Wat een productieve dagen
@Lucky_Strike
Ik had vandaag een meh dagje. Zat met mezelf en mn hoofd in de knoop. Maar mijn coping normaal als ik mn hoofd even leeg wil maken is wandelen

dus dat is nogal kut. Ik wilde er toch maar even op krukken uit, dan maar voor heel klein rondje, maar buren waren bij raam en toen buurmeisje me langs zag lopen wilde ze me zien, dus die riepen me via raam. Buurmeisje en ene buurvrouw gingen toen even wat boodschappen halen nog, en toen andere buurvrouw toen vroeg hoe t nou ging moest ik huilen

dus toen even daar binnen gezeten met kopje thee en even gekletst. Dat was fijn.
Had de brace om gedaan voor mn rondje, bedoeling was helemaal geen belasting op voet, maar mocht ik dan toch moeten uitwijken of iets en ik moet m neerzetten dan iig goede ondersteuning. Uiteindelijk dus tot de buren gekomen en vervolgens uur binnen gezeten. Had alleen de veters toch ietsjes te strak denk ik, want toen ik m net uit deed was t precies tussen waar de veters liepen steeds wat dikker

. En op een vd plekken waar t nog wat dikker is, is t nu ook blauw/paars ipv lichtblauw, van de druk denk ik. Ah well, weer nieuwe kleuren, t begon ook al bijna er weer normaal uit te zien nu het grotendeels geel begon te worden, das natuurlijk niet de bedoeling

.
Maar ik tel wel de dagen af tot de fysio. Ik heb een lijstje vragen, en hoop dat er meer duidelijkheid komt over wat er precies kapot is (en of er evt aanvullende beeldvorming nodig is om dat verder vast te stellen of niet, daarover lees ik wel wat op internet). En dat ik meer kan dan. Ik heb tijden heel fijn hele weken thuis gewerkt, maar ik heb nu vreselijk veel zin om volgende week elke dag naar de uni te gaan

. En ik mag niet meer dingen opzoeken van mezelf, meer kennis dan ik nu heb is niet nodig, en van het blijven lezen word ik ook niet echt gelukkiger.
[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 04-04-2026 18:28:15 ]