Dan ben je een gezegend mens ❤.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:30 schreef Nomofobisch het volgende:
ik schrijf wel vaker hier mee.. geinig dat er direct wordt geroepen dat een medeschrijver de fluflu in kwestie is zodra t voor iemand wordt opgenomen. Heb t idee dat t afgeven op bepaalde vrouwen hier met name voortkomt uit jullie eigen irritaties. Dingen als Kyra’s ziekte, postpartum depressie, prematuur bevallen en zieke kindjes daar kies je niet voor! Wij maken t van dichtbij mee, waarbij dat gezin klap na klap krijgt. Terwijl bij ons de kids zelden ziek zijn en nooit wat gebeurd. Niet iedereen heeft dat geluk jammerlijk
Kyra heeft echt hele rare dingen gedaanquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:30 schreef Nomofobisch het volgende:
ik schrijf wel vaker hier mee.. geinig dat er direct wordt geroepen dat een medeschrijver de fluflu in kwestie is zodra t voor iemand wordt opgenomen. Heb t idee dat t afgeven op bepaalde vrouwen hier met name voortkomt uit jullie eigen irritaties. Dingen als Kyra’s ziekte, postpartum depressie, prematuur bevallen en zieke kindjes daar kies je niet voor! Wij maken t van dichtbij mee, waarbij dat gezin klap na klap krijgt. Terwijl bij ons de kids zelden ziek zijn en nooit wat gebeurd. Niet iedereen heeft dat geluk jammerlijk
Nee, maar vroegtijdig kolven wordt ook afgeraden zeker als je eerder een prematuur kindje had, echter trok Kyra zich daar niks van aan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:30 schreef Nomofobisch het volgende:
Vergelijken met Jaimy is echt not done.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:13 schreef Earring het volgende:
[..]
Serieus?
Vergelijken met Jaimy?
Wat erg! Als iemand hier positief werd beschreven was zij het wel. Kon ook niet anders want zij was zelf een en al positiviteit. Erg genoeg dat ze er niet meer is
Ik heb jou trouwens nog nooit zien reageren hier
Waar heb jij dat gelezen?? Dat zijn aannames van hier geweest. Wat ik bij haar las was dat haar zorgverlener juist groen licht gaf voor kolven, omdat ze toch al prematuur zou bevallen. Die vroeggeboorte heeft toch ook niks te maken gehad met een beetje melk uit een borst knijpen. 😆quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:46 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Nee, maar vroegtijdig kolven wordt ook afgeraden zeker als je eerder een prematuur kindje had, echter trok Kyra zich daar niks van aan.
Mandy is van die tweeling? Die is ook al een poos spoorloos op Instagramquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:40 schreef Nomofobisch het volgende:
[..]
gezien haar netwerk aan familie, vrienden en zorgverleners denk ik dat wij ons geen zorgen hoeven te maken om haar mentale toestand of gezinssituatie. Er lijkt daar genoeg bovenop te zitten en dat is hartstikke fijn voor hun want het lijkt me niet mals allemaal. En daar kiezen zij ook niet zelf voor. Tis jammer om te lezen hoe op bepaalde fluflu’s afgeven wordt en bij een ander die exact hetzelfde doet juist enkel lof voor is. Zoals met Jaimie, Mandy, Laura.
Ze heeft dit zelf online gedeeld. Trots op haar gouden colostrum.....quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:53 schreef Nomofobisch het volgende:
[..]
Waar heb jij dat gelezen?? Dat zijn aannames van hier geweest. Wat ik bij haar las was dat haar zorgverlener juist groen licht gaf voor kolven, omdat ze toch al prematuur zou bevallen. Die vroeggeboorte heeft toch ook niks te maken gehad met een beetje melk uit een borst knijpen. 😆
Bijzonder dat jij andere dingen las en onthoudt dan de rest hier. Heeft Kyra ook een vriendin die voor haar meeleest op fora? Kan ze beter niet doen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:53 schreef Nomofobisch het volgende:
[..]
Waar heb jij dat gelezen?? Dat zijn aannames van hier geweest. Wat ik bij haar las was dat haar zorgverlener juist groen licht gaf voor kolven, omdat ze toch al prematuur zou bevallen. Die vroeggeboorte heeft toch ook niks te maken gehad met een beetje melk uit een borst knijpen. 😆
Lekker door de Efteling struinen terwijl je bedrust zou hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:46 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Nee, maar vroegtijdig kolven wordt ook afgeraden zeker als je eerder een prematuur kindje had, echter trok Kyra zich daar niks van aan.
Oh ja, bingo kaart vol. Hoppa.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:04 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Lekker door de Eftlejng struinen terwijl je bedrust zou hebben
Überhaupt die hele 3e zwangerschap
En dat voor een vrouw met 'vruchtbaarheidsproblemen'
Ja en waarom zou je met alle geweld willen kolven voor de bevallingquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:59 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Ze heeft dit zelf online gedeeld. Trots op haar gouden colostrum.....
Een arts gaat toch geen goedkeuring geven, als er al vroeggeboorte dreigt? Lijkt me sterk. Ik werk al 15 jaar als verpleegkundige en geen arts die dat zou zeggen lijkt me. Maar idd dit laatste is mn eigen invulling hiervan.
Nee ja op de bingokaart moet ook nog de sondevoeding van kind uitmelken online en net doen alsof kind dit nog steeds had terwijl ze allang eraf wasquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:04 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Oh ja, bingo kaart vol. Hoppa.
Oh nee wacht, binnenkort zwanger van nummer 4.
Ik heb je Posts terug gelezen en dit heb je niet gezegd hoor. Vooral veel commentaar op fluflu’s (Laura, DBM, Mirthe)quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:57 schreef Nomofobisch het volgende:
Ik kruip weer terug de meeleesmodus in want dit is treurig en dat heb ik vaker geschreven.. als je eens zou lezen wat iemand schrijft in plaats van zelf dingen invult of simpelweg stopt met kijken als iemand je strot uit komt? Kijk al maanden bewust niet meer bij AM en Sarah Rebecca die komen mijn strot ook uit. Dat is je tijd toch niet waard. Goed weekeinde!
Vergeet de shop sessies niet!quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:04 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Lekker door de Efteling struinen terwijl je bedrust zou hebben
Überhaupt die hele 3e zwangerschap
En dat voor een vrouw met 'vruchtbaarheidsproblemen'
Omdat het voor te kleine kindjes/te vroeggeboren kindjes/zieke of waarvan de kans is dat suiker ontregeld is heel goed is om bij te voeden met borstvoeding melk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:06 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja en waarom zou je met alle geweld willen kolven voor de bevalling
Is nergens voor nodig
Behalve als je misschien 42 weken bent en echt heel graag wil dat de baby komt.. oh wacht
En dan ga je geen hele flessen kolven. Ook geen 3 weken van tevorenquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:13 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Omdat het voor te kleine kindjes/te vroeggeboren kindjes/zieke of waarvan de kans is dat suiker ontregeld is heel goed is om bij te voeden met borstvoeding melk.
Prenataal kolven gaat over algemeen in overleg, en ook bij kans op vroeggeboorte kan er toestemming voor gegeven worden hangt van de hele situatie af.
Eens. Alleen is die kans op toestemming bij een mult kleiner, zeker als die vroeggeboorte niet zeker is. In het geval van Kyra zouden ze er juist alles aan willen doen die zwangerschap zo lang mogelijk uit te dragen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:13 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Omdat het voor te kleine kindjes/te vroeggeboren kindjes/zieke of waarvan de kans is dat suiker ontregeld is heel goed is om bij te voeden met borstvoeding melk.
Prenataal kolven gaat over algemeen in overleg, en ook bij kans op vroeggeboorte kan er toestemming voor gegeven worden hangt van de hele situatie af.
Heeft er nog een kindje bij! Zie haar vaakquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoe zou het tegenwoordig eigenlijk met Marilyn zijn? Wat zou zij tegenwoordig doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |