Dan ligt ie mooi naast Lotty die door Frank voor de bus werd gegooidquote:Op dinsdag 21 april 2026 21:36 schreef PeterKelder het volgendeWel mooi dat de programmamakers hem hiermee voor de bus (op een zebrapad) gooien.
quote:
Die appjes van 'Dennis' ook... alsof die zich daarmee bezig zou houdenquote:Op dinsdag 21 april 2026 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Los van de inhoud vind ik de manier waarop Patrick en Hoe-heet-ze-ook-alweer dat huiswerk en die kritiek krijgen wel erg lullig. 's Avonds laat ook![]()
Vind ik ook niet kunnen...had Heiko of Ray of desnoods Dennis voor zoiets best belangrijks niet even langs kunnen komen in plaats van zo'n k*t appje?
Ja dat is zeker waar.... dat wordt gewoon geschreven door een assist (m/v/genderneutraal) van het productiebedrijfquote:Op dinsdag 21 april 2026 21:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die appjes van 'Dennis' ook... alsof die zich daarmee bezig zou houden![]()
Je zal toch goddomme een kind van dit stel zijn. Een chronisch verbaasd kijkende buikspreekpop als moeder en boer Koekoek die in de jaren 50 is blijven hangen als vader. En die dan moeten vertellen dat je op hetzelfde geslacht valtquote:Op dinsdag 21 april 2026 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
“Ja, ik krijg er altijd een beetje jeuk van. Ik hou ook niet van regenboogzebrapaden. Dat vind ik… nee. Ik heb altijd het idee dat ik gas moet geven, ja.”
Wat een ongelofelijke bokkenlul is die Moppenflopper toch, met die vrome harses van 'm. En ja, ik heb ook zo mijn bedenkingen bij het hele LHBTIQABCDEFG+ gebeuren, maar er zijn grenzen aan hoe je het verwoordt. Wel mooi dat de programmamakers hem hiermee voor de bus (op een zebrapad) gooien.
Wat mij betreft mag Sonja voor deze mensen een fok-verbod instellen...quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:44 schreef V. het volgende:
[..]
Je zal toch goddomme een kind van dit stel zijn. Een chronisch verbaasd kijkende buikspreekpop als moeder en boer Koekoek die in de jaren 50 is blijven hangen als vader. En die dan moeten vertellen dat je op hetzelfde geslacht valt
Kan wezen, maar hij heeft duidelijk geen verstand van klussen, laat hem maar bij de pannen blijven.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik denk serieus dat Patrick echt een keer gaat ontploffen... hij is een binnenvetter en is nu al zo enorm opgefokt...
Zoals hij reageerde tijdens de 'bouwstop-vergadering' op straat is voor zijn doen al erg fel...
Denk ik, als gecertificeerd psycholoog (VanDeKoudeGrond)
Laat het Moppenflopper en Mono-toon maar niet horen of ze schieten in de vlekkenquote:Op dinsdag 21 april 2026 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar.... dat wordt gewoon geschreven door een assist (m/v/genderneutraal) van het productiebedrijf
Ooooh eerlijk, dat zou de grootste nachtmerrie voor dat walgelijke koppel zijn. Die ze daarna proberen uit te wissen door het kind in kwestie te brainwashen, want iets met Gods woord en Zijn wil.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:44 schreef V. het volgende:
[..]
Je zal toch goddomme een kind van dit stel zijn. Een chronisch verbaasd kijkende buikspreekpop als moeder en boer Koekoek die in de jaren 50 is blijven hangen als vader. En die dan moeten vertellen dat je op hetzelfde geslacht valt
Hmmm, geen idee of het kerkgangers zijn, maar dat duiden vind ik eigenlijk helemaal overbodig, genoeg seculiere kort-voor-de-kop lui die er net zo over denken.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laat het Moppenflopper en Mono-toon maar niet horen of ze schieten in de vlekken
[..]
Ooooh eerlijk, dat zou de grootste nachtmerrie voor dat walgelijke koppel zijn. Die ze daarna proberen uit te wissen door het kind in kwestie te brainwashen, want iets met Gods woord en Zijn wil.
Ik dacht dat ze dat zelf gezegd hadden (want ik wist het ook dat ze christelijk waren).quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, geen idee of het kerkgangers zijn, maar dat duiden vind ik eigenlijk helemaal overbodig, genoeg seculiere kort-voor-de-kop lui die er net zo over denken.
Oh, wat erg dan, dat heb ik gemist. Wat vooroordeelbevestigend op die manier.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat zelf gezegd hadden (want ik wist het ook dat ze christelijk waren).
Uit hun bio voor Het Blok (ook te vinden in de OP):quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, geen idee of het kerkgangers zijn, maar dat duiden vind ik eigenlijk helemaal overbodig, genoeg seculiere kort-voor-de-kop lui die er net zo over denken.
Kijk, ieder z'n ding natuurlijk, maar er zijn wat mij betreft wel grenzen aan hoe je je afkeer tegenover een bepaalde bevolkingsgroep (die er andere gedachten op na houden wat betreft geaardheid of geslacht) uitspreekt, helemaal op landelijke televisie. Lijkt me anno 2026 ook geen reclame voor het predikaat Geloof, Hoop en Liefdequote:Jacky en Menno zijn beiden sterk betrokken bij hun omgeving. Jacky heeft recent in Indonesië een halve marathon gelopen om kinderen en gezinnen te helpen aan een betere toekomst. Tijdens de reis bezocht ze ook verschillende projecten, zoals een waterput in Timor en initiatieven om gezinnen te ondersteunen. Menno vindt zijn plek binnen de christelijke gemeenschap, waar hij als spreker en actief lid met aandacht en warmte bijdraagt aan het kerkelijke werk.
Ah kijk daar had ik het van.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uit hun bio voor Het Blok (ook te vinden in de OP):
[..]
Kijk, ieder z'n ding natuurlijk, maar er zijn wat mij betreft wel grenzen aan hoe je je afkeer tegenover een bepaalde bevolkingsgroep (die er andere gedachten op na houden wat betreft geaardheid of geslacht) uitspreekt, helemaal op landelijke televisie. Lijkt me anno 2026 ook geen reclame voor het predikaat Geloof, Hoop en Liefde
Nee, integendeel juist. Ben opgevoed met het vooroordeel dat alle grefo's het achter de ellebogen hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uit hun bio voor Het Blok (ook te vinden in de OP):
[..]
Kijk, ieder z'n ding natuurlijk, maar er zijn wat mij betreft wel grenzen aan hoe je je afkeer tegenover een bepaalde bevolkingsgroep (die er andere gedachten op na houden wat betreft geaardheid of geslacht) uitspreekt, helemaal op landelijke televisie. Lijkt me anno 2026 ook geen reclame voor het predikaat Geloof, Hoop en Liefde
En hypocrietquote:Op dinsdag 21 april 2026 22:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, integendeel juist. Ben opgevoed met het vooroordeel dat alle grefo's het achter de ellebogen hebben.![]()
Maar die zitten niet per se op zondag vroom te doen alsof ze geven om hun medemens...quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, geen idee of het kerkgangers zijn, maar dat duiden vind ik eigenlijk helemaal overbodig, genoeg seculiere kort-voor-de-kop lui die er net zo over denken.
Ik stel een spoiler-stop in. Per direct.quote:Op dinsdag 21 april 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even een vraagje zo tussendoor. Kijk.nl is gratis voor iedereen en daar staat elke keer een aflevering op die een dag voorloopt, gaan we dat spoileren of laten we dat toe?
Vorig seizoen was dat namelijk precies andersom. Ik kijk geen rechtstreekse tv en moest toen de uitzendingen na de reguliere uitzending bekijken.
Wat mij betreft is tv uitzending leidend. Dus vooraf kijkend posten onder spoiler.quote:Op dinsdag 21 april 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even een vraagje zo tussendoor. Kijk.nl is gratis voor iedereen en daar staat elke keer een aflevering op die een dag voorloopt, gaan we dat spoileren of laten we dat toe?
Nou, dat irriteert mij dus zo aan deze quasi-lollige pisvlek.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uit hun bio voor Het Blok (ook te vinden in de OP):
[..]
Kijk, ieder z'n ding natuurlijk, maar er zijn wat mij betreft wel grenzen aan hoe je je afkeer tegenover een bepaalde bevolkingsgroep (die er andere gedachten op na houden wat betreft geaardheid of geslacht) uitspreekt, helemaal op landelijke televisie.
Persoonlijk ben ik daar tegen, omdat hier in het topic dan alles door elkaar gaat lopen.quote:Op dinsdag 21 april 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even een vraagje zo tussendoor. Kijk.nl is gratis voor iedereen en daar staat elke keer een aflevering op die een dag voorloopt, gaan we dat spoileren of laten we dat toe?
Nou, wij zijn toch ook volwassenen? We zijn niet groep 2 of zo?quote:Op dinsdag 21 april 2026 22:12 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is tv uitzending leidend. Dus vooraf kijkend posten onder spoiler.
Maar is aan admins denk ik om re beslissen.
Zo te lezen liever nietquote:Op dinsdag 21 april 2026 22:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, wij zijn toch ook volwassenen? We zijn niet groep 2 of zo?
Niet als dreigement, maar ik ga zelf niet vooruitkijken en dan ga ik hier niet meer posten want dan is mijn eigen verrassing weg door een spoiler over een aflevering van morgenquote:Op dinsdag 21 april 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik daar tegen, omdat hier in het topic dan alles door elkaar gaat lopen.
Nou zijn hier niet veel users maar dan zou ik al wegblijven of ook vooruit moeten kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |