abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221341754
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juli 2026 12:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]
"Zelfs Brazilië 2002", Brazilië heeft decennialang bekend gestaan om hun geweldige backs.
Ik bedoelde meer dat men bij Brazilië 2002 prat gaat op Rivaldo, Ronaldinho en Ronaldo. Waarbij ik pas gisteren tot de ontdekking kwam dat Ronaldo in de vier jaar ervoor eigenlijk zelden fit was.
  Moderator woensdag 15 juli 2026 @ 12:32:24 #252
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221341766
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 12:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]
De focus ligt toch altijd op aanvallende kwaliteit en daar hebben ze een enorm overschot van. Maar dit Frankrijk mist een regisseur op het middenveld en een verdediger met meer opbouwende kwaliteiten. De backs zijn ook totaal geen wapen.

Ik vond Lacroix trouwens wel een interessante speler die ze misschien meer hadden moeten gebruiken. Kende hem niet zo goed, maar hij leek redelijk makkelijk onder de druk uit te kunnen voetballen.
Tegelijkertijd valt die 0-2 niet als Saliba nog op het veld staat. Dat was wel echt een gemis.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator woensdag 15 juli 2026 @ 12:34:09 #253
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221341777
Natuurlijk de finale nog even afwachten, maar De la Fuente mag sowieso meer credits krijgen dan hij tot nu toe heeft gehad. Het was wel echt even een indrukwekkende machine gisteren, jemig. De man moet iets kunnen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221341795
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Natuurlijk de finale nog even afwachten, maar De la Fuente mag sowieso meer credits krijgen dan hij tot nu toe heeft gehad. Het was wel echt even een indrukwekkende machine gisteren, jemig. De man moet iets kunnen.
Zelfs na zeven wedstrijden heeft Spanje nog altijd het minste xG van alle 48 teams weggegeven.
pi_221344072
Spanje was frustrerend goed, maar Frankrijk liet ook zien dat het tactisch eendimensionaal was en dat er inderdaad kwaliteit mist, vooral op het middenveld ook.
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')