Als het idd het respijthuis Groningen is is het van haar huis daarheen niet ver.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:33 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Fijn, C
Moet je nu weer een uur terug en dan als je spullen hebt gepakt weer een uur daarheen
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
Maar spullen halen en daar welkom
Gaaf! Zorg eerst dat je daar komt met je spullen, ons informeren komt later wel!quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vertel later meer
Maar spullen halen en daar welkom
Hele goeie beslissing dus!!quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
Bedankt voor de steun en het hopen/duimen/bidden
En ik neem zo een taxi. Ik ga niet weer een uur leuren. De terugweg duurde anderhalf uur door slechte verbindingen. En ik heb hiervoor een potje onvoorzien kliniek. Dit is geen kliniek, maar voorkomt kliniek, dus ik betaal de taxi uit dat potje. Die is hier om half vier, dan ben ik om vier uur daar.
Tas stond eigenlijk al klaar. Dus even pauze houden, opruimen, broodje eten. Dan rustig die kant op. Even nog thee in de tas gooien, want ik wil mijn eigen vieze smaakjes![]()
Ben zo opgelucht... Even niet meer alleen
Als de bussen aansluiten wel. De heenweg ging het goed, kwartier overstaptijd. En terug reed de bus voor mijn neus weg, dat duurde lang (edit: ik reken vanaf het uit de deur gaan, dus ook even wachten op de bus etc)quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:12 schreef Iceage het volgende:
Cots wat vreemd dat je er zo lang over deed, De bus verbindingen in stad zijn toch erg goed ?
Krijg je de taxi ook vergoed ?
Ja echtquote:
Goed planquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:22 schreef Iceage het volgende:
Ik woon niet ver weg maar helaas ben ik nu in zwolle anders had ik je met alle liefde even willen brengen.
Wat mij betreft doen we even kleine crowd funding om je taxi te betalen
Super lief, maar echt nee! Gewoon lekker steunen met lieve berichten en likes zoals jullie nu doenquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:22 schreef Iceage het volgende:
Ik woon niet ver weg maar helaas ben ik nu in zwolle anders had ik je met alle liefde even willen brengen.
Wat mij betreft doen we even kleine crowd funding om je taxi te betalen
woeiii ruim bepaktquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super lief, maar echt nee! Gewoon lekker steunen met lieve berichten en likes zoals jullie nu doenIk kies zelf voor een taxi, want ik niet wil sjouwen. En ik kies er zelf voor om ruim bepakt te gaan.
Daarnaast ook nog(!) wil ik hier vrijblijvend willen kunnen mokken en miepen
Dus echt ik waardeer het enorm, ik vind het super lief, maar echt niet nodig. Ik heb echt een spaarpotje hiervoor
Dank je wel
Koffertje (kleding, meds, toiletartikelen), shopper (wolletjes, knuffelquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
woeiii ruim bepakt![]()
![]()
Krijg hier allemaal beelden bij van een vol gepropte taxi met theetjes en knutselspullen.
Grenzenquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super lief, maar echt nee! Gewoon lekker steunen met lieve berichten en likes zoals jullie nu doenIk kies zelf voor een taxi, want ik niet wil sjouwen. En ik kies er zelf voor om ruim bepakt te gaan.
Daarnaast ook nog(!) wil ik hier vrijblijvend willen kunnen mokken en miepen
Dus echt ik waardeer het enorm, ik vind het super lief, maar echt niet nodig. Ik heb echt een spaarpotje hiervoor
Dank je wel
Oh dat valt reuze mee, vind ik danquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Koffertje (kleding, meds, toiletartikelen), shopper (wolletjes, knuffel, tekenset en verfsels) en laptoptas (laptop en leesvoer) en mijn schoudertasje
Dus ja, veel, maar dat maakt wel dat ik me beter voel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Blues op 03-04-2026 13:47:24 ]
Top Cotsquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
En ik neem zo een taxi. Ik ga niet weer een uur leuren. De terugweg duurde anderhalf uur door slechte verbindingen. En ik heb hiervoor een potje onvoorzien kliniek. Dit is geen kliniek, maar voorkomt kliniek, dus ik betaal de taxi uit dat potje. Die is hier om half vier, dan ben ik om vier uur daar.
Tas stond eigenlijk al klaar. Dus even pauze houden, opruimen, broodje eten. Dan rustig die kant op. Even nog thee in de tas gooien, want ik wil mijn eigen vieze smaakjes![]()
Ben zo opgleucht... Even niet meer alleen
Knuffelsquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Koffertje (kleding, meds, toiletartikelen), shopper (wolletjes, knuffel, tekenset en verfsels) en laptoptas (laptop en leesvoer) en mijn schoudertasje
Dus ja, veel, maar dat maakt wel dat ik me beter voel
Wat klinkt dat fijn zeg! Wat een goede beslissing! Hoelang kan je daar terecht?quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
Ben zo opgleucht... Even niet meer alleen
Je mag twee weken per jaar. Ik denk dat ik een week blijf, maar mocht ik langer/korter willen dan kan dat ook. In principe ga ik vrijdag weer naar huis, vind ik wel fijnquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:02 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Wat klinkt dat fijn zeg! Wat een goede beslissing! Hoelang kan je daar terecht?
Heel veel succes CotSquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je mag twee weken per jaar. Ik denk dat ik een week blijf, maar mocht ik langer/korter willen dan kan dat ook. In principe ga ik vrijdag weer naar huis, vind ik wel fijn
Ah, dus als het nodig is kun je later altijd weer een paar dagen gaan. Klinkt ideaal. Fijn verblijf daar.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je mag twee weken per jaar. Ik denk dat ik een week blijf, maar mocht ik langer/korter willen dan kan dat ook. In principe ga ik vrijdag weer naar huis, vind ik wel fijn
Ik vind het een heel fijn idee dat je met de Pasen niet alleen bentquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat fijn! Wat mooi dat dit mogelijk is! Hopelijk brengt het wat je nodig hebtquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa!quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het een heel fijn idee dat je met de Pasen niet alleen bent
Dit!! En vooral deze Pasenquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het een heel fijn idee dat je met de Pasen niet alleen bent
Het klinkt misschien wat gek; maar geniet ervan! Hopelijk kom je met hernieuwde energie weer thuis.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben gesetteld en ben doodmoe
Vroeg op, naar de intake, naar huis, tas pakken, terug naar respijt, tas uitpakken, sociaal doen... Die accu is leeg
Om vijf uur ga ik thee doen in de woonkamer
En na het eten denk ik een beetje rusten. Zie nog wel waar (boek + woonkamer of laptop + eigen kamer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nu wel flink overprikkeld en moe
Om half acht haal ik even een kop thee en dan besluit ik of ik nog even sociaal wil zijn of dat ik me terugtrek en morgen weer een dag en zo
Ik ben zo gewend aan alleen zijn dat een groep van zeven wel extreem intensief is. Heb vandaag ook niks creatiefs gedaan. Morgen weer een dag en zo
edit: en idd zo dankbaar met Pasen niet alleen te zitten kniezen
Daar zag ik zo tegenop. Echt goed dat mijn behandelaren hiermee aan kwamen zetten
quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel. Het is echt super fijn hier. Alleen deze dag is gewoon intens
Net samen met de groep pizza's gebakken, super gezellig en iedereen is heel aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nu wel flink overprikkeld en moe
Om half acht haal ik even een kop thee en dan besluit ik of ik nog even sociaal wil zijn of dat ik me terugtrek en morgen weer een dag en zo
Ik ben zo gewend aan alleen zijn dat een groep van zeven wel extreem intensief is. Heb vandaag ook niks creatiefs gedaan. Morgen weer een dag en zo
edit: en idd zo dankbaar met Pasen niet alleen te zitten kniezen
Daar zag ik zo tegenop. Echt goed dat mijn behandelaren hiermee aan kwamen zetten![]()
![]()
probeer eens op Fok! te stoppen met het woordje sorry te schrijvenquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over patronen gesproken
Super gespannen en zenuwachtig en verlegen bij de anderen
Wel iedereen willen pleasen en helpen
Bang zijn dat mensen dat irritant vinden, dus bied ik mijn excuses aan en leg mijn gedrag uit als "ik wilde me niet bemoeien met..." of "ik hoop dat het niet irritant is dat ik ..." Soms word ik zo moe van mezelfaltijd dat sociaal wenselijke gedrag willen hebben... Maak per ongeluk een grapje en dan direct sorry...
En ik weet niet hoe ik dat moet stoppen... Schrijf hem op voor de psych. Dit patroon heb ik al één op één, maar in groepen![]()
Nu even bijkomen.
Elke keer als ze sorry zegt moet ze een beestje haken voor onsquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
probeer eens op Fok! te stoppen met het woordje sorry te schrijven
Dat je het dan denkt is een stap voor later
Ja hahaha...quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke keer als ze sorry zegt moet ze een beestje haken voor ons
Wish me luckquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel schattigquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja hahaha...
Is de kans groot dat we zo een dierenbos hebben hihi (grapje)
Ik wil graag een gehaakte Stigquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wish me luck
Vaak "voel" ik sorry. En spijt en zo. Bij elke sorry heb ik schuld/spijt. Het is geen gewoonte-woord, maar een echte emotie
[..]als ik me verveel moet ik dus mijn excuses aanbieden bedoel je?
[..]
Wel schattig
quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil graag een gehaakte Stig
Ik vind het al een stap voor nu dat ze daar over nadenkt!quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed idee.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Dank je welquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het al een stap voor nu dat ze daar over nadenkt!
Hartstikke goed!
Uhm... dat maakt dat ik me chronisch schuldig voelquote:Op zaterdag 4 april 2026 00:17 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed idee.
Ben overigens gestopt met dat woord steeds te zeggen want niemand heeft er iets aan. Het verandert niks.
Tik 'm aan, mijn moeder is op een goede vrijdag overleden, gisteren niet veel last van gehad, maar heb 10(!) Uur geslapen..quote:Op zaterdag 4 april 2026 07:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Was gisteren zo moe dat ik zo lekker geslapen heb.
Heel kort gelezen (maar anderhalf bladzijde) en daarna als een blok KO gegaan
En ik werd pas wakker van de wekken![]()
Plan van de dag: zo nu en dan thee drinken in de woonkamer en verder knutselen, beetje lezen, beetje gamen
Misschien een loopje, we gaan het allemaal wel zienweekje rust
quote:Op zaterdag 4 april 2026 07:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
... en verder knutselen, beetje lezen, beetje gamen
Sterkte Droopie.. Logisch dat je dan moe bentquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tik 'm aan, mijn moeder is op een goede vrijdag overleden, gisteren niet veel last van gehad, maar heb 10(!) Uur geslapen..
Dus blijkbaar hadden onze lichamen gewoon allebei even behoefte aan rust ipv de tierelantijntjes die onderhuids spelen
Echt, ik blijf het herhalen (anders had ik het wel verzwegen haha), alle stappen en dingen die je de afgelopen maand gedaan hebt getuigen van zoveel zelfkennis en kracht van je, petje af
Geniet lekker van je rust
Alle eerst keren zijn klote, maar ik durf wel te zeggen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterkte Droopie.. Logisch dat je dan moe bent![]()
En als je alsnog wel meer gaat voelen, mag hè! En als het rustig blijft, net zo goed
Dikke knuffel voor jou
Slaap...ja... denk dat er vandaag ook nog wel een dutje bij komt
Wel even gehaakt en thee gedronken met een andere gast (ze noemen de mensen hier gasten) en dat was heel fijn. Nu even chillen. Ben niet gewend en goed met zoveel prikkels
En dank je welhet voelt allemaal niet alsof ik het goed doe. Al is dat niks nieuws. Nu doe ik even niks en dat voelt lui (uhm... ben hier om uit te rusten) en als ik huil ben ik zwak, als ik niet huil ben ik een ijskonijn etc
Op dit moment moet ik ook veel denken aan de overleden vriendin. Vorig jaar (laatste Pasen met mam) werd ik gebeld op Eerste Paasdag gebeld dat die vriendin snel zou komen te overlijden. Plus eerste Pasen alleen... het is even taai en ik ben blij hier te zijn met al dat alles
Altijd vervelend met speciale dagen, dat heb ik nu zelfs nog en dan is het voor mij lang geleden dat mijn moeder weg viel, nu is het weer erger met mijn zus die in november is overleden, ik laat de emoties dan maar lopen en probeer daarna afleiding te zoekenquote:Op zaterdag 4 april 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterkte Droopie.. Logisch dat je dan moe bent![]()
En als je alsnog wel meer gaat voelen, mag hè! En als het rustig blijft, net zo goed
Dikke knuffel voor jou
Slaap...ja... denk dat er vandaag ook nog wel een dutje bij komt
Wel even gehaakt en thee gedronken met een andere gast (ze noemen de mensen hier gasten) en dat was heel fijn. Nu even chillen. Ben niet gewend en goed met zoveel prikkels
En dank je welhet voelt allemaal niet alsof ik het goed doe. Al is dat niks nieuws. Nu doe ik even niks en dat voelt lui (uhm... ben hier om uit te rusten) en als ik huil ben ik zwak, als ik niet huil ben ik een ijskonijn etc
Op dit moment moet ik ook veel denken aan de overleden vriendin. Vorig jaar (laatste Pasen met mam) werd ik gebeld op Eerste Paasdag gebeld dat die vriendin snel zou komen te overlijden. Plus eerste Pasen alleen... het is even taai en ik ben blij hier te zijn met al dat alles
Ik snap je, maar op dit moment ben ik gewoon een beetje verdrietig.quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Alle eerst keren zijn klote, maar ik durf wel te zeggen.
Als iemand moet overlijden, dan is Pasen een fijne periode..
Ipv gezellig feest met de kerst. Of druilerige herfst.
Een moment van stilstaan rond het overlijden van Jezus.
https://www.eo.nl/artikel(...)qTyT7B5kjCWqn0dvDYQQ
Rouw, verlies, overlijden.
Tis allemaal klote, maar dan liever allemaal klote in de periode dat heel veel mensen dat gedenken en de lente begint.
Zoals je eerder zei, de wereld gaat heel snel wel verder, maar met pasen staat die weer iets stiller.
En dat is, voor mij iig, een fijn moment.
Wist je dat bv vandaag de kerkklokken ook niet luiden.
Ik vind dat voor mijzelf een fijne gedachte en vandaag luid die niet voor mijn moeder en ook niet voor de mensen waar jij of andere users aan denken
quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Altijd vervelend met speciale dagen, dat heb ik nu zelfs nog en dan is het voor mij lang geleden dat mijn moeder weg viel, nu is het weer erger met mijn zus die in november is overleden, ik laat de emoties dan maar lopen en probeer daarna afleiding te zoeken
Ja en ik heb een heerlijk dutje gedaan en theegedronken met wat mensenquote:Op zaterdag 4 april 2026 12:07 schreef DoubleDip het volgende:
Fijn dat je goed hebt geslapen. Nu een rustig dagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker even haken. Serietje bingen. Misschien gamen, misschien lezen. Even chillen iigVoel me prima hier voor nu.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en ik heb een heerlijk dutje gedaan en theegedronken met wat mensen
Nu even chillen tot het avondeten, of nog een kop thee, we zien wel
Als enige niet-roker vind ik anderen wel in de tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn van je dutje en dat je je daar prima voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker even haken. Serietje bingen. Misschien gamen, misschien lezen. Even chillen iigVoel me prima hier voor nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Als enige niet-roker vind ik anderen wel in de tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker even haken. Serietje bingen. Misschien gamen, misschien lezen. Even chillen iigVoel me prima hier voor nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ik het fijn vind om mijn verhaal te vertellen tegen jou is een mooie bijkomstigheid voor mij.quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
haal er ook troost uit.
[..]
Dat je er (beetje) troost uit haalt, dat is de belangerijkste reden
Hell To The Liars![]()
Dank jullie! Dan voel ik me beter over mijn keuzes
De mensen uiten niet dat ze me niet willen zien iig
En nee zeggen, dat is moeilijkalleen soms wel nodig
Denk dat ik me vanavond wat meer terugtrek, dan wil ik gewoon rust en chillen
Merk dat ik anders mezelf compleet sloop met te sociaal zijn. Ook besloten nu even pauze te nemen
Moet mezelf niet voorbij rennen, dus even pas op de plaats nu![]()
Serie aan, haakwerkje, tijdschriftje: afwisselen en op gevoel even bezig
Moe alweer![]()
![]()
[..]
Als enige niet-roker vind ik anderen wel in de tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker even haken. Serietje bingen. Misschien gamen, misschien lezen. Even chillen iigVoel me prima hier voor nu.
Zolang jij je maar niet terug trekt omdat die vriendin dat stemmetje in je hoofd heeft geplantquote:Op zaterdag 4 april 2026 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie! Dan voel ik me beter over mijn keuzes
De mensen uiten niet dat ze me niet willen zien iig
En nee zeggen, dat is moeilijkalleen soms wel nodig
Denk dat ik me vanavond wat meer terugtrek, dan wil ik gewoon rust en chillen
Merk dat ik anders mezelf compleet sloop met te sociaal zijn. Ook besloten nu even pauze te nemen
Moet mezelf niet voorbij rennen, dus even pas op de plaats nu![]()
Serie aan, haakwerkje, tijdschriftje: afwisselen en op gevoel even bezig
Moe alweer
Helemaal prima
Twijfel niet teveel aan jezelf Cots
Je bent volgens mij een best sociaal dier, die soms haar bubbel nodig heeft en soms niet
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Is toch logisch dat je na een hoop sociaaldoenerij weer ff aan de stekker moet om op te laden.
Ik wel tenminste. En zoveel anderen.![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:08 schreef DoubleDip het volgende:
[..]Ja... dat dact ik stiekem ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op het tweede en het eerste... tja... ze reageren wel leuk op mij
Ik let erop dat ik me regelmatig laat zien ja! Alleen nu ben ik oprecht even toe aan opladen. Met eten zit je zo een uur met elkaar aan tafel... en gisteren vond ik dat best wel erg heftigquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang jij je maar niet terug trekt omdat die vriendin dat stemmetje in je hoofd heeft geplant
Helemaal prima
Twijfel niet teveel aan jezelf Cots
Je bent volgens mij een best sociaal dier, die soms haar bubbel nodig heeft en soms niet
![]()
Mij kun je niet proppen in introvert of extravert hokjes, heb wel veel tijd voor mezelf nodig, maar idd, af en toe ook richting het buurtcentrum
Doe mijn best iigJep! Dat dusquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:14 schreef DoubleDip het volgende:
Is toch logisch dat je na een hoop sociaaldoenerij weer ff aan de stekker moet om op te laden.
Ik wel tenminste. En zoveel anderen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat ik het fijn vind om mijn verhaal te vertellen tegen jou is een mooie bijkomstigheid voor mij.
Dat je er (beetje) troost uit haalt, dat is de belangerijkste reden![]()
![]()
![]()
![]()
Jij zit daar voor JOUW batterij hequote:Op zaterdag 4 april 2026 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen nu ben ik oprecht even toe aan opladen.
Doe mijn best iig![]()
![]()
![]()
Jaquote:daarom wil ik in de avond na het eten eigenlijk niet meer sociaal zijn
In de ochtend weeren in de middag
en bij het eten
en dat is wel genoeg. Anders ren ik mezelf ook voorbij
Ik heb een zithoekje in mijn kamer. Serie erop (en WIDM natuurlijk), boekje erbij, beetje gamen en uitrusten. 's Avonds wil ik eigenlijk nooit sociaal zijnEnkel een praatje bij de waterkoker
![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:54 schreef DoubleDip het volgende:
Prima toch. Je kan niet de hele dag aan staan en je eigen herstel kost ook een hoop energie.Ja, was gezellig met eten, maar de dag is nu klaar voor mij.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:58 schreef qltel het volgende:
Gelijk heb je hoor. Je wilt tot rust komen, dan moet je ook af en toe rust nemen..
De schemerlampjes in mijn kamer aan, deur dicht en thee drinken
Heb wel enorme mismomenten gevoeld. Gewoon grappige verhalen die ik met mijn moeder wilde delen, waar ik normaal over geappt zou hebben en zo
En gewoon het samen met mams Pasen vieren. De eendjes gaan voeren, naar dat ene restaurant waar mijn moeder zo dol op was. Slechte televisie kijken samen etc.
Ik mis mijn moeder![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ja, was gezellig met eten, maar de dag is nu klaar voor mij.
Heb wel enorme mismomenten gevoeld. Gewoon grappige verhalen die ik met mijn moeder wilde delen, waar ik normaal over geappt zou hebben en zo
En gewoon het samen met mams Pasen vieren. De eendjes gaan voeren, naar dat ene restaurant waar mijn moeder zo dol op was. Slechte televisie kijken samen etc.
Ik mis mijn moeder![]()
![]()
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”![]()
Knuffel. Missen zit soms in de meest "kleine" dingen. Hoe vaak ik niet heb willen appen of bellen. Zelfs na jaren nog. Is menselijk!quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik mis mijn moeder![]()
Knuffel voor jouquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik mis mijn moeder![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Logisch toch. Er zijn altijd van die momenten die je met haar had willen delen. Heb ik nu na een jaar ook nog.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik mis mijn moeder![]()
Ja... dat denk ik ook (menselijkheid)quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:57 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Knuffel. Missen zit soms in de meest "kleine" dingen. Hoe vaak ik niet heb willen appen of bellen. Zelfs na jaren nog. Is menselijk!
Ook een dikke knuffel en sterkte voor jou![]()
Die kleine dingen zijn aan de ene kant mooi, maar aan de andere kant zo gemeenEen jaar is ook gewoon kort nogquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:12 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Logisch toch. Er zijn altijd van die momenten die je met haar had willen delen. Heb ik nu na een jaar ook nog.
Ook voor jou sterkte en een knuffelquote:quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat slapen wel een dingetje wordt
Vijf maart is mijn moeder overleden, dus een maand geleden (zo lang alsoms voelt het korter, soms voelt het als eindeloos lang geleden)
Daarnaast is het een jaar geleden waarop ik hoorde dat die vriendin zou komen te overlijden
Het is nu al een ding, ik heb een steen in mijn maag... Hopelijk gaat slapen een beetje lukken. Om één of andere reden ben ik nu al super verdrietig en down en meh
En nu zit ik in één of andere instelling. Alleen wat heeft dat voor nut. Het hele leven zie ik niet zitten, ik wil gewoon niet meer leven
Ellende![]()
Kun je daar iemand aan zijn/haar jas trekken? Iemand bellen?quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vijf maart is mijn moeder overleden, dus een maand geleden (zo lang alsoms voelt het korter, soms voelt het als eindeloos lang geleden)
Daarnaast is het een jaar geleden waarop ik hoorde dat die vriendin zou komen te overlijden
Het is nu al een ding, ik heb een steen in mijn maag... Hopelijk gaat slapen een beetje lukken. Om één of andere reden ben ik nu al super verdrietig en down en meh
En nu zit ik in één of andere instelling. Alleen wat heeft dat voor nut. Het hele leven zie ik niet zitten, ik wil gewoon niet meer leven
Ellende![]()
![]()
Probeer er het beste van te maken, CotS. En lukt dat niet en blijf je die gedachten houden, waarschuw dan het personeel daar. Ze hebben vast wel mensen die je kunnen helpen als dat nodig is.
Veel succes met proberen te slapen. We zijn in gedachten bij je en steunen je zoveel als we kunnen.![]()
Lieverd, ga van je kamer af, loop even bij de begeleiding langs… even je gedachten verleggen. Je hoeft ze daar niet per se details te geven, maar je kunt wel zeggen dat je nu gewoon even niet alleen wil zijn.
😘😘😘***![]()
Het is hier geen "zorginstelling". Het zijn voornamelijk vrijwilligers en na 20.30 zijn er enkel gasten. Als er iets mis dreigt te gaan moet ik gewoon mijn normale hulpverlening inzetten. Als ik niet snel rustiger wordt bel ik de crisisdienst voor advies
Bij psychische nood moet ik dus gewoon bij Fact zijn.
Als het erger wordt bel ik wel, maar ergens heb ik ook een nait soezen in mijn hoofd. Dadelijk gewoon maar gaan liggen of zo![]()
Ik deel je pijn.quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
EllendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(sorry voor deze lap tekst en de persoonlijke emotie, ik moest dit even aan je kwijt want eigen ervaring en herkenning enzo. nevermind ....)r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.![]()
Lieve Cotsquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ellende
Hopelijk heb je een beetje geslapen
En echt trek gewoon aan die bel
Niks met nait soezen te maken, je mag hiervoor gewoon aan de bel trekkenquote:Op zondag 5 april 2026 02:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik deel je pijn.dikke virtuele knuf voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(sorry voor deze lap tekst en de persoonlijke emotie, ik moest dit even aan je kwijt want eigen ervaring en herkenning enzo. nevermind ....)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
quote:Op zondag 5 april 2026 02:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik deel je pijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(sorry voor deze lap tekst en de persoonlijke emotie, ik moest dit even aan je kwijt want eigen ervaring en herkenning enzo. nevermind ....)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 5 april 2026 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lieve Cots
Hopelijk heb je een beetje geslapen
En echt trek gewoon aan die bel
Niks met nait soezen te maken, je mag hiervoor gewoon aan de bel trekken
[..]
dikke virtuele knuf voor jouIk heb mezelf in slaap gehuild, maar daarna prima geslapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 april 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Huilen kan opluchtend werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb mezelf in slaap gehuild, maar daarna prima geslapenIk denk dat je je moeder nog vaak genoeg in dromen gaat tegenkomen. Kan ook fijn zijn.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”![]()
Ja... klopt ook welquote:Op zondag 5 april 2026 10:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Huilen kan opluchtend werken.Ik denk dat je je moeder nog vaak genoeg in dromen gaat tegenkomen. Kan ook fijn zijn.
Alleen letterlijk jezelf in slaap huilen is naar en daardoor ga ik te laat naar bed.
Soms, als ik iets moois zie, oké, alleen dat diepe verdriet![]()
![]()
Vanochtend anderhalf uur zitten kletsen met iemand over boeken en podcasts en zo
Dat was zo fijn. Eerst even met die vrijwilliger gesproken over mijn moeder en die vriendin
Daarna over boeken en podcasts
En ... op den duur was ik op. Dus dat zei ik, en ze zei het gesprek ook erg leuk gevonden te hebbendat verraste me enorm
Nu even pauze, straks wel weer sociaal doen
Alleen ben moe en zit hoog in de emoties. Na de lunch lekker een lange douch nemen denk ik![]()
Klinkt als een goed gesprekquote:Op zondag 5 april 2026 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanochtend anderhalf uur zitten kletsen met iemand over boeken en podcasts en zo
Dat was zo fijn. Eerst even met die vrijwilliger gesproken over mijn moeder en die vriendin
Daarna over boeken en podcasts
En ... op den duur was ik op. Dus dat zei ik, en ze zei het gesprek ook erg leuk gevonden te hebbendat verraste me enorm
Nu even pauze, straks wel weer sociaal doen
Alleen ben moe en zit hoog in de emoties. Na de lunch lekker een lange douch nemen denk ik
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Het verdriet gaat een plekje krijgen eh. Net als de mooie herinneringen.quote:Op zondag 5 april 2026 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... klopt ook wel
Alleen letterlijk jezelf in slaap huilen is naar en daardoor ga ik te laat naar bed.
Soms, als ik iets moois zie, oké, alleen dat diepe verdriet
quote:Op zondag 5 april 2026 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dikke virtuele knuf voor jouDank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.![]()
quote:Op zondag 5 april 2026 13:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Dank je
Ik wou een group hug doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Omae wa mou shindeiru."
* r_one hard wegrentquote:r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Voel me dan net een Teletubbiequote:
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Telehuggie!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ooh oooohquote:
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: