abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 april 2026 @ 23:49:02 #101
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220510000
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 22:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kwam er vorige week achter dat er een Indiana Jones film was die ik compleet gemist had, Dail of Destiny . Besteld op blu-ray, vanavond gekeken. Heerlijk, klassiek Indiana Jones, niet teveel bij nadenken, 2,5 uur achtbaan, popcorn in je gezicht gooien.
Rare fetish hebben jullie :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220510538
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:39 schreef derLudolf het volgende:
Wel jammer dat @:Cat-astrophe afhaakte.
Ander keertje :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220510676
Er zitten 2 gaaien te knuffelen in mijn vijgenboom O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220510692
Mogge!

Hoe was SvO @Cat-astrophe ? Iedereen op tijd op de goede plek?

Dikke woei hier, ik dacht even dat mijn wasrek op het balkon was omgewaaid, zo hoorde het, maar denk bij de buren, hier staat die nog en de was zal vast droog zijn.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 5 april 2026 @ 09:48:09 #105
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220510950
Kibbesoep aan het maken, ouwe soepkip uit de wei, prei, peterseliewortel, knoflook, saffraan, peperkorrel, foeli, citroenschil. Laurierblad en water :-)
Kan nu de hele dag opstaan tot ie uit elkaar valt
Erbij: Bladerdeegsoldaatjes met oude Beemsterkaas

[ Bericht 11% gewijzigd door Jan_Onderwater op 05-04-2026 12:01:21 ]
pi_220511217
Goedemorgen, fijne Pasen allemaal *O*

Gisteren uiteindelijk dik 22km gelopen, dat was toch eigenlijk wel iets te veel van het goede.
Maar het was wel een mooie dag.
pi_220511221
Hier waaide het vannacht ook erg hard.

Fijn Pasen allemaal!

Mijn klagen gister had effect, want gisteravond voor het slapen had ik voor het eerst het gevoel dat ik iets meer mobiliteit had. Wel meer pijn, ook bij voet neerleggen in bed enzo meer pijn dan eerder, maar ik kon wel voet net iets meer 'afwikkelen' ipv neerzetten en bijsluiten zegmaar. Vannacht ook wel wat meer pijn, maar wel best goede nacht alsnog, en vanochtend nog steeds hetzelfde. Meer pijn, maar wel nog steeds ook wat meer mobiliteit. Ik vind het vooruitgang ^O^ . En dat had ik even nodig, een teken dat er enigszins iets de goede kant op gaat buiten alleen minder dik :Y

Vandaag een wasdag, want van 10-18u betaal ik meer voor terugleveren dan voor verbruiken (al is er weinig zon nu, maar het duurste tussen die tijden is 1.3 cent per kWh dus dan kan ik nog wel aan ;) ) en tussen 13-17u krijg ik geld toe om te gebruiken. De eerste was zit er al in, en ik heb nog een beddengoed was en twee dekbedden/kussen wassen klaar liggen. Tussendoor met de poot omhoog op de bank met de katjes op schoot, en voor lunch straks afbak pistoletjes met avocado en zachtgekookte eitjes maken *O* . Vandaag is een betere dag :Y
  zondag 5 april 2026 @ 10:31:40 #108
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220511347
morguh! en fijne paasdagen!

gister boodschappen gedaan overal ( ja ja nl is goedkoper :+ ) en eieren geschilderd .
Chef maakte een paaslam ( nouja, de oude ram van ons) en we aten heeeeeerlijk

Vandaag paasbrunch , eieren van de dijk rollen *) en nog even PuP bezoeken ( sorry van de aanloop @sigme :P )

en dan morgen weer op huis aan. wel in duitsland tanken, want duur in NL ( en thuisland :o )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 5 april 2026 @ 10:54:23 #109
63722 z80
I fink you freaky
pi_220511476
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 10:31 schreef Barreltje het volgende:
morguh! en fijne paasdagen!

gister boodschappen gedaan overal ( ja ja nl is goedkoper :+ ) en eieren geschilderd .
Chef maakte een paaslam ( nouja, de oude ram van ons) en we aten heeeeeerlijk

Vandaag paasbrunch , eieren van de dijk rollen *) en nog even PuP bezoeken ( sorry van de aanloop @:sigme :P )

en dan morgen weer op huis aan. wel in duitsland tanken, want duur in NL ( en thuisland :o )
Wel VOOR 12 uur tanken. Of tegen de avond.
Met dank aan de nieuwe brandstofwet mag er alleen om 12 uur nog een prijsverhoging. En natuurlijk bij opening van de pomp.
Gevolg laat zich raden. Iets voor 12 een prijssprong naar record hoogte. om dan weer te zakken naar normaal.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 11:14:02 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220511604
Ja hoe die nieuwe wet moet gaan helpen snap ik ook niet. Als je 3x/dag wat mag verhogen doe je dat waardigheid minimaal met oog op concurrentie. Als het nu 1x/dag mag zullen ze er voor de zekerheid dat extra op gooien, denk ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 5 april 2026 @ 11:25:22 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220511658
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 09:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kibbesoep aan het maken, ouwe soepkip uit de wei, prei, peterseliewortel, knoflook, saffraan, peperkorrel, foeli, citroenschil. Laurierblad en water :-)
Kan nu de hele dag opstaan tot ie uit elkaar valt
Ik vond het raar, waarom zou je kip in wei doen? Zal wel beroepsdeformatie zijn.

Morgen nog een dagje werken en dan dinsdag naar Tenerifje *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 5 april 2026 @ 11:28:24 #112
63722 z80
I fink you freaky
pi_220511675
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]
Ik vond het raar, waarom zou je kip in wei doen? Zal wel beroepsdeformatie zijn.

Morgen nog een dagje werken en dan dinsdag naar Tenerifje *O*
Het zal wel om een weiland gaan. En niet om een zuivelproduct.

me zelf eens van deze stoel af trappen, en een beetje in beweging komen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 5 april 2026 @ 11:31:59 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220511693
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:28 schreef z80 het volgende:

[..]
Het zal wel om een weiland gaan. En niet om een zuivelproduct.

me zelf eens van deze stoel af trappen, en een beetje in beweging komen.
Jahaa dat snap ik :7

Stoel aftrappen, goed idee nog genoeg huishoudwerk -O-
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_220511708
Wat ben jij toch een aardige vrouw @Kaatje1 😘
pi_220511754
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 09:03 schreef Vanyel het volgende:
Er zitten 2 gaaien te knuffelen in mijn vijgenboom O+
Die geluiden he O+ Al kunnen ze ook krijsen :D
pi_220511762
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 10:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier waaide het vannacht ook erg hard.

Fijn Pasen allemaal!

Mijn klagen gister had effect, want gisteravond voor het slapen had ik voor het eerst het gevoel dat ik iets meer mobiliteit had. Wel meer pijn, ook bij voet neerleggen in bed enzo meer pijn dan eerder, maar ik kon wel voet net iets meer 'afwikkelen' ipv neerzetten en bijsluiten zegmaar. Vannacht ook wel wat meer pijn, maar wel best goede nacht alsnog, en vanochtend nog steeds hetzelfde. Meer pijn, maar wel nog steeds ook wat meer mobiliteit. Ik vind het vooruitgang ^O^ . En dat had ik even nodig, een teken dat er enigszins iets de goede kant op gaat buiten alleen minder dik :Y

Vandaag een wasdag, want van 10-18u betaal ik meer voor terugleveren dan voor verbruiken (al is er weinig zon nu, maar het duurste tussen die tijden is 1.3 cent per kWh dus dan kan ik nog wel aan ;) ) en tussen 13-17u krijg ik geld toe om te gebruiken. De eerste was zit er al in, en ik heb nog een beddengoed was en twee dekbedden/kussen wassen klaar liggen. Tussendoor met de poot omhoog op de bank met de katjes op schoot, en voor lunch straks afbak pistoletjes met avocado en zachtgekookte eitjes maken *O* . Vandaag is een betere dag :Y
Yes *G* Afdwingen die hand enkel!
pi_220511788
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 11:35 schreef AnneX het volgende:
Wat ben jij toch een aardige vrouw @:Kaatje1 😘
Dankjewel, lief maar waarom?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220511795
Vandaag geen plannen. Krijg zo een brunch van g, iets met eieren :+
Mijn gehaakte vest die al opschiet in elkaar naaien en dan eerst blokken voor ik er mee verder ga.

Wandelingetje, krant verder uitlezen, misschien beginnen met mijn mondharmonica-cursus :D (deuren dicht mensen :P )
pi_220511796
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 10:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier waaide het vannacht ook erg hard.

Fijn Pasen allemaal!

Mijn klagen gister had effect, want gisteravond voor het slapen had ik voor het eerst het gevoel dat ik iets meer mobiliteit had. Wel meer pijn, ook bij voet neerleggen in bed enzo meer pijn dan eerder, maar ik kon wel voet net iets meer 'afwikkelen' ipv neerzetten en bijsluiten zegmaar. Vannacht ook wel wat meer pijn, maar wel best goede nacht alsnog, en vanochtend nog steeds hetzelfde. Meer pijn, maar wel nog steeds ook wat meer mobiliteit. Ik vind het vooruitgang ^O^ . En dat had ik even nodig, een teken dat er enigszins iets de goede kant op gaat buiten alleen minder dik :Y

Vandaag een wasdag, want van 10-18u betaal ik meer voor terugleveren dan voor verbruiken (al is er weinig zon nu, maar het duurste tussen die tijden is 1.3 cent per kWh dus dan kan ik nog wel aan ;) ) en tussen 13-17u krijg ik geld toe om te gebruiken. De eerste was zit er al in, en ik heb nog een beddengoed was en twee dekbedden/kussen wassen klaar liggen. Tussendoor met de poot omhoog op de bank met de katjes op schoot, en voor lunch straks afbak pistoletjes met avocado en zachtgekookte eitjes maken *O* . Vandaag is een betere dag :Y
Lekker doorgaan met klagen dan is het hopelijk morgen nog beter
We have far more in common than that which devides us..
pi_220511879
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dankjewel, lief maar waarom?
Ach, vaak denk ik het en nu post ik het eens.
pi_220511882
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 12:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ach, vaak denk ik het en nu post ik het eens.
:*
We have far more in common than that which devides us..
pi_220511885
Eens :)
pi_220511920
Oh enne zonnige pasen :+

Bekijk deze YouTube-video
pi_220511950
Hier net regen, nu droog met donkere wolken in aantocht.

Even 100 gram knoflook fijn gemalen en in de vriezer. Daar kom ik de komende weken wel mee door
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 5 april 2026 @ 12:24:03 #125
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220511962
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]
Ik vond het raar, waarom zou je kip in wei doen? Zal wel beroepsdeformatie zijn.

Morgen nog een dagje werken en dan dinsdag naar Tenerifje *O*
Wei als in grasland, Kip die buiten heeft kunnen rondlopen
pi_220512037
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 09:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Hoe was SvO @:cat-astrophe ? Iedereen op tijd op de goede plek?

Dikke woei hier, ik dacht even dat mijn wasrek op het balkon was omgewaaid, zo hoorde het, maar denk bij de buren, hier staat die nog en de was zal vast droog zijn.
Planning liep prima, de tweede autoloze had aangeboden om in Bodegraven op te stappen en dat is een mini omweg in een rustig dorp/stad. Op de terugweg kon ze met iemand anders mee.
Onderweg was er best al woei!

SvO was weer mooi. De musical diehards hadden natuurlijk wel het een en ander te zeggen over de wijzigingen die in de loop der jaren zijn gemaakt. Ik was de details van mijn vorige bezoek alweer vergeten _O-
De woei begon in de loop van de avond al. Je hoorde het blazen in de microfoons tijdens de buitenscene.
(Ze bestaan nog! De SvO maagden! Halverwege de vliegtuigscene 'hee, dit is buiten :D )

Inmiddels op en neer naar België geweest om te tanken, boodschappen gedaan en pakketje opgehaald. Wasje 2 in de machine. Straks een iets minder kritisch publiek ophalen voor musical2.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 13:12:33 #127
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220512299
Wat is SvO?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220512324
Soldaat van Oranje
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 april 2026 @ 14:18:08 #129
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220512807
Thuis voor restant RvV. Vierdaagse dag III zit erop. Kesteren - Wageningse Berg.. Ik denk dat ik morgen door ga naar Heelsum.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 5 april 2026 @ 15:17:57 #130
63722 z80
I fink you freaky
pi_220513270
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier net regen, nu droog met donkere wolken in aantocht.

Even 100 gram knoflook fijn gemalen en in de vriezer. Daar kom ik de komende weken wel mee door
Een uitloper van die regen kreeg ik ook nog mee op de fiets. En er staat behoorlijk wat wind.
zo de eend opzetten voor bij de zuurkoolstamppot.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 5 april 2026 @ 15:20:02 #131
63722 z80
I fink you freaky
pi_220513279
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:18 schreef borisz het volgende:
Thuis voor restant RvV. Vierdaagse dag III zit erop. Kesteren - Wageningse Berg.. Ik denk dat ik morgen door ga naar Heelsum.
Mocht je daar wel lopen op zondag?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 5 april 2026 @ 16:24:49 #132
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220514053
Auw auw auw wat moeten die benen van Matthieu zeer doen....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 april 2026 @ 16:50:10 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220514347
quote:
6s.gif Op zondag 5 april 2026 15:20 schreef z80 het volgende:

[..]
Mocht je daar wel lopen op zondag?
Ik stapte iets voor 9u de trein uit, en iets later gingen een hoop kerken los. En idd diverse mensen die naar een kerk liepen :P. Maar eenmaal op de dijk nog één medewandelaar maar was het erg stil :P.
En Wageningen is natuurlijk al opgegeven. Dus op de Berg wel wat volk. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220514400
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:24 schreef fietsie het volgende:
Auw auw auw wat moeten die benen van Matthieu zeer doen....
Had het hem gegund, maar gelukkig nog voor Remco en Tadej blijft ook sympathiek.
  zondag 5 april 2026 @ 17:12:15 #135
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220514505
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:57 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Had het hem gegund, maar gelukkig nog voor Remco en Tadej blijft ook sympathiek.
En het was ook echt op lichaamsgewicht / lengte, dat ie er af moest. Dus niet aan te ontkomen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 5 april 2026 @ 17:13:25 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220514518
Ik had een nieuwe koekenpan nodig.

Had optie op korting , kocht een RVS pan.

Nu is het een soort permanente oorlog met aanbrandvlekken op het staal. Niet leuk,
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220514528
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:12 schreef fietsie het volgende:

[..]
En het was ook echt op lichaamsgewicht / lengte, dat ie er af moest. Dus niet aan te ontkomen.
Wel echt een mooi interview na afloop. Dat onderlinge respect (behalve bij eerdergenoemde Evenepoel) vind ik echt erg mooi om te zien.
  zondag 5 april 2026 @ 17:14:27 #138
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220514529
Pogi kan nog wel een bekeuring / Belgisch autorijverbod verwachten als de ambtenarij doorzet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 5 april 2026 @ 17:15:22 #139
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220514541
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:14 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Wel echt een mooi interview na afloop. Dat onderlinge respect (behalve bij eerdergenoemde Evenepoel) vind ik echt erg mooi om te zien.
Ja die mannen hebben echt geen onderlinge fittie, die zien dat puur als elkaars klasse. Je zag ook duidelijk dat Pogacar op Matthieu stond te wachten. (En Pogi wilde Evenepoel ook niet terug hebben in de groep. Had een hoge 'dat zou de fijne zondagse fietstocht minder leuk hebben gemaakt' vibe, zoals ie dat zei. Als of ie met Matthieu een rondje recreatie was wezen doen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220514694
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:14 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Wel echt een mooi interview na afloop. Dat onderlinge respect (behalve bij eerdergenoemde Evenepoel) vind ik echt erg mooi om te zien.
Heel mooi om te zien :Y bijzonder dat we in dit tijdperk leven en alles mogen meemaken :D

De laatste jaren hebben we vaak een festival tijdens de Ronde. Maar vandaag een keer niet dus om 9.15 stond de tv aan en de hele dag (- een dutje) gekeken *O*
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 17:32:44 #141
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220514704
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:14 schreef fietsie het volgende:
Pogi kan nog wel een bekeuring / Belgisch autorijverbod verwachten als de ambtenarij doorzet.
Waarom dat?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220514709
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 17:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Waarom dat?
Rood licht spoorweg genegeerd
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 17:36:57 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220514733
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:33 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Rood licht spoorweg genegeerd
Oh dat is ook wel erg dom en onverstandig en wat mij betreft diskwalificatie waardig :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 5 april 2026 @ 17:45:50 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220514772
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 17:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Oh dat is ook wel erg dom en onverstandig en wat mij betreft diskwalificatie waardig :@
Wedstrijdleiding gaf aan het aan de politie over te laten
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 5 april 2026 @ 17:53:50 #145
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220514844
Hagel !
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220514853
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 5 april 2026 @ 17:58:26 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220514870
quote:
Hier meer over de reactie van het ambtenarenapparaa (waarom deze term: ik had er respect voor gehad als poltie in koers de boel stil had gezet, maar een papieren oorlog achteraf voedt de doorsnee weggebruiker niet op) :

https://www.vrt.be/vrtnws(...)en-overweg-infrabel/

En prima hoor, als ze de Belgische renners vervolgen, die zouden beter moeten weten. Als ze maar van de echte renners afblijven ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door fietsie op 05-04-2026 18:20:08 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 18:30:09 #148
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220515036
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:58 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hier meer over de reactie van het ambtenarenapparaa (waarom deze term: ik had er respect voor gehad als poltie in koers de boel stil had gezet, maar een papieren oorlog achteraf voedt de doorsnee weggebruiker niet op) :

https://www.vrt.be/vrtnws(...)en-overweg-infrabel/

En prima hoor, als ze de Belgische renners vervolgen, die zouden beter moeten weten. Als ze maar van de echte renners afblijven ;)
Rijverbod voor iets waarvoor je geen rijbewijs hoeft te hebben, dat is ook wel typisch Belgisch.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220515363
Musical met maatje is altijd een belevenis.
Stuiterstuiter op de heenweg. Bij binnenkomst eigenlijk naar het toilet moeten MAAR moeten we niet al de zaal in (nee, we hebben nog 25 minuten, we kunnen zelfs nog een drankje doen).

Toen bleken we in het theater recht naast een oude bekende van mij te zitten. Kind van vrienden van mijn ouders, in mijn jeugd regelmatig gezien, nu 1 keer per jaar. Hij had zijn zoontje (puber) met een beperking bij zich. Mooi hoe beide mannen (jong en oud) op dezelfde manier zaten te genieten O+

Met de bekende napraten was uitdaging, want zowel zijn non-verbale zoon als mijn maatje hadden ons nodig om de hoogtepunten nog eens de doorleven.
En die waren er. Mannen in jurken (die afvielen... onderbroekenlolllll! :D :X _O- ). Er werd gekust (niet geheel onverwacht bij Doornroosje). En ik houd er wel van dat een vaste acteur in dit gezelschap altijd een gebbetje uithaalt waardoor collega even uit zijn rol valt.
De feeën op een soort verborgen Segway waardoor ze over het podium gleden was een slimme vondst. En a la Harry Potter konden ze zelfs zweven.

Meet en greet met warrige rijen leverde mooie foto's op met feeën en prinses (vooruit dan... prins mocht er ook bij).
En bij de Mac was maatje zo moe dat hij na de Big Tasty (whopper volgens hem) klaar was met eten. Meer frietjes voor mij :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 5 april 2026 @ 19:37:04 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220515396
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:13 schreef fietsie het volgende:
Ik had een nieuwe koekenpan nodig.

Had optie op korting , kocht een RVS pan.

Nu is het een soort permanente oorlog met aanbrandvlekken op het staal. Niet leuk,
Dat is balen zeg.

Wij hadden al een jaar of 8 een paar rvs pannen liggen maar ik was er wat bang van. Ik snap werkelijk niet waarom want ons leven is zo enorm verbeterd sinds we deze pannen hebben _O_
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')