Leg uit?quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm, wij kennen iemand die dit nog steeds allemaal heel logisch vindt.
Wanneer hebben jullie voor het laatst een verschil van inzicht gehad over het uitroeien van een beschaving?quote:"Het is een ideale kans om over verschillen van inzicht met elkaar te spreken", aldus de premier. "Over het belang van het internationaal recht, het belang van stabiliteit in het Midden-Oosten, en dat moment zullen we dan ook zeker benutten."
Jetten is echt een Rutte-kloon, wedstrijdje doen wie Trump het meest naar de mond kan praten. Walgelijkquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:00 schreef Pistolero het volgende:
Oh ja, Jetten en de nepobabies het koningspaar gaan volgende week naar de US of A.
[..]
Wanneer hebben jullie voor het laatst een verschil van inzicht gehad over het uitroeien van een beschaving?
Geloof je inmiddels ook in de eindtijd?quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Wanneer komt Satan hem halen? Het loopt steeds verder uit de hand en de grootste idioten verdedigen nog steeds de stront uit zijn mond.
Eerst gaat Rutte straks weer in de anus van Trump kruipen?quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:00 schreef Pistolero het volgende:
Oh ja, Jetten en de nepobabies het koningspaar gaan volgende week naar de US of A.
[..]
Wanneer hebben jullie voor het laatst een verschil van inzicht gehad over het uitroeien van een beschaving?
Dringt het inmiddels een beetje tot je door dat dat niet gebeurd omdat WIJ volledig achter die plannetjes staan?quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap echt niet dat we de banden met die gek niet breken. Of in ieder geval actief mee werken met zijn kut plannetjes.
Gaat dit over Frank Lammers die nu live dronken op de tv is?quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap echt niet dat we de banden met die gek niet breken. Of in ieder geval actief mee werken met zijn kut plannetjes.
Die is voor de verandering vooral druk met Ajax in plaats van de titel van zijn eigen club te vierenquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat dit over Frank Lammers die nu live dronken op de tv is?
In Rotterdam staan de servers veilig toch?quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gelukkig komt dit niet in de buurt van een weekend waar Fok down is.
Deze is te makkelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Rotterdam staan de servers veilig toch?
Waarom zouden we dat moeten doen?quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al jodiumtabletten gehamsterd allen?
Vance komt ook even handjes schudden met Orban in verkiezingstijd. De echte patriotten krijgen weer de eer.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt inderdaad extreem hoog tijd dat Europa hier flink afstand van neemt. Wat een treurige tijd.
Ik heb voor de zekerheid toch maar een hele lading taco's ingeslagen. Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al jodiumtabletten gehamsterd allen?
Ik heb volgens mij wel een potje met of zonder jodium thuis.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tegen de straling? Of werkt dat niet zo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |