ik ben blij voor je dat russel het zo goed doetquote:Op woensdag 8 april 2026 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Akkoord, akkoord, akkoord en nog een akkoord..
Bedankt broeder.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben blij voor je dat russel het zo goed doet
Ik heb echt het gevoel dat Pogacar Parijs-Roubaix gewoon gaat winnen…quote:Op woensdag 8 april 2026 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt broeder.
Je bent de enige trouwens HAHAHA
Als jij fan bent gun ik hem de wereld broquote:Op woensdag 8 april 2026 14:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat Pogacar Parijs-Roubaix gewoon gaat winnen…
Alsof die koers niet zwaar genoeg voor hem is ofzo, die man rijdt alles aan gort dit seizoen.
Als hij een beetje geluk heeft op die kasseien, rijdt hij ze er gewoon af. Wie gaat hem stoppen dan?
Bedankt, vriend.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als jij fan bent gun ik hem de wereld bro
MVDP lijkt een stuk minder dan vorig jaarquote:Op woensdag 8 april 2026 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat Pogacar gaat winnen, ik weet het zeker. Precies met 1 minuut voorsprong na een ellenlange solo.
Het is vooral Pogi die nog een stuk beter is dan vorig jaar.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
MVDP lijkt een stuk minder dan vorig jaar
Ik word steeds meer voorstander van de totale en complete vernietiging van het genocidale gezwel Israël.quote:
Een soort permanente oplossing van dit probleem?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word steeds meer voorstander van de totale en complete vernietiging van het genocidale gezwel Israël.
Dat is 80 jaar geleden geprobeerd, ook verpest door de Amerikanen.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word steeds meer voorstander van de totale en complete vernietiging van het genocidale gezwel Israël.
Het zou al fijn zijn als we eens doorhebben dat Israël =/= Joden.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat is 80 jaar geleden geprobeerd, ook verpest door de Amerikanen.
Lekker voor jequote:De realiteit blijkt nu plots heel anders te zijn. Toen de WK-kaarten onlangs werden omgezet in concrete zitplaatsen, bleken veel supporters plekken te hebben in de hoeken of achter het doel. Sommige fans kregen vakken toegewezen in Category 2, terwijl er kaarten in Category 1 waren aangeschaft.
Lagaanquote:Op woensdag 8 april 2026 23:31 schreef Makamba_ het volgende:
Deze slowchat escaleert verder totaal niet vol haat, afgunst en het misgunnen van andermans plezier
Zin in Parijs - Roubaix verder.
Hitler zou trots zijn op zijn trouwe volgelingen.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
99.9% [van de vrouwen, red] zijn geen vluchteling maar biowapens. Die worden ingezet voor omvolking en om west-Europa kapot te maken. Kijk maar naar Parijs, London, delen van Zweden. Diverse duitse steden, en delen van Amsterdam en Rotterdam.
Komt mij mischien duur te staan deze reactie. Maar het zijn wel feiten.
quote:Op woensdag 8 april 2026 23:31 schreef Makamba_ het volgende:
Deze slowchat escaleert verder totaal niet vol haat, afgunst en het misgunnen van andermans plezier
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 8 april 2026 23:31 schreef Makamba_ het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |