Excuses dat was idd een beetje te fel. Ik vind Maud ook niet gek miss een naief een beter woord. Zij runt daar alles, vind Mies gewoon makkelijk en een egoist waar types als Maud vaak als sloofje worden gebruikt. Ik vind Michelle gewoon verschrikkelijk, als in, doe normaal. Kun jij ook niks aan doenquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ouwe fangirl stond er.
En in dit geval ging het over Maud.
Blijkbaar mag je daar niets positiefs over schrijven want o wee dan ben je gelijk positief over Michelle.
Daarbij ben ik voor jou geen meid!
En dan vind je het bezwaarlijk als iemand Maudje zegt ipv Maud???
Want daar ging het om, je noemde haar zo gek als een pier.
Als jij daar voldoening uithaalt om een au pair die gewoon haar werk doet zo gek als een pier te noemen moet je eens bij jezelf te rade gaan wat de toegevoegde waarde is
En verder zou ik het fijn vinden om gewoon door te scrollen als je ziet dat ik reageer als je daar niet mee om kunt gaan.
Ik was er net even zo zat van dat ik overwoog om hier te stoppen maar ik laat mij niet wegjagen door enkele personen hier, ik blijf daar boven staan .
Verder wens ik je een fijne Pasen toe.
Hahaha nee diegene kan je beter gewoon helemaal negeren. Doe ik ook, al jeuken mn handen enorm om het wel te doen. Zoals iemand al zei: anders heb je straks nog een ban. Heb ik ook gehad toen ik t beleid hier vergeleek met een ander “beleid”quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:03 schreef Iris2.0 het volgende:
Oke, is mijn reactie verwijderd? 🤣🙄 Mag je iemand geen fangirl noemen als werkelijk alles wat die meid doet goedpraat? Oke, oke...
Dankjewel, netjes van je.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:23 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Excuses dat was idd een beetje te fel. Ik vind Maud ook niet gek miss een naief een beter woord. Zij runt daar alles, vind Mies gewoon makkelijk en een egoist waar types als Maud vaak als sloofje worden gebruikt. Ik vind Michelle gewoon verschrikkelijk, als in, doe normaal. Kun jij ook niks aan doen
Zelfs al zouden alle medische perikelen allemaal 100% waar zijn (wat ik dus betwijfel), dan nog heeft dat flinke impact op de kinderen. Een moeder met een flinke ppd die elders moest wonen en zo te lezen nog steeds flinke steun nodig heeft is voor kinderen al een moeilijk start. Laat staan daarbij herhaaldelijk geconfronteerd te worden met ambulances, 'doodzieke' zusjes en een moeder met tig chronische aandoeningen. Dit alles wordt ook nog gedeeld op instagram. Dat is gewoon zorgelijk opgroeien wat mij betreft, waar zeg ik dan iets raars volgens jou?quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:21 schreef Nomofobisch het volgende:
[..]
lang genoeg om die opmerking onnodig te vinden. een ambulance komt ook niet zomaar.
gezien haar netwerk aan familie, vrienden en zorgverleners denk ik dat wij ons geen zorgen hoeven te maken om haar mentale toestand of gezinssituatie. Er lijkt daar genoeg bovenop te zitten en dat is hartstikke fijn voor hun want het lijkt me niet mals allemaal. En daar kiezen zij ook niet zelf voor. Tis jammer om te lezen hoe op bepaalde fluflu’s afgeven wordt en bij een ander die exact hetzelfde doet juist enkel lof voor is. Zoals met Jaimie, Mandy, Laura.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:31 schreef Nieve het volgende:
[..]
Zelfs al zouden alle medische perikelen allemaal 100% waar zijn (wat ik dus betwijfel), dan nog heeft dat flinke impact op de kinderen. Een moeder met een flinke ppd die elders moest wonen en zo te lezen nog steeds flinke steun nodig heeft is voor kinderen al een moeilijk start. Laat staan daarbij herhaaldelijk geconfronteerd te worden met ambulances, 'doodzieke' zusjes en een moeder met tig chronische aandoeningen. Dit alles wordt ook nog gedeeld op instagram. Dat is gewoon zorgelijk opgroeien wat mij betreft, waar zeg ik dan iets raars volgens jou?
Ik heb daarnaast mijn bedenkingen bij de mentale toestand van Kyra, nog veel zorgelijker. Maar daar kun je het mee eens zijn of niet. Bovenstaande is gewoon wat zij zelf gedeeld heeft.
Ik vind het tamelijk misplaatst om Kyra te vergelijken met Jaimyquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:40 schreef Nomofobisch het volgende:
[..]
gezien haar netwerk aan familie, vrienden en zorgverleners denk ik dat wij ons geen zorgen hoeven te maken om haar mentale toestand of gezinssituatie. Er lijkt daar genoeg bovenop te zitten en dat is hartstikke fijn voor hun want het lijkt me niet mals allemaal. En daar kiezen zij ook niet zelf voor. Tis jammer om te lezen hoe op bepaalde fluflu’s afgeven wordt en bij een ander die exact hetzelfde doet juist enkel lof voor is. Zoals met Jaimie, Mandy, Laura.
Wow, Mandy en Laura ken ik niet maar de vergelijking Kyra/Jaimy vind ik wel een heftige hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:40 schreef Nomofobisch het volgende:
[..]
gezien haar netwerk aan familie, vrienden en zorgverleners denk ik dat wij ons geen zorgen hoeven te maken om haar mentale toestand of gezinssituatie. Er lijkt daar genoeg bovenop te zitten en dat is hartstikke fijn voor hun want het lijkt me niet mals allemaal. En daar kiezen zij ook niet zelf voor. Tis jammer om te lezen hoe op bepaalde fluflu’s afgeven wordt en bij een ander die exact hetzelfde doet juist enkel lof voor is. Zoals met Jaimie, Mandy, Laura.
Nee idd.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:43 schreef Jippiejappie het volgende:
Een dag Dion niet voor paal gezet is een dag niet geleefd voor Sanneke
Sluit ik me helemaal bij aan. Als je Kyra lang genoeg volgt weet je dat zij niet te vergelijken is met Jaimy en Laura (ik ken Mandy niet).quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:47 schreef Nieve het volgende:
[..]
Wow, Mandy en Laura ken ik niet maar de vergelijking Kyra/Jaimy vind ik wel een heftige hoor.
Ben je nou serieus?
Dat die vent haar nog niet beu isquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:43 schreef Jippiejappie het volgende:
Die worden hier niet besproken? Ik ken deze dames niet.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:40 schreef Nomofobisch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar heel eerlijk? Ik vind Sanneke haar smaak ook verschrikkelijk. Dus dat schilderij kan daar prima tussen. En het lijkt het enige te zijn wat Dion echt graag in de woonkamer wilde.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:48 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee idd.
Nog even over dat schilderij, eerlijkgezegd zou ik ook echt dat ding niet in de woonkamer willen hebben. Ook als mijn man hem prachtig zou vinden. In de hal kan nog net, of het toilet ofzo 😅
Laura is denk ik laura kemeling, die heeft een kindje met een ernstige hartafwijking. Vertelt (te)veel over het medische dossier van kind. Mandy weet ik even niet meer. Jaimy is helaas overleden en past echt niet in het rijtje momfluencers die hier voorbij komen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:57 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Die worden hier niet besproken? Ik ken deze dames niet.
Als ze nog even wacht kan ze Dion dagelijks belachelijk maken. Die man zit binnen de kortste keren weer thuis.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:43 schreef Jippiejappie het volgende:
Dank je. Jaimy ken ik wel natuurlijk, die volgde ik al toen ze nog niet zo ziek was. Er stond Jaimie vandaar dat ik het niet begreep. En haar vergelijken met ene Kyra 🙈🤬 De andere namen zeggen mij niks.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:03 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Laura is denk ik laura kemeling, die heeft een kindje met een ernstige hartafwijking. Vertelt (te)veel over het medische dossier van kind. Mandy weet ik even niet meer. Jamie is helaas overleden en past echt niet in het rijtje momfluencers die hier voorbij komen.
Mijn bek valt open van deze vergelijking!quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:40 schreef Nomofobisch het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:40 schreef Nomofobisch het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook meteen, maar volgens mij mag je daar niet over speculeren. 🫣quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:12 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Mijn bek valt open van deze vergelijking!
Kyra, is that you??
Ooo, excuus! Dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:15 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook meteen, maar volgens mij mag je daar niet over speculeren. 🫣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |