abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220501083
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ouwe fangirl stond er.
En in dit geval ging het over Maud.
Blijkbaar mag je daar niets positiefs over schrijven want o wee dan ben je gelijk positief over Michelle.
Daarbij ben ik voor jou geen meid!
En dan vind je het bezwaarlijk als iemand Maudje zegt ipv Maud???
Want daar ging het om, je noemde haar zo gek als een pier.
Als jij daar voldoening uithaalt om een au pair die gewoon haar werk doet zo gek als een pier te noemen moet je eens bij jezelf te rade gaan wat de toegevoegde waarde is
En verder zou ik het fijn vinden om gewoon door te scrollen als je ziet dat ik reageer als je daar niet mee om kunt gaan.
Ik was er net even zo zat van dat ik overwoog om hier te stoppen maar ik laat mij niet wegjagen door enkele personen hier, ik blijf daar boven staan .
Verder wens ik je een fijne Pasen toe.
Excuses dat was idd een beetje te fel. Ik vind Maud ook niet gek miss een naief een beter woord. Zij runt daar alles, vind Mies gewoon makkelijk en een egoist waar types als Maud vaak als sloofje worden gebruikt. Ik vind Michelle gewoon verschrikkelijk, als in, doe normaal. Kun jij ook niks aan doen
pi_220501092
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:03 schreef Iris2.0 het volgende:
Oke, is mijn reactie verwijderd? 🤣🙄 Mag je iemand geen fangirl noemen als werkelijk alles wat die meid doet goedpraat? Oke, oke...
Hahaha nee diegene kan je beter gewoon helemaal negeren. Doe ik ook, al jeuken mn handen enorm om het wel te doen. Zoals iemand al zei: anders heb je straks nog een ban. Heb ik ook gehad toen ik t beleid hier vergeleek met een ander “beleid”

[ Bericht 0% gewijzigd door tulpje19 op 03-04-2026 18:33:01 ]
pi_220501112
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:23 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Excuses dat was idd een beetje te fel. Ik vind Maud ook niet gek miss een naief een beter woord. Zij runt daar alles, vind Mies gewoon makkelijk en een egoist waar types als Maud vaak als sloofje worden gebruikt. Ik vind Michelle gewoon verschrikkelijk, als in, doe normaal. Kun jij ook niks aan doen
Dankjewel, netjes van je.
En iedereen heeft zijn voorkeuren an afkeuren over bepaalde flu flus , dat is menselijk.
En echt ik vind ook niet alles ok wat ze doet hoor,laat dat duidelijk zijn
Maar nogmaals dank voor je reactie, waardeer ik
pi_220501137
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:21 schreef Nomofobisch het volgende:

[..]
lang genoeg om die opmerking onnodig te vinden. een ambulance komt ook niet zomaar.
Zelfs al zouden alle medische perikelen allemaal 100% waar zijn (wat ik dus betwijfel), dan nog heeft dat flinke impact op de kinderen. Een moeder met een flinke ppd die elders moest wonen en zo te lezen nog steeds flinke steun nodig heeft is voor kinderen al een moeilijk start. Laat staan daarbij herhaaldelijk geconfronteerd te worden met ambulances, 'doodzieke' zusjes en een moeder met tig chronische aandoeningen. Dit alles wordt ook nog gedeeld op instagram. Dat is gewoon zorgelijk opgroeien wat mij betreft, waar zeg ik dan iets raars volgens jou?
Ik heb daarnaast mijn bedenkingen bij de mentale toestand van Kyra, nog veel zorgelijker. Maar daar kun je het mee eens zijn of niet. Bovenstaande is gewoon wat zij zelf gedeeld heeft.
pi_220501196
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:31 schreef Nieve het volgende:

[..]
Zelfs al zouden alle medische perikelen allemaal 100% waar zijn (wat ik dus betwijfel), dan nog heeft dat flinke impact op de kinderen. Een moeder met een flinke ppd die elders moest wonen en zo te lezen nog steeds flinke steun nodig heeft is voor kinderen al een moeilijk start. Laat staan daarbij herhaaldelijk geconfronteerd te worden met ambulances, 'doodzieke' zusjes en een moeder met tig chronische aandoeningen. Dit alles wordt ook nog gedeeld op instagram. Dat is gewoon zorgelijk opgroeien wat mij betreft, waar zeg ik dan iets raars volgens jou?
Ik heb daarnaast mijn bedenkingen bij de mentale toestand van Kyra, nog veel zorgelijker. Maar daar kun je het mee eens zijn of niet. Bovenstaande is gewoon wat zij zelf gedeeld heeft.
gezien haar netwerk aan familie, vrienden en zorgverleners denk ik dat wij ons geen zorgen hoeven te maken om haar mentale toestand of gezinssituatie. Er lijkt daar genoeg bovenop te zitten en dat is hartstikke fijn voor hun want het lijkt me niet mals allemaal. En daar kiezen zij ook niet zelf voor. Tis jammer om te lezen hoe op bepaalde fluflu’s afgeven wordt en bij een ander die exact hetzelfde doet juist enkel lof voor is. Zoals met Jaimie, Mandy, Laura.
pi_220501213
Een dag Dion niet voor paal gezet is een dag niet geleefd voor Sanneke
pi_220501231
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:40 schreef Nomofobisch het volgende:

[..]
gezien haar netwerk aan familie, vrienden en zorgverleners denk ik dat wij ons geen zorgen hoeven te maken om haar mentale toestand of gezinssituatie. Er lijkt daar genoeg bovenop te zitten en dat is hartstikke fijn voor hun want het lijkt me niet mals allemaal. En daar kiezen zij ook niet zelf voor. Tis jammer om te lezen hoe op bepaalde fluflu’s afgeven wordt en bij een ander die exact hetzelfde doet juist enkel lof voor is. Zoals met Jaimie, Mandy, Laura.
Ik vind het tamelijk misplaatst om Kyra te vergelijken met Jaimy
Kyra heeft een heleboel discutabele dingen gedaan en gepost (gebaseerd op haar eigen posts).

[ Bericht 0% gewijzigd door Missinglink24 op 03-04-2026 19:21:05 ]
I can't help it, if I'm lucky
pi_220501232
quote:

[..]
Wow, Mandy en Laura ken ik niet maar de vergelijking Kyra/Jaimy vind ik wel een heftige hoor.
Ben je nou serieus?
pi_220501242
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:43 schreef Jippiejappie het volgende:
Nee idd.
Nog even over dat schilderij, eerlijkgezegd zou ik ook echt dat ding niet in de woonkamer willen hebben. Ook als mijn man hem prachtig zou vinden. In de hal kan nog net, of het toilet ofzo 😅
pi_220501246
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:47 schreef Nieve het volgende:

[..]
Wow, Mandy en Laura ken ik niet maar de vergelijking Kyra/Jaimy vind ik wel een heftige hoor.
Ben je nou serieus?
Sluit ik me helemaal bij aan. Als je Kyra lang genoeg volgt weet je dat zij niet te vergelijken is met Jaimy en Laura (ik ken Mandy niet).
pi_220501250
quote:
Dat die vent haar nog niet beu is
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:57:33 #137
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220501281
quote:

[..]
Die worden hier niet besproken? Ik ken deze dames niet.
pi_220501289
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:48 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee idd.
Nog even over dat schilderij, eerlijkgezegd zou ik ook echt dat ding niet in de woonkamer willen hebben. Ook als mijn man hem prachtig zou vinden. In de hal kan nog net, of het toilet ofzo 😅
Ik ook niet. Maar heel eerlijk? Ik vind Sanneke haar smaak ook verschrikkelijk. Dus dat schilderij kan daar prima tussen. En het lijkt het enige te zijn wat Dion echt graag in de woonkamer wilde.
pi_220501294
Serieus Jamie vergelijken met Kyra? Koekoek.
pi_220501305
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:57 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Die worden hier niet besproken? Ik ken deze dames niet.
Laura is denk ik laura kemeling, die heeft een kindje met een ernstige hartafwijking. Vertelt (te)veel over het medische dossier van kind. Mandy weet ik even niet meer. Jaimy is helaas overleden en past echt niet in het rijtje momfluencers die hier voorbij komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Missinglink24 op 03-04-2026 19:21:23 ]
pi_220501309
quote:
Als ze nog even wacht kan ze Dion dagelijks belachelijk maken. Die man zit binnen de kortste keren weer thuis.
  vrijdag 3 april 2026 @ 19:07:34 #142
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220501326
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Laura is denk ik laura kemeling, die heeft een kindje met een ernstige hartafwijking. Vertelt (te)veel over het medische dossier van kind. Mandy weet ik even niet meer. Jamie is helaas overleden en past echt niet in het rijtje momfluencers die hier voorbij komen.
Dank je. Jaimy ken ik wel natuurlijk, die volgde ik al toen ze nog niet zo ziek was. Er stond Jaimie vandaar dat ik het niet begreep. En haar vergelijken met ene Kyra 🙈🤬 De andere namen zeggen mij niks.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 03-04-2026 19:17:02 ]
pi_220501331
Zegt AM trouwens nog altijd " da lieverd!" als ze haar kinderen uitzwaait/-filmt bij het weggaan?

Ik kreeg daar altijd zo'n error van.
Net als dat gekraak met die broodtrommels, en dan die knuisten die dat ding dichtklikten. Echt...aaargh
pi_220501358
quote:

[..]
Mijn bek valt open van deze vergelijking!
Kyra, is that you??
pi_220501361
quote:

[..]
Serieus?
Vergelijken met Jaimy?
Wat erg! Als iemand hier positief werd beschreven was zij het wel. Kon ook niet anders want zij was zelf een en al positiviteit. Erg genoeg dat ze er niet meer is
Ik heb jou trouwens nog nooit zien reageren hier
pi_220501373
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:12 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Mijn bek valt open van deze vergelijking!
Kyra, is that you??
Dit dacht ik ook meteen, maar volgens mij mag je daar niet over speculeren. 🫣
pi_220501447
Oh oh Kyra, toch even een foto plaatsen van een ambulance maar niet vertellen wat er is. En overal zogenaamd positief doen en ‘haha’ achter maar toch wel even laten weten dat je leven zo zo zo ellendig is. Ik hoop echt dat ze goede psychologische hulp heeft
pi_220501456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:15 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dit dacht ik ook meteen, maar volgens mij mag je daar niet over speculeren. 🫣
Ooo, excuus! Dat wist ik niet!
pi_220501483
ik schrijf wel vaker hier mee.. geinig dat er direct wordt geroepen dat een medeschrijver de fluflu in kwestie is zodra t voor iemand wordt opgenomen. Heb t idee dat t afgeven op bepaalde vrouwen hier met name voortkomt uit jullie eigen irritaties. Dingen als Kyra’s ziekte, postpartum depressie, prematuur bevallen en zieke kindjes daar kies je niet voor! Wij maken t van dichtbij mee, waarbij dat gezin klap na klap krijgt. Terwijl bij ons de kids zelden ziek zijn en nooit wat gebeurd. Niet iedereen heeft dat geluk jammerlijk
pi_220501498
Lijkt alsof Arte verkering heeft met iemand uit dezelfde motorvriendenkring...wel leuk dat ze dan nog normaal met elkaar omgaan. Het nieuwe meisje leek wat zenuwachtig, maar daar kan ik ook inkomen, zal misschien nog niet zo heel vaak bij Am over de vloer geweest zijn.

En dat (per direct) uit huis gaan van Julia was een grapje, neem ik aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')