abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:38:57 #201
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629378
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:36 schreef PeterKelder het volgendeWel mooi dat de programmamakers hem hiermee voor de bus (op een zebrapad) gooien.
Dan ligt ie mooi naast Lotty die door Frank voor de bus werd gegooid :s)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629387
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Scherp opgemerkt CotS! ^O^
:D

En nog even over Marloes, zij wist voor het verbouwen niet eens wat metal studs waren als hobbyklusser. Tja, dan denk ik, heb je nog nooit een paar eerdere afleveringen gezien van dit programma, zelfs ik weet inmiddels wat die alumiumkrengen zijn. Dan gingen ze er toch totaal onvoorbereid in.
pi_220629391
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Los van de inhoud vind ik de manier waarop Patrick en Hoe-heet-ze-ook-alweer dat huiswerk en die kritiek krijgen wel erg lullig. 's Avonds laat ook :P
Vind ik ook niet kunnen...had Heiko of Ray of desnoods Dennis voor zoiets best belangrijks niet even langs kunnen komen in plaats van zo'n k*t appje?
Die appjes van 'Dennis' ook... alsof die zich daarmee bezig zou houden :') _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:44:47 #204
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629414
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:40 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Die appjes van 'Dennis' ook... alsof die zich daarmee bezig zou houden :') _O-
Ja dat is zeker waar.... dat wordt gewoon geschreven door een assist (m/v/genderneutraal) van het productiebedrijf
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:44:52 #205
136 V.
Like tears in rain...
pi_220629415
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
“Ja, ik krijg er altijd een beetje jeuk van. Ik hou ook niet van regenboogzebrapaden. Dat vind ik… nee. Ik heb altijd het idee dat ik gas moet geven, ja.”

Wat een ongelofelijke bokkenlul is die Moppenflopper toch, met die vrome harses van 'm. En ja, ik heb ook zo mijn bedenkingen bij het hele LHBTIQABCDEFG+ gebeuren, maar er zijn grenzen aan hoe je het verwoordt. Wel mooi dat de programmamakers hem hiermee voor de bus (op een zebrapad) gooien.
Je zal toch goddomme een kind van dit stel zijn. Een chronisch verbaasd kijkende buikspreekpop als moeder en boer Koekoek die in de jaren 50 is blijven hangen als vader. En die dan moeten vertellen dat je op hetzelfde geslacht valt -O-
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:46:25 #206
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629421
Ik denk serieus dat Patrick echt een keer gaat ontploffen... hij is een binnenvetter en is nu al zo enorm opgefokt...
Zoals hij reageerde tijdens de 'bouwstop-vergadering' op straat is voor zijn doen al erg fel...

Denk ik, als gecertificeerd psycholoog (VanDeKoudeGrond)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 21:47:16 #207
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629423
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:44 schreef V. het volgende:

[..]
Je zal toch goddomme een kind van dit stel zijn. Een chronisch verbaasd kijkende buikspreekpop als moeder en boer Koekoek die in de jaren 50 is blijven hangen als vader. En die dan moeten vertellen dat je op hetzelfde geslacht valt -O-
Wat mij betreft mag Sonja voor deze mensen een fok-verbod instellen...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629442
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik denk serieus dat Patrick echt een keer gaat ontploffen... hij is een binnenvetter en is nu al zo enorm opgefokt...
Zoals hij reageerde tijdens de 'bouwstop-vergadering' op straat is voor zijn doen al erg fel...

Denk ik, als gecertificeerd psycholoog (VanDeKoudeGrond)
Kan wezen, maar hij heeft duidelijk geen verstand van klussen, laat hem maar bij de pannen blijven.
pi_220629445
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja dat is zeker waar.... dat wordt gewoon geschreven door een assist (m/v/genderneutraal) van het productiebedrijf
Laat het Moppenflopper en Mono-toon maar niet horen of ze schieten in de vlekken :X

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:44 schreef V. het volgende:

[..]
Je zal toch goddomme een kind van dit stel zijn. Een chronisch verbaasd kijkende buikspreekpop als moeder en boer Koekoek die in de jaren 50 is blijven hangen als vader. En die dan moeten vertellen dat je op hetzelfde geslacht valt -O-
Ooooh eerlijk, dat zou de grootste nachtmerrie voor dat walgelijke koppel zijn. Die ze daarna proberen uit te wissen door het kind in kwestie te brainwashen, want iets met Gods woord en Zijn wil.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220629460
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Laat het Moppenflopper en Mono-toon maar niet horen of ze schieten in de vlekken :X
[..]
Ooooh eerlijk, dat zou de grootste nachtmerrie voor dat walgelijke koppel zijn. Die ze daarna proberen uit te wissen door het kind in kwestie te brainwashen, want iets met Gods woord en Zijn wil.
Hmmm, geen idee of het kerkgangers zijn, maar dat duiden vind ik eigenlijk helemaal overbodig, genoeg seculiere kort-voor-de-kop lui die er net zo over denken.
pi_220629483
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hmmm, geen idee of het kerkgangers zijn, maar dat duiden vind ik eigenlijk helemaal overbodig, genoeg seculiere kort-voor-de-kop lui die er net zo over denken.
Ik dacht dat ze dat zelf gezegd hadden (want ik wist het ook dat ze christelijk waren).
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629493
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze dat zelf gezegd hadden (want ik wist het ook dat ze christelijk waren).
Oh, wat erg dan, dat heb ik gemist. Wat vooroordeelbevestigend op die manier.
pi_220629501
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hmmm, geen idee of het kerkgangers zijn, maar dat duiden vind ik eigenlijk helemaal overbodig, genoeg seculiere kort-voor-de-kop lui die er net zo over denken.
Uit hun bio voor Het Blok (ook te vinden in de OP):

quote:
Jacky en Menno zijn beiden sterk betrokken bij hun omgeving. Jacky heeft recent in Indonesië een halve marathon gelopen om kinderen en gezinnen te helpen aan een betere toekomst. Tijdens de reis bezocht ze ook verschillende projecten, zoals een waterput in Timor en initiatieven om gezinnen te ondersteunen. Menno vindt zijn plek binnen de christelijke gemeenschap, waar hij als spreker en actief lid met aandacht en warmte bijdraagt aan het kerkelijke werk.
Kijk, ieder z'n ding natuurlijk, maar er zijn wat mij betreft wel grenzen aan hoe je je afkeer tegenover een bepaalde bevolkingsgroep (die er andere gedachten op na houden wat betreft geaardheid of geslacht) uitspreekt, helemaal op landelijke televisie. Lijkt me anno 2026 ook geen reclame voor het predikaat Geloof, Hoop en Liefde :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220629510
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Uit hun bio voor Het Blok (ook te vinden in de OP):
[..]
Kijk, ieder z'n ding natuurlijk, maar er zijn wat mij betreft wel grenzen aan hoe je je afkeer tegenover een bepaalde bevolkingsgroep (die er andere gedachten op na houden wat betreft geaardheid of geslacht) uitspreekt, helemaal op landelijke televisie. Lijkt me anno 2026 ook geen reclame voor het predikaat Geloof, Hoop en Liefde :')
Ah kijk daar had ik het van.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220629517
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Uit hun bio voor Het Blok (ook te vinden in de OP):
[..]
Kijk, ieder z'n ding natuurlijk, maar er zijn wat mij betreft wel grenzen aan hoe je je afkeer tegenover een bepaalde bevolkingsgroep (die er andere gedachten op na houden wat betreft geaardheid of geslacht) uitspreekt, helemaal op landelijke televisie. Lijkt me anno 2026 ook geen reclame voor het predikaat Geloof, Hoop en Liefde :')
Nee, integendeel juist. Ben opgevoed met het vooroordeel dat alle grefo's het achter de ellebogen hebben. _O-
pi_220629567
Maar even een vraagje zo tussendoor. Kijk.nl is gratis voor iedereen en daar staat elke keer een aflevering op die een dag voorloopt, gaan we dat spoileren of laten we dat toe?

Vorig seizoen was dat namelijk precies andersom. Ik kijk geen rechtstreekse tv en moest toen de uitzendingen na de reguliere uitzending bekijken. En had totaal geen last van spoilers.
pi_220629573
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, integendeel juist. Ben opgevoed met het vooroordeel dat alle grefo's het achter de ellebogen hebben. _O-
En hypocriet

Gij zult niet stelen/gedriegen
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:11:40 #218
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629575
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hmmm, geen idee of het kerkgangers zijn, maar dat duiden vind ik eigenlijk helemaal overbodig, genoeg seculiere kort-voor-de-kop lui die er net zo over denken.
Maar die zitten niet per se op zondag vroom te doen alsof ze geven om hun medemens...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:12:33 #219
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629578
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even een vraagje zo tussendoor. Kijk.nl is gratis voor iedereen en daar staat elke keer een aflevering op die een dag voorloopt, gaan we dat spoileren of laten we dat toe?

Vorig seizoen was dat namelijk precies andersom. Ik kijk geen rechtstreekse tv en moest toen de uitzendingen na de reguliere uitzending bekijken.
Ik stel een spoiler-stop in. Per direct.

(graag niet dus... ajb, plies)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629580
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even een vraagje zo tussendoor. Kijk.nl is gratis voor iedereen en daar staat elke keer een aflevering op die een dag voorloopt, gaan we dat spoileren of laten we dat toe?
Wat mij betreft is tv uitzending leidend. Dus vooraf kijkend posten onder spoiler.
Maar is aan admins denk ik om re beslissen.
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:12:58 #221
136 V.
Like tears in rain...
pi_220629583
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Uit hun bio voor Het Blok (ook te vinden in de OP):
[..]
Kijk, ieder z'n ding natuurlijk, maar er zijn wat mij betreft wel grenzen aan hoe je je afkeer tegenover een bepaalde bevolkingsgroep (die er andere gedachten op na houden wat betreft geaardheid of geslacht) uitspreekt, helemaal op landelijke televisie.
Nou, dat irriteert mij dus zo aan deze quasi-lollige pisvlek.
Er wordt blijkbaar gevraagd om een neutrale kinderkamer te maken. Vermoedelijk omdat je vantevoren niet weet wat voor kind er komt te wonen.

Dat wordt vervolgens ingekleurd als 'genderneutraal'. Om vervolgens leeg te lopen over regenboog-zebarapaden, 'woke' er met de haren bij te trekken en vervolgens ook nog even Zwarte Piet erbij te slepen.

En dan nog met droge ogen zeggen dat anderen mogen vinden wat ze vinden "maar val mij er niet mee lastig".

Terwijl JIJ dus op nationale televisie in een klusprogramma uit het niets enhousiast en trots je eigen mentale beperkingen figuurkotst en er anderen mee lastig valt.

Het gebrek aan zelfbewustzijn is darmverwekend.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220629584
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even een vraagje zo tussendoor. Kijk.nl is gratis voor iedereen en daar staat elke keer een aflevering op die een dag voorloopt, gaan we dat spoileren of laten we dat toe?
Persoonlijk ben ik daar tegen, omdat hier in het topic dan alles door elkaar gaat lopen.
Nou zijn hier niet veel users maar dan zou ik al wegblijven of ook vooruit moeten kijken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:13:46 #223
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629591
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:12 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Wat mij betreft is tv uitzending leidend. Dus vooraf kijkend posten onder spoiler.
Maar is aan admins denk ik om re beslissen.
Nou, wij zijn toch ook volwassenen? We zijn niet groep 2 of zo?
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220629596
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:13 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nou, wij zijn toch ook volwassenen? We zijn niet groep 2 of zo?
Zo te lezen liever niet
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:15:35 #225
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220629604
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Persoonlijk ben ik daar tegen, omdat hier in het topic dan alles door elkaar gaat lopen.
Nou zijn hier niet veel users maar dan zou ik al wegblijven of ook vooruit moeten kijken.
Niet als dreigement, maar ik ga zelf niet vooruitkijken en dan ga ik hier niet meer posten want dan is mijn eigen verrassing weg door een spoiler over een aflevering van morgen
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')