abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220498699
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
Maar spullen halen en daar welkom O+
Top!

Ik heb net het respijthuis Groningen even gegoogeld, Kreeg erg goede indruk, Ik ga er vanuit dat je een goed intake gesprek hebt gehad en straks ondanks alle ellende en tegenslagen die je moest verwerken hele goede paasdagen hebt en dat er fijne en leuke mensen daar voor en met je zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 03-04-2026 15:15:26 ]
pi_220498706
quote:
Vertel later meer
Fijn!!
pi_220498713
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 12:33 schreef Blues het volgende:

[..]
[..]
Dit.

Fijn, C :*

Moet je nu weer een uur terug en dan als je spullen hebt gepakt weer een uur daarheen :?
Als het idd het respijthuis Groningen is is het van haar huis daarheen niet ver.

Volgens google maps 2,2 km.

[ Bericht 2% gewijzigd door Iceage op 03-04-2026 12:44:01 ]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 april 2026 @ 12:41:08 #204
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220498725
quote:
Vertel later meer
Goed nieuws O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 3 april 2026 @ 12:43:15 #205
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220498737
quote:
Vertel later meer
Gaaf! Zorg eerst dat je daar komt met je spullen, ons informeren komt later wel! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  Moderator / Miss SHO vrijdag 3 april 2026 @ 12:52:13 #206
22592 crew  Ole
pi_220498796
Wat een goed nieuws *O* *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220498888
Dank jullie wel O+
Bedankt voor de steun en het hopen/duimen/bidden :)

En ik neem zo een taxi. Ik ga niet weer een uur leuren. De terugweg duurde anderhalf uur door slechte verbindingen. En ik heb hiervoor een potje onvoorzien kliniek. Dit is geen kliniek, maar voorkomt kliniek, dus ik betaal de taxi uit dat potje. Die is hier om half vier, dan ben ik om vier uur daar.

Tas stond eigenlijk al klaar. Dus even pauze houden, opruimen, broodje eten. Dan rustig die kant op. Even nog thee in de tas gooien, want ik wil mijn eigen vieze smaakjes ;)
Ben zo opgleucht... Even niet meer alleen
pi_220498954
Cots wat vreemd dat je er zo lang over deed, De bus verbindingen in stad zijn toch erg goed ? Is het niet het respijthuis in Hoogkerk ?

Krijg je de taxi ook vergoed ?
  Spellchecker vrijdag 3 april 2026 @ 13:13:12 #209
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220498958
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+

En ik neem zo een taxi. Ik ga niet weer een uur leuren. De terugweg duurde anderhalf uur door slechte verbindingen. En ik heb hiervoor een potje onvoorzien kliniek. Dit is geen kliniek, maar voorkomt kliniek, dus ik betaal de taxi uit dat potje. Die is hier om half vier, dan ben ik om vier uur daar.

Tas stond eigenlijk al klaar. Dus even pauze houden, opruimen, broodje eten. Dan rustig die kant op. Even nog thee in de tas gooien, want ik wil mijn eigen vieze smaakjes ;)
Ben zo opgelucht... Even niet meer alleen

Hele goeie beslissing dus!! ^O^ O+
pi_220498982
Goede beslissing van je geweest en heeeel fijn dat het kan!!
Even tot rust komen, niet meer alleen de komende dagen (wel als je dat wil op je kamer).
Blij voor je :*
Smile, it's free therapy.
pi_220498983
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:12 schreef Iceage het volgende:
Cots wat vreemd dat je er zo lang over deed, De bus verbindingen in stad zijn toch erg goed ?

Krijg je de taxi ook vergoed ?
Als de bussen aansluiten wel. De heenweg ging het goed, kwartier overstaptijd. En terug reed de bus voor mijn neus weg, dat duurde lang (edit: ik reken vanaf het uit de deur gaan, dus ook even wachten op de bus etc)

En nee, geen vergoeding. Alleen een week amper boodschappen (wil enkel even fruit halen). Plus speciaal potje :) komt wel goed.

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:13 schreef maily het volgende:

[..]
Hele goeie beslissing dus!! ^O^ O+
Ja echt
pi_220499007
Ik woon niet ver weg maar helaas ben ik nu in zwolle anders had ik je met alle liefde even willen brengen.

Wat mij betreft doen we even kleine crowd funding om je taxi te betalen :)
pi_220499051
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:22 schreef Iceage het volgende:
Ik woon niet ver weg maar helaas ben ik nu in zwolle anders had ik je met alle liefde even willen brengen.

Goed plan :) *O* :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Kissingbird op 03-04-2026 13:38:01 ]
pi_220499096
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:22 schreef Iceage het volgende:

Super lief, maar echt nee! Gewoon lekker steunen met lieve berichten en likes zoals jullie nu doen O+ Ik kies zelf voor een taxi, want ik niet wil sjouwen. En ik kies er zelf voor om ruim bepakt te gaan.
Daarnaast ook nog(!) wil ik hier vrijblijvend willen kunnen mokken en miepen

Dus echt ik waardeer het enorm, ik vind het super lief, maar echt niet nodig. Ik heb echt een spaarpotje hiervoor :*

Dank je wel O+
pi_220499132
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Super lief, maar echt nee! Gewoon lekker steunen met lieve berichten en likes zoals jullie nu doen O+ Ik kies zelf voor een taxi, want ik niet wil sjouwen. En ik kies er zelf voor om ruim bepakt te gaan.

Dus echt ik waardeer het enorm, ik vind het super lief, maar echt niet nodig. Ik heb echt een spaarpotje hiervoor :*

Dank je wel O+
woeiii ruim bepakt :D :D
Krijg hier allemaal beelden bij van een vol gepropte taxi met theetjes en knutselspullen.
pi_220499158
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:30 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
woeiii ruim bepakt :D :D
Krijg hier allemaal beelden bij van een vol gepropte taxi met theetjes en knutselspullen.
Koffertje (kleding, meds, toiletartikelen), shopper (wolletjes, knuffel :@ , tekenset en verfsels) en laptoptas (laptop en leesvoer) en mijn schoudertasje :@

Dus ja, veel, maar dat maakt wel dat ik me beter voel
pi_220499164
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel O+
Grenzen *G* ^O^
pi_220499176
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Koffertje (kleding, meds, toiletartikelen), shopper (wolletjes, knuffel :@ , tekenset en verfsels) en laptoptas (laptop en leesvoer) en mijn schoudertasje :@

Oh dat valt reuze mee, vind ik dan :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220499241
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Blues op 03-04-2026 13:47:24 ]
pi_220500188
quote:
Dank jullie wel O+

Top Cots _O_
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 april 2026 @ 15:49:21 #221
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220500214
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Knuffels O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220500610
Ben gesetteld en ben doodmoe
Vroeg op, naar de intake, naar huis, tas pakken, terug naar respijt, tas uitpakken, sociaal doen... Die accu is leeg

Om vijf uur ga ik thee doen in de woonkamer
En na het eten denk ik een beetje rusten. Zie nog wel waar (boek + woonkamer of laptop + eigen kamer)
pi_220500636
quote:
Dank jullie wel O+

Wat klinkt dat fijn zeg! Wat een goede beslissing! Hoelang kan je daar terecht?
pi_220500786
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 17:02 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Wat klinkt dat fijn zeg! Wat een goede beslissing! Hoelang kan je daar terecht?
Je mag twee weken per jaar. Ik denk dat ik een week blijf, maar mocht ik langer/korter willen dan kan dat ook. In principe ga ik vrijdag weer naar huis, vind ik wel fijn
pi_220500925
Fijn dat je bent aangekomen. Succes komende dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')