abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220501950
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Heeft er nog een kindje bij! Zie haar vaak
Hoeveel heeft ze er nu dan? 6…?
pi_220501983
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:58 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Ze weten niet beter, vind ik ook een raar argument. Als iemand vanaf baby-zijnde geslagen word, zeg je toch ook niet "ach, hij weet niet beter"
Dat is het juist, ze worden niet geslagen, ze kennen niets anders dan rotzooi in hun huis dan weten ze toch niet beter dan dat hun normaal is .net als kinderen waar de moeder smetvrees heeft dat is toch ook normaal voor die kinderen , voor ons is het niet normaal, maar ze worden er wel groot om .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220502008
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Idd, ze weten niet beter dan dat ze verwaarloosd worden. Ach, dan maakt het niet zo veel uit? 😅

Ik vind echt wel dat hvk haar kinderen verwaarloosd.
Ik vind dat ook wel, maar dat komt niet door de rotzooi, dat komt van het geen aandacht geven , en het slechte eten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220502032
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:18 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Iedereen denkt er anders over en dat mag, ik vind je idd een debiel als je onuitgenodigd bij een influencer voor de deur gaat staan..
Maar doordat Am zoveel deelt denken sommige mensen dat Am een vriendin is, die willen haar iets brengen en feliciteren ,
pi_220502043
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik vind dat ook wel, maar dat komt niet door de rotzooi, dat komt van het geen aandacht geven , en het slechte eten
Ook zeker wel door de rotzooi.. De schimmel die in huis zat, zat er ook niet voor niks, kan nooit zolang onopgemerkt zijn, lijkt mij.
Tevens altijd in de rommel leven, vindt ik zeker een teken van verwaarlozing. En ook nog voor jezelf lekker koken, voor de kinderen geen moeite doen, verschrikkelijk.
pi_220502046
Judith: bob kijkt op opa's horloge "wow jij hebt veel likes"

Foto van bob bij de wintersport en ik neem aan opa's horloge
Waar de tijd op staat

Is er iemand die mij de clue van dit bericht uit kan leggen? Is het grappig? Super slim? Wat? Ik snap niet waarom ze dit post 🤷
pi_220502047
Iemand zei hier eerder dat een ambulance niet zomaar komt (ik heb even geen zin om helemaal terug te gaan en te quoten…), maar dit is in het geval van (jonge) kinderen niet helemaal waar.

Met jonge kinderen sturen ze liever onnodig een ambulance, dan dat ze het niet doen en het achteraf wel nodig bleek te zijn.
Dit hebben wij zelf ondervonden, alleen heb ik destijds geen foto’s etc gedeeld van het traumabeertje en de ambulance voor het huis 🤣

Maargoed Kyra deelt verder uiteraard niets inhoudelijk dus we weten ook niet voor wie een ambulance is opgeroepen.
pi_220502091
Wow DBM haar leven is pure chaos omdat ze haar shirt verkeerd om heeft (🤣🤣), haar kind geluid maakt en er een telefoon trilt. Ze kan maar beter niet in mijn huishouden komen met 4 kinderen en nog heel veel meer prikkel-veroorzakers. Heftig leven als je overprikkeld raakt van je shirt dat verkeerd om zit.
pi_220502146
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

"Ze kennen niet anders"

Dat is het juist, ze worden niet geslagen, ze kennen niets anders dan rotzooi in hun huis dan weten ze toch niet beter dan dat hun normaal is .net als kinderen waar de moeder smetvrees heeft dat is toch ook normaal voor die kinderen , voor ons is het niet normaal, maar ze worden er wel groot om .
Helaas geldt dat ook voor kinderen waarbij er sprake is van fysiek geweld.

En ook voor de generatie kinderen die vrijwel dagelijks exposed worden door hun ouders en opgroeien met een vlogcamera.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kaatje35 op 03-04-2026 20:59:54 ]
pi_220502165
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:41 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Ook zeker wel door de rotzooi.. De schimmel die in huis zat, zat er ook niet voor niks, kan nooit zolang onopgemerkt zijn, lijkt mij.
Tevens altijd in de rommel leven, vindt ik zeker een teken van verwaarlozing. En ook nog voor jezelf lekker koken, voor de kinderen geen moeite doen, verschrikkelijk.
Dus iemand die in een huis woont waar alles heel netjes is,wordt niet verwaarloosd en iemand die in de rotzooi moet leven wordt verwaarloosd.
Dat snap ik niet , zit liefde in netjes zijn.
pi_220502178
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:47 schreef Keesie123 het volgende:
Wow DBM haar leven is pure chaos omdat ze haar shirt verkeerd om heeft (🤣🤣), haar kind geluid maakt en er een telefoon trilt. Ze kan maar beter niet in mijn huishouden komen met 4 kinderen en nog heel veel meer prikkel-veroorzakers. Heftig leven als je overprikkeld raakt van je shirt dat verkeerd om zit.
En waarom dan nog een filmpje opnemen als je overprikkeld bent zijn toch allemaal nog meer prikkels?
pi_220502182
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith: bob kijkt op opa's horloge "wow jij hebt veel likes"

Foto van bob bij de wintersport en ik neem aan opa's horloge
Waar de tijd op staat

Is er iemand die mij de clue van dit bericht uit kan leggen? Is het grappig? Super slim? Wat? Ik snap niet waarom ze dit post 🤷
De hartslag: 79
79 x een ❤
❤=like

Het is vooral triest dat een kind ‘likes’ belangrijk vindt.
pi_220502248
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Heeft er nog een kindje bij! Zie haar vaak
Hoeveel kinderen heeft ze nu?
pi_220502260
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dus iemand die in een huis woont waar alles heel netjes is,wordt niet verwaarloosd en iemand die in de rotzooi moet leven wordt verwaarloosd.
Nee, dat zit het niet. Maar als je bekend bent met vroegsignalering is het bij HVK 1+1 (en helaas blijft het niet bij 2).
Ook in “nette huizen” kan sprake van verwaarlozing zijn.
pi_220502283
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Oke zo letterlijk bedoelde ik het natuurlijk niet, ook hier is het washok of iets anders een rommel en krijgen de kinderen liefde. Maar in een huis vol schimmel wonen, ja dat vind ik wel verwaarlozing en vooral verwaarlozing op gezondheid, iedereen weet hoe schadelijk dit is.
pi_220502295
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De hartslag: 79
79 x een ❤
❤=like

Het is vooral triest dat een kind ‘likes’ belangrijk vindt.
Ah! Ok 😂 snap nog niet waarom je dit online gooit.. maar begrijp "de grap" nu
  vrijdag 3 april 2026 @ 21:10:33 #192
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220502309
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als dat zo is, ik zou er ook niet op zitten te wachten en ik zou het heel raar vinden. Ga lekker fangirlen tijdens de 'meet&greet'

Maar daar zou ze toch niet zo van slag door zijn?
Dat zou ik heel raar zijn. Maar stel dat het is, dan hoop ik dat ze eindelijk de essentie van dat filmpje van het meisje in het winkelcentrum gaat begrijpen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220502346
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm 🤦‍♂️ in Groningen op de grote markt en het is heel druk.. geen idee wat er gaande is... dit ken ze niet "hier in Friesland " naast dat Groningen nog niet in Friesland ligt... lijkt het erop dat ze in Groningen gewoon EEN MARKT hebben op de grote markt 🤔🤷 je verwacht het niet he! En ik denk stiekem (maar correct me if I'm wrong want ik ben er nooit geweest) dat ze wel eens markten hebben in Friesland 🤔🤷
Weer meuk gekocht bij de troetelknuffelwinkel 👌 had ze nodig! En dan loopt ze al filmend en pratend te vertellen dat ze de weg niet weet 😂 maar ze kan natuurlijk niemand bellen of appen (why not? Je hebt je telefoon gewoon mee... maar wie moet je appen of bellen waar jij je auto gelaten heb??)
Het is goede vrijdag. Elk jaar is er dan bloemetjesmarkt en dan komen de Duitsers massaal deze kant op.

Ik was mosterd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hocuspocus2 op 03-04-2026 21:21:22 ]
pi_220502369
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het is goede vrijdag. Elk jaar is er dan bloemetjesmarkt en dan komen de Duitsers massaal deze kant op.
De beste dag van het jaar om de binnenstad te vermijden😬
pi_220502384
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:04 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Nee, dat zit het niet. Maar als je bekend bent met vroegsignalering is het bij HVK 1+1 (en helaas blijft het niet bij 2).
Ook in “nette huizen” kan sprake van verwaarlozing zijn.
Ik zie ook wel hoe ze met haar kinderen omgaat /verwaarloosd maar dat heeft met haar omgang
En geen aandacht te maken .
pi_220502392

[ Bericht 100% gewijzigd door ikmoetdrieten op 03-04-2026 21:25:53 ]
pi_220502399
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:06 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Oke zo letterlijk bedoelde ik het natuurlijk niet, ook hier is het washok of iets anders een rommel en krijgen de kinderen liefde. Maar in een huis vol schimmel wonen, ja dat vind ik wel verwaarlozing en vooral verwaarlozing op gezondheid, iedereen weet hoe schadelijk dit is.
en dat ben ik wel weer met jou eens
pi_220502407
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:24 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
En dan nu ff positief: hebben jullie wel gezien hoeveel groente 1 van de tweeling bij hvk op haar wrap deed? Zelf eten pakken werkt op deze manier positief uit, zou ze thuis ook moeten doen
Dat advies heb ik haar al
Zo vaak gegeven, doet ze niets mee.
Samen koken, wraps maken en zelf vullen. Werkt niet zegt ze dan, nou zie hier
pi_220502421
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:03 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hoeveel kinderen heeft ze nu?
6
pi_220502428
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
En door niet de juiste begeleiding/school te kiezen voor haar kinderen. Niet tijdig hulp inschakelen terwijl ze zag dat Zayn achterliep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')