Rare fetish hebben julliequote:Op zaterdag 4 april 2026 22:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kwam er vorige week achter dat er een Indiana Jones film was die ik compleet gemist had, Dail of Destiny . Besteld op blu-ray, vanavond gekeken. Heerlijk, klassiek Indiana Jones, niet teveel bij nadenken, 2,5 uur achtbaan, popcorn in je gezicht gooien.
Ander keertjequote:Op zaterdag 4 april 2026 21:39 schreef derLudolf het volgende:
Wel jammer dat @:Cat-astrophe afhaakte.
Wel VOOR 12 uur tanken. Of tegen de avond.quote:Op zondag 5 april 2026 10:31 schreef Barreltje het volgende:
morguh! en fijne paasdagen!
gister boodschappen gedaan overal ( ja ja nl is goedkoper) en eieren geschilderd .
Chef maakte een paaslam ( nouja, de oude ram van ons) en we aten heeeeeerlijk
Vandaag paasbrunch , eieren van de dijk rollenen nog even PuP bezoeken ( sorry van de aanloop @:sigme
)
en dan morgen weer op huis aan. wel in duitsland tanken, want duur in NL ( en thuisland)
Ik vond het raar, waarom zou je kip in wei doen? Zal wel beroepsdeformatie zijn.quote:Op zondag 5 april 2026 09:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kibbesoep aan het maken, ouwe soepkip uit de wei, prei, peterseliewortel, knoflook, saffraan, peperkorrel, foeli, citroenschil. Laurierblad en water :-)
Kan nu de hele dag opstaan tot ie uit elkaar valt
Het zal wel om een weiland gaan. En niet om een zuivelproduct.quote:Op zondag 5 april 2026 11:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vond het raar, waarom zou je kip in wei doen? Zal wel beroepsdeformatie zijn.
Morgen nog een dagje werken en dan dinsdag naar Tenerifje
Jahaa dat snap ikquote:Op zondag 5 april 2026 11:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Het zal wel om een weiland gaan. En niet om een zuivelproduct.
me zelf eens van deze stoel af trappen, en een beetje in beweging komen.
Die geluiden hequote:Op zondag 5 april 2026 09:03 schreef Vanyel het volgende:
Er zitten 2 gaaien te knuffelen in mijn vijgenboom
Yesquote:Op zondag 5 april 2026 10:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier waaide het vannacht ook erg hard.
Fijn Pasen allemaal!
Mijn klagen gister had effect, want gisteravond voor het slapen had ik voor het eerst het gevoel dat ik iets meer mobiliteit had. Wel meer pijn, ook bij voet neerleggen in bed enzo meer pijn dan eerder, maar ik kon wel voet net iets meer 'afwikkelen' ipv neerzetten en bijsluiten zegmaar. Vannacht ook wel wat meer pijn, maar wel best goede nacht alsnog, en vanochtend nog steeds hetzelfde. Meer pijn, maar wel nog steeds ook wat meer mobiliteit. Ik vind het vooruitgang. En dat had ik even nodig, een teken dat er enigszins iets de goede kant op gaat buiten alleen minder dik
Vandaag een wasdag, want van 10-18u betaal ik meer voor terugleveren dan voor verbruiken (al is er weinig zon nu, maar het duurste tussen die tijden is 1.3 cent per kWh dus dan kan ik nog wel aan) en tussen 13-17u krijg ik geld toe om te gebruiken. De eerste was zit er al in, en ik heb nog een beddengoed was en twee dekbedden/kussen wassen klaar liggen. Tussendoor met de poot omhoog op de bank met de katjes op schoot, en voor lunch straks afbak pistoletjes met avocado en zachtgekookte eitjes maken
. Vandaag is een betere dag
Dankjewel, lief maar waarom?quote:Op zondag 5 april 2026 11:35 schreef AnneX het volgende:
Wat ben jij toch een aardige vrouw @:Kaatje1 😘
Lekker doorgaan met klagen dan is het hopelijk morgen nog beterquote:Op zondag 5 april 2026 10:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier waaide het vannacht ook erg hard.
Fijn Pasen allemaal!
Mijn klagen gister had effect, want gisteravond voor het slapen had ik voor het eerst het gevoel dat ik iets meer mobiliteit had. Wel meer pijn, ook bij voet neerleggen in bed enzo meer pijn dan eerder, maar ik kon wel voet net iets meer 'afwikkelen' ipv neerzetten en bijsluiten zegmaar. Vannacht ook wel wat meer pijn, maar wel best goede nacht alsnog, en vanochtend nog steeds hetzelfde. Meer pijn, maar wel nog steeds ook wat meer mobiliteit. Ik vind het vooruitgang. En dat had ik even nodig, een teken dat er enigszins iets de goede kant op gaat buiten alleen minder dik
Vandaag een wasdag, want van 10-18u betaal ik meer voor terugleveren dan voor verbruiken (al is er weinig zon nu, maar het duurste tussen die tijden is 1.3 cent per kWh dus dan kan ik nog wel aan) en tussen 13-17u krijg ik geld toe om te gebruiken. De eerste was zit er al in, en ik heb nog een beddengoed was en twee dekbedden/kussen wassen klaar liggen. Tussendoor met de poot omhoog op de bank met de katjes op schoot, en voor lunch straks afbak pistoletjes met avocado en zachtgekookte eitjes maken
. Vandaag is een betere dag
quote:Op zondag 5 april 2026 12:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach, vaak denk ik het en nu post ik het eens.
Wei als in grasland, Kip die buiten heeft kunnen rondlopenquote:Op zondag 5 april 2026 11:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vond het raar, waarom zou je kip in wei doen? Zal wel beroepsdeformatie zijn.
Morgen nog een dagje werken en dan dinsdag naar Tenerifje
Planning liep prima, de tweede autoloze had aangeboden om in Bodegraven op te stappen en dat is een mini omweg in een rustig dorp/stad. Op de terugweg kon ze met iemand anders mee.quote:Op zondag 5 april 2026 09:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hoe was SvO @:cat-astrophe ? Iedereen op tijd op de goede plek?
Dikke woei hier, ik dacht even dat mijn wasrek op het balkon was omgewaaid, zo hoorde het, maar denk bij de buren, hier staat die nog en de was zal vast droog zijn.
Een uitloper van die regen kreeg ik ook nog mee op de fiets. En er staat behoorlijk wat wind.quote:Op zondag 5 april 2026 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier net regen, nu droog met donkere wolken in aantocht.
Even 100 gram knoflook fijn gemalen en in de vriezer. Daar kom ik de komende weken wel mee door
Mocht je daar wel lopen op zondag?quote:Op zondag 5 april 2026 14:18 schreef borisz het volgende:
Thuis voor restant RvV. Vierdaagse dag III zit erop. Kesteren - Wageningse Berg.. Ik denk dat ik morgen door ga naar Heelsum.
Ik stapte iets voor 9u de trein uit, en iets later gingen een hoop kerken los. En idd diverse mensen die naar een kerk liepenquote:
Had het hem gegund, maar gelukkig nog voor Remco en Tadej blijft ook sympathiek.quote:Op zondag 5 april 2026 16:24 schreef fietsie het volgende:
Auw auw auw wat moeten die benen van Matthieu zeer doen....
En het was ook echt op lichaamsgewicht / lengte, dat ie er af moest. Dus niet aan te ontkomen.quote:Op zondag 5 april 2026 16:57 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Had het hem gegund, maar gelukkig nog voor Remco en Tadej blijft ook sympathiek.
Wel echt een mooi interview na afloop. Dat onderlinge respect (behalve bij eerdergenoemde Evenepoel) vind ik echt erg mooi om te zien.quote:Op zondag 5 april 2026 17:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
En het was ook echt op lichaamsgewicht / lengte, dat ie er af moest. Dus niet aan te ontkomen.
Ja die mannen hebben echt geen onderlinge fittie, die zien dat puur als elkaars klasse. Je zag ook duidelijk dat Pogacar op Matthieu stond te wachten. (En Pogi wilde Evenepoel ook niet terug hebben in de groep. Had een hoge 'dat zou de fijne zondagse fietstocht minder leuk hebben gemaakt' vibe, zoals ie dat zei. Als of ie met Matthieu een rondje recreatie was wezen doen.quote:Op zondag 5 april 2026 17:14 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Wel echt een mooi interview na afloop. Dat onderlinge respect (behalve bij eerdergenoemde Evenepoel) vind ik echt erg mooi om te zien.
Heel mooi om te zienquote:Op zondag 5 april 2026 17:14 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Wel echt een mooi interview na afloop. Dat onderlinge respect (behalve bij eerdergenoemde Evenepoel) vind ik echt erg mooi om te zien.
Waarom dat?quote:Op zondag 5 april 2026 17:14 schreef fietsie het volgende:
Pogi kan nog wel een bekeuring / Belgisch autorijverbod verwachten als de ambtenarij doorzet.
Rood licht spoorweg genegeerdquote:
Oh dat is ook wel erg dom en onverstandig en wat mij betreft diskwalificatie waardigquote:
Wedstrijdleiding gaf aan het aan de politie over te latenquote:Op zondag 5 april 2026 17:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel erg dom en onverstandig en wat mij betreft diskwalificatie waardig
Hier meer over de reactie van het ambtenarenapparaa (waarom deze term: ik had er respect voor gehad als poltie in koers de boel stil had gezet, maar een papieren oorlog achteraf voedt de doorsnee weggebruiker niet op) :quote:Op zondag 5 april 2026 17:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://sporza.be/nl/2026(...)th&utm_medium=social
Rijverbod voor iets waarvoor je geen rijbewijs hoeft te hebben, dat is ook wel typisch Belgisch.quote:Op zondag 5 april 2026 17:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier meer over de reactie van het ambtenarenapparaa (waarom deze term: ik had er respect voor gehad als poltie in koers de boel stil had gezet, maar een papieren oorlog achteraf voedt de doorsnee weggebruiker niet op) :
https://www.vrt.be/vrtnws(...)en-overweg-infrabel/
En prima hoor, als ze de Belgische renners vervolgen, die zouden beter moeten weten. Als ze maar van de echte renners afblijven
Dat is balen zeg.quote:Op zondag 5 april 2026 17:13 schreef fietsie het volgende:
Ik had een nieuwe koekenpan nodig.
Had optie op korting , kocht een RVS pan.
Nu is het een soort permanente oorlog met aanbrandvlekken op het staal. Niet leuk,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |