abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 april 2026 @ 19:38:18 #151
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220515399
Maatje verhaal O+
Spoilers!
pi_220515402
Mijn oom uit Maastricht kwam vandaag op bezoek. Met de trein. Naar Assen. En hij staat er op om daarna per fiets naar ons te komen. Halverwege de fietstocht belde hij mij, dat z'n batterij vrijwel leeg was en hij zonder navigatie niet wist hoe bij ons te komen. Doorfietsen naar Groningen leek hem het handigst.
Mij leek het handiger als hij mij zijn locatie even zou appen en toen kon ik hem met een 10-minuten autoritje oppikken, fiets op de fietsendrager.
Om een uur of drie was hij dan bij ons. Om zes uur wou hij weer weg, om op tijd in Maastricht terug te zijn. Hij liet zich over halen om toch ook de terugweg naar het station per auto af te leggen.

Tijdens zijn bezoek was ook mijn zusje met haar dochter even langs; mijn nichtje had mijn oom 15 jaar geleden (begrafenis oma) voor het laatst gezien. Daarna is oom even bij mijn vader langs geweest, die had hij ruim 45 jaar niet gezien.

Oom heeft ook @Barreltje, chef & een nichtje ontmoet, want die kwamen nog even pupknuffelen.

Morgen maar twee bezoekers in de agenda. Overmorgen ook.

_O-

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 05-04-2026 19:59:35 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 5 april 2026 @ 19:44:29 #153
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220515436
Wat een drukte Sigme! En die oom is echt wel een held zeg.

Waar hangt @Tele6 eigenlijk uit?
Spoilers!
pi_220515442
Wat heerlijk voor Maatje dat hij jou, als musical fan, heeft als Maatje (denkt opeens terug aan kennis die niet eens naar eindmusical van dochter ging want haat aan musical). En te moe om te eten :o

Jouw oom @sigme _O_ wat een stoere vent.

Jullie krijgen, wanneer alle mini mooitjes weg zijn ontwenningsverschijnselen, dagen zonder bezoek :P
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 5 april 2026 @ 19:57:10 #155
63722 z80
I fink you freaky
pi_220515505
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:13 schreef fietsie het volgende:
Ik had een nieuwe koekenpan nodig.

Had optie op korting , kocht een RVS pan.

Nu is het een soort permanente oorlog met aanbrandvlekken op het staal. Niet leuk,
Een rvs pan. Wel eentje met een dikke bodem?
Hoe krijg je dan aanbrand vlekken? Ik mishandel de pannen al 20 jaar. En op wat krassen na nog zo goed als nieuw.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220515514
Ik vond een dure rvs-koekepan kut met peren. Nu hebben we al jaren een handvol plaatstaal-koekepannen. _O_ _O_ _O_
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220515520
Ik gebruik geen pannen meer want airfryer

Misschien voor een omeletje hihi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220515553
Wat een gastvrijheid @sigme

Dat was een vreemde late lunch ontmoeting vanmiddag met de schoonfamilie en mn. oudste zwager.
De gelegenheid waar wij hadden afgesproken heet Heel Toepasselijk
‘De Verdraagzaamheid” .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220515594
Jouw oom @sigme :D
Sterkte met alle bezoekers. Herkenbaar vanuit mijn opvangperiode. Een kudde ronddravende kittens was altijd wel prima excuus om niet alles spic en span te hebben :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 5 april 2026 @ 20:21:56 #160
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220515639
Was gezellig @sigme dank daarvoor! En oom was nog een kekke baas zeg!

Nichtje vond de 7 puppies, 1 hont en 2 kleffe kadten geweldig O+


Eieren rollen was hilarisch vanaf de dijk, ook omdat de hond van oom en tante dacht dat het ballen waren.. uiteindelijk was er maar een ei goed genoeg om zelf op te eten, de rest lag in stukken :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220515655
Driewerf hoera voor plaatstaal *O* *O*

Wij kijken Blue Therapy.
Een van de therapieklanten heet Mons.
Ik kan er niet zo goed serieus naar kijken.

En nog zoiets.
Ik at vanmiddag een pruim. Superzoet en sappig. Dus ik jubelde tegen de vrouw: " Normaal ben ik er niet zo van, maar deze pruim is net zo lekker als die van mijn moeder".
Het bezoek :o :o :o *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220515720
Waar komen de pruimen vandaan dan?
Staan nog niet eens in bloei.

Vanmiddag reden wij door de Betuwe binnendoor en daar stonden heel veel boomgaarden in bloei. Ook hiero is ons uitzicht op een oude hoogstam gaard verderop ook km’s peren.
pi_220515751
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 20:21 schreef Barreltje het volgende:

Eieren rollen was hilarisch vanaf de dijk, ook omdat de hond van oom en tante dacht dat het ballen waren.. uiteindelijk was er maar een ei goed genoeg om zelf op te eten, de rest lag in stukken :@
Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Moe
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 20:54:12 #164
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220515836
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 20:24 schreef Vanyel het volgende:
Driewerf hoera voor plaatstaal *O* *O*

Wij kijken Blue Therapy.
Een van de therapieklanten heet Mons.
Ik kan er niet zo goed serieus naar kijken.

En nog zoiets.
Ik at vanmiddag een pruim. Superzoet en sappig. Dus ik jubelde tegen de vrouw: " Normaal ben ik er niet zo van, maar deze pruim is net zo lekker als die van mijn moeder".
Het bezoek :o :o :o *)
_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220516083
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 20:35 schreef AnneX het volgende:
Waar komen de pruimen vandaan dan?
Staan nog niet eens in bloei.

Vanmiddag reden wij door de Betuwe binnendoor en daar stonden heel veel boomgaarden in bloei. Ook hiero is ons uitzicht op een oude hoogstam gaard verderop ook km’s peren.
Veggiebox
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 5 april 2026 @ 21:32:28 #166
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220516163
Hoin :W Was vandaag bij ouders, paasgezellig doen en zo, je weet hoe dat gaat :)

Hoorde toch zoiets raars :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220516216
quote:
11s.gif Op zondag 5 april 2026 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoin :W Was vandaag bij ouders, paasgezellig doen en zo, je weet hoe dat gaat :)

Hoorde toch zoiets raars :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's raarrrr ja!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 5 april 2026 @ 21:42:49 #168
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220516221
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 21:41 schreef sigme het volgende:

[..]
Da's raarrrr ja!
Ja toch? :? Ik heb nog nooit zoiets gehoord :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220516316
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:


Ja toch? :? Ik heb nog nooit zoiets gehoord :N
Ik wel, dat hertrouwen met dezelfde dan...alleen in die tijd :o
pi_220516338
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 21:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Veggiebox
Dat is goed nieuws, want ik heb ook twee van die pruimen liggen :7
Heb een mangobox en een veggie+fruit mixbox gedeeld met buren, vanmiddag opgehaald. Ik heb wat extra fruit gehad en zij de groente (groot deel wil ik toch niet). Morgen maar eens een van de pruimen proeven dan :9
pi_220516420
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 20:10 schreef AnneX het volgende:
Wat een gastvrijheid @:sigme

Dat was een vreemde late lunch ontmoeting vanmiddag met de schoonfamilie en mn. oudste zwager.
De gelegenheid waar wij hadden afgesproken heet Heel Toepasselijk
‘De Verdraagzaamheid” .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ie wat mentale probs mss?
pi_220516489
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 22:10 schreef Blues het volgende:

[..]
Heeft ie wat mentale probs mss?
Zeker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220516513
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 21:59 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat is goed nieuws, want ik heb ook twee van die pruimen liggen :7
Heb een mangobox en een veggie+fruit mixbox gedeeld met buren, vanmiddag opgehaald. Ik heb wat extra fruit gehad en zij de groente (groot deel wil ik toch niet). Morgen maar eens een van de pruimen proeven dan :9
Ik las mangabox :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220516539
Lastig @AnneX hij heeft geen partner die m een beetje kan sturen. Misschien de volgende keer de broers samen iets laten doen en jij met schoonzus(en).

Apart ja @Dr_Flash Je ouders wisten er ook niets meer over? Zo jammer soms dat je niets kunt navragen. Mijn tante in Australië had een ijzeren geheugen, die wist alles maar is nu de weg aan het kwijtraken dus van de kant van mijn moeder is er geen geheugen meer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220516622
Dat is bijzonder om te horen, dr.Flash!
Iedere familie heeft wel verhalen. Een tante - 4e kind - kwam er pas achter, dat haar ouders/mijn grootouders pas trouwden toen zij onderweg was.
“Jozef, het wordt nu wel eens tijd…” zei oma was het verhaal van dochter 2 / mijn moeder.
Zij kwam erachter met 40+ en was verontwaardigd, omdat een hèél ver familielid de stamboom had uitgezocht. En dat soort data toen in het boek heeft gezet.

Affijn, nee Kaatje: de man heeft geen vriendin meer. Ook een apart verhaal.

Hé Blues: hoe ging het de mondharmonica 🎶 Doe je weer zo’n les via yt?
pi_220516672
(Kant van mijn vader) Wij hadden heeroom Joop. Met een huishoudster tante Annie (bleek een klasgenootje van mijn moeder geweest te zijn.

Heeroom was in zijn jeugd naar het Seminarie gegaan en is dat na verloop van tijd ontvlucht, naar Amsterdam gegaan, heeft daar samengewoond met een dame. Toch maar weer terug naar het Seminarie en pastoor geworden. De inwonende huishoudster bleek heel lief te zijn.
Ik heb dat ook nooit geweten (veel neven en nichten ook niet) maar bij de generatie van onze ouders was dat wel bekend maar daar werd over gezwegen _O- Ik hoorde het van een nicht van mijn vader, zo’n 15 jaar geleden.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 5 april 2026 @ 23:22:40 #177
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220516762
Ik kom net tot de conclusie dat ik vandaag langer met J samen ben dan dat ik alleen was. We zijn vandaag 23 jaar samen, vanaf mijn 22e.

:o
Spoilers!
pi_220516969
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kom net tot de conclusie dat ik vandaag langer met J samen ben dan dat ik alleen was. We zijn vandaag 23 jaar samen, vanaf mijn 22e.

:o
🎉 💐
pi_220517495
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 21:59 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat is goed nieuws, want ik heb ook twee van die pruimen liggen :7
Heb een mangobox en een veggie+fruit mixbox gedeeld met buren, vanmiddag opgehaald. Ik heb wat extra fruit gehad en zij de groente (groot deel wil ik toch niet). Morgen maar eens een van de pruimen proeven dan :9
Ik had een monsterbestelling, op zich leuk, maar de vorige was nog niet helemaal op. Dus nu heb ik 4 knolselderijen, en groene kool, een witte kool en twee rode kooltjes. Dat is me toch aan de kolige kant.
Een ook nog 2 rettich en 2 frisse knolletjes.
Paar kilo koolsla met rettich wellicht...

Mijn eerste mangobox was compleet slecht. Was ik heel chagrijnig van toen. Toch nog maar eens geprobeerd. De vorige had 12 vrij prima mango's. Deze keer waren het er 9 + 3 uit de fruitbox. De eerste 8 liggen gepureerd en in porties in de vriezer voor ontbijt komende week. Die waren allemaal perfect O+ O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220517552
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 08:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik had een monsterbestelling, op zich leuk, maar de vorige was nog niet helemaal op. Dus nu heb ik 4 knolselderijen, en groene kool, een witte kool en twee rode kooltjes. Dat is me toch aan de kolige kant.
Een ook nog 2 rettich en 2 frisse knolletjes.
Paar kilo koolsla met rettich wellicht...

Mijn eerste mangobox was compleet slecht. Was ik heel chagrijnig van toen. Toch nog maar eens geprobeerd. De vorige had 12 vrij prima mango's. Deze keer waren het er 9 + 3 uit de fruitbox. De eerste 8 liggen gepureerd en in porties in de vriezer voor ontbijt komende week. Die waren allemaal perfect O+ O+
Oh jammer van de hit en miss met de mangobox!
Vorige keer had ik 12 rijpe mango's, perfect zoet en in koelkast hou je ze prima een week goed. Dit keer waren ze allemaal hard behalve eentje die een heel klein beetje zacht was maar zeker nog niet eetbaar. Liggen nu bij mn bananen in de la haha.

En dat is wel veeel kooldingen, ja. Ik bestel er eigenlijk nooit groente want kan of wil het meeste niet eten, heb dit keer alleen paar wortels meegenomen en rest voor buren. Ik wil volgende keer ook wel eens een exotische fruit mini proberen, al hoop ik vooral op papaja en lijkt een hele ananas bv me niet zo praktisch :+ . Maar kan altijd weer delen met buren haha, die waren er ook in geïnteresseerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')