Hoe was het? Moet die nieuwe albums eens gaan luisteren.quote:Op donderdag 17 september 2026 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen Metric, Stars en Broken Social Scene. Wanne feest
Het grootste deel van het Franse peloton helaas.quote:Op donderdag 17 september 2026 23:01 schreef The_Undertone het volgende:
Tronchon en Rolland zijn volbloed-idioten
[ x ]
Die hebben allemaal een poster van deze gezelligheidsvereniging achter de ruit hangen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het grootste deel van het Franse peloton helaas.
Nuja, in België is het niet veel beter. De Nederlandse renners hebben dan weer het geluk dat niemand de moeite neemt om zich aan dit soort onderzoekjes te wagen.
Ik gunde iedereen deze ontdekking zelf te doenquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Context: Ontplofte powerbank in KLM-vliegtuig was van Camiel Eurlings.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Nee? Nee! Nee!quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan laat je het wel heel makkelijk verpesten voor jezelf. Ik zie een paar mooie wedstrijden en ben heel benieuwd hoe het met Nederland zal gaan. Ook goed dat je er met 4 wedstrijden echt in kan komen nu.quote:Op vrijdag 18 september 2026 13:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De CR7-gimmick blijft voortduren. Weer opgeroepen voor Portugal. Alleen daarom al: geen zin in de XXL-interlandperiode.
quote:Op vrijdag 18 september 2026 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan laat je het wel heel makkelijk verpesten voor jezelf. Ik zie een paar mooie wedstrijden en ben heel benieuwd hoe het met Nederland zal gaan. Ook goed dat je er met 4 wedstrijden echt in kan komen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |