abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220505318
*O*

Twee pecans, kleine nectarine, hoge platte perzik en twee passieflora in the pocket. *O*

Waarvan uiteraard maar 1 in zn blote niks maar ik wilde ze hebben }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220505505
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 13:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
:o

Helpt het mijn zaak als ik meld dat de schrijnende situatie inmiddels is rechtgezet? Dat er niet naar eten getaald wordt en de zelden gebruikte (dus niet verschoonde) kattenbak nu het toilet of chioce blijkt?
Nou, vooruit. Maar we houden het in de gaten :6


Ik weet niet eens waar onze kat is. Ergens buiten. Of slapend bij de buren op de bank. Of misschien ligt ie wel in onze eigen woonkamer…
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 13:51:18 #33
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220505525
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:22 schreef Candaasje het volgende:
Ik wil juist mos terug in m’n stukkies gras! Waar mag ik het komen uitsteken? :P
Alleen als je Momfer ook meeneemt
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220505605
Experiment aspergesoep in the making. Zou een uur duren op gas, hele boel in de instant pot gedaan en op 5 minuten gezet. Ben benieuwd
We have far more in common than that which devides us..
pi_220505607
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 13:33 schreef Vanyel het volgende:
*O*

Twee pecans, kleine nectarine, hoge platte perzik en twee passieflora in the pocket. *O*

Waarvan uiteraard maar 1 in zn blote niks maar ik wilde ze hebben }:|
*O*

En sowieso 1000 *O* voor je tuinzin O+
Spoilers!
pi_220505614
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
*O*

En sowieso 1000 *O* voor je tuinzin O+
O+ O+ *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 13:58:39 #37
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220505616
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
https://removepaywalls.com/ is een alternatief voor archive
Archive.is werkt nog gewoon in de link? Ik was even blij met dit alternatief, maar deze werkt niet voor NOZ en Grafschafter Nachrichten
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220505623
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 13:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Archive.is werkt nog gewoon in de link? Ik was even blij met dit alternatief, maar deze werkt niet voor NOZ en Grafschafter Nachrichten
In de link wel, maar wanneer je direct naar archive gaat bij veel mensen niet meer. Heel apart
We have far more in common than that which devides us..
pi_220505632
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Was bij de boerenmarkt Lindchen vanmorgen. Onderweg daarheen heel erg rustig. Was daar om kwart over negen en het was als bomvol. Halve terrein vol met planten, bloemen, groenten en kruiden in kweekpotjes.
Het zit midden in de pampa, maar al jaren een groot succes.
Fijn is het daar ja. Ik kom er ook graag. In mei of juni gaan we weer die kant op.
Spoilers!
pi_220505653
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 13:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Alleen als je Momfer ook meeneemt
Wie of wat is Momfer? :@
pi_220505732
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2026 14:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Wie of wat is Momfer? :@
De Mol uit de fabeltjeskrant :D
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 4 april 2026 @ 14:10:42 #42
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220505739
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bedenk hier je eigen plaatje.
Okeuj :P

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220506018
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2026 13:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Nou, vooruit. Maar we houden het in de gaten :6


Ik weet niet eens waar onze kat is. Ergens buiten. Of slapend bij de buren op de bank. Of misschien ligt ie wel in onze eigen woonkamer…
:D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220506021
Experiment is best gelukt, maar de volgende keer gewoon m’n eigen recept volgen, die is echt lekkerder.

Voor degenen met een instant pot, 1 liter water, asperges (denk 500 gr, zouden meer moeten zijn vind ik) bouillonblokje, 5 min hp
We have far more in common than that which devides us..
pi_220506118
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 14:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De Mol uit de fabeltjeskrant :D
Oh! :D

Die mag wel komen hoor! Al vrees ik dat mijn buren beiderzijds er niet zo blij mee zullen zijn. Maar ik wil wel een gratis tuinmannetje!

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 14:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
:D
Gevonden!


#zwaarleven
  zaterdag 4 april 2026 @ 15:16:01 #46
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220506169
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 14:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De Mol uit de fabeltjeskrant :D
Zou er iemand nog begrijpen waarom Momfer een Limburgs accent heeft? En ja, dat kan je googelen, maar wist je dat?
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 15:29:08 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220506219
Ik weet wel dat de Latijnse benaming Talpa is :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220506227
Fijn fietsritje door de duinen naar de sterrenwacht. Kreeg eerst een korte introductie en presentatie. Erg leuk, wordt helemaal gerund door vrijwilligers. Het was niet druk dus relaxed middagje zo.
En het dak was open *G* heb door de giga-telescoop de zon gezien, die was mooi oranje met wat zonnevlekken.
Met camera ook door de lens proberen vast te leggen maar toen werd de zon wit :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220506236
Even opgezocht, nooit geweten maar ook nooit opgevallen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220506259
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Even opgezocht, nooit geweten maar ook nooit opgevallen
Wel opgevallen maar als 'hoort bij hem' altijd gezien.
Leuk te weten.
pi_220506319
Ik wist het B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220506358
Dadelijk maar eens de auto in. We moeten er immers (ruim) voor 19.30 uur zijn.

Het bleek dat een van de chauffeurs ziek is en haar kaartje doorgeeft aan iemand anders. Andere chauffeur zit heel krap in de tijd en van de derde weet ik niet hoe goed hij en de autoloze elkaar kennen dus dat die niet stond te springen om te haar op te pikken is dan ook weer logisch.
Dus ik heb een auto tjokvol Belgische benzine en twee tussenstops :+

Morgenvroeg maar even op en neer om de tank weer te vullen. Want dinsdag ga ik naar een vriendin in Zwolle. Omdat ik liever van daaruit woensdagmorgen naar Amersfoort kachel dat vanuit de provincie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 4 april 2026 @ 16:02:39 #53
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220506360
Even beetje random door de stad gezwalkt. Kwam een bord tegen "ons dakterras is open!" Dus maar even gaan kijken :9



Nu weer thuis, 11.005 stapjes.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 4 april 2026 @ 16:13:13 #54
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220506446
3 Iberico-ham-kroketjes ¤ 9,50
0,35 liter Grolsch Weizen ¤ 5,80

Maar ja toch gewoon nog een fooitje erbij leggen he :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220506550
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zei dus.

Mogge. Dag 2 van een lang weekend vol met tuinklusjes en kokkerellen >:)

Voor nu liggen er scones in de oven, zalm in de rookkast en gaan we aan de slag met de inkomstenbelasting. Straks naar buiten met hogedrukspuit, kettingzaag en snoeischaar.
Zalm in de rookkast? Warm of koud? :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:04:46 #56
63722 z80
I fink you freaky
pi_220507282
Ik doe mee met team dood aan de braam.
De wilde braam is een ramp. Bijna niet weg te krijgen. En akelig scherpe doorns.
Gelukkig zijn dikke lashandschoenen hier redelijk tegen bestand.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:11:14 #57
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220507336
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Morgenvroeg maar even op en neer om de tank weer te vullen. Want dinsdag ga ik naar een vriendin in Zwolle. Omdat ik liever van daaruit woensdagmorgen naar Amersfoort kachel dat vanuit de provincie.
Doe ze de groetjes daar dan :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220507368
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Zalm in de rookkast? Warm of koud? :9
Ja, ja en ja :9

Gisteren kip, morgen porchetta, maandag pizza. En vandaag vegan knolselderijsoep met zelfgebakken brood.
Spoilers!
pi_220507384
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, ja en ja :9

Gisteren kip, morgen porchetta, maandag pizza. En vandaag vegan knolselderijsoep met zelfgebakken brood.
Jullie wonen echt te ver weg ;)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:18:35 #60
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220507393
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
En vandaag vegan knolselderijsoep
Hier vandaag vegan weizenbier.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')