Uurtje zonder eten moet kunnen. Er is een toilet boven én buitenquote:Op zaterdag 4 april 2026 12:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Waarom verplaats je het eten en het toilet dan niet even? Personeel faal![]()
Veel plezier, hopelijk pikt iemand de hint op (uit ervaring, waarschijnlijk niet)
Ik wil dat, voor het stukkie onder de hangmatquote:Op zaterdag 4 april 2026 12:01 schreef Blues het volgende:
[..]
HierHele grasmat is 1 deinend (als je er op loopt) mosbed.
Ik ga 144 bellenquote:Op zaterdag 4 april 2026 12:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uurtje zonder eten moet kunnen. Er is een toilet boven én buiten![]()
Hint wordt tot dusver niet opgepikt. Behalve door de autoloze die al aangaf evt een taxi te gaan pakken. Omdat het spoor op het stuk waar ik haar wil ophalen ook gedoe heeft.
quote:
Nou, vooruit. Maar we houden het in de gatenquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Helpt het mijn zaak als ik meld dat de schrijnende situatie inmiddels is rechtgezet? Dat er niet naar eten getaald wordt en de zelden gebruikte (dus niet verschoonde) kattenbak nu het toilet of chioce blijkt?
Alleen als je Momfer ook meeneemtquote:Op zaterdag 4 april 2026 11:22 schreef Candaasje het volgende:
Ik wil juist mos terug in m’n stukkies gras! Waar mag ik het komen uitsteken?
quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:33 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Twee pecans, kleine nectarine, hoge platte perzik en twee passieflora in the pocket.![]()
Waarvan uiteraard maar 1 in zn blote niks maar ik wilde ze hebben
quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
En sowieso 1000voor je tuinzin
Archive.is werkt nog gewoon in de link? Ik was even blij met dit alternatief, maar deze werkt niet voor NOZ en Grafschafter Nachrichtenquote:Op zaterdag 4 april 2026 11:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://removepaywalls.com/ is een alternatief voor archive
In de link wel, maar wanneer je direct naar archive gaat bij veel mensen niet meer. Heel apartquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Archive.is werkt nog gewoon in de link? Ik was even blij met dit alternatief, maar deze werkt niet voor NOZ en Grafschafter Nachrichten
Fijn is het daar ja. Ik kom er ook graag. In mei of juni gaan we weer die kant op.quote:Op zaterdag 4 april 2026 12:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Was bij de boerenmarkt Lindchen vanmorgen. Onderweg daarheen heel erg rustig. Was daar om kwart over negen en het was als bomvol. Halve terrein vol met planten, bloemen, groenten en kruiden in kweekpotjes.
Het zit midden in de pampa, maar al jaren een groot succes.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Maar we houden het in de gaten![]()
Ik weet niet eens waar onze kat is. Ergens buiten. Of slapend bij de buren op de bank. Of misschien ligt ie wel in onze eigen woonkamer…
Oh!quote:
Gevonden!quote:
Zou er iemand nog begrijpen waarom Momfer een Limburgs accent heeft? En ja, dat kan je googelen, maar wist je dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel opgevallen maar als 'hoort bij hem' altijd gezien.quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Even opgezocht, nooit geweten maar ook nooit opgevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |