abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220502432
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar doordat Am zoveel deelt denken sommige mensen dat Am een vriendin is, die willen haar iets brengen en feliciteren ,
Kan zo zijn, toch niet oké in mijn ogen. Jij mag dat natuurlijk anders vinden
pi_220502453
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:28 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Kan zo zijn, toch niet oké in mijn ogen. Jij mag dat natuurlijk anders vinden
Ze zegt niet dat dat dan automatisch oké is.

Maar waarschijnlijk is dat een onrealistisch scenario. Realistischer is dat de vrouw gewoon maximaal overdrijft en aandacht wil trekken, as usual.
pi_220502462
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
6
Ik ben vooral benieuwd of het huis al ingericht is.
pi_220502532
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoe zou het tegenwoordig eigenlijk met Marilyn zijn? Wat zou zij tegenwoordig doen?
Dat vraag ik mij ook wel eens af. Op de een of andere manier stel ik me altijd zo voor dat ze iets van een scam dropshipping webshop heeft om haar geld mee te verdienen. Of iets anders in dat straatje. Wat een influencer was dat zeg. Bizar.
pi_220502538
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:31 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk is dat een onrealistisch scenario. Realistischer is dat de vrouw gewoon maximaal overdrijft en aandacht wil trekken, as usual.
Daar ben ik het helemaal mee eens 👍
pi_220502541
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben vooral benieuwd of het huis al ingericht is.
Dat weet ik niet zie haar vaak lopen met haar dubbele wagen
Meer niet
pi_220502553
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:53 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Mandy is van die tweeling? Die is ook al een poos spoorloos op Instagram
Ik denk inderdaad dat ze @mandysgirls bedoelt. Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat, ze is al behoorlijk lang spoorloos. Ik vind het wel zorgelijk, gezien alle lichamelijke en psychische problemen die ze had. Ik hoop niet dat ze is overleden..
pi_220502565
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:31 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]

Ik zou ind persoonlijk ook nergens voor de deur gaan staan 😂 maar Am kan sommige vrouwen het gevoel geven van een vriendin of zo , omdat ze zoveel persoonlijke dingen deelt, maar ind het kan ook allemaal verzonnen zijn , voor een nieuwe verhaallijn
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220502572
Weggehaald.
pi_220502579
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik zou ind persoonlijk ook nergens voor de deur gaan staan 😂 is ook nietnormaal , maar Am kan sommige vrouwen het gevoel geven van een vriendin of zo , omdat ze zoveel persoonlijke dingen deelt, maar ind het kan ook allemaal verzonnen zijn , voor een nieuwe verhaallijn
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220502588
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:43 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Dat weet ik niet zie haar vaak lopen met haar dubbele wagen
Meer niet
Het was meer hardop denken van mijzelf. Destijds had ze een stofzuiger en een eettafel zonder stoelen.
pi_220502618
Ik zit met verbazing te kijken naar resultaten van de liposucties van @mijngelukje (van het lipoedeem vet). Zoveel mensen riepen dat haar 'before' reuze meeviel, en tuurlijk het kan altijd erger, maar jeetje wat een verschil nu zonder het lipoedeemvet. Fijn voor haar, en het lijkt me zoveel lichter.
pi_220502638
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:30 schreef Nomofobisch het volgende:
ik schrijf wel vaker hier mee.. geinig dat er direct wordt geroepen dat een medeschrijver de fluflu in kwestie is zodra t voor iemand wordt opgenomen. Heb t idee dat t afgeven op bepaalde vrouwen hier met name voortkomt uit jullie eigen irritaties. Dingen als Kyra’s ziekte, postpartum depressie, prematuur bevallen en zieke kindjes daar kies je niet voor! Wij maken t van dichtbij mee, waarbij dat gezin klap na klap krijgt. Terwijl bij ons de kids zelden ziek zijn en nooit wat gebeurd. Niet iedereen heeft dat geluk jammerlijk
Als je hier al langer meeschrijft weet je ook dat er hier genoeg vrouwen zijn die klap op klap krijgen en het niet sllemaal rozengeur en maneschijn is.
pi_220502651
Sanneke weer een bad voor M gekocht, nog geen week geleden vertelde ze dat ze hem in bad deed in een wasmand en dat dat zo goed werkte.

Een dag niets gekocht is een dag niet geleefd daar.

Als is het wel een handig bad. Maar die linkjes geloof ik ook niet allemaal, dat zijn van die foute verkooptrucs: ‘die heb ik zelf ook thuis’ vibes krijg ik er van.
pi_220502668
Ik kan er echt zo slecht tegen als iemand een soort bommetje dropt met een open einde. Vertel gewoon alles of vertel niets. Nu vraag ik me al dagen af wat er is gebeurd op de verjaardag van AM terwijl ik daarvoor nog amper keek bij haar.

Ik weet het, ik ben triest 🤣
pi_220502678
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:59 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Ze heeft dit zelf online gedeeld. Trots op haar gouden colostrum.....

Een arts gaat toch geen goedkeuring geven, als er al vroeggeboorte dreigt? Lijkt me sterk. Ik werk al 15 jaar als verpleegkundige en geen arts die dat zou zeggen lijkt me. Maar idd dit laatste is mn eigen invulling hiervan.
Prenataal kolven wordt sowieso niet aangeraden, pas vanaf 37weken zeggen ze dat het kan en zeker niet omdat je 'toch wel een prematuur krijgt'.
pi_220502683
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik kan er echt zo slecht tegen als iemand een soort bommetje dropt met een open einde. Vertel gewoon alles of vertel niets. Nu vraag ik me al dagen af wat er is gebeurd op de verjaardag van AM terwijl ik daarvoor nog amper keek bij haar.

Ik weet het, ik ben triest 🤣
Ik ben net zo triest, en vind het ook net zo stom! Wil eigenlijk helemaal niet kijken, en zeg dan tegen mezelf dat ik het hier vanzelf lees. Maar toch..
pi_220502688
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De beste dag van het jaar om de binnenstad te vermijden😬
Wist ik ook niet, had eerst ook plannen voor een dagje Groningen maar zat gelukkig gewoon op debank thuis 😆
pi_220502691
Zou Sanneke de boekenkast vast hebben laten zetten aan de muur? Met die smalle pootjes lijkt hij me niet erg kids-proof en met omtrek-gevaar.
pi_220502692
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:23 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW

Wat is die Tim toch een dweil. Echt, hoe snel je je mannelijkheid kwijtraakt bij Mies!

En Maud mag wel voorgedragen worden voor een lintje. Die runt alles daar terwijl Mies het perfecte plaatje in stand houdt.

Ik ben misschien een softie, maar ik zou niet graag de hort op gaan in Spanje als mijn kinderen ziek waren. Maar: the Mies en Timmie show must go on.
Natuurlijk en die podcast neemt zichzelf ook niet op dus ze zit weer in Spanje. :')
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220502726
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:04 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Wist ik ook niet, had eerst ook plannen voor een dagje Groningen maar zat gelukkig gewoon op debank thuis 😆
Mazzelaar!
pi_220502730
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik zit met verbazing te kijken naar resultaten van de liposucties van @:mijngelukje (van het lipoedeem vet). Zoveel mensen riepen dat haar 'before' reuze meeviel, en tuurlijk het kan altijd erger, maar jeetje wat een verschil nu zonder het lipoedeemvet. Fijn voor haar, en het lijkt me zoveel lichter.
Het is ook heel veel lichter. Ik heb ook Lipoedeem en ben bij dezelfde arts geweest aantal jaar geleden. Helaas ben ik nog wat stadia verder dan zij, dus zo dun ben ik niet geworden en zal ik ooit nooit worden. Maar kan me wel veel beter bewegen.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_220502734
Mw is volgens mij zonder kinderen in spanje. Zei ze ook in de vorige podcast.
pi_220502737
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou Sanneke de boekenkast vast hebben laten zetten aan de muur? Met die smalle pootjes lijkt hij me niet erg kids-proof en met omtrek-gevaar.
Een rekje ophangen ging al niet goed. Dion kan niet boren, hele dag mee bezig geweest. Denk dat dat het antwoord op jouw vraag is.
pi_220502760
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:14 schreef Raradefayee het volgende:
Mw is volgens mij zonder kinderen in spanje. Zei ze ook in de vorige podcast.
Zo lijkt het wel op de foto’s. Ik dacht dat ze met kinderen zou gaan. Maakt ook niet uit. Ze is er even weer haar huis ontvlucht.

Andere vraag:
Zo’n man met capuchon, daar droog je toch spontaan van op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')