abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220500879
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:41 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Maar ja, als je maar 1x per jaar op vakantie gaat, dan snap ik wel dat je ondanks zieke kinderen toch gaat.

Oh wacht…
😂
pi_220500905
Vermoeiend hoor, dat gevit op elkaar. Soms (of in dit geval, vaak) is negeren gewoon het beste.
Van beide kanten.
pi_220500906
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Daar heeft Sanneke geen last van hoor. Mijn handen jeuken bij dat hele huis en tuin.
😂😂
pi_220500913
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:42 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Mn handen jeukten wel om het onkruid tussen de tegels vandaan te halen.
Jaaaaa dat wilde ik ook net zeggen. Straks is de tuin ook overwoekerd. Maar goed, Sanneke heeft daar geen zin en tijd voor.
pi_220500917
quote:

[..]
Daar heeft Sanneke geen last van hoor. Mijn handen jeuken bij dat hele huis en tuin.
Sanneke haar handen jeuken alleen om dr pinpas te trekken
pi_220500920
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:53 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Jaaaaa dat wilde ik ook net zeggen. Straks is de tuin ook overwoekerd. Maar goed, Sanneke heeft daar geen zin en tijd voor.
Die meid heeft t maar druk he
pi_220500929
Dat traumabeertje bij Kyra haar kinderen gaat niet meer helpen vrees ik, die kinderen groeien daar zeer zorgelijk op...
pi_220500935
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die meid heeft t maar druk he
Ja heel druk. Toetjes droppen en weer weg!
pi_220500961
quote:

[..]
Nee die heeft alleen maar shopdrang. In huis en tuin wat opruimen / doen is voor Dion.
pi_220500964
quote:

[..]
Mijn handen jeuken van dat plankje. Man man, zoveel moeite is het toch niet om dat plankje leeg te maken en dan om te draaien. 🙄
pi_220500967
Die helmen allemaal op tafel bij AM. Dat moest natuurlijk voor de content |:(

Is toch ontzettend vies, al die zweet hoofden hebben er in gezeten, dat zet ze toch niet op de eettafel? Maar goed, ook de gore paardrijlaarzen gaan daar op de eettafel 🤢
pi_220500975
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:03 schreef proud_mami het volgende:
Die helmen allemaal op tafel bij AM. Dat moest natuurlijk voor de content |:(

Is toch ontzettend vies, al die zweet hoofden hebben er in gezeten, dat zet ze toch niet op de eettafel? Maar goed, ook de gore paardrijlaarzen gaan daar op de eettafel 🤢
Mowah, hier belanden ook wel eens fietshelmen op tafel. Het is niet dat het zweet eruit druipt ofzo, is nou niet echt iets waar ik me heel druk om maak. Om paardrijlaarzen zou ik me wel druk maken, dat is gewoon echt smerig.
pi_220500977
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:02 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Mijn handen jeuken van dat plankje. Man man, zoveel moeite is het toch niet om dat plankje leeg te maken en dan om te draaien. 🙄
Hahaha, dat schreef ik ergens hierboven ook.
pi_220500978
Sanneke heeft de elektrische dweil nog niet. Mijn conclusie: dat huis is nog niet gedweild.
pi_220500979
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:55 schreef Nieve het volgende:
Dat traumabeertje bij Kyra haar kinderen gaat niet meer helpen vrees ik, die kinderen groeien daar zeer zorgelijk op...
Ze kunnen t hele huis wel vullen met traumaberen.
Kyra is hele tijden offline, dropt dan weer een paar bommetjes en zwaait weer af.
Ze vroeg laatst ook om samenwerkingen, daarvoor zal je toch online moeten zijn.
pi_220500982
Ik hoop dat ze vanmiddag genoeg taart op hebben bij AM, want voor de tweede dag op rij is niemand enthousiast over het eten :)
pi_220500986
En Sanneke moet de verkoper van het Sesamstraat huis weer afzeiken natuurlijk. Heeft ze wel eens een story geplaatst zonder ergens over te klagen of zeiken?
pi_220500997
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:06 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Van de week heb ik stiekem gelachen dat een of ander kastje bij de Action nu goedkoper was. Sanneke had 20 hele euro’s meer betaald 😂
30 euro, heel veel geld zei ze. Ze geeft volgens mij onderhand elke dag 30 euro aan meuk uit.
pi_220500998
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze kunnen t hele huis wel vullen met traumaberen.
Kyra is hele tijden offline, dropt dan weer een paar bommetjes en zwaait weer af.
Ze vroeg laatst ook om samenwerkingen, daarvoor zal je toch online moeten zijn.
En dan een foto van de ambulance voor het huis ingeplakt bij de ambulancebeer. Heb je daar echt tijd voor als je net 112 gebeld hebt vraag ik me dan af. Ben je dan niet met diegene die hulp nodig heeft bezig en/of met je kinderen?
pi_220501022
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:55 schreef Nieve het volgende:
Wat een nare aanname.. vind t voornaamste heftig en sneu voor hun gezin, dit ligt toch volledig buiten je macht.
pi_220501037
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:06 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Van de week heb ik stiekem gelachen dat een of ander kastje bij de Action nu goedkoper was. Sanneke had 20 hele euro’s meer betaald 😂
En nu heeft ze aan Action gevraagd of ze het verschil terug kan krijgen (wat ze niet doen), sou Judith ook gedaan hebben
pi_220501043
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:14 schreef Nomofobisch het volgende:

[..]
Wat een nare aanname.. vind t voornaamste heftig en sneu voor hun gezin, dit ligt toch volledig buiten je macht.
Hoe lang volg jij Kyra al?
pi_220501047
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:18 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke wil Dahlia’s in de tuin. Debbie kan haar vast vertellen hoe ze dat het beste aan kan pakken. Nu eerst maar even zoeken naar een potje.

Ik zie een ratjetoe van kleur in het huis Sanneke maar het schilderij van Dion mocht niet in de woonkamer vanwege de kleuren. Logica is ver te zoeken bij haar. Tenzij de logica is dat zij er de meeste tijd doorbrengt en Dion daarom niks te zeggen heeft.
Misschien is Debbie druk bezig met een ebook over Dalia’s, haar eerste boek was ook zo’n enorme bestseller
pi_220501071
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:17 schreef Nieve het volgende:

[..]
Hoe lang volg jij Kyra al?
lang genoeg om die opmerking onnodig te vinden. een ambulance komt ook niet zomaar.
pi_220501076
AM doet alsof haar trouwe volgers haar vriendinnen zijn, laat álles van haar gezin zien, doet geen moeite om te verbergen waar ze woont, haar kinderen op school zitten, maar zou zich dan wel bedreigd voelen als er iemand voor de deur zou staan of iets laat bezorgen? Dát vind ik dan weer raar. En misschien ben ik te dorps, maar ik zie er dan ook niet zo veel kwaad in (zolang het dus volgmoekes zijn), en ergens ook wel lief. Hoe bizar ook. Maar dat is wel wat zij probeert neer te zetten met haar account. Als of je even bij de buurvrouw binnenstapt en van het gezinsleven proeft.
Je kan je afvragen wie er dan gekker is, AM die alles deelt, of de volgers.
Overigens vind ik de suggestie dat Wouter de sleutel kwam brengen ook wel een goede. Ik hoop vooral dat het iets is waardoor AM in gaat zien hoe achterlijk ze bezig is en goede hulp gaat zoeken. En dan dus niet van die gekke non.

Overigens heb ik mijn verjaardag ook weleens thuis gevierd. Woonde zelf erg klein, en ben geen kroegtijger. Dus ik snap Jim wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')