Ja, ben er vorig jaar in Eindhoven geweest. Was leuker dan ik had verwacht, ook al kende ik veel anekdotes al wel. Tom blijft ook in het theater een fijne en overtuigende spreker.quote:Op zondag 5 april 2026 14:23 schreef franklop het volgende:
Iemand al bij het theater college van Tom Dumoulin geweest?
Binnenkort hier in de buurt, wil er mogelijk heen
Djeek is weer eens boosquote:
Context?quote:
Dat hij vreemd zou gaan klinkt mij wel erg aannemelijk jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 07:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Momo in SHO / Jutta Leerdam en Jake Paul bevestigen relatie
Dat is per definitie zo toch? Het is alsof je moet kiezen tussen een geradicaliseerde gek en een geradicaliseerde gek.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:58 schreef Steven184 het volgende:
We gaan vannacht aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan
Het lijkt me toch wel duidelijk dat ieder weldenkend mens in deze kwestie volledig achter Iran staat? Iets met the enemy of my enemy is my friend, ofzo. Dat daar inderdaad ook een stel geradicaliseerde gekken de macht hebben is dan even voor later zorg.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is per definitie zo toch? Het is alsof je moet kiezen tussen een geradicaliseerde gek en een geradicaliseerde gek.
We zouden op zijn minst de aanpak van Spanje kunnen volgen. Ik snap echt niet waarom we ons weer een oorlog in laten rommelen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel duidelijk dat ieder weldenkend mens in deze kwestie volledig achter Iran staat? Iets met the enemy of my enemy is my friend, ofzo. Dat daar inderdaad ook een stel geradicaliseerde gekken de macht hebben is dan even voor later zorg.
Geen commentaar.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst gedreigd een volledige beschaving uit te roeien?
Zaterdagavond nogquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst gedreigd een volledige beschaving uit te roeien?
Wanneer komt Satan hem halen? Het loopt steeds verder uit de hand en de grootste idioten verdedigen nog steeds de stront uit zijn mond.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmm, wij kennen iemand die dit nog steeds allemaal heel logisch vindt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Wanneer komt Satan hem halen? Het loopt steeds verder uit de hand en de grootste idioten verdedigen nog steeds de stront uit zijn mond.
Hmm, in bepaalde kringen is dat inderdaad zo. Die vinden mensen die iets vinden van genocide bedreigingen hysterisch.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm, wij kennen iemand die dit nog steeds allemaal heel logisch vindt.
Voor de juicequote:Op dinsdag 7 april 2026 08:11 schreef Pistolero het volgende:
Ten eerste: waarom volgen jullie Yvonne Coldeweijer?
Dat was echt gênant jaquote:Ten tweede: Ach, Jutta en Sjeek Paul. Twee compleet verdorven zieke geesten die elkaar verdienen. Ik word nu al weer ziedend als ik denk aan al die sanewashing en ophemeling van die gezwellen tijdens de afgelopen Olympische Spelen.
Waarom zou je wachten op Satan? Het mag allemaal wel wat proactiever.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Wanneer komt Satan hem halen? Het loopt steeds verder uit de hand en de grootste idioten verdedigen nog steeds de stront uit zijn mond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |