abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220506319
Ik wist het B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220506358
Dadelijk maar eens de auto in. We moeten er immers (ruim) voor 19.30 uur zijn.

Het bleek dat een van de chauffeurs ziek is en haar kaartje doorgeeft aan iemand anders. Andere chauffeur zit heel krap in de tijd en van de derde weet ik niet hoe goed hij en de autoloze elkaar kennen dus dat die niet stond te springen om te haar op te pikken is dan ook weer logisch.
Dus ik heb een auto tjokvol Belgische benzine en twee tussenstops :+

Morgenvroeg maar even op en neer om de tank weer te vullen. Want dinsdag ga ik naar een vriendin in Zwolle. Omdat ik liever van daaruit woensdagmorgen naar Amersfoort kachel dat vanuit de provincie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 4 april 2026 @ 16:02:39 #53
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220506360
Even beetje random door de stad gezwalkt. Kwam een bord tegen "ons dakterras is open!" Dus maar even gaan kijken :9



Nu weer thuis, 11.005 stapjes.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 4 april 2026 @ 16:13:13 #54
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220506446
3 Iberico-ham-kroketjes ¤ 9,50
0,35 liter Grolsch Weizen ¤ 5,80

Maar ja toch gewoon nog een fooitje erbij leggen he :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220506550
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zei dus.

Mogge. Dag 2 van een lang weekend vol met tuinklusjes en kokkerellen >:)

Voor nu liggen er scones in de oven, zalm in de rookkast en gaan we aan de slag met de inkomstenbelasting. Straks naar buiten met hogedrukspuit, kettingzaag en snoeischaar.
Zalm in de rookkast? Warm of koud? :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:04:46 #56
63722 z80
I fink you freaky
pi_220507282
Ik doe mee met team dood aan de braam.
De wilde braam is een ramp. Bijna niet weg te krijgen. En akelig scherpe doorns.
Gelukkig zijn dikke lashandschoenen hier redelijk tegen bestand.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:11:14 #57
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220507336
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Morgenvroeg maar even op en neer om de tank weer te vullen. Want dinsdag ga ik naar een vriendin in Zwolle. Omdat ik liever van daaruit woensdagmorgen naar Amersfoort kachel dat vanuit de provincie.
Doe ze de groetjes daar dan :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220507368
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Zalm in de rookkast? Warm of koud? :9
Ja, ja en ja :9

Gisteren kip, morgen porchetta, maandag pizza. En vandaag vegan knolselderijsoep met zelfgebakken brood.
Spoilers!
pi_220507384
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, ja en ja :9

Gisteren kip, morgen porchetta, maandag pizza. En vandaag vegan knolselderijsoep met zelfgebakken brood.
Jullie wonen echt te ver weg ;)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:18:35 #60
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220507393
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
En vandaag vegan knolselderijsoep
Hier vandaag vegan weizenbier.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220507407
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Jullie wonen echt te ver weg ;)
Ja!

Het is maar goed dat we goed voor onszelf zorgen, we hebben idioot hard gewerkt vandaag. Ik zit nu even, voor het eerst. En ik weet niet of ik ooit nog op kan staan. J gaat nu nog stappen, ben blij dat ik niet mee hoef.
Spoilers!
pi_220507408
Wat een productieve dagen @Lucky_Strike _O_

Ik had vandaag een meh dagje. Zat met mezelf en mn hoofd in de knoop. Maar mijn coping normaal als ik mn hoofd even leeg wil maken is wandelen }:| dus dat is nogal kut. Ik wilde er toch maar even op krukken uit, dan maar voor heel klein rondje, maar buren waren bij raam en toen buurmeisje me langs zag lopen wilde ze me zien, dus die riepen me via raam. Buurmeisje en ene buurvrouw gingen toen even wat boodschappen halen nog, en toen andere buurvrouw toen vroeg hoe t nou ging moest ik huilen :') dus toen even daar binnen gezeten met kopje thee en even gekletst. Dat was fijn.

Had de brace om gedaan voor mn rondje, bedoeling was helemaal geen belasting op voet, maar mocht ik dan toch moeten uitwijken of iets en ik moet m neerzetten dan iig goede ondersteuning. Uiteindelijk dus tot de buren gekomen en vervolgens uur binnen gezeten. Had alleen de veters toch ietsjes te strak denk ik, want toen ik m net uit deed was t precies tussen waar de veters liepen steeds wat dikker :+ . En op een vd plekken waar t nog wat dikker is, is t nu ook blauw/paars ipv lichtblauw, van de druk denk ik. Ah well, weer nieuwe kleuren, t begon ook al bijna er weer normaal uit te zien nu het grotendeels geel begon te worden, das natuurlijk niet de bedoeling ;).

Maar ik tel wel de dagen af tot de fysio. Ik heb een lijstje vragen, en hoop dat er meer duidelijkheid komt over wat er precies kapot is (en of er evt aanvullende beeldvorming nodig is om dat verder vast te stellen of niet, daarover lees ik wel wat op internet). En dat ik meer kan dan. Ik heb tijden heel fijn hele weken thuis gewerkt, maar ik heb nu vreselijk veel zin om volgende week elke dag naar de uni te gaan :+ . En ik mag niet meer dingen opzoeken van mezelf, meer kennis dan ik nu heb is niet nodig, en van het blijven lezen word ik ook niet echt gelukkiger.

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 04-04-2026 18:28:15 ]
pi_220507761
Is de pijn wel weer wat minder @vlindertje89 ?

Dat beperkende is zo vervelend. Je kunt niet even dit of even dat, overal bij na moeten denken. Fijn dat de buren er voor je waren.

Net toch maar met spoed de curry aangezet in de IP. Maakte een gaatje in de verpakking van de kip, dat durfde ik niet te laten staan ook niet in de koelkast.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220507812
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hier vandaag vegan weizenbier.
Zwaar leven. Vooral met kroketten.
Spoilers!
pi_220507874
Hier verorberden wij zojuist de laatste vier kunstkroketten. Begeleid door huisgemaakte patat.
Vandaag alweer bezoek gehad. Morgen ook. Overmorgen ook. Dinsdag ook.
Die pups zijn vermoeiend, het volk dat ze aantrekken is dat ook :D

Allemaal fijne mensen hoor, daar ligt het niet aan. Maar normaal zien wij zoveel bezoek nog niet eens per jaar _O-
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220507879
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, ja en ja :9

Gisteren kip, morgen porchetta, maandag pizza. En vandaag vegan knolselderijsoep met zelfgebakken brood.
Nice O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_220507895
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:20 schreef Candaasje het volgende:

Klikt het vaker niet met die buurman Lucky?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de ene buur ook eerder zou helpen dan de andere. Zeker als het om zwaardere/tijdrovende klussen gaat (waar ik zelf misschien niet echt de noodzaak van inzie)
Ik heb geen idee. Hij is eigenaar van een stuk land naast het onze. Toen hij eigenaar werd, heeft hij zich nooit voorgesteld aan ons. Hij traint wel eens met zijn honden op dat landje. Als wij dan staan te kijken, lachen en zwaaien we naar hem maar hij geeft nauwelijks blijk van ons bestaan. Rare vent :Y
Spoilers!
pi_220507898
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"geen trek in" pfffffffffffffffffff

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:27:36 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220507916
Wat pijnlijk weer Sigme.
Spoilers!
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:28:00 #70
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220507919
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Nice O+
Hebben jullie dit weekend nog wat lekkers gepland?
Spoilers!
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:32:40 #71
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220507963
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zwaar leven. Vooral met kroketten.
Niet zo vegan Iberico ham kroketten *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:34:02 #72
327387 vlindertje89
pi_220507976
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Is de pijn wel weer wat minder @:vlindertje89 ?

Dat beperkende is zo vervelend. Je kunt niet even dit of even dat, overal bij na moeten denken. Fijn dat de buren er voor je waren.

Net toch maar met spoed de curry aangezet in de IP. Maakte een gaatje in de verpakking van de kip, dat durfde ik niet te laten staan ook niet in de koelkast.
Ik vind dat een lastige vraag.
In de ochtend als ik opsta en katten eten geef en aankleed enzo is het wel beetje pijnlijk om te belasten. De rest van de dag voel ik vanalles (steken, alsof er een strakke band omheen zit terwijl er alleen losliggend fleecedekentje op ligt, soms beetje tintelen, voet vaak wat kouder, spieren die 'trekken', bij trap af gevoelig terwijl ik al steeds alleen voet bij-zet en dan met andere volgende trede doe, bij voet neerleggen gevoelig tot hij goed ligt, bij been wat langer omlaag snel 'zwaar' of gevoelig, bij in huis 'lopen' snel zwaar en daarna ook wat gevoelig). Of het nou echt pijn is weet ik niet, maar het is iig wel groot deel van de dag niet comfortabel, terwijl ik groot deel van de dag op de bank lig met been omhoog.

Ik heb niet het idee dat bovenstaande heel anders is dan sinds woensdag ofzo (wo en do alleen ochtend nog pcm gehad ivm dat wat pijnlijk in ochtend, maar sinds do ochtend niet meer en heb niet per se idee dat het in de ochtend nu veel minder pijn doet, misschien een beetje). Ik heb ook niet het idee dat de bewegingsbeperking veel minder is ondanks wel véél minder dik.

Het doet minder pijn dan ik me kan herinneren van de vorige keer, toen ik na twee dagen nog verging van de pijn als ik voet net verkeerd neerzette, maar toen zag mn enkel er na drie dagen wel alweer vrijwel normaal uit qua dikte en was het ook veel minder blauw en minder uitgebreid blauw. Terwijl ik toen op de dinsdag gewoon een halve dag in het umc heb gezeten terwijl mn student een kind testte, incl erheen en terug met ov en krukken. En toen stond ik na 2 weken weer op het hockeyveld, dus herstel ging veel sneller (dat was achteraf gezien wel onverstandig, maar het kon bewegings technisch wel, en nu zie ik mezelf echt nog niet rennen over een week, ik kan mn schoen nog niet eens aan). Dat vind ik er ook beetje lastig aan, het voelt heel anders en ik merk maar weinig vooruitgang behalve minder dik, en daardoor kan ik ook minder inschatten wat er aan de hand is/hoe snel ik weer beetje wat kan enzo.

En wel lekker, curry! Begrijp wel dat je dat niet aandurfde met de kip inderdaad.

[ Bericht 13% gewijzigd door vlindertje89 op 04-04-2026 20:03:29 ]
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:34:36 #73
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220507984
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:25 schreef sigme het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O-

Op een goed moment ben je er toch een keertje klaar mee :? Of is het dan volgende week weer van "Wanneer kom je weer eens langs? Je komt nooit eens langs" :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:34:51 #74
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220507987
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hebben jullie dit weekend nog wat lekkers gepland?
Morgen 5-gangen paaslunch in het restaurant van vrienden in Oostvoorne…
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:38:27 #75
327387 vlindertje89
pi_220508012
Weer veel te lang getypt (sorry weer eens te lang van stof) dus inmiddels weer nieuwe posts.
@sigme :* wat ingewikkeld en irritant ook weer ;( geen advies voor je, maar het lijkt me emotioneel behoorlijk belastend :*

@Lucky_Strike jammer wel van de moeizame buurman..

En verder las ik veel lekker eten :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')