abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220501504
Ik kruip weer uit m’n schulp. Het enige wat ik kan denken is dat de psycholoog-neonatoloog-weetikveelwatvoorloog weer back on track is.
pi_220501545
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:30 schreef Nomofobisch het volgende:
ik schrijf wel vaker hier mee.. geinig dat er direct wordt geroepen dat een medeschrijver de fluflu in kwestie is zodra t voor iemand wordt opgenomen. Heb t idee dat t afgeven op bepaalde vrouwen hier met name voortkomt uit jullie eigen irritaties. Dingen als Kyra’s ziekte, postpartum depressie, prematuur bevallen en zieke kindjes daar kies je niet voor! Wij maken t van dichtbij mee, waarbij dat gezin klap na klap krijgt. Terwijl bij ons de kids zelden ziek zijn en nooit wat gebeurd. Niet iedereen heeft dat geluk jammerlijk
Dan ben je een gezegend mens ❤.
Maar het gaat er niet om wat ze te verduren krijgen, maar hoe ze er mee omgaan, en “tentoonstellen” op insta. Los van de tegenstrijdige berichten die meerdere fluflu’s verspreiden. Een Kyra die rust moet nemen want kans op vroegtijdig bevallen, maar wel gaan kolven en die rust niet pakken, om maar een voorbeeld te geven.
Dat Laura een openbaar profiel heeft vind ik wel wat van, zij schrijft over haar dochter, terwijl Jaimy over haar eigen ziekteproces schreef.
pi_220501561
quote:
ik schrijf wel vaker hier mee.. geinig dat er direct wordt geroepen dat een medeschrijver de fluflu in kwestie is zodra t voor iemand wordt opgenomen. Heb t idee dat t afgeven op bepaalde vrouwen hier met name voortkomt uit jullie eigen irritaties. Dingen als Kyra’s ziekte, postpartum depressie, prematuur bevallen en zieke kindjes daar kies je niet voor! Wij maken t van dichtbij mee, waarbij dat gezin klap na klap krijgt. Terwijl bij ons de kids zelden ziek zijn en nooit wat gebeurd. Niet iedereen heeft dat geluk jammerlijk
Kyra heeft echt hele rare dingen gedaan
I can't help it, if I'm lucky
pi_220501606
quote:
Nee, maar vroegtijdig kolven wordt ook afgeraden zeker als je eerder een prematuur kindje had, echter trok Kyra zich daar niks van aan.
pi_220501614
Zou de broer van AM ( als jij idd langs is gekomen om de sleutels af te geven) haar flink de les hebben gelezen? Of misschien slecht nieuws over dr ouders hebben verteld?
pi_220501622
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:13 schreef Earring het volgende:

[..]
Serieus?
Vergelijken met Jaimy?
Wat erg! Als iemand hier positief werd beschreven was zij het wel. Kon ook niet anders want zij was zelf een en al positiviteit. Erg genoeg dat ze er niet meer is
Ik heb jou trouwens nog nooit zien reageren hier
Vergelijken met Jaimy is echt not done.
pi_220501682
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:46 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Nee, maar vroegtijdig kolven wordt ook afgeraden zeker als je eerder een prematuur kindje had, echter trok Kyra zich daar niks van aan.
Waar heb jij dat gelezen?? Dat zijn aannames van hier geweest. Wat ik bij haar las was dat haar zorgverlener juist groen licht gaf voor kolven, omdat ze toch al prematuur zou bevallen. Die vroeggeboorte heeft toch ook niks te maken gehad met een beetje melk uit een borst knijpen. 😆
pi_220501683
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:40 schreef Nomofobisch het volgende:

[..]
gezien haar netwerk aan familie, vrienden en zorgverleners denk ik dat wij ons geen zorgen hoeven te maken om haar mentale toestand of gezinssituatie. Er lijkt daar genoeg bovenop te zitten en dat is hartstikke fijn voor hun want het lijkt me niet mals allemaal. En daar kiezen zij ook niet zelf voor. Tis jammer om te lezen hoe op bepaalde fluflu’s afgeven wordt en bij een ander die exact hetzelfde doet juist enkel lof voor is. Zoals met Jaimie, Mandy, Laura.
Mandy is van die tweeling? Die is ook al een poos spoorloos op Instagram
pi_220501705
Ik kwam iets typen.... maar ben helemaal in shock over de kyra/jaimy vergelijking... ik weet gewoon even niet wat te zeggen hierop... ik ben even erger in shock over texten hier dan over wat een flu deed... wouw
pi_220501717
Ik kruip weer terug de meeleesmodus in want dit is treurig en dat heb ik vaker geschreven.. als je eens zou lezen wat iemand schrijft in plaats van zelf dingen invult of simpelweg stopt met kijken als iemand je strot uit komt? Kijk al maanden bewust niet meer bij AM en Sarah Rebecca die komen mijn strot ook uit. Dat is je tijd toch niet waard. Goed weekeinde!
pi_220501742
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:53 schreef Nomofobisch het volgende:

[..]
Waar heb jij dat gelezen?? Dat zijn aannames van hier geweest. Wat ik bij haar las was dat haar zorgverlener juist groen licht gaf voor kolven, omdat ze toch al prematuur zou bevallen. Die vroeggeboorte heeft toch ook niks te maken gehad met een beetje melk uit een borst knijpen. 😆
Ze heeft dit zelf online gedeeld. Trots op haar gouden colostrum.....

Een arts gaat toch geen goedkeuring geven, als er al vroeggeboorte dreigt? Lijkt me sterk. Ik werk al 15 jaar als verpleegkundige en geen arts die dat zou zeggen lijkt me. Maar idd dit laatste is mn eigen invulling hiervan.
pi_220501746
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:53 schreef Nomofobisch het volgende:

[..]
Bijzonder dat jij andere dingen las en onthoudt dan de rest hier. Heeft Kyra ook een vriendin die voor haar meeleest op fora? Kan ze beter niet doen.
pi_220501766
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:46 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Lekker door de Efteling struinen terwijl je bedrust zou hebben
Überhaupt die hele 3e zwangerschap
En dat voor een vrouw met 'vruchtbaarheidsproblemen'
pi_220501772
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Lekker door de Eftlejng struinen terwijl je bedrust zou hebben
Oh ja, bingo kaart vol. Hoppa.
Oh nee wacht, binnenkort zwanger van nummer 4.
pi_220501788
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:59 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Ze heeft dit zelf online gedeeld. Trots op haar gouden colostrum.....

Een arts gaat toch geen goedkeuring geven, als er al vroeggeboorte dreigt? Lijkt me sterk. Ik werk al 15 jaar als verpleegkundige en geen arts die dat zou zeggen lijkt me. Maar idd dit laatste is mn eigen invulling hiervan.
Ja en waarom zou je met alle geweld willen kolven voor de bevalling
Is nergens voor nodig
Behalve als je misschien 42 weken bent en echt heel graag wil dat de baby komt.. oh wacht
pi_220501798
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:04 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Oh ja, bingo kaart vol. Hoppa.
Oh nee wacht, binnenkort zwanger van nummer 4.
Nee ja op de bingokaart moet ook nog de sondevoeding van kind uitmelken online en net doen alsof kind dit nog steeds had terwijl ze allang eraf was
pi_220501805
Onze oermoeder
pi_220501824
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:57 schreef Nomofobisch het volgende:
Ik kruip weer terug de meeleesmodus in want dit is treurig en dat heb ik vaker geschreven.. als je eens zou lezen wat iemand schrijft in plaats van zelf dingen invult of simpelweg stopt met kijken als iemand je strot uit komt? Kijk al maanden bewust niet meer bij AM en Sarah Rebecca die komen mijn strot ook uit. Dat is je tijd toch niet waard. Goed weekeinde!
Ik heb je Posts terug gelezen en dit heb je niet gezegd hoor. Vooral veel commentaar op fluflu’s (Laura, DBM, Mirthe)
pi_220501840
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Lekker door de Efteling struinen terwijl je bedrust zou hebben
Vergeet de shop sessies niet!
pi_220501855
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:06 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja en waarom zou je met alle geweld willen kolven voor de bevalling
Is nergens voor nodig
Behalve als je misschien 42 weken bent en echt heel graag wil dat de baby komt.. oh wacht
Omdat het voor te kleine kindjes/te vroeggeboren kindjes/zieke of waarvan de kans is dat suiker ontregeld is heel goed is om bij te voeden met borstvoeding melk.
Prenataal kolven gaat over algemeen in overleg, en ook bij kans op vroeggeboorte kan er toestemming voor gegeven worden hangt van de hele situatie af.
pi_220501888
Hoe zou het tegenwoordig eigenlijk met Marilyn zijn? Wat zou zij tegenwoordig doen?
pi_220501890
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:13 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Omdat het voor te kleine kindjes/te vroeggeboren kindjes/zieke of waarvan de kans is dat suiker ontregeld is heel goed is om bij te voeden met borstvoeding melk.
Prenataal kolven gaat over algemeen in overleg, en ook bij kans op vroeggeboorte kan er toestemming voor gegeven worden hangt van de hele situatie af.
En dan ga je geen hele flessen kolven. Ook geen 3 weken van tevoren
pi_220501891
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:13 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Eens. Alleen is die kans op toestemming bij een mult kleiner, zeker als die vroeggeboorte niet zeker is. In het geval van Kyra zouden ze er juist alles aan willen doen die zwangerschap zo lang mogelijk uit te dragen.
En het was niet alleen dat kolven, ze leek er bijna alles aan te doen om juist prematuur te bevallen, en dat maakt het zo ziekelijk gevaarlijk.
pi_220501911
En dan nu ff positief: hebben jullie wel gezien hoeveel groente 1 van de tweeling bij hvk op haar wrap deed? Zelf eten pakken werkt op deze manier positief uit, zou ze thuis ook moeten doen
pi_220501930
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoe zou het tegenwoordig eigenlijk met Marilyn zijn? Wat zou zij tegenwoordig doen?
Heeft er nog een kindje bij! Zie haar vaak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')