Als ik zou weten wie Thijs Kraaijeveld is misschien welquote:Op vrijdag 10 april 2026 16:28 schreef Slobeend het volgende:
Wisten jullie dat Feyenoord-speler Thijs Kraaijeveld een relatie heeft met Indy Zijlaard, oftewel de dochter van Leontien van Moorsel en Michael Zijlaard. #leukefeitjes
Tinus als schoonmoeder lijkt me de hel op aarde.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:28 schreef Slobeend het volgende:
Wisten jullie dat Feyenoord-speler Thijs Kraaijeveld een relatie heeft met Indy Zijlaard, oftewel de dochter van Leontien van Moorsel en Michael Zijlaard. #leukefeitjes
De mooiste sport op aarde gaat morgen weer verneukt worden maar dat kut Orbanisme krijgt weer een tik morgen, vriend.quote:Op zondag 12 april 2026 00:37 schreef Momo het volgende:
Lekker slapen voor de Hell van het noorden morgen en ook de Hell van Orban
Thijs Kraaijeveld wist dan weer niet wie schoonmoeders was.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ik zou weten wie Thijs Kraaijeveld is misschien wel
Wel leuk dat Tiberi je zwager is!quote:Op zondag 12 april 2026 08:08 schreef Fretwork het volgende:
Ik kom er op familieweekend achter dat mn schoonzus het terecht vindt als katten die op andermans "terrein" komen doodgebeten worden door de hond des huizes.
Gotta love the verrechtsing en verMAGAsering van Nederland
Ach, ze gaan emigreren naar een plekje met veel grond en geen voorzieningenquote:
Amerika?quote:Op zondag 12 april 2026 08:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ach, ze gaan emigreren naar een plekje met veel grond en geen voorzieningen
Is de hond des huizes in dit geval toevallig een extreem doorgefokt genetisch rommeltje?quote:Op zondag 12 april 2026 08:08 schreef Fretwork het volgende:
Ik kom er op familieweekend achter dat mn schoonzus het terecht vindt als katten die op andermans "terrein" komen doodgebeten worden door de hond des huizes.
Flinke herder, voor de veiligheidquote:Op zondag 12 april 2026 08:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is de hond des huizes in dit geval toevallig een extreem doorgefokt genetisch rommeltje?
Ah, zo eentje die vrolijk je been doormidden wil bijten als je een keer buiten aan het wandelen bent? Om vervolgens van het baasje te horen: "oh, dat doet hij normaal nooit hoor!".quote:
Ach, zo vinden kattenbezitters het weer terecht dat vogels worden doodgebeten op andermans "terrein".quote:Op zondag 12 april 2026 08:08 schreef Fretwork het volgende:
Zo'n eentje heb je tegenwoordig nodig voor een fatsoenlijke boswandeling. Je zou zomaar de neef van wolf Bram tegen kunnen komen (of een spelend kindje bij de piramide van Austerlitz, maar daar hebben we het even niet over).quote:Op zondag 12 april 2026 09:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ah, zo eentje die vrolijk je been doormidden wil bijten als je een keer buiten aan het wandelen bent? Om vervolgens van het baasje te horen: "oh, dat doet hij normaal nooit hoor!".
It ain't over until the fat man tweetsquote:Op zondag 12 april 2026 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De mooiste sport op aarde gaat morgen weer verneukt worden maar dat kut Orbanisme krijgt weer een tik morgen, vriend.![]()
Er worden in Nederland jaarlijks 140 miljoen dieren vermoord door katten.quote:Op zondag 12 april 2026 10:21 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ach, zo vinden kattenbezitters het weer terecht dat vogels worden doodgebeten op andermans "terrein".
Goed voor het ecosysteem, die beesten!
De EU zegt: aanlijnen of afschieten. Tenminste een huiskat die van huis is, lijkt me toch behoorlijk verwilderd.quote:Op zondag 12 april 2026 10:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er worden in Nederland jaarlijks 140 miljoen dieren vermoord door katten.
Katten horen derhalve binnen te blijven.
Alsof een nederlaag van Orban meteen alles verhelpt in dat autocratisch-oligarchenland.quote:Op zondag 12 april 2026 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De mooiste sport op aarde gaat morgen weer verneukt worden maar dat kut Orbanisme krijgt weer een tik morgen, vriend.![]()
Gelezen, gelachen.quote:Op zondag 12 april 2026 17:28 schreef Szura het volgende:
Heerlijk sfeertje in het F1-feedbacktopic, genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |