Natuurlijk niet met Rob Jatten als MPquote:Op woensdag 8 april 2026 07:58 schreef franklop het volgende:
Zijn de prijzen aan de pomp nou nog niet gezakt?
Sanchez is een fenomeen. Hier zou iedere andere Europese leider een voorbeeld aan moeten nemen, te beginnen met onze premier van papier-maché.quote:
Pijnlijk genoeg kan ik tot nu toe nauwelijks een verschil tussen Schoof en Jetten ontdekken, valt me echt enorm tegen van Jetten.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sanchez is een fenomeen. Hier zou iedere andere Europese leider een voorbeeld aan moeten nemen, te beginnen met onze premier van papier-maché.
typ gewoon alles zelf debielquote:Op woensdag 8 april 2026 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn nieuwe favoriete rubriek in het Irantopic is user @:tjacka die ChatGPT heeft ontdekt.
Op basis waarvan had je meer van Jetten verwacht?quote:Op woensdag 8 april 2026 14:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pijnlijk genoeg kan ik tot nu toe nauwelijks een verschil tussen Schoof en Jetten ontdekken, valt me echt enorm tegen van Jetten.
Jij bent echt tering welbespraakt broederquote:
Hij was altijd van het normeren en ik had wel een soort Rutte-light verwacht eens hij aan de macht was maar zo laf als nu valt me zwaar tegen.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op basis waarvan had je meer van Jetten verwacht?
ja oke gebruik het af en toequote:
bedankt vriendquote:Op woensdag 8 april 2026 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent echt tering welbespraakt broedergefeliciteerd en chapeau
sorry vriendquote:
Akkoord, akkoord, akkoord en nog een akkoord..quote:Op woensdag 8 april 2026 14:53 schreef Tjacka het volgende:
maar die fascistische debielen moeten gewoon aangepakt worden
ik ben blij voor je dat russel het zo goed doetquote:Op woensdag 8 april 2026 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Akkoord, akkoord, akkoord en nog een akkoord..
Bedankt broeder.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben blij voor je dat russel het zo goed doet
Ik heb echt het gevoel dat Pogacar Parijs-Roubaix gewoon gaat winnen…quote:Op woensdag 8 april 2026 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt broeder.
Je bent de enige trouwens HAHAHA
Als jij fan bent gun ik hem de wereld broquote:Op woensdag 8 april 2026 14:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat Pogacar Parijs-Roubaix gewoon gaat winnen…
Alsof die koers niet zwaar genoeg voor hem is ofzo, die man rijdt alles aan gort dit seizoen.
Als hij een beetje geluk heeft op die kasseien, rijdt hij ze er gewoon af. Wie gaat hem stoppen dan?
Bedankt, vriend.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als jij fan bent gun ik hem de wereld bro
MVDP lijkt een stuk minder dan vorig jaarquote:Op woensdag 8 april 2026 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat Pogacar gaat winnen, ik weet het zeker. Precies met 1 minuut voorsprong na een ellenlange solo.
Het is vooral Pogi die nog een stuk beter is dan vorig jaar.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
MVDP lijkt een stuk minder dan vorig jaar
Ik word steeds meer voorstander van de totale en complete vernietiging van het genocidale gezwel Israël.quote:
Een soort permanente oplossing van dit probleem?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word steeds meer voorstander van de totale en complete vernietiging van het genocidale gezwel Israël.
Dat is 80 jaar geleden geprobeerd, ook verpest door de Amerikanen.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word steeds meer voorstander van de totale en complete vernietiging van het genocidale gezwel Israël.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |