abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220506319
Ik wist het B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220506358
Dadelijk maar eens de auto in. We moeten er immers (ruim) voor 19.30 uur zijn.

Het bleek dat een van de chauffeurs ziek is en haar kaartje doorgeeft aan iemand anders. Andere chauffeur zit heel krap in de tijd en van de derde weet ik niet hoe goed hij en de autoloze elkaar kennen dus dat die niet stond te springen om te haar op te pikken is dan ook weer logisch.
Dus ik heb een auto tjokvol Belgische benzine en twee tussenstops :+

Morgenvroeg maar even op en neer om de tank weer te vullen. Want dinsdag ga ik naar een vriendin in Zwolle. Omdat ik liever van daaruit woensdagmorgen naar Amersfoort kachel dat vanuit de provincie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 4 april 2026 @ 16:02:39 #53
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220506360
Even beetje random door de stad gezwalkt. Kwam een bord tegen "ons dakterras is open!" Dus maar even gaan kijken :9

Nu weer thuis, 11.005 stapjes.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 4 april 2026 @ 16:13:13 #54
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220506446
3 Iberico-ham-kroketjes ¤ 9,50
0,35 liter Grolsch Weizen ¤ 5,80

Maar ja toch gewoon nog een fooitje erbij leggen he :D
pi_220506550
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zei dus.

Mogge. Dag 2 van een lang weekend vol met tuinklusjes en kokkerellen >:)

Voor nu liggen er scones in de oven, zalm in de rookkast en gaan we aan de slag met de inkomstenbelasting. Straks naar buiten met hogedrukspuit, kettingzaag en snoeischaar.
Zalm in de rookkast? Warm of koud? :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:04:46 #56
63722 z80
I fink you freaky
pi_220507282
Ik doe mee met team dood aan de braam.
De wilde braam is een ramp. Bijna niet weg te krijgen. En akelig scherpe doorns.
Gelukkig zijn dikke lashandschoenen hier redelijk tegen bestand.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:11:14 #57
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220507336
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Morgenvroeg maar even op en neer om de tank weer te vullen. Want dinsdag ga ik naar een vriendin in Zwolle. Omdat ik liever van daaruit woensdagmorgen naar Amersfoort kachel dat vanuit de provincie.
Doe ze de groetjes daar dan :W
pi_220507368
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Zalm in de rookkast? Warm of koud? :9
Ja, ja en ja :9

Gisteren kip, morgen porchetta, maandag pizza. En vandaag vegan knolselderijsoep met zelfgebakken brood.
Spoilers!
pi_220507384
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gisteren kip, morgen porchetta, maandag pizza. En vandaag vegan knolselderijsoep met zelfgebakken brood.
Jullie wonen echt te ver weg ;)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:18:35 #60
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220507393
quote:
En vandaag vegan knolselderijsoep
Hier vandaag vegan weizenbier.
pi_220507407
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Jullie wonen echt te ver weg ;)
Ja!

Het is maar goed dat we goed voor onszelf zorgen, we hebben idioot hard gewerkt vandaag. Ik zit nu even, voor het eerst. En ik weet niet of ik ooit nog op kan staan. J gaat nu nog stappen, ben blij dat ik niet mee hoef.
Spoilers!
pi_220507408
Wat een productieve dagen @Lucky_Strike _O_

Ik had vandaag een meh dagje. Zat met mezelf en mn hoofd in de knoop. Maar mijn coping normaal als ik mn hoofd even leeg wil maken is wandelen }:| dus dat is nogal kut. Ik wilde er toch maar even op krukken uit, dan maar voor heel klein rondje, maar buren waren bij raam en toen buurmeisje me langs zag lopen wilde ze me zien, dus die riepen me via raam. Buurmeisje en ene buurvrouw gingen toen even wat boodschappen halen nog, en toen andere buurvrouw toen vroeg hoe t nou ging moest ik huilen :') dus toen even daar binnen gezeten met kopje thee en even gekletst. Dat was fijn.

Had de brace om gedaan voor mn rondje, bedoeling was helemaal geen belasting op voet, maar mocht ik dan toch moeten uitwijken of iets en ik moet m neerzetten dan iig goede ondersteuning. Uiteindelijk dus tot de buren gekomen en vervolgens uur binnen gezeten. Had alleen de veters toch ietsjes te strak denk ik, want toen ik m net uit deed was t precies tussen waar de veters liepen steeds wat dikker :+ . En op een vd plekken waar t nog wat dikker is, is t nu ook blauw/paars ipv lichtblauw, van de druk denk ik. Ah well, weer nieuwe kleuren, t begon ook al bijna er weer normaal uit te zien nu het grotendeels geel begon te worden, das natuurlijk niet de bedoeling ;).

Maar ik tel wel de dagen af tot de fysio. Ik heb een lijstje vragen, en hoop dat er meer duidelijkheid komt over wat er precies kapot is (en of er evt aanvullende beeldvorming nodig is om dat verder vast te stellen of niet, daarover lees ik wel wat op internet). En dat ik meer kan dan. Ik heb tijden heel fijn hele weken thuis gewerkt, maar ik heb nu vreselijk veel zin om volgende week elke dag naar de uni te gaan :+ . En ik mag niet meer dingen opzoeken van mezelf, meer kennis dan ik nu heb is niet nodig, en van het blijven lezen word ik ook niet echt gelukkiger.

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 04-04-2026 18:28:15 ]
pi_220507761
Is de pijn wel weer wat minder @vlindertje89 ?

Dat beperkende is zo vervelend. Je kunt niet even dit of even dat, overal bij na moeten denken. Fijn dat de buren er voor je waren.

Net toch maar met spoed de curry aangezet in de IP. Maakte een gaatje in de verpakking van de kip, dat durfde ik niet te laten staan ook niet in de koelkast.
pi_220507812
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hier vandaag vegan weizenbier.
Zwaar leven. Vooral met kroketten.
Spoilers!
pi_220507874
Hier verorberden wij zojuist de laatste vier kunstkroketten. Begeleid door huisgemaakte patat.
Vandaag alweer bezoek gehad. Morgen ook. Overmorgen ook. Dinsdag ook.
Die pups zijn vermoeiend, het volk dat ze aantrekken is dat ook :D

Allemaal fijne mensen hoor, daar ligt het niet aan. Maar normaal zien wij zoveel bezoek nog niet eens per jaar _O-
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220507879
quote:

[..]

Nice O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_220507895
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:20 schreef Candaasje het volgende:

Klikt het vaker niet met die buurman Lucky?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de ene buur ook eerder zou helpen dan de andere. Zeker als het om zwaardere/tijdrovende klussen gaat (waar ik zelf misschien niet echt de noodzaak van inzie)
Ik heb geen idee. Hij is eigenaar van een stuk land naast het onze. Toen hij eigenaar werd, heeft hij zich nooit voorgesteld aan ons. Hij traint wel eens met zijn honden op dat landje. Als wij dan staan te kijken, lachen en zwaaien we naar hem maar hij geeft nauwelijks blijk van ons bestaan. Rare vent :Y
Spoilers!
pi_220507898
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"geen trek in" pfffffffffffffffffff

Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:27:36 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220507916
Wat pijnlijk weer Sigme.
Spoilers!
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:28:00 #70
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220507919
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Nice O+
Hebben jullie dit weekend nog wat lekkers gepland?
Spoilers!
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:32:40 #71
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220507963
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zwaar leven. Vooral met kroketten.
Niet zo vegan Iberico ham kroketten *)
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:34:02 #72
327387 vlindertje89
pi_220507976
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Is de pijn wel weer wat minder @:vlindertje89 ?

Dat beperkende is zo vervelend. Je kunt niet even dit of even dat, overal bij na moeten denken. Fijn dat de buren er voor je waren.

Net toch maar met spoed de curry aangezet in de IP. Maakte een gaatje in de verpakking van de kip, dat durfde ik niet te laten staan ook niet in de koelkast.
Ik vind dat een lastige vraag.
In de ochtend als ik opsta en katten eten geef en aankleed enzo is het wel beetje pijnlijk om te belasten. De rest van de dag voel ik vanalles (steken, alsof er een strakke band omheen zit terwijl er alleen losliggend fleecedekentje op ligt, soms beetje tintelen, voet vaak wat kouder, spieren die 'trekken', bij trap af gevoelig terwijl ik al steeds alleen voet bij-zet en dan met andere volgende trede doe, bij voet neerleggen gevoelig tot hij goed ligt, bij been wat langer omlaag snel 'zwaar' of gevoelig, bij in huis 'lopen' snel zwaar en daarna ook wat gevoelig). Of het nou echt pijn is weet ik niet, maar het is iig wel groot deel van de dag niet comfortabel, terwijl ik groot deel van de dag op de bank lig met been omhoog.

Ik heb niet het idee dat bovenstaande heel anders is dan sinds woensdag ofzo (wo en do alleen ochtend nog pcm gehad ivm dat wat pijnlijk in ochtend, maar sinds do ochtend niet meer en heb niet per se idee dat het in de ochtend nu veel minder pijn doet, misschien een beetje). Ik heb ook niet het idee dat de bewegingsbeperking veel minder is ondanks wel véél minder dik.

Het doet minder pijn dan ik me kan herinneren van de vorige keer, toen ik na twee dagen nog verging van de pijn als ik voet net verkeerd neerzette, maar toen zag mn enkel er na drie dagen wel alweer vrijwel normaal uit qua dikte en was het ook veel minder blauw en minder uitgebreid blauw. Terwijl ik toen op de dinsdag gewoon een halve dag in het umc heb gezeten terwijl mn student een kind testte, incl erheen en terug met ov en krukken. En toen stond ik na 2 weken weer op het hockeyveld, dus herstel ging veel sneller (dat was achteraf gezien wel onverstandig, maar het kon bewegings technisch wel, en nu zie ik mezelf echt nog niet rennen over een week, ik kan mn schoen nog niet eens aan). Dat vind ik er ook beetje lastig aan, het voelt heel anders en ik merk maar weinig vooruitgang behalve minder dik, en daardoor kan ik ook minder inschatten wat er aan de hand is/hoe snel ik weer beetje wat kan enzo.

En wel lekker, curry! Begrijp wel dat je dat niet aandurfde met de kip inderdaad.

[ Bericht 13% gewijzigd door vlindertje89 op 04-04-2026 20:03:29 ]
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:34:36 #73
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220507984
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:25 schreef sigme het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O-

Op een goed moment ben je er toch een keertje klaar mee :? Of is het dan volgende week weer van "Wanneer kom je weer eens langs? Je komt nooit eens langs" :?
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:34:51 #74
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220507987
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hebben jullie dit weekend nog wat lekkers gepland?
Morgen 5-gangen paaslunch in het restaurant van vrienden in Oostvoorne…
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:38:27 #75
327387 vlindertje89
pi_220508012
Weer veel te lang getypt (sorry weer eens te lang van stof) dus inmiddels weer nieuwe posts.
@sigme :* wat ingewikkeld en irritant ook weer ;( geen advies voor je, maar het lijkt me emotioneel behoorlijk belastend :*

@Lucky_Strike jammer wel van de moeizame buurman..

En verder las ik veel lekker eten :9~
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 19:41:54 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220508048
Mensen hier hebben toch voor ASN gekozen ivm duurzaamheid? Ik was enigszins verbaasd dat mijn RegioBank pas, goed tot maart 2028, vandaag werd vervangen door een ASN exemplaar :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:54:47 #77
43653 sigme
Veraan
pi_220508178
Ach ja.
Het is een soort scheiding. Belastend, pijnlijk, en met het doorlopen van alle fases van rouw.
Niet voor het eerst, waarschijnlijk ook niet voor het laatst, en na elke keer is er minder band over. Het leven is een oefening in loslaten ofzo. En mijn moeder zal zijn losgelaten voordat ze overlijdt, en in veel opzichten is dat wat ze wil (en aan de andere kant is dat wat ze het meeste vreest).
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:58:39 #78
327387 vlindertje89
pi_220508213
Ik had je een andere situatie gegund :*
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:04:20 #79
147666 AnneX
pi_220508279
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
3 Iberico-ham-kroketjes ¤ 9,50
0,35 liter Grolsch Weizen ¤ 5,80

Maar ja toch gewoon nog een fooitje erbij leggen he :D
Prijzen😢 Dakterras w/ Uitzicht op ?
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:09:08 #80
43653 sigme
Veraan
pi_220508329
Ieder huisje heeft z'n kruisje.
Er staat tegenover dat ik vlakbij mijn vader woon en die is ongeveer het tegenovergestelde van mijn moeder. Hij is zo conflictmijdend dat het bijna hilarisch is :D.
Maar goed, dat is dus wel een schat O+
En ik heb een uitstekende relatie met mijn zusje. Ik kan ook goed overweg en heb momenteel veel contact met de broer & zussen van mijn moeder, ook al hebben die onderling niet allemaal (goed) contact.

Als bonus heb ik ook nog een uitstekende schoonfamilie, waarbij ik ook 20 jaar plezier heb gehad van een fantastische schoonmoeder.

Dat maakt het gedoe met mijn moeder niet beter, maar wel makkelijker.

Het troost ook niet maar het helpt wel om hier te lezen van anderen dat er zoveel mensen zijn die moeten leren leven en omgaan met heeeeeele rare familieleden.
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:10:17 #81
20291 DancingPhoebe
/care
pi_220508342
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:54 schreef sigme het volgende:
en na elke keer is er minder band over
:'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:14:36 #82
8136 Blues
pi_220508369
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:09 schreef sigme het volgende:
Ieder huisje heeft z'n kruisje.
Er staat tegenover dat ik vlakbij mijn vader woon en die is ongeveer het tegenovergestelde van mijn moeder. Hij is zo conflictmijdend dat het bijna hilarisch is :D.
Maar goed, dat is dus wel een schat O+
En ik heb een uitstekende relatie met mijn zusje. Ik kan ook goed overweg en heb momenteel veel contact met de broer & zussen van mijn moeder, ook al hebben die onderling niet allemaal (goed) contact.

Als bonus heb ik ook nog een uitstekende schoonfamilie, waarbij ik ook 20 jaar plezier heb gehad van een fantastische schoonmoeder.

Dat maakt het gedoe met mijn moeder niet beter, maar wel makkelijker.

Het troost ook niet maar het helpt wel om hier te lezen van anderen dat er zoveel mensen zijn die moeten leren leven en omgaan met heeeeeele rare familieleden.
:Y

En
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:17:14 #83
8136 Blues
pi_220508397
Ha die onderste is gek :+
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:24:08 #84
8136 Blues
pi_220508459
De grootste breuk in mijn familie is tussen mijn vader en mijn broer en mijn broer met mijn zus en door gedoe met mijn niet altijd eerlijke moeder was er ook een breuk tussen mijn moeder en mijn broer.
HEEL ingewikkeld met familie-dingen zoals verjaardagen en huwelijken en feestdagen.
Vooral voor ons, andere zus en ik die er niks mee te maken hadden, want wie nodig je met wie uit en wie niet. Vermoeiend hoor en heel naar.

Als ik dan wel eens doorvroeg bij allebei de 'kampen' kwam er ook nooit een duidelijk antwoord wat er dan voor verschrikkelijks ooit was gebeurd waarom ze elkaar niet meer zagen. Sommige redenen klonken zwaarwegend, iets met zaak van mijn vader overnemen en geld gedoe.
Maar de andere kant had weer andere versie of zelfs een heel andere reden :?
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:25:12 #85
147666 AnneX
pi_220508472
Vreemd gedrag blijft het, sigme.
Afstoten…”aantrekken” …doet zij dat ook bij zusje?…

Sterkte…je hebt je handen al vol met puppies en bezoekers.
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:26:17 #86
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220508481
Geen idee of dat kan maar misschien heb je nu net wat andere spieren verrekt dan de vorige keer. Er zit daar best eea aan de binnenkant.

Ach @sigme wat moeilijk toch, wat moet je daar nu weer mee. En een jaarvoorraad bezoek opmaken in 2 weken is best veel.

Best lastig zo’n afstandelijke buurman, weet eigenlijk niet wat je er aan hebt. Wat een drukte ook weer bij jullie, maar dat moet natuurlijk anders is er straks niets te oogsten. Je had het in het verleden ooit eens over kippen en varkens, misschien heb je dat wel eens gezegd, gaan die nog eens komen?

De curry is lekker geworden, kan er ook 5x van eten, daar hou ik van. Vond alleen bij proeven dat er een pitje ontbrak, de chilipoeder schoot wat uit :o meeste heb ik eruit kunnen vissen, ben benieuwd hoe het is wanneer alles is ingetrokken.
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:26:55 #87
147666 AnneX
pi_220508493
Oh ja…in aanvulling op Blues: geld en bezittingen zijn ook gevreesde splijtzwammen.
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:31:26 #88
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220508535
Sterkte Vlindertje. Klinkt allemaal zwaar en onaangenaam :*

Kaatje, die dieren gaan er niet komen. J vind de zorg daarvoor te veel gedoe. Ik vind het enorm jammer. Maar ja, pfas is ook een ding dus misschien maar beter ook.

Succes met de curry!
Spoilers!
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:32:29 #89
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220508541
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:34 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Morgen 5-gangen paaslunch in het restaurant van vrienden in Oostvoorne…
Veel plezier :9
Spoilers!
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:34:16 #90
8136 Blues
pi_220508549
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:26 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…in aanvulling op Blues: geld en bezittingen zijn ook gevreesde splijtzwammen.
Ja idd. Want toen moeder overleed kwam andere broer (waar ik al lang geleden mee gebroken heb) ineens toen ze nog leefde notabene, terminaal in haar bed lag, door haar kamer in lades en kasten alvast rausen of er nog iets te halen viel. :{w :r
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:35:21 #91
8136 Blues
pi_220508555
Goed, leukere zaken nu.
Mol kijken :D
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:38:39 #92
327387 vlindertje89
pi_220508575
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen idee of dat kan maar misschien heb je nu net wat andere spieren verrekt dan de vorige keer. Er zit daar best eea aan de binnenkant.

Ach @:sigme wat moeilijk toch, wat moet je daar nu weer mee. En een jaarvoorraad bezoek opmaken in 2 weken is best veel.

Best lastig zo’n afstandelijke buurman, weet eigenlijk niet wat je er aan hebt. Wat een drukte ook weer bij jullie, maar dat moet natuurlijk anders is er straks niets te oogsten. Je had het in het verleden ooit eens over kippen en varkens, misschien heb je dat wel eens gezegd, gaan die nog eens komen?

De curry is lekker geworden, kan er ook 5x van eten, daar hou ik van. Vond alleen bij proeven dat er een pitje ontbrak, de chilipoeder schoot wat uit :o meeste heb ik eruit kunnen vissen, ben benieuwd hoe het is wanneer alles is ingetrokken.
Ik vermoed inderdaad meer schade dan vorige keer, wat tegelijkertijd ook spannend is, want vorige keer was het enkelbandjes ingescheurd. En dat maakt de kans dus groter dat er ook iets met die syndesmose is. Al kan het ook zijn dat de bandjes gewoon meer/heftiger zijn ingescheurd (of afgescheurd ipv ingescheurd), meer bandjes zijn ingescheurd, en/of nu niet alleen aan buitenkant enkel maar ook aan binnenkant enkel bandjes zijn in/afgescheurd, en hoeft het dus niet per se die syndesmose te zijn.

Maar dit is wel waar ik in mn hoofd veel mee bezig ben, aangezien ik veel te veel tijd heb om na te denken én mn gebruikelijke hoofd-leegmaak-activiteit dus niet kan. Dus ik ga daar nu actief weer uit stappen, want erover na denken hoe 'erg' het is gaat niks veranderen, dus dan kan ik net zo goed gewoon tot dinsdagochtend bij fysio wachten en horen wat zij zegt.

Handig zeg, 5x eten meteen! Hopelijk niet té pittig uitgevallen straks.. en anders bak Griekse yoghurt halen voor erbij ;)

Fijn dat de andere wel goede familiebanden maken dat het wat makkelijker is voor je, @sigme, al neemt dat natuurlijk niet alles weg. Het klinkt wel fijn wat je met de rest beschrijft! En wat een bezoek heb je gehad! Hoe lang blijven de pups eigenlijk nog minstens? Ben even kwijt hoe oud ze nou nu zijn.

@Blues ook lastig zeg! Zeker als je er wel rekening mee moet houden in vanalles, maar eigenlijk niet eens weet wat er nou precies aan de hand is.
  zaterdag 4 april 2026 @ 21:00:44 #93
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220508712
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:04 schreef AnneX het volgende:

[..]
Prijzen😢 Dakterras w/ Uitzicht op ?
Nou ja op de IJssel he :)

zaterdag 4 april 2026 @ 21:25:32 #94
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220508880
nog twee weken, tenminste voor @derLudolf . De echte die-hards gaan over 12 dagen al los *O*

Patattennaaier deel 16 *O*

zaterdag 4 april 2026 @ 21:37:39 #95
43653 sigme
Veraan
pi_220508981
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:25 schreef AnneX het volgende:
Vreemd gedrag blijft het, sigme.
Afstoten…”aantrekken” …doet zij dat ook bij zusje?…

Sterkte…je hebt je handen al vol met puppies en bezoekers.
Mijn zusje en moeder hebben al veel vaker meer moeilijkheden gehad dan ik met moeders. En de situatie tussen moeder & mij is nu een gevolg van moeilijkheden tussen hun. Waarbij ook daar geldt dat dat komt door mijn moeders moeilijke gedrag.

Tussen mijn moeder en mijn broertje is het ook een tijd heeeeeeel moeilijk geweest, doordat hij op een gegeven moment een vriendin, nu zijn vrouw kreeg. Die is mentaal ook niet heel stabiel (en zo gek als een kwartje) maar die heeft wel voldoende verstand om UIT DE BUURT van mijn moeder te blijven en dat ging nogal ten koste van de hoeveelheid contact tussen moeder en broertje. Dat gaat tegenwoordig beter doordat broertje weer regelmatig langsgaat maar dan zonder vrouw. Enige tijd geleden vond mijn moeder het wel weer tijd 'om zichzelf eens op te dringen' (haar woorden!) en een etentje bij hem (en vrouwlief) thuis af te dwingen. Dat ging goed, pfew. Maar mijn schoonzus krijgt paniekaanvallen van zulke dingen - en terecht.
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 21:38:30 #96
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220508985
Maar ik heb hem wel al eerder dan PSM en Dennis :D
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 21:39:16 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220508990
Wel jammer dat @Cat-astrophe afhaakte.
  zaterdag 4 april 2026 @ 21:44:50 #98
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220509036
Voor wie zich afvraagt of het nou echt zo boeiend is wat die treinennerds nou allemaal uitspoken? Het korte verhaal: Ja! Het lange verhaal: kijk zelf :P
PTA TT NYR 2011 Midden-Nederland Travelsnack 159
PTA TT NYR 2012 Ruhrgebiet Travelsnack 161
PTA TT NYR 2013 België Travelsnack 163
PTA TT NYR 2014 Bremen Travelsnack 165
PTA TT NYR 2015 Luxemburg, eerste tweedaagse Travelsnack 167
PTA TT NYR 2016 Sauerland Travelsnack 168
PTA TT NYR 2017 Bodensee, 2 dagen Travelsnack 51
PTA TT NYR 2018 Polen, eerste driedaagse Travelsnack 64
PTA TT NYR 2019 Schotland en Londen, eerste keer vliegen Travelsnack 84
PTA TT NYR 2020 Zwitserland, eerste keer vier dagen Travelsnack 103
PTA TT NYR 2021 Nederland, 1 dag (corona) Travelsnack 124
PTA TT NYR 2022 Denemarken, 4 dagen Travelsnack 127
PTA TT NYR 2023 Tirol, 4 dagen Travelsnack 140
PTA TT NYR 2024 Frankrijk, 4 dagen Travelsnack 151
PTA TT NYR 2025 Tsjechië, 4 dagen Travelsnack 174

Good luck. Over een paar weken weer eentje O+ Travelsnacks never die *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door Dr_Flash op 04-04-2026 22:04:49 ]
  zaterdag 4 april 2026 @ 21:45:14 #99
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220509041
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:39 schreef derLudolf het volgende:
Wel jammer dat @:Cat-astrophe afhaakte.
Dit gaat nog wel een keertje goed komen :Y
  zaterdag 4 april 2026 @ 22:53:15 #100
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220509584
Kwam er vorige week achter dat er een Indiana Jones film was die ik compleet gemist had, Dail of Destiny . Besteld op blu-ray, vanavond gekeken. Heerlijk, klassiek Indiana Jones, niet teveel bij nadenken, 2,5 uur achtbaan, popcorn in je gezicht gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')