Ik bedoelde meer dat men bij Brazilië 2002 prat gaat op Rivaldo, Ronaldinho en Ronaldo. Waarbij ik pas gisteren tot de ontdekking kwam dat Ronaldo in de vier jaar ervoor eigenlijk zelden fit was.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Zelfs Brazilië 2002", Brazilië heeft decennialang bekend gestaan om hun geweldige backs.
Tegelijkertijd valt die 0-2 niet als Saliba nog op het veld staat. Dat was wel echt een gemis.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De focus ligt toch altijd op aanvallende kwaliteit en daar hebben ze een enorm overschot van. Maar dit Frankrijk mist een regisseur op het middenveld en een verdediger met meer opbouwende kwaliteiten. De backs zijn ook totaal geen wapen.
Ik vond Lacroix trouwens wel een interessante speler die ze misschien meer hadden moeten gebruiken. Kende hem niet zo goed, maar hij leek redelijk makkelijk onder de druk uit te kunnen voetballen.
Zelfs na zeven wedstrijden heeft Spanje nog altijd het minste xG van alle 48 teams weggegeven.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Natuurlijk de finale nog even afwachten, maar De la Fuente mag sowieso meer credits krijgen dan hij tot nu toe heeft gehad. Het was wel echt even een indrukwekkende machine gisteren, jemig. De man moet iets kunnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |