abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220510538
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:39 schreef derLudolf het volgende:
Wel jammer dat @:Cat-astrophe afhaakte.
Ander keertje :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220510676
Er zitten 2 gaaien te knuffelen in mijn vijgenboom O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220510692
Mogge!

Hoe was SvO @Cat-astrophe ? Iedereen op tijd op de goede plek?

Dikke woei hier, ik dacht even dat mijn wasrek op het balkon was omgewaaid, zo hoorde het, maar denk bij de buren, hier staat die nog en de was zal vast droog zijn.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 5 april 2026 @ 09:48:09 #105
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220510950
Kibbesoep aan het maken, ouwe soepkip uit de wei, prei, peterseliewortel, knoflook, saffraan, peperkorrel, foeli, citroenschil. Laurierblad en water :-)
Kan nu de hele dag opstaan tot ie uit elkaar valt
Erbij: Bladerdeegsoldaatjes met oude Beemsterkaas

[ Bericht 11% gewijzigd door Jan_Onderwater op 05-04-2026 12:01:21 ]
pi_220511217
Goedemorgen, fijne Pasen allemaal *O*

Gisteren uiteindelijk dik 22km gelopen, dat was toch eigenlijk wel iets te veel van het goede.
Maar het was wel een mooie dag.
pi_220511221
Hier waaide het vannacht ook erg hard.

Fijn Pasen allemaal!

Mijn klagen gister had effect, want gisteravond voor het slapen had ik voor het eerst het gevoel dat ik iets meer mobiliteit had. Wel meer pijn, ook bij voet neerleggen in bed enzo meer pijn dan eerder, maar ik kon wel voet net iets meer 'afwikkelen' ipv neerzetten en bijsluiten zegmaar. Vannacht ook wel wat meer pijn, maar wel best goede nacht alsnog, en vanochtend nog steeds hetzelfde. Meer pijn, maar wel nog steeds ook wat meer mobiliteit. Ik vind het vooruitgang ^O^ . En dat had ik even nodig, een teken dat er enigszins iets de goede kant op gaat buiten alleen minder dik :Y

Vandaag een wasdag, want van 10-18u betaal ik meer voor terugleveren dan voor verbruiken (al is er weinig zon nu, maar het duurste tussen die tijden is 1.3 cent per kWh dus dan kan ik nog wel aan ;) ) en tussen 13-17u krijg ik geld toe om te gebruiken. De eerste was zit er al in, en ik heb nog een beddengoed was en twee dekbedden/kussen wassen klaar liggen. Tussendoor met de poot omhoog op de bank met de katjes op schoot, en voor lunch straks afbak pistoletjes met avocado en zachtgekookte eitjes maken *O* . Vandaag is een betere dag :Y
  zondag 5 april 2026 @ 10:31:40 #108
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220511347
morguh! en fijne paasdagen!

gister boodschappen gedaan overal ( ja ja nl is goedkoper :+ ) en eieren geschilderd .
Chef maakte een paaslam ( nouja, de oude ram van ons) en we aten heeeeeerlijk

Vandaag paasbrunch , eieren van de dijk rollen *) en nog even PuP bezoeken ( sorry van de aanloop @sigme :P )

en dan morgen weer op huis aan. wel in duitsland tanken, want duur in NL ( en thuisland :o )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 5 april 2026 @ 10:54:23 #109
63722 z80
I fink you freaky
pi_220511476
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 10:31 schreef Barreltje het volgende:
morguh! en fijne paasdagen!

gister boodschappen gedaan overal ( ja ja nl is goedkoper :+ ) en eieren geschilderd .
Chef maakte een paaslam ( nouja, de oude ram van ons) en we aten heeeeeerlijk

Vandaag paasbrunch , eieren van de dijk rollen *) en nog even PuP bezoeken ( sorry van de aanloop @:sigme :P )

en dan morgen weer op huis aan. wel in duitsland tanken, want duur in NL ( en thuisland :o )
Wel VOOR 12 uur tanken. Of tegen de avond.
Met dank aan de nieuwe brandstofwet mag er alleen om 12 uur nog een prijsverhoging. En natuurlijk bij opening van de pomp.
Gevolg laat zich raden. Iets voor 12 een prijssprong naar record hoogte. om dan weer te zakken naar normaal.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 11:14:02 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220511604
Ja hoe die nieuwe wet moet gaan helpen snap ik ook niet. Als je 3x/dag wat mag verhogen doe je dat waardigheid minimaal met oog op concurrentie. Als het nu 1x/dag mag zullen ze er voor de zekerheid dat extra op gooien, denk ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 5 april 2026 @ 11:25:22 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220511658
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 09:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kibbesoep aan het maken, ouwe soepkip uit de wei, prei, peterseliewortel, knoflook, saffraan, peperkorrel, foeli, citroenschil. Laurierblad en water :-)
Kan nu de hele dag opstaan tot ie uit elkaar valt
Ik vond het raar, waarom zou je kip in wei doen? Zal wel beroepsdeformatie zijn.

Morgen nog een dagje werken en dan dinsdag naar Tenerifje *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 5 april 2026 @ 11:28:24 #112
63722 z80
I fink you freaky
pi_220511675
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]
Ik vond het raar, waarom zou je kip in wei doen? Zal wel beroepsdeformatie zijn.

Morgen nog een dagje werken en dan dinsdag naar Tenerifje *O*
Het zal wel om een weiland gaan. En niet om een zuivelproduct.

me zelf eens van deze stoel af trappen, en een beetje in beweging komen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 5 april 2026 @ 11:31:59 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220511693
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:28 schreef z80 het volgende:

[..]
Het zal wel om een weiland gaan. En niet om een zuivelproduct.

me zelf eens van deze stoel af trappen, en een beetje in beweging komen.
Jahaa dat snap ik :7

Stoel aftrappen, goed idee nog genoeg huishoudwerk -O-
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_220511708
Wat ben jij toch een aardige vrouw @Kaatje1 😘
pi_220511754
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 09:03 schreef Vanyel het volgende:
Er zitten 2 gaaien te knuffelen in mijn vijgenboom O+
Die geluiden he O+ Al kunnen ze ook krijsen :D
pi_220511762
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 10:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier waaide het vannacht ook erg hard.

Fijn Pasen allemaal!

Mijn klagen gister had effect, want gisteravond voor het slapen had ik voor het eerst het gevoel dat ik iets meer mobiliteit had. Wel meer pijn, ook bij voet neerleggen in bed enzo meer pijn dan eerder, maar ik kon wel voet net iets meer 'afwikkelen' ipv neerzetten en bijsluiten zegmaar. Vannacht ook wel wat meer pijn, maar wel best goede nacht alsnog, en vanochtend nog steeds hetzelfde. Meer pijn, maar wel nog steeds ook wat meer mobiliteit. Ik vind het vooruitgang ^O^ . En dat had ik even nodig, een teken dat er enigszins iets de goede kant op gaat buiten alleen minder dik :Y

Vandaag een wasdag, want van 10-18u betaal ik meer voor terugleveren dan voor verbruiken (al is er weinig zon nu, maar het duurste tussen die tijden is 1.3 cent per kWh dus dan kan ik nog wel aan ;) ) en tussen 13-17u krijg ik geld toe om te gebruiken. De eerste was zit er al in, en ik heb nog een beddengoed was en twee dekbedden/kussen wassen klaar liggen. Tussendoor met de poot omhoog op de bank met de katjes op schoot, en voor lunch straks afbak pistoletjes met avocado en zachtgekookte eitjes maken *O* . Vandaag is een betere dag :Y
Yes *G* Afdwingen die hand enkel!
pi_220511788
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 11:35 schreef AnneX het volgende:
Wat ben jij toch een aardige vrouw @:Kaatje1 😘
Dankjewel, lief maar waarom?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220511795
Vandaag geen plannen. Krijg zo een brunch van g, iets met eieren :+
Mijn gehaakte vest die al opschiet in elkaar naaien en dan eerst blokken voor ik er mee verder ga.

Wandelingetje, krant verder uitlezen, misschien beginnen met mijn mondharmonica-cursus :D (deuren dicht mensen :P )
pi_220511796
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 10:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier waaide het vannacht ook erg hard.

Fijn Pasen allemaal!

Mijn klagen gister had effect, want gisteravond voor het slapen had ik voor het eerst het gevoel dat ik iets meer mobiliteit had. Wel meer pijn, ook bij voet neerleggen in bed enzo meer pijn dan eerder, maar ik kon wel voet net iets meer 'afwikkelen' ipv neerzetten en bijsluiten zegmaar. Vannacht ook wel wat meer pijn, maar wel best goede nacht alsnog, en vanochtend nog steeds hetzelfde. Meer pijn, maar wel nog steeds ook wat meer mobiliteit. Ik vind het vooruitgang ^O^ . En dat had ik even nodig, een teken dat er enigszins iets de goede kant op gaat buiten alleen minder dik :Y

Vandaag een wasdag, want van 10-18u betaal ik meer voor terugleveren dan voor verbruiken (al is er weinig zon nu, maar het duurste tussen die tijden is 1.3 cent per kWh dus dan kan ik nog wel aan ;) ) en tussen 13-17u krijg ik geld toe om te gebruiken. De eerste was zit er al in, en ik heb nog een beddengoed was en twee dekbedden/kussen wassen klaar liggen. Tussendoor met de poot omhoog op de bank met de katjes op schoot, en voor lunch straks afbak pistoletjes met avocado en zachtgekookte eitjes maken *O* . Vandaag is een betere dag :Y
Lekker doorgaan met klagen dan is het hopelijk morgen nog beter
We have far more in common than that which devides us..
pi_220511879
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dankjewel, lief maar waarom?
Ach, vaak denk ik het en nu post ik het eens.
pi_220511882
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 12:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ach, vaak denk ik het en nu post ik het eens.
:*
We have far more in common than that which devides us..
pi_220511885
Eens :)
pi_220511920
Oh enne zonnige pasen :+

Bekijk deze YouTube-video
pi_220511950
Hier net regen, nu droog met donkere wolken in aantocht.

Even 100 gram knoflook fijn gemalen en in de vriezer. Daar kom ik de komende weken wel mee door
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 5 april 2026 @ 12:24:03 #125
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220511962
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]
Ik vond het raar, waarom zou je kip in wei doen? Zal wel beroepsdeformatie zijn.

Morgen nog een dagje werken en dan dinsdag naar Tenerifje *O*
Wei als in grasland, Kip die buiten heeft kunnen rondlopen
pi_220512037
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 09:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Hoe was SvO @:cat-astrophe ? Iedereen op tijd op de goede plek?

Dikke woei hier, ik dacht even dat mijn wasrek op het balkon was omgewaaid, zo hoorde het, maar denk bij de buren, hier staat die nog en de was zal vast droog zijn.
Planning liep prima, de tweede autoloze had aangeboden om in Bodegraven op te stappen en dat is een mini omweg in een rustig dorp/stad. Op de terugweg kon ze met iemand anders mee.
Onderweg was er best al woei!

SvO was weer mooi. De musical diehards hadden natuurlijk wel het een en ander te zeggen over de wijzigingen die in de loop der jaren zijn gemaakt. Ik was de details van mijn vorige bezoek alweer vergeten _O-
De woei begon in de loop van de avond al. Je hoorde het blazen in de microfoons tijdens de buitenscene.
(Ze bestaan nog! De SvO maagden! Halverwege de vliegtuigscene 'hee, dit is buiten :D )

Inmiddels op en neer naar België geweest om te tanken, boodschappen gedaan en pakketje opgehaald. Wasje 2 in de machine. Straks een iets minder kritisch publiek ophalen voor musical2.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 13:12:33 #127
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220512299
Wat is SvO?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220512324
Soldaat van Oranje
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 april 2026 @ 14:18:08 #129
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220512807
Thuis voor restant RvV. Vierdaagse dag III zit erop. Kesteren - Wageningse Berg.. Ik denk dat ik morgen door ga naar Heelsum.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 5 april 2026 @ 15:17:57 #130
63722 z80
I fink you freaky
pi_220513270
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier net regen, nu droog met donkere wolken in aantocht.

Even 100 gram knoflook fijn gemalen en in de vriezer. Daar kom ik de komende weken wel mee door
Een uitloper van die regen kreeg ik ook nog mee op de fiets. En er staat behoorlijk wat wind.
zo de eend opzetten voor bij de zuurkoolstamppot.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 5 april 2026 @ 15:20:02 #131
63722 z80
I fink you freaky
pi_220513279
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:18 schreef borisz het volgende:
Thuis voor restant RvV. Vierdaagse dag III zit erop. Kesteren - Wageningse Berg.. Ik denk dat ik morgen door ga naar Heelsum.
Mocht je daar wel lopen op zondag?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 5 april 2026 @ 16:24:49 #132
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220514053
Auw auw auw wat moeten die benen van Matthieu zeer doen....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 april 2026 @ 16:50:10 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220514347
quote:
6s.gif Op zondag 5 april 2026 15:20 schreef z80 het volgende:

[..]
Mocht je daar wel lopen op zondag?
Ik stapte iets voor 9u de trein uit, en iets later gingen een hoop kerken los. En idd diverse mensen die naar een kerk liepen :P. Maar eenmaal op de dijk nog één medewandelaar maar was het erg stil :P.
En Wageningen is natuurlijk al opgegeven. Dus op de Berg wel wat volk. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220514400
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:24 schreef fietsie het volgende:
Auw auw auw wat moeten die benen van Matthieu zeer doen....
Had het hem gegund, maar gelukkig nog voor Remco en Tadej blijft ook sympathiek.
  zondag 5 april 2026 @ 17:12:15 #135
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220514505
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:57 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Had het hem gegund, maar gelukkig nog voor Remco en Tadej blijft ook sympathiek.
En het was ook echt op lichaamsgewicht / lengte, dat ie er af moest. Dus niet aan te ontkomen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 5 april 2026 @ 17:13:25 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220514518
Ik had een nieuwe koekenpan nodig.

Had optie op korting , kocht een RVS pan.

Nu is het een soort permanente oorlog met aanbrandvlekken op het staal. Niet leuk,
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220514528
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:12 schreef fietsie het volgende:

[..]
En het was ook echt op lichaamsgewicht / lengte, dat ie er af moest. Dus niet aan te ontkomen.
Wel echt een mooi interview na afloop. Dat onderlinge respect (behalve bij eerdergenoemde Evenepoel) vind ik echt erg mooi om te zien.
  zondag 5 april 2026 @ 17:14:27 #138
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220514529
Pogi kan nog wel een bekeuring / Belgisch autorijverbod verwachten als de ambtenarij doorzet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 5 april 2026 @ 17:15:22 #139
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220514541
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:14 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Wel echt een mooi interview na afloop. Dat onderlinge respect (behalve bij eerdergenoemde Evenepoel) vind ik echt erg mooi om te zien.
Ja die mannen hebben echt geen onderlinge fittie, die zien dat puur als elkaars klasse. Je zag ook duidelijk dat Pogacar op Matthieu stond te wachten. (En Pogi wilde Evenepoel ook niet terug hebben in de groep. Had een hoge 'dat zou de fijne zondagse fietstocht minder leuk hebben gemaakt' vibe, zoals ie dat zei. Als of ie met Matthieu een rondje recreatie was wezen doen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220514694
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:14 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Wel echt een mooi interview na afloop. Dat onderlinge respect (behalve bij eerdergenoemde Evenepoel) vind ik echt erg mooi om te zien.
Heel mooi om te zien :Y bijzonder dat we in dit tijdperk leven en alles mogen meemaken :D

De laatste jaren hebben we vaak een festival tijdens de Ronde. Maar vandaag een keer niet dus om 9.15 stond de tv aan en de hele dag (- een dutje) gekeken *O*
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 17:32:44 #141
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220514704
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:14 schreef fietsie het volgende:
Pogi kan nog wel een bekeuring / Belgisch autorijverbod verwachten als de ambtenarij doorzet.
Waarom dat?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220514709
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 17:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Waarom dat?
Rood licht spoorweg genegeerd
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 17:36:57 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220514733
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:33 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Rood licht spoorweg genegeerd
Oh dat is ook wel erg dom en onverstandig en wat mij betreft diskwalificatie waardig :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 5 april 2026 @ 17:45:50 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220514772
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 17:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Oh dat is ook wel erg dom en onverstandig en wat mij betreft diskwalificatie waardig :@
Wedstrijdleiding gaf aan het aan de politie over te laten
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 5 april 2026 @ 17:53:50 #145
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220514844
Hagel !
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220514853
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 5 april 2026 @ 17:58:26 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220514870
quote:
Hier meer over de reactie van het ambtenarenapparaa (waarom deze term: ik had er respect voor gehad als poltie in koers de boel stil had gezet, maar een papieren oorlog achteraf voedt de doorsnee weggebruiker niet op) :

https://www.vrt.be/vrtnws(...)en-overweg-infrabel/

En prima hoor, als ze de Belgische renners vervolgen, die zouden beter moeten weten. Als ze maar van de echte renners afblijven ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door fietsie op 05-04-2026 18:20:08 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 18:30:09 #148
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220515036
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:58 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hier meer over de reactie van het ambtenarenapparaa (waarom deze term: ik had er respect voor gehad als poltie in koers de boel stil had gezet, maar een papieren oorlog achteraf voedt de doorsnee weggebruiker niet op) :

https://www.vrt.be/vrtnws(...)en-overweg-infrabel/

En prima hoor, als ze de Belgische renners vervolgen, die zouden beter moeten weten. Als ze maar van de echte renners afblijven ;)
Rijverbod voor iets waarvoor je geen rijbewijs hoeft te hebben, dat is ook wel typisch Belgisch.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220515363
Musical met maatje is altijd een belevenis.
Stuiterstuiter op de heenweg. Bij binnenkomst eigenlijk naar het toilet moeten MAAR moeten we niet al de zaal in (nee, we hebben nog 25 minuten, we kunnen zelfs nog een drankje doen).

Toen bleken we in het theater recht naast een oude bekende van mij te zitten. Kind van vrienden van mijn ouders, in mijn jeugd regelmatig gezien, nu 1 keer per jaar. Hij had zijn zoontje (puber) met een beperking bij zich. Mooi hoe beide mannen (jong en oud) op dezelfde manier zaten te genieten O+

Met de bekende napraten was uitdaging, want zowel zijn non-verbale zoon als mijn maatje hadden ons nodig om de hoogtepunten nog eens de doorleven.
En die waren er. Mannen in jurken (die afvielen... onderbroekenlolllll! :D :X _O- ). Er werd gekust (niet geheel onverwacht bij Doornroosje). En ik houd er wel van dat een vaste acteur in dit gezelschap altijd een gebbetje uithaalt waardoor collega even uit zijn rol valt.
De feeën op een soort verborgen Segway waardoor ze over het podium gleden was een slimme vondst. En a la Harry Potter konden ze zelfs zweven.

Meet en greet met warrige rijen leverde mooie foto's op met feeën en prinses (vooruit dan... prins mocht er ook bij).
En bij de Mac was maatje zo moe dat hij na de Big Tasty (whopper volgens hem) klaar was met eten. Meer frietjes voor mij :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 5 april 2026 @ 19:37:04 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220515396
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:13 schreef fietsie het volgende:
Ik had een nieuwe koekenpan nodig.

Had optie op korting , kocht een RVS pan.

Nu is het een soort permanente oorlog met aanbrandvlekken op het staal. Niet leuk,
Dat is balen zeg.

Wij hadden al een jaar of 8 een paar rvs pannen liggen maar ik was er wat bang van. Ik snap werkelijk niet waarom want ons leven is zo enorm verbeterd sinds we deze pannen hebben _O_
Spoilers!
  zondag 5 april 2026 @ 19:38:18 #151
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220515399
Maatje verhaal O+
Spoilers!
pi_220515402
Mijn oom uit Maastricht kwam vandaag op bezoek. Met de trein. Naar Assen. En hij staat er op om daarna per fiets naar ons te komen. Halverwege de fietstocht belde hij mij, dat z'n batterij vrijwel leeg was en hij zonder navigatie niet wist hoe bij ons te komen. Doorfietsen naar Groningen leek hem het handigst.
Mij leek het handiger als hij mij zijn locatie even zou appen en toen kon ik hem met een 10-minuten autoritje oppikken, fiets op de fietsendrager.
Om een uur of drie was hij dan bij ons. Om zes uur wou hij weer weg, om op tijd in Maastricht terug te zijn. Hij liet zich over halen om toch ook de terugweg naar het station per auto af te leggen.

Tijdens zijn bezoek was ook mijn zusje met haar dochter even langs; mijn nichtje had mijn oom 15 jaar geleden (begrafenis oma) voor het laatst gezien. Daarna is oom even bij mijn vader langs geweest, die had hij ruim 45 jaar niet gezien.

Oom heeft ook @Barreltje, chef & een nichtje ontmoet, want die kwamen nog even pupknuffelen.

Morgen maar twee bezoekers in de agenda. Overmorgen ook.

_O-

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 05-04-2026 19:59:35 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 5 april 2026 @ 19:44:29 #153
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220515436
Wat een drukte Sigme! En die oom is echt wel een held zeg.

Waar hangt @Tele6 eigenlijk uit?
Spoilers!
pi_220515442
Wat heerlijk voor Maatje dat hij jou, als musical fan, heeft als Maatje (denkt opeens terug aan kennis die niet eens naar eindmusical van dochter ging want haat aan musical). En te moe om te eten :o

Jouw oom @sigme _O_ wat een stoere vent.

Jullie krijgen, wanneer alle mini mooitjes weg zijn ontwenningsverschijnselen, dagen zonder bezoek :P
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 5 april 2026 @ 19:57:10 #155
63722 z80
I fink you freaky
pi_220515505
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:13 schreef fietsie het volgende:
Ik had een nieuwe koekenpan nodig.

Had optie op korting , kocht een RVS pan.

Nu is het een soort permanente oorlog met aanbrandvlekken op het staal. Niet leuk,
Een rvs pan. Wel eentje met een dikke bodem?
Hoe krijg je dan aanbrand vlekken? Ik mishandel de pannen al 20 jaar. En op wat krassen na nog zo goed als nieuw.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220515514
Ik vond een dure rvs-koekepan kut met peren. Nu hebben we al jaren een handvol plaatstaal-koekepannen. _O_ _O_ _O_
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220515520
Ik gebruik geen pannen meer want airfryer

Misschien voor een omeletje hihi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220515553
Wat een gastvrijheid @sigme

Dat was een vreemde late lunch ontmoeting vanmiddag met de schoonfamilie en mn. oudste zwager.
De gelegenheid waar wij hadden afgesproken heet Heel Toepasselijk
‘De Verdraagzaamheid” .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220515594
Jouw oom @sigme :D
Sterkte met alle bezoekers. Herkenbaar vanuit mijn opvangperiode. Een kudde ronddravende kittens was altijd wel prima excuus om niet alles spic en span te hebben :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 5 april 2026 @ 20:21:56 #160
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220515639
Was gezellig @sigme dank daarvoor! En oom was nog een kekke baas zeg!

Nichtje vond de 7 puppies, 1 hont en 2 kleffe kadten geweldig O+


Eieren rollen was hilarisch vanaf de dijk, ook omdat de hond van oom en tante dacht dat het ballen waren.. uiteindelijk was er maar een ei goed genoeg om zelf op te eten, de rest lag in stukken :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220515655
Driewerf hoera voor plaatstaal *O* *O*

Wij kijken Blue Therapy.
Een van de therapieklanten heet Mons.
Ik kan er niet zo goed serieus naar kijken.

En nog zoiets.
Ik at vanmiddag een pruim. Superzoet en sappig. Dus ik jubelde tegen de vrouw: " Normaal ben ik er niet zo van, maar deze pruim is net zo lekker als die van mijn moeder".
Het bezoek :o :o :o *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220515720
Waar komen de pruimen vandaan dan?
Staan nog niet eens in bloei.

Vanmiddag reden wij door de Betuwe binnendoor en daar stonden heel veel boomgaarden in bloei. Ook hiero is ons uitzicht op een oude hoogstam gaard verderop ook km’s peren.
pi_220515751
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 20:21 schreef Barreltje het volgende:

Eieren rollen was hilarisch vanaf de dijk, ook omdat de hond van oom en tante dacht dat het ballen waren.. uiteindelijk was er maar een ei goed genoeg om zelf op te eten, de rest lag in stukken :@
Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Moe
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 20:54:12 #164
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220515836
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 20:24 schreef Vanyel het volgende:
Driewerf hoera voor plaatstaal *O* *O*

Wij kijken Blue Therapy.
Een van de therapieklanten heet Mons.
Ik kan er niet zo goed serieus naar kijken.

En nog zoiets.
Ik at vanmiddag een pruim. Superzoet en sappig. Dus ik jubelde tegen de vrouw: " Normaal ben ik er niet zo van, maar deze pruim is net zo lekker als die van mijn moeder".
Het bezoek :o :o :o *)
_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220516083
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 20:35 schreef AnneX het volgende:
Waar komen de pruimen vandaan dan?
Staan nog niet eens in bloei.

Vanmiddag reden wij door de Betuwe binnendoor en daar stonden heel veel boomgaarden in bloei. Ook hiero is ons uitzicht op een oude hoogstam gaard verderop ook km’s peren.
Veggiebox
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 5 april 2026 @ 21:32:28 #166
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220516163
Hoin :W Was vandaag bij ouders, paasgezellig doen en zo, je weet hoe dat gaat :)

Hoorde toch zoiets raars :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220516216
quote:
11s.gif Op zondag 5 april 2026 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoin :W Was vandaag bij ouders, paasgezellig doen en zo, je weet hoe dat gaat :)

Hoorde toch zoiets raars :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's raarrrr ja!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 5 april 2026 @ 21:42:49 #168
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220516221
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 21:41 schreef sigme het volgende:

[..]
Da's raarrrr ja!
Ja toch? :? Ik heb nog nooit zoiets gehoord :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220516316
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:


Ja toch? :? Ik heb nog nooit zoiets gehoord :N
Ik wel, dat hertrouwen met dezelfde dan...alleen in die tijd :o
pi_220516338
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 21:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Veggiebox
Dat is goed nieuws, want ik heb ook twee van die pruimen liggen :7
Heb een mangobox en een veggie+fruit mixbox gedeeld met buren, vanmiddag opgehaald. Ik heb wat extra fruit gehad en zij de groente (groot deel wil ik toch niet). Morgen maar eens een van de pruimen proeven dan :9
pi_220516420
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 20:10 schreef AnneX het volgende:
Wat een gastvrijheid @:sigme

Dat was een vreemde late lunch ontmoeting vanmiddag met de schoonfamilie en mn. oudste zwager.
De gelegenheid waar wij hadden afgesproken heet Heel Toepasselijk
‘De Verdraagzaamheid” .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ie wat mentale probs mss?
pi_220516489
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 22:10 schreef Blues het volgende:

[..]
Heeft ie wat mentale probs mss?
Zeker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220516513
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 21:59 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat is goed nieuws, want ik heb ook twee van die pruimen liggen :7
Heb een mangobox en een veggie+fruit mixbox gedeeld met buren, vanmiddag opgehaald. Ik heb wat extra fruit gehad en zij de groente (groot deel wil ik toch niet). Morgen maar eens een van de pruimen proeven dan :9
Ik las mangabox :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220516539
Lastig @AnneX hij heeft geen partner die m een beetje kan sturen. Misschien de volgende keer de broers samen iets laten doen en jij met schoonzus(en).

Apart ja @Dr_Flash Je ouders wisten er ook niets meer over? Zo jammer soms dat je niets kunt navragen. Mijn tante in Australië had een ijzeren geheugen, die wist alles maar is nu de weg aan het kwijtraken dus van de kant van mijn moeder is er geen geheugen meer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220516622
Dat is bijzonder om te horen, dr.Flash!
Iedere familie heeft wel verhalen. Een tante - 4e kind - kwam er pas achter, dat haar ouders/mijn grootouders pas trouwden toen zij onderweg was.
“Jozef, het wordt nu wel eens tijd…” zei oma was het verhaal van dochter 2 / mijn moeder.
Zij kwam erachter met 40+ en was verontwaardigd, omdat een hčél ver familielid de stamboom had uitgezocht. En dat soort data toen in het boek heeft gezet.

Affijn, nee Kaatje: de man heeft geen vriendin meer. Ook een apart verhaal.

Hé Blues: hoe ging het de mondharmonica 🎶 Doe je weer zo’n les via yt?
pi_220516672
(Kant van mijn vader) Wij hadden heeroom Joop. Met een huishoudster tante Annie (bleek een klasgenootje van mijn moeder geweest te zijn.

Heeroom was in zijn jeugd naar het Seminarie gegaan en is dat na verloop van tijd ontvlucht, naar Amsterdam gegaan, heeft daar samengewoond met een dame. Toch maar weer terug naar het Seminarie en pastoor geworden. De inwonende huishoudster bleek heel lief te zijn.
Ik heb dat ook nooit geweten (veel neven en nichten ook niet) maar bij de generatie van onze ouders was dat wel bekend maar daar werd over gezwegen _O- Ik hoorde het van een nicht van mijn vader, zo’n 15 jaar geleden.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 5 april 2026 @ 23:22:40 #177
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220516762
Ik kom net tot de conclusie dat ik vandaag langer met J samen ben dan dat ik alleen was. We zijn vandaag 23 jaar samen, vanaf mijn 22e.

:o
Spoilers!
pi_220516969
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kom net tot de conclusie dat ik vandaag langer met J samen ben dan dat ik alleen was. We zijn vandaag 23 jaar samen, vanaf mijn 22e.

:o
🎉 💐
pi_220517495
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 21:59 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat is goed nieuws, want ik heb ook twee van die pruimen liggen :7
Heb een mangobox en een veggie+fruit mixbox gedeeld met buren, vanmiddag opgehaald. Ik heb wat extra fruit gehad en zij de groente (groot deel wil ik toch niet). Morgen maar eens een van de pruimen proeven dan :9
Ik had een monsterbestelling, op zich leuk, maar de vorige was nog niet helemaal op. Dus nu heb ik 4 knolselderijen, en groene kool, een witte kool en twee rode kooltjes. Dat is me toch aan de kolige kant.
Een ook nog 2 rettich en 2 frisse knolletjes.
Paar kilo koolsla met rettich wellicht...

Mijn eerste mangobox was compleet slecht. Was ik heel chagrijnig van toen. Toch nog maar eens geprobeerd. De vorige had 12 vrij prima mango's. Deze keer waren het er 9 + 3 uit de fruitbox. De eerste 8 liggen gepureerd en in porties in de vriezer voor ontbijt komende week. Die waren allemaal perfect O+ O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220517552
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 08:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik had een monsterbestelling, op zich leuk, maar de vorige was nog niet helemaal op. Dus nu heb ik 4 knolselderijen, en groene kool, een witte kool en twee rode kooltjes. Dat is me toch aan de kolige kant.
Een ook nog 2 rettich en 2 frisse knolletjes.
Paar kilo koolsla met rettich wellicht...

Mijn eerste mangobox was compleet slecht. Was ik heel chagrijnig van toen. Toch nog maar eens geprobeerd. De vorige had 12 vrij prima mango's. Deze keer waren het er 9 + 3 uit de fruitbox. De eerste 8 liggen gepureerd en in porties in de vriezer voor ontbijt komende week. Die waren allemaal perfect O+ O+
Oh jammer van de hit en miss met de mangobox!
Vorige keer had ik 12 rijpe mango's, perfect zoet en in koelkast hou je ze prima een week goed. Dit keer waren ze allemaal hard behalve eentje die een heel klein beetje zacht was maar zeker nog niet eetbaar. Liggen nu bij mn bananen in de la haha.

En dat is wel veeel kooldingen, ja. Ik bestel er eigenlijk nooit groente want kan of wil het meeste niet eten, heb dit keer alleen paar wortels meegenomen en rest voor buren. Ik wil volgende keer ook wel eens een exotische fruit mini proberen, al hoop ik vooral op papaja en lijkt een hele ananas bv me niet zo praktisch :+ . Maar kan altijd weer delen met buren haha, die waren er ook in geīnteresseerd.
pi_220517567
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 08:52 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oh jammer van de hit en miss met de mangobox!
Vorige keer had ik 12 rijpe mango's, perfect zoet en in koelkast hou je ze prima een week goed. Dit keer waren ze allemaal hard behalve eentje die een heel klein beetje zacht was maar zeker nog niet eetbaar. Liggen nu bij mn bananen in de la haha.
:o
Ik heb 3 nog een beetje harde en een hartstikke rijpe liggen nog. En die andere waren dus ook allemaal rijp.
quote:
En dat is wel veeel kooldingen, ja. Ik bestel er eigenlijk nooit groente want kan of wil het meeste niet eten, heb dit keer alleen paar wortels meegenomen en rest voor buren. Ik wil volgende keer ook wel eens een exotische fruit mini proberen, al hoop ik vooral op papaja en lijkt een hele ananas bv me niet zo praktisch :+ . Maar kan altijd weer delen met buren haha, die waren er ook in geīnteresseerd.
Naarmate het seizoen vordert verdwijnt de kool wel, dan komen er ook meer bonen en allerlei. Maar wij eten dus iig deze week venkelsoep, lenteuisoep, denk groene kool uit de oven en ik heel veel koolsla. De pompoenen wachten nog wel even.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220517864
Ontbijten met affogato.
Kan slechter.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220517954
Goedemorgen. Ben al bij de Lidl geweest en heb een hele kar vol groente en voorraad ingeslagen. De drukte begon toen ik vertrok O+.
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 11:12:10 #184
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220518161
Van/naar Nederland kom ik langs een wei met een paar Fallabella's. Er loopt nu een veulen bij, dat zit er zo koddig uit
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 6 april 2026 @ 11:21:28 #185
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220518212
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
(Kant van mijn vader) Wij hadden heeroom Joop. Met een huishoudster tante Annie (bleek een klasgenootje van mijn moeder geweest te zijn.

Heeroom was in zijn jeugd naar het Seminarie gegaan en is dat na verloop van tijd ontvlucht, naar Amsterdam gegaan, heeft daar samengewoond met een dame. Toch maar weer terug naar het Seminarie en pastoor geworden. De inwonende huishoudster bleek heel lief te zijn.
Ik heb dat ook nooit geweten (veel neven en nichten ook niet) maar bij de generatie van onze ouders was dat wel bekend maar daar werd over gezwegen _O- Ik hoorde het van een nicht van mijn vader, zo’n 15 jaar geleden.
Jaja jongens en meisjes, er wordt (en werd!) wat af gerotzooid her en der :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220518303
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 11:12 schreef derLudolf het volgende:
Van/naar Nederland kom ik langs een wei met een paar Fallabella's. Er loopt nu een veulen bij, dat zit er zo koddig uit
Moest het ff opzoeken, dat zijn van die kleine paardjes. O+
pi_220518304
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 09:58 schreef Vanyel het volgende:
Ontbijten met affogato.
Kan slechter.
Veel! :9
pi_220518308
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 22:49 schreef AnneX het volgende:

Hé Blues: hoe ging het de mondharmonica 🎶 Doe je weer zo’n les via yt?
Ik ben verder gegaan met vriend Chopin op piano :+
pi_220518521
Hier was het brunch met American pancakes.
Met pistache in honing, sin.sap . En gesmolten witte chocolade in mascarpone. Poeh.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag liedjes oefenen met de band 🎶

Chopin is ook mooi.
Wij hebben Jazz Radio Classic Jazz ‘ontdekt’, een Zwitserse zender.

Mooie tweede Paas aan een ieder.
Oh ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220518543
Heb nog een tvtip voor jullie, wij hebben op het einde allebei een zakdoekje erbij gepakt :D
Maar vonden ook wat van de zoon.
Prachtig document.

https://www.npodoc.nl/artikelen/de-laatste-reis
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 april 2026 @ 13:04:51 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220518888
Mn Vierdaagse zit erop. In Kaatjetown nu in de trein terug.
Wat is het toch een mooie omgeving zo Bennekom/Renkum. Oranje Nassau Oord en Quadenoord om precies te zijn. 😋.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220519027
Lekker, de buren tegen bezoek “jullie kunnen hier buiten roken, ik doe de deur dicht dan stinkt het niet zo in huis”. En bedankt
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 6 april 2026 @ 13:40:50 #193
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220519043
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 13:04 schreef borisz het volgende:
Mn Vierdaagse zit erop. In Kaatjetown nu in de trein terug.
Wat is het toch een mooie omgeving zo Bennekom/Renkum. Oranje Nassau Oord en Quadenoord om precies te zijn. 😋.
Mijn moeder is in Renkum geboren :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 6 april 2026 @ 13:41:11 #194
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220519045
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker, de buren tegen bezoek “jullie kunnen hier buiten roken, ik doe de deur dicht dan stinkt het niet zo in huis”. En bedankt
Schuimblusser erop!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220519104
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker, de buren tegen bezoek “jullie kunnen hier buiten roken, ik doe de deur dicht dan stinkt het niet zo in huis”. En bedankt
:X

Sinds een paar weken wordt de miljoenenvilla a/d overkant na die maandenlange verbouwing bewoond.
Ze hebben een megagrote honT.
Die veel in de tuin ligt en veel blaft, ook zo lekker :{w

Het is trouwens heerlijk in de tuin. Koolmezen vliegen af en aan in het huisje O+
En al de andere vliegende usual suspects zijn er ook. Het gonst vd vogelgeluiden.

Aan de voorkant is het huisje inmiddels bewoond door pimpelmezen O+

Mn dagboek tot nu toe is kapper zijn voor g, opritje ontdoen van blad en onkruidjes terwijl g boodschappen voor 3 dg deed.
Nu ff lezenen straks of een wandelingetje of stukkie fietsen.
pi_220519310
Even een stukje gefietst, wel braaf het korte “Velp” rondje van ruim 8 km. De verleiding om het middel rondje te doen was groot maar ik leer :D

Blaffende hond, hartslag en bloeddruk schoten meteen omhoog toen ik hierdoor dacht aan die k.thond van mijn voormalige bovenbuurvrouw die zij niet uitliet maar hele dagen op het balkon zette.

De zon is nu aangekomen op het balkon, hopelijk is het lekker verpozen daar met een boek
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 6 april 2026 @ 15:13:35 #197
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220519382
Ik ben echt moker veel nuttige dingen aan het doen en sta inmiddels ook al op 12.296 stappen *) En het is erg aantrekkelijk om zo even een biertje op het balkon te gaan doen in het zonnetje. Alleen een beetje frips nog.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220519457
Balkon gaat m niet worden, de rokers zitten er nog en er zit een Spaanstalige meneer aan het woord die denkt dat ze m in Spanje moeten horen. Ik hoor m door de dichte deur heen :o
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 6 april 2026 @ 15:41:52 #199
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220519521
EN OOK NOG Gestofzogen jongens en meisjes _O_ Wat ben ik goed 8-)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220519551
Wij waren een dagje naar het Zuiderzeemuseum, stralende zon de hele dag . Wat knussig is het daar O+ (En gratis, met museumkaart O+ )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220519560
quote:
6s.gif Op maandag 6 april 2026 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
EN OOK NOG Gestofzogen jongens en meisjes _O_ Wat ben ik goed 8-)
Goed gedaan jochie *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_220519839
Ik heb me volgevreten aan de paasbrunch. Moeders gi g terug in de tijd en had voor braadworst en boterhamworst gezorgd waar de tieners en jong-volwassenen als klein kind gek op waren als oma kwam oppassen en koken. Kinders helemaal :D O+ :9 _O_
Plus asperges in soep en op bord, zalm, aardappeltjes. En hemelse modder als toetje.

Daarna thuis cameraatje geīnstalleerd zodat ik de poesjes tijdens mijn vakantie kan bekijken.
En kattencafe, London Walk en uitkijkpunt in Londen geboekt. Plus overzichtje gemaakt van losse dingen die ik evt wil zien en doen en waar dat handig in de buurt ligt van de geboekte zaken.
Met ruimte om te lummelen, uiteraard.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')