abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220498780
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220498787
Laatste post

[quote]0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 12:48 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Nu J het huis uitgaat komt er een kamer vrij voor de jarige Job kan hij besparen op zijn luxe slaapkamer.
pi_220498813
Topic-titel 😂
pi_220498879
Wat ik wel gek vind bij Willine is dat ze de hele tijd achterin de auto zit en haar kind voorin? 🫣
pi_220498907
Dat AM nu ook niet met J gaat motorrijden, bevestigd voor mij alleen maar dat ze veilig thuis wil zijn en niet ‘kwetsbaar’ buiten wil zijn.
De afgelopen jaren was zij altijd degene die er dan op uit ging. Omdat J dat dan zo graag wilde. Nu gaat M opeens mee…..
Ik vind ook nog steeds behoorlijk mak/anders. Kan er de vinger niet op leggen maar dat er iets speelt is wel duidelijk.
pi_220498997
AM: je zou toch maar dezoonvan zijn. Problemen op school, nog net geen jeugdzorgtoestanden (aldus AM), van opleiding naar opleiding, en dan toch op je 20e plaats moeten maken, terwijl je dat waarschijnlijk nog helemaal niet aan kon en aan toe was. En je moeder die alles over je leven blijft delen wat nog altijd niet helemaal op de rit lijkt. Ik heb het gewoon met hem te doen. Daar helpt geen extra set theedoeken aan...
pi_220499003
AM rijdt amper op de motor , had ze vandaag lekker mee kunnen rijden met man en zoon.
Weer beetje oefenen en wennen aan rijden.

Dat wordt helemaal niks straks met Jim rijden in IJsland .
pi_220499137
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:22 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
AM rijdt amper op de motor , had ze vandaag lekker mee kunnen rijden met man en zoon.
Weer beetje oefenen en wennen aan rijden.

Dat wordt helemaal niks straks met Jim rijden in IJsland .
Ze gaat niet. #voorgevoel
pi_220499141
Ik ga echt zo hard lachen als Bob dinsdag niet vraagt of ze naar een pretpark gaan, maar dat ie graag wil gaan zwemmen ofzo haha.
pi_220499272
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ga echt zo hard lachen als Bob dinsdag niet vraagt of ze naar een pretpark gaan, maar dat ie graag wil gaan zwemmen ofzo haha.
Ik denk niet dat we een filmpje gaan zien waarop ze hem vraagt wat hij wil doen. Want stel je voor dat hij iets anders wil dan zij bedacht heeft voor zijn ja-dag. Of het antwoord is anders en ze neemt een nieuw filmpje op waarin hij, in opdracht van haar, alsnog het juiste antwoord geeft.
pi_220499333
Ik vind het eigenlijk wel enige vorm van verwaarlozing om in zo'n rommelig, vies huis te wonen, zoals de kinderen van HVK.
pi_220499363
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef Beertjeteddy het volgende:
Wat ik wel gek vind bij Willine is dat ze de hele tijd achterin de auto zit en haar kind voorin? 🫣
Misschien wagenziek
pi_220499370
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:47 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel enige vorm van verwaarlozing om in zo'n rommelig, vies huis te wonen, zoals de kinderen van HVK.
Zijnde in mijn ogen gewoon lui
pi_220499373
quote:
Ze ontvlucht dr huis. Bij de kinderen is niet te zien dat ze het erg naar hun zin hebben vandaag. Nu is het ook niet het lekkerste weer om buiten te zijn vind ik
pi_220499430
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:54 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze ontvlucht dr huis. Bij de kinderen is niet te zien dat ze het erg naar hun zin hebben vandaag. Nu is het ook niet het lekkerste weer om buiten te zijn vind ik
Ze kan ook gewoon thuis met ze aan de tafel knutselen, ze maakt hetbook nooit gezellig
Haal wat knutselspullen en zet ze aan het spelen, kun je tussendoor zelf nog wat in het huishouden doen.
Zij zit nooit met de kinderen gewoon thuis .
Kook 30 eieren , koop stickertjes en geef ze stiften, uren waren ze daar zoet mee bij mij vroeger.
Ze ziet het gewoon niet
Ga eieren verstoppen in het speeltuintje , daarna lekker thuis met wat lekkers
Ze is moeder van 6 maar ze wwwt nog steeds niet hoe het moet.
pi_220499476
AM is nog steeds van slag, maar zegt wel iets positiefs over haar ouders/jeugd en meldt dat Sam naar het huis van haar ouders gaat. En Julia ook in dezelfde week het huis uit.
Ik vind het maar vreemd allemaal. Zelfs na het interview met Tim was ze niet zo uit balans.
Ik denk nog steeds er woensdag iemand van de familie voor de deur stond. Ik zou namelijk echt weten wat haar anders zo zou raken.
pi_220499486
En diepvriesappeltaart en bleke Hanos brownies voor de allerliefste Jimmie.
Ze is soms niet te volgen.
pi_220499526
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:12 schreef Harper het volgende:
Die vrouw staat altijd hetzelfde te bakken, maar voor Jim is het dit 🙈
pi_220499536
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:11 schreef Harper het volgende:
AM is nog steeds van slag, maar zegt wel iets positiefs over haar ouders/jeugd en meldt dat Sam naar het huis van haar ouders gaat. En Julia ook in dezelfde week het huis uit.
Ik vind het maar vreemd allemaal. Zelfs na het interview met Tim was ze niet zo uit balans.
Ik denk nog steeds er woensdag iemand van de familie voor de deur stond. Ik zou namelijk echt weten wat haar anders zo zou raken.
Ik krijg het gevoel dat er iets is met een van ouders ofzo. Geen idee hoor, het is puur een gevoel.

Ik vind het wel frappant om te zien dat ze zegt 'toen alles nog goed was, was ik graag bij mijn ouders'. Maar wat was er toen anders? Want toen was dat met de skileraar toch ook al gebeurd?
pi_220499547
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Cattolica op 03-04-2026 21:34:30 ]
pi_220499564
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik krijg het gevoel dat er iets is met een van ouders ofzo. Geen idee hoor, het is puur een gevoel.

Ik vind het wel frappant om te zien dat ze zegt 'toen alles nog goed was, was ik graag bij mijn ouders'. Maar wat was er toen anders? Want toen was dat met de skileraar toch ook al gebeurd?
Vandeweek ging ze ook los over je bord leeg moeten eten van haar ouders, dat heeft niets met die skileraar te maken. Dus waarom ze nu weer neigt naar 'toen alles nog goed was...' Ze wiebelt alle kanten op met haar jeugd. Ze wil sinds haar verjaardag in ieder geval zo min mogelijk van huis. Naar school en de Hanos, maar meer werd het niet. En toch verwacht ik niet dat het dan iets met haar familie is. Dan kun je gewoon naar paardrijden en je bootcampclubje.
pi_220499583
Productieve en drukke werkdag heeft AM weer gehad zeg 🥵
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 14:33:47 #23
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220499631
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:23 schreef Cattolica het volgende:
Ik denk dat er een interventie heeft plaatsgevonden op AM's verjaardag. Juul die zenuwachtig uit het raam keek en AM van haar haar haar moest kammen. Ik betwijfel het of AM vooraf totaal van niets wist, maar als dit het enigszins is, dan is ze er nog steeds door van slag. Ik heb haar afgelopen jaar nog niets aardigs over haar ouders zien zeggen, en nu gaat Sam naar hun huis in Frankrijk en vertelt AM dat ze ook als jong volwassene alleen maar haar verjaardag met haar gezin en ouders wilde vieren.

Ik voel een derde boek aankomen.
"Hoe ik mijn ouders vergeef voor hun daden en ik mijn gezin hun plekje in mijn familie teruggeef".
Maar dat zou toch echt ZO ONTZETTEND LULLIG zijn? Dat bedenk je toch niet op haar verjaardag :?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  vrijdag 3 april 2026 @ 14:36:32 #24
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220499652
AM, zou het niet zo kunnen zijn dat een paar doorgedraaide volgmoekes aan de deur hebben gestaan met bloemen en ballonnen? Dat schaart AM namelijk onder haat.
pi_220499736
quote:
Ze weten niet beter, , dus verwaarlozing vind ik wel overdreven
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220499765
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:26 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Vandeweek ging ze ook los over je bord leeg moeten eten van haar ouders, dat heeft niets met die skileraar te maken. Dus waarom ze nu weer neigt naar 'toen alles nog goed was...' Ze wiebelt alle kanten op met haar jeugd. Ze wil sinds haar verjaardag in ieder geval zo min mogelijk van huis. Naar school en de Hanos, maar meer werd het niet. En toch verwacht ik niet dat het dan iets met haar familie is. Dan kun je gewoon naar paardrijden en je bootcampclubje.
Exact dit!
pi_220499769
*

[ Bericht 50% gewijzigd door Cattolica op 03-04-2026 21:33:44 ]
pi_220499799
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:12 schreef Harper het volgende:
Nou indd.
Vrijwel iedere doordeweekse dag wordt er wel iets gebakken, als toetje of voor bij de thee.

En dan is er iemand jarig en dan haal je diepvries gebak?!
pi_220499856
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:36 schreef Rimboequeen het volgende:
AM, zou het niet zo kunnen zijn dat een paar doorgedraaide volgmoekes aan de deur hebben gestaan met bloemen en ballonnen? Dat schaart AM namelijk onder haat.
Als het zoiets was, zou ze dat verteld hebben denk ik.
pi_220499865
Staat een topic over HVK op Facebook
pi_220499866
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:33 schreef Meke het volgende:

[..]
Maar dat zou toch echt ZO ONTZETTEND LULLIG zijn? Dat bedenk je toch niet op haar verjaardag :?
Absoluut. Maar misschien dacht degene die het regelde dat ze er haar een plezier mee deed?
Ik kan me verder gewoon niks anders bedenken. Maar ik kan er natuurlijk volledig naast zitten.
  vrijdag 3 april 2026 @ 15:11:44 #32
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220499876
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:10 schreef Moppie1982 het volgende:
Waar te vinden?
pi_220499898
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:36 schreef Rimboequeen het volgende:
Daar heb ik ook aan zitten denken, dat een stel volgmoekes het grappig vond om voor haar deur te staan oid
  Moderator / Colorchick vrijdag 3 april 2026 @ 15:20:24 #34
382129 crew  Donna
pi_220499939
Geveegd. Kunnen we weer even normaal met elkaar om gaan hier??
pi_220499957
Ik vind het ook erg kleinerend dat MW haar 'Maudje' noemt terwijl ze Maud heet. Zoveel jonger is Maud niet als MW. Ik krijg er een raar gevoel bij.. zo van; 'kijk mij personeel hebben, maar ik ben THE MOM'. Zonder Maud (en de rest van haar crew, ook al is die flink uitgedund), draait MW niet eens een week alleen het gezin.
pi_220499969
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:21 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ik vind het ook erg kleinerend dat MW haar 'Maudje' noemt terwijl ze Maud heet. Zoveel jonger is Maud niet als MW. Ik krijg er een raar gevoel bij.. zo van; 'kijk mij personeel hebben, maar ik ben THE MOM'. Zonder Maud (en de rest van haar crew, ook al is die flink uitgedund), draait MW niet eens een week alleen het gezin.
💯💯💯
pi_220499989
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Daar heb ik ook aan zitten denken, dat een stel volgmoekes het grappig vond om voor haar deur te staan oid
Als dat zo is, ik zou er ook niet op zitten te wachten en ik zou het heel raar vinden. Ga lekker fangirlen tijdens de 'meet&greet'

Maar daar zou ze toch niet zo van slag door zijn?
pi_220499990
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:11 schreef Harper het volgende:
Ik gok op Wouter. Die heeft misschien gelijk de sleutel v Frankrijk gebracht voor Sam.
Als we dan toch speculeren kan deze er nog wel bij haha
pi_220499997
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:11 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Waar te vinden?
Keeping up with us
pi_220500008
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dan zou ik persoonlijk echt aangifte doen! Dan ben je echt niet goed

Maar zal me niets verbazen als er een fanclub van AM is
pi_220500058
quote:
Ik krijg al error van het woord personeel. En ik weet dat het een normale benaming is maar het woord medewerkers klinkt zoveel vriendelijker.
pi_220500069
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:25 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Dan zou ik persoonlijk echt aangifte doen! Dan ben je echt niet goed

Maar zal me niets verbazen als er een fanclub van AM is
Serieus?

Aangifte doen omdat er wat "fans" voor je deur staan?
Am doet er werkelijk niks aan om haar privacy en/of adres te beschermen.

Ik keur zo'n actie niet goed, maar aangifte vind ik echt buiten proportie.

Er vanuit gaande dat ze er met positieve bedoelingen stonden, voor haar verjaardag. Bij bedreiging is het natuurlijk een ander verhaal.
pi_220500133
Laten we gewoon even gezellig (diepvries)taart mee eten :)
pi_220500150
Ben ik de enige die t best gek vind dat Jim zijn verjaardag thuis 'viert' (of een soort van dan).
pi_220500181
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die t best gek vind dat Jim zijn verjaardag thuis 'viert' (of een soort van dan).
Niet persé. Maar ik had eerder een feestje vanavond in de tuin/buitenkeuken verwacht.
pi_220500191
quote:
In zijn studentenhok is niet veel
Plek en hier is gratis taart en koffie.

Zouden de vrienden van Jim weten dat zijn moeder verslaafde fluflu is en ze live op insta komen te staan?
pi_220500198
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:30 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Serieus?

Aangifte doen omdat er wat "fans" voor je deur staan?
Am doet er werkelijk niks aan om haar privacy en/of adres te beschermen.

Ik keur zo'n actie niet goed, maar aangifte vind ik echt buiten proportie.

Er vanuit gaande dat ze er met positieve bedoelingen stonden, voor haar verjaardag. Bij bedreiging is het natuurlijk een ander verhaal.
Ja wie geeft jou het recht om zomaar voor iemand zijn deur te staan? Dat is gewoon ziek en stalken!
pi_220500209
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Zouden de vrienden van Jim weten dat zijn moeder verslaafde fluflu is en ze live op insta komen te staan?
Daar heb je gelijk in idd.

Ik denk dat AM geen kans onbenut laat om over haar 'carriere' te vertellen, dus ze zullen het vast weten.
pi_220500247
Toch leuk dat Jim met zijn vrienden thuis wil komen om taart te eten? En miss vind hij die taart wel erg lekker kan ook he…
pi_220500249
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Dit... denk ook dat er regels zijn voor feestjes in de studietoko
En met 3 mensen zit het vol en moet hij ook nog boodschappen doen
Ik snap hem prima dat hij het thuis viert! En tuurlijk weten zijn vrienden wie zijn moeder is
pi_220500270
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ze weten niet beter, , dus verwaarlozing vind ik wel overdreven
Ze weten niet beter, vind ik ook een raar argument. Als iemand vanaf baby-zijnde geslagen word, zeg je toch ook niet "ach, hij weet niet beter"
pi_220500292
Oke, is mijn reactie verwijderd? 🤣🙄 Mag je iemand geen fangirl noemen als werkelijk alles wat die meid doet goedpraat? Oke, oke...
pi_220500305
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:46 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja wie geeft jou het recht om zomaar voor iemand zijn deur te staan? Dat is gewoon ziek en stalken!
Ik vind eenmalig voor iemands deur geen stalken. Ik vind het wel over een grens gaan, maar zeker geen stalken. Ik vind het ook ziekelijk hoeveel Am deelt en dan raar opkijken als zoiets gebeurd? Nee sorry, dan vind ik aangifte buiten propertie.
pi_220500349
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:58 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Ze weten niet beter, vind ik ook een raar argument. Als iemand vanaf baby-zijnde geslagen word, zeg je toch ook niet "ach, hij weet niet beter"
Idd, ze weten niet beter dan dat ze verwaarloosd worden. Ach, dan maakt het niet zo veel uit? 😅

Ik vind echt wel dat hvk haar kinderen verwaarloosd.
pi_220500359
Misschien is diepvriesappeltaart wel een Geertstraditie.....o-hof... is de mama vriendelijk doch dringend verzocht geen desem-cinnamonrolls te fabriceren en is ze daarom wel uit het lood.
pi_220500368
Dbm 🤦‍♂️ in Groningen op de grote markt en het is heel druk.. geen idee wat er gaande is... dit ken ze niet "hier in Friesland " naast dat Groningen nog niet in Friesland ligt... lijkt het erop dat ze in Groningen gewoon EEN MARKT hebben op de grote markt 🤔🤷 je verwacht het niet he! En ik denk stiekem (maar correct me if I'm wrong want ik ben er nooit geweest) dat ze wel eens markten hebben in Friesland 🤔🤷
Weer meuk gekocht bij de troetelknuffelwinkel 👌 had ze nodig! En dan loopt ze al filmend en pratend te vertellen dat ze de weg niet weet 😂 maar ze kan natuurlijk niemand bellen of appen (why not? Je hebt je telefoon gewoon mee... maar wie moet je appen of bellen waar jij je auto gelaten heb??)
pi_220500382
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm 🤦‍♂️ in Groningen op de grote markt en het is heel druk.. geen idee wat er gaande is... dit ken ze niet "hier in Friesland " naast dat Groningen nog niet in Friesland ligt... lijkt het erop dat ze in Groningen gewoon EEN MARKT hebben op de grote markt 🤔🤷 je verwacht het niet he! En ik denk stiekem (maar correct me if I'm wrong want ik ben er nooit geweest) dat ze wel eens markten hebben in Friesland 🤔🤷
Weer meuk gekocht bij de troetelknuffelwinkel 👌 had ze nodig! En dan loopt ze al filmend en pratend te vertellen dat ze de weg niet weet 😂 maar ze kan natuurlijk niemand bellen of appen (why not? Je hebt je telefoon gewoon mee... maar wie moet je appen of bellen waar jij je auto gelaten heb??)
Ach ze doet gewoon weer alsof, kijk mij met mijn adha en autisme eens verstrooid en verward zijn, hihihi...

En ze kan nier bellen, appen of google maps gebruiken omdat het zo druk is?? Dan moet het wel héél druk zijn...maar gelukkig lukt het dan wel om filmpjes op ig te plaatsen...
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:18:14 #58
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220500387
quote:
Ze beweerde dat Google map het niet deed want drukte. Maar onzin op IG plempen lukt wel. Dom mens. Verder kan het in Friesland ook druk zijn.
pi_220500388
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:05 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik vind eenmalig voor iemands deur geen stalken. Ik vind het wel over een grens gaan, maar zeker geen stalken. Ik vind het ook ziekelijk hoeveel Am deelt en dan raar opkijken als zoiets gebeurd? Nee sorry, dan vind ik aangifte buiten propertie.
Ieder zijn mening toch! Niemand moet zomaar onaangekondigd voor me deur staan! Zijn ook kinderen. Dan ben je als volwassen persoon ook echt ziek in je knar, hoeveel iemand ook deelt. Niemand heeft het recht zomaar onuitgenodigd voor iemand zijn deur te staan als je diegene niet persoonlijk kent!
pi_220500389
Kyra met de ambulance afgevoerd?
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:19:51 #61
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220500398
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:18 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ieder zijn mening toch! Niemand moet zomaar onaangekondigd voor me deur staan! Zijn ook kinderen. Dan ben je als volwassen persoon ook echt ziek in je knar, hoeveel iemand ook deelt. Niemand heeft het recht zomaar onuitgenodigd voor iemand zijn deur te staan als je diegene niet persoonlijk kent!
Geef jij het even door aan al die colporteurs
pi_220500406
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:26 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Hahahaha ik hoor hierin gewoon mijn bonusmoeder. Die heeft ook nog steeds een trauma dat ze van haar ouders haar bord moest leeg eten (en die is dan 68 hè 🤣)
Vanmorgen schoot me overigens ook binnen dat haar kinderen allemaal dezelfde sport MOESTEN doen.

AM dikt alle verhalen zo erg aan, daar is niet genoeg zout voor in de wereld hoor. Ik hoop echt dat iemand haar even flink de waarheid heeft verteld en dat ze daarom zo van slag is.
Maar misschien heeft iemand gezegd: “stil maar, het is zo voorbij.” En is haar zogenaamde skiliftervaring getriggerd. (Na die zin ben ik gestopt met lezen van ChatGPT’s boek)
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:21:39 #63
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220500415
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:18 schreef opwegnaar het volgende:
Kyra met de ambulance afgevoerd?
Nope, ze hadden nog diverse feestjes daarna en inkopen doen lukte ook, mevrouw ikwilaandacht dropt een bommetje.
pi_220500435
Het was vandaag heel druk in Friesland hahaha
pi_220500457
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:24 schreef Loveischocolala het volgende:
Het was vandaag heel druk in Friesland hahaha
Denk niet dat ze weet dat er een hoop mensen lang paasweekend hebben en er dan op uittrekken
pi_220500459
Je kan niet eens lopen in de keuken van HVK. Was op de grond. En dat aanrecht idd. Zou het zelf niet kunnen, dan weggaan. Maar HVK is goed in kop in her zand steken, weggaan dan is het probleem even weg.
pi_220500472
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:28 schreef brilduiker1973 het volgende:
Je kan niet eens lopen in de keuken van HVK. Was op de grond. En dat aanrecht idd. Zou het zelf niet kunnen, dan weggaan. Maar HVK is goed in kop in her zand steken, weggaan dan is het probleem even weg.
Er staat ook altijd dat water filter apparaat op het aanrecht. Zorgt ervdat je nog minder werkblad over houdt
pi_220500476
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:10 schreef Moppie1982 het volgende:
Waar op facebook?
pi_220500492
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:31 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Waar op facebook?
Keeping up with us
pi_220500499
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:19 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Geef jij het even door aan al die colporteurs
Doe ik sowieso niet voor open, maar totaal wat anders dan van die losgeslagen volgers
pi_220500506
File voor de parkeergarage, dat kennen we hier in Friesland niet. Nou heb ik vorig jaar toch echt in de file gestaan in Drachten voordat ik in de parkeergarage kon, maar dan ligt Drachten nu vast in Groningen of zo 😝 En deze week moest ik op de fiets in Friesland voor de brug wachten, de randstad is er niks bij 🤣🤣🤣
pi_220500536
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:28 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Denk niet dat ze weet dat er een hoop mensen lang paasweekend hebben en er dan op uittrekken
Haha, ja inderdaad, de werkende mens heeft ook af en toe vrij!
pi_220500537
Sanneke wilde dat Sesamstraat speelgoed gewoon hebben. Daar zit dus het probleem. Iets gewoon willen hebben.

En waarom draait ze die plank in de kast niet even om? Ziet er niet uit. Als die plank vast zit draai je alles even los en zet je alles daarna weer vast.
pi_220500541
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:03 schreef Iris2.0 het volgende:
Oke, is mijn reactie verwijderd? 🤣🙄 Mag je iemand geen fangirl noemen als werkelijk alles wat die meid doet goedpraat? Oke, oke...
Nope....zeker in dit vrij specifieke geval mag dit niet. ;)
Is al tijden zo, leg je er maar bij neer, want voordat je het weet heb je een ban aan je broek. :)
pi_220500550
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:18 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Rustig maar.
Het is waarschijnlijk niet eens gebeurd, het werd alleen geopperd als mogelijkheid.
pi_220500560
quote:
Het kan toch ook liefkozend bedoelt zijn? Denk dat ze ook wel beseft dat Maud haar heel veel werk uit werk neemt.
pi_220500561
quote:
dat deed AM ook zo
pi_220500574
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:37 schreef IlseMarije het volgende:
File voor de parkeergarage, dat kennen we hier in Friesland niet. Nou heb ik vorig jaar toch echt in de file gestaan in Drachten voordat ik in de parkeergarage kon, maar dan ligt Drachten nu vast in Groningen of zo 😝 En deze week moest ik op de fiets in Friesland voor de brug wachten, de randstad is er niks bij 🤣🤣🤣
Geen idee over wie dit gaat maar op Goede Vrijdag moet je niet naar Groningen willen. Bloemenmarkt. Half Duitsland gaat die dag naar Groningen.
pi_220500604
Oeh een unicum bij Sanneke: ze deelt een keer een linkje van iets wat ze wel zelf heeft!
pi_220500647
quote:
Ze had tegoed gewonnen voor die overpriced kleuterwinkel. Dat moest vast snel uitgegeven worden😂
pi_220500660
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:56 schreef tulpje19 het volgende:
Oeh een unicum bij Sanneke: ze deelt een keer een linkje van iets wat ze wel zelf heeft!
Van de week heb ik stiekem gelachen dat een of ander kastje bij de Action nu goedkoper was. Sanneke had 20 hele euro’s meer betaald 😂
pi_220500667
Kan HVK de kinderen niet gewoon in donkere kleding kleden? Dat scheelt denk ik meer dan 3/4 van de hoeveelheid was daar, 5 jonge kinderen altijd maar in wit of beige is toch vragen om stapels was? Zeker als je van mening bent dat ‘goed voor je kinderen’ gelijk staat aan ‘kleden in mooi gestijlde outfits’.
pi_220500676
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:34 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Keeping up with us
Wat staat daar dan? Kan niets vinden behalve een gesloten groep en geen zin om lid te worden
pi_220500678
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:56 schreef tulpje19 het volgende:
Ja, want iedereen was zo enthousiast! En nu ook nog 30 euro goedkoper!
pi_220500682
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:35 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Doe ik sowieso niet voor open, maar totaal wat anders dan van die losgeslagen volgers
Denk je echt dat er om de haverklap losgeslagen volgers bij haar voor de deur staan?
Als ze niet wil dat mensen weten waar ze woont, waar ze is, wanneer ze op vakantie gaat, hoe laat ze zit te poepen, enz. Dan moet ze niet alles online gooien. Haar huis verkopen, anoniem ergens gaan wonen, insta eraf gooien. Dan is ze gelijk van alle losgeslagen volgers en de AM haat groep af.

Overigens denk ik niet dat er een volger aan haar deur gestaan zou hebben. Want waarom lijkt Julia dan zenuwachtig voordat er überhaupt iemand zou zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door Maretakje op 03-04-2026 17:14:07 (Aanvulling) ]
pi_220500690
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:06 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Van de week heb ik stiekem gelachen dat een of ander kastje bij de Action nu goedkoper was. Sanneke had 20 hele euro’s meer betaald 😂
Dat was deze kast. Zij heeft er 129 voor betaald, nu kost die kast 99. Ze heeft nog wel geprobeerd het verschil terug te krijgen. Dinsdag zullen de schattige toetjes waarschijnlijk afgeprijsd zijn, zal ze ook wel teruggaan.
pi_220500720
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Wat staat daar dan? Kan niets vinden behalve een gesloten groep en geen zin om lid te worden
Foto’s van haar story’s en hoe ze dit voor elkaar krijgt etc
pi_220500724
Sanneke wil Dahlia’s in de tuin. Debbie kan haar vast vertellen hoe ze dat het beste aan kan pakken. Nu eerst maar even zoeken naar een potje.

Ik zie een ratjetoe van kleur in het huis Sanneke maar het schilderij van Dion mocht niet in de woonkamer vanwege de kleuren. Logica is ver te zoeken bij haar. Tenzij de logica is dat zij er de meeste tijd doorbrengt en Dion daarom niks te zeggen heeft.
pi_220500730
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:10 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Denk je echt dat er om de haverklap losgeslagen volgers bij haar voor de deur staan?
Als ze niet wil dat mensen weten waar ze woont, waar ze is, wanneer ze op vakantie gaat, hoe laat ze zit te poepen, enz. Dan moet ze niet alles online gooien. Haar huis verkopen, anoniem ergens gaan wonen, insta eraf gooien. Dan is ze gelijk van alle losgeslagen volgers en de AM haat groep af.

Overigens denk ik niet dat er een volger aan haar deur gestaan zou hebben. Want waarom lijkt Julia dan zenuwachtig voordat er überhaupt iemand zou zijn.
Iedereen denkt er anders over en dat mag, ik vind je idd een debiel als je onuitgenodigd bij een influencer voor de deur gaat staan..
pi_220500740
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:18 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke wil Dahlia’s in de tuin. Debbie kan haar vast vertellen hoe ze dat het beste aan kan pakken. Nu eerst maar even zoeken naar een potje.

Ik zie een ratjetoe van kleur in het huis Sanneke maar het schilderij van Dion mocht niet in de woonkamer vanwege de kleuren. Logica is ver te zoeken bij haar. Tenzij de logica is dat zij er de meeste tijd doorbrengt en Dion daarom niks te zeggen heeft.
Beetje dezelfde logica als AM. Egoïsten- Influencerslogica
pi_220500750
MW

Wat is die Tim toch een dweil. Echt, hoe snel je je mannelijkheid kwijtraakt bij Mies!

En Maud mag wel voorgedragen worden voor een lintje. Die runt alles daar terwijl Mies het perfecte plaatje in stand houdt.

Ik ben misschien een softie, maar ik zou niet graag de hort op gaan in Spanje als mijn kinderen ziek waren. Maar: the Mies en Timmie show must go on.
pi_220500779
quote:
Ja zo rollen ze soms 🤦🏼♀
pi_220500793
Och och dbm had vast weer serieuze stress en paniekaanvallen door de drukte op de Grote Markt. Het is én goede vrijdag, en lang weekend dus goh wat gek! 🫠 Benieuwd naar de meuk die ze heeft gehaald van het gewonnen shop tegoed 🙃

En AM is al 3 uur weer stil, er is iets loos maar wat? Bijzonder ook wel, Arte is er ook, en Jim z’n nieuwe vlam? Lijkt me best ‘akward’ voor beide, zo snel op zich na hun breuk?

Zie net de nieuwe reel. Arte ook een nieuwe relatie al..? Tenminste, diegene gaf haar een knuffel en kus op haar hoofd. Wellicht hadden ze een gezamenlijke vriend al 🤷🏼♀

[ Bericht 18% gewijzigd door Mallorcameisje op 03-04-2026 17:33:22 (Update) ]
pi_220500796
Ik vind het niet gek dat Jim zijn verjaardag bij zijn ouders viert. In zijn eigen kamer kan hij niemand kwijt. En om nou een duur zaaltje in een cafe af te huren voor die paar mannen is ook wat overdreven. Dit lijkt mij een prima oplossing.

Ik denk niet dat er volgers op de stoep stonden. Dan zou ze geïrriteerd zijn geweest of zelfs boos. Maar ik vind haar nu echt van slag. Iets dat haar echt heeft geraakt. Ik denk dan toch aan haar broer met haar moeder bijvoorbeeld. Iets wat ze niet had verwacht en waar ze echt van de rel van is.
pi_220500808
MW

En hoe Timmie als innig geliefde stiefpapa wordt neergezet, vind ik eerlijkgezegd ongepast, naar Koen én naar de ex van Tim. Hij kent ze pas een blauwe maandag (al was hij eerst een vage kennis) en hij ziet zijn eigen kindjes zo te zien weinig.

[ Bericht 16% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 03-04-2026 17:34:34 (Aanvulling) ]
pi_220500850
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:23 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW

Wat is die Tim toch een dweil. Echt, hoe snel je je mannelijkheid kwijtraakt bij Mies!

En Maud mag wel voorgedragen worden voor een lintje. Die runt alles daar terwijl Mies het perfecte plaatje in stand houdt.

Ik ben misschien een softie, maar ik zou niet graag de hort op gaan in Spanje als mijn kinderen ziek waren. Maar: the Mies en Timmie show must go on.
Maar ja, als je maar 1x per jaar op vakantie gaat, dan snap ik wel dat je ondanks zieke kinderen toch gaat.

Oh wacht…
pi_220500851
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:30 schreef Roesssst het volgende:
Ik vind het niet gek dat Jim zijn verjaardag bij zijn ouders viert. In zijn eigen kamer kan hij niemand kwijt. En om nou een duur zaaltje in een cafe af te huren voor die paar mannen is ook wat overdreven. Dit lijkt mij een prima oplossing.

Ik denk niet dat er volgers op de stoep stonden. Dan zou ze geïrriteerd zijn geweest of zelfs boos. Maar ik vind haar nu echt van slag. Iets dat haar echt heeft geraakt. Ik denk dan toch aan haar broer met haar moeder bijvoorbeeld. Iets wat ze niet had verwacht en waar ze echt van de rel van is.
Hier worden verjaardagen bij de 18+ kinderen eigenlijk altijd in de kroeg gevierd. Daar hoef je geen zaaltje voor af te huren natuurlijk.

Edit: ah, het zijn alle motorvrienden. Nou ja, als ze het prima vonden. Leuk toch.
pi_220500853
quote:

Mn handen jeukten wel om het onkruid tussen de tegels vandaan te halen.
pi_220500870
quote:
Ouwe fangirl stond er.
En in dit geval ging het over Maud.
Blijkbaar mag je daar niets positiefs over schrijven want o wee dan ben je gelijk positief over Michelle.
Daarbij ben ik voor jou geen meid!
En dan vind je het bezwaarlijk als iemand Maudje zegt ipv Maud???
Want daar ging het om, je noemde haar zo gek als een pier.
Als jij daar voldoening uithaalt om een au pair die gewoon haar werk doet zo gek als een pier te noemen moet je eens bij jezelf te rade gaan wat de toegevoegde waarde is
En verder zou ik het fijn vinden om gewoon door te scrollen als je ziet dat ik reageer als je daar niet mee om kunt gaan.
Ik was er net even zo zat van dat ik overwoog om hier te stoppen maar ik laat mij niet wegjagen door enkele personen hier, ik blijf daar boven staan .
Verder wens ik je een fijne Pasen toe.
pi_220500874
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:42 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Daar heeft Sanneke geen last van hoor. Mijn handen jeuken bij dat hele huis en tuin.
pi_220500879
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:41 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Maar ja, als je maar 1x per jaar op vakantie gaat, dan snap ik wel dat je ondanks zieke kinderen toch gaat.

Oh wacht…
😂
pi_220500905
Vermoeiend hoor, dat gevit op elkaar. Soms (of in dit geval, vaak) is negeren gewoon het beste.
Van beide kanten.
pi_220500906
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Daar heeft Sanneke geen last van hoor. Mijn handen jeuken bij dat hele huis en tuin.
😂😂
pi_220500913
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:42 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Jaaaaa dat wilde ik ook net zeggen. Straks is de tuin ook overwoekerd. Maar goed, Sanneke heeft daar geen zin en tijd voor.
pi_220500917
quote:

[..]
Sanneke haar handen jeuken alleen om dr pinpas te trekken
pi_220500920
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:53 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Jaaaaa dat wilde ik ook net zeggen. Straks is de tuin ook overwoekerd. Maar goed, Sanneke heeft daar geen zin en tijd voor.
Die meid heeft t maar druk he
pi_220500929
Dat traumabeertje bij Kyra haar kinderen gaat niet meer helpen vrees ik, die kinderen groeien daar zeer zorgelijk op...
pi_220500935
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die meid heeft t maar druk he
Ja heel druk. Toetjes droppen en weer weg!
pi_220500961
quote:

[..]
Nee die heeft alleen maar shopdrang. In huis en tuin wat opruimen / doen is voor Dion.
pi_220500964
quote:

[..]
Mijn handen jeuken van dat plankje. Man man, zoveel moeite is het toch niet om dat plankje leeg te maken en dan om te draaien. 🙄
pi_220500967
Die helmen allemaal op tafel bij AM. Dat moest natuurlijk voor de content |:(

Is toch ontzettend vies, al die zweet hoofden hebben er in gezeten, dat zet ze toch niet op de eettafel? Maar goed, ook de gore paardrijlaarzen gaan daar op de eettafel 🤢
pi_220500975
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:03 schreef proud_mami het volgende:
Die helmen allemaal op tafel bij AM. Dat moest natuurlijk voor de content |:(

Is toch ontzettend vies, al die zweet hoofden hebben er in gezeten, dat zet ze toch niet op de eettafel? Maar goed, ook de gore paardrijlaarzen gaan daar op de eettafel 🤢
Mowah, hier belanden ook wel eens fietshelmen op tafel. Het is niet dat het zweet eruit druipt ofzo, is nou niet echt iets waar ik me heel druk om maak. Om paardrijlaarzen zou ik me wel druk maken, dat is gewoon echt smerig.
pi_220500977
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:02 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Mijn handen jeuken van dat plankje. Man man, zoveel moeite is het toch niet om dat plankje leeg te maken en dan om te draaien. 🙄
Hahaha, dat schreef ik ergens hierboven ook.
pi_220500978
Sanneke heeft de elektrische dweil nog niet. Mijn conclusie: dat huis is nog niet gedweild.
pi_220500979
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:55 schreef Nieve het volgende:
Dat traumabeertje bij Kyra haar kinderen gaat niet meer helpen vrees ik, die kinderen groeien daar zeer zorgelijk op...
Ze kunnen t hele huis wel vullen met traumaberen.
Kyra is hele tijden offline, dropt dan weer een paar bommetjes en zwaait weer af.
Ze vroeg laatst ook om samenwerkingen, daarvoor zal je toch online moeten zijn.
pi_220500982
Ik hoop dat ze vanmiddag genoeg taart op hebben bij AM, want voor de tweede dag op rij is niemand enthousiast over het eten :)
pi_220500986
En Sanneke moet de verkoper van het Sesamstraat huis weer afzeiken natuurlijk. Heeft ze wel eens een story geplaatst zonder ergens over te klagen of zeiken?
pi_220500997
quote:

[..]
30 euro, heel veel geld zei ze. Ze geeft volgens mij onderhand elke dag 30 euro aan meuk uit.
pi_220500998
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze kunnen t hele huis wel vullen met traumaberen.
Kyra is hele tijden offline, dropt dan weer een paar bommetjes en zwaait weer af.
Ze vroeg laatst ook om samenwerkingen, daarvoor zal je toch online moeten zijn.
En dan een foto van de ambulance voor het huis ingeplakt bij de ambulancebeer. Heb je daar echt tijd voor als je net 112 gebeld hebt vraag ik me dan af. Ben je dan niet met diegene die hulp nodig heeft bezig en/of met je kinderen?
pi_220501022
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:55 schreef Nieve het volgende:
Wat een nare aanname.. vind t voornaamste heftig en sneu voor hun gezin, dit ligt toch volledig buiten je macht.
pi_220501037
quote:

[..]
En nu heeft ze aan Action gevraagd of ze het verschil terug kan krijgen (wat ze niet doen), sou Judith ook gedaan hebben
pi_220501043
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:14 schreef Nomofobisch het volgende:

[..]
Wat een nare aanname.. vind t voornaamste heftig en sneu voor hun gezin, dit ligt toch volledig buiten je macht.
Hoe lang volg jij Kyra al?
pi_220501047
quote:

Misschien is Debbie druk bezig met een ebook over Dalia’s, haar eerste boek was ook zo’n enorme bestseller
pi_220501071
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:17 schreef Nieve het volgende:

[..]
Hoe lang volg jij Kyra al?
lang genoeg om die opmerking onnodig te vinden. een ambulance komt ook niet zomaar.
pi_220501076
AM doet alsof haar trouwe volgers haar vriendinnen zijn, laat álles van haar gezin zien, doet geen moeite om te verbergen waar ze woont, haar kinderen op school zitten, maar zou zich dan wel bedreigd voelen als er iemand voor de deur zou staan of iets laat bezorgen? Dát vind ik dan weer raar. En misschien ben ik te dorps, maar ik zie er dan ook niet zo veel kwaad in (zolang het dus volgmoekes zijn), en ergens ook wel lief. Hoe bizar ook. Maar dat is wel wat zij probeert neer te zetten met haar account. Als of je even bij de buurvrouw binnenstapt en van het gezinsleven proeft.
Je kan je afvragen wie er dan gekker is, AM die alles deelt, of de volgers.
Overigens vind ik de suggestie dat Wouter de sleutel kwam brengen ook wel een goede. Ik hoop vooral dat het iets is waardoor AM in gaat zien hoe achterlijk ze bezig is en goede hulp gaat zoeken. En dan dus niet van die gekke non.

Overigens heb ik mijn verjaardag ook weleens thuis gevierd. Woonde zelf erg klein, en ben geen kroegtijger. Dus ik snap Jim wel.
pi_220501083
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ouwe fangirl stond er.
En in dit geval ging het over Maud.
Blijkbaar mag je daar niets positiefs over schrijven want o wee dan ben je gelijk positief over Michelle.
Daarbij ben ik voor jou geen meid!
En dan vind je het bezwaarlijk als iemand Maudje zegt ipv Maud???
Want daar ging het om, je noemde haar zo gek als een pier.
Als jij daar voldoening uithaalt om een au pair die gewoon haar werk doet zo gek als een pier te noemen moet je eens bij jezelf te rade gaan wat de toegevoegde waarde is
En verder zou ik het fijn vinden om gewoon door te scrollen als je ziet dat ik reageer als je daar niet mee om kunt gaan.
Ik was er net even zo zat van dat ik overwoog om hier te stoppen maar ik laat mij niet wegjagen door enkele personen hier, ik blijf daar boven staan .
Verder wens ik je een fijne Pasen toe.
Excuses dat was idd een beetje te fel. Ik vind Maud ook niet gek miss een naief een beter woord. Zij runt daar alles, vind Mies gewoon makkelijk en een egoist waar types als Maud vaak als sloofje worden gebruikt. Ik vind Michelle gewoon verschrikkelijk, als in, doe normaal. Kun jij ook niks aan doen
pi_220501092
quote:
Hahaha nee diegene kan je beter gewoon helemaal negeren. Doe ik ook, al jeuken mn handen enorm om het wel te doen. Zoals iemand al zei: anders heb je straks nog een ban. Heb ik ook gehad toen ik t beleid hier vergeleek met een ander “beleid”

[ Bericht 0% gewijzigd door tulpje19 op 03-04-2026 18:33:01 ]
pi_220501112
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:23 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Excuses dat was idd een beetje te fel. Ik vind Maud ook niet gek miss een naief een beter woord. Zij runt daar alles, vind Mies gewoon makkelijk en een egoist waar types als Maud vaak als sloofje worden gebruikt. Ik vind Michelle gewoon verschrikkelijk, als in, doe normaal. Kun jij ook niks aan doen
Dankjewel, netjes van je.
En iedereen heeft zijn voorkeuren an afkeuren over bepaalde flu flus , dat is menselijk.
En echt ik vind ook niet alles ok wat ze doet hoor,laat dat duidelijk zijn
Maar nogmaals dank voor je reactie, waardeer ik
pi_220501137
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:21 schreef Nomofobisch het volgende:

[..]
lang genoeg om die opmerking onnodig te vinden. een ambulance komt ook niet zomaar.
Zelfs al zouden alle medische perikelen allemaal 100% waar zijn (wat ik dus betwijfel), dan nog heeft dat flinke impact op de kinderen. Een moeder met een flinke ppd die elders moest wonen en zo te lezen nog steeds flinke steun nodig heeft is voor kinderen al een moeilijk start. Laat staan daarbij herhaaldelijk geconfronteerd te worden met ambulances, 'doodzieke' zusjes en een moeder met tig chronische aandoeningen. Dit alles wordt ook nog gedeeld op instagram. Dat is gewoon zorgelijk opgroeien wat mij betreft, waar zeg ik dan iets raars volgens jou?
Ik heb daarnaast mijn bedenkingen bij de mentale toestand van Kyra, nog veel zorgelijker. Maar daar kun je het mee eens zijn of niet. Bovenstaande is gewoon wat zij zelf gedeeld heeft.
pi_220501196
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:31 schreef Nieve het volgende:

[..]
Zelfs al zouden alle medische perikelen allemaal 100% waar zijn (wat ik dus betwijfel), dan nog heeft dat flinke impact op de kinderen. Een moeder met een flinke ppd die elders moest wonen en zo te lezen nog steeds flinke steun nodig heeft is voor kinderen al een moeilijk start. Laat staan daarbij herhaaldelijk geconfronteerd te worden met ambulances, 'doodzieke' zusjes en een moeder met tig chronische aandoeningen. Dit alles wordt ook nog gedeeld op instagram. Dat is gewoon zorgelijk opgroeien wat mij betreft, waar zeg ik dan iets raars volgens jou?
Ik heb daarnaast mijn bedenkingen bij de mentale toestand van Kyra, nog veel zorgelijker. Maar daar kun je het mee eens zijn of niet. Bovenstaande is gewoon wat zij zelf gedeeld heeft.
gezien haar netwerk aan familie, vrienden en zorgverleners denk ik dat wij ons geen zorgen hoeven te maken om haar mentale toestand of gezinssituatie. Er lijkt daar genoeg bovenop te zitten en dat is hartstikke fijn voor hun want het lijkt me niet mals allemaal. En daar kiezen zij ook niet zelf voor. Tis jammer om te lezen hoe op bepaalde fluflu’s afgeven wordt en bij een ander die exact hetzelfde doet juist enkel lof voor is. Zoals met Jaimie, Mandy, Laura.
pi_220501213
Een dag Dion niet voor paal gezet is een dag niet geleefd voor Sanneke
pi_220501231
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:40 schreef Nomofobisch het volgende:

[..]
gezien haar netwerk aan familie, vrienden en zorgverleners denk ik dat wij ons geen zorgen hoeven te maken om haar mentale toestand of gezinssituatie. Er lijkt daar genoeg bovenop te zitten en dat is hartstikke fijn voor hun want het lijkt me niet mals allemaal. En daar kiezen zij ook niet zelf voor. Tis jammer om te lezen hoe op bepaalde fluflu’s afgeven wordt en bij een ander die exact hetzelfde doet juist enkel lof voor is. Zoals met Jaimie, Mandy, Laura.
Ik vind het tamelijk misplaatst om Kyra te vergelijken met Jaimy
Kyra heeft een heleboel discutabele dingen gedaan en gepost (gebaseerd op haar eigen posts).

[ Bericht 0% gewijzigd door Missinglink24 op 03-04-2026 19:21:05 ]
I can't help it, if I'm lucky
pi_220501232
quote:

[..]
Wow, Mandy en Laura ken ik niet maar de vergelijking Kyra/Jaimy vind ik wel een heftige hoor.
Ben je nou serieus?
pi_220501242
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:43 schreef Jippiejappie het volgende:
Nee idd.
Nog even over dat schilderij, eerlijkgezegd zou ik ook echt dat ding niet in de woonkamer willen hebben. Ook als mijn man hem prachtig zou vinden. In de hal kan nog net, of het toilet ofzo 😅
pi_220501246
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:47 schreef Nieve het volgende:

[..]
Wow, Mandy en Laura ken ik niet maar de vergelijking Kyra/Jaimy vind ik wel een heftige hoor.
Ben je nou serieus?
Sluit ik me helemaal bij aan. Als je Kyra lang genoeg volgt weet je dat zij niet te vergelijken is met Jaimy en Laura (ik ken Mandy niet).
pi_220501250
quote:
Dat die vent haar nog niet beu is
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:57:33 #137
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220501281
quote:

[..]
Die worden hier niet besproken? Ik ken deze dames niet.
pi_220501289
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:48 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee idd.
Nog even over dat schilderij, eerlijkgezegd zou ik ook echt dat ding niet in de woonkamer willen hebben. Ook als mijn man hem prachtig zou vinden. In de hal kan nog net, of het toilet ofzo 😅
Ik ook niet. Maar heel eerlijk? Ik vind Sanneke haar smaak ook verschrikkelijk. Dus dat schilderij kan daar prima tussen. En het lijkt het enige te zijn wat Dion echt graag in de woonkamer wilde.
pi_220501294
Serieus Jamie vergelijken met Kyra? Koekoek.
pi_220501305
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:57 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Die worden hier niet besproken? Ik ken deze dames niet.
Laura is denk ik laura kemeling, die heeft een kindje met een ernstige hartafwijking. Vertelt (te)veel over het medische dossier van kind. Mandy weet ik even niet meer. Jaimy is helaas overleden en past echt niet in het rijtje momfluencers die hier voorbij komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Missinglink24 op 03-04-2026 19:21:23 ]
pi_220501309
quote:
Als ze nog even wacht kan ze Dion dagelijks belachelijk maken. Die man zit binnen de kortste keren weer thuis.
  vrijdag 3 april 2026 @ 19:07:34 #142
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220501326
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Laura is denk ik laura kemeling, die heeft een kindje met een ernstige hartafwijking. Vertelt (te)veel over het medische dossier van kind. Mandy weet ik even niet meer. Jamie is helaas overleden en past echt niet in het rijtje momfluencers die hier voorbij komen.
Dank je. Jaimy ken ik wel natuurlijk, die volgde ik al toen ze nog niet zo ziek was. Er stond Jaimie vandaar dat ik het niet begreep. En haar vergelijken met ene Kyra 🙈🤬 De andere namen zeggen mij niks.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 03-04-2026 19:17:02 ]
pi_220501331
Zegt AM trouwens nog altijd " da lieverd!" als ze haar kinderen uitzwaait/-filmt bij het weggaan?

Ik kreeg daar altijd zo'n error van.
Net als dat gekraak met die broodtrommels, en dan die knuisten die dat ding dichtklikten. Echt...aaargh
pi_220501358
quote:

[..]
Mijn bek valt open van deze vergelijking!
Kyra, is that you??
pi_220501361
quote:

[..]
Serieus?
Vergelijken met Jaimy?
Wat erg! Als iemand hier positief werd beschreven was zij het wel. Kon ook niet anders want zij was zelf een en al positiviteit. Erg genoeg dat ze er niet meer is
Ik heb jou trouwens nog nooit zien reageren hier
pi_220501373
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:12 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Mijn bek valt open van deze vergelijking!
Kyra, is that you??
Dit dacht ik ook meteen, maar volgens mij mag je daar niet over speculeren. 🫣
pi_220501447
Oh oh Kyra, toch even een foto plaatsen van een ambulance maar niet vertellen wat er is. En overal zogenaamd positief doen en ‘haha’ achter maar toch wel even laten weten dat je leven zo zo zo ellendig is. Ik hoop echt dat ze goede psychologische hulp heeft
pi_220501456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:15 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dit dacht ik ook meteen, maar volgens mij mag je daar niet over speculeren. 🫣
Ooo, excuus! Dat wist ik niet!
pi_220501483
ik schrijf wel vaker hier mee.. geinig dat er direct wordt geroepen dat een medeschrijver de fluflu in kwestie is zodra t voor iemand wordt opgenomen. Heb t idee dat t afgeven op bepaalde vrouwen hier met name voortkomt uit jullie eigen irritaties. Dingen als Kyra’s ziekte, postpartum depressie, prematuur bevallen en zieke kindjes daar kies je niet voor! Wij maken t van dichtbij mee, waarbij dat gezin klap na klap krijgt. Terwijl bij ons de kids zelden ziek zijn en nooit wat gebeurd. Niet iedereen heeft dat geluk jammerlijk
pi_220501498
Lijkt alsof Arte verkering heeft met iemand uit dezelfde motorvriendenkring...wel leuk dat ze dan nog normaal met elkaar omgaan. Het nieuwe meisje leek wat zenuwachtig, maar daar kan ik ook inkomen, zal misschien nog niet zo heel vaak bij Am over de vloer geweest zijn.

En dat (per direct) uit huis gaan van Julia was een grapje, neem ik aan?
pi_220501504
Ik kruip weer uit m’n schulp. Het enige wat ik kan denken is dat de psycholoog-neonatoloog-weetikveelwatvoorloog weer back on track is.
pi_220501545
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:30 schreef Nomofobisch het volgende:
ik schrijf wel vaker hier mee.. geinig dat er direct wordt geroepen dat een medeschrijver de fluflu in kwestie is zodra t voor iemand wordt opgenomen. Heb t idee dat t afgeven op bepaalde vrouwen hier met name voortkomt uit jullie eigen irritaties. Dingen als Kyra’s ziekte, postpartum depressie, prematuur bevallen en zieke kindjes daar kies je niet voor! Wij maken t van dichtbij mee, waarbij dat gezin klap na klap krijgt. Terwijl bij ons de kids zelden ziek zijn en nooit wat gebeurd. Niet iedereen heeft dat geluk jammerlijk
Dan ben je een gezegend mens ❤.
Maar het gaat er niet om wat ze te verduren krijgen, maar hoe ze er mee omgaan, en “tentoonstellen” op insta. Los van de tegenstrijdige berichten die meerdere fluflu’s verspreiden. Een Kyra die rust moet nemen want kans op vroegtijdig bevallen, maar wel gaan kolven en die rust niet pakken, om maar een voorbeeld te geven.
Dat Laura een openbaar profiel heeft vind ik wel wat van, zij schrijft over haar dochter, terwijl Jaimy over haar eigen ziekteproces schreef.
pi_220501561
quote:
Kyra heeft echt hele rare dingen gedaan
pi_220501606
quote:
Nee, maar vroegtijdig kolven wordt ook afgeraden zeker als je eerder een prematuur kindje had, echter trok Kyra zich daar niks van aan.
pi_220501614
Zou de broer van AM ( als jij idd langs is gekomen om de sleutels af te geven) haar flink de les hebben gelezen? Of misschien slecht nieuws over dr ouders hebben verteld?
pi_220501622
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:13 schreef Earring het volgende:

[..]
Serieus?
Vergelijken met Jaimy?
Wat erg! Als iemand hier positief werd beschreven was zij het wel. Kon ook niet anders want zij was zelf een en al positiviteit. Erg genoeg dat ze er niet meer is
Ik heb jou trouwens nog nooit zien reageren hier
Vergelijken met Jaimy is echt not done.
pi_220501682
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:46 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Nee, maar vroegtijdig kolven wordt ook afgeraden zeker als je eerder een prematuur kindje had, echter trok Kyra zich daar niks van aan.
Waar heb jij dat gelezen?? Dat zijn aannames van hier geweest. Wat ik bij haar las was dat haar zorgverlener juist groen licht gaf voor kolven, omdat ze toch al prematuur zou bevallen. Die vroeggeboorte heeft toch ook niks te maken gehad met een beetje melk uit een borst knijpen. 😆
pi_220501683
quote:

[..]
Mandy is van die tweeling? Die is ook al een poos spoorloos op Instagram
pi_220501705
Ik kwam iets typen.... maar ben helemaal in shock over de kyra/jaimy vergelijking... ik weet gewoon even niet wat te zeggen hierop... ik ben even erger in shock over texten hier dan over wat een flu deed... wouw
pi_220501717
Ik kruip weer terug de meeleesmodus in want dit is treurig en dat heb ik vaker geschreven.. als je eens zou lezen wat iemand schrijft in plaats van zelf dingen invult of simpelweg stopt met kijken als iemand je strot uit komt? Kijk al maanden bewust niet meer bij AM en Sarah Rebecca die komen mijn strot ook uit. Dat is je tijd toch niet waard. Goed weekeinde!
pi_220501742
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:53 schreef Nomofobisch het volgende:

[..]
Waar heb jij dat gelezen?? Dat zijn aannames van hier geweest. Wat ik bij haar las was dat haar zorgverlener juist groen licht gaf voor kolven, omdat ze toch al prematuur zou bevallen. Die vroeggeboorte heeft toch ook niks te maken gehad met een beetje melk uit een borst knijpen. 😆
Ze heeft dit zelf online gedeeld. Trots op haar gouden colostrum.....

Een arts gaat toch geen goedkeuring geven, als er al vroeggeboorte dreigt? Lijkt me sterk. Ik werk al 15 jaar als verpleegkundige en geen arts die dat zou zeggen lijkt me. Maar idd dit laatste is mn eigen invulling hiervan.
pi_220501746
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:53 schreef Nomofobisch het volgende:

[..]
Bijzonder dat jij andere dingen las en onthoudt dan de rest hier. Heeft Kyra ook een vriendin die voor haar meeleest op fora? Kan ze beter niet doen.
pi_220501766
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:46 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Lekker door de Efteling struinen terwijl je bedrust zou hebben
Überhaupt die hele 3e zwangerschap
En dat voor een vrouw met 'vruchtbaarheidsproblemen'
pi_220501772
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Lekker door de Eftlejng struinen terwijl je bedrust zou hebben
Oh ja, bingo kaart vol. Hoppa.
Oh nee wacht, binnenkort zwanger van nummer 4.
pi_220501788
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:59 schreef Nooomi het volgende:

[..]

Een arts gaat toch geen goedkeuring geven, als er al vroeggeboorte dreigt? Lijkt me sterk. Ik werk al 15 jaar als verpleegkundige en geen arts die dat zou zeggen lijkt me. Maar idd dit laatste is mn eigen invulling hiervan.
Ja en waarom zou je met alle geweld willen kolven voor de bevalling
Is nergens voor nodig
Behalve als je misschien 42 weken bent en echt heel graag wil dat de baby komt.. oh wacht
pi_220501798
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:04 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Oh ja, bingo kaart vol. Hoppa.
Oh nee wacht, binnenkort zwanger van nummer 4.
Nee ja op de bingokaart moet ook nog de sondevoeding van kind uitmelken online en net doen alsof kind dit nog steeds had terwijl ze allang eraf was
pi_220501805
Onze oermoeder
pi_220501824
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:57 schreef Nomofobisch het volgende:
Ik kruip weer terug de meeleesmodus in want dit is treurig en dat heb ik vaker geschreven.. als je eens zou lezen wat iemand schrijft in plaats van zelf dingen invult of simpelweg stopt met kijken als iemand je strot uit komt? Kijk al maanden bewust niet meer bij AM en Sarah Rebecca die komen mijn strot ook uit. Dat is je tijd toch niet waard. Goed weekeinde!
Ik heb je Posts terug gelezen en dit heb je niet gezegd hoor. Vooral veel commentaar op fluflu’s (Laura, DBM, Mirthe)
pi_220501840
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Lekker door de Efteling struinen terwijl je bedrust zou hebben
Vergeet de shop sessies niet!
pi_220501855
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:06 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja en waarom zou je met alle geweld willen kolven voor de bevalling
Is nergens voor nodig
Behalve als je misschien 42 weken bent en echt heel graag wil dat de baby komt.. oh wacht
Omdat het voor te kleine kindjes/te vroeggeboren kindjes/zieke of waarvan de kans is dat suiker ontregeld is heel goed is om bij te voeden met borstvoeding melk.
Prenataal kolven gaat over algemeen in overleg, en ook bij kans op vroeggeboorte kan er toestemming voor gegeven worden hangt van de hele situatie af.
pi_220501888
Hoe zou het tegenwoordig eigenlijk met Marilyn zijn? Wat zou zij tegenwoordig doen?
pi_220501890
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:13 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Omdat het voor te kleine kindjes/te vroeggeboren kindjes/zieke of waarvan de kans is dat suiker ontregeld is heel goed is om bij te voeden met borstvoeding melk.
Prenataal kolven gaat over algemeen in overleg, en ook bij kans op vroeggeboorte kan er toestemming voor gegeven worden hangt van de hele situatie af.
En dan ga je geen hele flessen kolven. Ook geen 3 weken van tevoren
pi_220501891
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:13 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Eens. Alleen is die kans op toestemming bij een mult kleiner, zeker als die vroeggeboorte niet zeker is. In het geval van Kyra zouden ze er juist alles aan willen doen die zwangerschap zo lang mogelijk uit te dragen.
En het was niet alleen dat kolven, ze leek er bijna alles aan te doen om juist prematuur te bevallen, en dat maakt het zo ziekelijk gevaarlijk.
pi_220501911
En dan nu ff positief: hebben jullie wel gezien hoeveel groente 1 van de tweeling bij hvk op haar wrap deed? Zelf eten pakken werkt op deze manier positief uit, zou ze thuis ook moeten doen
pi_220501930
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoe zou het tegenwoordig eigenlijk met Marilyn zijn? Wat zou zij tegenwoordig doen?
Heeft er nog een kindje bij! Zie haar vaak
pi_220501950
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Hoeveel heeft ze er nu dan? 6…?
pi_220501983
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:58 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Dat is het juist, ze worden niet geslagen, ze kennen niets anders dan rotzooi in hun huis dan weten ze toch niet beter dan dat hun normaal is .net als kinderen waar de moeder smetvrees heeft dat is toch ook normaal voor die kinderen , voor ons is het niet normaal, maar ze worden er wel groot om .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220502008
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Idd, ze weten niet beter dan dat ze verwaarloosd worden. Ach, dan maakt het niet zo veel uit? 😅

Ik vind echt wel dat hvk haar kinderen verwaarloosd.
Ik vind dat ook wel, maar dat komt niet door de rotzooi, dat komt van het geen aandacht geven , en het slechte eten
pi_220502032
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:18 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Iedereen denkt er anders over en dat mag, ik vind je idd een debiel als je onuitgenodigd bij een influencer voor de deur gaat staan..
Maar doordat Am zoveel deelt denken sommige mensen dat Am een vriendin is, die willen haar iets brengen en feliciteren ,
pi_220502043
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik vind dat ook wel, maar dat komt niet door de rotzooi, dat komt van het geen aandacht geven , en het slechte eten
Ook zeker wel door de rotzooi.. De schimmel die in huis zat, zat er ook niet voor niks, kan nooit zolang onopgemerkt zijn, lijkt mij.
Tevens altijd in de rommel leven, vindt ik zeker een teken van verwaarlozing. En ook nog voor jezelf lekker koken, voor de kinderen geen moeite doen, verschrikkelijk.
pi_220502046
Judith: bob kijkt op opa's horloge "wow jij hebt veel likes"

Foto van bob bij de wintersport en ik neem aan opa's horloge
Waar de tijd op staat

Is er iemand die mij de clue van dit bericht uit kan leggen? Is het grappig? Super slim? Wat? Ik snap niet waarom ze dit post 🤷
pi_220502047
Iemand zei hier eerder dat een ambulance niet zomaar komt (ik heb even geen zin om helemaal terug te gaan en te quoten…), maar dit is in het geval van (jonge) kinderen niet helemaal waar.

Met jonge kinderen sturen ze liever onnodig een ambulance, dan dat ze het niet doen en het achteraf wel nodig bleek te zijn.
Dit hebben wij zelf ondervonden, alleen heb ik destijds geen foto’s etc gedeeld van het traumabeertje en de ambulance voor het huis 🤣

Maargoed Kyra deelt verder uiteraard niets inhoudelijk dus we weten ook niet voor wie een ambulance is opgeroepen.
pi_220502091
Wow DBM haar leven is pure chaos omdat ze haar shirt verkeerd om heeft (🤣🤣), haar kind geluid maakt en er een telefoon trilt. Ze kan maar beter niet in mijn huishouden komen met 4 kinderen en nog heel veel meer prikkel-veroorzakers. Heftig leven als je overprikkeld raakt van je shirt dat verkeerd om zit.
pi_220502146
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

"Ze kennen niet anders"

Dat is het juist, ze worden niet geslagen, ze kennen niets anders dan rotzooi in hun huis dan weten ze toch niet beter dan dat hun normaal is .net als kinderen waar de moeder smetvrees heeft dat is toch ook normaal voor die kinderen , voor ons is het niet normaal, maar ze worden er wel groot om .
Helaas geldt dat ook voor kinderen waarbij er sprake is van fysiek geweld.

En ook voor de generatie kinderen die vrijwel dagelijks exposed worden door hun ouders en opgroeien met een vlogcamera.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kaatje35 op 03-04-2026 20:59:54 ]
pi_220502165
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:41 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Ook zeker wel door de rotzooi.. De schimmel die in huis zat, zat er ook niet voor niks, kan nooit zolang onopgemerkt zijn, lijkt mij.
Tevens altijd in de rommel leven, vindt ik zeker een teken van verwaarlozing. En ook nog voor jezelf lekker koken, voor de kinderen geen moeite doen, verschrikkelijk.
Dus iemand die in een huis woont waar alles heel netjes is,wordt niet verwaarloosd en iemand die in de rotzooi moet leven wordt verwaarloosd.
Dat snap ik niet , zit liefde in netjes zijn.
pi_220502178
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:47 schreef Keesie123 het volgende:
Wow DBM haar leven is pure chaos omdat ze haar shirt verkeerd om heeft (🤣🤣), haar kind geluid maakt en er een telefoon trilt. Ze kan maar beter niet in mijn huishouden komen met 4 kinderen en nog heel veel meer prikkel-veroorzakers. Heftig leven als je overprikkeld raakt van je shirt dat verkeerd om zit.
En waarom dan nog een filmpje opnemen als je overprikkeld bent zijn toch allemaal nog meer prikkels?
pi_220502182
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith: bob kijkt op opa's horloge "wow jij hebt veel likes"

Foto van bob bij de wintersport en ik neem aan opa's horloge
Waar de tijd op staat

Is er iemand die mij de clue van dit bericht uit kan leggen? Is het grappig? Super slim? Wat? Ik snap niet waarom ze dit post 🤷
De hartslag: 79
79 x een ❤
❤=like

Het is vooral triest dat een kind ‘likes’ belangrijk vindt.
pi_220502248
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Hoeveel kinderen heeft ze nu?
pi_220502260
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dus iemand die in een huis woont waar alles heel netjes is,wordt niet verwaarloosd en iemand die in de rotzooi moet leven wordt verwaarloosd.
Nee, dat zit het niet. Maar als je bekend bent met vroegsignalering is het bij HVK 1+1 (en helaas blijft het niet bij 2).
Ook in “nette huizen” kan sprake van verwaarlozing zijn.
pi_220502283
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Oke zo letterlijk bedoelde ik het natuurlijk niet, ook hier is het washok of iets anders een rommel en krijgen de kinderen liefde. Maar in een huis vol schimmel wonen, ja dat vind ik wel verwaarlozing en vooral verwaarlozing op gezondheid, iedereen weet hoe schadelijk dit is.
pi_220502295
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De hartslag: 79
79 x een ❤
❤=like

Het is vooral triest dat een kind ‘likes’ belangrijk vindt.
Ah! Ok 😂 snap nog niet waarom je dit online gooit.. maar begrijp "de grap" nu
  vrijdag 3 april 2026 @ 21:10:33 #192
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220502309
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als dat zo is, ik zou er ook niet op zitten te wachten en ik zou het heel raar vinden. Ga lekker fangirlen tijdens de 'meet&greet'

Maar daar zou ze toch niet zo van slag door zijn?
Dat zou ik heel raar zijn. Maar stel dat het is, dan hoop ik dat ze eindelijk de essentie van dat filmpje van het meisje in het winkelcentrum gaat begrijpen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220502346
quote:
Het is goede vrijdag. Elk jaar is er dan bloemetjesmarkt en dan komen de Duitsers massaal deze kant op.

Ik was mosterd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hocuspocus2 op 03-04-2026 21:21:22 ]
pi_220502369
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het is goede vrijdag. Elk jaar is er dan bloemetjesmarkt en dan komen de Duitsers massaal deze kant op.
De beste dag van het jaar om de binnenstad te vermijden😬
pi_220502384
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:04 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Nee, dat zit het niet. Maar als je bekend bent met vroegsignalering is het bij HVK 1+1 (en helaas blijft het niet bij 2).
Ook in “nette huizen” kan sprake van verwaarlozing zijn.
Ik zie ook wel hoe ze met haar kinderen omgaat /verwaarloosd maar dat heeft met haar omgang
En geen aandacht te maken .
pi_220502392

[ Bericht 100% gewijzigd door ikmoetdrieten op 03-04-2026 21:25:53 ]
pi_220502399
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:06 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Oke zo letterlijk bedoelde ik het natuurlijk niet, ook hier is het washok of iets anders een rommel en krijgen de kinderen liefde. Maar in een huis vol schimmel wonen, ja dat vind ik wel verwaarlozing en vooral verwaarlozing op gezondheid, iedereen weet hoe schadelijk dit is.
en dat ben ik wel weer met jou eens
pi_220502407
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:24 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
En dan nu ff positief: hebben jullie wel gezien hoeveel groente 1 van de tweeling bij hvk op haar wrap deed? Zelf eten pakken werkt op deze manier positief uit, zou ze thuis ook moeten doen
Dat advies heb ik haar al
Zo vaak gegeven, doet ze niets mee.
Samen koken, wraps maken en zelf vullen. Werkt niet zegt ze dan, nou zie hier
pi_220502421
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:03 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hoeveel kinderen heeft ze nu?
6
pi_220502428
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
En door niet de juiste begeleiding/school te kiezen voor haar kinderen. Niet tijdig hulp inschakelen terwijl ze zag dat Zayn achterliep
pi_220502432
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar doordat Am zoveel deelt denken sommige mensen dat Am een vriendin is, die willen haar iets brengen en feliciteren ,
Kan zo zijn, toch niet oké in mijn ogen. Jij mag dat natuurlijk anders vinden
pi_220502453
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:28 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Kan zo zijn, toch niet oké in mijn ogen. Jij mag dat natuurlijk anders vinden
Ze zegt niet dat dat dan automatisch oké is.

Maar waarschijnlijk is dat een onrealistisch scenario. Realistischer is dat de vrouw gewoon maximaal overdrijft en aandacht wil trekken, as usual.
pi_220502462
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
6
Ik ben vooral benieuwd of het huis al ingericht is.
pi_220502532
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat vraag ik mij ook wel eens af. Op de een of andere manier stel ik me altijd zo voor dat ze iets van een scam dropshipping webshop heeft om haar geld mee te verdienen. Of iets anders in dat straatje. Wat een influencer was dat zeg. Bizar.
pi_220502538
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:31 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk is dat een onrealistisch scenario. Realistischer is dat de vrouw gewoon maximaal overdrijft en aandacht wil trekken, as usual.
Daar ben ik het helemaal mee eens 👍
pi_220502541
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat weet ik niet zie haar vaak lopen met haar dubbele wagen
Meer niet
pi_220502553
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:53 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Mandy is van die tweeling? Die is ook al een poos spoorloos op Instagram
Ik denk inderdaad dat ze @mandysgirls bedoelt. Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat, ze is al behoorlijk lang spoorloos. Ik vind het wel zorgelijk, gezien alle lichamelijke en psychische problemen die ze had. Ik hoop niet dat ze is overleden..
pi_220502565
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:31 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]

Ik zou ind persoonlijk ook nergens voor de deur gaan staan 😂 maar Am kan sommige vrouwen het gevoel geven van een vriendin of zo , omdat ze zoveel persoonlijke dingen deelt, maar ind het kan ook allemaal verzonnen zijn , voor een nieuwe verhaallijn
pi_220502572
Weggehaald.
pi_220502579
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik zou ind persoonlijk ook nergens voor de deur gaan staan 😂 is ook nietnormaal , maar Am kan sommige vrouwen het gevoel geven van een vriendin of zo , omdat ze zoveel persoonlijke dingen deelt, maar ind het kan ook allemaal verzonnen zijn , voor een nieuwe verhaallijn
pi_220502588
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:43 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Dat weet ik niet zie haar vaak lopen met haar dubbele wagen
Meer niet
Het was meer hardop denken van mijzelf. Destijds had ze een stofzuiger en een eettafel zonder stoelen.
pi_220502618
Ik zit met verbazing te kijken naar resultaten van de liposucties van @mijngelukje (van het lipoedeem vet). Zoveel mensen riepen dat haar 'before' reuze meeviel, en tuurlijk het kan altijd erger, maar jeetje wat een verschil nu zonder het lipoedeemvet. Fijn voor haar, en het lijkt me zoveel lichter.
pi_220502638
quote:
Als je hier al langer meeschrijft weet je ook dat er hier genoeg vrouwen zijn die klap op klap krijgen en het niet sllemaal rozengeur en maneschijn is.
pi_220502651
Sanneke weer een bad voor M gekocht, nog geen week geleden vertelde ze dat ze hem in bad deed in een wasmand en dat dat zo goed werkte.

Een dag niets gekocht is een dag niet geleefd daar.

Als is het wel een handig bad. Maar die linkjes geloof ik ook niet allemaal, dat zijn van die foute verkooptrucs: ‘die heb ik zelf ook thuis’ vibes krijg ik er van.
pi_220502668
Ik kan er echt zo slecht tegen als iemand een soort bommetje dropt met een open einde. Vertel gewoon alles of vertel niets. Nu vraag ik me al dagen af wat er is gebeurd op de verjaardag van AM terwijl ik daarvoor nog amper keek bij haar.

Ik weet het, ik ben triest 🤣
pi_220502678
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:59 schreef Nooomi het volgende:

[..]

Prenataal kolven wordt sowieso niet aangeraden, pas vanaf 37weken zeggen ze dat het kan en zeker niet omdat je 'toch wel een prematuur krijgt'.
pi_220502683
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik kan er echt zo slecht tegen als iemand een soort bommetje dropt met een open einde. Vertel gewoon alles of vertel niets. Nu vraag ik me al dagen af wat er is gebeurd op de verjaardag van AM terwijl ik daarvoor nog amper keek bij haar.

Ik ben net zo triest, en vind het ook net zo stom! Wil eigenlijk helemaal niet kijken, en zeg dan tegen mezelf dat ik het hier vanzelf lees. Maar toch..
pi_220502688
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De beste dag van het jaar om de binnenstad te vermijden😬
Wist ik ook niet, had eerst ook plannen voor een dagje Groningen maar zat gelukkig gewoon op debank thuis 😆
pi_220502691
Zou Sanneke de boekenkast vast hebben laten zetten aan de muur? Met die smalle pootjes lijkt hij me niet erg kids-proof en met omtrek-gevaar.
pi_220502692
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:23 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW

Natuurlijk en die podcast neemt zichzelf ook niet op dus ze zit weer in Spanje. :')
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220502726
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:04 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Wist ik ook niet, had eerst ook plannen voor een dagje Groningen maar zat gelukkig gewoon op debank thuis 😆
Mazzelaar!
pi_220502730
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik zit met verbazing te kijken naar resultaten van de liposucties van @:mijngelukje (van het lipoedeem vet). Zoveel mensen riepen dat haar 'before' reuze meeviel, en tuurlijk het kan altijd erger, maar jeetje wat een verschil nu zonder het lipoedeemvet. Fijn voor haar, en het lijkt me zoveel lichter.
Het is ook heel veel lichter. Ik heb ook Lipoedeem en ben bij dezelfde arts geweest aantal jaar geleden. Helaas ben ik nog wat stadia verder dan zij, dus zo dun ben ik niet geworden en zal ik ooit nooit worden. Maar kan me wel veel beter bewegen.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_220502734
Mw is volgens mij zonder kinderen in spanje. Zei ze ook in de vorige podcast.
pi_220502737
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou Sanneke de boekenkast vast hebben laten zetten aan de muur? Met die smalle pootjes lijkt hij me niet erg kids-proof en met omtrek-gevaar.
Een rekje ophangen ging al niet goed. Dion kan niet boren, hele dag mee bezig geweest. Denk dat dat het antwoord op jouw vraag is.
pi_220502760
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:14 schreef Raradefayee het volgende:
Mw is volgens mij zonder kinderen in spanje. Zei ze ook in de vorige podcast.
Zo lijkt het wel op de foto’s. Ik dacht dat ze met kinderen zou gaan. Maakt ook niet uit. Ze is er even weer haar huis ontvlucht.

Andere vraag:
Zo’n man met capuchon, daar droog je toch spontaan van op?
pi_220502808
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:19 schreef JaNeeDan het volgende:

Andere vraag:
Nou, ik word er al niet eens nat van 🙈. Mis bij KB ook wel wat mannelijkheid, maar daar zou het wel op lukken.
Sorry dames, ook mijn vrijdagavond 😂
pi_220502826
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:25 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Nou, ik word er al niet eens nat van 🙈. Mis bij KB ook wel wat mannelijkheid, maar daar zou het wel op lukken.
😂
pi_220502833
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Andere vraag:
Blijkbaar niet, want ze moeten toch 3x per dag?
pi_220502862
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Blijkbaar niet, want ze moeten toch 3x per dag?
Zij ook? Ik dacht Iris😬
Maar poeh, zou ze daarom altijd hulp in huis hebben? Worden de kinderen beziggehouden en kunnen zij en Timmie los.
pi_220502897
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:47 schreef Keesie123 het volgende:
Ik vond die trui verkeerd om aandoen en er een beetje geacteerd uitzien...

Poeh poeh, zoveel stress,prikkels en chaos, maar het wel allemaal kunnen filmen en het op ig pleuren
pi_220502904
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:

😂ik zie je al zitten nu, elke keer kijkend of Am al wat losgelaten heeft
pi_220502907
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij ook? Ik dacht Iris😬
Maar poeh, zou ze daarom altijd hulp in huis hebben? Worden de kinderen beziggehouden en kunnen zij en Timmie los.
Oh, excuus, ik volg ze allebei niet en ik dacht iedere keer dat het om MenT ging.
pi_220502919
quote:

[..]
De Sahara is er niks bij als ik naar Tim kijk. Dan kijk ik liever naar Koen. Al is dat mijn type ook niet qua uiterlijk, daar zou t idd wel op lukken 😂.
pi_220502935
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De Sahara is er niks bij als ik naar Tim kijk. Dan kijk ik liever naar Koen. Al is dat mijn type ook niet qua uiterlijk, daar zou t idd wel op lukken 😂.
😂😂😂
  vrijdag 3 april 2026 @ 22:52:36 #235
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220502954
Ik heb de nieuwe vlam van Jim even gegoogled, lijkt mij een leuke slimme meid!
pi_220502971
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Oh, excuus, ik volg ze allebei niet en ik dacht iedere keer dat het om MenT ging.
Iris doet het 3x p/d vertelde ze in de podcast. Sinds kort en het schijnt goed te bevallen.
pi_220503021
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze had toch die stofzuiger 🫣
pi_220503049
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze had toch die stofzuiger 🫣
Jaaaaa Henry, die blokkeerden mij binnen een uur toen ik vroeg waarom ze met een oplichter samenwerkten.
pi_220503077
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Iris doet het 3x p/d vertelde ze in de podcast. Sinds kort en het schijnt goed te bevallen.
Maar Michelle toch ook? Die heedt eens verteld (volgens mij nog tijdens de poly) dat ze meerdere keren per dag jeuk had.

Waar halen ze de tijd vandaan?🙈
pi_220503113
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Waarom zou je een scharrel van Jim googlen?
pi_220503160
Zo enorm treurig hoeveel aandacht Am besteed aan Jim en zijn vrienden die taart komen eten. Op straat staan filmen, daarna iedereen filmen, en hele reel ervan maken en dan posten.

Jij was lekker aan het touren met zijn vrienden en is onderweg taart gaan eten bij zijn ouders. Hartstikke leuk voor hem.

Am maakt er een hele show van, die alles te filmen, verslag uit te brengen wat de kinderen van zijn vriendin vinden enz. Echt zo treurig.

Snap echt niet dat hij hieraan meewerkt.
pi_220503170
Marilyn, dat was me wat. Had een enorme hekel aan Kyra en had toen 4 kinderen 3 meisjes en een jongen. Twee meisjes met bijna dezelfde naam. Heel bijzonder type was dat, ze verkocht ook tekeningen toch?
pi_220503200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:33 schreef Snaky het volgende:
Marilyn, dat was me wat. Had een enorme hekel aan Kyra en had toen 4 kinderen 3 meisjes en een jongen. Twee meisjes met bijna dezelfde naam. Heel bijzonder type was dat, ze verkocht ook tekeningen toch?
Mees, Mila en Merel zegt rondje google
pi_220503210
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:32 schreef Lodelie het volgende:
Zo enorm treurig hoeveel aandacht Am besteed aan Jim en zijn vrienden die taart komen eten. Op straat staan filmen, daarna iedereen filmen, en hele reel ervan maken en dan posten.

Jij was lekker aan het touren met zijn vrienden en is onderweg taart gaan eten bij zijn ouders. Hartstikke leuk voor hem.

Am maakt er een hele show van, die alles te filmen, verslag uit te brengen wat de kinderen van zijn vriendin vinden enz. Echt zo treurig.

Snap echt niet dat hij hieraan meewerkt.
Hij deelt de reel ook op zijn eigen insta dus hij vind het prima
pi_220503215
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:39 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Mees, Mila en Merel zegt rondje google
En mia
pi_220503216
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:39 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Mees, Mila en Merel en mia zegt rondje google
pi_220503218
Wat een heerlijk leven heeft Laviesanne toch! Nu weer lekker in Italië.
pi_220503221
quote:
Oja en die maakte ze zogenaamd zelf.
Ik herinner me haar vooral met die stofzuiger Henry die nogal vaak gepromoot moest
pi_220503222
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:41 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]

Ja dat was het Mia en Mila, dat lijkt toch teveel op elkaar?
pi_220503233
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:42 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik herinner me haar vooral met die stofzuiger Henry die nogal vaak gepromoot moest
Haha ja! En ze ging altijd gehaktballen eten met de kinderen. Hele knappe kinderen vond ik. Zou ze nog bij dezelfde man zijn?
pi_220503237
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:42 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik heb ook een tekening van haar. Dus ze maakte ze wel echt volgens mij.
pi_220503241
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:42 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ja dat was het Mia en Mila, dat lijkt toch teveel op elkaar?
Vreselijk toch! Ze hadden eerst Mila toch... Je komt met Google geen nieuwe items over dr tegen, dat is wel jammer 😅
pi_220503278
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:45 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Maar.. kan ook een tekening zijn van iemand anders. Want de volgers die ik kreeg na een samenwerking met haar waren ook gekochte volgers.
pi_220503299
Oh en toch ook weer een toppertje: Junior in zijn te kleine jasje uitgebreid op de foto's. Een fan schrijft: 'wat een knappe jongen, net zijn vader'.😀
pi_220503307
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:44 schreef Snaky het volgende:

[..]
Haha ja! En ze ging altijd gehaktballen eten met de kinderen. Hele knappe kinderen vond ik. Zou ze nog bij dezelfde man zijn?
Ja, hij studeerde toch nog?
Mooie kinderen hadden ze ja en ook altijd erg leuk gekleed.
En die gehaktballen eten, vaak in de kantine van dat park ook staat mij bij
pi_220503317
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:52 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Maar.. kan ook een tekening zijn van iemand anders. Want de volgers die ik kreeg na een samenwerking met haar waren ook gekochte volgers.
Ik weet niet precies hoe het zat maar het was wel oplichting wat ze deed
pi_220503322
quote:

[..]
😂
pi_220503327
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:13 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Jaaaaa Henry, die blokkeerden mij binnen een uur toen ik vroeg waarom ze met een oplichter samenwerkten.
Zou ze hem nog hebben 😆
pi_220503333
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:44 schreef Snaky het volgende:

[..]
Oja, die gehaktballen op het vakantiepark
pi_220503338
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 00:02 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik weet niet precies hoe het zat maar het was wel oplichting wat ze deed
Ze had toch ook zo’n dropship winkel? Dat was het begin van het einde volgens mij
pi_220503389
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 00:07 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze had toch ook zo’n dropship winkel? Dat was het begin van het einde volgens mij
Ja ook kleding en haarelastiekjes, armbandjes en weet ik wat voor zooi ze allemaal had.
pi_220503405
Zij had toch ook haar insta(dropshipaccount) verkocht aan iemand die toen echt een boel ellende over zich heen kreeg?
pi_220503854
Waren die gehaktballen ook niet bij het tankstation?
pi_220503868
quote:
Nou, als ze er gisteren was, dan heeft ze een punt want op goede vrijdag is het bloemetjesmarkt in Groningen en daar komen 10 miljoen Duitsers op af. Dus het is wel vrij uitzonderlijk.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220503871
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 00:37 schreef Maanstteen55 het volgende:
Zij had toch ook haar insta(dropshipaccount) verkocht aan iemand die toen echt een boel ellende over zich heen kreeg?
Ja klopt!
pi_220503894
quote:
Ze was toch eerst dik bevriend met Kyra?
Ik herinner me vaag iets over een kinderwagen of buggy die Kyra bij haar ophaalde en er een discussie ontstond over een rooklucht 😅
Maar Kyra was ook groot met Mandy, Jasmijn en die Martine.
pi_220503897
quote:
Heeft zij ook niet een keer geld ingezameld voor een goed doel waarbij ze dat geld nooit heeft overgemaakt?
pi_220503902
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:45 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Ze leverde niet altijd😉
pi_220503923
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 07:42 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Ze was toch eerst dik bevriend met Kyra?
Ik herinner me vaag iets over een kinderwagen of buggy die Kyra bij haar ophaalde en er een discussie ontstond over een rooklucht 😅
Maar Kyra was ook groot met Mandy, Jasmijn en die Martine.
Ja en iets met een deurbel en dat daar beelden van werden gedeeld door Kyra zelf op dit forum. Weet niet of ik het mij goed herinner…
pi_220503935
Hvk, 1 van de tweeling die gelijk een middelvinger opsteekt naar de camera, vreemd gedrag maar goed.
Ze zijn weer op tijd wakker kan moeder beginnen aan de teringzooi
pi_220503949
En had Debbie niet een hemeltje gekocht bij Marlyn? Daar was ook iets mee? Of haal ik nu dingen door elkaar?
pi_220503954
Sanne probeert niet heel subtiel een gratis verblijf te regelen denk ik.
pi_220503956
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:10 schreef proud_mami het volgende:
En had Debbie niet een hemeltje gekocht bij Marlyn? Daar was ook iets mee? Of haal ik nu dingen door elkaar?
Dat was niet bij Marilyn. Tenminste, er is nooit een naam genoemd. Er was wel een heel drama rondom dat hemeltje.
pi_220503959
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:13 schreef Clavis het volgende:
Sanne probeert niet heel subtiel een gratis verblijf te regelen denk ik.
Dat gebedel altijd🤮
Ga werken Sanneke en neem je kind dan mee naar zo’n kinderpark.
pi_220503962
Am is van streek omdat haar ouders voor de deur stonden met de ski leeraar en zo de sleutel konden geven aan Sam. 😉 En ze haar cake ( die ze gekregen had),heeft moeten afstaan aan iedereen van het gezin waarvan ze zegt dat ze geen groot gezin wilde.Julia uit huis gaat zodat Jim weer thuis kan wonen.En toen kwam Debbie ook nog eens aan de deur. En wil de AH niet meer haar boodschappen leveren en moet ze fysiek en mentaal zelf boodschappen gaan doen voor 500 euro pw waardoor ze mensen zal tegen komen in de winkel. Dat werd Am te veel en wilt dit nog ff voor haar houden zodat ze een soort van nijntje boek in de vorm van stempels erbij kan stoppen in de box.
En dan op het einde meld ze dat ze opgelicht is en haar motor reis niet door gaat en ipv daarvan gaan ze naar het sprookjesbos en leefde ze nog lang en gelukkig in de wereld en wetten van Am. 😉 gelukkig kan ze dinsdag de broodtrommels weer vullen met snoep.
pi_220503978
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:06 schreef Henrike het volgende:
Hvk, 1 van de tweeling die gelijk een middelvinger opsteekt naar de camera, vreemd gedrag maar goed.
En meteen in de ochtend al op de tablet. En moeders maar filmen
pi_220504009
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 07:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Heeft zij ook niet een keer geld ingezameld voor een goed doel waarbij ze dat geld nooit heeft overgemaakt?
Ja klopt. Was dat niet toen de oorlog in Oekraïne net was begonnen? Ze had iets van ¤1500 opgehaald en zou dat bedrag aan een stichting doneren (ze had ook een screenshot geplaatst van een fake overboeking). Een volger had die stichting benaderd om te vragen of ze dat exacte bedrag hadden gekregen, en toen bleek dat dat niet zo was. En Marilyn beweerde aan alle kanten dat ze het niet in eigen zak had gestoken.

En haar oudste dochter Mila had de naam van de jongste dochter bedacht, Mia. Ik weet nog dat ze in een post schreef "want dat verdient ze" [de oudste dochter] 🥴.
pi_220504034
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:06 schreef Henrike het volgende:
En moeder filmt door en plaatst het op insta.. morgen doen ze het alle 2/3/4/5?
pi_220504050
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En moeder filmt door en plaatst het op insta.. morgen doen ze het alle 2/3/4/5?
Maar ze doen wel leuke dingen, dat gaat altijd voor😉
pi_220504096
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:36 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ja klopt. Was dat niet toen de oorlog in Oekraïne net was begonnen? Ze had iets van ¤1500 opgehaald en zou dat bedrag aan een stichting doneren (ze had ook een screenshot geplaatst van een fake overboeking). Een volger had die stichting benaderd om te vragen of ze dat exacte bedrag hadden gekregen, en toen bleek dat dat niet zo was. En Marilyn beweerde aan alle kanten dat ze het niet in eigen zak had gestoken.

En haar oudste dochter Mila had de naam van de jongste dochter bedacht, Mia. Ik weet nog dat ze in een post schreef "want dat verdient ze" [de oudste dochter] 🥴.
Nee, dat was Sherlock Holmes De4vanKim, samen met nog iemand. Avondvullend programma was dat.

Daar is mijn antipathie voor Kim wel geboren. De arrogantie die ze die avond tentoonsrpeidde was ongekend.
pi_220504109
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Nee, dat was Sherlock Holmes De4vanKim, samen met nog iemand. Avondvullend programma was dat.

Daar is mijn antipathie voor Kim wel geboren. De arrogantie die ze die avond tentoonsrpeidde was ongekend.
Dan haal ik ze door elkaar 😂. Ik dacht dat Marilyn de boel had bedonderd. Of misschien was dat weer voor een ander 'goed doel'.
pi_220504117
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:03 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Dan haal ik ze door elkaar 😂. Ik dacht dat Marilyn de boel had bedonderd. Of misschien was dat weer voor een ander 'goed doel'.
Nee, dat klopt wel hoor. Ik had 'volger' nog even dikgedrukt moeten doen.

Marilyn bedonderde de boel. Kim onthulde dat.
pi_220504119
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]

Ik heb dit gemist, ben net daarna pas in de wereld van de momfluencers gezogen
Do tell
pi_220504136
Sanneke wilt ook op vakantie... haar 16 maanden kind zet helemaal zelf fien en teun aan 👌 daar moet je het vakantie park wel bij taggen
pi_220504141
Elise B en haar prank. Kan zij nog wel echt lachen? Haar gezicht beweegt niet meer.
pi_220504181
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke wilt ook op vakantie... haar 16 maanden kind zet helemaal zelf fien en teun aan 👌 daar moet je het vakantie park wel bij taggen
Binnenkort eerst richting Veluwe toch. Begin mei. Kunnen ze heerlijk wandelen in de bossen, naar Radio Kootwijk, schaapskooi bezoeken, naar Apenheul weer elke dag shoppen.
pi_220504219
Elisejoanna wilde serieuze foto's maken en toen kwamen deze gekke (?) foto's eruit.
Gekke meid! _O-

Zelfs op foto's waar ze kennelijk niet serieus doet ziet het er stijf uit 🙈
pi_220504227
Mijn vaste kapper is echt fantastisch in kleuren, ik rij letterlijk vanaf de andere kant van het land erheen 2x per jaar en betaal dan de hoofdprijs. Altijd de moeite waard gevonden.
Ze hebben nu een of andere (waarschijnlijk gratis) samenwerking met elke influencer en zn moeder en heel eerlijk, ik ben er echt een beetje pissig om. Waarom betaal ik als trouwe klant wel de hoofdprijs?
pi_220504261
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:16 schreef Hyacinth het volgende:
Elise B en haar prank. Kan zij nog wel echt lachen? Haar gezicht beweegt niet meer.
Ze vindt t zelf niet eens grappig volgens mij 🤷‍♀️
pi_220504264
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 07:58 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ja en iets met een deurbel en dat daar beelden van werden gedeeld door Kyra zelf op dit forum. Weet niet of ik het mij goed herinner…
Oh ja! Wat gebeurt er toch veel in fluflu land 🤣
pi_220504280
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:24 schreef Zeeschelp het volgende:
Mijn vaste kapper is echt fantastisch in kleuren, ik rij letterlijk vanaf de andere kant van het land erheen 2x per jaar en betaal dan de hoofdprijs. Altijd de moeite waard gevonden.
Ze hebben nu een of andere (waarschijnlijk gratis) samenwerking met elke influencer en zn moeder en heel eerlijk, ik ben er echt een beetje pissig om. Waarom betaal ik als trouwe klant wel de hoofdprijs?
Omdat jij niet genoeg volgers hebt en die fluflu's ervoor zorgen dat de gewone klant de hoofdprijs betaald.

Ik heb dat met Ot&Sien, soms hebben ze best wat leuks, maar die fluflu's krijgen alles gratis en wij maar betalen.
pi_220504312
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Elisejoanna wilde serieuze foto's maken en toen kwamen deze gekke (?) foto's eruit.
Gekke meid! _O-

Zelfs op foto's waar ze kennelijk niet serieus doet ziet het er stijf uit 🙈
Oh, die was ik helemaal vergeten, die irrelevante tuttige vrouw. Even een blik op de gekke meidenfoto geworpen en idd...nog steeds stijf en gemaakt.
pi_220504317
AM kan Jet nog niet helemaal pijlen op de nieuwe vriendin van Jim. Laat dat kind gewoon ff lekker wennen aan een nieuw persoon in haar leven🤷‍♀️
pi_220504323
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:35 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Oh, die was ik helemaal vergeten, die irrelevante tuttige vrouw. Even een blik op de gekke meidenfoto geworpen en idd...nog steeds stijf en gemaakt.
Alles aan haar komt gemaakt over, de manier waarop ze praat ook en de bewegingen van haar handen tijdens het praten.
pi_220504326
Ja, maar Jet en Jim zijn wel gezinsbesties, heh? Dat verdient speciale aandacht.
pi_220504330
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:36 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]

Ik weet echt niet meer om welk goede doel het ging. Oekraïne zou goed kunnen.
pi_220504336
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:24 schreef Zeeschelp het volgende:
Misschien kunnen ze MCW ook een samenwerking aanbieden. Deze samenwerking nog niet gezien maar komt vast gauw voorbij.
pi_220504345
Marilyn zamelde geld in voor stichting vluchteling. Blijkbaar was zij de vluchteling.
En ze had een webshop iets met kleine muis ofzo, verkocht daar die dure stapelstein, maar leverde niet altijd.
pi_220504348
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Hoe dan? AM heeft toch nergens haar naam gepost? (wat ik begrijp)
pi_220504358
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
6
Vroeg met altijd af hoe zij het financieel altijd deelden. En ik dacht altijd als ik haar zag op insta: jij bent niet in de haak en ik kan mijn vinger er niet opleggen. Geen contact met ouders ofzo, geen vrienden. Gewoon vaag. Het is toch ook bijzonder dat je hele leven op insta staat en van de een op de andere sag ben je vertrokken? Ja ze lichtte mensen op maar dat deed ze al jaren toch? En er was ook iets met Kyra en haar toch?
pi_220504371
Sanneke weet niet wat voor schoenen goed zijn voor een kind dat gaat lopen.
Ze heeft al wel schoenen gekocht, weliswaar te klein. Waarom geen advies gevraagd in de winkel? En waarom draagt haar zoon nu al schoenen met harde zool terwijl hij nog niet kan lopen? Zoveel vragen weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')