Totaal onduidelijk voor ons als kijkers.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De 1e 2 weken was Lotty dacht ik de coordinator, maar wat daarna gebeurd is weet niet.
Maar als Sonja dat nu is, dan mag ze misschien toch wel die bouwstop doen?
Jesus je snapt toch wel dat als je er complete lege dozen inflikkert dat dat niet handig is.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:12 schreef TaMieke het volgende:
Er staat een container maar je mag er niets in gooien?!? Hoe dan?
Volgens mij is het een fokker "Dan gaan we nu rellen"quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik moest zo lachen om die act van Frank: "ja, en dan is het leven zo voorbij.. voor je het weet is het gebeurd " etc..![]()
![]()
En er nog trots op zijn ook.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar moest nog wél ff kwijt dat hij bij een regenboogoversteekplaats de neiging krijgt om gas te geven. Hij heeft niks met gender neutrale kinderkamers, de volgende opdracht. Deze man is heel beperkt in zijn denken en is zelfs nog dommer dan hij eruit ziet.
Even platstampen en er is niks mis mee, ging ook om al dat plastic, dat moest in andere containers. En begreep ook dat veel ingehuurde bouwvakkers dat deden. Maar goed, gezeik om niks.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus je snapt toch wel dat als je er complete lege dozen inflikkert dat dat niet handig is.
Hij doet me wel denken aan een fokkerquote:Op dinsdag 21 april 2026 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is het een fokker "Dan gaan we nu rellen"
Ohh wiequote:Op dinsdag 21 april 2026 21:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij doet me wel denken aan een fokker
Oh daar ben ik nu pas.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Even platstampen en er is niks mis mee, ging ook om al dat plastic, dat moest in andere containers. En begreep ook dat veel ingehuurde bouwvakkers dat deden. Maar goed, gezeik om niks.
En hij heeft ze waarschijnlijk gejat want kon best wel eens mijn, mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:25 schreef Soury het volgende:
Misselijke kerel die Menno, spullen van Frank en Lottie zijn weggehaald maar ja die had 5000 gewonnen dus die kan het wel leien.
Zou me niks verbazen, zelfingenomen droplul.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:28 schreef JJ76 het volgende:
[..]
En hij heeft ze waarschijnlijk gejat want kon best wel eens mijn, mooi meegenomen.
Ja!quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is het een fokker "Dan gaan we nu rellen"
Ach welnee. Die stond met een kloppende stijve tampeloeris te popelen om zijn proleterige PVV-praatje te houden.quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
Die uitlatingen van Menno zijn wel een beetje uitgelokt.
Hij wordt steeds leuker.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja!![]()
(ik moet oppassen... straks word ik ook een Frank-fan..![]()
)
Zijn het echt Gristenen? Die had ik ff gemist...quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:23 schreef V. het volgende:
[..]
En er nog trots op zijn ook.
Wat een bekrompen, reactionaire beschuitlul ben je dan. Ik heb zo'n ongelooflijke grafhekel aan dit soort nepchristenen, met zo'n uitgestreken, zelfingenomen plofkop de meest onhebbelijke nonsens uitkramen.
Scherp opgemerkt CotS!quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:32 schreef Firuze60 het volgende:
Deze vond ik wel weer leuk. Sonja:"Dankjewel Jacky" Tegen Kimberley, haha, das niet best, zit je al drie weken 24 uur met elkaar opgescheept en weet ze de namen nog niet eens.
Nog los van dat de hele bak vol zit en het klote-geluid van die bak iedere keer dat hij open en dicht knalt. Lekker voor de overburen... Waarom regelt Het Blok aka Saaie Heiko dat niet van tevoren dan??quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:27 schreef JJ76 het volgende:
Nu gooien ze alle plastic in restafvalcontainer van de hele straat, zouden we daarover nog een handhaver of boete gaan zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |