abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220503978
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:06 schreef Henrike het volgende:
Hvk, 1 van de tweeling die gelijk een middelvinger opsteekt naar de camera, vreemd gedrag maar goed.
Ze zijn weer op tijd wakker kan moeder beginnen aan de teringzooi
En meteen in de ochtend al op de tablet. En moeders maar filmen
pi_220504009
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 07:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Heeft zij ook niet een keer geld ingezameld voor een goed doel waarbij ze dat geld nooit heeft overgemaakt?
Ja klopt. Was dat niet toen de oorlog in Oekraïne net was begonnen? Ze had iets van ¤1500 opgehaald en zou dat bedrag aan een stichting doneren (ze had ook een screenshot geplaatst van een fake overboeking). Een volger had die stichting benaderd om te vragen of ze dat exacte bedrag hadden gekregen, en toen bleek dat dat niet zo was. En Marilyn beweerde aan alle kanten dat ze het niet in eigen zak had gestoken.

En haar oudste dochter Mila had de naam van de jongste dochter bedacht, Mia. Ik weet nog dat ze in een post schreef "want dat verdient ze" [de oudste dochter] 🥴.
pi_220504034
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:06 schreef Henrike het volgende:
Hvk, 1 van de tweeling die gelijk een middelvinger opsteekt naar de camera, vreemd gedrag maar goed.
Ze zijn weer op tijd wakker kan moeder beginnen aan de teringzooi
En moeder filmt door en plaatst het op insta.. morgen doen ze het alle 2/3/4/5?
pi_220504050
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En moeder filmt door en plaatst het op insta.. morgen doen ze het alle 2/3/4/5?
Maar ze doen wel leuke dingen, dat gaat altijd voor😉
pi_220504096
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:36 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ja klopt. Was dat niet toen de oorlog in Oekraïne net was begonnen? Ze had iets van ¤1500 opgehaald en zou dat bedrag aan een stichting doneren (ze had ook een screenshot geplaatst van een fake overboeking). Een volger had die stichting benaderd om te vragen of ze dat exacte bedrag hadden gekregen, en toen bleek dat dat niet zo was. En Marilyn beweerde aan alle kanten dat ze het niet in eigen zak had gestoken.

En haar oudste dochter Mila had de naam van de jongste dochter bedacht, Mia. Ik weet nog dat ze in een post schreef "want dat verdient ze" [de oudste dochter] 🥴.
Nee, dat was Sherlock Holmes De4vanKim, samen met nog iemand. Avondvullend programma was dat.

Daar is mijn antipathie voor Kim wel geboren. De arrogantie die ze die avond tentoonsrpeidde was ongekend.
pi_220504109
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Nee, dat was Sherlock Holmes De4vanKim, samen met nog iemand. Avondvullend programma was dat.

Daar is mijn antipathie voor Kim wel geboren. De arrogantie die ze die avond tentoonsrpeidde was ongekend.
Dan haal ik ze door elkaar 😂. Ik dacht dat Marilyn de boel had bedonderd. Of misschien was dat weer voor een ander 'goed doel'.
pi_220504117
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:03 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Dan haal ik ze door elkaar 😂. Ik dacht dat Marilyn de boel had bedonderd. Of misschien was dat weer voor een ander 'goed doel'.
Nee, dat klopt wel hoor. Ik had 'volger' nog even dikgedrukt moeten doen.

Marilyn bedonderde de boel. Kim onthulde dat.
pi_220504119
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]

Ik heb dit gemist, ben net daarna pas in de wereld van de momfluencers gezogen
Do tell
I can't help it, if I'm lucky
pi_220504136
Sanneke wilt ook op vakantie... haar 16 maanden kind zet helemaal zelf fien en teun aan 👌 daar moet je het vakantie park wel bij taggen
pi_220504141
Elise B en haar prank. Kan zij nog wel echt lachen? Haar gezicht beweegt niet meer.
pi_220504181
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke wilt ook op vakantie... haar 16 maanden kind zet helemaal zelf fien en teun aan 👌 daar moet je het vakantie park wel bij taggen
Binnenkort eerst richting Veluwe toch. Begin mei. Kunnen ze heerlijk wandelen in de bossen, naar Radio Kootwijk, schaapskooi bezoeken, naar Apenheul weer elke dag shoppen.
pi_220504219
Elisejoanna wilde serieuze foto's maken en toen kwamen deze gekke (?) foto's eruit.
Gekke meid! _O-

Zelfs op foto's waar ze kennelijk niet serieus doet ziet het er stijf uit 🙈
pi_220504227
Mijn vaste kapper is echt fantastisch in kleuren, ik rij letterlijk vanaf de andere kant van het land erheen 2x per jaar en betaal dan de hoofdprijs. Altijd de moeite waard gevonden.
Ze hebben nu een of andere (waarschijnlijk gratis) samenwerking met elke influencer en zn moeder en heel eerlijk, ik ben er echt een beetje pissig om. Waarom betaal ik als trouwe klant wel de hoofdprijs?
pi_220504261
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:16 schreef Hyacinth het volgende:
Elise B en haar prank. Kan zij nog wel echt lachen? Haar gezicht beweegt niet meer.
Ze vindt t zelf niet eens grappig volgens mij 🤷‍♀️
pi_220504264
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 07:58 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ja en iets met een deurbel en dat daar beelden van werden gedeeld door Kyra zelf op dit forum. Weet niet of ik het mij goed herinner…
Oh ja! Wat gebeurt er toch veel in fluflu land 🤣
pi_220504280
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:24 schreef Zeeschelp het volgende:
Mijn vaste kapper is echt fantastisch in kleuren, ik rij letterlijk vanaf de andere kant van het land erheen 2x per jaar en betaal dan de hoofdprijs. Altijd de moeite waard gevonden.
Ze hebben nu een of andere (waarschijnlijk gratis) samenwerking met elke influencer en zn moeder en heel eerlijk, ik ben er echt een beetje pissig om. Waarom betaal ik als trouwe klant wel de hoofdprijs?
Omdat jij niet genoeg volgers hebt en die fluflu's ervoor zorgen dat de gewone klant de hoofdprijs betaald.

Ik heb dat met Ot&Sien, soms hebben ze best wat leuks, maar die fluflu's krijgen alles gratis en wij maar betalen.
pi_220504312
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Elisejoanna wilde serieuze foto's maken en toen kwamen deze gekke (?) foto's eruit.
Gekke meid! _O-

Zelfs op foto's waar ze kennelijk niet serieus doet ziet het er stijf uit 🙈
Oh, die was ik helemaal vergeten, die irrelevante tuttige vrouw. Even een blik op de gekke meidenfoto geworpen en idd...nog steeds stijf en gemaakt.
pi_220504317
AM kan Jet nog niet helemaal pijlen op de nieuwe vriendin van Jim. Laat dat kind gewoon ff lekker wennen aan een nieuw persoon in haar leven🤷‍♀️
pi_220504323
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:35 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Oh, die was ik helemaal vergeten, die irrelevante tuttige vrouw. Even een blik op de gekke meidenfoto geworpen en idd...nog steeds stijf en gemaakt.
Alles aan haar komt gemaakt over, de manier waarop ze praat ook en de bewegingen van haar handen tijdens het praten.
pi_220504326
Ja, maar Jet en Jim zijn wel gezinsbesties, heh? Dat verdient speciale aandacht.
pi_220504330
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:36 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]

Ik weet echt niet meer om welk goede doel het ging. Oekraïne zou goed kunnen.
pi_220504336
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:24 schreef Zeeschelp het volgende:
Misschien kunnen ze MCW ook een samenwerking aanbieden. Deze samenwerking nog niet gezien maar komt vast gauw voorbij.
pi_220504345
Marilyn zamelde geld in voor stichting vluchteling. Blijkbaar was zij de vluchteling.
En ze had een webshop iets met kleine muis ofzo, verkocht daar die dure stapelstein, maar leverde niet altijd.
pi_220504348
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik heb de nieuwe vlam van Jim even gegoogled, lijkt mij een leuke slimme meid!
Hoe dan? AM heeft toch nergens haar naam gepost? (wat ik begrijp)
pi_220504358
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
6
Vroeg met altijd af hoe zij het financieel altijd deelden. En ik dacht altijd als ik haar zag op insta: jij bent niet in de haak en ik kan mijn vinger er niet opleggen. Geen contact met ouders ofzo, geen vrienden. Gewoon vaag. Het is toch ook bijzonder dat je hele leven op insta staat en van de een op de andere sag ben je vertrokken? Ja ze lichtte mensen op maar dat deed ze al jaren toch? En er was ook iets met Kyra en haar toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')