Het zou al fijn zijn als we eens doorhebben dat Israël =/= Joden.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat is 80 jaar geleden geprobeerd, ook verpest door de Amerikanen.
Lekker voor jequote:De realiteit blijkt nu plots heel anders te zijn. Toen de WK-kaarten onlangs werden omgezet in concrete zitplaatsen, bleken veel supporters plekken te hebben in de hoeken of achter het doel. Sommige fans kregen vakken toegewezen in Category 2, terwijl er kaarten in Category 1 waren aangeschaft.
Lagaanquote:Op woensdag 8 april 2026 23:31 schreef Makamba_ het volgende:
Deze slowchat escaleert verder totaal niet vol haat, afgunst en het misgunnen van andermans plezier
Zin in Parijs - Roubaix verder.
Hitler zou trots zijn op zijn trouwe volgelingen.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
99.9% [van de vrouwen, red] zijn geen vluchteling maar biowapens. Die worden ingezet voor omvolking en om west-Europa kapot te maken. Kijk maar naar Parijs, London, delen van Zweden. Diverse duitse steden, en delen van Amsterdam en Rotterdam.
Komt mij mischien duur te staan deze reactie. Maar het zijn wel feiten.
quote:Op woensdag 8 april 2026 23:31 schreef Makamba_ het volgende:
Deze slowchat escaleert verder totaal niet vol haat, afgunst en het misgunnen van andermans plezier
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 8 april 2026 23:31 schreef Makamba_ het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef franklop het volgende:
En zo begint je leeftijd opeens met een 4
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef franklop het volgende:
Pijnlijk.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef franklop het volgende:
Gefeliciteerd ouwe beer.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef franklop het volgende:
Kom maar door met die tribunalen.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:50 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Nee, dit kan niet. Vuistdiep erin.
Geen straf voor Netanyahu zal ooit rechtvaardig of genoeg recht aan doen.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kom maar door met die tribunalen.
Laten we beginnen met ervoor te zorgen dat hij überhaupt gestraft wordt.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen straf voor Netanyahu zal ooit rechtvaardig of genoeg recht aan doen.
We mogen niet meer hamsteren? Bonuskaart niet meer geldig?quote:
Nou is het Voedingscentrum wel een verkapt lobbyclubje en slaat die hele Schijf van Vijf ook nergens op.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:19 schreef Felagund het volgende:
Werken er 60 overbetaalde fucking ambtenaren bij dat nutteloze kutclubje? Waar bemoeien ze zich mee zeg? Laat mij gewoon keuzes maken die slecht voor mijn gezondheid en het milieu zijn maar goed voor mijn mondje en mijn kontje.
Heel topic in NWS is ziedend vanwege het advies van het voedingscentrum.
Ik weet niet of ik nog veel op de dagbesteding van Danny aanwezig ga zijn. Ik kijk wel elke dag trouw even om de overstap naar wijzijnwlr niet te missen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |