Een rvs pan. Wel eentje met een dikke bodem?quote:Op zondag 5 april 2026 17:13 schreef fietsie het volgende:
Ik had een nieuwe koekenpan nodig.
Had optie op korting , kocht een RVS pan.
Nu is het een soort permanente oorlog met aanbrandvlekken op het staal. Niet leuk,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zondag 5 april 2026 20:21 schreef Barreltje het volgende:
Eieren rollen was hilarisch vanaf de dijk, ook omdat de hond van oom en tante dacht dat het ballen waren.. uiteindelijk was er maar een ei goed genoeg om zelf op te eten, de rest lag in stukken
quote:Op zondag 5 april 2026 20:24 schreef Vanyel het volgende:
Driewerf hoera voor plaatstaal![]()
![]()
Wij kijken Blue Therapy.
Een van de therapieklanten heet Mons.
Ik kan er niet zo goed serieus naar kijken.
En nog zoiets.
Ik at vanmiddag een pruim. Superzoet en sappig. Dus ik jubelde tegen de vrouw: " Normaal ben ik er niet zo van, maar deze pruim is net zo lekker als die van mijn moeder".
Het bezoek![]()
![]()
![]()
Veggieboxquote:Op zondag 5 april 2026 20:35 schreef AnneX het volgende:
Waar komen de pruimen vandaan dan?
Staan nog niet eens in bloei.
Vanmiddag reden wij door de Betuwe binnendoor en daar stonden heel veel boomgaarden in bloei. Ook hiero is ons uitzicht op een oude hoogstam gaard verderop ook km’s peren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 5 april 2026 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
HoinWas vandaag bij ouders, paasgezellig doen en zo, je weet hoe dat gaat
![]()
Hoorde toch zoiets raars
Da's raarrrr ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ja toch?quote:
Dat is goed nieuws, want ik heb ook twee van die pruimen liggenquote:
quote:Op zondag 5 april 2026 20:10 schreef AnneX het volgende:
Wat een gastvrijheid @:sigme
Dat was een vreemde late lunch ontmoeting vanmiddag met de schoonfamilie en mn. oudste zwager.
De gelegenheid waar wij hadden afgesproken heet Heel Toepasselijk
‘De Verdraagzaamheid” .Heeft ie wat mentale probs mss?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las mangaboxquote:Op zondag 5 april 2026 21:59 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws, want ik heb ook twee van die pruimen liggen![]()
Heb een mangobox en een veggie+fruit mixbox gedeeld met buren, vanmiddag opgehaald. Ik heb wat extra fruit gehad en zij de groente (groot deel wil ik toch niet). Morgen maar eens een van de pruimen proeven dan
🎉 💐quote:Op zondag 5 april 2026 23:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kom net tot de conclusie dat ik vandaag langer met J samen ben dan dat ik alleen was. We zijn vandaag 23 jaar samen, vanaf mijn 22e.
Ik had een monsterbestelling, op zich leuk, maar de vorige was nog niet helemaal op. Dus nu heb ik 4 knolselderijen, en groene kool, een witte kool en twee rode kooltjes. Dat is me toch aan de kolige kant.quote:Op zondag 5 april 2026 21:59 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws, want ik heb ook twee van die pruimen liggen![]()
Heb een mangobox en een veggie+fruit mixbox gedeeld met buren, vanmiddag opgehaald. Ik heb wat extra fruit gehad en zij de groente (groot deel wil ik toch niet). Morgen maar eens een van de pruimen proeven dan
Oh jammer van de hit en miss met de mangobox!quote:Op maandag 6 april 2026 08:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had een monsterbestelling, op zich leuk, maar de vorige was nog niet helemaal op. Dus nu heb ik 4 knolselderijen, en groene kool, een witte kool en twee rode kooltjes. Dat is me toch aan de kolige kant.
Een ook nog 2 rettich en 2 frisse knolletjes.
Paar kilo koolsla met rettich wellicht...
Mijn eerste mangobox was compleet slecht. Was ik heel chagrijnig van toen. Toch nog maar eens geprobeerd. De vorige had 12 vrij prima mango's. Deze keer waren het er 9 + 3 uit de fruitbox. De eerste 8 liggen gepureerd en in porties in de vriezer voor ontbijt komende week. Die waren allemaal perfect![]()
![]()
quote:Op maandag 6 april 2026 08:52 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh jammer van de hit en miss met de mangobox!
Vorige keer had ik 12 rijpe mango's, perfect zoet en in koelkast hou je ze prima een week goed. Dit keer waren ze allemaal hard behalve eentje die een heel klein beetje zacht was maar zeker nog niet eetbaar. Liggen nu bij mn bananen in de la haha.
Naarmate het seizoen vordert verdwijnt de kool wel, dan komen er ook meer bonen en allerlei. Maar wij eten dus iig deze week venkelsoep, lenteuisoep, denk groene kool uit de oven en ik heel veel koolsla. De pompoenen wachten nog wel even.quote:En dat is wel veeel kooldingen, ja. Ik bestel er eigenlijk nooit groente want kan of wil het meeste niet eten, heb dit keer alleen paar wortels meegenomen en rest voor buren. Ik wil volgende keer ook wel eens een exotische fruit mini proberen, al hoop ik vooral op papaja en lijkt een hele ananas bv me niet zo praktisch. Maar kan altijd weer delen met buren haha, die waren er ook in geīnteresseerd.
Jaja jongens en meisjes, er wordt (en werd!) wat af gerotzooid her en derquote:Op zondag 5 april 2026 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
(Kant van mijn vader) Wij hadden heeroom Joop. Met een huishoudster tante Annie (bleek een klasgenootje van mijn moeder geweest te zijn.
Heeroom was in zijn jeugd naar het Seminarie gegaan en is dat na verloop van tijd ontvlucht, naar Amsterdam gegaan, heeft daar samengewoond met een dame. Toch maar weer terug naar het Seminarie en pastoor geworden. De inwonende huishoudster bleek heel lief te zijn.
Ik heb dat ook nooit geweten (veel neven en nichten ook niet) maar bij de generatie van onze ouders was dat wel bekend maar daar werd over gezwegenIk hoorde het van een nicht van mijn vader, zo’n 15 jaar geleden.
Moest het ff opzoeken, dat zijn van die kleine paardjes.quote:Op maandag 6 april 2026 11:12 schreef derLudolf het volgende:
Van/naar Nederland kom ik langs een wei met een paar Fallabella's. Er loopt nu een veulen bij, dat zit er zo koddig uit
Ik ben verder gegaan met vriend Chopin op pianoquote:Op zondag 5 april 2026 22:49 schreef AnneX het volgende:
Hé Blues: hoe ging het de mondharmonica 🎶 Doe je weer zo’n les via yt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag liedjes oefenen met de band 🎶
Chopin is ook mooi.
Wij hebben Jazz Radio Classic Jazz ‘ontdekt’, een Zwitserse zender.
Mooie tweede Paas aan een ieder.
Oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeder is in Renkum geborenquote:Op maandag 6 april 2026 13:04 schreef borisz het volgende:
Mn Vierdaagse zit erop. In Kaatjetown nu in de trein terug.
Wat is het toch een mooie omgeving zo Bennekom/Renkum. Oranje Nassau Oord en Quadenoord om precies te zijn. 😋.
Schuimblusser erop!quote:Op maandag 6 april 2026 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker, de buren tegen bezoek “jullie kunnen hier buiten roken, ik doe de deur dicht dan stinkt het niet zo in huis”. En bedankt
quote:Op maandag 6 april 2026 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker, de buren tegen bezoek “jullie kunnen hier buiten roken, ik doe de deur dicht dan stinkt het niet zo in huis”. En bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |