SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven. [/warning]
Het is ook raar als mensen je plots gaan knuffelenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laatste post vorig deel
Het is wel echt onderdrukken wat ik doe, en wegdrukken en strijden om elke emotie te onderdrukken. De psych heeft echt wel gelijk op dit gebied.
En natuurlijk; wegproppen en ontkennen en ontwijken hoort erbij. Alleen ik doe daar net iets te hard mijn best in.
Wil niet op tijd naar bed toe, want ik weet dat ik dan ga denken
Wil niet naar de foto kijken, want dan ga ik huilen
Wil dit niet typen, want dan word ik ook emo (adem in, adem uit, en verder)
De emoties zitten super hoog. Houd mensen op afstand etc. Ik ga er gewoo onhandig mee om
Gisteren was ook een zware dag. Gezien het huis leeggehaald is, ben er zelf niet bij geweest. Alleen al haar spulletjes zijn weg nuWil erheen fietsen, met mijn moeder een theetje doen en het erover hebben hoe vreemd het allemaal is
(ah, moet ik ook niet aan denken, jeetje wat een sentiment vandaag)
Moet elke dag een halfuurtje pakke (plusminus) waarin ik bewust even erover schrijf, herinneringen ophalen, gevoelens opschrijven. Net gedaan, beetje emo, dat werkt nu nog door. Super irritant. Wat een rot opdracht zeg
Het is ook sociaal een vreemde periode. Allerlei lui, kennissen (geen vrienden) die je ineens gaan knuffelen en aaien en iedereen zegt gecondoleerd. Van sommigen vind ik het fijn, van anderen minder. Gisteren na een rondje medelijden vriendelijk gezegd dat ik eigenlijk behoefte had aan afleiding, alleen dat fout dan ook zo koud
Sowieso is het een rare periode. Vorig jaar, eerste Paasdag, kreeg ik te horen dat die vriendin nog maar heel kort te leven had en een paar weken later is ze ook overleden. Door al het gedoe met mijn moeder heb ik daar ook amper bij stil gestaan. Ook al zo koud en naar
Ik trek mijn leven even niet meer...Straks even tegen mijn begeleider zeggen dat ik suïcidaal begin te worden
Ik heb moeten beloven me te blijven uiten en aangeven, zodat ze me beter kunnen opvangen en helpenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is ook raar als mensen je plots gaan knuffelen
En ja ik vind dat zelf ook vervelend als mensen een bepaalde energie bij zich hebben
Eigenlijk ervaar je een dubbele rouw
Om je moeder om je vriendin
Daar had je tot nu toe geen tijd voor
Je bent maar door gegaan zo goed en kwaad als het kon
Daar is geen goed of fout aan
Dat is je proberen staande te houden
Heel goed dat jij je begeleiding goed op de hoogte houd
Zo kunnen ze jou het beste bij staan in deze moeilijke tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb moeten beloven me te blijven uiten en aangeven, zodat ze me beter kunnen opvangen en helpen
En ja... het is even druk in mijn hoofd op rouwgebied. Al staat mijn hoofd vooral aan over mijn moeder, maar soms heb je ineens zoiets van ... twee overlijdens in een noodtime, het is vandaag even veel.
Het is ook veel doordat ik weer contact heb gehad met de notaris (ze hadden wat gegevens nodig). Huis is leeg en opgezegd...
De laatste twee dozen wachten op me, dat wordt morgen
Dus ik heb een pot thee gezet (appelkaneel + zoetjes) en eventjes thee drinken
Als mijn ID-kaart bezorgd is ga ik misschien nog wat doen, of ik ga lekker op de bank zitten haken
Het is me wel gelukt om eventjes te tekenen, lelijk resultaat, maar he, driekwartier getekend. En dat is mijn doel voor vandaag. Morgen ook weer een uurtje tekenen... is goed voor meMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Ik heb moeten beloven me te blijven uiten en aangeven, zodat ze me beter kunnen opvangen en helpen
En ja... het is even druk in mijn hoofd op rouwgebied. Al staat mijn hoofd vooral aan over mijn moeder, maar soms heb je ineens zoiets van ... twee overlijdens in een noodtime, het is vandaag even veel.
Het is ook veel doordat ik weer contact heb gehad met de notaris (ze hadden wat gegevens nodig). Huis is leeg en opgezegd...
Als mijn ID-kaart bezorgd is ga ik misschien nog wat doen, of ik ga lekker op de bank zitten haken
Het is me wel gelukt om eventjes te tekenen, lelijk resultaat, maar he, driekwartier getekend. En dat is mijn doel voor vandaag. Morgen ook weer een uurtje tekenen... is goed voor meTotaal niet lelijk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
[..]
Het is me wel gelukt om eventjes te tekenen, lelijk resultaat, maar he, driekwartier getekend. En dat is mijn doel voor vandaag. Morgen ook weer een uurtje tekenen... is goed voor me*bijgelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele dikke digitale knuff gelukkig zonder aanrakingis ook irritant als mensen zo aan je zitten of mensen waar je normaal niks van hoort opeens hun medeleven komen tonen etc.
Alles is teveel, goed dat je het blijft aangeven bij de begeleiding.
Tekening =
Smile, it's free therapy.
quote:
quote:
Dank julliequote:
Dank jequote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:05 schreef DoubleDip het volgende:
Prachtig vogeltje geworden!
En als je ook nog een vriendin verloren bent is het helemaal raar.
Dat klopt, vandaag golven de tranen eruit als ik niet opletquote:
Omdat... geen flauw ideequote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:45 schreef Iceage het volgende:
Hartstikke mooie tekening (Ik zou dat niet kunnen) Waarom in een spoiler? Mag je best trots op zijn.
Je hebt je er zo goed, sterk en kranig door heen geslagen tot nu toe! Probeer dat vast te houden.
En uiteraard moet je verdriet eruit. (is helemaal niet raar)
Je moeder zou/zal hartstikke trots op je zijn.
Ik denk dat ik voor iedereen hier spreek als ik zeg dat wij trots op jou zijn en respect hebben voor hoe je het doet/
Sterkte!
Ik ben het met Grey eens dat het raar is als mensen je ineens gaan knuffelen die dat eerder niet deden. Ik zelf zou dat heel vervelend vinden en gelijk aangeven dat ik dat niet wil.
Nou... die mensen ken ik wel hoor. Oppervlakkig praatje over gelijke hobby's en dergelijke. Alleen ze bedoelen het goed, dus ik doe niet moeilijk, maar ik zou er zelf niet voor kiezen zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
*bijgelezen
Hele dikke digitale knuff gelukkig zonder aanrakingis ook irritant als mensen zo aan je zitten of mensen waar je normaal niks van hoort opeens hun medeleven komen tonen etc.
Alles is teveel, goed dat je het blijft aangeven bij de begeleiding.
Tekening =
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Allerlei lui, kennissen (geen vrienden) die je ineens gaan knuffelen en aaien
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:49 schreef greysbones het volgende:
Het is ook raar als mensen je plots gaan knuffelen
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:45 schreef Iceage het volgende:
Ik ben het met Grey eens dat het raar is als mensen je ineens gaan knuffelen die dat eerder niet deden
Ooh, warme chocolademelk. Lekker!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Twijfel enorm over een borrel
Alleen ik weet niet of het is omdat ik echt zin heb in een drankje of mezelf wil verdoven
Misschien moet ik warme chocolademelk maken
Ook lekker... maar zonder dubieuze motieven
Ja... misschien wel verstandiger op een dag als deze, als een periode als dezequote:
Met een scheutje rumquote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Twijfel enorm over een borrel
Alleen ik weet niet of het is omdat ik echt zin heb in een drankje of mezelf wil verdoven
Misschien moet ik warme chocolademelk maken
Ook lekker... maar zonder dubieuze motieven
Slaap je wel goed.quote:
Zo te zien heeft het geholpen .... ze slaapt als een roosquote:
Dit is creepyquote:Op zaterdag 28 maart 2026 03:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Zo te zien heeft het geholpen .... ze slaapt als een roos
Wel primaquote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:49 schreef Kissingbird het volgende:
Hoe heb je geslapen Cots en hoe gaat het nu?![]()
Ahhhhh hormonen!! jaaa dat kan flinke invloed hebben op je stemming. Helaas herkenbaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is creepy
Waar heb jij je verstopt in mijn huis?
[..]
Wel prima
Snap ook waarom ik gisteren me zo rot voelde; vrouwenkwaal
En smaakte de chocolademelk?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is creepy
Waar heb jij je verstopt in mijn huis?
[..]
Wel prima
Snap ook waarom ik gisteren me zo rot voelde; vrouwenkwaal
Lekker hoorquote:
Ik haat hetquote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ahhhhh hormonen!! jaaa dat kan flinke invloed hebben op je stemming. Helaas herkenbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |