Dit kan echt nietquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:32 schreef Momo het volgende:
Leuk hoe Fok frontpage AI creaties hun eigen leven gaan leiden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ x ]
Blijven doneren!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ x ]
Dat soort mensen gaat het liefst naar buiten als onderdeel van een burgerwacht, dat gaat ons niet verder helpen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een nieuw dieptepunt. Maar vooral notes blijven geven als ik Frontpage-bezoekers wat meer buitenlucht gun.
Samenscholingsverbodje er bovenop, dan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat soort mensen gaat het liefst naar buiten als onderdeel van een burgerwacht, dat gaat ons niet verder helpen.
Ik was er al een beetje bang voor toen ik die 'foto' zagquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ x ]
Dit zijn de users die Banny graag aantrektquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ x ]
quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ x ]
HowierdDuk is nu een driftig essay aan het typen over het preventief bombarderen van Vogelaar-wijken door de IDFquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit zijn de users die Banny graag aantrekt
Je verlangt terug naar het NWS van een jaar geleden, hè?quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit zijn de users die Banny graag aantrekt
Maar het zijn geen tieten!quote:
Ze komen terug. Ik krijg vele malen meer klachten dat ze weg zijn, en dan van mensen die daadwerkelijk op de FP komen. Het is dan in ieder geval al een tijdje geprobeerd, maar er is geen meetbaar resultaat dat aan het verdwijnen ervan valt toe te dichten.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze komen terug. Ik krijg vele malen meer klachten dat ze weg zijn, en dan van mensen die daadwerkelijk op de FP komen. Het is dan in ieder geval al een tijdje geprobeerd, maar er is geen meetbaar resultaat dat aan het verdwijnen ervan valt toe te dichten.
Die zijn er ook gewoon weer!
Mensen die schijnbaar geen social media kunnen vinden zodat ze zelf leuke dames kunnen opzoeken, iemand moet dat harde werk maar doen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |