Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef franklop het volgende:
En zo begint je leeftijd opeens met een 4
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef franklop het volgende:
Pijnlijk.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef franklop het volgende:
Gefeliciteerd ouwe beer.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef franklop het volgende:
Kom maar door met die tribunalen.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:50 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Nee, dit kan niet. Vuistdiep erin.
Geen straf voor Netanyahu zal ooit rechtvaardig of genoeg recht aan doen.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kom maar door met die tribunalen.
Laten we beginnen met ervoor te zorgen dat hij überhaupt gestraft wordt.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geen straf voor Netanyahu zal ooit rechtvaardig of genoeg recht aan doen.
We mogen niet meer hamsteren? Bonuskaart niet meer geldig?quote:
Nou is het Voedingscentrum wel een verkapt lobbyclubje en slaat die hele Schijf van Vijf ook nergens op.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:19 schreef Felagund het volgende:
Werken er 60 overbetaalde fucking ambtenaren bij dat nutteloze kutclubje? Waar bemoeien ze zich mee zeg? Laat mij gewoon keuzes maken die slecht voor mijn gezondheid en het milieu zijn maar goed voor mijn mondje en mijn kontje.
Heel topic in NWS is ziedend vanwege het advies van het voedingscentrum.
Ik weet niet of ik nog veel op de dagbesteding van Danny aanwezig ga zijn. Ik kijk wel elke dag trouw even om de overstap naar wijzijnwlr niet te missen.quote:
Daar ben ik vast niet welkomquote:Op donderdag 9 april 2026 19:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog veel op de dagbesteding van Danny aanwezig ga zijn. Ik kijk wel elke dag trouw even om de overstap naar wijzijnwlr niet te missen.
Bedankt, vriend.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
We mogen niet meer hamsteren? Bonuskaart niet meer geldig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |