Ze weten niet beter, vind ik ook een raar argument. Als iemand vanaf baby-zijnde geslagen word, zeg je toch ook niet "ach, hij weet niet beter"quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze weten niet beter, , dus verwaarlozing vind ik wel overdreven
Ik vind eenmalig voor iemands deur geen stalken. Ik vind het wel over een grens gaan, maar zeker geen stalken. Ik vind het ook ziekelijk hoeveel Am deelt en dan raar opkijken als zoiets gebeurd? Nee sorry, dan vind ik aangifte buiten propertie.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:46 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja wie geeft jou het recht om zomaar voor iemand zijn deur te staan? Dat is gewoon ziek en stalken!
Idd, ze weten niet beter dan dat ze verwaarloosd worden. Ach, dan maakt het niet zo veel uit? 😅quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:58 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ze weten niet beter, vind ik ook een raar argument. Als iemand vanaf baby-zijnde geslagen word, zeg je toch ook niet "ach, hij weet niet beter"
Ach ze doet gewoon weer alsof, kijk mij met mijn adha en autisme eens verstrooid en verward zijn, hihihi...quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm 🤦♂️ in Groningen op de grote markt en het is heel druk.. geen idee wat er gaande is... dit ken ze niet "hier in Friesland " naast dat Groningen nog niet in Friesland ligt... lijkt het erop dat ze in Groningen gewoon EEN MARKT hebben op de grote markt 🤔🤷 je verwacht het niet he! En ik denk stiekem (maar correct me if I'm wrong want ik ben er nooit geweest) dat ze wel eens markten hebben in Friesland 🤔🤷
Weer meuk gekocht bij de troetelknuffelwinkel 👌 had ze nodig! En dan loopt ze al filmend en pratend te vertellen dat ze de weg niet weet 😂 maar ze kan natuurlijk niemand bellen of appen (why not? Je hebt je telefoon gewoon mee... maar wie moet je appen of bellen waar jij je auto gelaten heb??)
Ze beweerde dat Google map het niet deed want drukte. Maar onzin op IG plempen lukt wel. Dom mens. Verder kan het in Friesland ook druk zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm 🤦♂️ in Groningen op de grote markt en het is heel druk.. geen idee wat er gaande is... dit ken ze niet "hier in Friesland " naast dat Groningen nog niet in Friesland ligt... lijkt het erop dat ze in Groningen gewoon EEN MARKT hebben op de grote markt 🤔🤷 je verwacht het niet he! En ik denk stiekem (maar correct me if I'm wrong want ik ben er nooit geweest) dat ze wel eens markten hebben in Friesland 🤔🤷
Weer meuk gekocht bij de troetelknuffelwinkel 👌 had ze nodig! En dan loopt ze al filmend en pratend te vertellen dat ze de weg niet weet 😂 maar ze kan natuurlijk niemand bellen of appen (why not? Je hebt je telefoon gewoon mee... maar wie moet je appen of bellen waar jij je auto gelaten heb??)
Ieder zijn mening toch! Niemand moet zomaar onaangekondigd voor me deur staan! Zijn ook kinderen. Dan ben je als volwassen persoon ook echt ziek in je knar, hoeveel iemand ook deelt. Niemand heeft het recht zomaar onuitgenodigd voor iemand zijn deur te staan als je diegene niet persoonlijk kent!quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:05 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik vind eenmalig voor iemands deur geen stalken. Ik vind het wel over een grens gaan, maar zeker geen stalken. Ik vind het ook ziekelijk hoeveel Am deelt en dan raar opkijken als zoiets gebeurd? Nee sorry, dan vind ik aangifte buiten propertie.
Geef jij het even door aan al die colporteursquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:18 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ieder zijn mening toch! Niemand moet zomaar onaangekondigd voor me deur staan! Zijn ook kinderen. Dan ben je als volwassen persoon ook echt ziek in je knar, hoeveel iemand ook deelt. Niemand heeft het recht zomaar onuitgenodigd voor iemand zijn deur te staan als je diegene niet persoonlijk kent!
Hahahaha ik hoor hierin gewoon mijn bonusmoeder. Die heeft ook nog steeds een trauma dat ze van haar ouders haar bord moest leeg eten (en die is dan 68 hè 🤣)quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:26 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Vandeweek ging ze ook los over je bord leeg moeten eten van haar ouders, dat heeft niets met die skileraar te maken. Dus waarom ze nu weer neigt naar 'toen alles nog goed was...' Ze wiebelt alle kanten op met haar jeugd. Ze wil sinds haar verjaardag in ieder geval zo min mogelijk van huis. Naar school en de Hanos, maar meer werd het niet. En toch verwacht ik niet dat het dan iets met haar familie is. Dan kun je gewoon naar paardrijden en je bootcampclubje.
Nope, ze hadden nog diverse feestjes daarna en inkopen doen lukte ook, mevrouw ikwilaandacht dropt een bommetje.quote:
Denk niet dat ze weet dat er een hoop mensen lang paasweekend hebben en er dan op uittrekkenquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:24 schreef Loveischocolala het volgende:
Het was vandaag heel druk in Friesland hahaha
Er staat ook altijd dat water filter apparaat op het aanrecht. Zorgt ervdat je nog minder werkblad over houdtquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:28 schreef brilduiker1973 het volgende:
Je kan niet eens lopen in de keuken van HVK. Was op de grond. En dat aanrecht idd. Zou het zelf niet kunnen, dan weggaan. Maar HVK is goed in kop in her zand steken, weggaan dan is het probleem even weg.
Doe ik sowieso niet voor open, maar totaal wat anders dan van die losgeslagen volgersquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:19 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Geef jij het even door aan al die colporteurs
Haha, ja inderdaad, de werkende mens heeft ook af en toe vrij!quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:28 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze weet dat er een hoop mensen lang paasweekend hebben en er dan op uittrekken
Nope....zeker in dit vrij specifieke geval mag dit niet.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:03 schreef Iris2.0 het volgende:
Oke, is mijn reactie verwijderd? 🤣🙄 Mag je iemand geen fangirl noemen als werkelijk alles wat die meid doet goedpraat? Oke, oke...
Rustig maar.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:18 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ieder zijn mening toch! Niemand moet zomaar onaangekondigd voor me deur staan! Zijn ook kinderen. Dan ben je als volwassen persoon ook echt ziek in je knar, hoeveel iemand ook deelt. Niemand heeft het recht zomaar onuitgenodigd voor iemand zijn deur te staan als je diegene niet persoonlijk kent!
Het kan toch ook liefkozend bedoelt zijn? Denk dat ze ook wel beseft dat Maud haar heel veel werk uit werk neemt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:21 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ik vind het ook erg kleinerend dat MW haar 'Maudje' noemt terwijl ze Maud heet. Zoveel jonger is Maud niet als MW. Ik krijg er een raar gevoel bij.. zo van; 'kijk mij personeel hebben, maar ik ben THE MOM'. Zonder Maud (en de rest van haar crew, ook al is die flink uitgedund), draait MW niet eens een week alleen het gezin.
dat deed AM ook zoquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die t best gek vind dat Jim zijn verjaardag thuis 'viert' (of een soort van dan).
Geen idee over wie dit gaat maar op Goede Vrijdag moet je niet naar Groningen willen. Bloemenmarkt. Half Duitsland gaat die dag naar Groningen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:37 schreef IlseMarije het volgende:
File voor de parkeergarage, dat kennen we hier in Friesland niet. Nou heb ik vorig jaar toch echt in de file gestaan in Drachten voordat ik in de parkeergarage kon, maar dan ligt Drachten nu vast in Groningen of zo 😝 En deze week moest ik op de fiets in Friesland voor de brug wachten, de randstad is er niks bij 🤣🤣🤣
Ze had tegoed gewonnen voor die overpriced kleuterwinkel. Dat moest vast snel uitgegeven worden😂quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Van de week heb ik stiekem gelachen dat een of ander kastje bij de Action nu goedkoper was. Sanneke had 20 hele euro’s meer betaald 😂quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:56 schreef tulpje19 het volgende:
Oeh een unicum bij Sanneke: ze deelt een keer een linkje van iets wat ze wel zelf heeft!
Ja, want iedereen was zo enthousiast! En nu ook nog 30 euro goedkoper!quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:56 schreef tulpje19 het volgende:
Oeh een unicum bij Sanneke: ze deelt een keer een linkje van iets wat ze wel zelf heeft!
Denk je echt dat er om de haverklap losgeslagen volgers bij haar voor de deur staan?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:35 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Doe ik sowieso niet voor open, maar totaal wat anders dan van die losgeslagen volgers
Dat was deze kast. Zij heeft er 129 voor betaald, nu kost die kast 99. Ze heeft nog wel geprobeerd het verschil terug te krijgen. Dinsdag zullen de schattige toetjes waarschijnlijk afgeprijsd zijn, zal ze ook wel teruggaan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:06 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Van de week heb ik stiekem gelachen dat een of ander kastje bij de Action nu goedkoper was. Sanneke had 20 hele euro’s meer betaald 😂
Foto’s van haar story’s en hoe ze dit voor elkaar krijgt etcquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wat staat daar dan? Kan niets vinden behalve een gesloten groep en geen zin om lid te worden
Iedereen denkt er anders over en dat mag, ik vind je idd een debiel als je onuitgenodigd bij een influencer voor de deur gaat staan..quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:10 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Denk je echt dat er om de haverklap losgeslagen volgers bij haar voor de deur staan?
Als ze niet wil dat mensen weten waar ze woont, waar ze is, wanneer ze op vakantie gaat, hoe laat ze zit te poepen, enz. Dan moet ze niet alles online gooien. Haar huis verkopen, anoniem ergens gaan wonen, insta eraf gooien. Dan is ze gelijk van alle losgeslagen volgers en de AM haat groep af.
Overigens denk ik niet dat er een volger aan haar deur gestaan zou hebben. Want waarom lijkt Julia dan zenuwachtig voordat er überhaupt iemand zou zijn.
Beetje dezelfde logica als AM. Egoïsten- Influencerslogicaquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:18 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke wil Dahlia’s in de tuin. Debbie kan haar vast vertellen hoe ze dat het beste aan kan pakken. Nu eerst maar even zoeken naar een potje.
Ik zie een ratjetoe van kleur in het huis Sanneke maar het schilderij van Dion mocht niet in de woonkamer vanwege de kleuren. Logica is ver te zoeken bij haar. Tenzij de logica is dat zij er de meeste tijd doorbrengt en Dion daarom niks te zeggen heeft.
Ja zo rollen ze soms 🤦🏼♀quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:03 schreef Iris2.0 het volgende:
Oke, is mijn reactie verwijderd? 🤣🙄 Mag je iemand geen fangirl noemen als werkelijk alles wat die meid doet goedpraat? Oke, oke...
Maar ja, als je maar 1x per jaar op vakantie gaat, dan snap ik wel dat je ondanks zieke kinderen toch gaat.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:23 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW
Wat is die Tim toch een dweil. Echt, hoe snel je je mannelijkheid kwijtraakt bij Mies!
En Maud mag wel voorgedragen worden voor een lintje. Die runt alles daar terwijl Mies het perfecte plaatje in stand houdt.
Ik ben misschien een softie, maar ik zou niet graag de hort op gaan in Spanje als mijn kinderen ziek waren. Maar: the Mies en Timmie show must go on.
Hier worden verjaardagen bij de 18+ kinderen eigenlijk altijd in de kroeg gevierd. Daar hoef je geen zaaltje voor af te huren natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:30 schreef Roesssst het volgende:
Ik vind het niet gek dat Jim zijn verjaardag bij zijn ouders viert. In zijn eigen kamer kan hij niemand kwijt. En om nou een duur zaaltje in een cafe af te huren voor die paar mannen is ook wat overdreven. Dit lijkt mij een prima oplossing.
Ik denk niet dat er volgers op de stoep stonden. Dan zou ze geïrriteerd zijn geweest of zelfs boos. Maar ik vind haar nu echt van slag. Iets dat haar echt heeft geraakt. Ik denk dan toch aan haar broer met haar moeder bijvoorbeeld. Iets wat ze niet had verwacht en waar ze echt van de rel van is.
Mn handen jeukten wel om het onkruid tussen de tegels vandaan te halen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:18 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke wil Dahlia’s in de tuin. Debbie kan haar vast vertellen hoe ze dat het beste aan kan pakken. Nu eerst maar even zoeken naar een potje.
Ik zie een ratjetoe van kleur in het huis Sanneke maar het schilderij van Dion mocht niet in de woonkamer vanwege de kleuren. Logica is ver te zoeken bij haar. Tenzij de logica is dat zij er de meeste tijd doorbrengt en Dion daarom niks te zeggen heeft.
Ouwe fangirl stond er.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:03 schreef Iris2.0 het volgende:
Daar heeft Sanneke geen last van hoor. Mijn handen jeuken bij dat hele huis en tuin.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:42 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Mn handen jeukten wel om het onkruid tussen de tegels vandaan te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |