Top!quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
Maar spullen halen en daar welkom
Fijn!!quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
Als het idd het respijthuis Groningen is is het van haar huis daarheen niet ver.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:33 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Fijn, C
Moet je nu weer een uur terug en dan als je spullen hebt gepakt weer een uur daarheen
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
Gaaf! Zorg eerst dat je daar komt met je spullen, ons informeren komt later wel!quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
Hele goeie beslissing dus!!quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
Bedankt voor de steun en het hopen/duimen/bidden
En ik neem zo een taxi. Ik ga niet weer een uur leuren. De terugweg duurde anderhalf uur door slechte verbindingen. En ik heb hiervoor een potje onvoorzien kliniek. Dit is geen kliniek, maar voorkomt kliniek, dus ik betaal de taxi uit dat potje. Die is hier om half vier, dan ben ik om vier uur daar.
Tas stond eigenlijk al klaar. Dus even pauze houden, opruimen, broodje eten. Dan rustig die kant op. Even nog thee in de tas gooien, want ik wil mijn eigen vieze smaakjes![]()
Ben zo opgelucht... Even niet meer alleen
Als de bussen aansluiten wel. De heenweg ging het goed, kwartier overstaptijd. En terug reed de bus voor mijn neus weg, dat duurde lang (edit: ik reken vanaf het uit de deur gaan, dus ook even wachten op de bus etc)quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:12 schreef Iceage het volgende:
Cots wat vreemd dat je er zo lang over deed, De bus verbindingen in stad zijn toch erg goed ?
Krijg je de taxi ook vergoed ?
Ja echtquote:
Goed planquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:22 schreef Iceage het volgende:
Ik woon niet ver weg maar helaas ben ik nu in zwolle anders had ik je met alle liefde even willen brengen.
Wat mij betreft doen we even kleine crowd funding om je taxi te betalen
Super lief, maar echt nee! Gewoon lekker steunen met lieve berichten en likes zoals jullie nu doenquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:22 schreef Iceage het volgende:
Ik woon niet ver weg maar helaas ben ik nu in zwolle anders had ik je met alle liefde even willen brengen.
Wat mij betreft doen we even kleine crowd funding om je taxi te betalen
woeiii ruim bepaktquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super lief, maar echt nee! Gewoon lekker steunen met lieve berichten en likes zoals jullie nu doenIk kies zelf voor een taxi, want ik niet wil sjouwen. En ik kies er zelf voor om ruim bepakt te gaan.
Daarnaast ook nog(!) wil ik hier vrijblijvend willen kunnen mokken en miepen
Dus echt ik waardeer het enorm, ik vind het super lief, maar echt niet nodig. Ik heb echt een spaarpotje hiervoor
Dank je wel
Koffertje (kleding, meds, toiletartikelen), shopper (wolletjes, knuffelquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
woeiii ruim bepakt![]()
![]()
Krijg hier allemaal beelden bij van een vol gepropte taxi met theetjes en knutselspullen.
Grenzenquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super lief, maar echt nee! Gewoon lekker steunen met lieve berichten en likes zoals jullie nu doenIk kies zelf voor een taxi, want ik niet wil sjouwen. En ik kies er zelf voor om ruim bepakt te gaan.
Daarnaast ook nog(!) wil ik hier vrijblijvend willen kunnen mokken en miepen
Dus echt ik waardeer het enorm, ik vind het super lief, maar echt niet nodig. Ik heb echt een spaarpotje hiervoor
Dank je wel
Oh dat valt reuze mee, vind ik danquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Koffertje (kleding, meds, toiletartikelen), shopper (wolletjes, knuffel, tekenset en verfsels) en laptoptas (laptop en leesvoer) en mijn schoudertasje
Dus ja, veel, maar dat maakt wel dat ik me beter voel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Blues op 03-04-2026 13:47:24 ]
Top Cotsquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
En ik neem zo een taxi. Ik ga niet weer een uur leuren. De terugweg duurde anderhalf uur door slechte verbindingen. En ik heb hiervoor een potje onvoorzien kliniek. Dit is geen kliniek, maar voorkomt kliniek, dus ik betaal de taxi uit dat potje. Die is hier om half vier, dan ben ik om vier uur daar.
Tas stond eigenlijk al klaar. Dus even pauze houden, opruimen, broodje eten. Dan rustig die kant op. Even nog thee in de tas gooien, want ik wil mijn eigen vieze smaakjes![]()
Ben zo opgleucht... Even niet meer alleen
Knuffelsquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Koffertje (kleding, meds, toiletartikelen), shopper (wolletjes, knuffel, tekenset en verfsels) en laptoptas (laptop en leesvoer) en mijn schoudertasje
Dus ja, veel, maar dat maakt wel dat ik me beter voel
Wat klinkt dat fijn zeg! Wat een goede beslissing! Hoelang kan je daar terecht?quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
Ben zo opgleucht... Even niet meer alleen
Je mag twee weken per jaar. Ik denk dat ik een week blijf, maar mocht ik langer/korter willen dan kan dat ook. In principe ga ik vrijdag weer naar huis, vind ik wel fijnquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:02 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Wat klinkt dat fijn zeg! Wat een goede beslissing! Hoelang kan je daar terecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |