Ik moest even googlen, maar dat lijkt me inderdaad perfect voor je. Geen behandeling, maar even een andere omgeving, even rust, wat andere mensen om je heen. En inderdaad, structuur.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Krijg te horen dat zo'n plek "heel awkward" is... dat ik bij het gesprek moet afwijzen. Uhm...nee... juist niet. Ik wil graag even eruit, even uit mijn bubbel getrokken worden
Ik denk, mijn behandelaren denken, mijn close vrienden denken dat dit juist goed voor me is. En ja, het is niet thuis, maar juist omdat het niet thuis is
Ja, gelukkig is het er maar éénquote:Op donderdag 2 april 2026 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Is dat weer diezelfde persoon? Waarom denkt die persoon jou te kunnen dicteren wat je wel en niet moet doen?
Ik moest het ook googlelen hoor, het is erg nieuws. En voor mijn begeleiders/behandelaren/psych ben ik de eerste die erheen gaat.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik moest even googlen, maar dat lijkt me inderdaad perfect voor je. Geen behandeling, maar even een andere omgeving, even rust, wat andere mensen om je heen. En inderdaad, structuur.
Nu ik gezien heb wat het is hoop ik nog meer dat je er snel (morgen!) terecht kunt. Dat zou zo mooi zijn.
Oh ja, en ik vergeet je dit elke keer te zeggen: deze dag is al vol zat en je bent niet lui! Knoop dat in je oren!
@ ChildofftheStars Misschien helpt het om die persoon een nette goed opgestelde brief te sturen (Als het irl of met bellen niet lukt) waarin je aangeeft wat je dwars zitquote:Op donderdag 2 april 2026 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Is dat weer diezelfde persoon? Waarom denkt die persoon jou te kunnen dicteren wat je wel en niet moet doen?
quote:Op donderdag 2 april 2026 17:10 schreef Ole het volgende:
Het is jouw beslissing. Je doet het heel goed hoor.
Ken dat soort types. Inderdaad is niet hun plek en lekker laten lullen!
Het is een kennis en ik leer wel me niet te druk te maken om haar. Stiekem is omgaan met haar wel goed voor me > leren omgaan met weerstand en assertief zijn. En we hebben echt ook wel plezier samen.quote:Op donderdag 2 april 2026 17:10 schreef Iceage het volgende:
[..]
@ ChildofftheStars Misschien helpt het om die persoon een nette goed opgestelde brief te sturen (Als het irl of met bellen niet lukt) waarin je aangeeft wat je dwars zit
Komt helemaal goedquote:
Goedemorgen! Fijn dat het gisteravond leuk was, al had ik natuurlijk niet anders gedacht!quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Had even een opstartuurtje nodig
Over anderhalf uur richting de intake. Is ongeveer een uurtje reizen met het OV
Ben best wel erg gespannen. Al komt het vast wel goed
Gisteravond was even heel erg fijn. Even troost, even gezelligheid... had dat echt wel even nodig. Nu hopen dat ik met Pasen niet alleen in mijn eentje thuis zit
maar goed, eerst de intake afwachten voordat ik me druk ga maken om dingen
Ik vind het spannend voor jequote:Op vrijdag 3 april 2026 08:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Had even een opstartuurtje nodig
Over anderhalf uur richting de intake. Is ongeveer een uurtje reizen met het OV
Ben best wel erg gespannen. Al komt het vast wel goed
Gisteravond was even heel erg fijn. Even troost, even gezelligheid... had dat echt wel even nodig. Nu hopen dat ik met Pasen niet alleen in mijn eentje thuis zit
maar goed, eerst de intake afwachten voordat ik me druk ga maken om dingen
quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
Maar spullen halen en daar welkom
Oh wat fijn zeg! Ik zuchtte al van verlichting, ik kan me niet voorstellen hoe het voor jou zal voelen!quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
Dit.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:23 schreef BE het volgende:
Oh wat fijn zeg! Ik zuchtte al van verlichting, ik kan me niet voorstellen hoe het voor jou zal voelen!
Wat heerlijk, even wat extra ondersteuning!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |