RIP voor je pensioenquote:Op woensdag 1 april 2026 13:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beleggers zijn eigenlijk allemaal gezwellen zonder toegevoegde waarde. Bommen op alle beurzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door capuchon_jongen op 01-04-2026 20:25:10 ]Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet echt nog nadenken of ik iets kan vinden waar het wel adequaat is aangepakt.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
Ik kijk nu naar de eerste aflevering van Holland Gate. Over de evacuatie uit Kabul. De politieke incompetentie is ontluisterend. Verder wel interessante verslagen van direct betrokkenen.
De eerste crisisopvang van Oekraïners in 2022 ging best goed maar ja dat werd door de gemeenten geregeld.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moet echt nog nadenken of ik iets kan vinden waar het wel adequaat is aangepakt.
Wat dacht je van de economische steun bij het begin van coronaquote:Op woensdag 1 april 2026 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moet echt nog nadenken of ik iets kan vinden waar het wel adequaat is aangepakt.
Bedrijven ipv mensen. Die allemaal tweede bv opzetten om subsidie binnen te halen.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat dacht je van de economische steun bij het begin van corona
Het dagelijkse uitje naar NWS levert weer een stukje proza op waar je u tegen zegt.quote:Dit is wat je noemt een vliegend varken - nou ja, vliegen deed ze uiteindelijk niet. In plaats van enige zelfreflectie gooit deze olifant het maar op discriminatie. Kwam ethnisch profileren ook nog aan bod?
Ach Geert Groot Koerkampquote:Op donderdag 2 april 2026 19:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is weer fijn leven en werken in Rusland.
In Nederland is het ook niet best, kijk maar eens naar pointer van vandaag. Gaat over defend groepen, echt heel guur en extreem rechts.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is weer fijn leven en werken in Rusland.
Deze wereld gaan een deze jaren naar de klote.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In Nederland is het ook niet best, kijk maar eens naar pointer van vandaag. Gaat over defend groepen, echt heel guur en extreem rechts.
Vanwaar deze random opmerking opeens over VoMy?quote:Op donderdag 2 april 2026 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken jullie dat VoMy in de ambtenarij werkt?
Er is een “nieuwe” user driftig aan het posten in NWS.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vanwaar deze random opmerking opeens over VoMy?
Ben ik niet.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is een “nieuwe” user driftig aan het posten in NWS.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:55 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ach Pam Bondi
Misschien kan ze bij FOK! aan de slag?Die werkt hier al onder naam JippieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jaar weer, ach Enaje?quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:23 schreef AllesKaputt het volgende:
Een Goede Vrijdag allemaal! Dat onze Verlosser moge opstaan deze zondag!
Bekijk deze YouTube-video
Ach, GolgothaOude Kwaremont.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |