abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220503237
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:42 schreef Earring het volgende:

[..]
Oja en die maakte ze zogenaamd zelf.
Ik herinner me haar vooral met die stofzuiger Henry die nogal vaak gepromoot moest
Ik heb ook een tekening van haar. Dus ze maakte ze wel echt volgens mij.
pi_220503241
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:42 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ja dat was het Mia en Mila, dat lijkt toch teveel op elkaar?
Vreselijk toch! Ze hadden eerst Mila toch... Je komt met Google geen nieuwe items over dr tegen, dat is wel jammer 😅
pi_220503278
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:45 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Maar.. kan ook een tekening zijn van iemand anders. Want de volgers die ik kreeg na een samenwerking met haar waren ook gekochte volgers.
pi_220503299
Oh en toch ook weer een toppertje: Junior in zijn te kleine jasje uitgebreid op de foto's. Een fan schrijft: 'wat een knappe jongen, net zijn vader'.😀
pi_220503307
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:44 schreef Snaky het volgende:

[..]
Haha ja! En ze ging altijd gehaktballen eten met de kinderen. Hele knappe kinderen vond ik. Zou ze nog bij dezelfde man zijn?
Ja, hij studeerde toch nog?
Mooie kinderen hadden ze ja en ook altijd erg leuk gekleed.
En die gehaktballen eten, vaak in de kantine van dat park ook staat mij bij
pi_220503317
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:52 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Maar.. kan ook een tekening zijn van iemand anders. Want de volgers die ik kreeg na een samenwerking met haar waren ook gekochte volgers.
Ik weet niet precies hoe het zat maar het was wel oplichting wat ze deed
pi_220503322
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:25 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Nou, ik word er al niet eens nat van 🙈. Mis bij KB ook wel wat mannelijkheid, maar daar zou het wel op lukken.
Sorry dames, ook mijn vrijdagavond 😂
😂
pi_220503327
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:13 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Jaaaaa Henry, die blokkeerden mij binnen een uur toen ik vroeg waarom ze met een oplichter samenwerkten.
Zou ze hem nog hebben 😆
pi_220503333
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:44 schreef Snaky het volgende:

[..]
Haha ja! En ze ging altijd gehaktballen eten met de kinderen. Hele knappe kinderen vond ik. Zou ze nog bij dezelfde man zijn?
Oja, die gehaktballen op het vakantiepark
pi_220503338
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 00:02 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik weet niet precies hoe het zat maar het was wel oplichting wat ze deed
Ze had toch ook zo’n dropship winkel? Dat was het begin van het einde volgens mij
pi_220503389
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 00:07 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze had toch ook zo’n dropship winkel? Dat was het begin van het einde volgens mij
Ja ook kleding en haarelastiekjes, armbandjes en weet ik wat voor zooi ze allemaal had.
pi_220503405
Zij had toch ook haar insta(dropshipaccount) verkocht aan iemand die toen echt een boel ellende over zich heen kreeg?
pi_220503854
Waren die gehaktballen ook niet bij het tankstation?
pi_220503868
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm 🤦‍♂️ in Groningen op de grote markt en het is heel druk.. geen idee wat er gaande is... dit ken ze niet "hier in Friesland " naast dat Groningen nog niet in Friesland ligt... lijkt het erop dat ze in Groningen gewoon EEN MARKT hebben op de grote markt 🤔🤷 je verwacht het niet he! En ik denk stiekem (maar correct me if I'm wrong want ik ben er nooit geweest) dat ze wel eens markten hebben in Friesland 🤔🤷
Weer meuk gekocht bij de troetelknuffelwinkel 👌 had ze nodig! En dan loopt ze al filmend en pratend te vertellen dat ze de weg niet weet 😂 maar ze kan natuurlijk niemand bellen of appen (why not? Je hebt je telefoon gewoon mee... maar wie moet je appen of bellen waar jij je auto gelaten heb??)
Nou, als ze er gisteren was, dan heeft ze een punt want op goede vrijdag is het bloemetjesmarkt in Groningen en daar komen 10 miljoen Duitsers op af. Dus het is wel vrij uitzonderlijk.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220503871
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 00:37 schreef Maanstteen55 het volgende:
Zij had toch ook haar insta(dropshipaccount) verkocht aan iemand die toen echt een boel ellende over zich heen kreeg?
Ja klopt!
pi_220503894
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:33 schreef Snaky het volgende:
Marilyn, dat was me wat. Had een enorme hekel aan Kyra en had toen 4 kinderen 3 meisjes en een jongen. Twee meisjes met bijna dezelfde naam. Heel bijzonder type was dat, ze verkocht ook tekeningen toch?
Ze was toch eerst dik bevriend met Kyra?
Ik herinner me vaag iets over een kinderwagen of buggy die Kyra bij haar ophaalde en er een discussie ontstond over een rooklucht 😅
Maar Kyra was ook groot met Mandy, Jasmijn en die Martine.
pi_220503897
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:33 schreef Snaky het volgende:
Marilyn, dat was me wat. Had een enorme hekel aan Kyra en had toen 4 kinderen 3 meisjes en een jongen. Twee meisjes met bijna dezelfde naam. Heel bijzonder type was dat, ze verkocht ook tekeningen toch?
Heeft zij ook niet een keer geld ingezameld voor een goed doel waarbij ze dat geld nooit heeft overgemaakt?
pi_220503902
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 23:45 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Ze leverde niet altijd😉
pi_220503923
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 07:42 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Ze was toch eerst dik bevriend met Kyra?
Ik herinner me vaag iets over een kinderwagen of buggy die Kyra bij haar ophaalde en er een discussie ontstond over een rooklucht 😅
Maar Kyra was ook groot met Mandy, Jasmijn en die Martine.
Ja en iets met een deurbel en dat daar beelden van werden gedeeld door Kyra zelf op dit forum. Weet niet of ik het mij goed herinner…
pi_220503935
Hvk, 1 van de tweeling die gelijk een middelvinger opsteekt naar de camera, vreemd gedrag maar goed.
Ze zijn weer op tijd wakker kan moeder beginnen aan de teringzooi
pi_220503949
En had Debbie niet een hemeltje gekocht bij Marlyn? Daar was ook iets mee? Of haal ik nu dingen door elkaar?
pi_220503954
Sanne probeert niet heel subtiel een gratis verblijf te regelen denk ik.
pi_220503956
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:10 schreef proud_mami het volgende:
En had Debbie niet een hemeltje gekocht bij Marlyn? Daar was ook iets mee? Of haal ik nu dingen door elkaar?
Dat was niet bij Marilyn. Tenminste, er is nooit een naam genoemd. Er was wel een heel drama rondom dat hemeltje.
pi_220503959
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:13 schreef Clavis het volgende:
Sanne probeert niet heel subtiel een gratis verblijf te regelen denk ik.
Dat gebedel altijd🤮
Ga werken Sanneke en neem je kind dan mee naar zo’n kinderpark.
pi_220503962
Am is van streek omdat haar ouders voor de deur stonden met de ski leeraar en zo de sleutel konden geven aan Sam. 😉 En ze haar cake ( die ze gekregen had),heeft moeten afstaan aan iedereen van het gezin waarvan ze zegt dat ze geen groot gezin wilde.Julia uit huis gaat zodat Jim weer thuis kan wonen.En toen kwam Debbie ook nog eens aan de deur. En wil de AH niet meer haar boodschappen leveren en moet ze fysiek en mentaal zelf boodschappen gaan doen voor 500 euro pw waardoor ze mensen zal tegen komen in de winkel. Dat werd Am te veel en wilt dit nog ff voor haar houden zodat ze een soort van nijntje boek in de vorm van stempels erbij kan stoppen in de box.
En dan op het einde meld ze dat ze opgelicht is en haar motor reis niet door gaat en ipv daarvan gaan ze naar het sprookjesbos en leefde ze nog lang en gelukkig in de wereld en wetten van Am. 😉 gelukkig kan ze dinsdag de broodtrommels weer vullen met snoep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')