Die hele familie is echt heel erg eng.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wij feliciteren Laurent Simons.
Die hele corruptie familie er weer achteraan met wat mafiadeals, deze tijdlijn is echt ernstig vermoeiend.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit wou ik ook komen posten ja. Compleet infantiele KGB-puppet Trump
Beleggen moet genormaliseerd worden zodat er minder geld naar mensen met een kleine beurs hoeft.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vond stukje belegging bij Eva gisteren met Jort Kelder en een mevrouw van Financieele Dagblad vrij genant. Zowat beetje iedereen pushen om je geld te gaan beleggen en dan beweren dat iedereen gewoon maar even moet opzoeken wat een aandeel is en een obligatie en dan kan je al beginnen.
Ja... Bijna niets over de risico's ervan en dat beleggen ook gewoon een vorm van gokken is. Ik heb zelf ook geld op een beleggingsrekening staan ja maar dat laat ik dan door een ander beleggen... Ik heb de tijd en kennis niet om elke dag allerlei koersen te volgen en te gaan voorspellen welke bedrijfjes booming zijn.
Ik zou graag Private Equity verbieden. En bezit boven X miljoen ook.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:36 schreef Pistolero het volgende:
Beleggen, beurzen, aandelen, noem het maar op. Allemaal wanstaltige kapitalische uitwassen die inderdaad verboden moeten worden.
Ik zou graag miljonairs in het algemeen willen verbieden.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou graag Private Equity verbieden. En bezit boven X miljoen ook.
quote:Op donderdag 20 november 2025 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beleggen moet sowieso verboden worden.
quote:Op donderdag 20 november 2025 12:36 schreef Pistolero het volgende:
Beleggen, beurzen, aandelen, noem het maar op. Allemaal wanstaltige kapitalische uitwassen die inderdaad verboden moeten worden.
Ah, heb je onze VVD'er weer.quote:
Nog steeds een beledigingquote:Op donderdag 20 november 2025 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah, heb je onze VVD'er weer.
Dat was dan ook de bedoeling.quote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 20 november 2025 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah, heb je onze VVD'er weer.
Hier zou je bijna z'n microfoon voor moeten uitzetten. Jemig.quote:Op donderdag 20 november 2025 15:28 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Baudet en reacties van mensen/bots daaronder dat ze het eens zijn met hem
Joh..quote:Op donderdag 20 november 2025 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was dan ook de bedoeling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |