Zalm in de rookkast? Warm of koud?quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zei dus.
Mogge. Dag 2 van een lang weekend vol met tuinklusjes en kokkerellen
Voor nu liggen er scones in de oven, zalm in de rookkast en gaan we aan de slag met de inkomstenbelasting. Straks naar buiten met hogedrukspuit, kettingzaag en snoeischaar.
Doe ze de groetjes daar danquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Morgenvroeg maar even op en neer om de tank weer te vullen. Want dinsdag ga ik naar een vriendin in Zwolle. Omdat ik liever van daaruit woensdagmorgen naar Amersfoort kachel dat vanuit de provincie.
Ja, ja en jaquote:
Jullie wonen echt te ver wegquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ja en ja![]()
Gisteren kip, morgen porchetta, maandag pizza. En vandaag vegan knolselderijsoep met zelfgebakken brood.
Ja!quote:
Nicequote:Op zaterdag 4 april 2026 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ja en ja![]()
Gisteren kip, morgen porchetta, maandag pizza. En vandaag vegan knolselderijsoep met zelfgebakken brood.
Ik heb geen idee. Hij is eigenaar van een stuk land naast het onze. Toen hij eigenaar werd, heeft hij zich nooit voorgesteld aan ons. Hij traint wel eens met zijn honden op dat landje. Als wij dan staan te kijken, lachen en zwaaien we naar hem maar hij geeft nauwelijks blijk van ons bestaan. Rare ventquote:Op zaterdag 4 april 2026 11:20 schreef Candaasje het volgende:
Klikt het vaker niet met die buurman Lucky?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de ene buur ook eerder zou helpen dan de andere. Zeker als het om zwaardere/tijdrovende klussen gaat (waar ik zelf misschien niet echt de noodzaak van inzie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."geen trek in" pfffffffffffffffffff
Niet zo vegan Iberico ham krokettenquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zwaar leven. Vooral met kroketten.
Ik vind dat een lastige vraag.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Is de pijn wel weer wat minder @:vlindertje89 ?
Dat beperkende is zo vervelend. Je kunt niet even dit of even dat, overal bij na moeten denken. Fijn dat de buren er voor je waren.
Net toch maar met spoed de curry aangezet in de IP. Maakte een gaatje in de verpakking van de kip, dat durfde ik niet te laten staan ook niet in de koelkast.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:25 schreef sigme het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op een goed moment ben je er toch een keertje klaar meeOf is het dan volgende week weer van "Wanneer kom je weer eens langs? Je komt nooit eens langs"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Morgen 5-gangen paaslunch in het restaurant van vrienden in Oostvoorne…quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hebben jullie dit weekend nog wat lekkers gepland?
Prijzen😢 Dakterrasquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
3 Iberico-ham-kroketjes ¤ 9,50
0,35 liter Grolsch Weizen ¤ 5,80
Maar ja toch gewoon nog een fooitje erbij leggen he
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:09 schreef sigme het volgende:
Ieder huisje heeft z'n kruisje.
Er staat tegenover dat ik vlakbij mijn vader woon en die is ongeveer het tegenovergestelde van mijn moeder. Hij is zo conflictmijdend dat het bijna hilarisch is.
Maar goed, dat is dus wel een schat![]()
En ik heb een uitstekende relatie met mijn zusje. Ik kan ook goed overweg en heb momenteel veel contact met de broer & zussen van mijn moeder, ook al hebben die onderling niet allemaal (goed) contact.
Als bonus heb ik ook nog een uitstekende schoonfamilie, waarbij ik ook 20 jaar plezier heb gehad van een fantastische schoonmoeder.
Dat maakt het gedoe met mijn moeder niet beter, maar wel makkelijker.
Het troost ook niet maar het helpt wel om hier te lezen van anderen dat er zoveel mensen zijn die moeten leren leven en omgaan met heeeeeele rare familieleden.
Veel plezierquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen 5-gangen paaslunch in het restaurant van vrienden in Oostvoorne…
Ja idd. Want toen moeder overleed kwam andere broer (waar ik al lang geleden mee gebroken heb) ineens toen ze nog leefde notabene, terminaal in haar bed lag, door haar kamer in lades en kasten alvast rausen of er nog iets te halen viel.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:26 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…in aanvulling op Blues: geld en bezittingen zijn ook gevreesde splijtzwammen.
Ik vermoed inderdaad meer schade dan vorige keer, wat tegelijkertijd ook spannend is, want vorige keer was het enkelbandjes ingescheurd. En dat maakt de kans dus groter dat er ook iets met die syndesmose is. Al kan het ook zijn dat de bandjes gewoon meer/heftiger zijn ingescheurd (of afgescheurd ipv ingescheurd), meer bandjes zijn ingescheurd, en/of nu niet alleen aan buitenkant enkel maar ook aan binnenkant enkel bandjes zijn in/afgescheurd, en hoeft het dus niet per se die syndesmose te zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen idee of dat kan maar misschien heb je nu net wat andere spieren verrekt dan de vorige keer. Er zit daar best eea aan de binnenkant.
Ach @:sigme wat moeilijk toch, wat moet je daar nu weer mee. En een jaarvoorraad bezoek opmaken in 2 weken is best veel.
Best lastig zo’n afstandelijke buurman, weet eigenlijk niet wat je er aan hebt. Wat een drukte ook weer bij jullie, maar dat moet natuurlijk anders is er straks niets te oogsten. Je had het in het verleden ooit eens over kippen en varkens, misschien heb je dat wel eens gezegd, gaan die nog eens komen?
De curry is lekker geworden, kan er ook 5x van eten, daar hou ik van. Vond alleen bij proeven dat er een pitje ontbrak, de chilipoeder schoot wat uitmeeste heb ik eruit kunnen vissen, ben benieuwd hoe het is wanneer alles is ingetrokken.
Mijn zusje en moeder hebben al veel vaker meer moeilijkheden gehad dan ik met moeders. En de situatie tussen moeder & mij is nu een gevolg van moeilijkheden tussen hun. Waarbij ook daar geldt dat dat komt door mijn moeders moeilijke gedrag.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:25 schreef AnneX het volgende:
Vreemd gedrag blijft het, sigme.
Afstoten…”aantrekken” …doet zij dat ook bij zusje?…
Sterkte…je hebt je handen al vol met puppies en bezoekers.
Dit gaat nog wel een keertje goed komenquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:39 schreef derLudolf het volgende:
Wel jammer dat @:Cat-astrophe afhaakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |