We vergelijken vrouwen hockey, volleybal, handbal etc toch ook niet continue met de mannen?quote:Op zondag 27 juli 2025 20:47 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Waar kijken we naar?
Gaan eraf tegen onder-16
Bij al die drie sporten kun je in ieder geval aan de motoriek zien dat ook vrouwen er wat van kunnen, al zitten er soms verschillen tussen velden of netten. Bij dat voetbal is er bij vrouwen echt een totaal gebrek aan enige motoriek, je ziet nog steeds keepers bij nationale teams die niet eens kunnen duiken. Dat kan toch niet Johan.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:48 schreef franklop het volgende:
[..]
We vergelijken vrouwen hockey, volleybal, handbal etc toch ook niet continue met de mannen?
Ze hebben nog zeker een grote stap te maken. Maar het constante vergelijk met de mannen word ik wel zat.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij al die drie soorten kun je in ieder geval aan de motoriek zien dat ook vrouwen er wat van kunnen, al zitten er soms verschillen tussen velden of netten. Bij dat voetbal is er bij vrouwen echt een totaal gebrek aan enige motoriek, je ziet nog steeds keepers bij nationale teams die niet eens kunnen duiken. Dat kan toch niet Johan.
Die acteren dan ook niet op dit belachelijk lage nivo, wat door alle media kanalen als geweldig gepushed wordt.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:48 schreef franklop het volgende:
[..]
We vergelijken vrouwen hockey, volleybal, handbal etc toch ook niet continue met de mannen?
Er zit een stukje irritatie bij.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:51 schreef franklop het volgende:
Goed, moeten ze zelf ook niet over dat ze meer betaald willen beginnen natuurlijk
Tsja, er is nou eenmaal geen enkele andere sport waarin het niveauverschil tussen mannen en vrouwen zo duidelijk zichtbaar is, zelfs voor totale leken.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze hebben nog zeker een grote stap te maken. Maar het constante vergelijk met de mannen word ik wel zat.
Goed, moeten ze zelf ook niet over dat ze meer betaald willen beginnen natuurlijk
Alle snelheidssporten tel ik daarin toch wel mee, maar dat is toch wat anders.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, er is nou eenmaal geen enkele andere sport waarin het niveauverschil tussen mannen en vrouwen zo duidelijk zichtbaar is, zelfs voor totale leken.
Mwah, de tijden die gelopen worden zijn weliswaar een stuk minder snel, maar daar merk je eigenlijk niks van als je aan het kijken bent.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alle snelheidssporten tel ik daarin toch wel mee, maar dat is toch wat anders.
Is er een lijn overschreden en gaan ze nu dreigende taal uiten?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:11 schreef Szura het volgende:
Na 50.000 doden is ook voor het kabinet de maat vol jongens!
We zijn bijna op het punt dat zelfs de oranje facist kritischer is. Gaaf land.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:11 schreef Szura het volgende:
Krijgt Israël nog 50 dagen?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:11 schreef Szura het volgende:
Bij het hardlopen vind ik dat eigenlijk reuze mee vallen.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alle snelheidssporten tel ik daarin toch wel mee, maar dat is toch wat anders.
Bij zwemmen al helemaal.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij het hardlopen vind ik dat eigenlijk reuze mee vallen.
Daar is het verschil toch niet per se kleiner dan bij het hardlopen?quote:
Nee maar door al dat opspettende water (en de camera die meebeweegt) ziet er bijna even snel uitquote:Op maandag 28 juli 2025 21:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar is het verschil toch niet per se kleiner dan bij het hardlopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |