Victor Vlam is gewoon een soort NWS-shitposter a la Chivaz. Daar had het dan bij moeten blijven, maar helaas hebben we in Nederland een almaar uitdijend talkshowtumor dat zulke types in je gezicht gooit. Dat RTL ook weer: het ene programma is totaal geflopt, nu mag er weer een ander showtje terugkomen waarin lekker meningen worden gespuid. Ga eens wat anders uitzenden dan al die walgelijke meningfabrieken waarin alleen de dikste onderbuiken komen bovendrijven. Dit stokpaardje berijd ik al jaren, maar helaas zijn de Sjon de Mols van dit land nog altijd onder ons.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://revu.nl/artikel/6(...)l&utm_source=twitter
Serieuze meltdown van Leon Verdonschot over Victor Vlam.
’Een topfitte Memphis Depay schurkt tegen het niveau van Messi, Ronaldo en Mbappé aan’quote:Op maandag 30 maart 2026 15:51 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Kijk hem eens stoer doen, terwijl hij hem in een rolstoel nog zou opstellen.
Hoeveel geblesseerde keepers zitten we af van Koeman jr?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
’Een topfitte Memphis Depay schurkt tegen het niveau van Messi, Ronaldo en Mbappé aan’
Aldus cokesnuiver Wim K.
Één kapotte Bijlow.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoeveel geblesseerde keepers zitten we af van Koeman jr?
Omdat degene die het hier voor het zeggen hebben het liefst vandaag nog hun voorbeeld zouden willen volgen?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:05 schreef Szura het volgende:
Executeren moet weer leuk worden in het altijd genocidale, corrupte, landpikkende Israhell. Waarom hebben we dat banden met dat regime niet allang verbroken?
Weer even wat blauwhelmen vermoord, gewoon.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:05 schreef Szura het volgende:
Executeren moet weer leuk worden in het altijd genocidale, corrupte, landpikkende Israhell. Waarom hebben we dat banden met dat regime niet allang verbroken?
Enige democratie in het Midden-Oosten.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:05 schreef Szura het volgende:
Yves Berendsen zoekt de grenzen op.quote:Dit weekend deden vier Europese landen nog een gezamenlijk appèl op Israël om af te zien van de maatregelen. Het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland en Italië stelden dat de doodstraf niet alleen "onmenselijk en vernederend is, zonder enig afschrikkingseffect", maar dat de wet ook "de facto discriminerend is" en "afbreuk doet aan Israëls toewijding aan de democratische principes".
Nederland sloot zich eerder vandaag aan bij die oproep. "Nederland is principieel tegen de doodstraf en dringt aan op heroverweging van deze wet", schreef buitenlandminister Tom Berendsen op X.
https://www.trouw.nl/binn(...)it-kabinet~b26b3b7e/quote:Op maandag 30 maart 2026 20:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Weer even wat blauwhelmen vermoord, gewoon.
Ander land geannexeerd, ach, toch maar moslims.
WIJ steunen dit.
Dit is net zoiets als een club die zegt de trainer te steunen. Binnenkort dus ook weer de doodstraf in Nederland.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Yves Berendsen zoekt de grenzen op.
Ik stel voor dat we afspreken dat linkse mensen worden vrijgesteld van vervolging als ze zich aanmelden bij de WOKE-vereniging.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/binn(...)it-kabinet~b26b3b7e/
WIJ zijn druk bezig met de voorbereidende handelingen om een mooie database aan te leggen van alle mensen die links gedachtegoed aanhangen. Stukje fascistische politiestaat.
Dat kan natuurlijk onmogelijk fout gaan als we over een paar jaar Lidewij-1 hebben. Wij in WLR gaan er allemaal aan.
iK hEb ToCh nIkS tE vErBeRgEnquote:Op maandag 30 maart 2026 21:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/binn(...)it-kabinet~b26b3b7e/
WIJ zijn druk bezig met de voorbereidende handelingen om een mooie database aan te leggen van alle mensen die links gedachtegoed aanhangen. Stukje fascistische politiestaat.
Dat kan natuurlijk onmogelijk fout gaan als we over een paar jaar Lidewij-1 hebben. Wij in WLR gaan er allemaal aan.
Is user @Faraday01 nog steeds fan?quote:Op maandag 30 maart 2026 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
iK hEb ToCh nIkS tE vErBeRgEn
Bij de mensen die dat het hardste roepen moet je dringend in de kelder gaan kijken.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
iK hEb ToCh nIkS tE vErBeRgEn
Dat kan ik best hebben hoor. Ik heb al eerder gezegd dat ik vind dat D66 enorm afgedroogd is door de VVDquote:Op maandag 30 maart 2026 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is user @:faraday01 nog steeds fan?
Of mogen we hem niet meer pesten.
VNO-NCW heeft met een aantal geweldige prompts in GROK robot-Jetten een zeer positief jasje gegeven met een aantal fantastische teksten en oneliners, zoals "Ik kan eigenlijk ook geen regenboogzebrapaden meer zien" en "Ik gok dat een aantal kerels daar wel zin in hebben."quote:Op maandag 30 maart 2026 21:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat kan ik best hebben hoor. Ik heb al eerder gezegd dat ik vind dat D66 enorm afgedroogd is door de VVDin de formatie. Dit regeerakkoord is ontzettend guur op een aantal beleidsterreinen.
Gorkumquote:
We zijn principieel tegen de doodstraf, tenzij de VVD een andere mening heeft.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Principieel" tegen doodstraf
Maar als mijn principes nog stukje verder rechts opschuiven dan JUICHEN we
~Berendsen, 2026
Alleen maar goed als er wat minder mensen zijn voor die vierdaagse, drukke zooi!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
PBL maakt risico’s klimaatverandering concreet: misoogsten, verzakkende huizen, en ‘een einde aan de Vierdaagse’
De oogsten mislukken, de huizen verzakken, maar potverdorie, de Vierdaagse die niet meer doorgaat, dan heeft het leven écht geen zin meer.
Ritmische gymnastiek is geen sportquote:
Bahrein?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Iranoorlog kan Arabische landen tot 194 miljard dollar (169 miljard euro) kosten, blijkt uit een analyse van het VN-ontwikkelingsprogramma UNDP. Dat is meer dan een heel jaar economische groei.
Ik stel voor dat een bepaald Arabisch land stopt met de sponsoring van een wielerploeg om de kosten te drukken.
Je bent toch ook wel krankjorem om de trein naar Nijmegen te pakken om een stukje te lopen in die menigte.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Alleen maar goed als er wat minder mensen zijn voor die vierdaagse, drukke zooi!
In maart ook...volgend jaar beginnen we er in februari mee!!!1!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:19 schreef Pino112 het volgende:
Ik word echt moe van al die niet-grappige 1 april-troep overal. Ga weg.
Maar misschien ook wel niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
WE worden wereldkampioen, we worden wereldkampioen
FATFRAUDEDquote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:02 schreef Szura het volgende:
Waarom staat een speler met een IQ van 70- altijd als eerste op het wedstrijdformulier
Kan wel ontzettend indrukwekkend BOOS KIJKEN.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:02 schreef Szura het volgende:
Waarom staat een speler met een IQ van 70- altijd als eerste op het wedstrijdformulier
Straks weer janken dat het een verloren oefenwedstrijd was bla bla.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Fatfraud weer hetzelfde verhaaltje afspelen straks alsof het hem allemaal overkomt, terwijl hij zelf telkens met die idiote selecties en opstellingen komt...
Wijzen, klappen en achteruitlopen. Echte LEIDER!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh haha zie nu dat Vurdjil gewoon niets doet en staat te wijzen.
Kansloos.
Maar er komt wel écht een DJ binnen in de kleedkamer!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Wijzen, klappen en achteruitlopen. Echte LEIDER!
#7stappenvooruitdenkenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:10 schreef Fretwork het volgende:
Wanneer krijg je nou de kans om 75 minuten te oefenen met 10 man, 3D schaak
Het is inmiddels gewoon stukje dagbesteding geworden in Philips Stadionquote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:33 schreef Fretwork het volgende:
Met 10 man staan en Weghorst inbrengen, zodat je met 9 man staat, geniaal
Ik ook maar wellicht krikt het de marktwaarde van de onvermijdelijke optie-tot-koop flutkeeper Kovar wat op.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Had toch liever de Deense eenheidsworsten dan de Tsjechische eenheidsworsten erbij gehad.
Emiel is niet voor Italië hè, dat zei hij nog expliciet tijdens de wedstrijd!quote:
Bijzonder jammer ja. Tsjechië glibbert zich al jaren in en door toernooien heen, mensonterend afgrijselijke hekel aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Had toch liever de Deense eenheidsworsten dan de Tsjechische eenheidsworsten erbij gehad.
Vandaag vrede, morgen nog wat clusterbommen eropquote:Op woensdag 1 april 2026 08:34 schreef Steven184 het volgende:
Al die geplande toespraken vandaag
WW2 of vrede?
1 april natuurlijkquote:Op woensdag 1 april 2026 08:34 schreef Steven184 het volgende:
Al die geplande toespraken vandaag
WW2 of vrede?
Ik lees dit met stijgende verbazing.quote:Op woensdag 1 april 2026 10:39 schreef DeeBee het volgende:
Voorwaardelijke celstraf voor sterrenchef Nick Bril na overrijden van werknemer - https://nos.nl/l/2608639
Met meer dan 1.5 promille in je bloed (7-15 glazen) in de auto stappen en de rechter vind je niet dronken, BELGED
Dat mensen ook het nieuwe rondje marktmanipulatie nog geloven.quote:Op woensdag 1 april 2026 12:07 schreef Szura het volgende:
Mark Rutte mag weer een bruine tong gaan halen in Washington
Beleggers zijn eigenlijk allemaal gezwellen zonder toegevoegde waarde. Bommen op alle beurzen.quote:Op woensdag 1 april 2026 12:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat mensen ook het nieuwe rondje marktmanipulatie nog geloven.
RIP voor je pensioenquote:Op woensdag 1 april 2026 13:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beleggers zijn eigenlijk allemaal gezwellen zonder toegevoegde waarde. Bommen op alle beurzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door capuchon_jongen op 01-04-2026 20:25:10 ]Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet echt nog nadenken of ik iets kan vinden waar het wel adequaat is aangepakt.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
Ik kijk nu naar de eerste aflevering van Holland Gate. Over de evacuatie uit Kabul. De politieke incompetentie is ontluisterend. Verder wel interessante verslagen van direct betrokkenen.
De eerste crisisopvang van Oekraïners in 2022 ging best goed maar ja dat werd door de gemeenten geregeld.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moet echt nog nadenken of ik iets kan vinden waar het wel adequaat is aangepakt.
Wat dacht je van de economische steun bij het begin van coronaquote:Op woensdag 1 april 2026 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moet echt nog nadenken of ik iets kan vinden waar het wel adequaat is aangepakt.
Bedrijven ipv mensen. Die allemaal tweede bv opzetten om subsidie binnen te halen.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat dacht je van de economische steun bij het begin van corona
Het dagelijkse uitje naar NWS levert weer een stukje proza op waar je u tegen zegt.quote:Dit is wat je noemt een vliegend varken - nou ja, vliegen deed ze uiteindelijk niet. In plaats van enige zelfreflectie gooit deze olifant het maar op discriminatie. Kwam ethnisch profileren ook nog aan bod?
Ach Geert Groot Koerkampquote:Op donderdag 2 april 2026 19:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is weer fijn leven en werken in Rusland.
In Nederland is het ook niet best, kijk maar eens naar pointer van vandaag. Gaat over defend groepen, echt heel guur en extreem rechts.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is weer fijn leven en werken in Rusland.
Deze wereld gaan een deze jaren naar de klote.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In Nederland is het ook niet best, kijk maar eens naar pointer van vandaag. Gaat over defend groepen, echt heel guur en extreem rechts.
Vanwaar deze random opmerking opeens over VoMy?quote:Op donderdag 2 april 2026 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken jullie dat VoMy in de ambtenarij werkt?
Er is een “nieuwe” user driftig aan het posten in NWS.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vanwaar deze random opmerking opeens over VoMy?
Ben ik niet.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is een “nieuwe” user driftig aan het posten in NWS.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:55 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ach Pam Bondi
Misschien kan ze bij FOK! aan de slag?Die werkt hier al onder naam JippieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jaar weer, ach Enaje?quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:23 schreef AllesKaputt het volgende:
Een Goede Vrijdag allemaal! Dat onze Verlosser moge opstaan deze zondag!
Bekijk deze YouTube-video
Ach, GolgothaOude Kwaremont.
Wout van Herentals >>> Jezus van Nazarethquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:24 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dit jaar weer, ach Enaje?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)l-niet-meer-a4924407
Ik weet niet wie het zwaarder heeft/had eigenlijk. Jezus, Wout of Enaje. Het spant erom.
En Florian Vermeersch als Judas?quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wout van Herentals >>> Jezus van Nazareth
Kanarieberg >>> Golgotha
Zien we de wederopstanding van WOUT op zondag?quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wout van Herentals >>> Jezus van Nazareth
Kanarieberg >>> Golgotha
Situatieschets bij sporza:quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zien we de wederopstanding van WOUT op zondag?
Prachtig artikel.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:56 schreef Slobeend het volgende:
@:rellende_rotscholier nu ook over Akile in de VK magazine https://www.volkskrant.nl/cs-b0b07ba7/
Dit is wel een stukje dat bij mij meer vragen oproept dan er beantwoord worden. Ja, er zijn toegenomen spanningen in Eritrea, met dank aan Nobelprijswinnaar Abiy Ahmed van Ethiopië. Ethiopië is landlocked, om het in goed Nederlands te zeggen, en ze zijn druk op alle buurlanden aan het zetten om een haven aan de Rode Zee te krijgen. Niet goedschiks, dan kwaadschiks, zou in het slechtste geval ook weer tot een oorlog kunnen leiden. Maar ik weet niet hoe dat een Eritrese renner in Europa zou beïnvloeden, als ineens iedereen terug naar huis zou worden geroepen zou dat invloed moeten hebben op meer jongens, de gasten van Bike Aid bijvoorbeeld om maar iets te noemen. Maar oke, het blijft natuurlijk Eritrea, een ondoorgrondelijk land. Voor mij lag het meer voor de hand dat hij wegens een gebrek aan prestaties zijn droom om prof te worden zag verdwijnen, bij het vooruitzicht om permanent terug te keren naar Eritrea en dan wellicht/waarschijnlijk in dienst te moeten was het vluchten dan toch verleidelijker, maar zijn verhaal impliceert dat er meer is gebeurd.quote:Na twee verdienstelijke jaren verruilt hij de Belgische opleidingsploeg voor een Italiaanse, General Store. In meerdere opzichten is dat een betere match: er is pasta te over – dat als koloniale erfenis is blijven plakken in de Eritrese keuken – en het onderlinge contact en het weer zijn zachter. ‘Ze gaven daar echt om me’, zegt Akile. Hij mag zelfs mee op trainingskamp voor de Giro Next Gen, de juniorenvariant van de koers waarin Biniam drie jaar eerder geschiedenis schreef.
Daar keert het lot zich tegen hem. In en rondom zijn thuisland Eritrea – waar jonge mannen kunnen worden opgeroepen voor een dienstplicht die op papier 18 maanden duurt, maar in de praktijk vaak oneindig doorgaat – lopen de spanningen verder op.
Over wat hem precies is overkomen in Italië, kan Akile niet vrijuit spreken. Feit is dat hij zou moeten stoppen met fietsen. ‘Ik was woedend. Net nu ik deze kans kreeg. Ik besloot met een vriend te vluchten. Ik vroeg me af: wat zijn nou landen met een echte fietscultuur, waar begrijpen ze mij? België of Nederland. Het werd Nederland. Ik liet alles achter, ook mijn fiets, ik kon niet anders.’
Ten eerste: applaus voor de filosofie. Ten tweede: gelachen. Hij kent Bini zeker, is dan gewoon ook nog zo.quote:Hun filosofie: probeer asielzoekers vanaf dag één te laten meedoen door uit te vogelen waarin Eindhovenaar en asielzoeker elkaar het leven aangenamer kunnen maken. In de praktijk komt dat neer op het geven van cursussen rond werk en opleiding, en als vertrouwenspersoon dienen bij het uitzoeken van bank- en gemeentezaken.
Van den Nieuwenhof werd benaderd door iemand uit een van zijn groepen, zegt hij aan de telefoon. ‘Hij zei: de fietsenmaker in dit azc heeft een wielrenfiets nodig. Kun jij dat voor hem regelen? Mijn eerste reactie was: nee. Daar is geen geld voor, iedereen wil wel een racefiets, bovendien is dat niet mijn werk. Maar hij zette door: hij móét echt een fiets, dat is belangrijk voor hem.’
Van den Nieuwenhof is niet overtuigd. ‘Dan kent hij zeker Biniam Girmay, grapte ik, waarop die jongen zei: ‘ja, dat was zijn ploeggenoot. Google hem maar.’ In een azc zeggen mensen wel vaker dat ze profvoetballer zijn, waarna je een balletje met ze trapt en dat dan met een korreltje zout neemt, vandaar mijn scepsis.’ Hij haalt zijn telefoon tevoorschijn, tikt de naam in van de man die op dat moment al een paar weken stadsfietsen aan het repareren is. ‘Ik zag meteen: dit is een ander verhaal.’
Tijd voor een berichtje aan de podcast van Thijs.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Prachtig artikel.
[..]
Dit is wel een stukje dat bij mij meer vragen oproept dan er beantwoord worden. Ja, er zijn toegenomen spanningen in Eritrea, met dank aan Nobelprijswinnaar Abiy Ahmed van Ethiopië. Ethiopië is landlocked, om het in goed Nederlands te zeggen, en ze zijn druk op alle buurlanden aan het zetten om een haven aan de Rode Zee te krijgen. Niet goedschiks, dan kwaadschiks, zou in het slechtste geval ook weer tot een oorlog kunnen leiden. Maar ik weet niet hoe dat een Eritrese renner in Europa zou beïnvloeden, als ineens iedereen terug naar huis zou worden geroepen zou dat invloed moeten hebben op meer jongens, de gasten van Bike Aid bijvoorbeeld om maar iets te noemen. Maar oke, het blijft natuurlijk Eritrea, een ondoorgrondelijk land. Voor mij lag het meer voor de hand dat hij wegens een gebrek aan prestaties zijn droom om prof te worden zag verdwijnen, bij het vooruitzicht om permanent terug te keren naar Eritrea en dan wellicht/waarschijnlijk in dienst te moeten was het vluchten dan toch verleidelijker, maar zijn verhaal impliceert dat er meer is gebeurd.
[..]
Ten eerste: applaus voor de filosofie. Ten tweede: gelachen. Hij kent Bini zeker, is dan gewoon ook nog zo.
Wel echt een mooi verhaal om te laten zien hoe het ook kan. Die jongen wordt echt geweldig geholpen.Toch wel een beetje hartverwarmend, moet ik zeggen. In gure tijden hebben we soms ook een beetje positiviteit nodig.
Nu tijd voor de volgende stap. Geef deze jongen zo snel mogelijk een verblijfsvergunning en dan kan Thijsje Zonneveld hem mooi in dienst nemen. Bij BEAT hebben ze ervaring met Eritrese vluchtelingen, deze jongen kan dan ook nog eens een stuk harder rijden dan paralympisch kampioen Daniel Abraham en Nahom Desale.
Hup Akile!!! Voorlopig ben ik hem nog niet tegengekomen, maar we blijven op zoek naar dat prachtige Eritrese tenue.
Twente-goden niet erkennenquote:
Je doet wel vermoeden dat je Twente niet de beste club van het westelijk halfrond vindtquote:
Dat is correct en tevens juist. Bovendien ligt Nederland op het oostelijk halfrondquote:Op zaterdag 4 april 2026 22:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je doet wel vermoeden dat je Twente niet de beste club van het westelijk halfrond vindt
Haha ja dat zat ik me laatst eigenlijk al af te vragen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist. Bovendien ligt Nederland op het oostelijk halfrond
Dat is de consequentie van de ligging van de 0 meridiaan die door Greenwich loopt.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Haha ja dat zat ik me laatst eigenlijk al af te vragen.
Ja, ben er vorig jaar in Eindhoven geweest. Was leuker dan ik had verwacht, ook al kende ik veel anekdotes al wel. Tom blijft ook in het theater een fijne en overtuigende spreker.quote:Op zondag 5 april 2026 14:23 schreef franklop het volgende:
Iemand al bij het theater college van Tom Dumoulin geweest?
Binnenkort hier in de buurt, wil er mogelijk heen
Djeek is weer eens boosquote:
Context?quote:
Dat hij vreemd zou gaan klinkt mij wel erg aannemelijk jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 07:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Momo in SHO / Jutta Leerdam en Jake Paul bevestigen relatie
Dat is per definitie zo toch? Het is alsof je moet kiezen tussen een geradicaliseerde gek en een geradicaliseerde gek.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:58 schreef Steven184 het volgende:
We gaan vannacht aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan
Het lijkt me toch wel duidelijk dat ieder weldenkend mens in deze kwestie volledig achter Iran staat? Iets met the enemy of my enemy is my friend, ofzo. Dat daar inderdaad ook een stel geradicaliseerde gekken de macht hebben is dan even voor later zorg.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is per definitie zo toch? Het is alsof je moet kiezen tussen een geradicaliseerde gek en een geradicaliseerde gek.
We zouden op zijn minst de aanpak van Spanje kunnen volgen. Ik snap echt niet waarom we ons weer een oorlog in laten rommelen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel duidelijk dat ieder weldenkend mens in deze kwestie volledig achter Iran staat? Iets met the enemy of my enemy is my friend, ofzo. Dat daar inderdaad ook een stel geradicaliseerde gekken de macht hebben is dan even voor later zorg.
Geen commentaar.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst gedreigd een volledige beschaving uit te roeien?
Zaterdagavond nogquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst gedreigd een volledige beschaving uit te roeien?
Wanneer komt Satan hem halen? Het loopt steeds verder uit de hand en de grootste idioten verdedigen nog steeds de stront uit zijn mond.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmm, wij kennen iemand die dit nog steeds allemaal heel logisch vindt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Wanneer komt Satan hem halen? Het loopt steeds verder uit de hand en de grootste idioten verdedigen nog steeds de stront uit zijn mond.
Hmm, in bepaalde kringen is dat inderdaad zo. Die vinden mensen die iets vinden van genocide bedreigingen hysterisch.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm, wij kennen iemand die dit nog steeds allemaal heel logisch vindt.
Voor de juicequote:Op dinsdag 7 april 2026 08:11 schreef Pistolero het volgende:
Ten eerste: waarom volgen jullie Yvonne Coldeweijer?
Dat was echt gênant jaquote:Ten tweede: Ach, Jutta en Sjeek Paul. Twee compleet verdorven zieke geesten die elkaar verdienen. Ik word nu al weer ziedend als ik denk aan al die sanewashing en ophemeling van die gezwellen tijdens de afgelopen Olympische Spelen.
Waarom zou je wachten op Satan? Het mag allemaal wel wat proactiever.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Wanneer komt Satan hem halen? Het loopt steeds verder uit de hand en de grootste idioten verdedigen nog steeds de stront uit zijn mond.
Leg uit?quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm, wij kennen iemand die dit nog steeds allemaal heel logisch vindt.
Wanneer hebben jullie voor het laatst een verschil van inzicht gehad over het uitroeien van een beschaving?quote:"Het is een ideale kans om over verschillen van inzicht met elkaar te spreken", aldus de premier. "Over het belang van het internationaal recht, het belang van stabiliteit in het Midden-Oosten, en dat moment zullen we dan ook zeker benutten."
Jetten is echt een Rutte-kloon, wedstrijdje doen wie Trump het meest naar de mond kan praten. Walgelijkquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:00 schreef Pistolero het volgende:
Oh ja, Jetten en de nepobabies het koningspaar gaan volgende week naar de US of A.
[..]
Wanneer hebben jullie voor het laatst een verschil van inzicht gehad over het uitroeien van een beschaving?
Geloof je inmiddels ook in de eindtijd?quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerst gaat Rutte straks weer in de anus van Trump kruipen?quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:00 schreef Pistolero het volgende:
Oh ja, Jetten en de nepobabies het koningspaar gaan volgende week naar de US of A.
[..]
Wanneer hebben jullie voor het laatst een verschil van inzicht gehad over het uitroeien van een beschaving?
Dringt het inmiddels een beetje tot je door dat dat niet gebeurd omdat WIJ volledig achter die plannetjes staan?quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap echt niet dat we de banden met die gek niet breken. Of in ieder geval actief mee werken met zijn kut plannetjes.
Gaat dit over Frank Lammers die nu live dronken op de tv is?quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap echt niet dat we de banden met die gek niet breken. Of in ieder geval actief mee werken met zijn kut plannetjes.
Die is voor de verandering vooral druk met Ajax in plaats van de titel van zijn eigen club te vierenquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat dit over Frank Lammers die nu live dronken op de tv is?
In Rotterdam staan de servers veilig toch?quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gelukkig komt dit niet in de buurt van een weekend waar Fok down is.
Deze is te makkelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Rotterdam staan de servers veilig toch?
Waarom zouden we dat moeten doen?quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al jodiumtabletten gehamsterd allen?
Vance komt ook even handjes schudden met Orban in verkiezingstijd. De echte patriotten krijgen weer de eer.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt inderdaad extreem hoog tijd dat Europa hier flink afstand van neemt. Wat een treurige tijd.
Ik heb voor de zekerheid toch maar een hele lading taco's ingeslagen. Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al jodiumtabletten gehamsterd allen?
Ik heb volgens mij wel een potje met of zonder jodium thuis.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tegen de straling? Of werkt dat niet zo?
Geluk bij een ongeluk dat ze in landen als Hongarije niet echt fan zijn van Amerikanen die zeggen wat ze moeten gaan doen. De kans dat het averechts werkt lijkt me levensgroot.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:08 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Vance komt ook even handjes schudden met Orban in verkiezingstijd. De echte patriotten krijgen weer de eer.
Snel stuur de koning en Jetten, anders worden wij weer overgeslagen!
Ik ben ook fan. Zeker als hij eens mensen uit laat praten en niet zo dom lacht.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/DW17_K1DgzZ/
Heel fijn dat Left Laser in de kamer mag komen. Eindelijk iemand die de kruiperij aantoont.
Ik hoop dat MAGA/het Kremlin die servers van Danny als eerste platgooien. Een afzwaaiertje die bedoelt was voor de Botlek is genoeg! Beter dan een middelbare school op Zuid in ieder geval, of de Brienenoordbrug.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Rotterdam staan de servers veilig toch?
Heeft de winnaar van de FIFA Peace Prize toch maar mooi wéér een oorlog weten op te lossen! De hoeveelste is dit inmiddels?quote:Op woensdag 8 april 2026 06:52 schreef DeeBee het volgende:
We bestaan nog, allen, nog twee weken langer op razende vaart door naar de afgrond!
Natuurlijk niet met Rob Jatten als MPquote:Op woensdag 8 april 2026 07:58 schreef franklop het volgende:
Zijn de prijzen aan de pomp nou nog niet gezakt?
Sanchez is een fenomeen. Hier zou iedere andere Europese leider een voorbeeld aan moeten nemen, te beginnen met onze premier van papier-maché.quote:
Pijnlijk genoeg kan ik tot nu toe nauwelijks een verschil tussen Schoof en Jetten ontdekken, valt me echt enorm tegen van Jetten.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sanchez is een fenomeen. Hier zou iedere andere Europese leider een voorbeeld aan moeten nemen, te beginnen met onze premier van papier-maché.
typ gewoon alles zelf debielquote:Op woensdag 8 april 2026 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn nieuwe favoriete rubriek in het Irantopic is user @:tjacka die ChatGPT heeft ontdekt.
Op basis waarvan had je meer van Jetten verwacht?quote:Op woensdag 8 april 2026 14:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pijnlijk genoeg kan ik tot nu toe nauwelijks een verschil tussen Schoof en Jetten ontdekken, valt me echt enorm tegen van Jetten.
Jij bent echt tering welbespraakt broederquote:
Hij was altijd van het normeren en ik had wel een soort Rutte-light verwacht eens hij aan de macht was maar zo laf als nu valt me zwaar tegen.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op basis waarvan had je meer van Jetten verwacht?
ja oke gebruik het af en toequote:
bedankt vriendquote:Op woensdag 8 april 2026 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent echt tering welbespraakt broedergefeliciteerd en chapeau
sorry vriendquote:
Akkoord, akkoord, akkoord en nog een akkoord..quote:Op woensdag 8 april 2026 14:53 schreef Tjacka het volgende:
maar die fascistische debielen moeten gewoon aangepakt worden
ik ben blij voor je dat russel het zo goed doetquote:Op woensdag 8 april 2026 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Akkoord, akkoord, akkoord en nog een akkoord..
Bedankt broeder.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben blij voor je dat russel het zo goed doet
Ik heb echt het gevoel dat Pogacar Parijs-Roubaix gewoon gaat winnen…quote:Op woensdag 8 april 2026 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt broeder.
Je bent de enige trouwens HAHAHA
Als jij fan bent gun ik hem de wereld broquote:Op woensdag 8 april 2026 14:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat Pogacar Parijs-Roubaix gewoon gaat winnen…
Alsof die koers niet zwaar genoeg voor hem is ofzo, die man rijdt alles aan gort dit seizoen.
Als hij een beetje geluk heeft op die kasseien, rijdt hij ze er gewoon af. Wie gaat hem stoppen dan?
Bedankt, vriend.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als jij fan bent gun ik hem de wereld bro
MVDP lijkt een stuk minder dan vorig jaarquote:Op woensdag 8 april 2026 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat Pogacar gaat winnen, ik weet het zeker. Precies met 1 minuut voorsprong na een ellenlange solo.
Het is vooral Pogi die nog een stuk beter is dan vorig jaar.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
MVDP lijkt een stuk minder dan vorig jaar
Ik word steeds meer voorstander van de totale en complete vernietiging van het genocidale gezwel Israël.quote:
Een soort permanente oplossing van dit probleem?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word steeds meer voorstander van de totale en complete vernietiging van het genocidale gezwel Israël.
Dat is 80 jaar geleden geprobeerd, ook verpest door de Amerikanen.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word steeds meer voorstander van de totale en complete vernietiging van het genocidale gezwel Israël.
Het zou al fijn zijn als we eens doorhebben dat Israël =/= Joden.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat is 80 jaar geleden geprobeerd, ook verpest door de Amerikanen.
Lekker voor jequote:De realiteit blijkt nu plots heel anders te zijn. Toen de WK-kaarten onlangs werden omgezet in concrete zitplaatsen, bleken veel supporters plekken te hebben in de hoeken of achter het doel. Sommige fans kregen vakken toegewezen in Category 2, terwijl er kaarten in Category 1 waren aangeschaft.
Lagaanquote:Op woensdag 8 april 2026 23:31 schreef Makamba_ het volgende:
Deze slowchat escaleert verder totaal niet vol haat, afgunst en het misgunnen van andermans plezier
Zin in Parijs - Roubaix verder.
Hitler zou trots zijn op zijn trouwe volgelingen.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
99.9% [van de vrouwen, red] zijn geen vluchteling maar biowapens. Die worden ingezet voor omvolking en om west-Europa kapot te maken. Kijk maar naar Parijs, London, delen van Zweden. Diverse duitse steden, en delen van Amsterdam en Rotterdam.
Komt mij mischien duur te staan deze reactie. Maar het zijn wel feiten.
quote:Op woensdag 8 april 2026 23:31 schreef Makamba_ het volgende:
Deze slowchat escaleert verder totaal niet vol haat, afgunst en het misgunnen van andermans plezier
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 8 april 2026 23:31 schreef Makamba_ het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef franklop het volgende:
En zo begint je leeftijd opeens met een 4
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef franklop het volgende:
Pijnlijk.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef franklop het volgende:
Gefeliciteerd ouwe beer.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef franklop het volgende:
Kom maar door met die tribunalen.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:50 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Nee, dit kan niet. Vuistdiep erin.
Geen straf voor Netanyahu zal ooit rechtvaardig of genoeg recht aan doen.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kom maar door met die tribunalen.
Laten we beginnen met ervoor te zorgen dat hij überhaupt gestraft wordt.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen straf voor Netanyahu zal ooit rechtvaardig of genoeg recht aan doen.
We mogen niet meer hamsteren? Bonuskaart niet meer geldig?quote:
Nou is het Voedingscentrum wel een verkapt lobbyclubje en slaat die hele Schijf van Vijf ook nergens op.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:19 schreef Felagund het volgende:
Werken er 60 overbetaalde fucking ambtenaren bij dat nutteloze kutclubje? Waar bemoeien ze zich mee zeg? Laat mij gewoon keuzes maken die slecht voor mijn gezondheid en het milieu zijn maar goed voor mijn mondje en mijn kontje.
Heel topic in NWS is ziedend vanwege het advies van het voedingscentrum.
Ik weet niet of ik nog veel op de dagbesteding van Danny aanwezig ga zijn. Ik kijk wel elke dag trouw even om de overstap naar wijzijnwlr niet te missen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |