Geluk bij een ongeluk dat ze in landen als Hongarije niet echt fan zijn van Amerikanen die zeggen wat ze moeten gaan doen. De kans dat het averechts werkt lijkt me levensgroot.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:08 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Vance komt ook even handjes schudden met Orban in verkiezingstijd. De echte patriotten krijgen weer de eer.
Snel stuur de koning en Jetten, anders worden wij weer overgeslagen!
Ik ben ook fan. Zeker als hij eens mensen uit laat praten en niet zo dom lacht.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/DW17_K1DgzZ/
Heel fijn dat Left Laser in de kamer mag komen. Eindelijk iemand die de kruiperij aantoont.
Ik hoop dat MAGA/het Kremlin die servers van Danny als eerste platgooien. Een afzwaaiertje die bedoelt was voor de Botlek is genoeg! Beter dan een middelbare school op Zuid in ieder geval, of de Brienenoordbrug.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Rotterdam staan de servers veilig toch?
Heeft de winnaar van de FIFA Peace Prize toch maar mooi wéér een oorlog weten op te lossen! De hoeveelste is dit inmiddels?quote:Op woensdag 8 april 2026 06:52 schreef DeeBee het volgende:
We bestaan nog, allen, nog twee weken langer op razende vaart door naar de afgrond!
Natuurlijk niet met Rob Jatten als MPquote:Op woensdag 8 april 2026 07:58 schreef franklop het volgende:
Zijn de prijzen aan de pomp nou nog niet gezakt?
Sanchez is een fenomeen. Hier zou iedere andere Europese leider een voorbeeld aan moeten nemen, te beginnen met onze premier van papier-maché.quote:
Pijnlijk genoeg kan ik tot nu toe nauwelijks een verschil tussen Schoof en Jetten ontdekken, valt me echt enorm tegen van Jetten.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sanchez is een fenomeen. Hier zou iedere andere Europese leider een voorbeeld aan moeten nemen, te beginnen met onze premier van papier-maché.
typ gewoon alles zelf debielquote:Op woensdag 8 april 2026 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn nieuwe favoriete rubriek in het Irantopic is user @:tjacka die ChatGPT heeft ontdekt.
Op basis waarvan had je meer van Jetten verwacht?quote:Op woensdag 8 april 2026 14:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pijnlijk genoeg kan ik tot nu toe nauwelijks een verschil tussen Schoof en Jetten ontdekken, valt me echt enorm tegen van Jetten.
Jij bent echt tering welbespraakt broederquote:
Hij was altijd van het normeren en ik had wel een soort Rutte-light verwacht eens hij aan de macht was maar zo laf als nu valt me zwaar tegen.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op basis waarvan had je meer van Jetten verwacht?
ja oke gebruik het af en toequote:
bedankt vriendquote:Op woensdag 8 april 2026 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent echt tering welbespraakt broedergefeliciteerd en chapeau
sorry vriendquote:
Akkoord, akkoord, akkoord en nog een akkoord..quote:Op woensdag 8 april 2026 14:53 schreef Tjacka het volgende:
maar die fascistische debielen moeten gewoon aangepakt worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |