Rare fetish hebben julliequote:Op zaterdag 4 april 2026 22:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kwam er vorige week achter dat er een Indiana Jones film was die ik compleet gemist had, Dail of Destiny . Besteld op blu-ray, vanavond gekeken. Heerlijk, klassiek Indiana Jones, niet teveel bij nadenken, 2,5 uur achtbaan, popcorn in je gezicht gooien.
Ander keertjequote:Op zaterdag 4 april 2026 21:39 schreef derLudolf het volgende:
Wel jammer dat @:Cat-astrophe afhaakte.
Wel VOOR 12 uur tanken. Of tegen de avond.quote:Op zondag 5 april 2026 10:31 schreef Barreltje het volgende:
morguh! en fijne paasdagen!
gister boodschappen gedaan overal ( ja ja nl is goedkoper) en eieren geschilderd .
Chef maakte een paaslam ( nouja, de oude ram van ons) en we aten heeeeeerlijk
Vandaag paasbrunch , eieren van de dijk rollenen nog even PuP bezoeken ( sorry van de aanloop @:sigme
)
en dan morgen weer op huis aan. wel in duitsland tanken, want duur in NL ( en thuisland)
Ik vond het raar, waarom zou je kip in wei doen? Zal wel beroepsdeformatie zijn.quote:Op zondag 5 april 2026 09:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kibbesoep aan het maken, ouwe soepkip uit de wei, prei, peterseliewortel, knoflook, saffraan, peperkorrel, foeli, citroenschil. Laurierblad en water :-)
Kan nu de hele dag opstaan tot ie uit elkaar valt
Het zal wel om een weiland gaan. En niet om een zuivelproduct.quote:Op zondag 5 april 2026 11:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vond het raar, waarom zou je kip in wei doen? Zal wel beroepsdeformatie zijn.
Morgen nog een dagje werken en dan dinsdag naar Tenerifje
Jahaa dat snap ikquote:Op zondag 5 april 2026 11:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Het zal wel om een weiland gaan. En niet om een zuivelproduct.
me zelf eens van deze stoel af trappen, en een beetje in beweging komen.
Die geluiden hequote:Op zondag 5 april 2026 09:03 schreef Vanyel het volgende:
Er zitten 2 gaaien te knuffelen in mijn vijgenboom
Yesquote:Op zondag 5 april 2026 10:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier waaide het vannacht ook erg hard.
Fijn Pasen allemaal!
Mijn klagen gister had effect, want gisteravond voor het slapen had ik voor het eerst het gevoel dat ik iets meer mobiliteit had. Wel meer pijn, ook bij voet neerleggen in bed enzo meer pijn dan eerder, maar ik kon wel voet net iets meer 'afwikkelen' ipv neerzetten en bijsluiten zegmaar. Vannacht ook wel wat meer pijn, maar wel best goede nacht alsnog, en vanochtend nog steeds hetzelfde. Meer pijn, maar wel nog steeds ook wat meer mobiliteit. Ik vind het vooruitgang. En dat had ik even nodig, een teken dat er enigszins iets de goede kant op gaat buiten alleen minder dik
Vandaag een wasdag, want van 10-18u betaal ik meer voor terugleveren dan voor verbruiken (al is er weinig zon nu, maar het duurste tussen die tijden is 1.3 cent per kWh dus dan kan ik nog wel aan) en tussen 13-17u krijg ik geld toe om te gebruiken. De eerste was zit er al in, en ik heb nog een beddengoed was en twee dekbedden/kussen wassen klaar liggen. Tussendoor met de poot omhoog op de bank met de katjes op schoot, en voor lunch straks afbak pistoletjes met avocado en zachtgekookte eitjes maken
. Vandaag is een betere dag
Dankjewel, lief maar waarom?quote:Op zondag 5 april 2026 11:35 schreef AnneX het volgende:
Wat ben jij toch een aardige vrouw @:Kaatje1 😘
Lekker doorgaan met klagen dan is het hopelijk morgen nog beterquote:Op zondag 5 april 2026 10:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier waaide het vannacht ook erg hard.
Fijn Pasen allemaal!
Mijn klagen gister had effect, want gisteravond voor het slapen had ik voor het eerst het gevoel dat ik iets meer mobiliteit had. Wel meer pijn, ook bij voet neerleggen in bed enzo meer pijn dan eerder, maar ik kon wel voet net iets meer 'afwikkelen' ipv neerzetten en bijsluiten zegmaar. Vannacht ook wel wat meer pijn, maar wel best goede nacht alsnog, en vanochtend nog steeds hetzelfde. Meer pijn, maar wel nog steeds ook wat meer mobiliteit. Ik vind het vooruitgang. En dat had ik even nodig, een teken dat er enigszins iets de goede kant op gaat buiten alleen minder dik
Vandaag een wasdag, want van 10-18u betaal ik meer voor terugleveren dan voor verbruiken (al is er weinig zon nu, maar het duurste tussen die tijden is 1.3 cent per kWh dus dan kan ik nog wel aan) en tussen 13-17u krijg ik geld toe om te gebruiken. De eerste was zit er al in, en ik heb nog een beddengoed was en twee dekbedden/kussen wassen klaar liggen. Tussendoor met de poot omhoog op de bank met de katjes op schoot, en voor lunch straks afbak pistoletjes met avocado en zachtgekookte eitjes maken
. Vandaag is een betere dag
quote:Op zondag 5 april 2026 12:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach, vaak denk ik het en nu post ik het eens.
Wei als in grasland, Kip die buiten heeft kunnen rondlopenquote:Op zondag 5 april 2026 11:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vond het raar, waarom zou je kip in wei doen? Zal wel beroepsdeformatie zijn.
Morgen nog een dagje werken en dan dinsdag naar Tenerifje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |