abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 april 2026 @ 23:49:02 #101
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220510000
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 22:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kwam er vorige week achter dat er een Indiana Jones film was die ik compleet gemist had, Dail of Destiny . Besteld op blu-ray, vanavond gekeken. Heerlijk, klassiek Indiana Jones, niet teveel bij nadenken, 2,5 uur achtbaan, popcorn in je gezicht gooien.
Rare fetish hebben jullie :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220510538
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:39 schreef derLudolf het volgende:
Wel jammer dat @:Cat-astrophe afhaakte.
Ander keertje :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220510676
Er zitten 2 gaaien te knuffelen in mijn vijgenboom O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220510692
Mogge!

Hoe was SvO @Cat-astrophe ? Iedereen op tijd op de goede plek?

Dikke woei hier, ik dacht even dat mijn wasrek op het balkon was omgewaaid, zo hoorde het, maar denk bij de buren, hier staat die nog en de was zal vast droog zijn.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 5 april 2026 @ 09:48:09 #105
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220510950
Kibbesoep aan het maken, ouwe soepkip uit de wei, prei, peterseliewortel, knoflook, saffraan, peperkorrel, foeli, citroenschil. Laurierblad en water :-)
Kan nu de hele dag opstaan tot ie uit elkaar valt
Erbij: Bladerdeegsoldaatjes met oude Beemsterkaas

[ Bericht 11% gewijzigd door Jan_Onderwater op 05-04-2026 12:01:21 ]
pi_220511217
Goedemorgen, fijne Pasen allemaal *O*

Gisteren uiteindelijk dik 22km gelopen, dat was toch eigenlijk wel iets te veel van het goede.
Maar het was wel een mooie dag.
pi_220511221
Hier waaide het vannacht ook erg hard.

Fijn Pasen allemaal!

Mijn klagen gister had effect, want gisteravond voor het slapen had ik voor het eerst het gevoel dat ik iets meer mobiliteit had. Wel meer pijn, ook bij voet neerleggen in bed enzo meer pijn dan eerder, maar ik kon wel voet net iets meer 'afwikkelen' ipv neerzetten en bijsluiten zegmaar. Vannacht ook wel wat meer pijn, maar wel best goede nacht alsnog, en vanochtend nog steeds hetzelfde. Meer pijn, maar wel nog steeds ook wat meer mobiliteit. Ik vind het vooruitgang ^O^ . En dat had ik even nodig, een teken dat er enigszins iets de goede kant op gaat buiten alleen minder dik :Y

Vandaag een wasdag, want van 10-18u betaal ik meer voor terugleveren dan voor verbruiken (al is er weinig zon nu, maar het duurste tussen die tijden is 1.3 cent per kWh dus dan kan ik nog wel aan ;) ) en tussen 13-17u krijg ik geld toe om te gebruiken. De eerste was zit er al in, en ik heb nog een beddengoed was en twee dekbedden/kussen wassen klaar liggen. Tussendoor met de poot omhoog op de bank met de katjes op schoot, en voor lunch straks afbak pistoletjes met avocado en zachtgekookte eitjes maken *O* . Vandaag is een betere dag :Y
  zondag 5 april 2026 @ 10:31:40 #108
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220511347
morguh! en fijne paasdagen!

gister boodschappen gedaan overal ( ja ja nl is goedkoper :+ ) en eieren geschilderd .
Chef maakte een paaslam ( nouja, de oude ram van ons) en we aten heeeeeerlijk

Vandaag paasbrunch , eieren van de dijk rollen *) en nog even PuP bezoeken ( sorry van de aanloop @sigme :P )

en dan morgen weer op huis aan. wel in duitsland tanken, want duur in NL ( en thuisland :o )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 5 april 2026 @ 10:54:23 #109
63722 z80
I fink you freaky
pi_220511476
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 10:31 schreef Barreltje het volgende:
morguh! en fijne paasdagen!

gister boodschappen gedaan overal ( ja ja nl is goedkoper :+ ) en eieren geschilderd .
Chef maakte een paaslam ( nouja, de oude ram van ons) en we aten heeeeeerlijk

Vandaag paasbrunch , eieren van de dijk rollen *) en nog even PuP bezoeken ( sorry van de aanloop @:sigme :P )

en dan morgen weer op huis aan. wel in duitsland tanken, want duur in NL ( en thuisland :o )
Wel VOOR 12 uur tanken. Of tegen de avond.
Met dank aan de nieuwe brandstofwet mag er alleen om 12 uur nog een prijsverhoging. En natuurlijk bij opening van de pomp.
Gevolg laat zich raden. Iets voor 12 een prijssprong naar record hoogte. om dan weer te zakken naar normaal.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 11:14:02 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220511604
Ja hoe die nieuwe wet moet gaan helpen snap ik ook niet. Als je 3x/dag wat mag verhogen doe je dat waardigheid minimaal met oog op concurrentie. Als het nu 1x/dag mag zullen ze er voor de zekerheid dat extra op gooien, denk ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 5 april 2026 @ 11:25:22 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220511658
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 09:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kibbesoep aan het maken, ouwe soepkip uit de wei, prei, peterseliewortel, knoflook, saffraan, peperkorrel, foeli, citroenschil. Laurierblad en water :-)
Kan nu de hele dag opstaan tot ie uit elkaar valt
Ik vond het raar, waarom zou je kip in wei doen? Zal wel beroepsdeformatie zijn.

Morgen nog een dagje werken en dan dinsdag naar Tenerifje *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 5 april 2026 @ 11:28:24 #112
63722 z80
I fink you freaky
pi_220511675
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]
Ik vond het raar, waarom zou je kip in wei doen? Zal wel beroepsdeformatie zijn.

Morgen nog een dagje werken en dan dinsdag naar Tenerifje *O*
Het zal wel om een weiland gaan. En niet om een zuivelproduct.

me zelf eens van deze stoel af trappen, en een beetje in beweging komen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 5 april 2026 @ 11:31:59 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220511693
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:28 schreef z80 het volgende:

[..]
Het zal wel om een weiland gaan. En niet om een zuivelproduct.

me zelf eens van deze stoel af trappen, en een beetje in beweging komen.
Jahaa dat snap ik :7

Stoel aftrappen, goed idee nog genoeg huishoudwerk -O-
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_220511708
Wat ben jij toch een aardige vrouw @Kaatje1 😘
pi_220511754
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 09:03 schreef Vanyel het volgende:
Er zitten 2 gaaien te knuffelen in mijn vijgenboom O+
Die geluiden he O+ Al kunnen ze ook krijsen :D
pi_220511762
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 10:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier waaide het vannacht ook erg hard.

Fijn Pasen allemaal!

Mijn klagen gister had effect, want gisteravond voor het slapen had ik voor het eerst het gevoel dat ik iets meer mobiliteit had. Wel meer pijn, ook bij voet neerleggen in bed enzo meer pijn dan eerder, maar ik kon wel voet net iets meer 'afwikkelen' ipv neerzetten en bijsluiten zegmaar. Vannacht ook wel wat meer pijn, maar wel best goede nacht alsnog, en vanochtend nog steeds hetzelfde. Meer pijn, maar wel nog steeds ook wat meer mobiliteit. Ik vind het vooruitgang ^O^ . En dat had ik even nodig, een teken dat er enigszins iets de goede kant op gaat buiten alleen minder dik :Y

Vandaag een wasdag, want van 10-18u betaal ik meer voor terugleveren dan voor verbruiken (al is er weinig zon nu, maar het duurste tussen die tijden is 1.3 cent per kWh dus dan kan ik nog wel aan ;) ) en tussen 13-17u krijg ik geld toe om te gebruiken. De eerste was zit er al in, en ik heb nog een beddengoed was en twee dekbedden/kussen wassen klaar liggen. Tussendoor met de poot omhoog op de bank met de katjes op schoot, en voor lunch straks afbak pistoletjes met avocado en zachtgekookte eitjes maken *O* . Vandaag is een betere dag :Y
Yes *G* Afdwingen die hand enkel!
pi_220511788
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 11:35 schreef AnneX het volgende:
Wat ben jij toch een aardige vrouw @:Kaatje1 😘
Dankjewel, lief maar waarom?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220511795
Vandaag geen plannen. Krijg zo een brunch van g, iets met eieren :+
Mijn gehaakte vest die al opschiet in elkaar naaien en dan eerst blokken voor ik er mee verder ga.

Wandelingetje, krant verder uitlezen, misschien beginnen met mijn mondharmonica-cursus :D (deuren dicht mensen :P )
pi_220511796
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 10:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier waaide het vannacht ook erg hard.

Fijn Pasen allemaal!

Mijn klagen gister had effect, want gisteravond voor het slapen had ik voor het eerst het gevoel dat ik iets meer mobiliteit had. Wel meer pijn, ook bij voet neerleggen in bed enzo meer pijn dan eerder, maar ik kon wel voet net iets meer 'afwikkelen' ipv neerzetten en bijsluiten zegmaar. Vannacht ook wel wat meer pijn, maar wel best goede nacht alsnog, en vanochtend nog steeds hetzelfde. Meer pijn, maar wel nog steeds ook wat meer mobiliteit. Ik vind het vooruitgang ^O^ . En dat had ik even nodig, een teken dat er enigszins iets de goede kant op gaat buiten alleen minder dik :Y

Vandaag een wasdag, want van 10-18u betaal ik meer voor terugleveren dan voor verbruiken (al is er weinig zon nu, maar het duurste tussen die tijden is 1.3 cent per kWh dus dan kan ik nog wel aan ;) ) en tussen 13-17u krijg ik geld toe om te gebruiken. De eerste was zit er al in, en ik heb nog een beddengoed was en twee dekbedden/kussen wassen klaar liggen. Tussendoor met de poot omhoog op de bank met de katjes op schoot, en voor lunch straks afbak pistoletjes met avocado en zachtgekookte eitjes maken *O* . Vandaag is een betere dag :Y
Lekker doorgaan met klagen dan is het hopelijk morgen nog beter
We have far more in common than that which devides us..
pi_220511879
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dankjewel, lief maar waarom?
Ach, vaak denk ik het en nu post ik het eens.
pi_220511882
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 12:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ach, vaak denk ik het en nu post ik het eens.
:*
We have far more in common than that which devides us..
pi_220511885
Eens :)
pi_220511920
Oh enne zonnige pasen :+

Bekijk deze YouTube-video
pi_220511950
Hier net regen, nu droog met donkere wolken in aantocht.

Even 100 gram knoflook fijn gemalen en in de vriezer. Daar kom ik de komende weken wel mee door
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 5 april 2026 @ 12:24:03 #125
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220511962
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]
Ik vond het raar, waarom zou je kip in wei doen? Zal wel beroepsdeformatie zijn.

Morgen nog een dagje werken en dan dinsdag naar Tenerifje *O*
Wei als in grasland, Kip die buiten heeft kunnen rondlopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')