen hopeloos achter.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:31:15 #191
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220629321
Marloes en Patrick zijn echt t voorbeeld van slachtofferrol :r
Hoezo kun je geen plan samenstellen in de uren dat je niet mag klussen?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:32:01 #192
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629326
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Volgens mij is het een fokker "Dan gaan we nu rellen" :D
Ja! ^O^

(ik moet oppassen... straks word ik ook een Frank-fan.. :{ ;) )
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629327
Deze vond ik wel weer leuk. Sonja:"Dankjewel Jacky" Tegen Kimberley, haha, das niet best, zit je al drie weken 24 uur met elkaar opgescheept en weet ze de namen nog niet eens.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:32:54 #194
136 V.
Like tears in rain...
pi_220629331
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
Die uitlatingen van Menno zijn wel een beetje uitgelokt.
Ach welnee. Die stond met een kloppende stijve tampeloeris te popelen om zijn proleterige PVV-praatje te houden.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220629338
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja! ^O^

(ik moet oppassen... straks word ik ook een Frank-fan.. :{ ;) )
Hij wordt steeds leuker. *O*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:33:55 #196
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629340
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:23 schreef V. het volgende:

[..]
En er nog trots op zijn ook.
Wat een bekrompen, reactionaire beschuitlul ben je dan. Ik heb zo'n ongelooflijke grafhekel aan dit soort nepchristenen, met zo'n uitgestreken, zelfingenomen plofkop de meest onhebbelijke nonsens uitkramen.
Zijn het echt Gristenen? Die had ik ff gemist...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:34:28 #197
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629352
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:32 schreef Firuze60 het volgende:
Deze vond ik wel weer leuk. Sonja:"Dankjewel Jacky" Tegen Kimberley, haha, das niet best, zit je al drie weken 24 uur met elkaar opgescheept en weet ze de namen nog niet eens.
Scherp opgemerkt CotS! ^O^
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:35:49 #198
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629359
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:27 schreef JJ76 het volgende:
Nu gooien ze alle plastic in restafvalcontainer van de hele straat, zouden we daarover nog een handhaver of boete gaan zien?
Nog los van dat de hele bak vol zit en het klote-geluid van die bak iedere keer dat hij open en dicht knalt. Lekker voor de overburen... Waarom regelt Het Blok aka Saaie Heiko dat niet van tevoren dan??
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629366
“Ja, ik krijg er altijd een beetje jeuk van. Ik hou ook niet van regenboogzebrapaden. Dat vind ik… nee. Ik heb altijd het idee dat ik gas moet geven, ja.”

Wat een ongelofelijke bokkenlul is die Moppenflopper toch, met die vrome harses van 'm. En ja, ik heb ook zo mijn bedenkingen bij het hele LHBTIQABCDEFG+ gebeuren, maar er zijn grenzen aan hoe je het verwoordt. Wel mooi dat de programmamakers hem hiermee voor de bus (op een zebrapad) gooien.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:37:52 #200
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629370
Los van de inhoud vind ik de manier waarop Patrick en Hoe-heet-ze-ook-alweer dat huiswerk en die kritiek krijgen wel erg lullig. 's Avonds laat ook :P
Vind ik ook niet kunnen...had Heiko of Ray of desnoods Dennis voor zoiets best belangrijks niet even langs kunnen komen in plaats van zo'n k*t appje?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')