abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220442416
DE HUIDIGE SITUATIE

Donderdag 05/03/2026 is mijn moeder overleden via euthanasie. Twee keer hard gevallen en dat was teveel voor haar.

Het was een prachtig afscheid, mooie woorden gedeeld.
Ik wist niet dat een mens zo verdrietig kon zijn als ik nu ben

Ondanks al het verdriet gun ik haar wel haar rust en vrede.

Op 11-03-2026 was de uitvaart. Een mooiere uitvaart kon het niet zijn.
Alle regelzaken heb ik bijna rond en dan proberen mezelf weer te herpakken. Ik heb het zwaar nu, maar gelukkig ook een goed vangnet

Samenvatting van mijn hoofd

Dit topic is geopend in een enorme crisis. Echter ben ik dit topic blijven houden om van me af te schrijven. Ik heb schizofrenie, rapid cycling bipolair, ptss en een eetstoornis die soms te kop opsteekt.

De vriendin uit de oorspronkelijke OP is helaas overleden. Dit ligt heel zwaar op mijn hart

Mijn moeder haar ziekteverloop is grillig en dat geeft veel stress en onzekerheid

Oude OP in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven. [/warning]
pi_220442421
Laatste post vorig deel

Het is wel echt onderdrukken wat ik doe, en wegdrukken en strijden om elke emotie te onderdrukken. De psych heeft echt wel gelijk op dit gebied.
En natuurlijk; wegproppen en ontkennen en ontwijken hoort erbij. Alleen ik doe daar net iets te hard mijn best in.
Wil niet op tijd naar bed toe, want ik weet dat ik dan ga denken
Wil niet naar de foto kijken, want dan ga ik huilen
Wil dit niet typen, want dan word ik ook emo (adem in, adem uit, en verder)

De emoties zitten super hoog. Houd mensen op afstand etc. Ik ga er gewoo onhandig mee om

Gisteren was ook een zware dag. Gezien het huis leeggehaald is, ben er zelf niet bij geweest. Alleen al haar spulletjes zijn weg nu -O- Wil erheen fietsen, met mijn moeder een theetje doen en het erover hebben hoe vreemd het allemaal is
(ah, moet ik ook niet aan denken, jeetje wat een sentiment vandaag ;) )

Moet elke dag een halfuurtje pakke (plusminus) waarin ik bewust even erover schrijf, herinneringen ophalen, gevoelens opschrijven. Net gedaan, beetje emo, dat werkt nu nog door. Super irritant. Wat een rot opdracht zeg :N

Het is ook sociaal een vreemde periode. Allerlei lui, kennissen (geen vrienden) die je ineens gaan knuffelen en aaien en iedereen zegt gecondoleerd. Van sommigen vind ik het fijn, van anderen minder. Gisteren na een rondje medelijden vriendelijk gezegd dat ik eigenlijk behoefte had aan afleiding, alleen dat fout dan ook zo koud

Sowieso is het een rare periode. Vorig jaar, eerste Paasdag, kreeg ik te horen dat die vriendin nog maar heel kort te leven had en een paar weken later is ze ook overleden. Door al het gedoe met mijn moeder heb ik daar ook amper bij stil gestaan. Ook al zo koud en naar

Ik trek mijn leven even niet meer... -O- Straks even tegen mijn begeleider zeggen dat ik suïcidaal begin te worden
pi_220442905
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laatste post vorig deel

Het is wel echt onderdrukken wat ik doe, en wegdrukken en strijden om elke emotie te onderdrukken. De psych heeft echt wel gelijk op dit gebied.
En natuurlijk; wegproppen en ontkennen en ontwijken hoort erbij. Alleen ik doe daar net iets te hard mijn best in.
Wil niet op tijd naar bed toe, want ik weet dat ik dan ga denken
Wil niet naar de foto kijken, want dan ga ik huilen
Wil dit niet typen, want dan word ik ook emo (adem in, adem uit, en verder)

De emoties zitten super hoog. Houd mensen op afstand etc. Ik ga er gewoo onhandig mee om

Gisteren was ook een zware dag. Gezien het huis leeggehaald is, ben er zelf niet bij geweest. Alleen al haar spulletjes zijn weg nu -O- Wil erheen fietsen, met mijn moeder een theetje doen en het erover hebben hoe vreemd het allemaal is
(ah, moet ik ook niet aan denken, jeetje wat een sentiment vandaag ;) )

Moet elke dag een halfuurtje pakke (plusminus) waarin ik bewust even erover schrijf, herinneringen ophalen, gevoelens opschrijven. Net gedaan, beetje emo, dat werkt nu nog door. Super irritant. Wat een rot opdracht zeg :N

Het is ook sociaal een vreemde periode. Allerlei lui, kennissen (geen vrienden) die je ineens gaan knuffelen en aaien en iedereen zegt gecondoleerd. Van sommigen vind ik het fijn, van anderen minder. Gisteren na een rondje medelijden vriendelijk gezegd dat ik eigenlijk behoefte had aan afleiding, alleen dat fout dan ook zo koud

Sowieso is het een rare periode. Vorig jaar, eerste Paasdag, kreeg ik te horen dat die vriendin nog maar heel kort te leven had en een paar weken later is ze ook overleden. Door al het gedoe met mijn moeder heb ik daar ook amper bij stil gestaan. Ook al zo koud en naar

Ik trek mijn leven even niet meer... -O- Straks even tegen mijn begeleider zeggen dat ik suïcidaal begin te worden
Het is ook raar als mensen je plots gaan knuffelen
En ja ik vind dat zelf ook vervelend als mensen een bepaalde energie bij zich hebben

Eigenlijk ervaar je een dubbele rouw
Om je moeder om je vriendin
Daar had je tot nu toe geen tijd voor
Je bent maar door gegaan zo goed en kwaad als het kon
Daar is geen goed of fout aan
Dat is je proberen staande te houden

Heel goed dat jij je begeleiding goed op de hoogte houd
Zo kunnen ze jou het beste bij staan in deze moeilijke tijd
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220443119
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
En ja ik vind dat zelf ook vervelend als mensen een bepaalde energie bij zich hebben

Eigenlijk ervaar je een dubbele rouw
Om je moeder om je vriendin
Daar had je tot nu toe geen tijd voor
Je bent maar door gegaan zo goed en kwaad als het kon
Daar is geen goed of fout aan
Dat is je proberen staande te houden

Heel goed dat jij je begeleiding goed op de hoogte houd
Zo kunnen ze jou het beste bij staan in deze moeilijke tijd
Ik heb moeten beloven me te blijven uiten en aangeven, zodat ze me beter kunnen opvangen en helpen

En ja... het is even druk in mijn hoofd op rouwgebied. Al staat mijn hoofd vooral aan over mijn moeder, maar soms heb je ineens zoiets van ... twee overlijdens in een noodtime, het is vandaag even veel.

Het is ook veel doordat ik weer contact heb gehad met de notaris (ze hadden wat gegevens nodig). Huis is leeg en opgezegd...
De laatste twee dozen wachten op me, dat wordt morgen

Dus ik heb een pot thee gezet (appelkaneel + zoetjes) en eventjes thee drinken
Als mijn ID-kaart bezorgd is ga ik misschien nog wat doen, of ik ga lekker op de bank zitten haken

Het is me wel gelukt om eventjes te tekenen, lelijk resultaat, maar he, driekwartier getekend. En dat is mijn doel voor vandaag. Morgen ook weer een uurtje tekenen... is goed voor me

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 maart 2026 @ 12:18:50 #5
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220443127
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb moeten beloven me te blijven uiten en aangeven, zodat ze me beter kunnen opvangen en helpen

En ja... het is even druk in mijn hoofd op rouwgebied. Al staat mijn hoofd vooral aan over mijn moeder, maar soms heb je ineens zoiets van ... twee overlijdens in een noodtime, het is vandaag even veel.

Het is ook veel doordat ik weer contact heb gehad met de notaris (ze hadden wat gegevens nodig). Huis is leeg en opgezegd...

Als mijn ID-kaart bezorgd is ga ik misschien nog wat doen, of ik ga lekker op de bank zitten haken

Het is me wel gelukt om eventjes te tekenen, lelijk resultaat, maar he, driekwartier getekend. En dat is mijn doel voor vandaag. Morgen ook weer een uurtje tekenen... is goed voor me

SPOILER
Mooi O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 27 maart 2026 @ 12:24:50 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220443194
Het komt en gaat als golven, CotS. :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_220443207
quote:

[..]

SPOILER
Totaal niet lelijk!! O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220443436
Hartstikke mooie tekening (Ik zou dat niet kunnen) Waarom in een spoiler? Mag je best trots op zijn.

Je hebt je er zo goed, sterk en kranig door heen geslagen tot nu toe! Probeer dat vast te houden.
En uiteraard moet je verdriet eruit. (is helemaal niet raar)

Je moeder zou/zal hartstikke trots op je zijn.
Ik denk dat ik voor iedereen hier spreek als ik zeg dat wij trots op jou zijn en respect hebben voor hoe je het doet/

Sterkte!

Ik ben het met Grey eens dat het raar is als mensen je ineens gaan knuffelen die dat eerder niet deden. Ik zelf zou dat heel vervelend vinden en gelijk aangeven dat ik dat niet wil.

[ Bericht 2% gewijzigd door Iceage op 27-03-2026 13:10:06 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 27 maart 2026 @ 13:00:10 #9
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220443592
Mooi getekend! Mag je trots op zijn!
pi_220443653
Prachtig vogeltje geworden!

En als je ook nog een vriendin verloren bent is het helemaal raar.
pi_220443662
quote:

[..]

SPOILER
*bijgelezen
Hele dikke digitale knuff gelukkig zonder aanraking ;) is ook irritant als mensen zo aan je zitten of mensen waar je normaal niks van hoort opeens hun medeleven komen tonen etc.

Alles is teveel, goed dat je het blijft aangeven bij de begeleiding.

Tekening = O+
Smile, it's free therapy.
pi_220444258
Het is nogal rommelig gegaan met quotes en sorteren en dat soort dingen. Dus ik hoop compleet te zijn in deze reactie :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Mooi O+
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Totaal niet lelijk!! O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:00 schreef qltel het volgende:
Mooi getekend! Mag je trots op zijn!
Dank jullie O+
Was wel even fijn om mee bezig te zijn :) Morgen weer een projectje starten, de koek is even op voor nu :) en dit was overwinning zat en zo :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:05 schreef DoubleDip het volgende:
Prachtig vogeltje geworden!

En als je ook nog een vriendin verloren bent is het helemaal raar.
Dank je O+
Dat is zo dubbel en naar. Komt om de één of andere reden ook een beetje binnen vandaag

#labieldebieltje

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Het komt en gaat als golven, CotS. :*
Dat klopt, vandaag golven de tranen eruit als ik niet oplet ;) (snap dat je dat niet bedoelt, doe een poging tot humor)

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:45 schreef Iceage het volgende:
Hartstikke mooie tekening (Ik zou dat niet kunnen) Waarom in een spoiler? Mag je best trots op zijn.

Je hebt je er zo goed, sterk en kranig door heen geslagen tot nu toe! Probeer dat vast te houden.
En uiteraard moet je verdriet eruit. (is helemaal niet raar)

Je moeder zou/zal hartstikke trots op je zijn.
Ik denk dat ik voor iedereen hier spreek als ik zeg dat wij trots op jou zijn en respect hebben voor hoe je het doet/

Sterkte!

Ik ben het met Grey eens dat het raar is als mensen je ineens gaan knuffelen die dat eerder niet deden. Ik zelf zou dat heel vervelend vinden en gelijk aangeven dat ik dat niet wil.
Omdat... geen flauw idee :)

Dank je wel O+ ik hoop maar dat ze trots zou zijn... Niet teveel aan denken, anders ga ik alweer janken ;)

Ja, van mijn vrienden vind ik knuffels fijn, maar van random mensen in het buurtcentrum. Lief bedoelt hoor, maar ik ben niet zo'n knuffelbeer. In de zin van; alleen mensen nabij en volgens mij is dat geen bizarre grens?

Alleen het alles en iedereen knuffelen is eenmaal onze cultuur vrees ik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:06 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
*bijgelezen
Hele dikke digitale knuff gelukkig zonder aanraking ;) is ook irritant als mensen zo aan je zitten of mensen waar je normaal niks van hoort opeens hun medeleven komen tonen etc.

Alles is teveel, goed dat je het blijft aangeven bij de begeleiding.

Tekening = O+
Nou... die mensen ken ik wel hoor. Oppervlakkig praatje over gelijke hobby's en dergelijke. Alleen ze bedoelen het goed, dus ik doe niet moeilijk, maar ik zou er zelf niet voor kiezen zullen we maar zeggen ;)

En ja, ben blij met het telefoontje > echt een slechte dag vandaag. Doe mijn best om het bij mezelf te houden en ondertussen doe ik mijn best om mijn vrienden deelgenoot te maken, want ze dat willen. Kleine botsing
pi_220444951
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Allerlei lui, kennissen (geen vrienden) die je ineens gaan knuffelen en aaien
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:49 schreef greysbones het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:45 schreef Iceage het volgende:
Ik ben het met Grey eens dat het raar is als mensen je ineens gaan knuffelen die dat eerder niet deden
Ik zeg niks O-)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_220446739
Twijfel enorm over een borrel
Alleen ik weet niet of het is omdat ik echt zin heb in een drankje of mezelf wil verdoven

Misschien moet ik warme chocolademelk maken
Ook lekker... maar zonder dubieuze motieven
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 27 maart 2026 @ 19:41:12 #15
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220446756
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen ik weet niet of het is omdat ik echt zin heb in een drankje of mezelf wil verdoven

Ooh, warme chocolademelk. Lekker!
pi_220446778
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 19:41 schreef qltel het volgende:

[..]
Ooh, warme chocolademelk. Lekker!
Ja... misschien wel verstandiger op een dag als deze, als een periode als deze

Maar goed... eerst even lezen en dan beslissen
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 27 maart 2026 @ 19:46:19 #17
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220446796
pi_220448044
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

Met een scheutje rum O-)
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 maart 2026 @ 22:28:47 #19
Brabo Bastard
pi_220448322
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 21:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
Met een scheutje rum O-)
Slaap je wel goed.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220449001
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Slaap je wel goed.
Zo te zien heeft het geholpen .... ze slaapt als een roos :z
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_220449714
Hoe heb je geslapen Cots en hoe gaat het nu? :@ O+
pi_220449740
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 03:38 schreef r_one het volgende:

[..]
Zo te zien heeft het geholpen .... ze slaapt als een roos :z
Dit is creepy
Waar heb jij je verstopt in mijn huis?

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:49 schreef Kissingbird het volgende:
Hoe heb je geslapen Cots en hoe gaat het nu? :@ O+
Wel prima

Snap ook waarom ik gisteren me zo rot voelde; vrouwenkwaal
pi_220449760
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dit is creepy
[..]
Wel prima

Ahhhhh hormonen!! jaaa dat kan flinke invloed hebben op je stemming. Helaas herkenbaar. :7
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 28 maart 2026 @ 09:04:10 #24
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220449778
quote:

[..]
Dit is creepy
[..]
Wel prima

En smaakte de chocolademelk? :P
pi_220450439
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:04 schreef qltel het volgende:

[..]
En smaakte de chocolademelk? :P
Lekker hoor

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:58 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ahhhhh hormonen!! jaaa dat kan flinke invloed hebben op je stemming. Helaas herkenbaar. :7
Ik haat het
Word er altijd suïcidaal van :@

En ik snap wat de psych bedoelt met "niet jezelf in eenzaamheid opsluiten met weggedrukt verdriet"... niet fijn
pi_220450476
Lekker serie kijken
Thee erbij

Misschien straks beneden hangen :@

Maar de eend die ik haak wordt leuk

Hopelijk morgen weer tekenen of schilderen. Nu is dat even teveel gevraagd. Geeft niet

Heleboel acrylverf geërfd. Heb ik nog maar één keer mee gewerkt. Dus een leuke uitdaging voor morgen misschien
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 10:41:39 #27
Brabo Bastard
pi_220450492
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker serie kijken
Thee erbij

Hopelijk morgen weer tekenen of schilderen. Nu is dat even teveel gevraagd. Geeft niet

Heleboel acrylverf geërfd. Heb ik nog maar één keer mee gewerkt. Dus een leuke uitdaging voor morgen misschien
Goedemorgen CotS O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220450570
Goedemorgen, leuke serie?
pi_220450584
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Goedemorgen CotS O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:54 schreef Managarm het volgende:
Goedemorgen, leuke serie?
Goedemorgen :*

Ik kijk nu criminal minds
Mijn favoriete serie die ik maar blijf kijken en herhalen

Maar net zoals met lezen: gemiddeld vijf series door elkaar. Net zoals ik gemiddeld vijf boeken door elkaar lees

Straks weer verder met een ander

Wel grappig. Heb ooit eens gelezen dat mensen met ptss graag verhalen herlezen/zien omdat het veilig is zonder verrassingen. Helaas weet ik niet meer waar de wijsheid vandaan komt... alleen het is heel herkenbaar
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 28 maart 2026 @ 10:58:36 #30
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220450587
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker serie kijken
Thee erbij

Lekker bezig, CotS! In dit troosteloze weer moet je toch wat leuke dingen doen. Ik zat net te kijken naar iemand in de VS die gras aan het maaien was, hij knapt verwaarloosde tuinen op.

quote:

Ja, zeker. Morgen downtime! En ongetwijfeld lang,. de hele dag. Verder nog plannen voor morgen? Je kunt het maar voorbereid hebben.

pi_220450618
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:58 schreef qltel het volgende:

[..]
Lekker bezig, CotS! In dit troosteloze weer moet je toch wat leuke dingen doen. Ik zat net te kijken naar iemand in de VS die gras aan het maaien was, hij knapt verwaarloosde tuinen op.
[..]
Ja, zeker. Morgen downtime! En ongetwijfeld lang,. de hele dag. Verder nog plannen voor morgen? Je kunt het maar voorbereid hebben.

[ afbeelding ]
Wat jij kijkt lijkt me ook veel voldoening te geven :Y
Kijk ook wel graag schoonmaakfilmpjes :@
Alleen niet te lang en zonder zielig ;)

Oh... ja... dan is schilderen wel een goede ;)
Ben ik morgen ineens super productief :+

Goede dag om te spelen met verf
Gelukkig videobellen met een vriendin, anders ben ik zo contactloos :o
pi_220450681
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]

Maar net zoals met lezen: gemiddeld vijf series door elkaar. Net zoals ik gemiddeld vijf boeken door elkaar lees

Wel grappig. Heb ooit eens gelezen dat mensen met ptss graag verhalen herlezen/zien omdat het veilig is zonder verrassingen. Helaas weet ik niet meer waar de wijsheid vandaan komt... alleen het is heel herkenbaar
:D Ik las laatst dat je boven en onder een ander haakwerk hebt liggen. Vond ik praktisch maar je leest verschillende boeken door elkaar en kijkt kijkt meerdere series door elkaar :D

Zijn dat dan wel allemaal dingen die ja al gelezen/ gezien hebt? Lijkt me zoveel info om te onthouden of om 'erin' te zitten/ komen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Veel plezier morgen met de acrylverf als je daar zin / puf voor hebt mogen. Benieuwd hoe je het vindt.
Kun je leuk mee experimenteren. Met dingen door de verf doen, mengen, zorgen dat het langzamer/ sneller droogt etc etc.
:! als je verf 'over' hebt op een pallet of zo kun je er folie overheen spannen dan blijft het een tijd goed en verspil je niks :@ of in een potje met deksel.
*verfrant uit.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 28 maart 2026 @ 11:31:44 #33
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220450727
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, ik zit er graag naar te kijken. Zonder reclame te maken:

SPOILER
(en dan bedenk ik me dat ik zelf ook nog aardig wat te maaien heb, maar dan zal het eerst goed weer moeten zijn).

quote:

Ja, morgen heb je er tijd voor! Kun je in 1 dag een prachtig schilderij maken.. :)
pi_220450888
quote:

Leuk, die gaan wij ook voor de tweede keer kijken. Maar we zijn eerst nog bezig net NCIS en CSI (en Scrubs, Coupling en nog wat nieuwe series).
pi_220451004
quote:
Dit is creepy
Liep toevallig langs en keek door het raam .... :s)
.
pi_220451182
quote:

[..]
[..]

Dan vindt je Numbers vast ook een goede serie
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220451210
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:28 schreef r_one het volgende:

[..]
Liep toevallig langs en keek door het raam .... :s)
Woonkamer twee hoog
En mijn boven is op de derde verdieping
Je bent wel erg lang :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:10 schreef Managarm het volgende:

[..]
Leuk, die gaan wij ook voor de tweede keer kijken. Maar we zijn eerst nog bezig net NCIS en CSI (en Scrubs, Coupling en nog wat nieuwe series).
Die laatste twee ken ik niet :o
Die CSI keek ik altijd gezellig in bed met mijn ex O+
pi_220451218
Vervelend die vrouwendingen. Hoop dat het vandaag wat beter gaat. Morgen moet je het een dagje zonder ons doen lees ik net op de FP.
pi_220451253
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Woonkamer twee hoog
En mijn boven is op de derde verdieping
Je bent wel erg lang
Trappetje :P
Dikkertje Dap :P
.
pi_220451383
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:06 schreef r_one het volgende:

[..]
Trappetje :P
Dikkertje Dap :P
Om kwart over zeven was ik nog en al wakker
pi_220451484
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Om kwart over zeven was ik nog en al wakker
Had klontjes bij me. En rode laarsjes.
.
pi_220452565
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

Die laatste twee ken ik niet :o
Die CSI keek ik altijd gezellig in bed met mijn ex O+
Allebei comedies.

Coupling Bekijk deze YouTube-video

Scrubs: Bekijk deze YouTube-video
pi_220453413
Mijn hobbykamer was zo'n bende dat ik er niet meer met plezier zat de laatste dagen
Sinds het overlijden van mijn moeder daar niet meer opgeruimd...maar nu is het er spic en span. Hopelijk motiveert het me om er morgen weer goed bezig te gaan... Zo erg dat ik zelfs vooraf en na foto's heb gemaakt ervan _O- Bizar gewoon

Sowieso woensdag en vrijdag even goed schoonmaken en opruimen in huis. Ben de zooi zo zat :o ... Ik hoop dat het lukt. Moet nog één doos doen en dan is alles af.
Na Pasen oud papier aan de weg zetten... Ben zo blij als dit achter de rug is en mijn huis weer gewoon fijn en netjes is

En hopelijk lukt het dan ook weer om mijn rooster vol te houden, zodat het netjes en schoon blijft.

Jaja, gemiep over mijn huishouden... alleen huishouden is zo'n signaal of het goed gaat of niet :Y Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd. En soms (nu) moet je eerst opruimen in huis voordat het hoofd volgt
  zaterdag 28 maart 2026 @ 18:07:30 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220453506
Goede actie! Soms (vaak) is even flink opruimen echt win-win.
pi_220453511
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:52 schreef Managarm het volgende:

[..]
Allebei comedies.

Coupling Bekijk deze YouTube-video

Scrubs: Bekijk deze YouTube-video
Sorry, vergeet je helemaal, sorry!
Ik ben niet zo van de commedie... meer gewoon thriller of horror en zo... Soms dramatique
pi_220453515
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 18:07 schreef Lienekien het volgende:
Als je weerzin krijg om ergens te zitten ivm de rommel, dan moet je het even aanpakken en ineens was ik me ervan bewust en heb direct gehandeld :Y
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 18:08:58 #47
Brabo Bastard
pi_220453516
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 18:07 schreef Lienekien het volgende:
Deden wij net in de garage :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220454434
Ondanks dat ik de nodige sociale contacten heb zie ik wel erg op tegen de downtijd morgen... Fok, jullie, zijn belangrijk voor me en het is fijn om hier te lezen en hier en daar wat te typen...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 20:09:34 #49
Brabo Bastard
pi_220454437
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ondanks dat ik de nodige sociale contacten heb zie ik wel erg op tegen de downtijd morgen... Fok, jullie, zijn belangrijk voor me en het is fijn om hier te lezen en hier en daar wat te typen...
We denken aan je O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220454485
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk gaat alles goed en is FOK! snel weer online.
pi_220454575
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
We denken aan je O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:14 schreef Iceage het volgende:

[..]
Hopelijk gaat alles goed en is FOK! snel weer online.
Ach, het komt wel goed en ik ben vast ineens super productief :+
maar goed :) we redden ons allemaal wel :)

Ik heb iig een paar leuke tutorials gevonden voor tekenen en schilderen ;) beetje huishouden en de dag is zo voorbij :)

En maandag elkaar weer lekker stalken en onze avonturen delen :P
  zaterdag 28 maart 2026 @ 21:11:30 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220454944
Ik zie je weer, CotS! Houd je goed. :*
pi_220456118
O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220456163
Lekker de afleiding zoeken morgen dan. We zien je vast snel weer hier.
pi_220456216
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
Ach, het komt wel goed en ik ben vast ineens super productief :+
maar goed :) we redden ons allemaal wel :)

Ik heb iig een paar leuke tutorials gevonden voor tekenen en schilderen ;) beetje huishouden en de dag is zo voorbij :)

En maandag elkaar weer lekker stalken en onze avonturen delen :P
Ga eigenlijk uit van morgenmiddag/ avond :@
We gaan het zien allemaal.
O+
  zondag 29 maart 2026 @ 08:54:27 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220457602
Tot later allemaal!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 29 maart 2026 @ 08:58:10 #57
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220457726
Fijne dag! ^O^
  zondag 29 maart 2026 @ 08:58:36 #58
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220457749
Child geniet er van zonder ons! O-)
pi_220458159
Fijne dag iedereen :*

Was een beetje laat wakker :@
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 29 maart 2026 @ 09:17:06 #60
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220458556
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

Geen probleem, toch? Daar is het zondag voor.
pi_220458643
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

:D Fijne dag Cots en iedereen die hier leest/ reageert. O+
  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2026 @ 09:21:45 #62
Brabo Bastard
pi_220458657
Fijne dag CotS en de rest O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220459220
Mooi weer
Beetje fris
Fijne dag O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220460074
Fok doet het weer?

Dat is snel!

Vandaag zo lui geweest
Vooral gehaakt en gebeld met een vriendin

Morgen productiever. Boodschappen en begeleider.

Maar vandaag geen kwast in handen gehad...
  Moderator / Miss SHO zondag 29 maart 2026 @ 18:20:00 #65
22592 crew  Ole
pi_220460086
Heerlijk een dagje niks toch?
Ik ben net thuis. Gezellig bij mijn moeder geweest. Nu wel moe en lekker niksen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2026 @ 18:21:42 #66
Brabo Bastard
pi_220460106
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fok doet het weer?

Dat is snel!

Vandaag zo lui geweest
Vooral gehaakt en gebeld met een vriendin

Morgen productiever. Boodschappen en begeleider.

Maar vandaag geen kwast in handen gehad...
Lekker lui zijn O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220460141
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:20 schreef Ole het volgende:
Heerlijk een dagje niks toch?
Ik ben net thuis. Gezellig bij mijn moeder geweest. Nu wel moe en lekker niksen.
Wat fijn!
Lekker uitrusten jij O+ De (mentale) beentjes in de lucht

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Lekker lui zijn O+
Ja... moet mezelf even aanpraten dat het oke is. Alleen er zat gewoon niet meer in vandaag...
Hopelijk dinsdagmiddag of woensdag schilderen/tekenen

maar wel weer een stukje deken erbij, stukje verder met mijn eend erbij, dus nait soezen en tevreden zijn
  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2026 @ 18:25:01 #68
Brabo Bastard
pi_220460151
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wat fijn!
Lekker uitrusten jij O+ De (mentale) beentjes in de lucht
[..]
Ja... moet mezelf even aanpraten dat het oke is. Alleen er zat gewoon niet meer in vandaag...
Hopelijk dinsdagmiddag of woensdag schilderen/tekenen

maar wel weer een stukje deken erbij, stukje verder met mijn eend erbij, dus nait soezen en tevreden zijn
Lekker toch, doe je ding O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220460182
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Lekker toch, doe je ding O+
Het is zondag. Dus het mag. Vanaf maandag doen we weer normaal ;)
pi_220460190
Fijn lekker dagje rustig. En ook fijn dat we weer online zijn!
  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2026 @ 18:29:25 #71
Brabo Bastard
pi_220460202
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat kan ik niet :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220460277
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:28 schreef DoubleDip het volgende:
Fijn lekker dagje rustig. En ook fijn dat we weer online zijn!
Ja! Al heb ik wel per ongeluk, automatisch, Fok geprobeerd te openen :o

Fokverslaafde :P

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat kan ik niet :@
Naja... naar de Albert Hein (voor het eerst weer, maar moet wel. Sinds het gedoe met mijn moeder één keer naar de supermarkt geweest. Moet weer die gewoonte oppakken en zo). Koptelefoon op en gewoon vroeg gaan :)

Heb ik gelijk een wandeling te pakken.
Zit een beetje in standjes alles weer oppakken. Nait soezen moar broezen (niet zeuren, maar doorgaan).

Alles voor mijn Paasplannen halen... Begin er steeds meer tegenop te zien :@

Gelukkig komt donderdag mijn bestie langs, even eten samen en kletsen
Dinsdag een leuke kennis op de thee en clubje... Woensdag vrij... Donderdag ook clubje en dan vol voor Pasen gaan :o

(wow... gelukkig heeft dit topic het dagboek-predicaat, lang oninteressant verhaal _O- . Denken en typen)
  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2026 @ 18:37:47 #73
Brabo Bastard
pi_220460282
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

[..]
Naja... naar de Albert Hein (voor het eerst weer, maar moet wel. Sinds het gedoe met mijn moeder één keer naar de supermarkt geweest. Moet weer die gewoonte oppakken en zo). Koptelefoon op en gewoon vroeg gaan :)

Zit een beetje in standjes alles weer oppakken. Nait soezen moar broezen (niet zeuren, maar doorgaan).

Dinsdag een leuke kennis op de thee en clubje... Woensdag vrij... Donderdag ook clubje en dan vol voor Pasen gaan :o

(wow... gelukkig heeft dit topic het dagboek-predicaat, lang oninteressant verhaal _O- . Denken en typen)
Klinkt verder goed toch *O*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220460787
Ja FOK! is weer online.
Knap werk vd verhuizers!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 29 maart 2026 @ 19:35:44 #75
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220461076
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Normaal? Wat is dat? :)
pi_220461227
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

[..]

Ook de Pasen kom je vast goed door. Fijn dat je zulke besties hebt en mooi dat de verhuizing van FOK! goed verlopen is en we elkaar weer online spreken.

Enne helemaal geen oninteressant verhaal hoor. Fijn je weer te zien typen hier! en goed van je dat je weer boodschappen hebt gedaan in de supermarkt. (Toch wel wat lekkers gekocht ?)
pi_220461396
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:47 schreef Iceage het volgende:

[..]
Ook de Pasen kom je vast goed door. Fijn dat je zulke besties hebt en mooi dat de verhuizing van FOK! goed verlopen is en we elkaar weer online spreken.

Enne helemaal geen oninteressant verhaal hoor. Fijn je weer te zien typen hier! en goed van je dat je weer boodschappen hebt gedaan in de supermarkt. (Toch wel wat lekkers gekocht ?)
Pasen wordt wel een ding. Komt vast goed, maar ik verwacht op zijn zachts onblij te zijn. Heb een knoop in mijn maag bij enkel de gedachte eraan

En boodschappen bij de Albert Hein is morgen, sorry niet duidelijk. Direct door naar de winkel zodra ik opgestaan ben. Vast wat dingetjes voor Pasen halen (en in de vriezer gooien) en even fatsoenlijk koken

Nu lekker Flikken Rotterdam bingen. Even een bak thee erbij zetten... kom deze avond iig wel goed door :)
pi_220462867
Deze nacht wordt me nog wat
Hopelijk word ik straks nog moe...
pi_220462907
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 23:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze nacht wordt me nog wat
Hopelijk word ik straks nog moe...
Hier ook nog wakker
Net thuis
Helemaal hyperdepiep nog
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220462917
quote:
99s.gif Op zondag 29 maart 2026 23:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hier ook nog wakker
Net thuis
Helemaal hyperdepiep nog
O+

Hopelijk slapen we straks lekker :* ;)

Wat emoties hier die moeilijk doen
pi_220462968
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 23:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
O+

Hopelijk slapen we straks lekker :* ;)

Wat emoties hier die moeilijk doen
Ja in slapen komen na een avond dienst is wel een dingetje

Emoties zijn vervelend }:|

Grapje natuurlijk
Hopelijk kun je ze voor jezelf iets af laten bouwen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220463008
quote:
99s.gif Op maandag 30 maart 2026 00:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ja in slapen komen na een avond dienst is wel een dingetje

Emoties zijn vervelend }:|

Grapje natuurlijk
Hopelijk kun je ze voor jezelf iets af laten bouwen
Snap ik ja
Dan sta je gewoon nog aan
Kopje kamille thee voor jou een idee?

Op dit moment faal ik op emotioneel vlak. Beetje angstig voor het liggen in het donker.
Misschien zo proberen op de bank te slapen. Soms werkt dat
pi_220463111
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 00:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Snap ik ja
Dan sta je gewoon nog aan
Kopje kamille thee voor jou een idee?

Op dit moment faal ik op emotioneel vlak. Beetje angstig voor het liggen in het donker.
Misschien zo proberen op de bank te slapen. Soms werkt dat
Klinkt als een goed plan Cots :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220463121
En de thee sla ik over
Anders moet ik er 3 x uit vannacht om te plassen :@
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220463159
quote:
99s.gif Op maandag 30 maart 2026 00:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
Klinkt als een goed plan Cots :*
Heb zo mijn momenten ;)

Eens zien, eerst moe worden
Hier wel even een halve liter thee erin

Doe niet aan plassen in de nacht. Lijkt me echt naar om daar wakker voor te worden -O-
pi_220463199
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 00:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Heb zo mijn momenten ;)

Eens zien, eerst moe worden
Hier wel even een halve liter thee erin

Doe niet aan plassen in de nacht. Lijkt me echt naar om daar wakker voor te worden -O-
Ja is ook enorm vervelend
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220463259
Lig nu in bed
Zit te piekeren over mijn moeder

Wat als dit en wat als dat

Help er niemand mee, maar krijg mijn hoofd niet stil

En erom huilen lukt niet. Elke vezel verzet zich er tegen

Plus de stemmen die van alles vinden... rot nacht
pi_220464259
Ach lieve Cots toch

Hopelijk toch in slaap gekomen
Knuf voor jou
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 30 maart 2026 @ 09:53:26 #89
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220464314
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 00:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat zou echt verboden moeten worden.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220464904
Uiteindelijk wel geslapen
Nu weer een tijdje wakker, moest even opstarten voor Fok aan

Boodschappen doe ik even vanuit het fact. Dan fiets ik toch langs de Lidl
En dan morgen uit clubje naar de AH
Als ik het zo aanpak is de drempel minder hoog :Y

Ben vandaag wel goed geloof ik. Lekker gedoucht. Nu haken en zo
Hopelijk houd ik dit vast :)
Vanavond weer proberen te lezen op de bank *O* Hoeft niet lang, hoeft niet veel, maar gewoon kijken of het weer lukt :Y

Langzaam maar zeker richting normaal :)
pi_220465351
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

Vanavond weer proberen te lezen op de bank *O* Hoeft niet lang, hoeft niet veel, maar gewoon kijken of het weer lukt :Y

_O_ _O_
en vanavond weer het Blok ;)
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 11:54:00 #92
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220465449
quote:

Je doet het goed _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP maandag 30 maart 2026 @ 12:07:49 #93
Brabo Bastard
pi_220465544
quote:

Kleine stapjes CotS O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220465945
quote:

wat knap hoe je het allemaal doet, ik bewonder je hoop en positiviteit ontzettend O+
  Moderator / Redactie FP maandag 30 maart 2026 @ 13:11:06 #95
Brabo Bastard
pi_220466011
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:03 schreef Prego het volgende:

[..]
wat knap hoe je het allemaal doet, ik bewonder je hoop en positiviteit ontzettend O+
Kunnen wij nog wat van leren :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220466321
:@ Jullie zijn lief. Ik doe ook maar gewoon maar wat me verstandig lijkt :@

Vandaag wel fact afgezegd. Voel me gewoon fysiek niet zo lekker. Kan gebeuren, ook niet gek met dit alles. Werd ook al moeilijker wakker dan anders. Denk een klein eendagsgriepje (zo'n bleh van een dag, hoop ik)

Boodschappen morgen dus na clubje en woensdag na fact
Nu pyjama aan, dekentje en uitrusten :) dan ben ik morgen wel weer het vrouwtje
Paracetamol erin.
  maandag 30 maart 2026 @ 13:39:58 #97
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220466353
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

Vandaag wel fact afgezegd. Voel me gewoon fysiek niet zo lekker. Kan gebeuren, ook niet gek met dit alles. Werd ook al moeilijker wakker dan anders. Denk een klein eendagsgriepje (zo'n bleh van een dag, hoop ik)

Paracetamol erin.
Get well soon! *O*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP maandag 30 maart 2026 @ 13:41:32 #98
Brabo Bastard
pi_220466369
quote:

Paracetamol erin.
Beterschap :*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220466723
quote:

Paracetamol erin.
Beterschap!

Dat nadenken over je moeder is heel normaal hoor en ook herkenbaar. Ook al kun je niks meer doen, het is gewoon deel van je verwerking.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 30 maart 2026 @ 14:50:58 #100
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220466938
quote:
En dat doe je volgens mij heel erg goed!
quote:
Hopelijk is het dan inderdaad 1 bleh-dagje en ben je morgen weer helemaal de oude. Beterschap!
pi_220467233
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Get well soon! *O*
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Bedankt, komt vast goed :)

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 14:26 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Beterschap!

Dat nadenken over je moeder is heel normaal hoor en ook herkenbaar. Ook al kun je niks meer doen, het is gewoon deel van je verwerking.
Ja... klopt... alleen dan moet ik telkens denken aan hoe ze op de IC lag, helemaal diepdonkerblauwgrijs van kleur. Zonder dat zuurstoftekort was ze er misschien nog geweest. Ze is er nooit bovenop gekomen. En dan voel ik toch iets van... waarom kwamen ze er zo laat achter dat ze niet tegen morfine kon. Ze zeiden dat ze haar al de hele tijd zagen wegzakken. Waarom wachten met een anti-middel tot ze in coma lag en niet eerder

En ze zullen vast professioneel gehandeld hebben, alleen dit begrijp ik gewoon niet -O- en ik neem geen personen iets kwalijk, maar wel een systeem

En zo heb ik een heel lange lijst met wat-als. Sommigen tot betrekking op de zorg, maar ook heel veel betrekking tot mezelf. Wat als ik nou mezelf meer opgedrongen had in het zorgen voor haar, misschien had ze dan wel de tijd genomen voor herstel, wat als ik haar wel een seniorenknop had aangepraat na de eerste val. Als ik daar meer druk op had gezegd. Dan was ze na haar laatste val veel eerder gevonden. Dan had ze niet de hele middag KO in bed gelegen met wonden. Misschien had dat gescheelt

Heb ik wel genoeg sorry gezegd, wel genoeg mijn liefde geuit. Ben ik er wel genoeg voor haar geweest...

En daar slaap ik slecht op...

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 14:50 schreef qltel het volgende:

[..]
En dat doe je volgens mij heel erg goed!
[..]
Hopelijk is het dan inderdaad 1 bleh-dagje en ben je morgen weer helemaal de oude. Beterschap!
Dank je wel
Meer dan dit kan ik gewoon niet doen -O-
pi_220468220
Ik snap je gedachtes wel als ik het allemaal zo lees. Maar je kan er nu helaas niks meer aan doen. Hooguit een klacht indienen bij het ziekenhuis, maar daar krijg je je moeder niet mee terug. En of je op die vragen ooit een antwoord gaat krijgen is ook maar de vraag.

Wat betreft je laatste stukje: meer dan je best kan je niet doen. Het feit dat je haar zo ontzettend mist geeft denk ik wel aan dat het antwoord waarschijnlijk "ja" is. Je kan ook niet alles van tevoren bedacht hebben he, daar ben ik nu ook wel achter. Het is altijd "met de kennis van nu", maar als je die toen nog niet had kon je moeilijk iets anders doen.
pi_220468359
Dat hoort erbij, dat denken.

Maar kan je je misschien ook voorstellen dat door jouw aanwezigheid en liefde ze misschien veel langer geleefd heeft, dan als jij niet in haar leven was geweest..

Misschien had ze dan al 5 jaar geleden gedacht. Fuck it, niemand kijkt naar me om, niemand neemt contact met op etc.. (afhankelijk van haar situatie)..

En het protocol waar je naar refereert, kan idd heel pijnlijk zijn de laatste momenten voor jou om te ervaren.

Maar dat protocol is nu eenmaal een feit en stiekem ook wel fijn dat je niet zomaar iemand een zetje mag geven.

SPOILER
Wees niet zo hard voor jezelf, er zijn maar weinig mensen op deze aarde (op dokters na) die andermans dood kunnen uitstellen..

Maar kan me ook voorstellen dat 90% van de gesprekken tussen een nabestaanden en pyscholoog over juist dit onderwerp gaan :)
Hell To The Liars
pi_220468406
@ChildoftheStars hebben jullie nadien nog contact/gesprekken gehad met het ziekenhuis om de vragen die je hebt te bespreken? Ik kan me voorstellen dat ze wat betreft de morfine toch wel iets van een antwoord moeten kunnen geven. Je krijgt je moeder niet terug, maar misschien dat het helpt bij de verwerking als ze meer kunnen vertellen over wat ze gedaan hebben en waarom.
pi_220468571
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 17:10 schreef DoubleDip het volgende:
Ik snap je gedachtes wel als ik het allemaal zo lees. Maar je kan er nu helaas niks meer aan doen. Hooguit een klacht indienen bij het ziekenhuis, maar daar krijg je je moeder niet mee terug. En of je op die vragen ooit een antwoord gaat krijgen is ook maar de vraag.

Wat betreft je laatste stukje: meer dan je best kan je niet doen. Het feit dat je haar zo ontzettend mist geeft denk ik wel aan dat het antwoord waarschijnlijk "ja" is. Je kan ook niet alles van tevoren bedacht hebben he, daar ben ik nu ook wel achter. Het is altijd "met de kennis van nu", maar als je die toen nog niet had kon je moeilijk iets anders doen.
Een klacht indienen is niet mijn stijl. Ik ben niet haatdragend.
En verder heb je ook wel gelijk hoop/denk ik

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 17:27 schreef Droopie het volgende:
Dat hoort erbij, dat denken.

Maar kan je je misschien ook voorstellen dat door jouw aanwezigheid en liefde ze misschien veel langer geleefd heeft, dan als jij niet in haar leven was geweest..

Misschien had ze dan al 5 jaar geleden gedacht. Fuck it, niemand kijkt naar me om, niemand neemt contact met op etc.. (afhankelijk van haar situatie)..

En het protocol waar je naar refereert, kan idd heel pijnlijk zijn de laatste momenten voor jou om te ervaren.

Maar dat protocol is nu eenmaal een feit en stiekem ook wel fijn dat je niet zomaar iemand een zetje mag geven.

SPOILER
Wees niet zo hard voor jezelf, er zijn maar weinig mensen op deze aarde (op dokters na) die andermans dood kunnen uitstellen..

Maar kan me ook voorstellen dat 90% van de gesprekken tussen een nabestaanden en pyscholoog over juist dit onderwerp gaan :)
Knuffel O+ dat is ook een zware ervaring -O-
En je had idd verteld van die paniek. Dat is ook niet vreemd...

Ze dacht al lang dat ze elk moment dood kon gaan, maar elke keer was er een reden (nog één kerst, nog ééń verjaardag, nog één Pasen) waar ze voor ging
Alleen het ging niet meer...

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 17:33 schreef DoubleDip het volgende:
@:ChildoftheStars hebben jullie nadien nog contact/gesprekken gehad met het ziekenhuis om de vragen die je hebt te bespreken? Ik kan me voorstellen dat ze wat betreft de morfine toch wel iets van een antwoord moeten kunnen geven. Je krijgt je moeder niet terug, maar misschien dat het helpt bij de verwerking als ze meer kunnen vertellen over wat ze gedaan hebben en waarom.
Nee... dat is er niet geweest en ik voel ook geen neiging om het zkh te bellen
Weet wel dat de HA van mijn moeder binnenkort gaat bellen, heeft ze iig toegezegd
pi_220468639
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]

Ze dacht al lang dat ze elk moment dood kon gaan, maar elke keer was er een reden (nog één kerst, nog ééń verjaardag, nog één Pasen) waar ze voor ging
[..]
Weet wel dat de HA van mijn moeder binnenkort gaat bellen, heeft ze iig toegezegd
Misschien, als je zou willen, kun je de vragen die door je hoofd spoken opschrijven en met de HA van je moeder bespreken?
Edit: is er ook geen afsluitend gesprek meer met de behandelende arts van haar vanuit het zkh? Dat had ik wel nog bij 1 van m'n ouders. Bij de ander met de huisarts besproken.
Gaf me wel meer rust daarna.

Snap je vragen en schuldgevoelens. Als in, niet dat ik denk dat er ook maar iets is wat jij meer had 'moeten' of kunnen doen.. wel dat het jezelf afvraagt. "wat als dit , wat als dat..en zou ze er dan nog zijn etc". :@

Zelfde gehad bij beide ouders.
Wat mij hielp was om de twijfels/ vragen te stellen bij de behandelde arts.
Snap nu wel wat er door je hoofd maalt in de avond en waarom. :*

Edit 2 :@ Rationeel besef je wellicht ook dat de dingen die je noemt 'uitstel' van is gezien je moeder ook erg ziek was. Maar vermoed.. dat het niet zo voelt. Althans dit vul ik in.. door mn eigen ervaring. :@ het idee van ' dan was ze er wellicht nog ietsie langer'.

Lastig dit. O+
pi_220468812
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]

[..]
Ik snap dat een klacht indienen een stap verder gaat en veel energie kost. Wel goed dat je huisarts er achteraan gaat. Hopelijk het middel om nog wat antwoorden te krijgen en alles beter te kunnen verwerken.

Ik weet vanuit eigen ervaring dat er nadien wel een afsluitend gesprek was waarin we vragen konden stellen. Weinig antwoorden gehad eerlijk gezegd, maar dit zal enorm verschillen per persoon. Gaat overigens niet over mijn moeder maar is al 15 jaar geleden dat ik dit zelf meemaakte. Hoop dat dit tegenwoordig wat beter geregeld is.
pi_220469443
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:33 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Ik snap dat een klacht indienen een stap verder gaat en veel energie kost. Wel goed dat je huisarts er achteraan gaat. Hopelijk het middel om nog wat antwoorden te krijgen en alles beter te kunnen verwerken.

Ik weet vanuit eigen ervaring dat er nadien wel een afsluitend gesprek was waarin we vragen konden stellen. Weinig antwoorden gehad eerlijk gezegd, maar dit zal enorm verschillen per persoon. Gaat overigens niet over mijn moeder maar is al 15 jaar geleden dat ik dit zelf meemaakte. Hoop dat dit tegenwoordig wat beter geregeld is.
In mijn ervaring werd er aandacht aan besteed, alleen had ik een uur na haar overlijden nog even geen behoefte aan.

Maar we hadden mogen terugkomen met vragen, en ook de huisarts had bij mijn vader aangegeven dat hij een dossier had met het overlijden als afsluiting en of hij daar behoefte aan had..
T was zelfs, zo ervaarde ik het, pro actief. Niet meer dan logisch eigenlijk, maar dan moet je even een drempeltje over.

Gewoon vragen Cots, mocht je er behoeft aan hebben.

Zoals Kissingbird zeg, t kan rust en opluchting geven.
Hell To The Liars
pi_220469777
foutje
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220470446
De huisarts van mijn moeder die de euthanasie uitgevoerd heeft zou me nog bellen

Mijn eigen huisarts heb ik niet ingelicht

Eigenlijk ook geen behoefte om te spreken met artsen en zo
Gedaan is gedaan

De vragen die ik heb gaan ze toch niet bevredigend beantwoorden. Er zijn geen goede antwoorden.

Ik vind het fijn om jullie ervaringen en antwoorden te lezen. Alleen soms lastig om goed te reageren. Ben bang het verkeerde te zeggen...

Of dat het verkeerd is dat ik dingen anders wens en ervaar.
Het is niet dat ik dwars wil zijn of moeilijk doen en wil niemand voor de schenen schoppen...
  maandag 30 maart 2026 @ 21:41:08 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220470506
Hoe kan het nou verkeerd zijn dat je iets anders wilt of ervaart? Als we nou toch één ding steeds herhalen, is dat het voor iedereen anders is.

Houd gewoon ergens in je achterhoofd dat mocht je toch nog antwoord willen op bepaalde vragen, dat dat dus kan en dat het niet gek is als je daar over een paar weken of maanden nog mee komt.

En als je er vrede mee kunt hebben en die behoefte niet voelt: ook OK, want jij bepaalt dat.
pi_220470546
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 21:41 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kan het nou verkeerd zijn dat je iets anders wilt of ervaart? Als we nou toch één ding steeds herhalen, is dat het voor iedereen anders is.

Houd gewoon ergens in je achterhoofd dat mocht je toch nog antwoord willen op bepaalde vragen, dat dat dus kan en dat het niet gek is als je daar over een paar weken of maanden nog mee komt.

En als je er vrede mee kunt hebben en die behoefte niet voelt: ook OK, want jij bepaalt dat.
Ik weet het ook niet... dan lees ik alles en voel dan even bij mezelf en ervaar dingen dan anders en dan wil ik niemand kwetsen

Ik wil gewoon niet dwars zijn

En tja... ik weet het allemaal op het moment eventjes niet.

Ergens heb ik zoiets van het is wat het is. Dat de huisarts van mijn moeder gaat bellen vind ik fijn. Alleen verder niet...
pi_220470571
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik weet het ook niet... dan lees ik alles en voel dan even bij mezelf en ervaar dingen dan anders en dan wil ik niemand kwetsen

Ik wil gewoon niet dwars zijn

En tja... ik weet het allemaal op het moment eventjes niet.

Ergens heb ik zoiets van het is wat het is. Dat de huisarts van mijn moeder gaat bellen vind ik fijn. Alleen verder niet...
Iedereen is anders.. ervaart en voelt het anders.. dat is niet anders bij rouw.

Het even niet weten op dit moment = ook oke. En vooral doen wat voor jou goed voelt hierin.
pi_220470586
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 21:49 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Iedereen is anders.. ervaart en voelt het anders.. dat is niet anders bij rouw.

Het even niet weten op dit moment = ook oke. En vooral doen wat voor jou goed voelt hierin.
Ja :)

Vandaag mentaal gelukkig een rustige dag. Wel erg moe, dus dat brein gaat een beetje traag en dan weet je dingen even niet

Denken in stapjes. Leven in stapjes
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 30 maart 2026 @ 21:53:26 #115
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220470595
Wees niet bang om het verkeerde te zeggen. Jij ervaart het zoals je het ervaren hebt en daarin is geen goed of fout. Dus wees niet bang om hier te schrijven, je reageert niet verkeerd en ik ben ervan overtuigd dat iedereen hier er begrip voor heeft hoe jij dingen omschrijft.

Ik ben het wel met je eens dat "gedaan is gedaan". Ik begrijp uit je vorige bericht dat ze al langer aan het zoeken was naar een moment om vredig en zonder verdere pijn en ellende heen te gaan. Natuurlijk is het niet leuk, maar daaruit blijkt wel dat ze genoeg ervan had en haar leven eigenlijk wel voltooid was. Ik hoop niet dat ik het zo verkeerd zie, maar dat lees ik in wat je geschreven hebt. En ik kan me ook voorstellen dat het weinig zin meer heeft om er met artsen over te praten. Tja, het is moeilijk en lastig. Maar ik begrijp helemaal hoe je ermee omgaat en dat is ook een goede manier voor je, lijkt me zo.
pi_220470664
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 21:53 schreef qltel het volgende:
Wees niet bang om het verkeerde te zeggen. Jij ervaart het zoals je het ervaren hebt en daarin is geen goed of fout. Dus wees niet bang om hier te schrijven, je reageert niet verkeerd en ik ben ervan overtuigd dat iedereen hier er begrip voor heeft hoe jij dingen omschrijft.

Ik ben het wel met je eens dat "gedaan is gedaan". Ik begrijp uit je vorige bericht dat ze al langer aan het zoeken was naar een moment om vredig en zonder verdere pijn en ellende heen te gaan. Natuurlijk is het niet leuk, maar daaruit blijkt wel dat ze genoeg ervan had en haar leven eigenlijk wel voltooid was. Ik hoop niet dat ik het zo verkeerd zie, maar dat lees ik in wat je geschreven hebt. En ik kan me ook voorstellen dat het weinig zin meer heeft om er met artsen over te praten. Tja, het is moeilijk en lastig. Maar ik begrijp helemaal hoe je ermee omgaat en dat is ook een goede manier voor je, lijkt me zo.
Je zegt het goed

Ze kon steeds minder "leven"
Ze ging graag naar clubjes en lezingen en cursussen en weet ik veel wat.

Toen ze op den duur haar rollator kreeg had ze even een opleving.

Alleen zowel mentaal als fysiek ging ze erh achteruit. Op den duur moest ze zelfs stoppen met een clubje waar ze dertig jaar kwam. Gewoon want ze de verhalen over kleinkinderen niet kon volgen. Teveel vrouwen en teveel prikkels

Desondanks bleef ze wel naar andere dingen gaan

Na haar laatste val kon ze niet meer concentreren op boeken. Ze kon de deur niet meer uit. Had veel pijn en was doodsbang weer te vallen. Ze lag daar maar te liggen

En ja... ze dacht al jaren dat het niet meer lang zou duren. Zolang dat ik er niet meer in geloofde. Daarom was en ben ik verbaasd over de echtheid

Nu ik terugdenk is ze sinds de tweede val niet meer zichzelf geweest. Alleen had ik nog wel hoop
Ondanks de hoofdtrauma, de zeven gebroken ribben, de gebroken schouder, de gebroken pols. De ontvellingen etc

Ze was zo bang
En ik begrijp het allemaal wel
Alleen ik mis haar
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 30 maart 2026 @ 22:16:10 #117
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220470759
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 22:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je zegt het goed
Mooi. Want ik vond het lastig om mijn gevoelens erover op te schrijven, maar het voelde toch goed om te doen.

En eerlijk gezegd. Als je al die dingen niet meer kunt dan heeft het leven niet veel zin meer. En zeker als je alleen maar ligt, en niets meer kan doen, dan heeft het allemaal toch geen zin meer.

SPOILER
quote:
Ze was zo bang
En ik begrijp het allemaal wel
Alleen ik mis haar
En dat is mooi. Ze heeft tot het laatste moment jouw liefde gevoeld. Dan kun je ook rustig heengaan. Het zou veel vervelender zijn als je haar niet zou missen. Jouw liefde voor haar is haar tot het laatste moment bijgebleven.
pi_220471404
@ChildoftheStars wees niet bang om iets "verkeerds" te zeggen. Er is geen goed of fout. Elke situatie is anders en onze ervaringen zijn niet de jouwe. Dat is prima. En dat je het allemaal ff niet weet... Heel herkenbaar. Ik wist in het begin niet eens hoe dat nou moest, rouwen. Maar er is geen draaiboek en geen goed of fout.
pi_220473588
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 22:16 schreef qltel het volgende:

[..]
Mooi. Want ik vond het lastig om mijn gevoelens erover op te schrijven, maar het voelde toch goed om te doen.

En eerlijk gezegd. Als je al die dingen niet meer kunt dan heeft het leven niet veel zin meer. En zeker als je alleen maar ligt, en niets meer kan doen, dan heeft het allemaal toch geen zin meer.

SPOILER
[..]
En dat is mooi. Ze heeft tot het laatste moment jouw liefde gevoeld. Dan kun je ook rustig heengaan. Het zou veel vervelender zijn als je haar niet zou missen. Jouw liefde voor haar is haar tot het laatste moment bijgebleven.
Dat is altijd een pittig gesprek en een pittige afspraak. Wel heel verstandig van jullie om het er al over te hebben...

Omdat het geen leven meer was accepteer en respecteer ik de keuze. Ben geen enkele keer in discussie gegaan. En dat ik soms anders wens maakt dat ik me super egoïstisch voel, of egocentrisch.

Ik gunde haar zoveel beter en een einde zonder pijn en zonder angst om te vallen, en zonder niks meer kunnen. Natuurlijk hoop je dat iemand lekker gaat slapen en niet meer wakker wordt, zonder enig leed. Helaas is dat niet iedereen gegeven

Zoveel mogelijk kleine geluksmomentjes geprobeerd te geven (van lekker eten, pudding en brie, tot samen thee drinken, tot foto's van bloeiende krokussen laten zien etc.).

maar goed, stoppen met denken, anders ga ik huilen

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 00:16 schreef DoubleDip het volgende:
@:ChildoftheStars wees niet bang om iets "verkeerds" te zeggen. Er is geen goed of fout. Elke situatie is anders en onze ervaringen zijn niet de jouwe. Dat is prima. En dat je het allemaal ff niet weet... Heel herkenbaar. Ik wist in het begin niet eens hoe dat nou moest, rouwen. Maar er is geen draaiboek en geen goed of fout.
Je hebt gelijk O+
  dinsdag 31 maart 2026 @ 13:30:04 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220473762
Hoi. :W
pi_220474867
Wat kom je toch goed uit je woorden C ^O^ :*
pi_220474915
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is altijd een pittig gesprek en een pittige afspraak. Wel heel verstandig van jullie om het er al over te hebben...

Omdat het geen leven meer was accepteer en respecteer ik de keuze. Ben geen enkele keer in discussie gegaan. En dat ik soms anders wens maakt dat ik me super egoïstisch voel, of egocentrisch.

Ik gunde haar zoveel beter en een einde zonder pijn en zonder angst om te vallen, en zonder niks meer kunnen. Natuurlijk hoop je dat iemand lekker gaat slapen en niet meer wakker wordt, zonder enig leed. Helaas is dat niet iedereen gegeven

Zoveel mogelijk kleine geluksmomentjes geprobeerd te geven (van lekker eten, pudding en brie, tot samen thee drinken, tot foto's van bloeiende krokussen laten zien etc.).

[..]
Je hebt gelijk O+
Helemaal niet egoïstisch of egocentrisch
Je mist je mama
En dat je haar zo langmogelijk om je heen wilde hebben is volkomen normaal
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220475088
quote:

[..]

[..]
Je hebt gelijk O+
Je weet het weer mooi te verwoorden.

Het was haar keuze voor euthanasie, maar dat neemt niet weg dat je haar ontzettend mist.

En ja rustig inslapen doet helaas niet iedereen, dat is echt een mythe.
pi_220475298
Dank jullie wel O+

Tja... vandaag redelijk rationeel, dat schrijft wat gemakkelijker

Helaas wel ziekjes. Werd wakker omdat ik moet overgeven (CotS-en) en de hele dag barstende koppijn. Wel naar clubje gegaan en boodschappen gedaan, maar buh, een mens kan zich beroerd voelen
Heb zelfs even de kachel aangezet voor een beetje comfort

Nu even serietje kijken, draadjes afhechten. Eten doen we vandaag niet (wel geprobeerd, retour afzender). Even kijken of thee wil (slappe sterrenmuntthee)

Morgen weer naar het fact en daarna de Lidl.
pi_220475578
CotSen met retour afzender _O-
Beterschap!
pi_220475820
CotSen, goed gevonden, maar beroerd natuurlijk.
Fake it till you make it...
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 maart 2026 @ 17:59:10 #127
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220475994
quote:

[..]Zoveel mogelijk kleine geluksmomentjes geprobeerd te geven (van lekker eten, pudding en brie, tot samen thee drinken, tot foto's van bloeiende krokussen laten zien etc.).
Wat ben je een fijne dochter voor haar geweest. Ik denk dat heel veel mensen zo'n dochter zouden wensen.. En met de gedachte aan die kleine momentjes is ze vredig ingeslapen. ^O^

Ik hoop wel dat je snel weer opknapt. Zorg wel goed voor jezelf. Eet waar je zin in hebt (als dat weer gaat) en drink vooral. Thee is prima! Beterschap!
  dinsdag 31 maart 2026 @ 18:28:21 #128
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220476213
Beterschap meis O+
  Moderator / Redactie FP dinsdag 31 maart 2026 @ 18:31:07 #129
Brabo Bastard
pi_220476232
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+

Helaas wel ziekjes. Werd wakker omdat ik moet overgeven (CotS-en) en de hele dag barstende koppijn. Wel naar clubje gegaan en boodschappen gedaan, maar buh, een mens kan zich beroerd voelen

Nu even serietje kijken, draadjes afhechten. Eten doen we vandaag niet (wel geprobeerd, retour afzender). Even kijken of thee wil (slappe sterrenmuntthee)

Beterschap en niet teveel CotSen :*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220476307
quote:
Dank jullie wel O+

Beterschap, hopelijk helpt de thee
pi_220476554
quote:
Dank jullie wel O+

zolang jij je vocht binnen krijgt is er niet meteen nood aan de man
dus even rustig aan doen
maag tot rust laten komen
en straks/morgen met licht eten weer beginnen

Beterschap mop :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220479050
O+ O+ O+

Ben weer eens bang om te gaan slapen. Alleen te zijn, zonder afleiding, in het donker
pi_220479699
Goedemorgen Cots
Hopelijk toch een goede nacht gehad :* O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220479827
Hoi Gister terug gevlogen naar NL (Na dikke maand vakantie) Net thuis. Dus ik doe weer mee om Cots te voorzien van complimenten :)
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 april 2026 @ 06:56:45 #135
Brabo Bastard
pi_220479838
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
O+ O+ O+

Ben weer eens bang om te gaan slapen. Alleen te zijn, zonder afleiding, in het donker
Wij letten op je O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220480021
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 06:41 schreef Iceage het volgende:
Hoi Gister terug gevlogen naar NL (Na dikke maand vakantie) Net thuis. Dus ik doe weer mee om Cots te voorzien van complimenten :)
Welkom terug :*
Hopelijk fijn gehad?

quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 06:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wij letten op je O+
O+
quote:
99s.gif Op woensdag 1 april 2026 04:41 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen Cots
Hopelijk toch een goede nacht gehad :* O+
Ik heb mezelf na dat bericht direct naar bed gestuurd... dacht dat die redenatie niet handig was
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 1 april 2026 @ 08:01:24 #137
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220480069
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 07:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb mezelf na dat bericht direct naar bed gestuurd... dacht dat die redenatie niet handig was
En heb je ook lekker geslapen?
pi_220480082
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:01 schreef qltel het volgende:

[..]
En heb je ook lekker geslapen?
Jawel :) werd ook redelijk oké wakker :) Niks te klagen dus :)

-------

Gisteravond trouwens begonnen aan een tekenprojectje, voor de Pasen. Ben benieuwd of ik hem op tijd af krijg, want het is een beetje veel werk, maar wel leuk werk

Een haas of konijn met paaseieren wordt het

SPOILER
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 april 2026 @ 08:08:20 #139
Brabo Bastard
pi_220480090
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

-------

Gisteravond trouwens begonnen aan een tekenprojectje, voor de Pasen. Ben benieuwd of ik hem op tijd af krijg, want het is een beetje veel werk, maar wel leuk werk

SPOILER
Nijn! O+
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 1 april 2026 @ 08:13:37 #140
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220480105
quote:

[..]

-------

SPOILER
Leuk projectje! Ik ben benieuwd naar het resultaat!
pi_220480161
quote:

[..]

-------

SPOILER
Mooi dat je goed hebt geslapen. En je tekening ziet er tof uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 april 2026 @ 08:31:41 #142
Brabo Bastard
pi_220480167
Voor inspiratie:

Bekijk deze YouTube-video
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220480338
quote:

[..]

-------

SPOILER
Fijn dat je goed geslapen hebt
Wat ben je toch lekker creatief
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 april 2026 @ 09:23:38 #144
22592 crew  Ole
pi_220480411
Goedemorgen lieve Cots.
pi_220481566
Dank jullie wel O+ :*

Vrijdag heb ik een intake in het respijthuis (geen kliniek dus) om even op adem te komen. Ondanks dat ik het niet zo uit gaat het niet goed met me. Ik hoop dat ze snel een plekje voor me hebben om even op adem te komen. Even uit mijn eenzame bubbel te stappen en zo

ik hoop echt echt echt dat ze snel een plek voor me hebben. Duimen/bidden/hopen jullie met me mee?

Het was een goed en intensief gesprek net.
Ik voel me gezien en dat is fijn
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 april 2026 @ 11:28:45 #146
Brabo Bastard
pi_220481576
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

Vrijdag heb ik een intake in het respijthuis (geen kliniek dus) om even op adem te komen. Ondanks dat ik het niet zo uit gaat het niet goed met me. Ik hoop dat ze snel een plekje voor me hebben om even op adem te komen. Even uit mijn eenzame bubbel te stappen en zo

ik hoop echt echt echt dat ze snel een plek voor me hebben. Duimen/bidden/hopen jullie met me mee?

Natuurlijk duimen we voor je!
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 1 april 2026 @ 11:35:26 #147
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220481624
Wat denk je, uiteraard. We willen alleen maar dat het goed gaat met je!
pi_220481917
Sterkte CotS, verstandig denk ik :*
pi_220481967
Ik vind het wel spannend :o

De bus is uitgezocht. Dus ik kom er wel goed op tijd aan
En er komt vanzelf een bed daar voor me. Alleen liever vroeger dan later
Mijn vrienden vinden het wel een opluchting dat ik even pas op de plaats doe

maar goed... eerst thee (Sterrenmunt) en dan maar iets te doen verzinnen
Ben even helemaal uitgeblust, geen motivatie of wat
pi_220482178
quote:

Ik vind het zó goed van je dat je dit soort hulp vraagt/aanneemt! O+
Mon 'en!
  Spellchecker woensdag 1 april 2026 @ 12:52:11 #151
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220482259
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 12:41 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
Ik vind het zó goed van je dat je dit soort hulp vraagt/aanneemt! O+
Dit!! ^O^ O+
  woensdag 1 april 2026 @ 12:55:29 #152
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220482278
quote:

Tuurlijk staan we naast je. :) Hopelijk zal de rust je goed doen. Dapper dat je deze stap in herstel hebt gezet ^O^ _O_
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 april 2026 @ 12:57:30 #153
22592 crew  Ole
pi_220482303
Heel goed Cots :*
  woensdag 1 april 2026 @ 13:30:58 #154
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220482625
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😍😍😍
pi_220483090
Bedankt voor alle complimenten en steun O+
Zelf vind ik het logisch om me te laten helpen? Ik vind het super fijn dat ze zo meedenken en luisteren. De hulpverlening doet zo zijn best, kan ik enkel dankbaar mee zijn. En nee, ik volg niet als een mak schaapje hoor ;) alles in overleg en bespreken. Sommige dingen wil ik absoluut niet.

En jullie zijn ook een enorme steun waar ik dankbaar mee ben _O_

Nu even pauze, ben zo moe. Wel eventjes gehaakt. Een uurtje of twee denk ik. Alleen ik krijg mezelf niet gemotiveerd genoeg -O- ben zo moe en hoofdpijn en voel me niet fit. En morgen mezelf dwingen om naar een clubje te gaan... Moet er echt even niet aan denken. Alleen mezelf volledig terugtrekken van alles en iedereen is geen gezonde coping. Ga me er absoluut niet beter door voelen.

maar goed...
  Spellchecker woensdag 1 april 2026 @ 14:58:38 #156
197773 crew  maily
pi_220483183
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt voor alle complimenten en steun O+
Zelf vind ik het logisch om me te laten helpen? Ik vind het super fijn dat ze zo meedenken en luisteren. De hulpverlening doet zo zijn best, kan ik enkel dankbaar mee zijn. En nee, ik volg niet als een mak schaapje hoor ;) alles in overleg en bespreken. Sommige dingen wil ik absoluut niet.

En jullie zijn ook een enorme steun waar ik dankbaar mee ben _O_

Nu even pauze, ben zo moe. Wel eventjes gehaakt. Een uurtje of twee denk ik. Alleen ik krijg mezelf niet gemotiveerd genoeg -O- ben zo moe en hoofdpijn en voel me niet fit. En morgen mezelf dwingen om naar een clubje te gaan... Moet er echt even niet aan denken. Alleen mezelf volledig terugtrekken van alles en iedereen is geen gezonde coping. Ga me er absoluut niet beter door voelen.

maar goed...
Je doet t zo goed joh!!! O+
Rustig aan maar ^O^
pi_220483443
quote:

[..]

-------

SPOILER
Verdorie Cots
Hoe doe je dat!
Het lijkt wel of er een echt oor ligt!!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220483454
Hebben ze enig idee van wanneer ze plek kunnen hebben ?
Ik hoop vlot
Voor jou O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220484233
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:58 schreef maily het volgende:

[..]
Je doet t zo goed joh!!! O+
Rustig aan maar ^O^
Ja... ben gewoon niet helemaal lekker en wel helemaal overvraagt.
Misschien met Pasen bijkomen :)
Hoop het! Voor nu zit het er niet in. Morgen ook niet (drukke dag) en vrijdag intake, midden op de dag. Dus gewoon geen succesnummer nu

quote:
99s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
Verdorie Cots
Hoe doe je dat!
Het lijkt wel of er een echt oor ligt!!
Dank je :@

Heel simpel, schets maken. Met pastelpotlood (is hetzelfde als krijt, maar dan als potlood) maak je de kleurvlakken. Dat blenden
Als je tevreden bent met de kleuren pak je eerst een wit potlood waarmee je lijntjes uit de losse pols zet (kijken naar haarrichting) en dan met donkerbruin of misschien zelfs zwart nog wat haartjes.

Kind kan de was doen. Pastelpotlood is echt simpel!

quote:
99s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:36 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze enig idee van wanneer ze plek kunnen hebben ?
Ik hoop vlot
Voor jou O+
Hoor ik allemaal op vrijdag. Dus nu mag ik even zenuwpees zijn. Ik hoop dat ik er met Pasen zit en anders erna
  woensdag 1 april 2026 @ 17:04:54 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220484367
Lijkt me echt zo fijn voor je!
pi_220484851
quote:

Ik duim voor je, lieve CotS. Wat ben je toch dapper.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 1 april 2026 @ 18:51:23 #162
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220485107
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

Heel simpel, schets maken. Met pastelpotlood (is hetzelfde als krijt, maar dan als potlood) maak je de kleurvlakken. Dat blenden
Als je tevreden bent met de kleuren pak je eerst een wit potlood waarmee je lijntjes uit de losse pols zet (kijken naar haarrichting) en dan met donkerbruin of misschien zelfs zwart nog wat haartjes.

Kind kan de was doen. Pastelpotlood is echt simpel!

Vind het nog steeds moeilijk klinken. :D
pi_220485313
CotS, gewoon even een :* voor jou.
pi_220488768
Goedemorgen Cots
Hopelijk een ok nacht gehad :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220488778
quote:
99s.gif Op donderdag 2 april 2026 04:56 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen Cots
Hopelijk een ok nacht gehad :*
Soooo! Die is vroeg wakker ! :*
.
pi_220489090
Mogguh. Hopelijk heb je goed geslapen.
pi_220489389
Goedemorgen lieve mensen :* :O

Ik was gisteren zo uitgeput door al het slechte slapen dat ik al om elf uur in dromenland was. Dus dat is fijn, ben nu ook wat wakkerder dan anders

Straks naar de schilderclub (zucht... ja dat moet echt), even boodschapjes halen. Vanavond komt mijn bestie eten. Zo lief van haar O+ Ben echt heel dankbaar :)
Clubje moet omdat ik van de psych niet teveel alleen thuis moet zitten. Hopelijk heeft het respijthuis een plekje voor me. Ik zie anders best wel op tegen bijna een week lang alleen zijn :@

Zeker nu de stemmen in mijn hoofd meer aanwezig zijn, door alle emoties heb ik wat meer moeite met stemmen en aura's zien. Denk ook dat dat me erg moe maakt. Continu afleiding zoeken en tegengas geven.
maar goed, netjes mijn pillen blijven slikken en communiceren
  donderdag 2 april 2026 @ 08:31:01 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220489429
Goedemorgen!

Vandaag wordt een goede dag.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2026 @ 09:02:17 #169
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220489632
Goedemorgen CotS. Ik hoop ook zo dat er een plekje voor je is. Dat maakt de week na deze moeilijke periode hopelijk wat makkelijker voor je.

Lekker schilderen straks! Dan ontspan je weer een beetje. Fijne dag vandaag en veel plezier vanavond met je bestie!
pi_220491287
Ik heb 'respijthuis' en wat zij doen moeten opzoeken. Dat lijkt me een hele fijne plek om even niet alleen thuis te zijn C. :*
pi_220491684
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2026 08:31 schreef Lienekien het volgende:
Goedemorgen!

Vandaag wordt een goede dag.
Ja. Clubje was gezellig! Boodschappen gingen goed. Nu even niksen tot mijn Bestie komt. Ik ben zo moe van de prikkels en spanning voor morgen. Dus een beetje schoonmaken en hangen. Ben wel content, al moet wel regelmatig mezelf eraan herinneren dat deze dag vol zat is en dat ik niet lui ben vandaag

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:02 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen CotS. Ik hoop ook zo dat er een plekje voor je is. Dat maakt de week na deze moeilijke periode hopelijk wat makkelijker voor je.

Lekker schilderen straks! Dan ontspan je weer een beetje. Fijne dag vandaag en veel plezier vanavond met je bestie!
Ik hoop het ook. En als ik op een wachtlijst kom ook goed, als ik maar weet dat ik binnenkort even onder de pannen ben. Snap niet zo goed waarom ik er zo'n behoefte aan heb

Schilderen was weer leuk, boodschappen zijn gelukt ( *O* ) en Bestie wordt zo vast gezellig

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:19 schreef Blues het volgende:
Ik heb 'respijthuis' en wat zij doen moeten opzoeken. Dat lijkt me een hele fijne plek om even niet alleen thuis te zijn C. :*
Ja toch! Denk dat ik zoiets wel eventjes nodig heb :@
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2026 @ 13:13:20 #172
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220491706
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

Schilderen was weer leuk, boodschappen zijn gelukt ( *O* ) en Bestie wordt zo vast gezellig.
Zie je wel dat dat schilderen leuk was en dat die boodschappen lukken. En vanavond wordt het gezellig.

En dan nog even dit: deze dag is al vol zat en je bent niet lui! Het is maar dat je het weet. ^O^
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 april 2026 @ 13:14:20 #173
Brabo Bastard
pi_220491712
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja. Clubje was gezellig! Boodschappen gingen goed. Nu even niksen tot mijn Bestie komt. Ik ben zo moe van de prikkels en spanning voor morgen. Dus een beetje schoonmaken en hangen. Ben wel content, al moet wel regelmatig mezelf eraan herinneren dat deze dag vol zat is en dat ik niet lui ben vandaag
[..]
Ik hoop het ook. En als ik op een wachtlijst kom ook goed, als ik maar weet dat ik binnenkort even onder de pannen ben. Snap niet zo goed waarom ik er zo'n behoefte aan heb

Schilderen was weer leuk, boodschappen zijn gelukt ( *O* ) en Bestie wordt zo vast gezellig
[..]
Ja toch! Denk dat ik zoiets wel eventjes nodig heb :@
Gezellig *O*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220492498
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:13 schreef qltel het volgende:

[..]
Zie je wel dat dat schilderen leuk was en dat die boodschappen lukken. En vanavond wordt het gezellig.

En dan nog even dit: deze dag is al vol zat en je bent niet lui! Het is maar dat je het weet. ^O^
Ja... Mijn doel ik nu om elke dinsdag uit de haakclub naar de Lidle te gaan, tenzij ik thee of koffie nodig heb, dan de AH. Moet gewoon een routine worden :)

Net zoals clubjes. Al kom ik een half uurtje, wel elke week naar alle clubjes. Structuur is nodig. Binnenkort ook weer vrijwilligerswerk (maar daar zit geen ritme in)

En tja...voelt wel lui :@ maar ja... heb ook even geen motivatie of energie. Huis is netjes zat, tassen voor het respijt is ingepakt. Dus zodra er plek is kan ik gewoon die kant op. Ben erg nerveus, vreet ook energie

Dus nu lekker een bakje thee (heb een sterrenmuntfase) en Flikken Rotterdam kijken
pi_220493148
Er is een persoon in mijn leven die alles heel goed bedoelt, maar zo vaak de plank compleet misslaat

Krijg te horen dat zo'n plek "heel awkward" is... dat ik bij het gesprek moet afwijzen. Uhm...nee... juist niet. Ik wil graag even eruit, even uit mijn bubbel getrokken worden
Ik denk, mijn behandelaren denken, mijn close vrienden denken dat dit juist goed voor me is. En ja, het is niet thuis, maar juist omdat het niet thuis is

En ja, ik ben nerveus omdat ik groepen eng vind, maar ja... groepen horen bij het leven. Clubjes vind ik elke week ook weer eng, vrijwilligerswerk vind ik ook eng. Het is een angst die ik moet aangaan. Één op één gaat wel oké

Ik he gewoon even behoefte aan nabijheid. En even weer een leefstructuur oppakken. Opstaan, ontbijten, bezig, lunchen, bezig, eten, rusten, slapen. Dat ben ik een beetje kwijt aan rommeligheid in de structuur

Dus met andere woorden. Het is goed voor me en ik hoop dat ze me willen (aan de telefoon zeiden ze dat mijn situatie daar zeker terecht kan) en dat het een korte of geen wachtlijst is
  donderdag 2 april 2026 @ 16:53:01 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220493168
Is dat weer diezelfde persoon? Waarom denkt die persoon jou te kunnen dicteren wat je wel en niet moet doen?
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2026 @ 16:56:47 #177
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220493186
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Krijg te horen dat zo'n plek "heel awkward" is... dat ik bij het gesprek moet afwijzen. Uhm...nee... juist niet. Ik wil graag even eruit, even uit mijn bubbel getrokken worden
Ik denk, mijn behandelaren denken, mijn close vrienden denken dat dit juist goed voor me is. En ja, het is niet thuis, maar juist omdat het niet thuis is
Ik moest even googlen, maar dat lijkt me inderdaad perfect voor je. Geen behandeling, maar even een andere omgeving, even rust, wat andere mensen om je heen. En inderdaad, structuur.

Nu ik gezien heb wat het is hoop ik nog meer dat je er snel (morgen!) terecht kunt. Dat zou zo mooi zijn.

Oh ja, en ik vergeet je dit elke keer te zeggen: deze dag is al vol zat en je bent niet lui! Knoop dat in je oren! ^O^
pi_220493219
quote:
82s.gif Op donderdag 2 april 2026 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Is dat weer diezelfde persoon? Waarom denkt die persoon jou te kunnen dicteren wat je wel en niet moet doen?
Ja, gelukkig is het er maar één ;)
Ze bedoelt het goed, alleen tja... iemand met de wijsheid in pacht. Ze is echt heel aardig, alleen ze vindt alles wat ik goed/leuk vindt stom :+
We hebben dezelfde hobby's (maar ja, wat ik maak vindt ze niks) en het kan best gezellig met haar zijn. Alleen ik houd er niet zo van als ze zo doet...
Wel een goede training assertiviteit en regelmatig leuk contact met haar, alleen als ze wat vindt van mij of mijn leven neem ik het met een grote schep zout (niet eens een korreltje)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 16:56 schreef qltel het volgende:

[..]
Ik moest even googlen, maar dat lijkt me inderdaad perfect voor je. Geen behandeling, maar even een andere omgeving, even rust, wat andere mensen om je heen. En inderdaad, structuur.

Nu ik gezien heb wat het is hoop ik nog meer dat je er snel (morgen!) terecht kunt. Dat zou zo mooi zijn.

Oh ja, en ik vergeet je dit elke keer te zeggen: deze dag is al vol zat en je bent niet lui! Knoop dat in je oren! ^O^
Ik moest het ook googlelen hoor, het is erg nieuws. En voor mijn begeleiders/behandelaren/psych ben ik de eerste die erheen gaat.
Over de telefoon kwamen die mensen heel erg aardig over! Dus ergens durf ik wel vertrouwen te hebben in de instelling. Ben niet zoals bij Psyctrec destijds een proefkonijn. Dus het komt wel goed. Even pas op de plaats.

Haha en ik zal mezelf vandaag niet meer lui verklaren ;) Twee keer sociaal, boodschappen en wat huishouden is prima
Lekker de kachel heet staan, want bezoek laat je niet vernikkelen. Ze zal zo wel klaar zijn met d'r werk. Verwacht dat ze rond zes of zeven uur hier is :) Even een leuke avond :)
  Moderator / Miss SHO donderdag 2 april 2026 @ 17:10:32 #179
22592 crew  Ole
pi_220493236
Het is jouw beslissing. Je doet het heel goed hoor.
Ken dat soort types. Inderdaad is niet hun plek en lekker laten lullen!
pi_220493238
quote:
82s.gif Op donderdag 2 april 2026 16:53 schreef Lienekien het volgende:
@ ChildofftheStars Misschien helpt het om die persoon een nette goed opgestelde brief te sturen (Als het irl of met bellen niet lukt) waarin je aangeeft wat je dwars zit
  donderdag 2 april 2026 @ 17:13:47 #181
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220493257
Veel plezier vanavond!
pi_220493291
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:10 schreef Ole het volgende:
Het is jouw beslissing. Je doet het heel goed hoor.
Ken dat soort types. Inderdaad is niet hun plek en lekker laten lullen!
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:10 schreef Iceage het volgende:

[..]
@ ChildofftheStars Misschien helpt het om die persoon een nette goed opgestelde brief te sturen (Als het irl of met bellen niet lukt) waarin je aangeeft wat je dwars zit
Het is een kennis en ik leer wel me niet te druk te maken om haar. Stiekem is omgaan met haar wel goed voor me > leren omgaan met weerstand en assertief zijn. En we hebben echt ook wel plezier samen.

Als ze een vriendin was, was het een ander verhaal. Dacht even onaardig "get a life, jij zit niet met mijn hoofd" en toen was het klaar. Het was hier even een uitroep van verbazing.

quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:13 schreef Lienekien het volgende:
Veel plezier vanavond!
Komt helemaal goed :)
pi_220493320
Shoot een edit werd een quote
Dan maar zo

Even random, maar heb zoveel lol met dit filmpje. Dacht is leuke toevoeging als edit en niet een heel bericht waard, maar deze sukkel drukt op het verkeerde knopje... sorry

Bekijk deze YouTube-video
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 april 2026 @ 17:28:53 #184
Brabo Bastard
pi_220493338
Veel plezier CotS O+
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 2 april 2026 @ 18:53:52 #185
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220494122
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Veel plezier CotS O+
Dit dus. :)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2026 @ 18:59:21 #186
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220494178
Fijne avond, CotS!
  donderdag 2 april 2026 @ 19:02:37 #187
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220494208
Fijne avond meissie O+
pi_220495280
Veel plezier vanavond @ChildoftheStars! En fijn als je dit weekend even tot rust kan komen buiten de deur :)
pi_220496920
Hopelijk een beetje geslapen
En succes vandaag :* O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 april 2026 @ 07:03:31 #190
Brabo Bastard
pi_220497009
Goedemorgen CotS, veel succes vandaag O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220497159
Goedemorgen :W

Had even een opstartuurtje nodig :)
Over anderhalf uur richting de intake. Is ongeveer een uurtje reizen met het OV
Ben best wel erg gespannen. Al komt het vast wel goed :Y

Gisteravond was even heel erg fijn. Even troost, even gezelligheid... had dat echt wel even nodig. Nu hopen dat ik met Pasen niet alleen in mijn eentje thuis zit

maar goed, eerst de intake afwachten voordat ik me druk ga maken om dingen
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 3 april 2026 @ 08:13:23 #192
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220497184
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 08:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen! Fijn dat het gisteravond leuk was, al had ik natuurlijk niet anders gedacht!

En vandaag komt vast wel goed. Maak je niet teveel zorgen. Het zou wel erg fijn zijn als je daar direct terecht zou kunnen.

Veel succes vandaag en een fijne dag.
  vrijdag 3 april 2026 @ 08:17:29 #193
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220497197
Succes meis 👍🏻🥰
pi_220497479
Fijn dat je een leuke avond had gisteren. Succes met de intake. Komt vast goed!
pi_220497605
quote:

Gisteravond was even heel erg fijn. Even troost, even gezelligheid... had dat echt wel even nodig. Nu hopen dat ik met Pasen niet alleen in mijn eentje thuis zit

O+ :*
Komt zeker goed.

Fijn om te lezen dat je een leuke avond hebt gehad!
stapje voor stapje
Nu onderweg naar de intake. :s)
pi_220498281
quote:

Ik vind het spannend voor je :@

:*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220498574
Vertel later meer
Maar spullen halen en daar welkom O+
  Spellchecker vrijdag 3 april 2026 @ 12:22:50 #198
197773 crew  maily
pi_220498639
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
O+ ^O^
  vrijdag 3 april 2026 @ 12:23:52 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220498647
quote:
Vertel later meer
Oh wat fijn zeg! Ik zuchtte al van verlichting, ik kan me niet voorstellen hoe het voor jou zal voelen! O+
Wat heerlijk, even wat extra ondersteuning!
pi_220498692
quote:
Vertel later meer
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 12:23 schreef BE het volgende:

Oh wat fijn zeg! Ik zuchtte al van verlichting, ik kan me niet voorstellen hoe het voor jou zal voelen! O+
Wat heerlijk, even wat extra ondersteuning!
Dit.

Fijn, C :*

Moet je nu weer een uur terug en dan als je spullen hebt gepakt weer een uur daarheen :?
pi_220498699
quote:
Vertel later meer
Top!

Ik heb net het respijthuis Groningen even gegoogeld, Kreeg erg goede indruk, Ik ga er vanuit dat je een goed intake gesprek hebt gehad en straks ondanks alle ellende en tegenslagen die je moest verwerken hele goede paasdagen hebt en dat er fijne en leuke mensen daar voor en met je zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 03-04-2026 15:15:26 ]
pi_220498706
quote:
Vertel later meer
Fijn!!
pi_220498713
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 12:33 schreef Blues het volgende:

[..]
[..]
Dit.

Fijn, C :*

Moet je nu weer een uur terug en dan als je spullen hebt gepakt weer een uur daarheen :?
Als het idd het respijthuis Groningen is is het van haar huis daarheen niet ver.

Volgens google maps 2,2 km.

[ Bericht 2% gewijzigd door Iceage op 03-04-2026 12:44:01 ]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 april 2026 @ 12:41:08 #204
Brabo Bastard
pi_220498725
quote:
Vertel later meer
Goed nieuws O+
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 3 april 2026 @ 12:43:15 #205
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220498737
quote:
Vertel later meer
Gaaf! Zorg eerst dat je daar komt met je spullen, ons informeren komt later wel! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  Moderator / Miss SHO vrijdag 3 april 2026 @ 12:52:13 #206
22592 crew  Ole
pi_220498796
Wat een goed nieuws *O* *O*
pi_220498888
Dank jullie wel O+
Bedankt voor de steun en het hopen/duimen/bidden :)

En ik neem zo een taxi. Ik ga niet weer een uur leuren. De terugweg duurde anderhalf uur door slechte verbindingen. En ik heb hiervoor een potje onvoorzien kliniek. Dit is geen kliniek, maar voorkomt kliniek, dus ik betaal de taxi uit dat potje. Die is hier om half vier, dan ben ik om vier uur daar.

Tas stond eigenlijk al klaar. Dus even pauze houden, opruimen, broodje eten. Dan rustig die kant op. Even nog thee in de tas gooien, want ik wil mijn eigen vieze smaakjes ;)
Ben zo opgleucht... Even niet meer alleen
pi_220498954
Cots wat vreemd dat je er zo lang over deed, De bus verbindingen in stad zijn toch erg goed ? Is het niet het respijthuis in Hoogkerk ?

Krijg je de taxi ook vergoed ?
  Spellchecker vrijdag 3 april 2026 @ 13:13:12 #209
197773 crew  maily
pi_220498958
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+

En ik neem zo een taxi. Ik ga niet weer een uur leuren. De terugweg duurde anderhalf uur door slechte verbindingen. En ik heb hiervoor een potje onvoorzien kliniek. Dit is geen kliniek, maar voorkomt kliniek, dus ik betaal de taxi uit dat potje. Die is hier om half vier, dan ben ik om vier uur daar.

Tas stond eigenlijk al klaar. Dus even pauze houden, opruimen, broodje eten. Dan rustig die kant op. Even nog thee in de tas gooien, want ik wil mijn eigen vieze smaakjes ;)
Ben zo opgelucht... Even niet meer alleen

Hele goeie beslissing dus!! ^O^ O+
pi_220498982
Goede beslissing van je geweest en heeeel fijn dat het kan!!
Even tot rust komen, niet meer alleen de komende dagen (wel als je dat wil op je kamer).
Blij voor je :*
pi_220498983
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:12 schreef Iceage het volgende:
Cots wat vreemd dat je er zo lang over deed, De bus verbindingen in stad zijn toch erg goed ?

Krijg je de taxi ook vergoed ?
Als de bussen aansluiten wel. De heenweg ging het goed, kwartier overstaptijd. En terug reed de bus voor mijn neus weg, dat duurde lang (edit: ik reken vanaf het uit de deur gaan, dus ook even wachten op de bus etc)

En nee, geen vergoeding. Alleen een week amper boodschappen (wil enkel even fruit halen). Plus speciaal potje :) komt wel goed.

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:13 schreef maily het volgende:

[..]
Hele goeie beslissing dus!! ^O^ O+
Ja echt
pi_220499007
Ik woon niet ver weg maar helaas ben ik nu in zwolle anders had ik je met alle liefde even willen brengen.

Wat mij betreft doen we even kleine crowd funding om je taxi te betalen :)
pi_220499051
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:22 schreef Iceage het volgende:
Ik woon niet ver weg maar helaas ben ik nu in zwolle anders had ik je met alle liefde even willen brengen.

Goed plan :) *O* :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Kissingbird op 03-04-2026 13:38:01 ]
pi_220499096
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:22 schreef Iceage het volgende:

Super lief, maar echt nee! Gewoon lekker steunen met lieve berichten en likes zoals jullie nu doen O+ Ik kies zelf voor een taxi, want ik niet wil sjouwen. En ik kies er zelf voor om ruim bepakt te gaan.
Daarnaast ook nog(!) wil ik hier vrijblijvend willen kunnen mokken en miepen

Dus echt ik waardeer het enorm, ik vind het super lief, maar echt niet nodig. Ik heb echt een spaarpotje hiervoor :*

Dank je wel O+
pi_220499132
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Super lief, maar echt nee! Gewoon lekker steunen met lieve berichten en likes zoals jullie nu doen O+ Ik kies zelf voor een taxi, want ik niet wil sjouwen. En ik kies er zelf voor om ruim bepakt te gaan.

Dus echt ik waardeer het enorm, ik vind het super lief, maar echt niet nodig. Ik heb echt een spaarpotje hiervoor :*

Dank je wel O+
woeiii ruim bepakt :D :D
Krijg hier allemaal beelden bij van een vol gepropte taxi met theetjes en knutselspullen.
pi_220499158
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:30 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
woeiii ruim bepakt :D :D
Krijg hier allemaal beelden bij van een vol gepropte taxi met theetjes en knutselspullen.
Koffertje (kleding, meds, toiletartikelen), shopper (wolletjes, knuffel :@ , tekenset en verfsels) en laptoptas (laptop en leesvoer) en mijn schoudertasje :@

Dus ja, veel, maar dat maakt wel dat ik me beter voel
pi_220499164
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel O+
Grenzen *G* ^O^
pi_220499176
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Koffertje (kleding, meds, toiletartikelen), shopper (wolletjes, knuffel :@ , tekenset en verfsels) en laptoptas (laptop en leesvoer) en mijn schoudertasje :@

Oh dat valt reuze mee, vind ik dan :D
SPOILER
pi_220499241
SPOILER

[ Bericht 25% gewijzigd door Blues op 03-04-2026 13:47:24 ]
pi_220500188
quote:
Dank jullie wel O+

Top Cots _O_
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 april 2026 @ 15:49:21 #221
Brabo Bastard
pi_220500214
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Knuffels O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220500610
Ben gesetteld en ben doodmoe
Vroeg op, naar de intake, naar huis, tas pakken, terug naar respijt, tas uitpakken, sociaal doen... Die accu is leeg

Om vijf uur ga ik thee doen in de woonkamer
En na het eten denk ik een beetje rusten. Zie nog wel waar (boek + woonkamer of laptop + eigen kamer)
pi_220500636
quote:
Dank jullie wel O+

Wat klinkt dat fijn zeg! Wat een goede beslissing! Hoelang kan je daar terecht?
pi_220500786
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:02 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Wat klinkt dat fijn zeg! Wat een goede beslissing! Hoelang kan je daar terecht?
Je mag twee weken per jaar. Ik denk dat ik een week blijf, maar mocht ik langer/korter willen dan kan dat ook. In principe ga ik vrijdag weer naar huis, vind ik wel fijn
pi_220500925
Fijn dat je bent aangekomen. Succes komende dagen.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 april 2026 @ 17:55:38 #226
Brabo Bastard
pi_220500928
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je mag twee weken per jaar. Ik denk dat ik een week blijf, maar mocht ik langer/korter willen dan kan dat ook. In principe ga ik vrijdag weer naar huis, vind ik wel fijn
Heel veel succes CotS O+
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 3 april 2026 @ 18:00:06 #227
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220500951
quote:

[..]
Ah, dus als het nodig is kun je later altijd weer een paar dagen gaan. Klinkt ideaal. Fijn verblijf daar.
pi_220500972
quote:

[..]
Ik vind het een heel fijn idee dat je met de Pasen niet alleen bent O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220500993
quote:

[..]
Wat fijn! Wat mooi dat dit mogelijk is! Hopelijk brengt het wat je nodig hebt
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:17:51 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220501044
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jaaa! O+

En meid, diepe buiging voor jou! Wat ben jij sterk in je keuzes en in je toch vragen om hulp als je aanvoelt dat het even niet wil!
  Spellchecker vrijdag 3 april 2026 @ 18:22:42 #231
197773 crew  maily
pi_220501077
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dit!! En vooral deze Pasen :Y

@ChildoftheStars O+
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:28:42 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220501115
:*
pi_220501190
Bovenstaande +1 O+
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:49:20 #234
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220501244
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben gesetteld en ben doodmoe
Vroeg op, naar de intake, naar huis, tas pakken, terug naar respijt, tas uitpakken, sociaal doen... Die accu is leeg

Om vijf uur ga ik thee doen in de woonkamer
En na het eten denk ik een beetje rusten. Zie nog wel waar (boek + woonkamer of laptop + eigen kamer)
Het klinkt misschien wat gek; maar geniet ervan! Hopelijk kom je met hernieuwde energie weer thuis. :)
pi_220501408
Dank jullie wel. Het is echt super fijn hier. Alleen deze dag is gewoon intens

Net samen met de groep pizza's gebakken, super gezellig en iedereen is heel aardig.
SPOILER
Alleen nu wel flink overprikkeld en moe :O
Om half acht haal ik even een kop thee en dan besluit ik of ik nog even sociaal wil zijn of dat ik me terugtrek en morgen weer een dag en zo

Ik ben zo gewend aan alleen zijn dat een groep van zeven wel extreem intensief is. Heb vandaag ook niks creatiefs gedaan. Morgen weer een dag en zo

edit: en idd zo dankbaar met Pasen niet alleen te zitten kniezen :o
Daar zag ik zo tegenop. Echt goed dat mijn behandelaren hiermee aan kwamen zetten
  Spellchecker vrijdag 3 april 2026 @ 19:26:12 #236
197773 crew  maily
pi_220501449
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel. Het is echt super fijn hier. Alleen deze dag is gewoon intens

Net samen met de groep pizza's gebakken, super gezellig en iedereen is heel aardig.
SPOILER
Alleen nu wel flink overprikkeld en moe :O
Om half acht haal ik even een kop thee en dan besluit ik of ik nog even sociaal wil zijn of dat ik me terugtrek en morgen weer een dag en zo

Ik ben zo gewend aan alleen zijn dat een groep van zeven wel extreem intensief is. Heb vandaag ook niks creatiefs gedaan. Morgen weer een dag en zo

edit: en idd zo dankbaar met Pasen niet alleen te zitten kniezen :o
Daar zag ik zo tegenop. Echt goed dat mijn behandelaren hiermee aan kwamen zetten
:* O+
pi_220501918
Over patronen gesproken

Super gespannen en zenuwachtig en verlegen bij de anderen
Wel iedereen willen pleasen en helpen
Bang zijn dat mensen dat irritant vinden, dus bied ik mijn excuses aan en leg mijn gedrag uit als "ik wilde me niet bemoeien met..." of "ik hoop dat het niet irritant is dat ik ..." Soms word ik zo moe van mezelf _O- altijd dat sociaal wenselijke gedrag willen hebben... Maak per ongeluk een grapje en dan direct sorry...
En ik weet niet hoe ik dat moet stoppen... Schrijf hem op voor de psych. Dit patroon heb ik al één op één, maar in groepen :o

Nu even bijkomen.
pi_220502601
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over patronen gesproken

Super gespannen en zenuwachtig en verlegen bij de anderen
Wel iedereen willen pleasen en helpen
Bang zijn dat mensen dat irritant vinden, dus bied ik mijn excuses aan en leg mijn gedrag uit als "ik wilde me niet bemoeien met..." of "ik hoop dat het niet irritant is dat ik ..." Soms word ik zo moe van mezelf _O- altijd dat sociaal wenselijke gedrag willen hebben... Maak per ongeluk een grapje en dan direct sorry...
En ik weet niet hoe ik dat moet stoppen... Schrijf hem op voor de psych. Dit patroon heb ik al één op één, maar in groepen :o

Nu even bijkomen.
probeer eens op Fok! te stoppen met het woordje sorry te schrijven ;)

Dat je het dan denkt is een stap voor later :P
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 april 2026 @ 21:54:18 #239
Brabo Bastard
pi_220502621
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:52 schreef Droopie het volgende:

[..]

Elke keer als ze sorry zegt moet ze een beestje haken voor ons O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220502641
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja hahaha...
Is de kans groot dat we zo een dierenbos hebben hihi (grapje :*)
Hell To The Liars
pi_220502666
quote:

[..]

Wish me luck ;)
Vaak "voel" ik sorry. En spijt en zo. Bij elke sorry heb ik schuld/spijt. Het is geen gewoonte-woord, maar een echte emotie :@

quote:

[..]
O+ als ik me verveel moet ik dus mijn excuses aanbieden bedoel je?
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:57 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ja hahaha...
Is de kans groot dat we zo een dierenbos hebben hihi (grapje :*)
Wel schattig O+
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 april 2026 @ 22:01:29 #242
Brabo Bastard
pi_220502672
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wish me luck ;)
Vaak "voel" ik sorry. En spijt en zo. Bij elke sorry heb ik schuld/spijt. Het is geen gewoonte-woord, maar een echte emotie :@
[..]
O+ als ik me verveel moet ik dus mijn excuses aanbieden bedoel je?
[..]
Wel schattig O+
Ik wil graag een gehaakte Stig :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220502682
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik wil graag een gehaakte Stig :@
:+ Dat is geen beestje :6
  Spellchecker vrijdag 3 april 2026 @ 22:29:40 #244
197773 crew  maily
pi_220502830
quote:

[..]

Ik vind het al een stap voor nu dat ze daar over nadenkt!
Hartstikke goed!
pi_220503363
quote:

[..]
Ik vind dit wel een goed idee.

Ben overigens gestopt met dat woord steeds te zeggen want niemand heeft er iets aan. Het verandert niks.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 april 2026 @ 07:37:19 #246
Brabo Bastard
pi_220503885
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:+ Dat is geen beestje :6
:'(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220503919
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:29 schreef maily het volgende:

[..]
Ik vind het al een stap voor nu dat ze daar over nadenkt!
Hartstikke goed!
Dank je wel O+ doe mijn best

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 00:17 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Ik vind dit wel een goed idee.

Ben overigens gestopt met dat woord steeds te zeggen want niemand heeft er iets aan. Het verandert niks.
Uhm... dat maakt dat ik me chronisch schuldig voel
Al echt ik er altijd erg veel waarde aan als iemand sorry tegen mij zegt
pi_220503926
Goedemorgen

Was gisteren zo moe dat ik zo lekker geslapen heb.
Heel kort gelezen (maar anderhalf bladzijde) en daarna als een blok KO gegaan
En ik werd pas wakker van de wekken :O :o

Plan van de dag: zo nu en dan thee drinken in de woonkamer en verder knutselen, beetje lezen, beetje gamen
Misschien een loopje, we gaan het allemaal wel zien :) weekje rust
  zaterdag 4 april 2026 @ 08:21:05 #249
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220503970
Fijn, CotS!
  zaterdag 4 april 2026 @ 08:24:14 #250
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220503979
Geniet er van meis 👍🏻😍
pi_220504052
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 07:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Was gisteren zo moe dat ik zo lekker geslapen heb.
Heel kort gelezen (maar anderhalf bladzijde) en daarna als een blok KO gegaan
En ik werd pas wakker van de wekken :O :o

Plan van de dag: zo nu en dan thee drinken in de woonkamer en verder knutselen, beetje lezen, beetje gamen
Misschien een loopje, we gaan het allemaal wel zien :) weekje rust
Tik 'm aan, mijn moeder is op een goede vrijdag overleden, gisteren niet veel last van gehad, maar heb 10(!) Uur geslapen..
Dus blijkbaar hadden onze lichamen gewoon allebei even behoefte aan rust ipv de tierelantijntjes die onderhuids spelen :P

Echt, ik blijf het herhalen (anders had ik het wel verzwegen haha), alle stappen en dingen die je de afgelopen maand gedaan hebt getuigen van zoveel zelfkennis en kracht van je, petje af :*

Geniet lekker van je rust :)
Hell To The Liars
  zaterdag 4 april 2026 @ 09:50:40 #252
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220504364
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 07:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

... en verder knutselen, beetje lezen, beetje gamen

;)

pi_220504367
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:48 schreef Droopie het volgende:

[..]
Tik 'm aan, mijn moeder is op een goede vrijdag overleden, gisteren niet veel last van gehad, maar heb 10(!) Uur geslapen..
Dus blijkbaar hadden onze lichamen gewoon allebei even behoefte aan rust ipv de tierelantijntjes die onderhuids spelen :P

Echt, ik blijf het herhalen (anders had ik het wel verzwegen haha), alle stappen en dingen die je de afgelopen maand gedaan hebt getuigen van zoveel zelfkennis en kracht van je, petje af :*

Geniet lekker van je rust :)
Sterkte Droopie.. Logisch dat je dan moe bent :*
En als je alsnog wel meer gaat voelen, mag hè! En als het rustig blijft, net zo goed
Dikke knuffel voor jou

Slaap...ja... denk dat er vandaag ook nog wel een dutje bij komt :)
Wel even gehaakt en thee gedronken met een andere gast (ze noemen de mensen hier gasten) en dat was heel fijn. Nu even chillen. Ben niet gewend en goed met zoveel prikkels

En dank je wel O+ het voelt allemaal niet alsof ik het goed doe. Al is dat niks nieuws. Nu doe ik even niks en dat voelt lui (uhm... ben hier om uit te rusten) en als ik huil ben ik zwak, als ik niet huil ben ik een ijskonijn etc

Op dit moment moet ik ook veel denken aan de overleden vriendin. Vorig jaar (laatste Pasen met mam) werd ik gebeld op Eerste Paasdag gebeld dat die vriendin snel zou komen te overlijden. Plus eerste Pasen alleen... het is even taai en ik ben blij hier te zijn met al dat alles
pi_220504468
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En als je alsnog wel meer gaat voelen, mag hè! En als het rustig blijft, net zo goed
Dikke knuffel voor jou

Wel even gehaakt en thee gedronken met een andere gast (ze noemen de mensen hier gasten) en dat was heel fijn. Nu even chillen. Ben niet gewend en goed met zoveel prikkels

En dank je wel O+ het voelt allemaal niet alsof ik het goed doe. Al is dat niks nieuws. Nu doe ik even niks en dat voelt lui (uhm... ben hier om uit te rusten) en als ik huil ben ik zwak, als ik niet huil ben ik een ijskonijn etc

Op dit moment moet ik ook veel denken aan de overleden vriendin. Vorig jaar (laatste Pasen met mam) werd ik gebeld op Eerste Paasdag gebeld dat die vriendin snel zou komen te overlijden. Plus eerste Pasen alleen... het is even taai en ik ben blij hier te zijn met al dat alles
Alle eerst keren zijn klote, maar ik durf wel te zeggen.
Als iemand moet overlijden, dan is Pasen een fijne periode..

Ipv gezellig feest met de kerst. Of druilerige herfst.
Een moment van stilstaan rond het overlijden van Jezus.

https://www.eo.nl/artikel(...)qTyT7B5kjCWqn0dvDYQQ

Rouw, verlies, overlijden.
Tis allemaal klote, maar dan liever allemaal klote in de periode dat heel veel mensen dat gedenken en de lente begint.

Zoals je eerder zei, de wereld gaat heel snel wel verder, maar met pasen staat die weer iets stiller.
En dat is, voor mij iig, een fijn moment.

Wist je dat bv vandaag de kerkklokken ook niet luiden.

Ik vind dat voor mijzelf een fijne gedachte en vandaag luid die niet voor mijn moeder en ook niet voor de mensen waar jij of andere users aan denken :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Droopie op 04-04-2026 10:16:33 ]
Hell To The Liars
pi_220504586
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dikke knuffel voor jou

Altijd vervelend met speciale dagen, dat heb ik nu zelfs nog en dan is het voor mij lang geleden dat mijn moeder weg viel, nu is het weer erger met mijn zus die in november is overleden, ik laat de emoties dan maar lopen en probeer daarna afleiding te zoeken
pi_220504603
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:09 schreef Droopie het volgende:

[..]
Alle eerst keren zijn klote, maar ik durf wel te zeggen.
Als iemand moet overlijden, dan is Pasen een fijne periode..

Ipv gezellig feest met de kerst. Of druilerige herfst.
Een moment van stilstaan rond het overlijden van Jezus.

https://www.eo.nl/artikel(...)qTyT7B5kjCWqn0dvDYQQ

Rouw, verlies, overlijden.
Tis allemaal klote, maar dan liever allemaal klote in de periode dat heel veel mensen dat gedenken en de lente begint.

Zoals je eerder zei, de wereld gaat heel snel wel verder, maar met pasen staat die weer iets stiller.
En dat is, voor mij iig, een fijn moment.

Wist je dat bv vandaag de kerkklokken ook niet luiden.

Ik vind dat voor mijzelf een fijne gedachte en vandaag luid die niet voor mijn moeder en ook niet voor de mensen waar jij of andere users aan denken :)
Ik snap je, maar op dit moment ben ik gewoon een beetje verdrietig.
Stille zaterdag, ik ken het, ben erg christelijk opgevoed en een tijdje van mijn geloof gevallen geweest, maar ik ben weer gaan geloven

Alleen Pasen vierden wij erg uitgebreid altijd. Logeren bij haar, uiteten, eendjes voeren, hele rituelen. Dat dat er niet meer is doet pijn...
En ik ging altijd op Stille Zaterdag naar haar toe om te vieren

Ik begrijp dat je het een fijne dag vindt, en ik vind jouw redenen mooi en haal er ook troost uit. Alleen op dit moment is mijn hart een beetje gebroken

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:32 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Altijd vervelend met speciale dagen, dat heb ik nu zelfs nog en dan is het voor mij lang geleden dat mijn moeder weg viel, nu is het weer erger met mijn zus die in november is overleden, ik laat de emoties dan maar lopen en probeer daarna afleiding te zoeken
*;
pi_220504937
Fijn dat je goed hebt geslapen. Nu een rustig dagje.
pi_220505094
Beetje lijm voor je hart :*
Hoop dat je echt een beetje bijtankt daar
En misschien toch leuke dingen doet ( dat mag gewoon ;) )
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220506027
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:07 schreef DoubleDip het volgende:
Fijn dat je goed hebt geslapen. Nu een rustig dagje.
Ja en ik heb een heerlijk dutje gedaan en theegedronken met wat mensen O+
Nu even chillen tot het avondeten, of nog een kop thee, we zien wel
Als enige niet-roker vind ik anderen wel in de tuin

SPOILER
SPOILER
Nu lekker even haken. Serietje bingen. Misschien gamen, misschien lezen. Even chillen iig :) Voel me prima hier voor nu.
  Spellchecker zaterdag 4 april 2026 @ 14:59:40 #260
197773 crew  maily
pi_220506076
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Nu lekker even haken. Serietje bingen. Misschien gamen, misschien lezen. Even chillen iig :) Voel me prima hier voor nu.
Fijn van je dutje en dat je je daar prima voelt.

SPOILER
  Moderator / Miss SHO zaterdag 4 april 2026 @ 15:04:13 #261
22592 crew  Ole
pi_220506103
quote:

[..]

SPOILER
SPOILER
SPOILER
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 4 april 2026 @ 15:20:44 #262
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220506183
SPOILER
pi_220506307
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
haal er ook troost uit.
[..]
*;
Dat ik het fijn vind om mijn verhaal te vertellen tegen jou is een mooie bijkomstigheid voor mij.
Dat je er (beetje) troost uit haalt, dat is de belangerijkste reden :)
Hell To The Liars
pi_220506309
Dank jullie! Dan voel ik me beter over mijn keuzes :)
De mensen uiten niet dat ze me niet willen zien iig :Y
En nee zeggen, dat is moeilijk :) alleen soms wel nodig

Denk dat ik me vanavond wat meer terugtrek, dan wil ik gewoon rust en chillen
Merk dat ik anders mezelf compleet sloop met te sociaal zijn. Ook besloten nu even pauze te nemen :)

Moet mezelf niet voorbij rennen, dus even pas op de plaats nu :)
Serie aan, haakwerkje, tijdschriftje: afwisselen en op gevoel even bezig

Moe alweer :O
pi_220506406
quote:

[..]

SPOILER
SPOILER
SPOILER
pi_220506424
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie! Dan voel ik me beter over mijn keuzes :)
De mensen uiten niet dat ze me niet willen zien iig :Y
En nee zeggen, dat is moeilijk :) alleen soms wel nodig

Denk dat ik me vanavond wat meer terugtrek, dan wil ik gewoon rust en chillen
Merk dat ik anders mezelf compleet sloop met te sociaal zijn. Ook besloten nu even pauze te nemen :)

Moet mezelf niet voorbij rennen, dus even pas op de plaats nu :)
Serie aan, haakwerkje, tijdschriftje: afwisselen en op gevoel even bezig

Moe alweer :O
Zolang jij je maar niet terug trekt omdat die vriendin dat stemmetje in je hoofd heeft geplant
Helemaal prima

Twijfel niet teveel aan jezelf Cots
Je bent volgens mij een best sociaal dier, die soms haar bubbel nodig heeft en soms niet
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220506464
Is toch logisch dat je na een hoop sociaaldoenerij weer ff aan de stekker moet om op te laden.

Ik wel tenminste. En zoveel anderen.
pi_220506644
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:08 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
SPOILER
Ja... dat dact ik stiekem ook :@ op het tweede en het eerste... tja... ze reageren wel leuk op mij :Y

quote:
99s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
Zolang jij je maar niet terug trekt omdat die vriendin dat stemmetje in je hoofd heeft geplant
Helemaal prima

Twijfel niet teveel aan jezelf Cots
Je bent volgens mij een best sociaal dier, die soms haar bubbel nodig heeft en soms niet
Ik let erop dat ik me regelmatig laat zien ja! Alleen nu ben ik oprecht even toe aan opladen. Met eten zit je zo een uur met elkaar aan tafel... en gisteren vond ik dat best wel erg heftig

Mij kun je niet proppen in introvert of extravert hokjes, heb wel veel tijd voor mezelf nodig, maar idd, af en toe ook richting het buurtcentrum :Y

Doe mijn best iig
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:14 schreef DoubleDip het volgende:
Is toch logisch dat je na een hoop sociaaldoenerij weer ff aan de stekker moet om op te laden.

Ik wel tenminste. En zoveel anderen.
Jep! Dat dus

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 15:53 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat ik het fijn vind om mijn verhaal te vertellen tegen jou is een mooie bijkomstigheid voor mij.
Dat je er (beetje) troost uit haalt, dat is de belangerijkste reden :)
O+ O+ O+
  Spellchecker zaterdag 4 april 2026 @ 16:55:02 #269
197773 crew  maily
pi_220506750
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen nu ben ik oprecht even toe aan opladen.

Doe mijn best iig
Jij zit daar voor JOUW batterij he O+ ^O^
pi_220506883
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:55 schreef maily het volgende:

[..]
Jij zit daar voor JOUW batterij he O+ ^O^
Ja :) daarom wil ik in de avond na het eten eigenlijk niet meer sociaal zijn
In de ochtend weer :) en in de middag :) en bij het eten :) en dat is wel genoeg. Anders ren ik mezelf ook voorbij :Y

Ik heb een zithoekje in mijn kamer. Serie erop (en WIDM natuurlijk), boekje erbij, beetje gamen en uitrusten. 's Avonds wil ik eigenlijk nooit sociaal zijn :@ Enkel een praatje bij de waterkoker
pi_220507215
Prima toch. Je kan niet de hele dag aan staan en je eigen herstel kost ook een hoop energie.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 4 april 2026 @ 17:58:40 #272
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220507248
Gelijk heb je hoor. Je wilt tot rust komen, dan moet je ook af en toe rust nemen..
pi_220507613
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:54 schreef DoubleDip het volgende:
Prima toch. Je kan niet de hele dag aan staan en je eigen herstel kost ook een hoop energie.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:58 schreef qltel het volgende:
Gelijk heb je hoor. Je wilt tot rust komen, dan moet je ook af en toe rust nemen..
Ja, was gezellig met eten, maar de dag is nu klaar voor mij.
De schemerlampjes in mijn kamer aan, deur dicht en thee drinken

Heb wel enorme mismomenten gevoeld. Gewoon grappige verhalen die ik met mijn moeder wilde delen, waar ik normaal over geappt zou hebben en zo
En gewoon het samen met mams Pasen vieren. De eendjes gaan voeren, naar dat ene restaurant waar mijn moeder zo dol op was. Slechte televisie kijken samen etc.
Ik mis mijn moeder
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:54:27 #274
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220507661
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]

Heb wel enorme mismomenten gevoeld. Gewoon grappige verhalen die ik met mijn moeder wilde delen, waar ik normaal over geappt zou hebben en zo
En gewoon het samen met mams Pasen vieren. De eendjes gaan voeren, naar dat ene restaurant waar mijn moeder zo dol op was. Slechte televisie kijken samen etc.
Ik mis mijn moeder
:* :* :*
pi_220507675
quote:

[..]
[..]

Ik mis mijn moeder
Knuffel. Missen zit soms in de meest "kleine" dingen. Hoe vaak ik niet heb willen appen of bellen. Zelfs na jaren nog. Is menselijk!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 april 2026 @ 20:27:22 #276
Brabo Bastard
pi_220508498
quote:

[..]
[..]

Ik mis mijn moeder
Knuffel voor jou :* :*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220508806
quote:

[..]
[..]

Ik mis mijn moeder
Logisch toch. Er zijn altijd van die momenten die je met haar had willen delen. Heb ik nu na een jaar ook nog.
pi_220508994
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:57 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Knuffel. Missen zit soms in de meest "kleine" dingen. Hoe vaak ik niet heb willen appen of bellen. Zelfs na jaren nog. Is menselijk!
Ja... dat denk ik ook (menselijkheid)
Ook een dikke knuffel en sterkte voor jou O+

Die kleine dingen zijn aan de ene kant mooi, maar aan de andere kant zo gemeen :o

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:12 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Logisch toch. Er zijn altijd van die momenten die je met haar had willen delen. Heb ik nu na een jaar ook nog.
Een jaar is ook gewoon kort nog
Ook voor jou sterkte en een knuffel

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Knuffel voor jou :* :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
:* :* :*
O+ O+ O+
pi_220509025
Ik denk dat slapen wel een dingetje wordt
Vijf maart is mijn moeder overleden, dus een maand geleden (zo lang al :o soms voelt het korter, soms voelt het als eindeloos lang geleden)
Daarnaast is het een jaar geleden waarop ik hoorde dat die vriendin zou komen te overlijden

Het is nu al een ding, ik heb een steen in mijn maag... Hopelijk gaat slapen een beetje lukken. Om één of andere reden ben ik nu al super verdrietig en down en meh

En nu zit ik in één of andere instelling. Alleen wat heeft dat voor nut. Het hele leven zie ik niet zitten, ik wil gewoon niet meer leven
Ellende
  Spellchecker zaterdag 4 april 2026 @ 22:02:13 #280
197773 crew  maily
pi_220509150
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vijf maart is mijn moeder overleden, dus een maand geleden (zo lang al :o soms voelt het korter, soms voelt het als eindeloos lang geleden)
Daarnaast is het een jaar geleden waarop ik hoorde dat die vriendin zou komen te overlijden

Het is nu al een ding, ik heb een steen in mijn maag... Hopelijk gaat slapen een beetje lukken. Om één of andere reden ben ik nu al super verdrietig en down en meh

En nu zit ik in één of andere instelling. Alleen wat heeft dat voor nut. Het hele leven zie ik niet zitten, ik wil gewoon niet meer leven
Ellende
Kun je daar iemand aan zijn/haar jas trekken? Iemand bellen? :*
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 4 april 2026 @ 22:04:42 #281
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220509163
Probeer er het beste van te maken, CotS. En lukt dat niet en blijf je die gedachten houden, waarschuw dan het personeel daar. Ze hebben vast wel mensen die je kunnen helpen als dat nodig is.

Veel succes met proberen te slapen. We zijn in gedachten bij je en steunen je zoveel als we kunnen.
  zaterdag 4 april 2026 @ 22:07:28 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220509178
Lieverd, ga van je kamer af, loop even bij de begeleiding langs… even je gedachten verleggen. Je hoeft ze daar niet per se details te geven, maar je kunt wel zeggen dat je nu gewoon even niet alleen wil zijn.

😘😘😘
pi_220509275
Het is hier geen "zorginstelling". Het zijn voornamelijk vrijwilligers en na 20.30 zijn er enkel gasten. Als er iets mis dreigt te gaan moet ik gewoon mijn normale hulpverlening inzetten. Als ik niet snel rustiger wordt bel ik de crisisdienst voor advies

Bij psychische nood moet ik dus gewoon bij Fact zijn.
Als het erger wordt bel ik wel, maar ergens heb ik ook een nait soezen in mijn hoofd. Dadelijk gewoon maar gaan liggen of zo
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 4 april 2026 @ 22:23:16 #284
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220509299
Ah, okee. Nouja, als het echt te erg wordt, gewoon bellen dan! Daar zijn ze voor en ze kennen je.
  zaterdag 4 april 2026 @ 22:28:20 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220509332
Ah ok, ik dacht mss dat er toch wel iemand was gedurende de nacht.

Wacht niet te lang!
pi_220509866
Sterkte en hopelijk een rustige nacht. En vooral bellen he als het nodig is!
pi_220510266
quote:

Ellende

Ik deel je pijn.

SPOILER
(sorry voor deze lap tekst en de persoonlijke emotie, ik moest dit even aan je kwijt want eigen ervaring en herkenning enzo. nevermind ....)
.
pi_220510542
quote:

Ellende
Lieve Cots
Hopelijk heb je een beetje geslapen
En echt trek gewoon aan die bel
Niks met nait soezen te maken, je mag hiervoor gewoon aan de bel trekken
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 02:05 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik deel je pijn.

SPOILER
(sorry voor deze lap tekst en de persoonlijke emotie, ik moest dit even aan je kwijt want eigen ervaring en herkenning enzo. nevermind ....)
dikke virtuele knuf voor jou
SPOILER
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220510995
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 02:05 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik deel je pijn.

SPOILER
SPOILER
quote:
99s.gif Op zondag 5 april 2026 08:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
Lieve Cots
Hopelijk heb je een beetje geslapen
En echt trek gewoon aan die bel
Niks met nait soezen te maken, je mag hiervoor gewoon aan de bel trekken
[..]
SPOILER
Ik heb mezelf in slaap gehuild, maar daarna prima geslapen
  zondag 5 april 2026 @ 10:22:18 #290
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220511259
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
SPOILER
[..]
Ik heb mezelf in slaap gehuild, maar daarna prima geslapen
Huilen kan opluchtend werken. :) Ik denk dat je je moeder nog vaak genoeg in dromen gaat tegenkomen. Kan ook fijn zijn. O+
pi_220511521
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:22 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Huilen kan opluchtend werken. :) Ik denk dat je je moeder nog vaak genoeg in dromen gaat tegenkomen. Kan ook fijn zijn. O+
Ja... klopt ook wel
Alleen letterlijk jezelf in slaap huilen is naar en daardoor ga ik te laat naar bed.
Soms, als ik iets moois zie, oké, alleen dat diepe verdriet :N
pi_220511536
Vanochtend anderhalf uur zitten kletsen met iemand over boeken en podcasts en zo
Dat was zo fijn. Eerst even met die vrijwilliger gesproken over mijn moeder en die vriendin
Daarna over boeken en podcasts

En ... op den duur was ik op. Dus dat zei ik, en ze zei het gesprek ook erg leuk gevonden te hebben :o dat verraste me enorm :Y

Nu even pauze, straks wel weer sociaal doen :)
Alleen ben moe en zit hoog in de emoties. Na de lunch lekker een lange douch nemen denk ik
  Moderator / Redactie FP zondag 5 april 2026 @ 11:52:43 #293
Brabo Bastard
pi_220511803
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanochtend anderhalf uur zitten kletsen met iemand over boeken en podcasts en zo
Dat was zo fijn. Eerst even met die vrijwilliger gesproken over mijn moeder en die vriendin
Daarna over boeken en podcasts

En ... op den duur was ik op. Dus dat zei ik, en ze zei het gesprek ook erg leuk gevonden te hebben :o dat verraste me enorm :Y

Nu even pauze, straks wel weer sociaal doen :)
Alleen ben moe en zit hoog in de emoties. Na de lunch lekker een lange douch nemen denk ik
Klinkt als een goed gesprek :)
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 5 april 2026 @ 13:11:44 #294
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220512293
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... klopt ook wel
Alleen letterlijk jezelf in slaap huilen is naar en daardoor ga ik te laat naar bed.
Soms, als ik iets moois zie, oké, alleen dat diepe verdriet :N
Het verdriet gaat een plekje krijgen eh. Net als de mooie herinneringen. :)
pi_220512370
quote:
99s.gif Op zondag 5 april 2026 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILER
Dank je :*

SPOILER
.
  Moderator / Redactie FP zondag 5 april 2026 @ 13:22:39 #296
Brabo Bastard
pi_220512385
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:21 schreef r_one het volgende:

[..]
Dank je :*

SPOILER
Ik wou een group hug doen :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220512391
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik wou een group hug doen :@
* r_one hard wegrent
.
  Moderator / Redactie FP zondag 5 april 2026 @ 13:24:39 #298
Brabo Bastard
pi_220512408
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:23 schreef r_one het volgende:

[..]
* r_one hard wegrent
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220512427
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Voel me dan net een Teletubbie :')
.
  Moderator / Redactie FP zondag 5 april 2026 @ 13:28:22 #300
Brabo Bastard
pi_220512435
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:26 schreef r_one het volgende:

[..]
Voel me dan net een Teletubbie :')
Telehuggie!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220512441
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Telehuggie!
Ooh ooooh :N
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')