Heel veel succes CotSquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je mag twee weken per jaar. Ik denk dat ik een week blijf, maar mocht ik langer/korter willen dan kan dat ook. In principe ga ik vrijdag weer naar huis, vind ik wel fijn
Ah, dus als het nodig is kun je later altijd weer een paar dagen gaan. Klinkt ideaal. Fijn verblijf daar.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je mag twee weken per jaar. Ik denk dat ik een week blijf, maar mocht ik langer/korter willen dan kan dat ook. In principe ga ik vrijdag weer naar huis, vind ik wel fijn
Ik vind het een heel fijn idee dat je met de Pasen niet alleen bentquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat fijn! Wat mooi dat dit mogelijk is! Hopelijk brengt het wat je nodig hebtquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa!quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het een heel fijn idee dat je met de Pasen niet alleen bent
Dit!! En vooral deze Pasenquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het een heel fijn idee dat je met de Pasen niet alleen bent
Het klinkt misschien wat gek; maar geniet ervan! Hopelijk kom je met hernieuwde energie weer thuis.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben gesetteld en ben doodmoe
Vroeg op, naar de intake, naar huis, tas pakken, terug naar respijt, tas uitpakken, sociaal doen... Die accu is leeg
Om vijf uur ga ik thee doen in de woonkamer
En na het eten denk ik een beetje rusten. Zie nog wel waar (boek + woonkamer of laptop + eigen kamer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nu wel flink overprikkeld en moe
Om half acht haal ik even een kop thee en dan besluit ik of ik nog even sociaal wil zijn of dat ik me terugtrek en morgen weer een dag en zo
Ik ben zo gewend aan alleen zijn dat een groep van zeven wel extreem intensief is. Heb vandaag ook niks creatiefs gedaan. Morgen weer een dag en zo
edit: en idd zo dankbaar met Pasen niet alleen te zitten kniezen
Daar zag ik zo tegenop. Echt goed dat mijn behandelaren hiermee aan kwamen zetten
quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel. Het is echt super fijn hier. Alleen deze dag is gewoon intens
Net samen met de groep pizza's gebakken, super gezellig en iedereen is heel aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nu wel flink overprikkeld en moe
Om half acht haal ik even een kop thee en dan besluit ik of ik nog even sociaal wil zijn of dat ik me terugtrek en morgen weer een dag en zo
Ik ben zo gewend aan alleen zijn dat een groep van zeven wel extreem intensief is. Heb vandaag ook niks creatiefs gedaan. Morgen weer een dag en zo
edit: en idd zo dankbaar met Pasen niet alleen te zitten kniezen
Daar zag ik zo tegenop. Echt goed dat mijn behandelaren hiermee aan kwamen zetten![]()
![]()
probeer eens op Fok! te stoppen met het woordje sorry te schrijvenquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over patronen gesproken
Super gespannen en zenuwachtig en verlegen bij de anderen
Wel iedereen willen pleasen en helpen
Bang zijn dat mensen dat irritant vinden, dus bied ik mijn excuses aan en leg mijn gedrag uit als "ik wilde me niet bemoeien met..." of "ik hoop dat het niet irritant is dat ik ..." Soms word ik zo moe van mezelfaltijd dat sociaal wenselijke gedrag willen hebben... Maak per ongeluk een grapje en dan direct sorry...
En ik weet niet hoe ik dat moet stoppen... Schrijf hem op voor de psych. Dit patroon heb ik al één op één, maar in groepen![]()
Nu even bijkomen.
Elke keer als ze sorry zegt moet ze een beestje haken voor onsquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
probeer eens op Fok! te stoppen met het woordje sorry te schrijven
Dat je het dan denkt is een stap voor later
Ja hahaha...quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke keer als ze sorry zegt moet ze een beestje haken voor ons
Wish me luckquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel schattigquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja hahaha...
Is de kans groot dat we zo een dierenbos hebben hihi (grapje)
Ik wil graag een gehaakte Stigquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wish me luck
Vaak "voel" ik sorry. En spijt en zo. Bij elke sorry heb ik schuld/spijt. Het is geen gewoonte-woord, maar een echte emotie
[..]als ik me verveel moet ik dus mijn excuses aanbieden bedoel je?
[..]
Wel schattig
quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil graag een gehaakte Stig
Ik vind het al een stap voor nu dat ze daar over nadenkt!quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed idee.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Dank je welquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het al een stap voor nu dat ze daar over nadenkt!
Hartstikke goed!
Uhm... dat maakt dat ik me chronisch schuldig voelquote:Op zaterdag 4 april 2026 00:17 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed idee.
Ben overigens gestopt met dat woord steeds te zeggen want niemand heeft er iets aan. Het verandert niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |