SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven. [/warning]
Het is ook raar als mensen je plots gaan knuffelenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laatste post vorig deel
Het is wel echt onderdrukken wat ik doe, en wegdrukken en strijden om elke emotie te onderdrukken. De psych heeft echt wel gelijk op dit gebied.
En natuurlijk; wegproppen en ontkennen en ontwijken hoort erbij. Alleen ik doe daar net iets te hard mijn best in.
Wil niet op tijd naar bed toe, want ik weet dat ik dan ga denken
Wil niet naar de foto kijken, want dan ga ik huilen
Wil dit niet typen, want dan word ik ook emo (adem in, adem uit, en verder)
De emoties zitten super hoog. Houd mensen op afstand etc. Ik ga er gewoo onhandig mee om
Gisteren was ook een zware dag. Gezien het huis leeggehaald is, ben er zelf niet bij geweest. Alleen al haar spulletjes zijn weg nuWil erheen fietsen, met mijn moeder een theetje doen en het erover hebben hoe vreemd het allemaal is
(ah, moet ik ook niet aan denken, jeetje wat een sentiment vandaag)
Moet elke dag een halfuurtje pakke (plusminus) waarin ik bewust even erover schrijf, herinneringen ophalen, gevoelens opschrijven. Net gedaan, beetje emo, dat werkt nu nog door. Super irritant. Wat een rot opdracht zeg
Het is ook sociaal een vreemde periode. Allerlei lui, kennissen (geen vrienden) die je ineens gaan knuffelen en aaien en iedereen zegt gecondoleerd. Van sommigen vind ik het fijn, van anderen minder. Gisteren na een rondje medelijden vriendelijk gezegd dat ik eigenlijk behoefte had aan afleiding, alleen dat fout dan ook zo koud
Sowieso is het een rare periode. Vorig jaar, eerste Paasdag, kreeg ik te horen dat die vriendin nog maar heel kort te leven had en een paar weken later is ze ook overleden. Door al het gedoe met mijn moeder heb ik daar ook amper bij stil gestaan. Ook al zo koud en naar
Ik trek mijn leven even niet meer...Straks even tegen mijn begeleider zeggen dat ik suïcidaal begin te worden
Ik heb moeten beloven me te blijven uiten en aangeven, zodat ze me beter kunnen opvangen en helpenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is ook raar als mensen je plots gaan knuffelen
En ja ik vind dat zelf ook vervelend als mensen een bepaalde energie bij zich hebben
Eigenlijk ervaar je een dubbele rouw
Om je moeder om je vriendin
Daar had je tot nu toe geen tijd voor
Je bent maar door gegaan zo goed en kwaad als het kon
Daar is geen goed of fout aan
Dat is je proberen staande te houden
Heel goed dat jij je begeleiding goed op de hoogte houd
Zo kunnen ze jou het beste bij staan in deze moeilijke tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb moeten beloven me te blijven uiten en aangeven, zodat ze me beter kunnen opvangen en helpen
En ja... het is even druk in mijn hoofd op rouwgebied. Al staat mijn hoofd vooral aan over mijn moeder, maar soms heb je ineens zoiets van ... twee overlijdens in een noodtime, het is vandaag even veel.
Het is ook veel doordat ik weer contact heb gehad met de notaris (ze hadden wat gegevens nodig). Huis is leeg en opgezegd...
De laatste twee dozen wachten op me, dat wordt morgen
Dus ik heb een pot thee gezet (appelkaneel + zoetjes) en eventjes thee drinken
Als mijn ID-kaart bezorgd is ga ik misschien nog wat doen, of ik ga lekker op de bank zitten haken
Het is me wel gelukt om eventjes te tekenen, lelijk resultaat, maar he, driekwartier getekend. En dat is mijn doel voor vandaag. Morgen ook weer een uurtje tekenen... is goed voor meMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Ik heb moeten beloven me te blijven uiten en aangeven, zodat ze me beter kunnen opvangen en helpen
En ja... het is even druk in mijn hoofd op rouwgebied. Al staat mijn hoofd vooral aan over mijn moeder, maar soms heb je ineens zoiets van ... twee overlijdens in een noodtime, het is vandaag even veel.
Het is ook veel doordat ik weer contact heb gehad met de notaris (ze hadden wat gegevens nodig). Huis is leeg en opgezegd...
Als mijn ID-kaart bezorgd is ga ik misschien nog wat doen, of ik ga lekker op de bank zitten haken
Het is me wel gelukt om eventjes te tekenen, lelijk resultaat, maar he, driekwartier getekend. En dat is mijn doel voor vandaag. Morgen ook weer een uurtje tekenen... is goed voor meTotaal niet lelijk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
[..]
Het is me wel gelukt om eventjes te tekenen, lelijk resultaat, maar he, driekwartier getekend. En dat is mijn doel voor vandaag. Morgen ook weer een uurtje tekenen... is goed voor me*bijgelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele dikke digitale knuff gelukkig zonder aanrakingis ook irritant als mensen zo aan je zitten of mensen waar je normaal niks van hoort opeens hun medeleven komen tonen etc.
Alles is teveel, goed dat je het blijft aangeven bij de begeleiding.
Tekening =
Smile, it's free therapy.
quote:
quote:
Dank julliequote:
Dank jequote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:05 schreef DoubleDip het volgende:
Prachtig vogeltje geworden!
En als je ook nog een vriendin verloren bent is het helemaal raar.
Dat klopt, vandaag golven de tranen eruit als ik niet opletquote:
Omdat... geen flauw ideequote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:45 schreef Iceage het volgende:
Hartstikke mooie tekening (Ik zou dat niet kunnen) Waarom in een spoiler? Mag je best trots op zijn.
Je hebt je er zo goed, sterk en kranig door heen geslagen tot nu toe! Probeer dat vast te houden.
En uiteraard moet je verdriet eruit. (is helemaal niet raar)
Je moeder zou/zal hartstikke trots op je zijn.
Ik denk dat ik voor iedereen hier spreek als ik zeg dat wij trots op jou zijn en respect hebben voor hoe je het doet/
Sterkte!
Ik ben het met Grey eens dat het raar is als mensen je ineens gaan knuffelen die dat eerder niet deden. Ik zelf zou dat heel vervelend vinden en gelijk aangeven dat ik dat niet wil.
Nou... die mensen ken ik wel hoor. Oppervlakkig praatje over gelijke hobby's en dergelijke. Alleen ze bedoelen het goed, dus ik doe niet moeilijk, maar ik zou er zelf niet voor kiezen zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
*bijgelezen
Hele dikke digitale knuff gelukkig zonder aanrakingis ook irritant als mensen zo aan je zitten of mensen waar je normaal niks van hoort opeens hun medeleven komen tonen etc.
Alles is teveel, goed dat je het blijft aangeven bij de begeleiding.
Tekening =
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Allerlei lui, kennissen (geen vrienden) die je ineens gaan knuffelen en aaien
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:49 schreef greysbones het volgende:
Het is ook raar als mensen je plots gaan knuffelen
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:45 schreef Iceage het volgende:
Ik ben het met Grey eens dat het raar is als mensen je ineens gaan knuffelen die dat eerder niet deden
Ooh, warme chocolademelk. Lekker!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Twijfel enorm over een borrel
Alleen ik weet niet of het is omdat ik echt zin heb in een drankje of mezelf wil verdoven
Misschien moet ik warme chocolademelk maken
Ook lekker... maar zonder dubieuze motieven
Ja... misschien wel verstandiger op een dag als deze, als een periode als dezequote:
Met een scheutje rumquote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Twijfel enorm over een borrel
Alleen ik weet niet of het is omdat ik echt zin heb in een drankje of mezelf wil verdoven
Misschien moet ik warme chocolademelk maken
Ook lekker... maar zonder dubieuze motieven
Slaap je wel goed.quote:
Zo te zien heeft het geholpen .... ze slaapt als een roosquote:
Dit is creepyquote:Op zaterdag 28 maart 2026 03:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Zo te zien heeft het geholpen .... ze slaapt als een roos
Wel primaquote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:49 schreef Kissingbird het volgende:
Hoe heb je geslapen Cots en hoe gaat het nu?![]()
Ahhhhh hormonen!! jaaa dat kan flinke invloed hebben op je stemming. Helaas herkenbaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is creepy
Waar heb jij je verstopt in mijn huis?
[..]
Wel prima
Snap ook waarom ik gisteren me zo rot voelde; vrouwenkwaal
En smaakte de chocolademelk?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is creepy
[..]
Wel prima
Snap ook waarom ik gisteren me zo rot voelde; vrouwenkwaal
Lekker hoorquote:
Ik haat hetquote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ahhhhh hormonen!! jaaa dat kan flinke invloed hebben op je stemming. Helaas herkenbaar.
Goedemorgen CotSquote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker serie kijken
Thee erbij
Misschien straks beneden hangen
Maar de eend die ik haak wordt leuk
Hopelijk morgen weer tekenen of schilderen. Nu is dat even teveel gevraagd. Geeft niet
Heleboel acrylverf geërfd. Heb ik nog maar één keer mee gewerkt. Dus een leuke uitdaging voor morgen misschien
quote:
Goedemorgenquote:
Lekker bezig, CotS! In dit troosteloze weer moet je toch wat leuke dingen doen. Ik zat net te kijken naar iemand in de VS die gras aan het maaien was, hij knapt verwaarloosde tuinen op.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker serie kijken
Thee erbij
Misschien straks beneden hangen
Maar de eend die ik haak wordt leuk
Ja, zeker. Morgen downtime! En ongetwijfeld lang,. de hele dag. Verder nog plannen voor morgen? Je kunt het maar voorbereid hebben.quote:Hopelijk morgen weer tekenen of schilderen. Nu is dat even teveel gevraagd. Geeft niet
Heleboel acrylverf geërfd. Heb ik nog maar één keer mee gewerkt. Dus een leuke uitdaging voor morgen misschien
Wat jij kijkt lijkt me ook veel voldoening te gevenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Lekker bezig, CotS! In dit troosteloze weer moet je toch wat leuke dingen doen. Ik zat net te kijken naar iemand in de VS die gras aan het maaien was, hij knapt verwaarloosde tuinen op.
[..]
Ja, zeker. Morgen downtime! En ongetwijfeld lang,. de hele dag. Verder nog plannen voor morgen? Je kunt het maar voorbereid hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen
Ik kijk nu criminal minds
Mijn favoriete serie die ik maar blijf kijken en herhalen
Maar net zoals met lezen: gemiddeld vijf series door elkaar. Net zoals ik gemiddeld vijf boeken door elkaar lees
Straks weer verder met een ander
Wel grappig. Heb ooit eens gelezen dat mensen met ptss graag verhalen herlezen/zien omdat het veilig is zonder verrassingen. Helaas weet ik niet meer waar de wijsheid vandaan komt... alleen het is heel herkenbaar
Veel plezier morgen met de acrylverf als je daar zin / puf voor hebt mogen. Benieuwd hoe je het vindt.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat jij kijkt lijkt me ook veel voldoening te geven
Kijk ook wel graag schoonmaakfilmpjes![]()
Alleen niet te lang en zonder zielig
Oh... ja... dan is schilderen wel een goede
Ben ik morgen ineens super productief
Goede dag om te spelen met verf
Gelukkig videobellen met een vriendin, anders ben ik zo contactloos
Ja, ik zit er graag naar te kijken. Zonder reclame te maken:quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat jij kijkt lijkt me ook veel voldoening te geven
Kijk ook wel graag schoonmaakfilmpjes![]()
Alleen niet te lang en zonder zielig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en dan bedenk ik me dat ik zelf ook nog aardig wat te maaien heb, maar dan zal het eerst goed weer moeten zijn).Ja, morgen heb je er tijd voor! Kun je in 1 dag een prachtig schilderij maken..quote:Oh... ja... dan is schilderen wel een goede
Ben ik morgen ineens super productief
Goede dag om te spelen met verf
Gelukkig videobellen met een vriendin, anders ben ik zo contactloos![]()
Leuk, die gaan wij ook voor de tweede keer kijken. Maar we zijn eerst nog bezig net NCIS en CSI (en Scrubs, Coupling en nog wat nieuwe series).quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Liep toevallig langs en keek door het raam ....quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is creepy
Dan vindt je Numbers vast ook een goede seriequote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen
Maar net zoals met lezen: gemiddeld vijf series door elkaar. Net zoals ik gemiddeld vijf boeken door elkaar lees
Straks weer verder met een ander
Wel grappig. Heb ooit eens gelezen dat mensen met ptss graag verhalen herlezen/zien omdat het veilig is zonder verrassingen. Helaas weet ik niet meer waar de wijsheid vandaan komt... alleen het is heel herkenbaar
Woonkamer twee hoogquote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Liep toevallig langs en keek door het raam ....
Die laatste twee ken ik nietquote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:10 schreef Managarm het volgende:
[..]
Leuk, die gaan wij ook voor de tweede keer kijken. Maar we zijn eerst nog bezig net NCIS en CSI (en Scrubs, Coupling en nog wat nieuwe series).
Trappetjequote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Woonkamer twee hoog
En mijn boven is op de derde verdieping
Je bent wel erg lang
Had klontjes bij me. En rode laarsjes.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om kwart over zeven was ik nog en al wakker
Allebei comedies.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die laatste twee ken ik niet
Die CSI keek ik altijd gezellig in bed met mijn ex
Sorry, vergeet je helemaal, sorry!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:52 schreef Managarm het volgende:
[..]
Allebei comedies.
Coupling Bekijk deze YouTube-video
Scrubs: Bekijk deze YouTube-video
Als je weerzin krijg om ergens te zitten ivm de rommel, dan moet je het even aanpakken en ineens was ik me ervan bewust en heb direct gehandeldquote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:07 schreef Lienekien het volgende:
Goede actie! Soms (vaak) is even flink opruimen echt win-win.
Deden wij net in de garagequote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:07 schreef Lienekien het volgende:
Goede actie! Soms (vaak) is even flink opruimen echt win-win.
We denken aan jequote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ondanks dat ik de nodige sociale contacten heb zie ik wel erg op tegen de downtijd morgen... Fok, jullie, zijn belangrijk voor me en het is fijn om hier te lezen en hier en daar wat te typen...
Hopelijk gaat alles goed en is FOK! snel weer online.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ondanks dat ik de nodige sociale contacten heb zie ik wel erg op tegen de downtijd morgen... Fok, jullie, zijn belangrijk voor me en het is fijn om hier te lezen en hier en daar wat te typen...
quote:
Ach, het komt wel goed en ik ben vast ineens super productiefquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:14 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hopelijk gaat alles goed en is FOK! snel weer online.
Ga eigenlijk uit van morgenmiddag/ avondquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ach, het komt wel goed en ik ben vast ineens super productief
maar goedwe redden ons allemaal wel
![]()
Ik heb iig een paar leuke tutorials gevonden voor tekenen en schilderenbeetje huishouden en de dag is zo voorbij
En maandag elkaar weer lekker stalken en onze avonturen delen
Geen probleem, toch? Daar is het zondag voor.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fijne dag iedereen
Was een beetje laat wakker
quote:Op zondag 29 maart 2026 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fijne dag iedereen
Was een beetje laat wakker
Lekker lui zijnquote:Op zondag 29 maart 2026 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fok doet het weer?
Dat is snel!
Vandaag zo lui geweest
Vooral gehaakt en gebeld met een vriendin
Morgen productiever. Boodschappen en begeleider.
Maar vandaag geen kwast in handen gehad...
Wat fijn!quote:Op zondag 29 maart 2026 18:20 schreef Ole het volgende:
Heerlijk een dagje niks toch?
Ik ben net thuis. Gezellig bij mijn moeder geweest. Nu wel moe en lekker niksen.
Ja... moet mezelf even aanpraten dat het oke is. Alleen er zat gewoon niet meer in vandaag...quote:
Lekker toch, doe je dingquote:Op zondag 29 maart 2026 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat fijn!
Lekker uitrusten jijDe (mentale) beentjes in de lucht
[..]
Ja... moet mezelf even aanpraten dat het oke is. Alleen er zat gewoon niet meer in vandaag...
Hopelijk dinsdagmiddag of woensdag schilderen/tekenen
maar wel weer een stukje deken erbij, stukje verder met mijn eend erbij, dus nait soezen en tevreden zijn
Dat kan ik nietquote:Op zondag 29 maart 2026 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is zondag. Dus het mag. Vanaf maandag doen we weer normaal
Ja! Al heb ik wel per ongeluk, automatisch, Fok geprobeerd te openenquote:Op zondag 29 maart 2026 18:28 schreef DoubleDip het volgende:
Fijn lekker dagje rustig. En ook fijn dat we weer online zijn!
Naja... naar de Albert Hein (voor het eerst weer, maar moet wel. Sinds het gedoe met mijn moeder één keer naar de supermarkt geweest. Moet weer die gewoonte oppakken en zo). Koptelefoon op en gewoon vroeg gaanquote:
Klinkt verder goed tochquote:Op zondag 29 maart 2026 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Al heb ik wel per ongeluk, automatisch, Fok geprobeerd te openen
Fokverslaafde
[..]
Naja... naar de Albert Hein (voor het eerst weer, maar moet wel. Sinds het gedoe met mijn moeder één keer naar de supermarkt geweest. Moet weer die gewoonte oppakken en zo). Koptelefoon op en gewoon vroeg gaan
Heb ik gelijk een wandeling te pakken.
Zit een beetje in standjes alles weer oppakken. Nait soezen moar broezen (niet zeuren, maar doorgaan).
Alles voor mijn Paasplannen halen... Begin er steeds meer tegenop te zien
Gelukkig komt donderdag mijn bestie langs, even eten samen en kletsen
Dinsdag een leuke kennis op de thee en clubje... Woensdag vrij... Donderdag ook clubje en dan vol voor Pasen gaan
(wow... gelukkig heeft dit topic het dagboek-predicaat, lang oninteressant verhaal. Denken en typen)
Normaal? Wat is dat?quote:Op zondag 29 maart 2026 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is zondag. Dus het mag. Vanaf maandag doen we weer normaal
Ook de Pasen kom je vast goed door. Fijn dat je zulke besties hebt en mooi dat de verhuizing van FOK! goed verlopen is en we elkaar weer online spreken.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Al heb ik wel per ongeluk, automatisch, Fok geprobeerd te openen
Fokverslaafde
[..]
Naja... naar de Albert Hein (voor het eerst weer, maar moet wel. Sinds het gedoe met mijn moeder één keer naar de supermarkt geweest. Moet weer die gewoonte oppakken en zo). Koptelefoon op en gewoon vroeg gaan
Heb ik gelijk een wandeling te pakken.
Zit een beetje in standjes alles weer oppakken. Nait soezen moar broezen (niet zeuren, maar doorgaan).
Alles voor mijn Paasplannen halen... Begin er steeds meer tegenop te zien
Gelukkig komt donderdag mijn bestie langs, even eten samen en kletsen
Dinsdag een leuke kennis op de thee en clubje... Woensdag vrij... Donderdag ook clubje en dan vol voor Pasen gaan
(wow... gelukkig heeft dit topic het dagboek-predicaat, lang oninteressant verhaal. Denken en typen)
Pasen wordt wel een ding. Komt vast goed, maar ik verwacht op zijn zachts onblij te zijn. Heb een knoop in mijn maag bij enkel de gedachte eraanquote:Op zondag 29 maart 2026 19:47 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ook de Pasen kom je vast goed door. Fijn dat je zulke besties hebt en mooi dat de verhuizing van FOK! goed verlopen is en we elkaar weer online spreken.
Enne helemaal geen oninteressant verhaal hoor. Fijn je weer te zien typen hier! en goed van je dat je weer boodschappen hebt gedaan in de supermarkt. (Toch wel wat lekkers gekocht ?)
Hier ook nog wakkerquote:Op zondag 29 maart 2026 23:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze nacht wordt me nog wat
Hopelijk word ik straks nog moe...
quote:Op zondag 29 maart 2026 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ook nog wakker
Net thuis
Helemaal hyperdepiep nog
Ja in slapen komen na een avond dienst is wel een dingetjequote:Op zondag 29 maart 2026 23:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hopelijk slapen we straks lekker![]()
Wat emoties hier die moeilijk doen
Snap ik jaquote:Op maandag 30 maart 2026 00:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja in slapen komen na een avond dienst is wel een dingetje
Emoties zijn vervelend![]()
Grapje natuurlijk
Hopelijk kun je ze voor jezelf iets af laten bouwen
Klinkt als een goed plan Cotsquote:Op maandag 30 maart 2026 00:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik ja
Dan sta je gewoon nog aan
Kopje kamille thee voor jou een idee?
Op dit moment faal ik op emotioneel vlak. Beetje angstig voor het liggen in het donker.
Misschien zo proberen op de bank te slapen. Soms werkt dat
Heb zo mijn momentenquote:
Ja is ook enorm vervelendquote:Op maandag 30 maart 2026 00:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb zo mijn momenten
Eens zien, eerst moe worden
Hier wel even een halve liter thee erin
Doe niet aan plassen in de nacht. Lijkt me echt naar om daar wakker voor te worden
Dat zou echt verboden moeten worden.quote:Op maandag 30 maart 2026 00:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doe niet aan plassen in de nacht. Lijkt me echt naar om daar wakker voor te worden
quote:Op maandag 30 maart 2026 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uiteindelijk wel geslapen
Nu weer een tijdje wakker, moest even opstarten voor Fok aan
Boodschappen doe ik even vanuit het fact. Dan fiets ik toch langs de Lidl
En dan morgen uit clubje naar de AH
Als ik het zo aanpak is de drempel minder hoog
Ben vandaag wel goed geloof ik. Lekker gedoucht. Nu haken en zo
Hopelijk houd ik dit vast
Vanavond weer proberen te lezen op de bankHoeft niet lang, hoeft niet veel, maar gewoon kijken of het weer lukt
Langzaam maar zeker richting normaal
Je doet het goedquote:Op maandag 30 maart 2026 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond weer proberen te lezen op de bankHoeft niet lang, hoeft niet veel, maar gewoon kijken of het weer lukt
Kleine stapjes CotSquote:Op maandag 30 maart 2026 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
wat knap hoe je het allemaal doet, ik bewonder je hoop en positiviteit ontzettendquote:Op maandag 30 maart 2026 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kunnen wij nog wat van lerenquote:Op maandag 30 maart 2026 13:03 schreef Prego het volgende:
[..]
wat knap hoe je het allemaal doet, ik bewonder je hoop en positiviteit ontzettend
Get well soon!quote:Op maandag 30 maart 2026 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn lief. Ik doe ook maar gewoon maar wat me verstandig lijkt
Vandaag wel fact afgezegd. Voel me gewoon fysiek niet zo lekker. Kan gebeuren, ook niet gek met dit alles. Werd ook al moeilijker wakker dan anders. Denk een klein eendagsgriepje (zo'n bleh van een dag, hoop ik)
Boodschappen morgen dus na clubje en woensdag na fact
Nu pyjama aan, dekentje en uitrustendan ben ik morgen wel weer het vrouwtje
Paracetamol erin.
Beterschapquote:Op maandag 30 maart 2026 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag wel fact afgezegd. Voel me gewoon fysiek niet zo lekker. Kan gebeuren, ook niet gek met dit alles. Werd ook al moeilijker wakker dan anders. Denk een klein eendagsgriepje (zo'n bleh van een dag, hoop ik)
Paracetamol erin.
Beterschap!quote:Op maandag 30 maart 2026 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Paracetamol erin.
En dat doe je volgens mij heel erg goed!quote:Op maandag 30 maart 2026 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk is het dan inderdaad 1 bleh-dagje en ben je morgen weer helemaal de oude. Beterschap!quote:Vandaag wel fact afgezegd. Voel me gewoon fysiek niet zo lekker. Kan gebeuren, ook niet gek met dit alles. Werd ook al moeilijker wakker dan anders. Denk een klein eendagsgriepje (zo'n bleh van een dag, hoop ik)
quote:
Bedankt, komt vast goedquote:
Ja... klopt... alleen dan moet ik telkens denken aan hoe ze op de IC lag, helemaal diepdonkerblauwgrijs van kleur. Zonder dat zuurstoftekort was ze er misschien nog geweest. Ze is er nooit bovenop gekomen. En dan voel ik toch iets van... waarom kwamen ze er zo laat achter dat ze niet tegen morfine kon. Ze zeiden dat ze haar al de hele tijd zagen wegzakken. Waarom wachten met een anti-middel tot ze in coma lag en niet eerderquote:Op maandag 30 maart 2026 14:26 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Beterschap!
Dat nadenken over je moeder is heel normaal hoor en ook herkenbaar. Ook al kun je niks meer doen, het is gewoon deel van je verwerking.
Dank je welquote:Op maandag 30 maart 2026 14:50 schreef qltel het volgende:
[..]
En dat doe je volgens mij heel erg goed!
[..]
Hopelijk is het dan inderdaad 1 bleh-dagje en ben je morgen weer helemaal de oude. Beterschap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees niet zo hard voor jezelf, er zijn maar weinig mensen op deze aarde (op dokters na) die andermans dood kunnen uitstellen..
Maar kan me ook voorstellen dat 90% van de gesprekken tussen een nabestaanden en pyscholoog over juist dit onderwerp gaan
Hell To The Liars
Een klacht indienen is niet mijn stijl. Ik ben niet haatdragend.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:10 schreef DoubleDip het volgende:
Ik snap je gedachtes wel als ik het allemaal zo lees. Maar je kan er nu helaas niks meer aan doen. Hooguit een klacht indienen bij het ziekenhuis, maar daar krijg je je moeder niet mee terug. En of je op die vragen ooit een antwoord gaat krijgen is ook maar de vraag.
Wat betreft je laatste stukje: meer dan je best kan je niet doen. Het feit dat je haar zo ontzettend mist geeft denk ik wel aan dat het antwoord waarschijnlijk "ja" is. Je kan ook niet alles van tevoren bedacht hebben he, daar ben ik nu ook wel achter. Het is altijd "met de kennis van nu", maar als je die toen nog niet had kon je moeilijk iets anders doen.
quote:Op maandag 30 maart 2026 17:27 schreef Droopie het volgende:
Dat hoort erbij, dat denken.
Maar kan je je misschien ook voorstellen dat door jouw aanwezigheid en liefde ze misschien veel langer geleefd heeft, dan als jij niet in haar leven was geweest..
Misschien had ze dan al 5 jaar geleden gedacht. Fuck it, niemand kijkt naar me om, niemand neemt contact met op etc.. (afhankelijk van haar situatie)..
En het protocol waar je naar refereert, kan idd heel pijnlijk zijn de laatste momenten voor jou om te ervaren.
Maar dat protocol is nu eenmaal een feit en stiekem ook wel fijn dat je niet zomaar iemand een zetje mag geven.KnuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees niet zo hard voor jezelf, er zijn maar weinig mensen op deze aarde (op dokters na) die andermans dood kunnen uitstellen..
Maar kan me ook voorstellen dat 90% van de gesprekken tussen een nabestaanden en pyscholoog over juist dit onderwerp gaandat is ook een zware ervaring
![]()
En je had idd verteld van die paniek. Dat is ook niet vreemd...
Ze dacht al lang dat ze elk moment dood kon gaan, maar elke keer was er een reden (nog één kerst, nog ééń verjaardag, nog één Pasen) waar ze voor ging
Alleen het ging niet meer...Nee... dat is er niet geweest en ik voel ook geen neiging om het zkh te bellenquote:Op maandag 30 maart 2026 17:33 schreef DoubleDip het volgende:
@:ChildoftheStars hebben jullie nadien nog contact/gesprekken gehad met het ziekenhuis om de vragen die je hebt te bespreken? Ik kan me voorstellen dat ze wat betreft de morfine toch wel iets van een antwoord moeten kunnen geven. Je krijgt je moeder niet terug, maar misschien dat het helpt bij de verwerking als ze meer kunnen vertellen over wat ze gedaan hebben en waarom.
Weet wel dat de HA van mijn moeder binnenkort gaat bellen, heeft ze iig toegezegd
Misschien, als je zou willen, kun je de vragen die door je hoofd spoken opschrijven en met de HA van je moeder bespreken?quote:Op maandag 30 maart 2026 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een klacht indienen is niet mijn stijl. Ik ben niet haatdragend.
En verder heb je ook wel gelijk hoop/denk ik
[..]
Knuffeldat is ook een zware ervaring
![]()
Ze dacht al lang dat ze elk moment dood kon gaan, maar elke keer was er een reden (nog één kerst, nog ééń verjaardag, nog één Pasen) waar ze voor ging
Alleen het ging niet meer...
[..]
Nee... dat is er niet geweest en ik voel ook geen neiging om het zkh te bellen
Weet wel dat de HA van mijn moeder binnenkort gaat bellen, heeft ze iig toegezegd
Ik snap dat een klacht indienen een stap verder gaat en veel energie kost. Wel goed dat je huisarts er achteraan gaat. Hopelijk het middel om nog wat antwoorden te krijgen en alles beter te kunnen verwerken.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een klacht indienen is niet mijn stijl. Ik ben niet haatdragend.
En verder heb je ook wel gelijk hoop/denk ik
[..]
Knuffeldat is ook een zware ervaring
![]()
Alleen het ging niet meer...
[..]
Nee... dat is er niet geweest en ik voel ook geen neiging om het zkh te bellen
In mijn ervaring werd er aandacht aan besteed, alleen had ik een uur na haar overlijden nog even geen behoefte aan.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:33 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik snap dat een klacht indienen een stap verder gaat en veel energie kost. Wel goed dat je huisarts er achteraan gaat. Hopelijk het middel om nog wat antwoorden te krijgen en alles beter te kunnen verwerken.
Ik weet vanuit eigen ervaring dat er nadien wel een afsluitend gesprek was waarin we vragen konden stellen. Weinig antwoorden gehad eerlijk gezegd, maar dit zal enorm verschillen per persoon. Gaat overigens niet over mijn moeder maar is al 15 jaar geleden dat ik dit zelf meemaakte. Hoop dat dit tegenwoordig wat beter geregeld is.
Ik weet het ook niet... dan lees ik alles en voel dan even bij mezelf en ervaar dingen dan anders en dan wil ik niemand kwetsenquote:Op maandag 30 maart 2026 21:41 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kan het nou verkeerd zijn dat je iets anders wilt of ervaart? Als we nou toch één ding steeds herhalen, is dat het voor iedereen anders is.
Houd gewoon ergens in je achterhoofd dat mocht je toch nog antwoord willen op bepaalde vragen, dat dat dus kan en dat het niet gek is als je daar over een paar weken of maanden nog mee komt.
En als je er vrede mee kunt hebben en die behoefte niet voelt: ook OK, want jij bepaalt dat.
Iedereen is anders.. ervaart en voelt het anders.. dat is niet anders bij rouw.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet... dan lees ik alles en voel dan even bij mezelf en ervaar dingen dan anders en dan wil ik niemand kwetsen
Ik wil gewoon niet dwars zijn
En tja... ik weet het allemaal op het moment eventjes niet.
Ergens heb ik zoiets van het is wat het is. Dat de huisarts van mijn moeder gaat bellen vind ik fijn. Alleen verder niet...
Jaquote:Op maandag 30 maart 2026 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iedereen is anders.. ervaart en voelt het anders.. dat is niet anders bij rouw.
Het even niet weten op dit moment = ook oke. En vooral doen wat voor jou goed voelt hierin.
Je zegt het goedquote:Op maandag 30 maart 2026 21:53 schreef qltel het volgende:
Wees niet bang om het verkeerde te zeggen. Jij ervaart het zoals je het ervaren hebt en daarin is geen goed of fout. Dus wees niet bang om hier te schrijven, je reageert niet verkeerd en ik ben ervan overtuigd dat iedereen hier er begrip voor heeft hoe jij dingen omschrijft.
Ik ben het wel met je eens dat "gedaan is gedaan". Ik begrijp uit je vorige bericht dat ze al langer aan het zoeken was naar een moment om vredig en zonder verdere pijn en ellende heen te gaan. Natuurlijk is het niet leuk, maar daaruit blijkt wel dat ze genoeg ervan had en haar leven eigenlijk wel voltooid was. Ik hoop niet dat ik het zo verkeerd zie, maar dat lees ik in wat je geschreven hebt. En ik kan me ook voorstellen dat het weinig zin meer heeft om er met artsen over te praten. Tja, het is moeilijk en lastig. Maar ik begrijp helemaal hoe je ermee omgaat en dat is ook een goede manier voor je, lijkt me zo.
Mooi. Want ik vond het lastig om mijn gevoelens erover op te schrijven, maar het voelde toch goed om te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat is mooi. Ze heeft tot het laatste moment jouw liefde gevoeld. Dan kun je ook rustig heengaan. Het zou veel vervelender zijn als je haar niet zou missen. Jouw liefde voor haar is haar tot het laatste moment bijgebleven.quote:Ze was zo bang
En ik begrijp het allemaal wel
Alleen ik mis haar
quote:Op maandag 30 maart 2026 22:16 schreef qltel het volgende:
[..]
Mooi. Want ik vond het lastig om mijn gevoelens erover op te schrijven, maar het voelde toch goed om te doen.
En eerlijk gezegd. Als je al die dingen niet meer kunt dan heeft het leven niet veel zin meer. En zeker als je alleen maar ligt, en niets meer kan doen, dan heeft het allemaal toch geen zin meer.Dat is altijd een pittig gesprek en een pittige afspraak. Wel heel verstandig van jullie om het er al over te hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En dat is mooi. Ze heeft tot het laatste moment jouw liefde gevoeld. Dan kun je ook rustig heengaan. Het zou veel vervelender zijn als je haar niet zou missen. Jouw liefde voor haar is haar tot het laatste moment bijgebleven.
Omdat het geen leven meer was accepteer en respecteer ik de keuze. Ben geen enkele keer in discussie gegaan. En dat ik soms anders wens maakt dat ik me super egoïstisch voel, of egocentrisch.
Ik gunde haar zoveel beter en een einde zonder pijn en zonder angst om te vallen, en zonder niks meer kunnen. Natuurlijk hoop je dat iemand lekker gaat slapen en niet meer wakker wordt, zonder enig leed. Helaas is dat niet iedereen gegeven
Zoveel mogelijk kleine geluksmomentjes geprobeerd te geven (van lekker eten, pudding en brie, tot samen thee drinken, tot foto's van bloeiende krokussen laten zien etc.).
maar goed, stoppen met denken, anders ga ik huilenJe hebt gelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2026 00:16 schreef DoubleDip het volgende:
@:ChildoftheStars wees niet bang om iets "verkeerds" te zeggen. Er is geen goed of fout. Elke situatie is anders en onze ervaringen zijn niet de jouwe. Dat is prima. En dat je het allemaal ff niet weet... Heel herkenbaar. Ik wist in het begin niet eens hoe dat nou moest, rouwen. Maar er is geen draaiboek en geen goed of fout.![]()
Helemaal niet egoïstisch of egocentrischquote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is altijd een pittig gesprek en een pittige afspraak. Wel heel verstandig van jullie om het er al over te hebben...
Omdat het geen leven meer was accepteer en respecteer ik de keuze. Ben geen enkele keer in discussie gegaan. En dat ik soms anders wens maakt dat ik me super egoïstisch voel, of egocentrisch.
Ik gunde haar zoveel beter en een einde zonder pijn en zonder angst om te vallen, en zonder niks meer kunnen. Natuurlijk hoop je dat iemand lekker gaat slapen en niet meer wakker wordt, zonder enig leed. Helaas is dat niet iedereen gegeven
Zoveel mogelijk kleine geluksmomentjes geprobeerd te geven (van lekker eten, pudding en brie, tot samen thee drinken, tot foto's van bloeiende krokussen laten zien etc.).
maar goed, stoppen met denken, anders ga ik huilen
[..]
Je hebt gelijk
Je weet het weer mooi te verwoorden.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is altijd een pittig gesprek en een pittige afspraak. Wel heel verstandig van jullie om het er al over te hebben...
maar goed, stoppen met denken, anders ga ik huilen
[..]
Je hebt gelijk
Wat ben je een fijne dochter voor haar geweest. Ik denk dat heel veel mensen zo'n dochter zouden wensen.. En met de gedachte aan die kleine momentjes is ze vredig ingeslapen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Zoveel mogelijk kleine geluksmomentjes geprobeerd te geven (van lekker eten, pudding en brie, tot samen thee drinken, tot foto's van bloeiende krokussen laten zien etc.).
Beterschap en niet teveel CotSenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Tja... vandaag redelijk rationeel, dat schrijft wat gemakkelijker
Helaas wel ziekjes. Werd wakker omdat ik moet overgeven (CotS-en) en de hele dag barstende koppijn. Wel naar clubje gegaan en boodschappen gedaan, maar buh, een mens kan zich beroerd voelen
Heb zelfs even de kachel aangezet voor een beetje comfort
Nu even serietje kijken, draadjes afhechten. Eten doen we vandaag niet (wel geprobeerd, retour afzender). Even kijken of thee wil (slappe sterrenmuntthee)
Morgen weer naar het fact en daarna de Lidl.
Beterschap, hopelijk helpt de theequote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Helaas wel ziekjes. Werd wakker omdat ik moet overgeven (CotS-en) en de hele dag barstende koppijn. Wel naar clubje gegaan en boodschappen gedaan, maar buh, een mens kan zich beroerd voelen
Nu even serietje kijken, draadjes afhechten. Eten doen we vandaag niet (wel geprobeerd, retour afzender). Even kijken of thee wil (slappe sterrenmuntthee)
zolang jij je vocht binnen krijgt is er niet meteen nood aan de manquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Wij letten op jequote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
![]()
Ben weer eens bang om te gaan slapen. Alleen te zijn, zonder afleiding, in het donker
Welkom terugquote:Op woensdag 1 april 2026 06:41 schreef Iceage het volgende:
Hoi Gister terug gevlogen naar NL (Na dikke maand vakantie) Net thuis. Dus ik doe weer mee om Cots te voorzien van complimenten
quote:
Ik heb mezelf na dat bericht direct naar bed gestuurd... dacht dat die redenatie niet handig wasquote:Op woensdag 1 april 2026 04:41 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen Cots
Hopelijk toch een goede nacht gehad![]()
En heb je ook lekker geslapen?quote:Op woensdag 1 april 2026 07:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb mezelf na dat bericht direct naar bed gestuurd... dacht dat die redenatie niet handig was
Jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2026 08:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawelwerd ook redelijk oké wakker
Niks te klagen dus
-------
Gisteravond trouwens begonnen aan een tekenprojectje, voor de Pasen. Ben benieuwd of ik hem op tijd af krijg, want het is een beetje veel werk, maar wel leuk werk
Een haas of konijn met paaseieren wordt hetNijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Niks te klagen dus
-------
Gisteravond trouwens begonnen aan een tekenprojectje, voor de Pasen. Ben benieuwd of ik hem op tijd af krijg, want het is een beetje veel werk, maar wel leuk werk
Een haas of konijn met paaseieren wordt hetLeuk projectje! Ik ben benieuwd naar het resultaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Niks te klagen dus
-------
Een haas of konijn met paaseieren wordt hetMooi dat je goed hebt geslapen. En je tekening ziet er tof uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Niks te klagen dus
-------
Een haas of konijn met paaseieren wordt hetFijn dat je goed geslapen hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je toch lekker creatief
Natuurlijk duimen we voor je!quote:Op woensdag 1 april 2026 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
Vrijdag heb ik een intake in het respijthuis (geen kliniek dus) om even op adem te komen. Ondanks dat ik het niet zo uit gaat het niet goed met me. Ik hoop dat ze snel een plekje voor me hebben om even op adem te komen. Even uit mijn eenzame bubbel te stappen en zo
ik hoop echt echt echt dat ze snel een plek voor me hebben. Duimen/bidden/hopen jullie met me mee?
Het was een goed en intensief gesprek net.
Ik voel me gezien en dat is fijn
Ik vind het zó goed van je dat je dit soort hulp vraagt/aanneemt!quote:Op woensdag 1 april 2026 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
Vrijdag heb ik een intake in het respijthuis (geen kliniek dus) om even op adem te komen. Ondanks dat ik het niet zo uit gaat het niet goed met me. Ik hoop dat ze snel een plekje voor me hebben om even op adem te komen. Even uit mijn eenzame bubbel te stappen en zo
ik hoop echt echt echt dat ze snel een plek voor me hebben. Duimen/bidden/hopen jullie met me mee?
Dit!!quote:Op woensdag 1 april 2026 12:41 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik vind het zó goed van je dat je dit soort hulp vraagt/aanneemt!
Tuurlijk staan we naast je.quote:Op woensdag 1 april 2026 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
Je doet t zo goed joh!!!quote:Op woensdag 1 april 2026 14:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt voor alle complimenten en steun
Zelf vind ik het logisch om me te laten helpen? Ik vind het super fijn dat ze zo meedenken en luisteren. De hulpverlening doet zo zijn best, kan ik enkel dankbaar mee zijn. En nee, ik volg niet als een mak schaapje hooralles in overleg en bespreken. Sommige dingen wil ik absoluut niet.
En jullie zijn ook een enorme steun waar ik dankbaar mee ben
Nu even pauze, ben zo moe. Wel eventjes gehaakt. Een uurtje of twee denk ik. Alleen ik krijg mezelf niet gemotiveerd genoegben zo moe en hoofdpijn en voel me niet fit. En morgen mezelf dwingen om naar een clubje te gaan... Moet er echt even niet aan denken. Alleen mezelf volledig terugtrekken van alles en iedereen is geen gezonde coping. Ga me er absoluut niet beter door voelen.
maar goed...
[..]
Niks te klagen dus
-------
Een haas of konijn met paaseieren wordt hetVerdorie CotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe doe je dat!
Het lijkt wel of er een echt oor ligt!!Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Ja... ben gewoon niet helemaal lekker en wel helemaal overvraagt.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:58 schreef maily het volgende:
[..]
Je doet t zo goed joh!!!
Rustig aan maar
Dank jequote:Op woensdag 1 april 2026 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verdorie Cots
Hoe doe je dat!
Het lijkt wel of er een echt oor ligt!!
Hoor ik allemaal op vrijdag. Dus nu mag ik even zenuwpees zijn. Ik hoop dat ik er met Pasen zit en anders ernaquote:Op woensdag 1 april 2026 15:36 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze enig idee van wanneer ze plek kunnen hebben ?
Ik hoop vlot
Voor jou
Ik duim voor je, lieve CotS. Wat ben je toch dapper.quote:Op woensdag 1 april 2026 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
Vind het nog steeds moeilijk klinken.quote:Op woensdag 1 april 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel simpel, schets maken. Met pastelpotlood (is hetzelfde als krijt, maar dan als potlood) maak je de kleurvlakken. Dat blenden
Als je tevreden bent met de kleuren pak je eerst een wit potlood waarmee je lijntjes uit de losse pols zet (kijken naar haarrichting) en dan met donkerbruin of misschien zelfs zwart nog wat haartjes.
Kind kan de was doen. Pastelpotlood is echt simpel!
Soooo! Die is vroeg wakker !quote:Op donderdag 2 april 2026 04:56 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen Cots
Hopelijk een ok nacht gehad
Ja. Clubje was gezellig! Boodschappen gingen goed. Nu even niksen tot mijn Bestie komt. Ik ben zo moe van de prikkels en spanning voor morgen. Dus een beetje schoonmaken en hangen. Ben wel content, al moet wel regelmatig mezelf eraan herinneren dat deze dag vol zat is en dat ik niet lui ben vandaagquote:Op donderdag 2 april 2026 08:31 schreef Lienekien het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag wordt een goede dag.
Ik hoop het ook. En als ik op een wachtlijst kom ook goed, als ik maar weet dat ik binnenkort even onder de pannen ben. Snap niet zo goed waarom ik er zo'n behoefte aan hebquote:Op donderdag 2 april 2026 09:02 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen CotS. Ik hoop ook zo dat er een plekje voor je is. Dat maakt de week na deze moeilijke periode hopelijk wat makkelijker voor je.
Lekker schilderen straks! Dan ontspan je weer een beetje. Fijne dag vandaag en veel plezier vanavond met je bestie!
Ja toch! Denk dat ik zoiets wel eventjes nodig hebquote:Op donderdag 2 april 2026 12:19 schreef Blues het volgende:
Ik heb 'respijthuis' en wat zij doen moeten opzoeken. Dat lijkt me een hele fijne plek om even niet alleen thuis te zijn C.
Zie je wel dat dat schilderen leuk was en dat die boodschappen lukken. En vanavond wordt het gezellig.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Schilderen was weer leuk, boodschappen zijn gelukt () en Bestie wordt zo vast gezellig.
Gezelligquote:Op donderdag 2 april 2026 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja. Clubje was gezellig! Boodschappen gingen goed. Nu even niksen tot mijn Bestie komt. Ik ben zo moe van de prikkels en spanning voor morgen. Dus een beetje schoonmaken en hangen. Ben wel content, al moet wel regelmatig mezelf eraan herinneren dat deze dag vol zat is en dat ik niet lui ben vandaag
[..]
Ik hoop het ook. En als ik op een wachtlijst kom ook goed, als ik maar weet dat ik binnenkort even onder de pannen ben. Snap niet zo goed waarom ik er zo'n behoefte aan heb
Schilderen was weer leuk, boodschappen zijn gelukt () en Bestie wordt zo vast gezellig
[..]
Ja toch! Denk dat ik zoiets wel eventjes nodig heb
Ja... Mijn doel ik nu om elke dinsdag uit de haakclub naar de Lidle te gaan, tenzij ik thee of koffie nodig heb, dan de AH. Moet gewoon een routine wordenquote:Op donderdag 2 april 2026 13:13 schreef qltel het volgende:
[..]
Zie je wel dat dat schilderen leuk was en dat die boodschappen lukken. En vanavond wordt het gezellig.
En dan nog even dit: deze dag is al vol zat en je bent niet lui! Het is maar dat je het weet.
Ik moest even googlen, maar dat lijkt me inderdaad perfect voor je. Geen behandeling, maar even een andere omgeving, even rust, wat andere mensen om je heen. En inderdaad, structuur.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Krijg te horen dat zo'n plek "heel awkward" is... dat ik bij het gesprek moet afwijzen. Uhm...nee... juist niet. Ik wil graag even eruit, even uit mijn bubbel getrokken worden
Ik denk, mijn behandelaren denken, mijn close vrienden denken dat dit juist goed voor me is. En ja, het is niet thuis, maar juist omdat het niet thuis is
Ja, gelukkig is het er maar éénquote:Op donderdag 2 april 2026 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Is dat weer diezelfde persoon? Waarom denkt die persoon jou te kunnen dicteren wat je wel en niet moet doen?
Ik moest het ook googlelen hoor, het is erg nieuws. En voor mijn begeleiders/behandelaren/psych ben ik de eerste die erheen gaat.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik moest even googlen, maar dat lijkt me inderdaad perfect voor je. Geen behandeling, maar even een andere omgeving, even rust, wat andere mensen om je heen. En inderdaad, structuur.
Nu ik gezien heb wat het is hoop ik nog meer dat je er snel (morgen!) terecht kunt. Dat zou zo mooi zijn.
Oh ja, en ik vergeet je dit elke keer te zeggen: deze dag is al vol zat en je bent niet lui! Knoop dat in je oren!
@ ChildofftheStars Misschien helpt het om die persoon een nette goed opgestelde brief te sturen (Als het irl of met bellen niet lukt) waarin je aangeeft wat je dwars zitquote:Op donderdag 2 april 2026 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Is dat weer diezelfde persoon? Waarom denkt die persoon jou te kunnen dicteren wat je wel en niet moet doen?
quote:Op donderdag 2 april 2026 17:10 schreef Ole het volgende:
Het is jouw beslissing. Je doet het heel goed hoor.
Ken dat soort types. Inderdaad is niet hun plek en lekker laten lullen!
Het is een kennis en ik leer wel me niet te druk te maken om haar. Stiekem is omgaan met haar wel goed voor me > leren omgaan met weerstand en assertief zijn. En we hebben echt ook wel plezier samen.quote:Op donderdag 2 april 2026 17:10 schreef Iceage het volgende:
[..]
@ ChildofftheStars Misschien helpt het om die persoon een nette goed opgestelde brief te sturen (Als het irl of met bellen niet lukt) waarin je aangeeft wat je dwars zit
Komt helemaal goedquote:
Goedemorgen! Fijn dat het gisteravond leuk was, al had ik natuurlijk niet anders gedacht!quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Had even een opstartuurtje nodig
Over anderhalf uur richting de intake. Is ongeveer een uurtje reizen met het OV
Ben best wel erg gespannen. Al komt het vast wel goed
Gisteravond was even heel erg fijn. Even troost, even gezelligheid... had dat echt wel even nodig. Nu hopen dat ik met Pasen niet alleen in mijn eentje thuis zit
maar goed, eerst de intake afwachten voordat ik me druk ga maken om dingen
Ik vind het spannend voor jequote:Op vrijdag 3 april 2026 08:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Had even een opstartuurtje nodig
Over anderhalf uur richting de intake. Is ongeveer een uurtje reizen met het OV
Ben best wel erg gespannen. Al komt het vast wel goed
Gisteravond was even heel erg fijn. Even troost, even gezelligheid... had dat echt wel even nodig. Nu hopen dat ik met Pasen niet alleen in mijn eentje thuis zit
maar goed, eerst de intake afwachten voordat ik me druk ga maken om dingen
quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
Maar spullen halen en daar welkom
Oh wat fijn zeg! Ik zuchtte al van verlichting, ik kan me niet voorstellen hoe het voor jou zal voelen!quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
Dit.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:23 schreef BE het volgende:
Oh wat fijn zeg! Ik zuchtte al van verlichting, ik kan me niet voorstellen hoe het voor jou zal voelen!
Wat heerlijk, even wat extra ondersteuning!
Top!quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
Fijn!!quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
Als het idd het respijthuis Groningen is is het van haar huis daarheen niet ver.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:33 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Fijn, C
Moet je nu weer een uur terug en dan als je spullen hebt gepakt weer een uur daarheen
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
Gaaf! Zorg eerst dat je daar komt met je spullen, ons informeren komt later wel!quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
Hele goeie beslissing dus!!quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
Bedankt voor de steun en het hopen/duimen/bidden
En ik neem zo een taxi. Ik ga niet weer een uur leuren. De terugweg duurde anderhalf uur door slechte verbindingen. En ik heb hiervoor een potje onvoorzien kliniek. Dit is geen kliniek, maar voorkomt kliniek, dus ik betaal de taxi uit dat potje. Die is hier om half vier, dan ben ik om vier uur daar.
Tas stond eigenlijk al klaar. Dus even pauze houden, opruimen, broodje eten. Dan rustig die kant op. Even nog thee in de tas gooien, want ik wil mijn eigen vieze smaakjes![]()
Ben zo opgelucht... Even niet meer alleen
Als de bussen aansluiten wel. De heenweg ging het goed, kwartier overstaptijd. En terug reed de bus voor mijn neus weg, dat duurde lang (edit: ik reken vanaf het uit de deur gaan, dus ook even wachten op de bus etc)quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:12 schreef Iceage het volgende:
Cots wat vreemd dat je er zo lang over deed, De bus verbindingen in stad zijn toch erg goed ?
Krijg je de taxi ook vergoed ?
Ja echtquote:
Goed planquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:22 schreef Iceage het volgende:
Ik woon niet ver weg maar helaas ben ik nu in zwolle anders had ik je met alle liefde even willen brengen.
Wat mij betreft doen we even kleine crowd funding om je taxi te betalen
Super lief, maar echt nee! Gewoon lekker steunen met lieve berichten en likes zoals jullie nu doenquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:22 schreef Iceage het volgende:
Ik woon niet ver weg maar helaas ben ik nu in zwolle anders had ik je met alle liefde even willen brengen.
Wat mij betreft doen we even kleine crowd funding om je taxi te betalen
woeiii ruim bepaktquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super lief, maar echt nee! Gewoon lekker steunen met lieve berichten en likes zoals jullie nu doenIk kies zelf voor een taxi, want ik niet wil sjouwen. En ik kies er zelf voor om ruim bepakt te gaan.
Daarnaast ook nog(!) wil ik hier vrijblijvend willen kunnen mokken en miepen
Dus echt ik waardeer het enorm, ik vind het super lief, maar echt niet nodig. Ik heb echt een spaarpotje hiervoor
Dank je wel
Koffertje (kleding, meds, toiletartikelen), shopper (wolletjes, knuffelquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
woeiii ruim bepakt![]()
![]()
Krijg hier allemaal beelden bij van een vol gepropte taxi met theetjes en knutselspullen.
Grenzenquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super lief, maar echt nee! Gewoon lekker steunen met lieve berichten en likes zoals jullie nu doenIk kies zelf voor een taxi, want ik niet wil sjouwen. En ik kies er zelf voor om ruim bepakt te gaan.
Daarnaast ook nog(!) wil ik hier vrijblijvend willen kunnen mokken en miepen
Dus echt ik waardeer het enorm, ik vind het super lief, maar echt niet nodig. Ik heb echt een spaarpotje hiervoor
Dank je wel
Oh dat valt reuze mee, vind ik danquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Koffertje (kleding, meds, toiletartikelen), shopper (wolletjes, knuffel, tekenset en verfsels) en laptoptas (laptop en leesvoer) en mijn schoudertasje
Dus ja, veel, maar dat maakt wel dat ik me beter voel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
[ Bericht 25% gewijzigd door Blues op 03-04-2026 13:47:24 ]
Top Cotsquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
En ik neem zo een taxi. Ik ga niet weer een uur leuren. De terugweg duurde anderhalf uur door slechte verbindingen. En ik heb hiervoor een potje onvoorzien kliniek. Dit is geen kliniek, maar voorkomt kliniek, dus ik betaal de taxi uit dat potje. Die is hier om half vier, dan ben ik om vier uur daar.
Tas stond eigenlijk al klaar. Dus even pauze houden, opruimen, broodje eten. Dan rustig die kant op. Even nog thee in de tas gooien, want ik wil mijn eigen vieze smaakjes![]()
Ben zo opgleucht... Even niet meer alleen
Knuffelsquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Koffertje (kleding, meds, toiletartikelen), shopper (wolletjes, knuffel, tekenset en verfsels) en laptoptas (laptop en leesvoer) en mijn schoudertasje
Dus ja, veel, maar dat maakt wel dat ik me beter voel
Wat klinkt dat fijn zeg! Wat een goede beslissing! Hoelang kan je daar terecht?quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
Ben zo opgleucht... Even niet meer alleen
Je mag twee weken per jaar. Ik denk dat ik een week blijf, maar mocht ik langer/korter willen dan kan dat ook. In principe ga ik vrijdag weer naar huis, vind ik wel fijnquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:02 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Wat klinkt dat fijn zeg! Wat een goede beslissing! Hoelang kan je daar terecht?
Heel veel succes CotSquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je mag twee weken per jaar. Ik denk dat ik een week blijf, maar mocht ik langer/korter willen dan kan dat ook. In principe ga ik vrijdag weer naar huis, vind ik wel fijn
Ah, dus als het nodig is kun je later altijd weer een paar dagen gaan. Klinkt ideaal. Fijn verblijf daar.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je mag twee weken per jaar. Ik denk dat ik een week blijf, maar mocht ik langer/korter willen dan kan dat ook. In principe ga ik vrijdag weer naar huis, vind ik wel fijn
Ik vind het een heel fijn idee dat je met de Pasen niet alleen bentquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat fijn! Wat mooi dat dit mogelijk is! Hopelijk brengt het wat je nodig hebtquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa!quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het een heel fijn idee dat je met de Pasen niet alleen bent
Dit!! En vooral deze Pasenquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het een heel fijn idee dat je met de Pasen niet alleen bent
Het klinkt misschien wat gek; maar geniet ervan! Hopelijk kom je met hernieuwde energie weer thuis.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben gesetteld en ben doodmoe
Vroeg op, naar de intake, naar huis, tas pakken, terug naar respijt, tas uitpakken, sociaal doen... Die accu is leeg
Om vijf uur ga ik thee doen in de woonkamer
En na het eten denk ik een beetje rusten. Zie nog wel waar (boek + woonkamer of laptop + eigen kamer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nu wel flink overprikkeld en moe
Om half acht haal ik even een kop thee en dan besluit ik of ik nog even sociaal wil zijn of dat ik me terugtrek en morgen weer een dag en zo
Ik ben zo gewend aan alleen zijn dat een groep van zeven wel extreem intensief is. Heb vandaag ook niks creatiefs gedaan. Morgen weer een dag en zo
edit: en idd zo dankbaar met Pasen niet alleen te zitten kniezen
Daar zag ik zo tegenop. Echt goed dat mijn behandelaren hiermee aan kwamen zetten
quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel. Het is echt super fijn hier. Alleen deze dag is gewoon intens
Net samen met de groep pizza's gebakken, super gezellig en iedereen is heel aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nu wel flink overprikkeld en moe
Om half acht haal ik even een kop thee en dan besluit ik of ik nog even sociaal wil zijn of dat ik me terugtrek en morgen weer een dag en zo
Ik ben zo gewend aan alleen zijn dat een groep van zeven wel extreem intensief is. Heb vandaag ook niks creatiefs gedaan. Morgen weer een dag en zo
edit: en idd zo dankbaar met Pasen niet alleen te zitten kniezen
Daar zag ik zo tegenop. Echt goed dat mijn behandelaren hiermee aan kwamen zetten![]()
![]()
probeer eens op Fok! te stoppen met het woordje sorry te schrijvenquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over patronen gesproken
Super gespannen en zenuwachtig en verlegen bij de anderen
Wel iedereen willen pleasen en helpen
Bang zijn dat mensen dat irritant vinden, dus bied ik mijn excuses aan en leg mijn gedrag uit als "ik wilde me niet bemoeien met..." of "ik hoop dat het niet irritant is dat ik ..." Soms word ik zo moe van mezelfaltijd dat sociaal wenselijke gedrag willen hebben... Maak per ongeluk een grapje en dan direct sorry...
En ik weet niet hoe ik dat moet stoppen... Schrijf hem op voor de psych. Dit patroon heb ik al één op één, maar in groepen![]()
Nu even bijkomen.
Elke keer als ze sorry zegt moet ze een beestje haken voor onsquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
probeer eens op Fok! te stoppen met het woordje sorry te schrijven
Dat je het dan denkt is een stap voor later
Ja hahaha...quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke keer als ze sorry zegt moet ze een beestje haken voor ons
Wish me luckquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel schattigquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja hahaha...
Is de kans groot dat we zo een dierenbos hebben hihi (grapje)
Ik wil graag een gehaakte Stigquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wish me luck
Vaak "voel" ik sorry. En spijt en zo. Bij elke sorry heb ik schuld/spijt. Het is geen gewoonte-woord, maar een echte emotie
[..]als ik me verveel moet ik dus mijn excuses aanbieden bedoel je?
[..]
Wel schattig
quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil graag een gehaakte Stig
Ik vind het al een stap voor nu dat ze daar over nadenkt!quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed idee.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Dank je welquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het al een stap voor nu dat ze daar over nadenkt!
Hartstikke goed!
Uhm... dat maakt dat ik me chronisch schuldig voelquote:Op zaterdag 4 april 2026 00:17 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed idee.
Ben overigens gestopt met dat woord steeds te zeggen want niemand heeft er iets aan. Het verandert niks.
Tik 'm aan, mijn moeder is op een goede vrijdag overleden, gisteren niet veel last van gehad, maar heb 10(!) Uur geslapen..quote:Op zaterdag 4 april 2026 07:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Was gisteren zo moe dat ik zo lekker geslapen heb.
Heel kort gelezen (maar anderhalf bladzijde) en daarna als een blok KO gegaan
En ik werd pas wakker van de wekken![]()
Plan van de dag: zo nu en dan thee drinken in de woonkamer en verder knutselen, beetje lezen, beetje gamen
Misschien een loopje, we gaan het allemaal wel zienweekje rust
quote:Op zaterdag 4 april 2026 07:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
... en verder knutselen, beetje lezen, beetje gamen
Sterkte Droopie.. Logisch dat je dan moe bentquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tik 'm aan, mijn moeder is op een goede vrijdag overleden, gisteren niet veel last van gehad, maar heb 10(!) Uur geslapen..
Dus blijkbaar hadden onze lichamen gewoon allebei even behoefte aan rust ipv de tierelantijntjes die onderhuids spelen
Echt, ik blijf het herhalen (anders had ik het wel verzwegen haha), alle stappen en dingen die je de afgelopen maand gedaan hebt getuigen van zoveel zelfkennis en kracht van je, petje af
Geniet lekker van je rust
Alle eerst keren zijn klote, maar ik durf wel te zeggen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterkte Droopie.. Logisch dat je dan moe bent![]()
En als je alsnog wel meer gaat voelen, mag hè! En als het rustig blijft, net zo goed
Dikke knuffel voor jou
Slaap...ja... denk dat er vandaag ook nog wel een dutje bij komt
Wel even gehaakt en thee gedronken met een andere gast (ze noemen de mensen hier gasten) en dat was heel fijn. Nu even chillen. Ben niet gewend en goed met zoveel prikkels
En dank je welhet voelt allemaal niet alsof ik het goed doe. Al is dat niks nieuws. Nu doe ik even niks en dat voelt lui (uhm... ben hier om uit te rusten) en als ik huil ben ik zwak, als ik niet huil ben ik een ijskonijn etc
Op dit moment moet ik ook veel denken aan de overleden vriendin. Vorig jaar (laatste Pasen met mam) werd ik gebeld op Eerste Paasdag gebeld dat die vriendin snel zou komen te overlijden. Plus eerste Pasen alleen... het is even taai en ik ben blij hier te zijn met al dat alles
Altijd vervelend met speciale dagen, dat heb ik nu zelfs nog en dan is het voor mij lang geleden dat mijn moeder weg viel, nu is het weer erger met mijn zus die in november is overleden, ik laat de emoties dan maar lopen en probeer daarna afleiding te zoekenquote:Op zaterdag 4 april 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterkte Droopie.. Logisch dat je dan moe bent![]()
En als je alsnog wel meer gaat voelen, mag hè! En als het rustig blijft, net zo goed
Dikke knuffel voor jou
Slaap...ja... denk dat er vandaag ook nog wel een dutje bij komt
Wel even gehaakt en thee gedronken met een andere gast (ze noemen de mensen hier gasten) en dat was heel fijn. Nu even chillen. Ben niet gewend en goed met zoveel prikkels
En dank je welhet voelt allemaal niet alsof ik het goed doe. Al is dat niks nieuws. Nu doe ik even niks en dat voelt lui (uhm... ben hier om uit te rusten) en als ik huil ben ik zwak, als ik niet huil ben ik een ijskonijn etc
Op dit moment moet ik ook veel denken aan de overleden vriendin. Vorig jaar (laatste Pasen met mam) werd ik gebeld op Eerste Paasdag gebeld dat die vriendin snel zou komen te overlijden. Plus eerste Pasen alleen... het is even taai en ik ben blij hier te zijn met al dat alles
Ik snap je, maar op dit moment ben ik gewoon een beetje verdrietig.quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Alle eerst keren zijn klote, maar ik durf wel te zeggen.
Als iemand moet overlijden, dan is Pasen een fijne periode..
Ipv gezellig feest met de kerst. Of druilerige herfst.
Een moment van stilstaan rond het overlijden van Jezus.
https://www.eo.nl/artikel(...)qTyT7B5kjCWqn0dvDYQQ
Rouw, verlies, overlijden.
Tis allemaal klote, maar dan liever allemaal klote in de periode dat heel veel mensen dat gedenken en de lente begint.
Zoals je eerder zei, de wereld gaat heel snel wel verder, maar met pasen staat die weer iets stiller.
En dat is, voor mij iig, een fijn moment.
Wist je dat bv vandaag de kerkklokken ook niet luiden.
Ik vind dat voor mijzelf een fijne gedachte en vandaag luid die niet voor mijn moeder en ook niet voor de mensen waar jij of andere users aan denken
quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Altijd vervelend met speciale dagen, dat heb ik nu zelfs nog en dan is het voor mij lang geleden dat mijn moeder weg viel, nu is het weer erger met mijn zus die in november is overleden, ik laat de emoties dan maar lopen en probeer daarna afleiding te zoeken
Ja en ik heb een heerlijk dutje gedaan en theegedronken met wat mensenquote:Op zaterdag 4 april 2026 12:07 schreef DoubleDip het volgende:
Fijn dat je goed hebt geslapen. Nu een rustig dagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker even haken. Serietje bingen. Misschien gamen, misschien lezen. Even chillen iigVoel me prima hier voor nu.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en ik heb een heerlijk dutje gedaan en theegedronken met wat mensen
Nu even chillen tot het avondeten, of nog een kop thee, we zien wel
Als enige niet-roker vind ik anderen wel in de tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn van je dutje en dat je je daar prima voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker even haken. Serietje bingen. Misschien gamen, misschien lezen. Even chillen iigVoel me prima hier voor nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Als enige niet-roker vind ik anderen wel in de tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker even haken. Serietje bingen. Misschien gamen, misschien lezen. Even chillen iigVoel me prima hier voor nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ik het fijn vind om mijn verhaal te vertellen tegen jou is een mooie bijkomstigheid voor mij.quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
haal er ook troost uit.
[..]
Dat je er (beetje) troost uit haalt, dat is de belangerijkste reden
Hell To The Liars![]()
Dank jullie! Dan voel ik me beter over mijn keuzes
De mensen uiten niet dat ze me niet willen zien iig
En nee zeggen, dat is moeilijkalleen soms wel nodig
Denk dat ik me vanavond wat meer terugtrek, dan wil ik gewoon rust en chillen
Merk dat ik anders mezelf compleet sloop met te sociaal zijn. Ook besloten nu even pauze te nemen
Moet mezelf niet voorbij rennen, dus even pas op de plaats nu![]()
Serie aan, haakwerkje, tijdschriftje: afwisselen en op gevoel even bezig
Moe alweer![]()
![]()
[..]
Als enige niet-roker vind ik anderen wel in de tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker even haken. Serietje bingen. Misschien gamen, misschien lezen. Even chillen iigVoel me prima hier voor nu.
Zolang jij je maar niet terug trekt omdat die vriendin dat stemmetje in je hoofd heeft geplantquote:Op zaterdag 4 april 2026 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie! Dan voel ik me beter over mijn keuzes
De mensen uiten niet dat ze me niet willen zien iig
En nee zeggen, dat is moeilijkalleen soms wel nodig
Denk dat ik me vanavond wat meer terugtrek, dan wil ik gewoon rust en chillen
Merk dat ik anders mezelf compleet sloop met te sociaal zijn. Ook besloten nu even pauze te nemen
Moet mezelf niet voorbij rennen, dus even pas op de plaats nu![]()
Serie aan, haakwerkje, tijdschriftje: afwisselen en op gevoel even bezig
Moe alweer
Helemaal prima
Twijfel niet teveel aan jezelf Cots
Je bent volgens mij een best sociaal dier, die soms haar bubbel nodig heeft en soms niet
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Is toch logisch dat je na een hoop sociaaldoenerij weer ff aan de stekker moet om op te laden.
Ik wel tenminste. En zoveel anderen.![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:08 schreef DoubleDip het volgende:
[..]Ja... dat dact ik stiekem ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op het tweede en het eerste... tja... ze reageren wel leuk op mij
Ik let erop dat ik me regelmatig laat zien ja! Alleen nu ben ik oprecht even toe aan opladen. Met eten zit je zo een uur met elkaar aan tafel... en gisteren vond ik dat best wel erg heftigquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang jij je maar niet terug trekt omdat die vriendin dat stemmetje in je hoofd heeft geplant
Helemaal prima
Twijfel niet teveel aan jezelf Cots
Je bent volgens mij een best sociaal dier, die soms haar bubbel nodig heeft en soms niet
![]()
Mij kun je niet proppen in introvert of extravert hokjes, heb wel veel tijd voor mezelf nodig, maar idd, af en toe ook richting het buurtcentrum
Doe mijn best iigJep! Dat dusquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:14 schreef DoubleDip het volgende:
Is toch logisch dat je na een hoop sociaaldoenerij weer ff aan de stekker moet om op te laden.
Ik wel tenminste. En zoveel anderen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat ik het fijn vind om mijn verhaal te vertellen tegen jou is een mooie bijkomstigheid voor mij.
Dat je er (beetje) troost uit haalt, dat is de belangerijkste reden![]()
![]()
![]()
![]()
Jij zit daar voor JOUW batterij hequote:Op zaterdag 4 april 2026 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen nu ben ik oprecht even toe aan opladen.
Doe mijn best iig![]()
![]()
![]()
Jaquote:daarom wil ik in de avond na het eten eigenlijk niet meer sociaal zijn
In de ochtend weeren in de middag
en bij het eten
en dat is wel genoeg. Anders ren ik mezelf ook voorbij
Ik heb een zithoekje in mijn kamer. Serie erop (en WIDM natuurlijk), boekje erbij, beetje gamen en uitrusten. 's Avonds wil ik eigenlijk nooit sociaal zijnEnkel een praatje bij de waterkoker
![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:54 schreef DoubleDip het volgende:
Prima toch. Je kan niet de hele dag aan staan en je eigen herstel kost ook een hoop energie.Ja, was gezellig met eten, maar de dag is nu klaar voor mij.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:58 schreef qltel het volgende:
Gelijk heb je hoor. Je wilt tot rust komen, dan moet je ook af en toe rust nemen..
De schemerlampjes in mijn kamer aan, deur dicht en thee drinken
Heb wel enorme mismomenten gevoeld. Gewoon grappige verhalen die ik met mijn moeder wilde delen, waar ik normaal over geappt zou hebben en zo
En gewoon het samen met mams Pasen vieren. De eendjes gaan voeren, naar dat ene restaurant waar mijn moeder zo dol op was. Slechte televisie kijken samen etc.
Ik mis mijn moeder![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ja, was gezellig met eten, maar de dag is nu klaar voor mij.
Heb wel enorme mismomenten gevoeld. Gewoon grappige verhalen die ik met mijn moeder wilde delen, waar ik normaal over geappt zou hebben en zo
En gewoon het samen met mams Pasen vieren. De eendjes gaan voeren, naar dat ene restaurant waar mijn moeder zo dol op was. Slechte televisie kijken samen etc.
Ik mis mijn moeder![]()
![]()
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”![]()
Knuffel. Missen zit soms in de meest "kleine" dingen. Hoe vaak ik niet heb willen appen of bellen. Zelfs na jaren nog. Is menselijk!quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik mis mijn moeder![]()
Knuffel voor jouquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik mis mijn moeder![]()
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Logisch toch. Er zijn altijd van die momenten die je met haar had willen delen. Heb ik nu na een jaar ook nog.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik mis mijn moeder![]()
Ja... dat denk ik ook (menselijkheid)quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:57 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Knuffel. Missen zit soms in de meest "kleine" dingen. Hoe vaak ik niet heb willen appen of bellen. Zelfs na jaren nog. Is menselijk!
Ook een dikke knuffel en sterkte voor jou![]()
Die kleine dingen zijn aan de ene kant mooi, maar aan de andere kant zo gemeenEen jaar is ook gewoon kort nogquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:12 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Logisch toch. Er zijn altijd van die momenten die je met haar had willen delen. Heb ik nu na een jaar ook nog.
Ook voor jou sterkte en een knuffelquote:quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat slapen wel een dingetje wordt
Vijf maart is mijn moeder overleden, dus een maand geleden (zo lang alsoms voelt het korter, soms voelt het als eindeloos lang geleden)
Daarnaast is het een jaar geleden waarop ik hoorde dat die vriendin zou komen te overlijden
Het is nu al een ding, ik heb een steen in mijn maag... Hopelijk gaat slapen een beetje lukken. Om één of andere reden ben ik nu al super verdrietig en down en meh
En nu zit ik in één of andere instelling. Alleen wat heeft dat voor nut. Het hele leven zie ik niet zitten, ik wil gewoon niet meer leven
Ellende![]()
Kun je daar iemand aan zijn/haar jas trekken? Iemand bellen?quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vijf maart is mijn moeder overleden, dus een maand geleden (zo lang alsoms voelt het korter, soms voelt het als eindeloos lang geleden)
Daarnaast is het een jaar geleden waarop ik hoorde dat die vriendin zou komen te overlijden
Het is nu al een ding, ik heb een steen in mijn maag... Hopelijk gaat slapen een beetje lukken. Om één of andere reden ben ik nu al super verdrietig en down en meh
En nu zit ik in één of andere instelling. Alleen wat heeft dat voor nut. Het hele leven zie ik niet zitten, ik wil gewoon niet meer leven
Ellende![]()
![]()
Probeer er het beste van te maken, CotS. En lukt dat niet en blijf je die gedachten houden, waarschuw dan het personeel daar. Ze hebben vast wel mensen die je kunnen helpen als dat nodig is.
Veel succes met proberen te slapen. We zijn in gedachten bij je en steunen je zoveel als we kunnen.![]()
Lieverd, ga van je kamer af, loop even bij de begeleiding langs… even je gedachten verleggen. Je hoeft ze daar niet per se details te geven, maar je kunt wel zeggen dat je nu gewoon even niet alleen wil zijn.
😘😘😘***![]()
Het is hier geen "zorginstelling". Het zijn voornamelijk vrijwilligers en na 20.30 zijn er enkel gasten. Als er iets mis dreigt te gaan moet ik gewoon mijn normale hulpverlening inzetten. Als ik niet snel rustiger wordt bel ik de crisisdienst voor advies
Bij psychische nood moet ik dus gewoon bij Fact zijn.
Als het erger wordt bel ik wel, maar ergens heb ik ook een nait soezen in mijn hoofd. Dadelijk gewoon maar gaan liggen of zo![]()
Ik deel je pijn.quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
EllendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(sorry voor deze lap tekst en de persoonlijke emotie, ik moest dit even aan je kwijt want eigen ervaring en herkenning enzo. nevermind ....)r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.![]()
Lieve Cotsquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ellende
Hopelijk heb je een beetje geslapen
En echt trek gewoon aan die bel
Niks met nait soezen te maken, je mag hiervoor gewoon aan de bel trekkenquote:Op zondag 5 april 2026 02:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik deel je pijn.dikke virtuele knuf voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(sorry voor deze lap tekst en de persoonlijke emotie, ik moest dit even aan je kwijt want eigen ervaring en herkenning enzo. nevermind ....)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op zondag 5 april 2026 02:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik deel je pijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(sorry voor deze lap tekst en de persoonlijke emotie, ik moest dit even aan je kwijt want eigen ervaring en herkenning enzo. nevermind ....)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 5 april 2026 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lieve Cots
Hopelijk heb je een beetje geslapen
En echt trek gewoon aan die bel
Niks met nait soezen te maken, je mag hiervoor gewoon aan de bel trekken
[..]
dikke virtuele knuf voor jouIk heb mezelf in slaap gehuild, maar daarna prima geslapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 april 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Huilen kan opluchtend werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb mezelf in slaap gehuild, maar daarna prima geslapenIk denk dat je je moeder nog vaak genoeg in dromen gaat tegenkomen. Kan ook fijn zijn.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”![]()
Ja... klopt ook welquote:Op zondag 5 april 2026 10:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Huilen kan opluchtend werken.Ik denk dat je je moeder nog vaak genoeg in dromen gaat tegenkomen. Kan ook fijn zijn.
Alleen letterlijk jezelf in slaap huilen is naar en daardoor ga ik te laat naar bed.
Soms, als ik iets moois zie, oké, alleen dat diepe verdriet![]()
![]()
Vanochtend anderhalf uur zitten kletsen met iemand over boeken en podcasts en zo
Dat was zo fijn. Eerst even met die vrijwilliger gesproken over mijn moeder en die vriendin
Daarna over boeken en podcasts
En ... op den duur was ik op. Dus dat zei ik, en ze zei het gesprek ook erg leuk gevonden te hebbendat verraste me enorm
Nu even pauze, straks wel weer sociaal doen
Alleen ben moe en zit hoog in de emoties. Na de lunch lekker een lange douch nemen denk ik![]()
Klinkt als een goed gesprekquote:Op zondag 5 april 2026 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanochtend anderhalf uur zitten kletsen met iemand over boeken en podcasts en zo
Dat was zo fijn. Eerst even met die vrijwilliger gesproken over mijn moeder en die vriendin
Daarna over boeken en podcasts
En ... op den duur was ik op. Dus dat zei ik, en ze zei het gesprek ook erg leuk gevonden te hebbendat verraste me enorm
Nu even pauze, straks wel weer sociaal doen
Alleen ben moe en zit hoog in de emoties. Na de lunch lekker een lange douch nemen denk ik
"Omae wa mou shindeiru."
Het verdriet gaat een plekje krijgen eh. Net als de mooie herinneringen.quote:Op zondag 5 april 2026 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... klopt ook wel
Alleen letterlijk jezelf in slaap huilen is naar en daardoor ga ik te laat naar bed.
Soms, als ik iets moois zie, oké, alleen dat diepe verdriet
quote:Op zondag 5 april 2026 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dikke virtuele knuf voor jouDank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.![]()
quote:Op zondag 5 april 2026 13:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Dank je
Ik wou een group hug doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Omae wa mou shindeiru."
* r_one hard wegrentquote:r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Voel me dan net een Teletubbiequote:
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Telehuggie!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ooh oooohquote:
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: