Planning liep prima, de tweede autoloze had aangeboden om in Bodegraven op te stappen en dat is een mini omweg in een rustig dorp/stad. Op de terugweg kon ze met iemand anders mee.quote:Op zondag 5 april 2026 09:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hoe was SvO @:cat-astrophe ? Iedereen op tijd op de goede plek?
Dikke woei hier, ik dacht even dat mijn wasrek op het balkon was omgewaaid, zo hoorde het, maar denk bij de buren, hier staat die nog en de was zal vast droog zijn.
Een uitloper van die regen kreeg ik ook nog mee op de fiets. En er staat behoorlijk wat wind.quote:Op zondag 5 april 2026 12:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier net regen, nu droog met donkere wolken in aantocht.
Even 100 gram knoflook fijn gemalen en in de vriezer. Daar kom ik de komende weken wel mee door
Mocht je daar wel lopen op zondag?quote:Op zondag 5 april 2026 14:18 schreef borisz het volgende:
Thuis voor restant RvV. Vierdaagse dag III zit erop. Kesteren - Wageningse Berg.. Ik denk dat ik morgen door ga naar Heelsum.
Ik stapte iets voor 9u de trein uit, en iets later gingen een hoop kerken los. En idd diverse mensen die naar een kerk liepenquote:
Had het hem gegund, maar gelukkig nog voor Remco en Tadej blijft ook sympathiek.quote:Op zondag 5 april 2026 16:24 schreef fietsie het volgende:
Auw auw auw wat moeten die benen van Matthieu zeer doen....
En het was ook echt op lichaamsgewicht / lengte, dat ie er af moest. Dus niet aan te ontkomen.quote:Op zondag 5 april 2026 16:57 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Had het hem gegund, maar gelukkig nog voor Remco en Tadej blijft ook sympathiek.
Wel echt een mooi interview na afloop. Dat onderlinge respect (behalve bij eerdergenoemde Evenepoel) vind ik echt erg mooi om te zien.quote:Op zondag 5 april 2026 17:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
En het was ook echt op lichaamsgewicht / lengte, dat ie er af moest. Dus niet aan te ontkomen.
Ja die mannen hebben echt geen onderlinge fittie, die zien dat puur als elkaars klasse. Je zag ook duidelijk dat Pogacar op Matthieu stond te wachten. (En Pogi wilde Evenepoel ook niet terug hebben in de groep. Had een hoge 'dat zou de fijne zondagse fietstocht minder leuk hebben gemaakt' vibe, zoals ie dat zei. Als of ie met Matthieu een rondje recreatie was wezen doen.quote:Op zondag 5 april 2026 17:14 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Wel echt een mooi interview na afloop. Dat onderlinge respect (behalve bij eerdergenoemde Evenepoel) vind ik echt erg mooi om te zien.
Heel mooi om te zienquote:Op zondag 5 april 2026 17:14 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Wel echt een mooi interview na afloop. Dat onderlinge respect (behalve bij eerdergenoemde Evenepoel) vind ik echt erg mooi om te zien.
Waarom dat?quote:Op zondag 5 april 2026 17:14 schreef fietsie het volgende:
Pogi kan nog wel een bekeuring / Belgisch autorijverbod verwachten als de ambtenarij doorzet.
Rood licht spoorweg genegeerdquote:
Oh dat is ook wel erg dom en onverstandig en wat mij betreft diskwalificatie waardigquote:
Wedstrijdleiding gaf aan het aan de politie over te latenquote:Op zondag 5 april 2026 17:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel erg dom en onverstandig en wat mij betreft diskwalificatie waardig
Hier meer over de reactie van het ambtenarenapparaa (waarom deze term: ik had er respect voor gehad als poltie in koers de boel stil had gezet, maar een papieren oorlog achteraf voedt de doorsnee weggebruiker niet op) :quote:Op zondag 5 april 2026 17:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://sporza.be/nl/2026(...)th&utm_medium=social
Rijverbod voor iets waarvoor je geen rijbewijs hoeft te hebben, dat is ook wel typisch Belgisch.quote:Op zondag 5 april 2026 17:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier meer over de reactie van het ambtenarenapparaa (waarom deze term: ik had er respect voor gehad als poltie in koers de boel stil had gezet, maar een papieren oorlog achteraf voedt de doorsnee weggebruiker niet op) :
https://www.vrt.be/vrtnws(...)en-overweg-infrabel/
En prima hoor, als ze de Belgische renners vervolgen, die zouden beter moeten weten. Als ze maar van de echte renners afblijven
Dat is balen zeg.quote:Op zondag 5 april 2026 17:13 schreef fietsie het volgende:
Ik had een nieuwe koekenpan nodig.
Had optie op korting , kocht een RVS pan.
Nu is het een soort permanente oorlog met aanbrandvlekken op het staal. Niet leuk,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |