Nou, ik word er al niet eens nat van 🙈. Mis bij KB ook wel wat mannelijkheid, maar daar zou het wel op lukken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:19 schreef JaNeeDan het volgende:
Andere vraag:
Zo’n man met capuchon, daar droog je toch spontaan van op?
😂quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:25 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nou, ik word er al niet eens nat van 🙈. Mis bij KB ook wel wat mannelijkheid, maar daar zou het wel op lukken.
Sorry dames, ook mijn vrijdagavond 😂
Blijkbaar niet, want ze moeten toch 3x per dag?quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Andere vraag:
Zo’n man met capuchon, daar droog je toch spontaan van op?
Zij ook? Ik dacht Iris😬quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want ze moeten toch 3x per dag?
Ik vond die trui verkeerd om aandoen en er een beetje geacteerd uitzien...quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:47 schreef Keesie123 het volgende:
Wow DBM haar leven is pure chaos omdat ze haar shirt verkeerd om heeft (🤣🤣), haar kind geluid maakt en er een telefoon trilt. Ze kan maar beter niet in mijn huishouden komen met 4 kinderen en nog heel veel meer prikkel-veroorzakers. Heftig leven als je overprikkeld raakt van je shirt dat verkeerd om zit.
😂ik zie je al zitten nu, elke keer kijkend of Am al wat losgelaten heeftquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik kan er echt zo slecht tegen als iemand een soort bommetje dropt met een open einde. Vertel gewoon alles of vertel niets. Nu vraag ik me al dagen af wat er is gebeurd op de verjaardag van AM terwijl ik daarvoor nog amper keek bij haar.
Ik weet het, ik ben triest 🤣
Oh, excuus, ik volg ze allebei niet en ik dacht iedere keer dat het om MenT ging.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij ook? Ik dacht Iris😬
Maar poeh, zou ze daarom altijd hulp in huis hebben? Worden de kinderen beziggehouden en kunnen zij en Timmie los.
De Sahara is er niks bij als ik naar Tim kijk. Dan kijk ik liever naar Koen. Al is dat mijn type ook niet qua uiterlijk, daar zou t idd wel op lukken 😂.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:25 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nou, ik word er al niet eens nat van 🙈. Mis bij KB ook wel wat mannelijkheid, maar daar zou het wel op lukken.
Sorry dames, ook mijn vrijdagavond 😂
😂😂😂quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De Sahara is er niks bij als ik naar Tim kijk. Dan kijk ik liever naar Koen. Al is dat mijn type ook niet qua uiterlijk, daar zou t idd wel op lukken 😂.
Iris doet het 3x p/d vertelde ze in de podcast. Sinds kort en het schijnt goed te bevallen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Oh, excuus, ik volg ze allebei niet en ik dacht iedere keer dat het om MenT ging.
Ze had toch die stofzuiger 🫣quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of het huis al ingericht is.
Jaaaaa Henry, die blokkeerden mij binnen een uur toen ik vroeg waarom ze met een oplichter samenwerkten.quote:
Maar Michelle toch ook? Die heedt eens verteld (volgens mij nog tijdens de poly) dat ze meerdere keren per dag jeuk had.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Iris doet het 3x p/d vertelde ze in de podcast. Sinds kort en het schijnt goed te bevallen.
Waarom zou je een scharrel van Jim googlen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik heb de nieuwe vlam van Jim even gegoogled, lijkt mij een leuke slimme meid!
Mees, Mila en Merel zegt rondje googlequote:Op vrijdag 3 april 2026 23:33 schreef Snaky het volgende:
Marilyn, dat was me wat. Had een enorme hekel aan Kyra en had toen 4 kinderen 3 meisjes en een jongen. Twee meisjes met bijna dezelfde naam. Heel bijzonder type was dat, ze verkocht ook tekeningen toch?
Hij deelt de reel ook op zijn eigen insta dus hij vind het primaquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:32 schreef Lodelie het volgende:
Zo enorm treurig hoeveel aandacht Am besteed aan Jim en zijn vrienden die taart komen eten. Op straat staan filmen, daarna iedereen filmen, en hele reel ervan maken en dan posten.
Jij was lekker aan het touren met zijn vrienden en is onderweg taart gaan eten bij zijn ouders. Hartstikke leuk voor hem.
Am maakt er een hele show van, die alles te filmen, verslag uit te brengen wat de kinderen van zijn vriendin vinden enz. Echt zo treurig.
Snap echt niet dat hij hieraan meewerkt.
En miaquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:39 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Mees, Mila en Merel zegt rondje google
quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:39 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Mees, Mila en Merel en mia zegt rondje google
Oja en die maakte ze zogenaamd zelf.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:33 schreef Snaky het volgende:
Marilyn, dat was me wat. Had een enorme hekel aan Kyra en had toen 4 kinderen 3 meisjes en een jongen. Twee meisjes met bijna dezelfde naam. Heel bijzonder type was dat, ze verkocht ook tekeningen toch?
Haha ja! En ze ging altijd gehaktballen eten met de kinderen. Hele knappe kinderen vond ik. Zou ze nog bij dezelfde man zijn?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:42 schreef Earring het volgende:
[..]
Oja en die maakte ze zogenaamd zelf.
Ik herinner me haar vooral met die stofzuiger Henry die nogal vaak gepromoot moest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |