Bizarquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Als ik zeg Raheem Sterling, wat zeggen jullie dan?
Dat doet Feyenoord wel goed.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Lekkere billenquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoord kampioen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Proleet en vervelend ventjequote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Kan er echt helemaal niets meer van. Dat was echt pijnlijk om te zien bij Arsenal, geen schim meer van zijn vroegere zelf.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Onverklaarbaar.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pellegrino Matarazzo, standbeeld voor die man.
@:rellende_rotscholier
Mijn theorie: vibes. In de zomer een volledig nieuwe voorbereiding en dan liggen de kaarten weer anders.quote:
Benieuwd waar hij gaat wonenquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Pistolero het volgende:
Sinds Rijkaard incasseerde Barça niet zo vaak drie tegengoals binnen het half uur als onder Flick (lol). Drie keer onder Flick nu.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |