Dan ben je een gezegend mens ❤.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:30 schreef Nomofobisch het volgende:
ik schrijf wel vaker hier mee.. geinig dat er direct wordt geroepen dat een medeschrijver de fluflu in kwestie is zodra t voor iemand wordt opgenomen. Heb t idee dat t afgeven op bepaalde vrouwen hier met name voortkomt uit jullie eigen irritaties. Dingen als Kyra’s ziekte, postpartum depressie, prematuur bevallen en zieke kindjes daar kies je niet voor! Wij maken t van dichtbij mee, waarbij dat gezin klap na klap krijgt. Terwijl bij ons de kids zelden ziek zijn en nooit wat gebeurd. Niet iedereen heeft dat geluk jammerlijk
Kyra heeft echt hele rare dingen gedaanquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:30 schreef Nomofobisch het volgende:
ik schrijf wel vaker hier mee.. geinig dat er direct wordt geroepen dat een medeschrijver de fluflu in kwestie is zodra t voor iemand wordt opgenomen. Heb t idee dat t afgeven op bepaalde vrouwen hier met name voortkomt uit jullie eigen irritaties. Dingen als Kyra’s ziekte, postpartum depressie, prematuur bevallen en zieke kindjes daar kies je niet voor! Wij maken t van dichtbij mee, waarbij dat gezin klap na klap krijgt. Terwijl bij ons de kids zelden ziek zijn en nooit wat gebeurd. Niet iedereen heeft dat geluk jammerlijk
Nee, maar vroegtijdig kolven wordt ook afgeraden zeker als je eerder een prematuur kindje had, echter trok Kyra zich daar niks van aan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:30 schreef Nomofobisch het volgende:
Vergelijken met Jaimy is echt not done.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:13 schreef Earring het volgende:
[..]
Serieus?
Vergelijken met Jaimy?
Wat erg! Als iemand hier positief werd beschreven was zij het wel. Kon ook niet anders want zij was zelf een en al positiviteit. Erg genoeg dat ze er niet meer is
Ik heb jou trouwens nog nooit zien reageren hier
Waar heb jij dat gelezen?? Dat zijn aannames van hier geweest. Wat ik bij haar las was dat haar zorgverlener juist groen licht gaf voor kolven, omdat ze toch al prematuur zou bevallen. Die vroeggeboorte heeft toch ook niks te maken gehad met een beetje melk uit een borst knijpen. 😆quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:46 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Nee, maar vroegtijdig kolven wordt ook afgeraden zeker als je eerder een prematuur kindje had, echter trok Kyra zich daar niks van aan.
Mandy is van die tweeling? Die is ook al een poos spoorloos op Instagramquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:40 schreef Nomofobisch het volgende:
[..]
gezien haar netwerk aan familie, vrienden en zorgverleners denk ik dat wij ons geen zorgen hoeven te maken om haar mentale toestand of gezinssituatie. Er lijkt daar genoeg bovenop te zitten en dat is hartstikke fijn voor hun want het lijkt me niet mals allemaal. En daar kiezen zij ook niet zelf voor. Tis jammer om te lezen hoe op bepaalde fluflu’s afgeven wordt en bij een ander die exact hetzelfde doet juist enkel lof voor is. Zoals met Jaimie, Mandy, Laura.
Ze heeft dit zelf online gedeeld. Trots op haar gouden colostrum.....quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:53 schreef Nomofobisch het volgende:
[..]
Waar heb jij dat gelezen?? Dat zijn aannames van hier geweest. Wat ik bij haar las was dat haar zorgverlener juist groen licht gaf voor kolven, omdat ze toch al prematuur zou bevallen. Die vroeggeboorte heeft toch ook niks te maken gehad met een beetje melk uit een borst knijpen. 😆
Bijzonder dat jij andere dingen las en onthoudt dan de rest hier. Heeft Kyra ook een vriendin die voor haar meeleest op fora? Kan ze beter niet doen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:53 schreef Nomofobisch het volgende:
[..]
Waar heb jij dat gelezen?? Dat zijn aannames van hier geweest. Wat ik bij haar las was dat haar zorgverlener juist groen licht gaf voor kolven, omdat ze toch al prematuur zou bevallen. Die vroeggeboorte heeft toch ook niks te maken gehad met een beetje melk uit een borst knijpen. 😆
Lekker door de Efteling struinen terwijl je bedrust zou hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:46 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Nee, maar vroegtijdig kolven wordt ook afgeraden zeker als je eerder een prematuur kindje had, echter trok Kyra zich daar niks van aan.
Oh ja, bingo kaart vol. Hoppa.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:04 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Lekker door de Eftlejng struinen terwijl je bedrust zou hebben
Überhaupt die hele 3e zwangerschap
En dat voor een vrouw met 'vruchtbaarheidsproblemen'
Ja en waarom zou je met alle geweld willen kolven voor de bevallingquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:59 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Ze heeft dit zelf online gedeeld. Trots op haar gouden colostrum.....
Een arts gaat toch geen goedkeuring geven, als er al vroeggeboorte dreigt? Lijkt me sterk. Ik werk al 15 jaar als verpleegkundige en geen arts die dat zou zeggen lijkt me. Maar idd dit laatste is mn eigen invulling hiervan.
Nee ja op de bingokaart moet ook nog de sondevoeding van kind uitmelken online en net doen alsof kind dit nog steeds had terwijl ze allang eraf wasquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:04 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Oh ja, bingo kaart vol. Hoppa.
Oh nee wacht, binnenkort zwanger van nummer 4.
Ik heb je Posts terug gelezen en dit heb je niet gezegd hoor. Vooral veel commentaar op fluflu’s (Laura, DBM, Mirthe)quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:57 schreef Nomofobisch het volgende:
Ik kruip weer terug de meeleesmodus in want dit is treurig en dat heb ik vaker geschreven.. als je eens zou lezen wat iemand schrijft in plaats van zelf dingen invult of simpelweg stopt met kijken als iemand je strot uit komt? Kijk al maanden bewust niet meer bij AM en Sarah Rebecca die komen mijn strot ook uit. Dat is je tijd toch niet waard. Goed weekeinde!
Vergeet de shop sessies niet!quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:04 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Lekker door de Efteling struinen terwijl je bedrust zou hebben
Überhaupt die hele 3e zwangerschap
En dat voor een vrouw met 'vruchtbaarheidsproblemen'
Omdat het voor te kleine kindjes/te vroeggeboren kindjes/zieke of waarvan de kans is dat suiker ontregeld is heel goed is om bij te voeden met borstvoeding melk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:06 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja en waarom zou je met alle geweld willen kolven voor de bevalling
Is nergens voor nodig
Behalve als je misschien 42 weken bent en echt heel graag wil dat de baby komt.. oh wacht
En dan ga je geen hele flessen kolven. Ook geen 3 weken van tevorenquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:13 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Omdat het voor te kleine kindjes/te vroeggeboren kindjes/zieke of waarvan de kans is dat suiker ontregeld is heel goed is om bij te voeden met borstvoeding melk.
Prenataal kolven gaat over algemeen in overleg, en ook bij kans op vroeggeboorte kan er toestemming voor gegeven worden hangt van de hele situatie af.
Eens. Alleen is die kans op toestemming bij een mult kleiner, zeker als die vroeggeboorte niet zeker is. In het geval van Kyra zouden ze er juist alles aan willen doen die zwangerschap zo lang mogelijk uit te dragen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:13 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Omdat het voor te kleine kindjes/te vroeggeboren kindjes/zieke of waarvan de kans is dat suiker ontregeld is heel goed is om bij te voeden met borstvoeding melk.
Prenataal kolven gaat over algemeen in overleg, en ook bij kans op vroeggeboorte kan er toestemming voor gegeven worden hangt van de hele situatie af.
Heeft er nog een kindje bij! Zie haar vaakquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoe zou het tegenwoordig eigenlijk met Marilyn zijn? Wat zou zij tegenwoordig doen?
Hoeveel heeft ze er nu dan? 6…?quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Heeft er nog een kindje bij! Zie haar vaak
Dat is het juist, ze worden niet geslagen, ze kennen niets anders dan rotzooi in hun huis dan weten ze toch niet beter dan dat hun normaal is .net als kinderen waar de moeder smetvrees heeft dat is toch ook normaal voor die kinderen , voor ons is het niet normaal, maar ze worden er wel groot om .quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:58 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ze weten niet beter, vind ik ook een raar argument. Als iemand vanaf baby-zijnde geslagen word, zeg je toch ook niet "ach, hij weet niet beter"
Ik vind dat ook wel, maar dat komt niet door de rotzooi, dat komt van het geen aandacht geven , en het slechte etenquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Idd, ze weten niet beter dan dat ze verwaarloosd worden. Ach, dan maakt het niet zo veel uit? 😅
Ik vind echt wel dat hvk haar kinderen verwaarloosd.
Maar doordat Am zoveel deelt denken sommige mensen dat Am een vriendin is, die willen haar iets brengen en feliciteren ,quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:18 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Iedereen denkt er anders over en dat mag, ik vind je idd een debiel als je onuitgenodigd bij een influencer voor de deur gaat staan..
Ook zeker wel door de rotzooi.. De schimmel die in huis zat, zat er ook niet voor niks, kan nooit zolang onopgemerkt zijn, lijkt mij.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel, maar dat komt niet door de rotzooi, dat komt van het geen aandacht geven , en het slechte eten
Helaas geldt dat ook voor kinderen waarbij er sprake is van fysiek geweld.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
"Ze kennen niet anders"
Dat is het juist, ze worden niet geslagen, ze kennen niets anders dan rotzooi in hun huis dan weten ze toch niet beter dan dat hun normaal is .net als kinderen waar de moeder smetvrees heeft dat is toch ook normaal voor die kinderen , voor ons is het niet normaal, maar ze worden er wel groot om .
Dus iemand die in een huis woont waar alles heel netjes is,wordt niet verwaarloosd en iemand die in de rotzooi moet leven wordt verwaarloosd.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:41 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Ook zeker wel door de rotzooi.. De schimmel die in huis zat, zat er ook niet voor niks, kan nooit zolang onopgemerkt zijn, lijkt mij.
Tevens altijd in de rommel leven, vindt ik zeker een teken van verwaarlozing. En ook nog voor jezelf lekker koken, voor de kinderen geen moeite doen, verschrikkelijk.
En waarom dan nog een filmpje opnemen als je overprikkeld bent zijn toch allemaal nog meer prikkels?quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:47 schreef Keesie123 het volgende:
Wow DBM haar leven is pure chaos omdat ze haar shirt verkeerd om heeft (🤣🤣), haar kind geluid maakt en er een telefoon trilt. Ze kan maar beter niet in mijn huishouden komen met 4 kinderen en nog heel veel meer prikkel-veroorzakers. Heftig leven als je overprikkeld raakt van je shirt dat verkeerd om zit.
De hartslag: 79quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith: bob kijkt op opa's horloge "wow jij hebt veel likes"
Foto van bob bij de wintersport en ik neem aan opa's horloge
Waar de tijd op staat
Is er iemand die mij de clue van dit bericht uit kan leggen? Is het grappig? Super slim? Wat? Ik snap niet waarom ze dit post 🤷
Hoeveel kinderen heeft ze nu?quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Heeft er nog een kindje bij! Zie haar vaak
Nee, dat zit het niet. Maar als je bekend bent met vroegsignalering is het bij HVK 1+1 (en helaas blijft het niet bij 2).quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Dus iemand die in een huis woont waar alles heel netjes is,wordt niet verwaarloosd en iemand die in de rotzooi moet leven wordt verwaarloosd.
Dat snap ik niet , zit liefde in netjes zijn.
Oke zo letterlijk bedoelde ik het natuurlijk niet, ook hier is het washok of iets anders een rommel en krijgen de kinderen liefde. Maar in een huis vol schimmel wonen, ja dat vind ik wel verwaarlozing en vooral verwaarlozing op gezondheid, iedereen weet hoe schadelijk dit is.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Dus iemand die in een huis woont waar alles heel netjes is,wordt niet verwaarloosd en iemand die in de rotzooi moet leven wordt verwaarloosd.
Dat snap ik niet , zit liefde in netjes zijn.
Ah! Ok 😂 snap nog niet waarom je dit online gooit.. maar begrijp "de grap" nuquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De hartslag: 79
79 x een ❤
❤=like
Het is vooral triest dat een kind ‘likes’ belangrijk vindt.
Dat zou ik heel raar zijn. Maar stel dat het is, dan hoop ik dat ze eindelijk de essentie van dat filmpje van het meisje in het winkelcentrum gaat begrijpen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als dat zo is, ik zou er ook niet op zitten te wachten en ik zou het heel raar vinden. Ga lekker fangirlen tijdens de 'meet&greet'
Maar daar zou ze toch niet zo van slag door zijn?
Het is goede vrijdag. Elk jaar is er dan bloemetjesmarkt en dan komen de Duitsers massaal deze kant op.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm 🤦♂️ in Groningen op de grote markt en het is heel druk.. geen idee wat er gaande is... dit ken ze niet "hier in Friesland " naast dat Groningen nog niet in Friesland ligt... lijkt het erop dat ze in Groningen gewoon EEN MARKT hebben op de grote markt 🤔🤷 je verwacht het niet he! En ik denk stiekem (maar correct me if I'm wrong want ik ben er nooit geweest) dat ze wel eens markten hebben in Friesland 🤔🤷
Weer meuk gekocht bij de troetelknuffelwinkel 👌 had ze nodig! En dan loopt ze al filmend en pratend te vertellen dat ze de weg niet weet 😂 maar ze kan natuurlijk niemand bellen of appen (why not? Je hebt je telefoon gewoon mee... maar wie moet je appen of bellen waar jij je auto gelaten heb??)
De beste dag van het jaar om de binnenstad te vermijden😬quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Het is goede vrijdag. Elk jaar is er dan bloemetjesmarkt en dan komen de Duitsers massaal deze kant op.
Ik zie ook wel hoe ze met haar kinderen omgaat /verwaarloosd maar dat heeft met haar omgangquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:04 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nee, dat zit het niet. Maar als je bekend bent met vroegsignalering is het bij HVK 1+1 (en helaas blijft het niet bij 2).
Ook in “nette huizen” kan sprake van verwaarlozing zijn.
en dat ben ik wel weer met jou eensquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:06 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Oke zo letterlijk bedoelde ik het natuurlijk niet, ook hier is het washok of iets anders een rommel en krijgen de kinderen liefde. Maar in een huis vol schimmel wonen, ja dat vind ik wel verwaarlozing en vooral verwaarlozing op gezondheid, iedereen weet hoe schadelijk dit is.
Dat advies heb ik haar alquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:24 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
En dan nu ff positief: hebben jullie wel gezien hoeveel groente 1 van de tweeling bij hvk op haar wrap deed? Zelf eten pakken werkt op deze manier positief uit, zou ze thuis ook moeten doen
En door niet de juiste begeleiding/school te kiezen voor haar kinderen. Niet tijdig hulp inschakelen terwijl ze zag dat Zayn achterliepquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel, maar dat komt niet door de rotzooi, dat komt van het geen aandacht geven , en het slechte eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |